BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2016 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 13:54 schreef Eide het volgende:
Ik zal eens een knuppeltje in het hoenderhok gooien.

Galataseray draait een vreselijk slecht seizoen en heeft naar verluid grote financiële zorgen. De oudere en duurste spelers zouden mogen vertrekken, ook die wel een goed niveau halen. Denk denkt iedereen natuurlijk aan Sneijder die daar grof geld verdient.
Ik las het ook. Direct proberen.... Sneijder is nog een speler van internationaal alure en niveau. En was ondanks de slechte prestaties van het NL elftal wel de beste speler van datzelfde elftal...
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2016 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 14:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sneijder en Huntelaar van de zomer hmm laat maar komen..
Vlaar erbij haha en je bent er klaar voor.
Geen Vlaar aub.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 februari 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 13:54 schreef Eide het volgende:
Ik zal eens een knuppeltje in het hoenderhok gooien.

Galataseray draait een vreselijk slecht seizoen en heeft naar verluid grote financiële zorgen. De oudere en duurste spelers zouden mogen vertrekken, ook die wel een goed niveau halen. Denk denkt iedereen natuurlijk aan Sneijder die daar grof geld verdient.
Kom ik ook ff in dat hoenderhok.....heel Turkije kan van mij de tyfhus genieten met die Erdogan en uit de NAVO pleuren.

Wesley wegwezen daar en kom maar naar huis ouwe
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 februari 2016 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 14:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen Vlaar aub.
Eens.....gadverdamme, ben ik wel vaak de laatste tijd, komt dat omdat je papa bent ???
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2016 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 14:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eens.....gadverdamme, ben ik wel vaak de laatste tijd, komt dat omdat je papa bent ???
Ik denk het ja hahaha...... Komt omdat ik mild wordt...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 februari 2016 - 15:04   quote  deeplink  
Nathan///HELD...;-)
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2016 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 15:04 schreef Nenam_tiL het volgende:
Nathan///HELD...;-)
Zekers... Mijn held...

Maar misschien is mijn vrouw nog wel een grotere held.. Ik heb echt oprecht nog nooit in mijn leven iemand zo zien veranderen als haar.. Echt super..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 februari 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Zekers... Mijn held...

Maar misschien is mijn vrouw nog wel een grotere held.. Ik heb echt oprecht nog nooit in mijn leven iemand zo zien veranderen als haar.. Echt super..
Post natale depressie is haar dus vreemd....mooi man wees blij, zo te lezen ben je dat ook
Boca
 Boca - donderdag 18 februari 2016 - 15:50   quote  deeplink  
Ajax moet zo snel mogelijk deze aanvaller halen;

- Hernán Toledo, Argentinië, 20jr, club Velez Sarsfield. Ik hoop dat Overmars hem snel bekijkt.
https://www.youtube.com/watch?v=O4dT2rnBUYE
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 februari 2016 - 15:56   quote  deeplink  
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 februari 2016 - 15:56   quote  deeplink  
Ik help je ff ;-)
Maar ehm...laat maar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 februari 2016 door Nenam_tiL --
Boca
 Boca - donderdag 18 februari 2016 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 15:56 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik help je ff ;-)
Thanks Ouwuuh!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 februari 2016 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 15:58 schreef Boca het volgende:

[..]

Thanks Ouwuuh!
Hey Boca....hoeveel zuid Amerikanen heb je nu wel niet aangedragen....denk jij dat Ajax die gasten ook niet kennen ??.....bovendien wil Ajax een ervaren spits
Boca
 Boca - donderdag 18 februari 2016 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 16:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey Boca....hoeveel zuid Amerikanen heb je nu wel niet aangedragen....denk jij dat Ajax die gasten ook niet kennen ??.....bovendien wil Ajax een ervaren spits
Die hebben ze al, zijn naam is Milik. Wacht maar die gaat knallen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 februari 2016 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 16:02 schreef Boca het volgende:

[..]

Die hebben ze al, zijn naam is Milik. Wacht maar die gaat knallen.
Maar hoelang moet ik wachten dan.....
Boca
 Boca - donderdag 18 februari 2016 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 16:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maar hoelang moet ik wachten dan.....
Je moet wel wachten ouwuuh. Of wil je liever wachten op Messi of Higuain? Die komen toch niet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 februari 2016 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 16:39 schreef Boca het volgende:

[..]

Je moet wel wachten ouwuuh. Of wil je liever wachten op Messi of Higuain? Die komen toch niet.
Als ik dan toch moet wachten dan hoop ik op het zoontje van Batistuta
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2016 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 15:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Post natale depressie is haar dus vreemd....mooi man wees blij, zo te lezen ben je dat ook
Zeker. In het begin heeft ze het wel zwaar gehad hoor. Maar we zijn beiden inderdaad erg blij.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 februari 2016 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 16:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. In het begin heeft ze het wel zwaar gehad hoor. Maar we zijn beiden inderdaad erg blij.
Mijn ex had wel PND...de eerste zes maanden heb ik voor Melis gezorgd....overigens is nu alles oke tussen mijn ex en Melis
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2016 - 22:18   quote  deeplink  
Tja lastig. Bij iedereen gaat alles op een andere manier. Ik ben het drie weken heel erg zwaar gehad. Gemiddeld een uurtje slaap per nacht. En wel ruim 1500 km in de week sturen. Dat ging me heel snel opbreken. Toen ben ik in de avond telkens maar een paar uurtjes gaan slapen vanaf het moment dat het vrouwtje weer echt goed te been was. Die kleine had namelijk vrij erge krampjes. En dat 24 uur per dag. Op een avond was ze het helemaal zat en heeft die kleine even voor het eerst op z'n eigen kamer neergelegd. En vanaf dat moment slaapt ie 7 uur per nacht en gaat alles heel voorspoedig.

Hij heeft nu alleen wel een spreid broekje gekregen doordat ie in een stuip heeft gelegen. 1 heup is iets vergroeid en dat komt vrij regelmatig voor. Maar daar merkt hij zelf amper iets van.
Eide
 Eide - zaterdag 20 februari 2016 - 09:52   quote  deeplink  
CHELSEA PRAAT MET BAZOER

Ajax dient er rekening mee te houden dat het deze zomer al een opvolger moet hebben klaarstaan voor Riechedly Bazoer. Het grote talent van de Amsterdammers moet nog 20 jaar worden, maar na Manchester City, Barcelona en Napoli heeft ook Chelsea zich officieel gemeld voor de jonge Oranje-international.

De Londense topclub, waar Guus Hiddink op dit moment de technische leiding in handen heeft en adviseert richting het komende seizoen, probeert de jonge middenvelder ervan te overtuigen dat niet Nou Camp maar Stamford Bridge het volgende station in zijn loopbaan moet zijn.

Om die reden ontvingen de Engelsen gisteren op het reusachtige trainingscomplex in Cobham, ten zuiden van Londen, Irchandly Bazoer, zaakwaarnemer en broer van de Ajax-speler. De oudste Bazoer is de vertrouwensman van de inmiddels in heel Europa gewilde middenvelder en werd door bronnen bij de club van Roman Abramovich gesignaleerd toen hij in de middag binnenstapte.

Chelsea loert al langer
Scouts van Chelsea zijn al diverse keren bij topduels van Ajax geweest en hebben technisch directeur Michael Emenalo aangegeven dat Bazoer op jonge leeftijd al veel in huis heeft en kan uitgroeien tot een topspeler. Dezelfde Emenalo, die het Nederlandse voetbal mede vanwege de relatie met Vitesse goed kent, is ervan op de hoogte dat de voorkeur van de speler bij een eventuele transfer nog altijd bij Barcelona ligt. Dat ondervonden Manchester City en Napoli eerder ook al. Ingewijden bij Chelsea zeggen dat Barça op dit moment 2-0 voor staat.

Met Hiddink als extra steun hoopt Emenalo het kamp Bazoer nu sportief en financieel zon mooi plaatje voor te schotelen, dat de speler zou kunnen overwegen toch een tussenstop in Londen te maken.
Transfersom middenvelder kan weleens on-Nederlandse hoogte bereiken

Door het vertrek van Ramires (voor een miljoenensalaris naar het Chinese Jiangsu Suning) ligt directe speeltijd op Stamford Bridge meer voor de hand dan in Nou Camp. De wens van Chelsea om Bazoer in de afgelopen transferperiode al over te nemen, was voor de speler en zijn begeleider onbespreekbaar, omdat de populaire Ajacied eerst kampioen wil worden in Nederland.

Eén van de zaken die het kamp Bazoer gisteren ongetwijfeld op tafel hebben gebracht, is de trainerssituatie bij Chelsea na de zomer. Zoals bekend is Hiddink slechts tot het einde van dit seizoen in dienst bij miljardair Abramovich. Daarna komt een nieuwe man, wiens naam nog niet bekend is.

Koeman kandidaat
Ronald Koeman is één van de kandidaten voor de vacature in Londen. De Nederlander is een man die toptalenten uit de eredivisie een kans durft te geven. Bij Southampton heeft hij de afgelopen twee seizoenen de ene na de andere speler uit Nederland weggehaald en daarmee presteert hij uitstekend. Komt Koeman, dan biedt dat grote mogelijkheden voor Bazoer.

Maar komt de Italiaan Massimiliano Allegri of Manuel Pellegrini dan bestaat het gevaar dat de voorkeur wordt gegeven aan gevestigde namen. Een plaats op de bank is dan het vooruitzicht en Bazoer wil niet dezelfde weg bewandelen als het gros van de jonge spelers bij Chelsea.

De Londense club heeft dit seizoen 28 spelers verhuurd aan clubs in Engeland en in andere Europese landen. Samen vertegenwoordigen al die verhuurde, jonge talenten een transferwaarde van 200 miljoen euro.

Ajax wacht af
Chelsea heeft eerder toegegeven dat vijftig procent van de aankopen niet voor het eerste elftal maar voor de handel is. De club verdient al enkele jaren miljoenen aan de doorverkoop van spelers. In die situatie wil Bazoer niet belanden.

De aanzwellende belangstelling voor de man, die rustig blijft onder alle aandacht, zorgt ervoor dat Ajax handenwrijvend afwacht. Als de Europese topclubs tegen elkaar opbieden, kan de transfersom weleens on-Nederlandse hoogtes bereiken. Memphis Depay verhuisde afgelopen zomer voor bijna 32 miljoen euro naar Manchester United.

Bazoer ligt in Amsterdam tot juli 2020 vast. In 2012 nam Ajax de speler voor 75.000 euro 12.500 euro per opleidingsjaar over van PSV.

Bron
Ajax30
 Ajax30 - zaterdag 20 februari 2016 - 10:23   quote  deeplink  
Die is weg in de zomer
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 20 februari 2016 - 10:27   quote  deeplink  
Ik zou helemaal niet aan Chelsea verkopen. Zei wilden Traore immers ook niet verhuren, je kunt Bazoer heus wel voor het zelfde bedrag elders slijten als het nodig is. Anders gewoon nog even behouden.
romano
 romano - zaterdag 20 februari 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 10:23 schreef Ajax30 het volgende:
Die is weg in de zomer
Dat is de toekomst van Ajax. Jongens van net of nog geen 20 worden na een aardig seizoen meteen weggehaald door een grote club, waar ze vervolgens een of twee wedstrijden per jaar mogen spelen. Dus vergeet het idee dat we ooit nog iets kunnen voorstellen in Europa, het zal al een helse klus worden om elk jaar of om de twee jaar kampioen van Nederland te worden. Dat jeugdbeleid is leuk en aardig, maar alleen de penningmeester heeft er iets aan, de supporters geen zak.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 februari 2016 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 11:01 schreef romano het volgende:

[..]

Dat is de toekomst van Ajax. Jongens van net of nog geen 20 worden na een aardig seizoen meteen weggehaald door een grote club, waar ze vervolgens een of twee wedstrijden per jaar mogen spelen. Dus vergeet het idee dat we ooit nog iets kunnen voorstellen in Europa, het zal al een helse klus worden om elk jaar of om de twee jaar kampioen van Nederland te worden. Dat jeugdbeleid is leuk en aardig, maar alleen de penningmeester heeft er iets aan, de supporters geen zak.
Als Ajax zijnde weet je toch al jaren dat je je beste spelers moet verkopen? Werkt voor iedere club zo. Alleen de grootste en rijkste clubs hebben meer kans dat spelers langer blijven. Dat je moet verkopen is daarom ook geen ramp alleen moet je dus zorgen dat dat vertrek zo goed mogelijk opgevangen wordt. Daar schort het laatste jaren nog al eens aan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 februari 2016 - 11:26   quote  deeplink  
Daaag Bazoer....oja bel ff met Depay en Bouy die kunnen je vast nog adviezen geven
p111
 p111 - zaterdag 20 februari 2016 - 11:54   quote  deeplink  
Zoals al eerder aan gegeven wat voor een top opleiding je ook hebt bij Ajax, zolang het geld in het voetbal zit komen wij nooit meer bij de top van Europa.Ook Bazoer gaat voor het geld en ik kan me dat ook voorstellen je bent meteen binnen voor de rest van je leven.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 februari 2016 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 11:54 schreef p111 het volgende:
Zoals al eerder aan gegeven wat voor een top opleiding je ook hebt bij Ajax, zolang het geld in het voetbal zit komen wij nooit meer bij de top van Europa.Ook Bazoer gaat voor het geld en ik kan me dat ook voorstellen je bent meteen binnen voor de rest van je leven.
Heb ik me allang bij neer gelegd Nora....anders kan ik geen voetbal meer kijken.
Dag Bazoer ....Tete ben je ook binnenkort kwijt
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 februari 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 10:27 schreef NatjosFC het volgende:
Ik zou helemaal niet aan Chelsea verkopen. Zei wilden Traore immers ook niet verhuren, je kunt Bazoer heus wel voor het zelfde bedrag elders slijten als het nodig is. Anders gewoon nog even behouden.
Zulke sentimenten mogen natuurlijk nooit meespelen. Als Chelsea dadelijk 50 miljoen biedt en Bazoer mag nog 1/2 jaar bij Ajax rijpen moet Overmars dan zeggen "nee dat doen we niet want wij mochten Traore niet huren"?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 februari 2016 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 12:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zulke sentimenten mogen natuurlijk nooit meespelen. Als Chelsea dadelijk 50 miljoen biedt en Bazoer mag nog 1/2 jaar bij Ajax rijpen moet Overmars dan zeggen "nee dat doen we niet want wij mochten Traore niet huren"?
Gewoon 5 miljoen extra laten betalen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 20 februari 2016 - 17:08   quote  deeplink  
Mijn mening: Bazoer niet voor minder dan 45 miljoen laten gaan.
Durf nou eens een keer, anders gaan we kapot in Nederland.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 februari 2016 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 17:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mijn mening: Bazoer niet voor minder dan 45 miljoen laten gaan.
Durf nou eens een keer, anders gaan we kapot in Nederland.
Pffff is jou mening'....lekker belangrijk ;-)
enough
 enough - zaterdag 20 februari 2016 - 18:52   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2016 door enough --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 februari 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 18:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pffff is jou mening'....lekker belangrijk ;-)
Jerry Jerry!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 februari 2016 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 19:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jerry Jerry!
Zo heet zijn pielemoos.....
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 februari 2016 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 19:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zo heet zijn pielemoos.....
Er zijn dingen die je tussen jullie mag houden hoor..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 februari 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 21:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Er zijn dingen die je tussen jullie mag houden hoor..
Ik deel graag...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 februari 2016 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik deel graag...
Daarvoor is een forum bedoeld!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 februari 2016 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik deel graag...
Gulle gever..
ZerauS
 ZerauS - zondag 21 februari 2016 - 11:29   quote  deeplink  
Hoe krijg je zo'n avatar mannen? Kun je dat ergens aanvragen en downloaden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2016 door ZerauS --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 februari 2016 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 11:29 schreef ZerauS het volgende:
Hoe krijg je zo'n avatar mannen? Kun je dat ergens aanvragen en downloaden?
http://forum.headliner.nl/topic-28660/
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2016 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 10:27 schreef NatjosFC het volgende:
Ik zou helemaal niet aan Chelsea verkopen. Zei wilden Traore immers ook niet verhuren, je kunt Bazoer heus wel voor het zelfde bedrag elders slijten als het nodig is. Anders gewoon nog even behouden.
Gewoon helemaal nog niet verkopen deze zomer..
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2016 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 17:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mijn mening: Bazoer niet voor minder dan 45 miljoen laten gaan.
Durf nou eens een keer, anders gaan we kapot in Nederland.
Helemaal mee eens..
p111
 p111 - dinsdag 23 februari 2016 - 12:31   quote  deeplink  
Ben nog steeds boos Marc lullo.
================================
'Van der Vaart heeft er vrede mee en krijgt aanbieding van oude bekende'
Helaas niet van Marc
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 februari 2016 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2016 - 12:31 schreef p111 het volgende:
Ben nog steeds boos Marc lullo.
================================
'Van der Vaart heeft er vrede mee en krijgt aanbieding van oude bekende'
Helaas niet van Marc
Hou toch op man. Wat moet die over the hill voetballer nou bij Ajax.
p111
 p111 - dinsdag 23 februari 2016 - 17:58   quote  deeplink  
Die over the hill voetballer kan die jonge gassies nog heel veel leren leren en dan doet hij het nog effe voor ook (de meester).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 februari 2016 door p111 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 februari 2016 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2016 - 17:58 schreef p111 het volgende:
Die over the hill voetballer kan die jonge gassies nog heel veel leren leren en dan doet hij het nog effe voor ook (de meester).
😂😂😂😂😂
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 23 februari 2016 - 20:06   quote  deeplink  
Tijd voor Huntelaar 😲
p111
 p111 - woensdag 02 maart 2016 - 13:10   quote  deeplink  
Misschien is het nu de tijd voor Ajax om iedereen is te verrassen !!!!!!!!
===========================================================================
Wesley Sneijder heeft er mogelijk nog een reden bij om snel te vertrekken bij Galatasaray. De Turkijken zijn voor het volgende seizoen uitgesloten van Europees voetbal. Dat heeft de UEFA woensdagmiddag in een persbericht laten weten.

Galatasaray kampt met een schuld van 134 miljoen euro en wordt daarvoor bestraft door de Europese voetbalbond. Volgend seizoen speelt de grootmacht geen Europa League- of Champions League-voetbal. Dat was al onwaarschijnlijk door de sportieve malaise in Istanbul.

Door de straf van de UEFA komt de toekomst van Wesley Sneijder bij Galatasaray verder onder druk te staan. De 31-jarige oud-Ajacied bevindt zich op een zinkend schip. Dinsdag kreeg hij te maken met alweer de zesde trainer sinds zijn transfer in 2013, toen hij overkwam van Internazionale.

Galatasaray staat intussen in de eigen competitie op een ontluisterende vijfde plek. De achterstand op koploper Fenerbahçe en nummer twee Besiktas bedraagt respectievelijk zestien en veertien punten. Sneijder is één van de weinige spelers die dit seizoen wél zijn gebruikelijke niveau haalt.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 maart 2016 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 13:10 schreef p111 het volgende:
Misschien is het nu de tijd voor Ajax om iedereen is te verrassen !!!!!!!!
===========================================================================
Wesley Sneijder heeft er mogelijk nog een reden bij om snel te vertrekken bij Galatasaray. De Turkijken zijn voor het volgende seizoen uitgesloten van Europees voetbal. Dat heeft de UEFA woensdagmiddag in een persbericht laten weten.

Galatasaray kampt met een schuld van 134 miljoen euro en wordt daarvoor bestraft door de Europese voetbalbond. Volgend seizoen speelt de grootmacht geen Europa League- of Champions League-voetbal. Dat was al onwaarschijnlijk door de sportieve malaise in Istanbul.

Door de straf van de UEFA komt de toekomst van Wesley Sneijder bij Galatasaray verder onder druk te staan. De 31-jarige oud-Ajacied bevindt zich op een zinkend schip. Dinsdag kreeg hij te maken met alweer de zesde trainer sinds zijn transfer in 2013, toen hij overkwam van Internazionale.

Galatasaray staat intussen in de eigen competitie op een ontluisterende vijfde plek. De achterstand op koploper Fenerbahçe en nummer twee Besiktas bedraagt respectievelijk zestien en veertien punten. Sneijder is één van de weinige spelers die dit seizoen wél zijn gebruikelijke niveau haalt.
Geloof jij het? Doen ze nooit.. Van mij mag Huntelaar dan ook gelijk meekomen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0924959