BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - woensdag 23 maart 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 12:55 schreef p111 het volgende:
Ik heb het idee dat het bij Fischer een mentale kwestie is door de concurentie van Younes wil hij zich te graag bewijzen en mist daar door de rust om de juiste acties te maken.
Die rust heeft hij sinds zijn blessure niet meer gehad. Begon als frivool talent. Werd daarna toch wel heel voorspelbaar met zijn acties. Met name het constant naar binnen trekken en dus de boel dichtlopen irriteerde mij mateloos.
Younes is beter. Niks aan te doen.
p111
 p111 - woensdag 23 maart 2016 - 16:16   quote  deeplink  
Misschien maar als hij inderdaad weg gaat dan moet daar toch weer iemand anders voor komen, of we gaan volgend seizoen verder met Younes en Sinkgraven/Dekker.
remco k
 remco k - woensdag 23 maart 2016 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 16:16 schreef p111 het volgende:
Misschien maar als hij inderdaad weg gaat dan moet daar toch weer iemand anders voor komen, of we gaan volgend seizoen verder met Younes en Sinkgraven/Dekker.
Muric en Cerny niet onderschatten. Ik denk dat die twee de reserve twee vleugelspitsen moeten worden.. Grote talenten die de druk op Ghazi en Youness er wel op kunnen houden..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 maart 2016 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2016 - 21:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als je zegt dat je in topvorm bent maar wat dus echt niet zo is dan krijg ik weer een deja vu alsof ik Boilessen hoor. Totaal geen zelfreflectie.
Hehe dat had ik eigenlijk ook gelijk!! Kennen die Denen geen spiegels???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 maart 2016 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 maart 2016 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 22:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehe dat had ik eigenlijk ook gelijk!! Kennen die Denen geen spiegels???
Ik las het inderdaad ook al met topvorm bedoeld hij waarschijnlijk fysiek. Als hij doelde op zijn spel dan moet hij zijn laatste wedstrijden maar terugkijken.. Of hij schiet op de training alles erin?
enough
 enough - donderdag 24 maart 2016 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 06:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik las het inderdaad ook al met topvorm bedoeld hij waarschijnlijk fysiek. Als hij doelde op zijn spel dan moet hij zijn laatste wedstrijden maar terugkijken.. Of hij schiet op de training alles erin?
Nee hij loop nog sneller naar binnen zeggen ze hahahahah

kom op fischer komt welweer!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 maart 2016 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 07:28 schreef enough het volgende:

[..]

Nee hij loop nog sneller naar binnen zeggen ze hahahahah

kom op fischer komt welweer!!
Ben je al weer wakker, of trek je gewoon weer een nacht door?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 maart 2016 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 07:28 schreef enough het volgende:

[..]

Nee hij loop nog sneller naar binnen zeggen ze hahahahah

kom op fischer komt welweer!!
Het moet er wel weer een keertje uit gaan komen ja. Bij grotere clubs heb je niet alle tijd van de wereld. Hij lijkt vooral tegen zichzelf te spelen. Misschien een keertje met de mental coach van Dijks praten!
Eide
 Eide - donderdag 24 maart 2016 - 13:59   quote  deeplink  
Dat is ook het risico van slecht spelen. Als een ander zich wel weet te laten zien ben je zo het bokje. Laten we wel wezen, Younes is gewoon een van de beteren op het moment.

Fischer zal tijdens zijn invalbeurten nu moeten laten zien wat hij kan. Voorlopig zijn die invulbeurten niet heel gedenkwaardig.
enough
 enough - donderdag 24 maart 2016 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 10:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ben je al weer wakker, of trek je gewoon weer een nacht door?
NON STOP!!
(rustig op een bakje thee) hoezo?;-)
enough
 enough - donderdag 24 maart 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 10:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het moet er wel weer een keertje uit gaan komen ja. Bij grotere clubs heb je niet alle tijd van de wereld. Hij lijkt vooral tegen zichzelf te spelen. Misschien een keertje met de mental coach van Dijks praten!
Ja of het nog steeds mentaal is of vorm,maar het moet niet te lang meer duren.
Nu heeft hij ook de"pech" dat younes onbetwist is en moet het doen met de min die hij krijgt.
Snap zijn ongeduld wel,maar ff rustig normaal doen heeft ie veel meer baat bij dunkt me.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 maart 2016 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 18:06 schreef enough het volgende:

[..]

NON STOP!!
(rustig op een bakje thee) hoezo?;-)
Goeie film btw!

Liam Neeson
enough
 enough - vrijdag 25 maart 2016 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 22:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Goeie film btw!

Liam Neeson
Hhahahah zolang ik nog slinger ..gaaat goed ouwe;-)
(gerust stellende gedachte toch),,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2016 door enough --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 maart 2016 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 18:13 schreef enough het volgende:

[..]

Ja of het nog steeds mentaal is of vorm,maar het moet niet te lang meer duren.
Nu heeft hij ook de"pech" dat younes onbetwist is en moet het doen met de min die hij krijgt.
Snap zijn ongeduld wel,maar ff rustig normaal doen heeft ie veel meer baat bij dunkt me.
Inderdaad hij had potentie maar er zijn veel voorbeelden dat het er nooit uitkomt.
Hoop nog steeds bij hem wel.
remco k
 remco k - vrijdag 25 maart 2016 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 08:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad hij had potentie maar er zijn veel voorbeelden dat het er nooit uitkomt.
Hoop nog steeds bij hem wel.
Het glas is echt halfvol. Maakt het allemaal een stuk leuker..

Er zijn namelijk ook zat voorbeelden van jongens die het wel laten zien uiteindelijk..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 maart 2016 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 10:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Het glas is echt halfvol. Maakt het allemaal een stuk leuker..

Er zijn namelijk ook zat voorbeelden van jongens die het wel laten zien uiteindelijk..
Dat is ook een beetje het probleem wat een Ajax kan niet nog 2/3 seizoenen op hem wachten. Sommige van die jongens hebben ook weer een stap terug nodig om er twee vooruit te doen. Dijks goed voorbeeld. Voor zulke jongens lijkt een vertrek met terugkoop regeling de beste optie.
remco k
 remco k - zaterdag 26 maart 2016 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2016 - 07:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is ook een beetje het probleem wat een Ajax kan niet nog 2/3 seizoenen op hem wachten. Sommige van die jongens hebben ook weer een stap terug nodig om er twee vooruit te doen. Dijks goed voorbeeld. Voor zulke jongens lijkt een vertrek met terugkoop regeling de beste optie.
Wie heeft het over twee of drie. Voor hetzelfde geld komt hij komend seizoen beter uit de verf. En als het pas over drie jaar is. Ook best want ook dan hebben we spelers nodig.
remco k
 remco k - zaterdag 26 maart 2016 - 11:37   quote  deeplink  
John zou trouwens een prima optie zijn mochten er aanvallende spelers aangetrokken worden.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 maart 2016 - 00:01   quote  deeplink  
Lees net dat PSV vermoedelijk niet doorgaat met Lestienne. Die zou ik wel bij ons willen zien. Is mij een raadsel dat Locadia daar speelt. Vind dat echt een goede speler. Samen met Younes voor links en Fischer verkopen. Heb je een voor binnendoor en een voor buitenom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2016 door Loetje --
remco k
 remco k - dinsdag 29 maart 2016 - 08:24   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd zie ik liever 1 van de talenten Cerny of Muric achter Youness.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 maart 2016 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 00:01 schreef Loetje het volgende:
Lees net dat PSV vermoedelijk niet doorgaat met Lestienne. Die zou ik wel bij ons willen zien. Is mij een raadsel dat Locadia daar speelt. Vind dat echt een goede speler. Samen met Younes voor links en Fischer verkopen. Heb je een voor binnendoor en een voor buitenom.
Lestienne voelt zich al tegoed voor Psv. Hij heeft ook veel gemist door gebeurtenissen in zijn privé leven daarom speelt Locadia. Fischer mag van mij opzich wel verkocht worden. Ola john werd genoemd door Remco en ook Larsson vind ik ook goede opties.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 maart 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 08:24 schreef remco k het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik liever 1 van de talenten Cerny of Muric achter Youness.
Zijn toch voor rechts?
p111
 p111 - dinsdag 29 maart 2016 - 12:32   quote  deeplink  
Je kan ze allebei ook op links neerzetten
remco k
 remco k - dinsdag 29 maart 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 11:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zijn toch voor rechts?
Beiden spelen ook wel vanaf links.
Eide
 Eide - dinsdag 29 maart 2016 - 15:26   quote  deeplink  
Ik heb helemaal niet zo'n hoge pet op van Lestienne. Niet voor niets dat Locadia daar alles speelt, zelfs nu Lestienne terug is. En dat terwijl Locadia niet eens een buitenspeler is, maar eigenlijk een spits.

Daarnaast hebben we het dan weer over een aankoop voor de bank, achter Younes. Dat zie ik niet zitten, zeker niet met het oog op de aanstormende talenten. Cenry en Muric zijn al genoemd, maar als echte linksbuiten mag Vince Gino Dekker ook genoemd worden. Is in de A1 echt een van de uitblinkers.
remco k
 remco k - dinsdag 29 maart 2016 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 15:26 schreef Eide het volgende:
Ik heb helemaal niet zo'n hoge pet op van Lestienne. Niet voor niets dat Locadia daar alles speelt, zelfs nu Lestienne terug is. En dat terwijl Locadia niet eens een buitenspeler is, maar eigenlijk een spits.

Daarnaast hebben we het dan weer over een aankoop voor de bank, achter Younes. Dat zie ik niet zitten, zeker niet met het oog op de aanstormende talenten. Cenry en Muric zijn al genoemd, maar als echte linksbuiten mag Vince Gino Dekker ook genoemd worden. Is in de A1 echt een van de uitblinkers.
Inderdaad, Dekker helemaal nog niet benoemd. Maar zeker een groot talent en wekelijks wel goed.

Ook een echte spits voor Millik, want hij doet niets anders dan acties maken en een prima voorzet geven.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 maart 2016 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 11:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lestienne voelt zich al tegoed voor Psv. Hij heeft ook veel gemist door gebeurtenissen in zijn privé leven daarom speelt Locadia. Fischer mag van mij opzich wel verkocht worden. Ola john werd genoemd door Remco en ook Larsson vind ik ook goede opties.
Die eerste zin mag je me wel eens uitleggen want dat is echt enorme onzin.
Brandje
 Brandje - dinsdag 29 maart 2016 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 11:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lestienne voelt zich al tegoed voor Psv. Hij heeft ook veel gemist door gebeurtenissen in zijn privé leven daarom speelt Locadia. Fischer mag van mij opzich wel verkocht worden. Ola john werd genoemd door Remco en ook Larsson vind ik ook goede opties.
Wat een onzin. Hij heeft zelf aangeven bij psv te blijven mede omdat ze hem zo goed hebben opgevangen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 maart 2016 - 23:23   quote  deeplink  
What the fuck moeten wij met Lesbienne????
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 maart 2016 - 07:44   quote  deeplink  
Sorry had niet de hele tekst gelezen.. Stond Lestienne op weg naar Psv uitgang, het was een Overbruggings jaar. Hij is dus op weg naar de uitgang omdat hij en te duur is en Bergwijn er nu moet staan. Dacht dat het zijn woorden waren.
ZerauS
 ZerauS - woensdag 30 maart 2016 - 10:44   quote  deeplink  
Als je de geruchten moet geloven neemt de Boer Milik mee naar Everton volgend jaar. Dan snap ik wel dat Ajax nu al gesprekken heeft gevoerd met o.a Haller
Brandje
 Brandje - woensdag 30 maart 2016 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 10:44 schreef ZerauS het volgende:
Als je de geruchten moet geloven neemt de Boer Milik mee naar Everton volgend jaar. Dan snap ik wel dat Ajax nu al gesprekken heeft gevoerd met o.a Haller
Gaan ze dus wederom voor de verkeerde speler. Na Hoorn te hebben gehaald ipv Van Dijk en Sinkgraven ipv Ziyech en nu weer Haller ipv Janssen mocht het waar zijn.
Persoonlijk denk ik dat het lulkoek is dit verhaal
ZerauS
 ZerauS - woensdag 30 maart 2016 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 23:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
What the fuck moeten wij met Lesbienne????
Dat weet niemand hahaha
ZerauS
 ZerauS - woensdag 30 maart 2016 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 10:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Gaan ze dus wederom voor de verkeerde speler. Na Hoorn te hebben gehaald ipv Van Dijk en Sinkgraven ipv Ziyech en nu weer Haller ipv Janssen mocht het waar zijn.
Persoonlijk denk ik dat het lulkoek is dit verhaal
Ik hoop dat het onzin is. Milik wordt met de week beter namelijk. Laat hem nog maar jaartje bij ons blijven en dan volgend jaar verkopen aan Bayern voor circa 30 miljoen.
Brandje
 Brandje - woensdag 30 maart 2016 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 10:51 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ik hoop dat het onzin is. Milik wordt met de week beter namelijk. Laat hem nog maar jaartje bij ons blijven en dan volgend jaar verkopen aan Bayern voor circa 30 miljoen.
Als Milik een goed EK speelt dan denk ik dat hij weg is.
ZerauS
 ZerauS - woensdag 30 maart 2016 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 11:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als Milik een goed EK speelt dan denk ik dat hij weg is.
Zou kunnen maar ik hoop van niet.
Eide
 Eide - woensdag 30 maart 2016 - 11:58   quote  deeplink  
Als FdB vertrekt zal een eventuele nieuwe trainer weer z'n eigen ideeën en voorkeuren hebben. Nu al speculeren op het aantrekken van bepaalde spelers en het eventuele vertrek van FdB is daarom wat voorbarig denk ik.
p111
 p111 - woensdag 30 maart 2016 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 23:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
What the fuck moeten wij met Lesbienne????
Leuk om naar te kijken toch
enough
 enough - woensdag 30 maart 2016 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 11:58 schreef Eide het volgende:
Als FdB vertrekt zal een eventuele nieuwe trainer weer z'n eigen ideeën en voorkeuren hebben. Nu al speculeren op het aantrekken van bepaalde spelers en het eventuele vertrek van FdB is daarom wat voorbarig denk ik.
Dat wel ,maar als frank gaat zie ik hem toch klaassen /bazoer en evt veltman meenemen.
niet alle 3, maar zie toch een aderlating voor ajax.
enough
 enough - woensdag 30 maart 2016 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 12:04 schreef p111 het volgende:

[..]

Leuk om naar te kijken toch
Jij hou wel van kuttelikkertjes ;-)
ZerauS
 ZerauS - woensdag 30 maart 2016 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 15:08 schreef enough het volgende:

[..]

Jij hou wel van kuttelikkertjes ;-)
Ik vind het een vreemd kereltje hoor met zijn peroxide koppie
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 maart 2016 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 15:43 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ik vind het een vreemd kereltje hoor met zijn peroxide koppie
Mooiste uitspraak hier was dat hij een (dooie) marmot op zijn kop had! 😂
remco k
 remco k - woensdag 30 maart 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 14:31 schreef enough het volgende:

[..]

Dat wel ,maar als frank gaat zie ik hem toch klaassen /bazoer en evt veltman meenemen.
niet alle 3, maar zie toch een aderlating voor ajax.
Ja, want de meeste vertrekkende trainers nemen spelers mee.. Sorry, maar dat is echt op niets gebasseerd..

En daarnaast moet het ook maar net een club zijn waar die spelers naartoe willen..

Zowel Klaassen als Bazoer zie ik niet zo 123 als types die graag naar een subtopper in het buitenland zullen vertrekken..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 maart 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 12:04 schreef p111 het volgende:

[..]

Leuk om naar te kijken toch
Meen je dat nu werkelijk?? Vooral een speler die wil opvallen qua uiterlijk! Qua voetbal is het weinig om over naar huis te schrijven!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 maart 2016 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 10:44 schreef ZerauS het volgende:
Als je de geruchten moet geloven neemt de Boer Milik mee naar Everton volgend jaar. Dan snap ik wel dat Ajax nu al gesprekken heeft gevoerd met o.a Haller
Ja en nu gonst de naam van De Boer weer in Milaan. Ik zie het allemaal wel in de zomerstop. Vind dat nu helemaal nog geen issue!
Eide
 Eide - zaterdag 02 april 2016 - 08:04   quote  deeplink  
Bij gebrek aan een beter topic:

Kenny Tete heeft de afgelopen week 4 maal met de groep meegetraind. PEC Zwolle komt nog te vroeg, maar mogelijk zit hij volgende week weer bij de selectie. Jairo Riedewald begint volgende week waarschijnlijk met buitentrainingen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 02 april 2016 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 08:04 schreef Eide het volgende:
Bij gebrek aan een beter topic:

Kenny Tete heeft de afgelopen week 4 maal met de groep meegetraind. PEC Zwolle komt nog te vroeg, maar mogelijk zit hij volgende week weer bij de selectie. Jairo Riedewald begint volgende week waarschijnlijk met buitentrainingen.
Zoveel topics en dan niets kunnen vinden! 😂 Zeer goed nieuws hopen dat ze sterker terugkomen dan ze al waren. Tete en Riedewald ben benieuwd of ze dit seizoen de basis nog halen. Veltman doet het rechts beter dan centraal dus dat wordt lastig. (Tete in oude vorm moet natuurlijk altijd spelen)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 april 2016 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 08:04 schreef Eide het volgende:
Bij gebrek aan een beter topic:

Kenny Tete heeft de afgelopen week 4 maal met de groep meegetraind. PEC Zwolle komt nog te vroeg, maar mogelijk zit hij volgende week weer bij de selectie. Jairo Riedewald begint volgende week waarschijnlijk met buitentrainingen.
Topic maken met bespreken blessuregevallen? ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 02 april 2016 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 18:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Topic maken met bespreken blessuregevallen? ;-)
Leek mij ook zo onzinnig ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 april 2016 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 18:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Leek mij ook zo onzinnig ;)
Ja, dan weet ik het ook niet meer! ;-)

Kijkt maar eens op de hoofdpagina!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0729849