BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 15 februari 2016 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 18:03 schreef Hummel10 het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken komen we spelers als Serrero, Rhijn, Schöne, Viergever (Milik) geen steek verder. Dan moet je het toch in een andere hoek gaan zoeken. Of grotere talenten brengen of kwalitatief beter materiaal aanschaffen.
Die middelmaat is al veel langer een doorn in het oog en het is voetballend weer niet vooruit gegaan. Ajax is geen gokbedrijf maar iets hoger inzetten op transfermarkt kunnen ze zich wel veroorloven.
Schöne hoort niet in dat rijtje ....
p111
 p111 - maandag 15 februari 2016 - 18:56   quote  deeplink  
Helaas Neman Schone hoort daar echt wel bij hij red het niet meer
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 15 februari 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 18:56 schreef p111 het volgende:
Helaas Neman Schone hoort daar echt wel bij hij red het niet meer
Zeer belangrijk anders tegen Groningen
Brandje
 Brandje - maandag 15 februari 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 19:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Zeer belangrijk anders tegen Groningen
De pingel was eigenlijk zijn enige goede aktie. Eerste helft alleen maar balverlies. Tweede helft iets beter.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 15 februari 2016 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 18:56 schreef p111 het volgende:
Helaas Neman Schone hoort daar echt wel bij hij red het niet meer
Ik vind van wel.....is de enige die een baard kan laten staan....de rest hoeft zich nog niet te scheren
bully
 bully - maandag 15 februari 2016 - 19:27   quote  deeplink  
Nieuwe CL-plannen wellicht slecht nieuws voor Ajax

Als de rijke en dus machtige clubs het voor het zeggen hebben, gaat het format van de Champions League op de schop. En mocht dit inderdaad gebeuren, dan kunnen de gevolgen voor Ajax en andere clubs van het B-kaliber best groot zijn.

Dit kan wel eens het laatste seizoen worden waarin de kampioen van de eredivisie een startbewijs voor de groepsfase ontvangt. Nederlandse clubs presteren zo slecht op Europees vlak dat privileges dreigen te vervallen. Andersom probeert de oude elite zijn privileges juist extra te beschermen.

Er wordt door grote en rijke clubs gesproken over de oprichting van een soort Super League, die moet bestaan uit twintig ploegen. Juist nu clubs als AC Milan en Manchester United zelf slecht presteren en buiten de boot dreigen te vallen, proberen ze zich hiertegen te beschermen.

Het plan bestaat uit een competitie in welke opzet dan ook waar ieder seizoen dezelfde clubs aan deelnemen, wellicht aangevuld met een enkele wildcard hier of daar. AC Milan en Man Utd hoeven dan niet meer via de competitie plaatsing af te dwingen, iets wat voor beide clubs weer dreigt te mislukken.

Zelfs voor clubs als Leicester City en Tottenham Hotspur de huidige nummers een en twee van de Premier League zou het dan veel moeilijker worden in de Champions League terecht te komen, terwijl ze op basis van hun prestaties hiertoe volgens het huidige format alle recht hebben.

Als er inderdaad een soort CL voor de elite wordt opgericht, hebben clubs als Ajax, Anderlecht, FC Basel, Celtic, Olympiakos Piraeus, FC Porto en PSV een serieus probleem. Net als Leicester en Spurs vallen ze dan buiten de boot, terwijl de CL toch ooit begon als een toernooi waarin de nationale kampioenen om de eer streden.

Wie weet kan Edwin van der Sar vanuit zijn bestuursrol voor de ECA een verbond van grote Europese clubs, waar Ajax nu nog bij hoort een belangrijke rol spelen. 'Sar' zit overigens niet namens Ajax in het ECA-bestuur, maar is een afgevaardigde namens de eredivisie.

Tegelijkertijd probeert ECA-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge (Bayern München) plannen voor een vernieuwde CL door te drukken. De huidige opzet ligt vast tot en met seizoen 2017/2018, vanaf dat moment ligt alles open. Als de elite een eigen competitie afdwingt, moet de B-garnituur snel in actie komen en iets nieuws verzinnen. Puur uit nood weliswaar, maar toch.

Dat lukt niet zonder voorbereiding. Het is geen toeval dat er verspreid over Europa allerlei artikelen hierover in kranten verschijnen. Van der Sar stipte zaterdag in De Telegraaf al aan dat hij in Parijs was voor ECA-overleg, de wakkere krant heeft maandag een vervolgverhaal en in Schotse media lezen we dat Celtic graag de krachten met Ajax wil bundelen in de hoop dan sterker te staan.

We hopen er maar het beste van...

http://www.ajaxlife.nl/updates/nieuwe-cl-plannen-wellicht-slecht-nieuws-voor-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Brandje
 Brandje - maandag 15 februari 2016 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 17:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Beweer ik dan dat jij dat zegt? Gewoon wat input in een aardige discussie, waarom jij nou zo in het defensief schiet is mij een raadsel.
Wilde alleen aangeven dat het ze helemaal geen beren van 2 mtr hoeven te zijn. Ik vind Veltman meer het postuur hebben voor een back. Vond juist hem vaak europees zeer matig. Rode kaart of domme pingels weg geven. Als RB tot op heden niet meer dan lof
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2016 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 17:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Blind is geen CV en wordt niks anders dan bekritiseert als cv in Engeland.
Met Veltman kom je niet verder in Europa en hij misschien wel niet de kleinste of te klein en geen van de namen die jij noemt ben ik van onder de indruk. Allemaal in lucht zeer matig tot slecht.
Hij wordt als een van de weinigen juist niet constant bekritiseerd, alleen na een bericht van Henry over hem gingen er wat geluiden op..

Maar ach, als Ramos pepe Luis en Dante in jou ogen al niet sterk zijn in de lucht.. Tsjaa.. Die gasten verliezen amper een duel in de luch...En dat jij niet onder de indruk van ze bent, ach ja, het zijn maar winnaars van de grotere competities, Ek's WK's en CL...

En zoals ik al zei, bij de meeste van de clubs speelt die kleinere CV naast een hele sterke CV..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2016 door remco k --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 15 februari 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 21:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij wordt als een van de weinigen juist niet constant bekritiseerd, alleen na een bericht van Henry over hem gingen er wat geluiden op..

Maar ach, als Ramos pepe Luis en Dante in jou ogen al niet sterk zijn in de lucht.. Tsjaa.. Die gasten verliezen amper een duel in de luch...En dat jij niet onder de indruk van ze bent, ach ja, het zijn maar winnaars van de grotere competities, Ek's WK's en CL...

En zoals ik al zei, bij de meeste van de clubs speelt die kleinere CV naast een hele sterke CV..
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2016 door Nenam_tiL --
Brandje
 Brandje - maandag 15 februari 2016 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 21:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij wordt als een van de weinigen juist niet constant bekritiseerd, alleen na een bericht van Henry over hem gingen er wat geluiden op..

Maar ach, als Ramos pepe Luis en Dante in jou ogen al niet sterk zijn in de lucht.. Tsjaa.. Die gasten verliezen amper een duel in de luch...En dat jij niet onder de indruk van ze bent, ach ja, het zijn maar winnaars van de grotere competities, Ek's WK's en CL...

En zoals ik al zei, bij de meeste van de clubs speelt die kleinere CV naast een hele sterke CV..
Ik zou iets vaker MOTD kijken. Blind wordt op elke capaciteit afgezeken. Dus waar je jouw verhaal vandaan haalt is echt een raadsel
Pepe en Ramos spelen bij Madrid maar zijn gewoon zeer beperkte verdedigers. Worden helemaal wild als ze het niet loopt. Zie de vele rode kaarten van beide heren. Daarbij houdt Madrid zelden de nul.
Luiz idem dito. Kan het ook niet aan als de druk groot wordt zie het WK. Ook bij psg gaat hij regelmatig de fout in en ook daar zelden de nul
Juist verdedigers roemen die bij clubs spelen die 90% beter zijn dsn anderen in hun competitie vind ik nou niet echt heel sterk zeker als je mijn argumenten leest die gewoon waar zijn.
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 21:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik zou iets vaker MOTD kijken. Blind wordt op elke capaciteit afgezeken. Dus waar je jouw verhaal vandaan haalt is echt een raadsel
Pepe en Ramos spelen bij Madrid maar zijn gewoon zeer beperkte verdedigers. Worden helemaal wild als ze het niet loopt. Zie de vele rode kaarten van beide heren. Daarbij houdt Madrid zelden de nul.
Luiz idem dito. Kan het ook niet aan als de druk groot wordt zie het WK. Ook bij psg gaat hij regelmatig de fout in en ook daar zelden de nul
Juist verdedigers roemen die bij clubs spelen die 90% beter zijn dsn anderen in hun competitie vind ik nou niet echt heel sterk zeker als je mijn argumenten leest die gewoon waar zijn.
PSg zelden de nul? Misschien moet je gewoon eens wat vaker voetbal kijken. Want 12 tegengoals in 26 wedstrijden betekent minimaal 14 x de nul. En de afgelopen jaren bij zowel PSg als Chelsea ook gewoon heel erg vaak de nul. Ook Madrid de laatste jaren heel vaak de nul gehouden. En ik noemde juist een aantal namen die bij minder grote clubs spelen.
p111
 p111 - maandag 15 februari 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 19:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Zeer belangrijk anders tegen Groningen
Alleen de strafschop
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 15 februari 2016 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 22:25 schreef p111 het volgende:

[..]

Alleen de strafschop
....je vergeet de ervaring
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 16 februari 2016 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 22:25 schreef p111 het volgende:

[..]

Alleen de strafschop
Inderdaad verder niet echt veel van hem gezien. Aan de bal best sterk voor de rest beperkt.
Zou hem graag in de spits zien. Bal vasthouden, Kaatsen en schieten kan hij wel. Aan de andere kant is dan wel je diepgang weer weg en passeren kan hij ook niet echt. Middenveld komt hij ook te kort en een buitenspeler is hij ook niet. Conclusie nergens ideaal.
remco k
 remco k - dinsdag 16 februari 2016 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 06:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad verder niet echt veel van hem gezien. Aan de bal best sterk voor de rest beperkt.
Zou hem graag in de spits zien. Bal vasthouden, Kaatsen en schieten kan hij wel. Aan de andere kant is dan wel je diepgang weer weg en passeren kan hij ook niet echt. Middenveld komt hij ook te kort en een buitenspeler is hij ook niet. Conclusie nergens ideaal.
We hebben hem in de spits gezien. Falikant mislukt..
p111
 p111 - dinsdag 16 februari 2016 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 22:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

....je vergeet de ervaring
Inderdaad in dat opzicht zie ik hem nog wel als een rustpunt bv de laatste 10 minuten van een wedstrijd
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 16 februari 2016 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 08:29 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben hem in de spits gezien. Falikant mislukt..
Dan is er imo geen plaats meer voor hem. Hij is niet van het niveau waar je naar toe zou moeten..
Brandje
 Brandje - dinsdag 16 februari 2016 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 22:20 schreef remco k het volgende:

[..]

PSg zelden de nul? Misschien moet je gewoon eens wat vaker voetbal kijken. Want 12 tegengoals in 26 wedstrijden betekent minimaal 14 x de nul. En de afgelopen jaren bij zowel PSg als Chelsea ook gewoon heel erg vaak de nul. Ook Madrid de laatste jaren heel vaak de nul gehouden. En ik noemde juist een aantal namen die bij minder grote clubs spelen.
Kerel je noemde zelfs dat het spelers waren uit de grote competities. Winnaars van wk en CL. Du wat wil je nou.
remco k
 remco k - dinsdag 16 februari 2016 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 14:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kerel je noemde zelfs dat het spelers waren uit de grote competities. Winnaars van wk en CL. Du wat wil je nou.
Dus iedere speler uit een grote competitie is direct de top van de wereld ofzo?

En ik noemde ook WK CL EN EK winnaars.. Daar mag dan niemand anders tussen zitten?

Heb je uberhaubt wel naar de namen gekeken?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 16 februari 2016 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 22:25 schreef p111 het volgende:

[..]

Alleen de strafschop
Ja en de rest van de wedstrijd heeft ie alleen maar stilgestaan en fouten gemaakt en dus goals weggegeven en dus verloren....

Wat een simpel gelul jongens 😕
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 16 februari 2016 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 08:49 schreef p111 het volgende:

[..]

Inderdaad in dat opzicht zie ik hem nog wel als een rustpunt bv de laatste 10 minuten van een wedstrijd
http://www.ajaxlife.nl/updates/schone-creeert-in-minste-speeltijd-meeste-kansen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 16 februari 2016 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 10:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan is er imo geen plaats meer voor hem. Hij is niet van het niveau waar je naar toe zou moeten..
http://www.ajaxlife.nl/updates/schone-creeert-in-minste-speeltijd-meeste-kansen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 16 februari 2016 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 19:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

De pingel was eigenlijk zijn enige goede aktie. Eerste helft alleen maar balverlies. Tweede helft iets beter.
http://www.ajaxlife.nl/updates/schone-creeert-in-minste-speeltijd-meeste-kansen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 februari 2016 - 19:21   quote  deeplink  
Jij snapt het Wout....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 februari 2016 - 19:21   quote  deeplink  
http://www.squawka.com/players/lasse-schone/stats#performance-score#ajax-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2015/2016#164#all-matches#1-23#by-match
Brandje
 Brandje - dinsdag 16 februari 2016 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus iedere speler uit een grote competitie is direct de top van de wereld ofzo?

En ik noemde ook WK CL EN EK winnaars.. Daar mag dan niemand anders tussen zitten?

Heb je uberhaubt wel naar de namen gekeken?
Wat ben je nou aan het draaien als ik vragen mag?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 16 februari 2016 - 20:22   quote  deeplink  
Raar dat overal waar je leest iedereen Schöne graag in de basis ziet staan, enkel hier er een aantal zijn die dat niet vinden??? Dit terwijl Schöne gewoon enorm belangrijk is voor dit elftal!!

Ja, hij is niet de snelste maar wel enorm belangrijk!! En daarmee gewoon een vaste basisklant voor dit elftal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 februari 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 16 februari 2016 - 20:25   quote  deeplink  
Ajax opent besprekingen met Chelsea over Bazoer

RIECHEDLY BAZOER ontwikkelt zich stormachtig bij Ajax en dat was al heel wat buitenlandse grootmachten opgevallen. Napoli wilde hem deze winter voor 25 miljoen euro aantrekken en zaterdag werd bekend dat ook Chelsea hem in de zomer wil overnemen.

De club van Guus Hiddink heeft nu ook de onderhandelingen met Ajax geopend, zo meldt AS. Chelsea ziet in de Nederlander, die in de jeugd overkwam van PSV, als een toekomstige wereldster en wil hem inlijven voor andere clubs dat doen en hij veel meer geld waard wordt.

BRON

Weet niet of AS heel bekend staat als betrouwbaar maar het zou zo maar eens kunnen zijn dan het spel is begonnen rondom Bazoer! En als ik Ajax was niet verkopen aan Chelsea, die wilde namelijk ook geen speler aan ons verhuren!!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 16 februari 2016 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 20:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Raar dat overal waar je leest iedereen Schöne graag in de basis ziet staan, enkel hier er een aantal zijn die dat niet vinden??? Dit terwijl Schöne gewoon enorm belangrijk is voor dit elftal!!

Ja, hij is niet de snelste maar wel enorm belangrijk!! En daarmee gewoon een vaste basisklant voor dit elftal!
Dus omdat "iedereen" dat vind moet ik dat ook maar doen?
Hij mist gewoon specifieke kwaliteiten die je als rechtsbuiten moet hebben.
Neemt niet weg dat hij goed meedoet als hij speelt maar ik vind het niet de ideale speler voor die positie. Met een opkomende back bij de tegenstander heb je al helemaal niets aan hem.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 16 februari 2016 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Wat wil je er mee zeggen? Younes scoort 6 en Ghazi 10x tegenover Schöne 2x qua kansen creëert hij wel een paar meer. Op basis van 2 a 3 kansen meer creëren hoef je hem ook niet op te stellen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 16 februari 2016 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 19:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ja en de rest van de wedstrijd heeft ie alleen maar stilgestaan en fouten gemaakt en dus goals weggegeven en dus verloren....

Wat een simpel gelul jongens 😕
Het is dat hij een penalty mocht maken want anders had hij amper een voldoende hoor..
Brandje
 Brandje - woensdag 17 februari 2016 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 20:25 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax opent besprekingen met Chelsea over Bazoer

RIECHEDLY BAZOER ontwikkelt zich stormachtig bij Ajax en dat was al heel wat buitenlandse grootmachten opgevallen. Napoli wilde hem deze winter voor 25 miljoen euro aantrekken en zaterdag werd bekend dat ook Chelsea hem in de zomer wil overnemen.

De club van Guus Hiddink heeft nu ook de onderhandelingen met Ajax geopend, zo meldt AS. Chelsea ziet in de Nederlander, die in de jeugd overkwam van PSV, als een toekomstige wereldster en wil hem inlijven voor andere clubs dat doen en hij veel meer geld waard wordt.

BRON

Weet niet of AS heel bekend staat als betrouwbaar maar het zou zo maar eens kunnen zijn dan het spel is begonnen rondom Bazoer! En als ik Ajax was niet verkopen aan Chelsea, die wilde namelijk ook geen speler aan ons verhuren!!
Die sentimenten mogen niet meespelen natuurlijk. Ajax moet de beste deals eruit halen en aan wie ze hem dan verkopen is dan voor mij onbelangrijk.
Mooiste in mijn ogen zou zijn ergens tussen de 35 en 45 miljoen en nog een tot twee jaar bij Ajax rijpe.
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Daar laatst eens doorheen zitten scrollen he..

Maar wat leuk is, dat veel bekritiseerde jongens er juist heel erg goed doen..

Neem een Veltman, een Gudelj. Jongens die veel bekritisseerd worden doen het volgens deze statistieken gewoon goed.

En dan de andere kant.. Een cilissen heeft men het altijd over zijn geweldige reddingen..

Maar hij keept dit seizoen gewoon niet heel goed..Hij krijgt op iedere 1.6 redding een tegengoal... Bij jongens als Padt Zoet en vd Hart ligt dit dus echt beduidend hoger.. Ruim boven de 2 zelfs...

Die jongens zijn dus gewoon betere keepers op dit moment.. Zeker als je daar dan ook nog de spelhervattingen bij mee telt..
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 19:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat ben je nou aan het draaien als ik vragen mag?
Ik draai? Misschien een spiegeltje pakken...

Jij stelt dat Veltman te klein is om echt goed te zijn. Ik heb gewoon bewezen dat dit niet klopt.. Veel meer valt er niet over te zeggen..
Brandje
 Brandje - woensdag 17 februari 2016 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 20:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Raar dat overal waar je leest iedereen Schöne graag in de basis ziet staan, enkel hier er een aantal zijn die dat niet vinden??? Dit terwijl Schöne gewoon enorm belangrijk is voor dit elftal!!

Ja, hij is niet de snelste maar wel enorm belangrijk!! En daarmee gewoon een vaste basisklant voor dit elftal!
Jaja. Tegen feyenoord was hij goed. De eerste helft tegen Grunn was het zielig om naar te kijken. Tweede helft iets beter.
Maar nee Schöne is prima om erbij te hebben maar zeker geen basisspeler in mijn ogen.
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 20:25 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax opent besprekingen met Chelsea over Bazoer

RIECHEDLY BAZOER ontwikkelt zich stormachtig bij Ajax en dat was al heel wat buitenlandse grootmachten opgevallen. Napoli wilde hem deze winter voor 25 miljoen euro aantrekken en zaterdag werd bekend dat ook Chelsea hem in de zomer wil overnemen.

De club van Guus Hiddink heeft nu ook de onderhandelingen met Ajax geopend, zo meldt AS. Chelsea ziet in de Nederlander, die in de jeugd overkwam van PSV, als een toekomstige wereldster en wil hem inlijven voor andere clubs dat doen en hij veel meer geld waard wordt.

BRON

Weet niet of AS heel bekend staat als betrouwbaar maar het zou zo maar eens kunnen zijn dan het spel is begonnen rondom Bazoer! En als ik Ajax was niet verkopen aan Chelsea, die wilde namelijk ook geen speler aan ons verhuren!!
Gewoon verkopen aan de hoogste bieder. clubliefde bestaat voor spelers toch niet. En voor Ajax maakt het niets uit aan wie ze verkopen..
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 20:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus omdat "iedereen" dat vind moet ik dat ook maar doen?
Hij mist gewoon specifieke kwaliteiten die je als rechtsbuiten moet hebben.
Neemt niet weg dat hij goed meedoet als hij speelt maar ik vind het niet de ideale speler voor die positie. Met een opkomende back bij de tegenstander heb je al helemaal niets aan hem.
Dan heb je juist heel veel aan hem. Hij verzaakt namelijk nooit in het verdedigende deel..
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 20:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat wil je er mee zeggen? Younes scoort 6 en Ghazi 10x tegenover Schöne 2x qua kansen creëert hij wel een paar meer. Op basis van 2 a 3 kansen meer creëren hoef je hem ook niet op te stellen.
Op basis van 2 kansen meer ongeveer 2/3 van de speeltijd.. Wel even naar het juiste kijken. Want omgerekend is hij ruimschoots de beste aanvaller wat kansen creeren betreft..
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 08:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die sentimenten mogen niet meespelen natuurlijk. Ajax moet de beste deals eruit halen en aan wie ze hem dan verkopen is dan voor mij onbelangrijk.
Mooiste in mijn ogen zou zijn ergens tussen de 35 en 45 miljoen en nog een tot twee jaar bij Ajax rijpe.
Mee eens..
Brandje
 Brandje - woensdag 17 februari 2016 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 08:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik draai? Misschien een spiegeltje pakken...

Jij stelt dat Veltman te klein is om echt goed te zijn. Ik heb gewoon bewezen dat dit niet klopt.. Veel meer valt er niet over te zeggen..
Wat heb jij bewezen dan. Je geeft slechts een mening die ik weer aan alle kanten onderuit haal.
Brandje
 Brandje - woensdag 17 februari 2016 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 08:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan heb je juist heel veel aan hem. Hij verzaakt namelijk nooit in het verdedigende deel..
Kan alleen op snelheid nooit meekomen.

Maar jouw mening is ook maar hoe de wind waait of niet. Jij hebt schone ook vaak bekritiseerd was de ideale 12e man en nu is hij weer basisklant

Je bent echt steeds ongeloofwaardiger te worden op deze manier
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 09:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kan alleen op snelheid nooit meekomen.

Maar jouw mening is ook maar hoe de wind waait of niet. Jij hebt schone ook vaak bekritiseerd was de ideale 12e man en nu is hij weer basisklant

Je bent echt steeds ongeloofwaardiger te worden op deze manier
Ik zeg niet dat hij basis moet zijn kerel. Maar daarnaast veranderen meningen inderdaad, dat kan toch? Ik vind hem nog steeds de ideale twaalfde man en veel belangrijker voor Ajax dan dat menigeen denkt. Desalniettemin vind ik dat hij ook een hele slechte periode heeft gehad waarin ik hem naar mijn idee meer dan terecht bekritiseerde.

Maar heb jij ooit gehoord van vorm? De ene maand kan een speler beter zijn dan de andere maand, of snap jij dat niet?

Maar leuk wat je roept over snelheid, maar volgens mij is dat voor het meeverdedigende deel niet heel extreem belangrijk, ik heb in ieder geval nog geen tegengoals gezien doordat hij snelheid te kort komt..
p111
 p111 - woensdag 17 februari 2016 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 20:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat wil je er mee zeggen? Younes scoort 6 en Ghazi 10x tegenover Schöne 2x qua kansen creëert hij wel een paar meer. Op basis van 2 a 3 kansen meer creëren hoef je hem ook niet op te stellen.
Er staat ook nergens bij zijn balverlies die was afgelopen zondag veel te veel ook zijn gebrekkige snelheid en ja hij was belangrijk omdat hij een strafschop maakt, zijn hoekschoppen waren afgelopen zondag dramatisch ze haalde de eerste paal niet eens.Hij hoeft van mij niet weg maar is een twaalfde of dertiende man.
p111
 p111 - woensdag 17 februari 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 08:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar laatst eens doorheen zitten scrollen he..

Maar wat leuk is, dat veel bekritiseerde jongens er juist heel erg goed doen..

Neem een Veltman, een Gudelj. Jongens die veel bekritisseerd worden doen het volgens deze statistieken gewoon goed.

En dan de andere kant.. Een cilissen heeft men het altijd over zijn geweldige reddingen..

Maar hij keept dit seizoen gewoon niet heel goed..Hij krijgt op iedere 1.6 redding een tegengoal... Bij jongens als Padt Zoet en vd Hart ligt dit dus echt beduidend hoger.. Ruim boven de 2 zelfs...

Die jongens zijn dus gewoon betere keepers op dit moment.. Zeker als je daar dan ook nog de spelhervattingen bij mee telt..
Ik leg helemaal in een deuk als ik dit lees je verveelt je zeker dat je met dit soort onzin verhalen komt je hebt van onze lieve heer een paar ogen gekregen, als we alleen op statistieken af gaan dan hebben we geen scouting meer nodig geen TD alleen een boekhouder voor de contracten.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 februari 2016 - 11:16   quote  deeplink  
Jerry jerry jerry! ! !
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 10:44 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik leg helemaal in een deuk als ik dit lees je verveelt je zeker dat je met dit soort onzin verhalen komt je hebt van onze lieve heer een paar ogen gekregen, als we alleen op statistieken af gaan dan hebben we geen scouting meer nodig geen TD alleen een boekhouder voor de contracten.
Zeg ik ergens dat je alleen hier op af moet gaan??
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 10:44 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik leg helemaal in een deuk als ik dit lees je verveelt je zeker dat je met dit soort onzin verhalen komt je hebt van onze lieve heer een paar ogen gekregen, als we alleen op statistieken af gaan dan hebben we geen scouting meer nodig geen TD alleen een boekhouder voor de contracten.
En leuk hoor die ogen, maar ogen zorgen slechts voor een mening, niet voor feiten.

Daarom behoor je ook beide dingen aan elkaar te koppelen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 11:43 schreef remco k het volgende:

[..]

En leuk hoor die ogen, maar ogen zorgen slechts voor een mening, niet voor feiten.

Daarom behoor je ook beide dingen aan elkaar te koppelen..
Dat doen clubs ook....Schöne moet je er gewoon bijhouden....hoeft niet perse voor 90 minuten maar als wisselspeler kan hij belangrijk zijn
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 februari 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 08:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis van 2 kansen meer ongeveer 2/3 van de speeltijd.. Wel even naar het juiste kijken. Want omgerekend is hij ruimschoots de beste aanvaller wat kansen creeren betreft..
Kansen creëren ok maar geen doelpunten of assists? Prima jij mag hem goed genoeg vinden ik deel die mening niet. Milik idem dito zijn cijfers zijn prima maakt hem dat de beste keuze?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 februari 2016 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 12:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat doen clubs ook....Schöne moet je er gewoon bijhouden....hoeft niet perse voor 90 minuten maar als wisselspeler kan hij belangrijk zijn
Dat er zo weinig interesse van grotere clubs is zegt mij genoeg. Ajax is het hoogsthaalbare en hij kan nuttig zijn. Maar een topper is het niet en gaat hij nooit worden ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0712668