BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - woensdag 17 februari 2016 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 09:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij basis moet zijn kerel. Maar daarnaast veranderen meningen inderdaad, dat kan toch? Ik vind hem nog steeds de ideale twaalfde man en veel belangrijker voor Ajax dan dat menigeen denkt. Desalniettemin vind ik dat hij ook een hele slechte periode heeft gehad waarin ik hem naar mijn idee meer dan terecht bekritiseerde.

Maar heb jij ooit gehoord van vorm? De ene maand kan een speler beter zijn dan de andere maand, of snap jij dat niet?

Maar leuk wat je roept over snelheid, maar volgens mij is dat voor het meeverdedigende deel niet heel extreem belangrijk, ik heb in ieder geval nog geen tegengoals gezien doordat hij snelheid te kort komt..
Nee is inderdaad niet heel belangrijk behalve als je snelle back hebt van de tegenstander die er constant overheen gaat. Dan is snelheid totaal niet belangrijk.
Schone in vorm komt gewoon te kort. Prima gozer. Niks mis mee maar absoluut geen basismateriaal.
Eide
 Eide - woensdag 17 februari 2016 - 13:03   quote  deeplink  
Dat heeft ook niemand beweert. Maar het is wel een hele nuttige speler waar je als club absoluut niet slechter van wordt. De ideale 12e man en zeker niet te min voor de basis.
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 12:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat er zo weinig interesse van grotere clubs is zegt mij genoeg. Ajax is het hoogsthaalbare en hij kan nuttig zijn. Maar een topper is het niet en gaat hij nooit worden ook.
Zegt er iemand dat ie dat wel wordt dan?

Niet iedere speler van Ajax wordt top. Is ook nooit zo geweest ook..

Spelers zat die bij Ajax aan hun top zaten... Zelfs een Litmanen en een Finidi zaten bij Ajax maximaal aan hun top en hebben daarna amper nog wat klaar gespeeld..
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 12:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee is inderdaad niet heel belangrijk behalve als je snelle back hebt van de tegenstander die er constant overheen gaat. Dan is snelheid totaal niet belangrijk.
Schone in vorm komt gewoon te kort. Prima gozer. Niks mis mee maar absoluut geen basismateriaal.
Dat wordt voor de 400e keer toch ook niet gezegd of wel?

En kom dan eens met echte voorbeelden waarbij Schone Ajax constant in de problemen kwam omdat de back waar Schone tegenover stond zo snel was?? Echt complete onzin dit, dat zou namelijk betekenen dat als je niet sneller dan je tegenstander bent dat je hem niet uit de wedstrijd kan spelen?
Eide
 Eide - woensdag 17 februari 2016 - 13:51   quote  deeplink  
Ik zit er zo eens over na te denken, maar ik kan mij eigenlijk niet verzinnen wanneer Schone echt problemen heeft gehad met een back. Omdat hij van nature wat hangend speelt is dat eigenlijk helemaal geen ding.

Het "probleem" van Schone is dat je niet in de diepte met hem kan spelen, deels vanwege zijn snelheid en deels omdat hij toch voornamelijk hangend speelt. Dat is ook mijn voornaamste bezwaar, want Ajax kan juist veel meer uit die diepte halen dan nu gebeurt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 februari 2016 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 februari 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 13:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Zegt er iemand dat ie dat wel wordt dan?

Niet iedere speler van Ajax wordt top. Is ook nooit zo geweest ook..

Spelers zat die bij Ajax aan hun top zaten... Zelfs een Litmanen en een Finidi zaten bij Ajax maximaal aan hun top en hebben daarna amper nog wat klaar gespeeld..
Net of dat Schöne in die tijd veel gespeeld zou hebben.. Niveau was toen veel hoger.
Een Schöne op de top van zijn kunnen die net mee kan komen het is maar net waar je blij van wordt. Prima jij vind hem meer dan geschikt ik vind hem niet meer dan een voorbeeldig bankzitter die van mij niet hoeft te spelen. Hij heeft een dijk van een mentaliteit en hij is zeker belangrijk geweest maar als hij vandaag stopt lig ik er geen seconde wakker van.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 februari 2016 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 13:51 schreef Eide het volgende:
Ik zit er zo eens over na te denken, maar ik kan mij eigenlijk niet verzinnen wanneer Schone echt problemen heeft gehad met een back. Omdat hij van nature wat hangend speelt is dat eigenlijk helemaal geen ding.

Het "probleem" van Schone is dat je niet in de diepte met hem kan spelen, deels vanwege zijn snelheid en deels omdat hij toch voornamelijk hangend speelt.
Klopt je kan niet snel meer schakelen omdat hij 0,0 diepgang heeft.
Ik kan me wel een moment van omschakeling tegen Groningen herinneren dat de back
vrije doorgang had omdat hij Schöne eruit liep, gelukkig deed ie er niks mee.
Schöne probeerde het uit alle macht. Hij wordt er wel vaker uitgelopen.
Mijn grootste punt van kritiek blijft toch wat je hierboven al schreef zijn snelheid vooruit.

Speel je met Younes--Milik--Schöne heb je de traagste voorhoede van de eredivisie zowat. 😁
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 15:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Net of dat Schöne in die tijd veel gespeeld zou hebben.. Niveau was toen veel hoger.
Een Schöne op de top van zijn kunnen die net mee kan komen het is maar net waar je blij van wordt. Prima jij vind hem meer dan geschikt ik vind hem niet meer dan een voorbeeldig bankzitter die van mij niet hoeft te spelen. Hij heeft een dijk van een mentaliteit en hij is zeker belangrijk geweest maar als hij vandaag stopt lig ik er geen seconde wakker van.
Ik ook niet....maar ik lig nergens wakker van
remco k
 remco k - woensdag 17 februari 2016 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 15:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Net of dat Schöne in die tijd veel gespeeld zou hebben.. Niveau was toen veel hoger.
Een Schöne op de top van zijn kunnen die net mee kan komen het is maar net waar je blij van wordt. Prima jij vind hem meer dan geschikt ik vind hem niet meer dan een voorbeeldig bankzitter die van mij niet hoeft te spelen. Hij heeft een dijk van een mentaliteit en hij is zeker belangrijk geweest maar als hij vandaag stopt lig ik er geen seconde wakker van.
Of Schone wel of niet veel gespeeld zou hebben is toch helemaal niet relevant..

Jij suggereert in mijn optiek dat Ajax geen spelers moet hebben die hun plafond bij Ajax bereiken..

Ik stel alleen dat Ajax dat juist wel moet hebben, en dat daar ook zat voorbeelden van zijn.. Dat zijn namelijk ook jongens die niet zo snel weg hoeven..

Of de kwaliteit van Schone ook voldoende is om een rol bij Ajax te spelen is een andere discussie..

Ik zou daar ook niet wakker van liggen mocht hij vertrekken.. Ik denk alleen niet dat hij aan de onderkant van de selectie zit kwalitatief gezien..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 februari 2016 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 15:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ook niet....maar ik lig nergens wakker van
Was ook niet letterlijk bedoeld! :)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 februari 2016 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 15:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Of Schone wel of niet veel gespeeld zou hebben is toch helemaal niet relevant..

Jij suggereert in mijn optiek dat Ajax geen spelers moet hebben die hun plafond bij Ajax bereiken..

Ik stel alleen dat Ajax dat juist wel moet hebben, en dat daar ook zat voorbeelden van zijn.. Dat zijn namelijk ook jongens die niet zo snel weg hoeven..

Of de kwaliteit van Schone ook voldoende is om een rol bij Ajax te spelen is een andere discussie..

Ik zou daar ook niet wakker van liggen mocht hij vertrekken.. Ik denk alleen niet dat hij aan de onderkant van de selectie zit kwalitatief gezien..
We kunnen er nog uren over praten maar om een lang verhaal kort te maken. Ik vind Schöne niet van het niveau waar je naar toe zou moeten willen gaan.
Breedte prima.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 februari 2016 - 17:50   quote  deeplink  
Totdat Schöne aankomend seizoen ineens weg is en mensen dan ineens gaan janken dat we zo'n speler missen!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 17:50 schreef Ajax Warrior het volgende:
Totdat Schöne aankomend seizoen ineens weg is en mensen dan ineens gaan janken dat we zo'n speler missen!!
Resume....Eide, Warrior, Apik, Remco en ik zien wel waarde in Schöne en de rest vindt het bagger
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 februari 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat wordt voor de 400e keer toch ook niet gezegd of wel?

En kom dan eens met echte voorbeelden waarbij Schone Ajax constant in de problemen kwam omdat de back waar Schone tegenover stond zo snel was?? Echt complete onzin dit, dat zou namelijk betekenen dat als je niet sneller dan je tegenstander bent dat je hem niet uit de wedstrijd kan spelen?
Is pas 8 keer gezegd man, dus je hebt nog ff te gaan 😊

Jerry jerry jerry! ! !
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 februari 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 17:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

We kunnen er nog uren over praten maar om een lang verhaal kort te maken. Ik vind Schöne niet van het niveau waar je naar toe zou moeten willen gaan.
Breedte prima.
Neheeee ga nou door!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 februari 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 18:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Resume....Eide, Warrior, Apik, Remco en ik zien wel waarde in Schöne en de rest vindt het bagger
En toch komt hij tekort toch?

Jerry jerry jerry! ! !
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 18:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

En toch komt hij tekort toch?

Jerry jerry jerry! ! !
Geraldo...opbokken...en Jerry is een springer
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 februari 2016 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 18:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geraldo...opbokken...en Jerry is een springer
Geeft niet!

Komop, Schöne is basis!!

Jerry jerry jerry jerry jerry jerry jerry jerry jerry! ! ! ! ! ! ! ! !
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 18:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Geeft niet!

Komop, Schöne is basis!!

Jerry jerry jerry jerry jerry jerry jerry jerry jerry! ! ! ! ! ! ! ! !
Wat heb jij met Jerry Springer ??.....ik vind Yellelleeee leuker
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 februari 2016 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 18:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat heb jij met Jerry Springer ??.....ik vind Yellelleeee leuker
Als er een eindeloze discussie ontstaat, dan denk ik aan Jerry Springer.
Vind het niks hoor voor de rest, maar het typt wel lekker vriend 😉
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 februari 2016 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 15:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ook niet....maar ik lig nergens wakker van
Yellelleleee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 18:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Yellelleleee
Boks gap ;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 februari 2016 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 17:50 schreef Ajax Warrior het volgende:
Totdat Schöne aankomend seizoen ineens weg is en mensen dan ineens gaan janken dat we zo'n speler missen!!
Wees maar niet bang hoor we hebben Cerny, Fischer en Muric achter de hand.
En mocht er een goede spits komen kan Ghazi er ook prima.
Brandje
 Brandje - woensdag 17 februari 2016 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 18:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Resume....Eide, Warrior, Apik, Remco en ik zien wel waarde in Schöne en de rest vindt het bagger
Grappige is dat bij jouw rijtje ook namen zitten die vorig seizoen Schone hebben lopen afzeiken toen hij in de basis stond. En nu staan ze weer op de banken voor hem.
Ik vind Schone best waarde hebben. Prima gozer. Zeikt nooit. Maar het is voor mij geen basisspeler. Heb ik altijd gezegd en blijf ik zeggen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 19:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Grappige is dat bij jouw rijtje ook namen zitten die vorig seizoen Schone hebben lopen afzeiken toen hij in de basis stond. En nu staan ze weer op de banken voor hem.
Ik vind Schone best waarde hebben. Prima gozer. Zeikt nooit. Maar het is voor mij geen basisspeler. Heb ik altijd gezegd en blijf ik zeggen.
ik zeg nergens dat hij basis speler moet zijn(als hij basis staat ben ik blij)....maar hij is zeker een waardevolle speler
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 19:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wees maar niet bang hoor we hebben Cerny, Fischer en Muric achter de hand.
En mocht er een goede spits komen kan Ghazi er ook prima.
Ghazi moet je verkopen....egotripper
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 februari 2016 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 19:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wees maar niet bang hoor we hebben Cerny, Fischer en Muric achter de hand.
En mocht er een goede spits komen kan Ghazi er ook prima.
O ja, want Fischer draait zo'n geweldig seizoen! En o ja, Muric en Cerny hebben al een uitwisbare indruk achtergelaten! Je vergeet enkel dat die jonkies draaien wanneer er ook wat ervaren spelers rondlopen??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 februari 2016 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ghazi moet je verkopen....egotripper
HELEMAAL FUCKING EENS!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 februari 2016 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 19:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Grappige is dat bij jouw rijtje ook namen zitten die vorig seizoen Schone hebben lopen afzeiken toen hij in de basis stond. En nu staan ze weer op de banken voor hem.
Ik vind Schone best waarde hebben. Prima gozer. Zeikt nooit. Maar het is voor mij geen basisspeler. Heb ik altijd gezegd en blijf ik zeggen.
Schöne is waardevol, betekent nog steeds niet dat hij basis moet spelen!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 februari 2016 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 20:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

O ja, want Fischer draait zo'n geweldig seizoen! En o ja, Muric en Cerny hebben al een uitwisbare indruk achtergelaten! Je vergeet enkel dat die jonkies draaien wanneer er ook wat ervaren spelers rondlopen??
Volgens mij had je het erover dat als Schöne van de zomer vertrekt?
Opties zat lijkt me..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 februari 2016 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ghazi moet je verkopen....egotripper
Hoezo potentie heeft hij. Leer hem liever zijn medespelers vinden ipv gelijk maar weer weg te doen. En als hij dan straks bij een grote club loopt te vlammen zeker weer janken. Ik zie in Ghazi ook een jongen die hard werkt en af en toe verkeerde keuzes maakt. In potentie 10x beter dan jullie vriend Schöne.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 februari 2016 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 20:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij had je het erover dat als Schöne van de zomer vertrekt?
Opties zat lijkt me..
En de opties zijn ook echt een versterking? En hebben ervaring?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 20:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..] ben jij een ster in

Hoezo potentie heeft hij. Leer hem liever zijn medespelers vinden ipv gelijk maar weer weg te doen. En als hij dan straks bij een grote club loopt te vlammen zeker weer janken. Ik zie in Ghazi ook een jongen die hard werkt en af en toe verkeerde keuzes maakt. In potentie 10x beter dan jullie vriend Schöne.
Wel nee staat stil..... geen progressie....had hij maar 50% de mentaliteit van Schöne.
En over wegdoen....daar ben jij een ster in....jij roept niet anders
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 februari 2016 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 21:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wel nee staat stil..... geen progressie....had hij maar 50% de mentaliteit van Schöne.
En over wegdoen....daar ben jij een ster in....jij roept niet anders
Ach ouwe, als ze het zelf doen is het niet erg! Net zoveel als elke speler die maar moet komen!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 februari 2016 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 00:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ouwe, als ze het zelf doen is het niet erg! Net zoveel als elke speler die maar moet komen!!
Weet ik...daarom reageer ik meestal niet
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 februari 2016 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 00:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ouwe, als ze het zelf doen is het niet erg! Net zoveel als elke speler die maar moet komen!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 februari 2016 - 00:46   quote  deeplink  
qwertyuiop[]
asdfghjkl;'\
zxcvbnm,./m bbbbnnnn bbbbbn nn nnnn

toetsenbord doet het weer ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 februari 2016 door Nenam_tiL --
enough
 enough - donderdag 18 februari 2016 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 00:46 schreef Nenam_tiL het volgende:
qwertyuiop[]
asdfghjkl;'\
zxcvbnm,./m bbbbnnnn bbbbbn nn nnnn

toetsenbord doet het weer ;-)
letters genoeg om er een leuke speler eruit te halen gap..;-)

we hebben een S we hebben een c we hebben een H we hebben een O we hebben een N en we hebben een E

11 uit 11;-)
younes---milik----Ghazi

,.....schone
bazoer-----klaassen
........gudelj
Dijks--viergever--veldman ..
,......cillessen

daar moeten we het dit weekend mee doen !!
....gewoon weer met een ruit op het middenveld.
(Ghazi in de spits kan voor vele een verademing zijn ,maar wat ..alhoewel ik wel de laatste wedstr geschokken
bent van milik invalbeurt ..won geen enkel duel ,maar is dat zijn fout..??).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 februari 2016 door enough --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 februari 2016 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 21:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wel nee staat stil..... geen progressie....had hij maar 50% de mentaliteit van Schöne.
En over wegdoen....daar ben jij een ster in....jij roept niet anders
Zeker ben ik daar een ster in middelmatige spelers en spelers zonder potentie(of weinig) mogen van mij inderdaad weg. Waarom zou je Ghazi nu al wegdoen? Er zijn niet voor niks clubs die interesse hebben hoor. Dat spelers als Serrero, Duarte, van Rhijn, Schöne enz weg mogen lijkt me niks mis mee. Zulke jongens helpen Ajax uiteidelijk niet verder. Dat bleek deze transfer periode maar weer. Ze mochten niet vertrekken maar daardoor was er geen aankoop gerichte mogelijk. Wereld op zijn kop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 februari 2016 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 februari 2016 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 00:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ouwe, als ze het zelf doen is het niet erg! Net zoveel als elke speler die maar moet komen!!
Daar mogen jullie toch ook over discussiëren? Omdat jullie Schöne wel goed genoeg vonden moet ik dat ook maar doen? Of omdat jullie vinden dat Ghazi weg dan moet ik dat ook vinden?
Leuk hé een eigen mening hebben?
Ik vind Schöne geen toegevoegde waarde voor de toekomst en Ghazi heeft potentie.
Jammer als je het daar niet mee eens bent.
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2016 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 19:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Grappige is dat bij jouw rijtje ook namen zitten die vorig seizoen Schone hebben lopen afzeiken toen hij in de basis stond. En nu staan ze weer op de banken voor hem.
Ik vind Schone best waarde hebben. Prima gozer. Zeikt nooit. Maar het is voor mij geen basisspeler. Heb ik altijd gezegd en blijf ik zeggen.
Wat is de hele discussie dan?? Volgens mij roept iedereen die jij erover af loopt te zeiken dat het een geweldige 12e man is..
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2016 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 20:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoezo potentie heeft hij. Leer hem liever zijn medespelers vinden ipv gelijk maar weer weg te doen. En als hij dan straks bij een grote club loopt te vlammen zeker weer janken. Ik zie in Ghazi ook een jongen die hard werkt en af en toe verkeerde keuzes maakt. In potentie 10x beter dan jullie vriend Schöne.
Helemaal mee eens..
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2016 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 21:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wel nee staat stil..... geen progressie....had hij maar 50% de mentaliteit van Schöne.
En over wegdoen....daar ben jij een ster in....jij roept niet anders
Volgens mij is er met zijn mentaliteit niets mis... Zag een intervieuw met hem. En hij stapt niet, drinkt niet.. Met als reden.. Je hebt maar 1 carriere, daarna kan dat ook nog allemaal..

Dan snapt die jongen het wel in mijn optiek.. Je hoort en leest ook niets over hem zoals bijvoorbeeld over Depay..

Jongen heeft gewoon een vormdip.. Zoals vrijwel iedere speler de laatste twee jaar onder de Boer constant in die vormdip zit..

Met Jonk als trainer fladdert hij in positieve zin over de velden..
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2016 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 02:17 schreef enough het volgende:

[..]

letters genoeg om er een leuke speler eruit te halen gap..;-)

we hebben een S we hebben een c we hebben een H we hebben een O we hebben een N en we hebben een E

11 uit 11;-)
younes---milik----Ghazi

,.....schone
bazoer-----klaassen
........gudelj
Dijks--viergever--veldman ..
,......cillessen

daar moeten we het dit weekend mee doen !!
....gewoon weer met een ruit op het middenveld.
(Ghazi in de spits kan voor vele een verademing zijn ,maar wat ..alhoewel ik wel de laatste wedstr geschokken
bent van milik invalbeurt ..won geen enkel duel ,maar is dat zijn fout..??).
Als hij zelf geen enkel duel wint is dat zeker zijn eigen schuld.. Wat moeten zijn medespelers doen dan? Hem omhoog tillen om een kopduel te winnen?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 18 februari 2016 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 20:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoezo potentie heeft hij. Leer hem liever zijn medespelers vinden ipv gelijk maar weer weg te doen. En als hij dan straks bij een grote club loopt te vlammen zeker weer janken. Ik zie in Ghazi ook een jongen die hard werkt en af en toe verkeerde keuzes maakt. In potentie 10x beter dan jullie vriend Schöne.
Net zo als kishna zeker....

Hahaha de enige vlammen komen uit zn uitlaat hahah
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 18 februari 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 02:17 schreef enough het volgende:

[..]

letters genoeg om er een leuke speler eruit te halen gap..;-)

we hebben een S we hebben een c we hebben een H we hebben een O we hebben een N en we hebben een E

11 uit 11;-)
younes---milik----Ghazi

,.....schone
bazoer-----klaassen
........gudelj
Dijks--viergever--veldman ..
,......cillessen

daar moeten we het dit weekend mee doen !!
....gewoon weer met een ruit op het middenveld.
(Ghazi in de spits kan voor vele een verademing zijn ,maar wat ..alhoewel ik wel de laatste wedstr geschokken
bent van milik invalbeurt ..won geen enkel duel ,maar is dat zijn fout..??).
Mooie opstelling van AAjax
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 februari 2016 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 10:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Net zo als kishna zeker....

Hahaha de enige vlammen komen uit zn uitlaat hahah
Khisna was geen basisspeler heeft bij Ajax bijna niets laten zien. Totaal niet te vergelijken met El Ghazi..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 februari 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 08:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is er met zijn mentaliteit niets mis... Zag een intervieuw met hem. En hij stapt niet, drinkt niet.. Met als reden.. Je hebt maar 1 carriere, daarna kan dat ook nog allemaal..

Dan snapt die jongen het wel in mijn optiek.. Je hoort en leest ook niets over hem zoals bijvoorbeeld over Depay..

Jongen heeft gewoon een vormdip.. Zoals vrijwel iedere speler de laatste twee jaar onder de Boer constant in die vormdip zit..

Met Jonk als trainer fladdert hij in positieve zin over de velden..
Plus 1
Eide
 Eide - donderdag 18 februari 2016 - 13:54   quote  deeplink  
Ik zal eens een knuppeltje in het hoenderhok gooien.

Galataseray draait een vreselijk slecht seizoen en heeft naar verluid grote financiële zorgen. De oudere en duurste spelers zouden mogen vertrekken, ook die wel een goed niveau halen. Denk denkt iedereen natuurlijk aan Sneijder die daar grof geld verdient.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 februari 2016 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 13:54 schreef Eide het volgende:
Ik zal eens een knuppeltje in het hoenderhok gooien.

Galataseray draait een vreselijk slecht seizoen en heeft naar verluid grote financiële zorgen. De oudere en duurste spelers zouden mogen vertrekken, ook die wel een goed niveau halen. Denk denkt iedereen natuurlijk aan Sneijder die daar grof geld verdient.
Sneijder en Huntelaar van de zomer hmm laat maar komen..
Vlaar erbij haha en je bent er klaar voor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0695991