BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - woensdag 02 maart 2016 - 14:13   quote  deeplink  
Als ze een goed salaris betalen voor 2 jaartjes is het voor hem misschien wel aantrekkelijk om terug te keren naar Amsterdam ook voor Ned/team en zijn kindjes en familie.Een contract voor 2 jaar met een miljoen per jaar en wat bonussen bij het halen van doelen.Lijkt mij nog altijd beter als de subtop van Engeland of de woestijn en China.
remco k
 remco k - woensdag 02 maart 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 14:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geloof jij het? Doen ze nooit.. Van mij mag Huntelaar dan ook gelijk meekomen.
Hoezo "DOEN ZE NOOIT" misschien wil die wel helemaal niet weg, of misschien wil die wel lekker ergens gaan cashen..
remco k
 remco k - woensdag 02 maart 2016 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 14:13 schreef p111 het volgende:
Als ze een goed salaris betalen voor 2 jaartjes is het voor hem misschien wel aantrekkelijk om terug te keren naar Amsterdam ook voor Ned/team en zijn kindjes en familie.Een contract voor 2 jaar met een miljoen per jaar en wat bonussen bij het halen van doelen.Lijkt mij nog altijd beter als de subtop van Engeland of de woestijn en China.
Waar die gewoon 5 of 6 miljoen per jaar op haalt?

Ik had het wel geweten..
ZerauS
 ZerauS - woensdag 02 maart 2016 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 18:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar die gewoon 5 of 6 miljoen per jaar op haalt?

Ik had het wel geweten..
Ik zou het voor 1/10 van dat geld nog gedaan hebben hahaha...moet ik nu een aantal jaren hard voor werken :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 19:27 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ik zou het voor 1/10 van dat geld nog gedaan hebben hahaha...moet ik nu een aantal jaren hard voor werken :-)
Maar jij kan niet voetballen...en dan zeik ik je keihard af op dit forum ;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 maart 2016 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo "DOEN ZE NOOIT" misschien wil die wel helemaal niet weg, of misschien wil die wel lekker ergens gaan cashen..
Met een lage afkoopsom kunnen ze nog prima tekengeld of goed loon betalen. Denk jij dat ze dit wel doen dan? Nee dus doen ze inderdaad nooit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 maart 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Tja Huntelaar is de oplossing....
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 maart 2016 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Tja Huntelaar is de oplossing....
En Sneijder die hem de balletjes geeft lijkt me prima..
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2016 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 20:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met een lage afkoopsom kunnen ze nog prima tekengeld of goed loon betalen. Denk jij dat ze dit wel doen dan? Nee dus doen ze inderdaad nooit.
Heitinga tekende, de rest wil gewoon niet.. En wat ze elders meer kunnen verdienen, krijg je hier gewoon niet, zelfs met de beste intenties van de wereld niet..

En ik denk wel degelijk dat ze dit soort dingen proberen..

En neem het die spelers eens kwalijk, wij roepen dat ze voor het sprotieve moeten gaan.. Maar welke sportieve verbetering is Ajax en de ED dan ten opzichte van welke andere competitie dan? Ik zie het niet hoor..
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2016 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 07:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En Sneijder die hem de balletjes geeft lijkt me prima..
En dan halen we Klaassen er gewoon weer af.
ZerauS
 ZerauS - donderdag 03 maart 2016 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 20:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maar jij kan niet voetballen...en dan zeik ik je keihard af op dit forum ;-)
Kan wel aardig balletje trappen hoor :-)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 maart 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 08:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Heitinga tekende, de rest wil gewoon niet.. En wat ze elders meer kunnen verdienen, krijg je hier gewoon niet, zelfs met de beste intenties van de wereld niet..

En ik denk wel degelijk dat ze dit soort dingen proberen..

En neem het die spelers eens kwalijk, wij roepen dat ze voor het sprotieve moeten gaan.. Maar welke sportieve verbetering is Ajax en de ED dan ten opzichte van welke andere competitie dan? Ik zie het niet hoor..
Speeltijd is toch ook een sportieve verbetering? Kijk naar van der Vaart die leek mij ook niet onbetaalbaar hoor. Sportief is ook nog wel Europees spelen doen wij gegarandeerd en toch veel andere clubs niet. Maar inderdaad de omringende competities zijn of groter of bieden meer geld daarom is het lastig om zulke jongens te halen. Toch blijf ik me afvragen of ze er echt alles aan doen of gewoon hun eigen weg volgen. Nigel de Jong bv. Kostte ook geen drol maar bijna ieder team heeft routiniers in hun team. Nederland loopt daar ver in achter op bijna ieder team dat hoger eindigde in de Europa League. Daarom blijft Nederland ook zo klein opleiden en wegwezen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 maart 2016 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 08:54 schreef remco k het volgende:

[..]

En dan halen we Klaassen er gewoon weer af.
Die is van de zomer toch weg..
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 14:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die is van de zomer toch weg..
Geen idee.. Geeft zelf aan nog niet klaar te zijn.
p111
 p111 - donderdag 03 maart 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 08:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Heitinga tekende, de rest wil gewoon niet.. En wat ze elders meer kunnen verdienen, krijg je hier gewoon niet, zelfs met de beste intenties van de wereld niet..

En ik denk wel degelijk dat ze dit soort dingen proberen..

En neem het die spelers eens kwalijk, wij roepen dat ze voor het sprotieve moeten gaan.. Maar welke sportieve verbetering is Ajax en de ED dan ten opzichte van welke andere competitie dan? Ik zie het niet hoor..
Voor Sneijder praat ik niet over meer geld verdienen ik denk dat hij genoeg gevuld is en China is voor Jolanthe en zijn twee kindjes niet bespreekbaar, dus zou een optie voor 2 jaar Ajax met nog eens 2 miljoen in zijn zakken bij de rest van zijn geld,zo gek vind ik dat niet
p111
 p111 - donderdag 03 maart 2016 - 14:54   quote  deeplink  
Ja als we geen top willen halen omdat hij anders iemand in de weg staat kunnen we wel stoppen lijkt me.En volgens mij kan je ook Gudelj er af halen.
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2016 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 14:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Voor Sneijder praat ik niet over meer geld verdienen ik denk dat hij genoeg gevuld is en China is voor Jolanthe en zijn twee kindjes niet bespreekbaar, dus zou een optie voor 2 jaar Ajax met nog eens 2 miljoen in zijn zakken bij de rest van zijn geld,zo gek vind ik dat niet
Leuk dat jij er niet over praat, maar als vrouwlief en meneer vind dat het nog meer moet, dan is het dus wel degelijk heel erg belangrijk, en is Ajax vrijwel direct geen optie meer..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 maart 2016 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 14:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen idee.. Geeft zelf aan nog niet klaar te zijn.
Bazoer of Klaassen komt er van de zomer een mooie club/grote zak geld dan zal er vast 1 vertrekken. Met die zak geld heb je gelijk een mogelijkheid voor Wesley.
Brandje
 Brandje - donderdag 03 maart 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 14:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Voor Sneijder praat ik niet over meer geld verdienen ik denk dat hij genoeg gevuld is en China is voor Jolanthe en zijn twee kindjes niet bespreekbaar, dus zou een optie voor 2 jaar Ajax met nog eens 2 miljoen in zijn zakken bij de rest van zijn geld,zo gek vind ik dat niet
Als hij in twee jaar China zo'n 10 tot 15 miljoen kan verdienen dan gaat hij gewoon daar heen en logsich.
De mensen moeten eens gaan stoppen om voor spelers te denken alsof ze clubliefde hebben. Vergeet het maar. Het is werk. Niks meer! Als er echt geen club meer komt dan willen ze wel terug komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 maart 2016 door Brandje --
p111
 p111 - donderdag 03 maart 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 15:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuk dat jij er niet over praat, maar als vrouwlief en meneer vind dat het nog meer moet, dan is het dus wel degelijk heel erg belangrijk, en is Ajax vrijwel direct geen optie meer..
Dat kan ik me voorstellen maar met alle respect volgens mij zijn zij dik gevuld en zijn ze ook media geil dus niks te zoeken in China en een derde rangs club uit Engeland
p111
 p111 - donderdag 03 maart 2016 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 20:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als hij in twee jaar China zo'n 10 tot 15 miljoen kan verdienen dan gaat hij gewoon daar heen en logsich.
De mensen moeten eens gaan stoppen om voor spelers te denken alsof ze clubliefde hebben. Vergeet het maar. Het is werk. Niks meer! Als er echt geen club meer komt dan willen ze wel terug komen
Ik heb het niet over clubliefde maar over Amsterdam dicht bij hun familie en zo blijven zij in de picture en pakken nog even 2 miljoen mee dat lijkt mij voor hun een reden om daar over na te denken.
Brandje
 Brandje - donderdag 03 maart 2016 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 21:48 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over clubliefde maar over Amsterdam dicht bij hun familie en zo blijven zij in de picture en pakken nog even 2 miljoen mee dat lijkt mij voor hun een reden om daar over na te denken.
2 miljoen is bruto waar je zo'n 1,1/1,2 netto van over houdt. Zet daar het drie tot viervoudige tegen over. Nee dan is de keuze snel gemaakt. Dan wacht de familie nog maar twee jaa
p111
 p111 - donderdag 03 maart 2016 - 22:46   quote  deeplink  
Tja misschien maar het zou niet mijn keuze zijn en 2 jaar in China en niemand kent ze meer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 03 maart 2016 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 22:46 schreef p111 het volgende:
Tja misschien maar het zou niet mijn keuze zijn en 2 jaar in China en niemand kent ze meer
Ik kan er niet om rouwen...zeker die Cabouw niet of hoe ze ook heet
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 04 maart 2016 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik kan er niet om rouwen...zeker die Cabouw niet of hoe ze ook heet
Net of dat je haar je nest uit zou trappen! :)
remco k
 remco k - vrijdag 04 maart 2016 - 08:29   quote  deeplink  
Wesley Sneijder ziet een voortijdige terugkeer naar Nederland in ieder geval op dit moment niet zitten. De spelmaker van Galatasaray merkt dat het bij zijn huidige club even totale chaos is en wordt het hemd van het lijf gevraagd.

Is een terugkeer naar de Eredivisie een mogelijkheid? "Nee, echt niet. Je kunt niet in de toekomst kijken, maar op dit moment zie ik dat totaal niet voor me. Ik ken de voorbeelden van Cocu en Rijkaard hoor, maar om eerlijk te zijn denk ik momenteel eerder aan alle minder geslaagde voorbeelden. Dat zijn er nogal wat. Daar word je niet heel vrolijk van", vertelt Sneijder in het Algemeen Dagblad.

Daarmee sluit hij indirect een terugkeer naar Ajax uit. In het verleden vertelde de aanvallende middenvelder dat hij alleen zou terugkeren naar Ajax. "Maar als ik terugkom, wanneer dan ook, dan wordt het Ajax", stelde hij enkele jaren geleden in gesprek met AT5. Overigens volgt Sneijder de situatie van zijn voetbalvriend Rafael van der Vaart op de voet. "Dat doet me pijn natuurlijk. We hebben nog geregeld contact. Ik hoop echt dat hij zijn carrière nog een impuls kan geven."

Ook John Heitinga en Nigel de Jong zagen dat het snel bergafwaarts kan gaan. "Daar ben ik me heel erg van bewust. Daarom is het ook zo belangrijk om nu fit te blijven. Als je ouder wordt, herstel je gewoon steeds langzamer. (...) Als ik nog een paar jaar op topniveau door wil, zal ik op een constant niveau moeten blijven." En niet in de laatste plaats voor Oranje, voor het WK 2018. Kan Sneijder dan nog mee? "Ik ben overtuigd van wel. Een mindere periode bij mijn club heb ik nooit meegenomen naar Oranje, volgens mij. Ik ga straks gewoon weer laten zien dat ik er nog bij hoor. Let maar op."
remco k
 remco k - vrijdag 04 maart 2016 - 08:30   quote  deeplink  
Die heeft helemaal geen zin om te komen..

In Nederland wordt alles en iedereen veel te snel afgebrand... Ik zou er ook niet willen spelen als ik andere opties had.
p111
 p111 - vrijdag 04 maart 2016 - 09:21   quote  deeplink  
Kutzooi ook einde bericht Wesley
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 04 maart 2016 - 14:29   quote  deeplink  
Geef er geen moer om dat ie niet wil, maar dan ook niet op zn 33e opeens aankloppen 🙋
enough
 enough - vrijdag 04 maart 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 09:21 schreef p111 het volgende:
Kutzooi ook einde bericht Wesley
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2016 door enough --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 04 maart 2016 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 08:30 schreef remco k het volgende:
Die heeft helemaal geen zin om te komen..

In Nederland wordt alles en iedereen veel te snel afgebrand... Ik zou er ook niet willen spelen als ik andere opties had.
Net of dat in Engeland of elders niet zo is.. Maar het blijft toch jammer dat Nederland te klein is voor afbouwende Ex- spelers bijna iedere competitie heeft betere voorwaarden of financieel of sportief gezien. Kijk ook hoe er met Heitinga omgegaan is heeft niet eens met publiek te maken maar heeft verder ook niet echt een kans gehad(hoe fit hij nou echt was kan ik niet over oordelen). Blijft gewoon erg jammer dat weinig van de ervaren jongens terugkomen en je daardoor vooral Europees gezien achter de feiten aanloopt. Tegen de tijd dat onze spelers Europees geleerd hebben en er klaar voor zijn zijn ze weg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 maart 2016 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 08:29 schreef remco k het volgende:
Wesley Sneijder ziet een voortijdige terugkeer naar Nederland in ieder geval op dit moment niet zitten. De spelmaker van Galatasaray merkt dat het bij zijn huidige club even totale chaos is en wordt het hemd van het lijf gevraagd.

Is een terugkeer naar de Eredivisie een mogelijkheid? "Nee, echt niet. Je kunt niet in de toekomst kijken, maar op dit moment zie ik dat totaal niet voor me. Ik ken de voorbeelden van Cocu en Rijkaard hoor, maar om eerlijk te zijn denk ik momenteel eerder aan alle minder geslaagde voorbeelden. Dat zijn er nogal wat. Daar word je niet heel vrolijk van", vertelt Sneijder in het Algemeen Dagblad.

Daarmee sluit hij indirect een terugkeer naar Ajax uit. In het verleden vertelde de aanvallende middenvelder dat hij alleen zou terugkeren naar Ajax. "Maar als ik terugkom, wanneer dan ook, dan wordt het Ajax", stelde hij enkele jaren geleden in gesprek met AT5. Overigens volgt Sneijder de situatie van zijn voetbalvriend Rafael van der Vaart op de voet. "Dat doet me pijn natuurlijk. We hebben nog geregeld contact. Ik hoop echt dat hij zijn carrière nog een impuls kan geven."

Ook John Heitinga en Nigel de Jong zagen dat het snel bergafwaarts kan gaan. "Daar ben ik me heel erg van bewust. Daarom is het ook zo belangrijk om nu fit te blijven. Als je ouder wordt, herstel je gewoon steeds langzamer. (...) Als ik nog een paar jaar op topniveau door wil, zal ik op een constant niveau moeten blijven." En niet in de laatste plaats voor Oranje, voor het WK 2018. Kan Sneijder dan nog mee? "Ik ben overtuigd van wel. Een mindere periode bij mijn club heb ik nooit meegenomen naar Oranje, volgens mij. Ik ga straks gewoon weer laten zien dat ik er nog bij hoor. Let maar op."
Wat een lulsmoes. It's all about the money! Dat wijf van hem moet ook onderhouden worden! Dus liever nog een jaartje of 2 zandhappen of voetballen bij de nieuwe trend China!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 maart 2016 - 12:55   quote  deeplink  
Er komt van de zomer misschien nog een spits en dan houdt het op...we hebben genoeg goede middenvelders en verdedigers in onze selectie of die er tegen aan zitten....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 maart 2016 - 12:57   quote  deeplink  
Gerucht uit Italië: 'Milik op pole position om Ajax te verlaten voor grootmacht'
zaterdag 5 maart 2016 om 10:18

Ajax-spits Arkadiusz Milik heeft zich door zijn recente prestaties plotseling in de kijker gespeeld van een Italiaanse grootmacht. De Poolse spits wordt door La Gazzetta dello Sport genoemd in combinatie met Internazionale.

De Nerazzurri volgt de aanvaller van Ajax al langer en ziet in de Pool een prima aanwinst. Als Mauro Icardi, die dit seizoen elfmaal scoorde voor Inter, vertrekt uit Milaan, dan wil Inter volgens de Italiaanse krant een poging wagen voor Milik. Manchester United en Atlético Madrid hebben naar verluidt een oogje op Icardi.

Mogelijk komt daardoor ook een eventuele deal rond Milik in een stroomversnelling terecht. Inter kan tussen de dertig en veertig miljoen euro voor de Argentijnse aanvalsleider vangen en daarmee het contract van Milik, die op pole position staat bij de club uit Milaan, bij Ajax afkopen. De Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport heeft Milik hoog zitten, aangezien hij wordt neergezet als de 'nieuwe Robert Lewandowski'
remco k
 remco k - zaterdag 05 maart 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 15:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Net of dat in Engeland of elders niet zo is.. Maar het blijft toch jammer dat Nederland te klein is voor afbouwende Ex- spelers bijna iedere competitie heeft betere voorwaarden of financieel of sportief gezien. Kijk ook hoe er met Heitinga omgegaan is heeft niet eens met publiek te maken maar heeft verder ook niet echt een kans gehad(hoe fit hij nou echt was kan ik niet over oordelen). Blijft gewoon erg jammer dat weinig van de ervaren jongens terugkomen en je daardoor vooral Europees gezien achter de feiten aanloopt. Tegen de tijd dat onze spelers Europees geleerd hebben en er klaar voor zijn zijn ze weg.
Dat is in andere landen bij talenten inderdaad een stuk milder dan hier.
Boca
 Boca - woensdag 09 maart 2016 - 15:08   quote  deeplink  
Deze aanvaller moet Ajax zo snel mogelijk halen;

- Caudio Villagra, Argenttijn. 20jr, Club Banfield, Argentinie Primera Division.

https://www.youtube.com/watch?v=VNA7iHR0U7k
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 09 maart 2016 - 18:17   quote  deeplink  
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 09 maart 2016 - 18:18   quote  deeplink  
Boca... als je mij quote kan je zien hoe je filmpjes plaats
Boca
 Boca - vrijdag 11 maart 2016 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 18:18 schreef Nenam_tiL het volgende:
Boca... als je mij quote kan je zien hoe je filmpjes plaats
Thanks man.
Boca
 Boca - vrijdag 11 maart 2016 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 18:18 schreef Nenam_tiL het volgende:
Boca... als je mij quote kan je zien hoe je filmpjes plaats
Wat vind je van die Lucas Alario van River Plate. Mag hij van jou bij Ajax spelen :) hahahah
p111
 p111 - dinsdag 15 maart 2016 - 11:55   quote  deeplink  
Dit is weer veel terugkomend probleem voor een dubbeltje op de eerste rang.
==========================================================================
Luuk de Jong had voor Ajax kunnen spelen, maar het kwam uiteindelijk niet tot een deal. Dat vertelt de aanvaller van PSV in gesprek met Helden Online. Ajax wilde niet het bedrag betalen dat De Graafschap, de toenmalige club van De Jong, vroeg.

"De Graafschap wilde me liever eerst laten debuteren in het eerste voordat ik een transfer zou maken. Toen Siem was vertrokken naar Ajax dacht het bestuur: hij had meer opgebracht als hij hier het eerste had gehaald", vertelt de spits van PSV. "Ik mocht alleen voor een hoog bedrag weg, maar Ajax wilde niet betalen wat ze voor me vroegen. Ik was een ruwe diamant die eerst geslepen moest worden, vonden ze bij Ajax."
remco k
 remco k - dinsdag 15 maart 2016 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 11:55 schreef p111 het volgende:
Dit is weer veel terugkomend probleem voor een dubbeltje op de eerste rang.
==========================================================================
Luuk de Jong had voor Ajax kunnen spelen, maar het kwam uiteindelijk niet tot een deal. Dat vertelt de aanvaller van PSV in gesprek met Helden Online. Ajax wilde niet het bedrag betalen dat De Graafschap, de toenmalige club van De Jong, vroeg.

"De Graafschap wilde me liever eerst laten debuteren in het eerste voordat ik een transfer zou maken. Toen Siem was vertrokken naar Ajax dacht het bestuur: hij had meer opgebracht als hij hier het eerste had gehaald", vertelt de spits van PSV. "Ik mocht alleen voor een hoog bedrag weg, maar Ajax wilde niet betalen wat ze voor me vroegen. Ik was een ruwe diamant die eerst geslepen moest worden, vonden ze bij Ajax."
Ach dat weet ik niet.. het heeft bij de Jong bij Twente al anderhalf jaar geduurd voordat hij goed ging spelen, heeft toen maar 1 goed seizoen gespeeld en ging naar het buitenland waar hij volledig geflopt is, en pas bij PSV komt hij echt tot zijn top..

Je moet je dan afvragen of hij Ajax toen al aan had gekund, en of hij de tijd wel had gekregen om zich te bewijzen..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 maart 2016 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 12:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach dat weet ik niet.. het heeft bij de Jong bij Twente al anderhalf jaar geduurd voordat hij goed ging spelen, heeft toen maar 1 goed seizoen gespeeld en ging naar het buitenland waar hij volledig geflopt is, en pas bij PSV komt hij echt tot zijn top..

Je moet je dan afvragen of hij Ajax toen al aan had gekund, en of hij de tijd wel had gekregen om zich te bewijzen..
Klopt dat dacht ik ook al. Achteraf jammer Siem en Luuk tegelijk bij Ajax had toen wel mooi geweest.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 maart 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 11:55 schreef p111 het volgende:
Dit is weer veel terugkomend probleem voor een dubbeltje op de eerste rang.
==========================================================================
Luuk de Jong had voor Ajax kunnen spelen, maar het kwam uiteindelijk niet tot een deal. Dat vertelt de aanvaller van PSV in gesprek met Helden Online. Ajax wilde niet het bedrag betalen dat De Graafschap, de toenmalige club van De Jong, vroeg.

"De Graafschap wilde me liever eerst laten debuteren in het eerste voordat ik een transfer zou maken. Toen Siem was vertrokken naar Ajax dacht het bestuur: hij had meer opgebracht als hij hier het eerste had gehaald", vertelt de spits van PSV. "Ik mocht alleen voor een hoog bedrag weg, maar Ajax wilde niet betalen wat ze voor me vroegen. Ik was een ruwe diamant die eerst geslepen moest worden, vonden ze bij Ajax."
Wat een oeverloos gelul! Blijkbaar had hij toen nog niet gebracht wat hij nu brengt! Dat heeft totaal geen mallemoer te maken met het zitten voor een dubbeltje op de eerste rang!
p111
 p111 - dinsdag 15 maart 2016 - 18:43   quote  deeplink  
Nee je hebt gelijk zo is Ajax helemaal niet !! Het was alleen maar een groot talent in de spits die mag alleen gratis komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 maart 2016 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 18:43 schreef p111 het volgende:
Nee je hebt gelijk zo is Ajax helemaal niet !! Het was alleen maar een groot talent in de spits die mag alleen gratis komen.
Dus jij vind dat Ajax dan maar alle financiële risico's moet doen? Niet wetende of dat o zo grote talent ooit zal doorbreken?? Volgens mij was hij toen een jaar of 17 en blijkbaar wilde De Graafschap de hoofdprijs. Is het nu zo moeilijk of wil je gewoon wat te zeiken hebben over de club?
remco k
 remco k - dinsdag 15 maart 2016 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 18:43 schreef p111 het volgende:
Nee je hebt gelijk zo is Ajax helemaal niet !! Het was alleen maar een groot talent in de spits die mag alleen gratis komen.
Ook Feyenoord en PSV wouden hem toen niet. Blijkbaar was het toen helemaal geen groot talent.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 maart 2016 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 18:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook Feyenoord en PSV wouden hem toen niet. Blijkbaar was het toen helemaal geen groot talent.
Ach Remco, dit is gewoon weer iets zoeken om Ajax af te zeiken!
remco k
 remco k - dinsdag 15 maart 2016 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 18:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach Remco, dit is gewoon weer iets zoeken om Ajax af te zeiken!
Als Ajax destijds 30 miljoen had betaald. Dan zoude Messi en Ronaldo op 8 jarige leeftijd bij Ajax hebben gespeeld..

Kut club...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 maart 2016 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Als Ajax destijds 30 miljoen had betaald. Dan zoude Messi en Ronaldo op 8 jarige leeftijd bij Ajax hebben gespeeld..

Kut club...
😂

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5116
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0727741