BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 mei 2016 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2016 - 14:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Anderzijds, hij ligt nog vast en nog geen club met interesse dus waarom dat gesprek?
Hoe weet jij dat er geen interesse is?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 mei 2016 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2016 - 15:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

In de Eredivisie ja. En in Europa per direct compact en in de reactie gaan spelen wil je er iets bereiken.
In de Eredivisie zijn we redelijk stabiel maar Europees heeft de Boer niets geleerd en geen stappen gemaakt. Weet ook niet of hij het ziet of over kan brengen op de groep. Het spel is nog steeds niet om aan te zien maar ach je wordt er wel kampioen mee.
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 mei 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2016 - 15:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat er geen interesse is?
Omdat dat tegenwoordig nergens meer geheim kan blijven en dat weet jij net zo goed. En ik ook geen vacatures zie vrijkomen bij clubs waar Frank zijn eerste voorkeuren liggen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 mei 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2016 - 16:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In de Eredivisie zijn we redelijk stabiel maar Europees heeft de Boer niets geleerd en geen stappen gemaakt. Weet ook niet of hij het ziet of over kan brengen op de groep. Het spel is nog steeds niet om aan te zien maar ach je wordt er wel kampioen mee.
Je herhaalt bijna wat ik zeg. Eens dus.
Eide
 Eide - vrijdag 06 mei 2016 - 16:42   quote  deeplink  
De Boer komt met nieuws over Ajax-toekomst: "Ik heb de knoop doorgehakt"

Ajax-trainer Frank de Boer heeft een beslissing genomen over zijn toekomst. Voor 13 mei zal hij zijn plannen aan de clubleiding bekendmaken.
"Voor mezelf heb ik de knoop doorgehakt. Volgende week laat ik het aan de clubleiding weten. Tussen zondag en vrijdag gaan we om de tafel zitten", zei De Boer vrijdag op de persconferentie in de aanloop naar de kampioenswedstrijd tegen De Graafschap. Omdat hij zich wil focussen op dat duel, wilde de coach verder niet ingaan op vragen over zijn toekomst.

Ajax reist 13 mei naar China af voor de afsluiting van het seizoen. Voor die trip wil De Boer helderheid verschaft hebben. De verbintenis van de Ajax-trainer loopt nog door tot de zomer van 2017, maar De Boer heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij in een Europese topcompetitie aan de slag wil. De Boer werd met Ajax al vier keer kampioen en kan daar zondag een vijfde titel aan toevoegen.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2016 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 mei 2016 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2016 - 16:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je herhaalt bijna wat ik zeg. Eens dus.
Was ook een bevestiging..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 mei 2016 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2016 - 16:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat dat tegenwoordig nergens meer geheim kan blijven en dat weet jij net zo goed. En ik ook geen vacatures zie vrijkomen bij clubs waar Frank zijn eerste voorkeuren liggen.
Ben ik wel met je eens maar hij zal ook niet zo maar opzeggen. Dus dan zal het betekenen dat we nog een jaar aan hem vast zitten..
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 mei 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2016 - 20:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens maar hij zal ook niet zo maar opzeggen. Dus dan zal het betekenen dat we nog een jaar aan hem vast zitten..
Maar dan hoef je toch niet zo geheimzinnig te doen toch? Of het hangt van zondag af waardoor het altijd goed zal overkomen. Bij een nederlaag pak je 2 jaar op rij geen een prijs en bij winst sluit ie mooi af.
Eide
 Eide - vrijdag 06 mei 2016 - 20:24   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2016 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 06 mei 2016 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2016 - 14:49 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Inderdaad vreemd. Misschien om aan alle eventuele onzekerheid een einde te maken?
Niet vreemd naar mijn idee. Ze hebben het er al maanden over dat er na het seizoen een gesprek kont over zijn toekomst.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 07 mei 2016 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2016 - 23:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet vreemd naar mijn idee. Ze hebben het er al maanden over dat er na het seizoen een gesprek kont over zijn toekomst.
Okay, is duidelijk. Wel logisch dus.
Brandje
 Brandje - maandag 09 mei 2016 - 23:10   quote  deeplink  
Nog mensen naar na-tafelen met Kees gekeken. Ajax schijnt het huidige salarisplafond niet meer te hanteren?!
Verder meldt Mike Verweij dat Ajax 2 aanvallende kanonnen wil halen?

Hoe noem je zoiets ook al weer? Oh ja mosterd na de maaltijd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 09 mei 2016 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 23:10 schreef Brandje het volgende:
Nog mensen naar na-tafelen met Kees gekeken. Ajax schijnt het huidige salarisplafond niet meer te hanteren?!
Verder meldt Mike Verweij dat Ajax 2 aanvallende kanonnen wil halen?

Hoe noem je zoiets ook al weer? Oh ja mosterd na de maaltijd.
....de put dempen als het kalf verzopen is
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2016 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 23:10 schreef Brandje het volgende:
Nog mensen naar na-tafelen met Kees gekeken. Ajax schijnt het huidige salarisplafond niet meer te hanteren?!
Verder meldt Mike Verweij dat Ajax 2 aanvallende kanonnen wil halen?

Hoe noem je zoiets ook al weer? Oh ja mosterd na de maaltijd.
Of weer een zoethoudertje richting volgend jaar..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 mei 2016 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 - 08:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Of weer een zoethoudertje richting volgend jaar..
Tja die krijgen we tenslotte al een paar seizoenen voorgeschoteld. Aan het eind van het liedje worden we verwend met Zimling en Sanogo's! 😁
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2016 - 11:03   quote  deeplink  
Ik bind dat Ajax afgelopen kaar prima geïnvesteerd heeft. Millik gekocht. Youness en gudelj zijn toch niet de minste gebleken.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 mei 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 - 11:03 schreef remco k het volgende:
Ik bind dat Ajax afgelopen kaar prima geïnvesteerd heeft. Millik gekocht. Youness en gudelj zijn toch niet de minste gebleken.
Klopt inderdaad deze spelers hebben in hun eerste echte seizoen prima gepresteerd.
Toch vond ik de Gudelj van Az leuker om te zien maar voor de verdediging haalt hij toch zat weg. Milik gezien zijn cijfers prima maar toch niet onbesproken. Younes groeit gaat steeds beter spelen. Sanogo en het nalaten van de winter een spits aan te trekken vind ik dan weer wat minder.
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 - 13:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad deze spelers hebben in hun eerste echte seizoen prima gepresteerd.
Toch vond ik de Gudelj van Az leuker om te zien maar voor de verdediging haalt hij toch zat weg. Milik gezien zijn cijfers prima maar toch niet onbesproken. Younes groeit gaat steeds beter spelen. Sanogo en het nalaten van de winter een spits aan te trekken vind ik dan weer wat minder.
Je kan nu eenmaal geen 100% score hebben.. Ook bij PSV vallen uiteindelijk Lestienne en Perreiro tegen en spelen weinig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 mei 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 - 13:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad deze spelers hebben in hun eerste echte seizoen prima gepresteerd.
Toch vond ik de Gudelj van Az leuker om te zien maar voor de verdediging haalt hij toch zat weg. Milik gezien zijn cijfers prima maar toch niet onbesproken. Younes groeit gaat steeds beter spelen. Sanogo en het nalaten van de winter een spits aan te trekken vind ik dan weer wat minder.
Maar dat is iets wat ik al vaker heb aangegeven. Bij AZ is alles anders. Toch roepen sommigen dat elke speler bij Ajax een verbetering is omdat hij het zo goed doet bij zijn club! Maar Ajax is wat groter, ligt het vergrootglas wat beter en is de druk van presteren immens!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 mei 2016 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2016 - 23:10 schreef Brandje het volgende:
Nog mensen naar na-tafelen met Kees gekeken. Ajax schijnt het huidige salarisplafond niet meer te hanteren?!
Verder meldt Mike Verweij dat Ajax 2 aanvallende kanonnen wil halen?

Hoe noem je zoiets ook al weer? Oh ja mosterd na de maaltijd.
Ik geloof er helemaal geen ene drol van. Zie het meer als zoethoudertje zodat de teleurgestelde supporters weer een beetje tevreden worden gesteld, want de seizoenskaarten moeten natuurlijk wel verkocht blijven worden.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 10 mei 2016 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 - 17:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal geen ene drol van. Zie het meer als zoethoudertje zodat de teleurgestelde supporters weer een beetje tevreden worden gesteld, want de seizoenskaarten moeten natuurlijk wel verkocht blijven worden.
Ik kan het mij eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat Ajax "om" gaat. Dat salarisplafond is heilig. In grote lijnen ben ik het daar zelfs mee eens, echter, ben ik van mening -en dat heb ik eerder al geschreven- dat er voor een incidentele topper, iemand die Ajax echt beter kan maken, een uitzondering gemaakt moet worden.

Vooralsnog houd ik het net als Ajax Warrior op een zoethoudertje, de supporters een worst voorhouden die strakjes weer net zo hard wordt teruggetrokken wanneer alle seizoenkaarten weer aan de man zijn gebracht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2016 door Pavlov14 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 mei 2016 - 18:15   quote  deeplink  
De ene kanon zal een ver afgetakelde Huntelaar zijn. Laat lekker blijven.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 10 mei 2016 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 - 18:15 schreef Loetje het volgende:
De ene kanon zal een ver afgetakelde Huntelaar zijn. Laat lekker blijven.
Volgens mij heeft KJH afgelopen zaterdag in de Bundesliga weer "gewoon" gescoord. Ik ben al zijn doelpunten bij Ajax niet vergeten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 mei 2016 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 - 18:15 schreef Loetje het volgende:
De ene kanon zal een ver afgetakelde Huntelaar zijn. Laat lekker blijven.
Sorry hoor, maar een Huntelaar is van meer waarde dan een Zivkovic. Ik zou hem graag als 2e spits bij Ajax willen zien.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 mei 2016 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 - 18:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar een Huntelaar is van meer waarde dan een Zivkovic. Ik zou hem graag als 2e spits bij Ajax willen zien.
Noem je er een op. Die willen ze bij het plaatselijke G team van Kropswolde niet eens. Gaat veel te hard achteruit en bovendien veel te snel achteruit. Lekker laten blijven.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 mei 2016 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 - 18:36 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft KJH afgelopen zaterdag in de Bundesliga weer "gewoon" gescoord. Ik ben al zijn doelpunten bij Ajax niet vergeten.
Ik heb ook gescoord, mag ik ook komen? Vergeet de goal van Sana tegen NAC ook nooit meer maar van mij mag die wegblijven.

Maar even zonder gein, het is allemaal veel te wanhopig nu.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 mei 2016 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 - 19:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Noem je er een op. Die willen ze bij het plaatselijke G team van Kropswolde niet eens. Gaat veel te hard achteruit en bovendien veel te snel achteruit. Lekker laten blijven.
Huh? Bedoel je nu Zivkovic of Huntelaar? Als je het over Zivkovic hebt waarom wil je dan toch dat hij blijft?
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2016 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 - 19:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb ook gescoord, mag ik ook komen? Vergeet de goal van Sana tegen NAC ook nooit meer maar van mij mag die wegblijven.

Maar even zonder gein, het is allemaal veel te wanhopig nu.
Hoezo wanhopig. Ajax zelf heeft er niks over naar buiten gebracht. En als het wel zo zou zijn en die twee goede wat duurdere spelers aangetrokken is dat toch ook geen wanhoop.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 mei 2016 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 - 20:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Huh? Bedoel je nu Zivkovic of Huntelaar? Als je het over Zivkovic hebt waarom wil je dan toch dat hij blijft?
Zivkovic moet wegwezen. Dat bedoel ik. Huntelaar hoef ik niet meer.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 mei 2016 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 - 21:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo wanhopig. Ajax zelf heeft er niks over naar buiten gebracht. En als het wel zo zou zijn en die twee goede wat duurdere spelers aangetrokken is dat toch ook geen wanhoop.
Dat er nu van alles geroepen wordt, weliswaar niet door Ajax zelf. Voor je het weet praten ze je een crisis in.
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2016 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 - 21:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat er nu van alles geroepen wordt, weliswaar niet door Ajax zelf. Voor je het weet praten ze je een crisis in.
Precies daarom luister ik daar allemaal niet na.
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2016 - 08:22   quote  deeplink  
Klose transfervrij ophalen voor de man achter Milik.
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2016 - 09:54   quote  deeplink  
Denswill zou ook wel wat voor Ajax zijn.

Speelt echt geweldig goed.... Beter dan de opties die wij hebben op LCV...
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 mei 2016 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2016 - 09:54 schreef remco k het volgende:
Denswill zou ook wel wat voor Ajax zijn.

Speelt echt geweldig goed.... Beter dan de opties die wij hebben op LCV...
Denswill had van mij nooit weg gemogen. Speelde al heel behoorlijk en het was een kwestie van ontwikkelen. Die speelt inderdaad met de wedstrijd beter en zal inmiddels niet al te goedkoop meer zijn en geef Brugge eens ongelijk. Ik vind De Bock ernaast trouwens net zo goed. Prima centrum die 2.
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 mei 2016 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2016 - 08:22 schreef remco k het volgende:
Klose transfervrij ophalen voor de man achter Milik.
Haal dan Zlatan maar als de man vóór Milik....😂
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 mei 2016 - 10:15   quote  deeplink  
Overigens Preud'homme doet het fantastisch bij Club. Vorig jaar ook al en met Twente liet hij ook zeer goede dingen met uitstekend voetbal zien. Werd ook bijna kampioen daar, maar die snoepte wij mooi af. Alleen een heethoofd maar die man heeft echt wel kwaliteiten.
3sterren
 3sterren - dinsdag 17 mei 2016 - 12:40   quote  deeplink  
Ziyech halen aub en die klaassen wegdoen of op 8 laten spelen een 10 moet gewoon iets kunnen creëren leuk dat hij geroemd wordt voor het scorend vermogen maar dat kan ziyech ook en hij zet mensen voor de goal!
Ik vind dat er wordt geslapen op die jongen maarja zal wel zijn omdat hij marrokaan is
p111
 p111 - dinsdag 17 mei 2016 - 13:04   quote  deeplink  
Lijkt me niet want Ajax heeft genoeg er genoeg lopen in de jeugd dus wordt niet naar gekeken,misschien is er al gesproken en wil hij niet of vind Ajax hem niet goed genoeg wie weet, van mij mag hij komen in iedergeval.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 mei 2016 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2016 - 13:04 schreef p111 het volgende:
Lijkt me niet want Ajax heeft genoeg er genoeg lopen in de jeugd dus wordt niet naar gekeken,misschien is er al gesproken en wil hij niet of vind Ajax hem niet goed genoeg wie weet, van mij mag hij komen in iedergeval.
Twee kanonnen zijn imo Ziyech en Janssen op dit moment.
Rest staat ook prima.
Eide
 Eide - woensdag 18 mei 2016 - 15:14   quote  deeplink  
'Al zes clubs willen Milik: onderhandelingen met kampioen gestart'

Het lijkt onwaarschijnlijk dat Arek Milik volgend seizoen nog bij Ajax speelt. Er was al bekend dat de Engelse kampioen Leicester City zeer geïnteresseerd is in de Pool, maar nog drie Engelse clubs willen de spits deze zomer inlijven.

Volgens The Sun gaat het om Arsenal, Liverpool en Everton. Daarnaast zijn ook het Italiaanse Lazio en de Spaanse Europa League-finalist Sevilla geïnteresseerd. Het Engelse medium meldt dat er een prijskaartje van bijna twintig miljoen euro om de nek van de Poolse international hangt.

Milik scoorde in twee jaar bij Ajax 47 doelpunten in 76 wedstrijden. Lazio en Leicester zouden zich inmiddels al gemeld hebben in Amsterdam. Met Leicester zou volgens de Daily Mirror zelfs al in onderhandeling zijn met Ajax. Overigens is het niet de eerste keer dat Milik naar de Premier League kan verkassen: zes jaar geleden sloeg Tottenham Hotspur de kans om hem voor 150.000 euro te kopen af.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 mei 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 15:14 schreef Eide het volgende:
'Al zes clubs willen Milik: onderhandelingen met kampioen gestart'

Het lijkt onwaarschijnlijk dat Arek Milik volgend seizoen nog bij Ajax speelt. Er was al bekend dat de Engelse kampioen Leicester City zeer geïnteresseerd is in de Pool, maar nog drie Engelse clubs willen de spits deze zomer inlijven.

Volgens The Sun gaat het om Arsenal, Liverpool en Everton. Daarnaast zijn ook het Italiaanse Lazio en de Spaanse Europa League-finalist Sevilla geïnteresseerd. Het Engelse medium meldt dat er een prijskaartje van bijna twintig miljoen euro om de nek van de Poolse international hangt.

Milik scoorde in twee jaar bij Ajax 47 doelpunten in 76 wedstrijden. Lazio en Leicester zouden zich inmiddels al gemeld hebben in Amsterdam. Met Leicester zou volgens de Daily Mirror zelfs al in onderhandeling zijn met Ajax. Overigens is het niet de eerste keer dat Milik naar de Premier League kan verkassen: zes jaar geleden sloeg Tottenham Hotspur de kans om hem voor 150.000 euro te kopen af.

Bron
En vooral lekker tegen elkaar op laten bieden!
3sterren
 3sterren - woensdag 18 mei 2016 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 15:14 schreef Eide het volgende:
'Al zes clubs willen Milik: onderhandelingen met kampioen gestart'

Het lijkt onwaarschijnlijk dat Arek Milik volgend seizoen nog bij Ajax speelt. Er was al bekend dat de Engelse kampioen Leicester City zeer geïnteresseerd is in de Pool, maar nog drie Engelse clubs willen de spits deze zomer inlijven.

Volgens The Sun gaat het om Arsenal, Liverpool en Everton. Daarnaast zijn ook het Italiaanse Lazio en de Spaanse Europa League-finalist Sevilla geïnteresseerd. Het Engelse medium meldt dat er een prijskaartje van bijna twintig miljoen euro om de nek van de Poolse international hangt.

Milik scoorde in twee jaar bij Ajax 47 doelpunten in 76 wedstrijden. Lazio en Leicester zouden zich inmiddels al gemeld hebben in Amsterdam. Met Leicester zou volgens de Daily Mirror zelfs al in onderhandeling zijn met Ajax. Overigens is het niet de eerste keer dat Milik naar de Premier League kan verkassen: zes jaar geleden sloeg Tottenham Hotspur de kans om hem voor 150.000 euro te kopen af.

Bron
Milik weg janssen ervoor terug easy
Loetje
 Loetje - woensdag 18 mei 2016 - 23:09   quote  deeplink  
Lees nu weer iets over Quazaisvili. Maar als het zo is, haal dan Ziyech.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 19 mei 2016 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 23:09 schreef Loetje het volgende:
Lees nu weer iets over Quazaisvili. Maar als het zo is, haal dan Ziyech.
Quzasvilli is gratis dacht ik? Kan ook op de flanken..
Prima opvolger Schöne in ieder geval meer potentie.
Brandje
 Brandje - donderdag 19 mei 2016 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 23:09 schreef Loetje het volgende:
Lees nu weer iets over Quazaisvili. Maar als het zo is, haal dan Ziyech.
Je zal tot eind augustus vanalles lezen over spelers die naar ajax komen en je weet ook dat 95% onzin is.
riveco
 riveco - donderdag 19 mei 2016 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 08:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Quzasvilli is gratis dacht ik? Kan ook op de flanken..
Prima opvolger Schöne in ieder geval meer potentie.
Die is niet gratis denk ik hoor, heeft een contract tot 2018
riveco
 riveco - donderdag 19 mei 2016 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 09:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je zal tot eind augustus vanalles lezen over spelers die naar ajax komen en je weet ook dat 95% onzin is.
En dit is 100% waar
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2016 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 08:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Quzasvilli is gratis dacht ik? Kan ook op de flanken..
Prima opvolger Schöne in ieder geval meer potentie.
Gratis niet. Contract tot 2018. Maar, het is maar een gerucht.
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2016 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 09:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je zal tot eind augustus vanalles lezen over spelers die naar ajax komen en je weet ook dat 95% onzin is.
Goh, dat wist ik nog niet...😂😂 Nee man, algemeen bekend dit. 100 spelers in verband gebracht met Ajax en degene die je niet hoort die komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 19 mei 2016 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 09:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je zal tot eind augustus vanalles lezen over spelers die naar ajax komen en je weet ook dat 95% onzin is.
Op het forum zie je 365 dagen per jaar de wildste namen voorbij komen waarvan je jezelf bij 99% afvraagt wat dat bij Ajax moet, dus die paar maanden media kan ik wel verdragen! 😉😂

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2016 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0715749