BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 19 mei 2016 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 11:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gratis niet. Contract tot 2018. Maar, het is maar een gerucht.
Las het inderdaad ja hij staat open voor Ajax maar dat staat bijna iedere voetballer. Hem kopen lijkt me zonde van het geld in ieder geval. Gratis had ik geen probleem gevonden ipv een Schöne of Serrero.
p111
 p111 - donderdag 19 mei 2016 - 16:39   quote  deeplink  
Leuke tijd de transfertijd
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2016 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 15:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Las het inderdaad ja hij staat open voor Ajax maar dat staat bijna iedere voetballer. Hem kopen lijkt me zonde van het geld in ieder geval. Gratis had ik geen probleem gevonden ipv een Schöne of Serrero.
Leg er dan een paar miljoen bij voor Ziyech.
Brandje
 Brandje - donderdag 19 mei 2016 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 15:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Las het inderdaad ja hij staat open voor Ajax maar dat staat bijna iedere voetballer. Hem kopen lijkt me zonde van het geld in ieder geval. Gratis had ik geen probleem gevonden ipv een Schöne of Serrero.
Zolang er niet wordt verkocht zal men ook niemand halen. Dat weten we zo onderhand wel. Dus zolang Klaassen, Gudelj en Bazoer onder contract staan geloof ik geen van de geruchten. Bij een vertrek van Serero zal men dat intern oplossen denk ik
p111
 p111 - donderdag 19 mei 2016 - 19:17   quote  deeplink  
Nu Ziyech maar kopen kan nou niet veel kosten nu Twente gestraft is en naar de JL gaat.
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2016 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 19:17 schreef p111 het volgende:
Nu Ziyech maar kopen kan nou niet veel kosten nu Twente gestraft is en naar de JL gaat.
Twente zal ook wel zien dat ze nu nog een keer een klapper kunnen maken. Maar een miljoen of 6/7 ga je wel betalen. Was toen met Honda ook vanuit de JL.
remco k
 remco k - donderdag 19 mei 2016 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 19:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Twente zal ook wel zien dat ze nu nog een keer een klapper kunnen maken. Maar een miljoen of 6/7 ga je wel betalen. Was toen met Honda ook vanuit de JL.
En dat is echt een koopje voor die speler..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 19 mei 2016 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat is echt een koopje voor die speler..
Inderdaad..
p111
 p111 - donderdag 19 mei 2016 - 21:26   quote  deeplink  
Grijp je kans zou ik zeggen!!
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2016 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat is echt een koopje voor die speler..
Vind ik ook. Ik vind zoals eerder gezegd ook echt dat er zo'n creatieve middenvelder bij mag. Ik vraag me ook af wat Ajax tegenhoud... We hebben wel een aantal middenvelders maar dit is echt buitencategorie.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 23:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind ik ook. Ik vind zoals eerder gezegd ook echt dat er zo'n creatieve middenvelder bij mag. Ik vraag me ook af wat Ajax tegenhoud... We hebben wel een aantal middenvelders maar dit is echt buitencategorie.
Klopt heeft een heel seizoen een zwalkend Twente gedragen zelfs toen zijn aanvoerdersband afgenomen werd. Hij werkt ook hard bij bal verlies, scoort uit elke hoek. Veel assists. Deze jongen voor 8 tot 10 miljoen oppikken zal bij mij altijd spelen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 mei 2016 - 08:12   quote  deeplink  
Volgens Skype sports zijn Ajax en Napoli in onderhandeling over Klaassen. Bedragen inclusief bonussen van 25 miljoen worden genoemt.
Ben ik best fan van Klaassen maar een middenveld zoals afgelopen seizoen is toch iets teveel van hetzelfde. Dus zou er niet echt rouwig om zijn.
p111
 p111 - vrijdag 20 mei 2016 - 08:31   quote  deeplink  
Voor 25 miljoen zou ik het doen en dan lekker op de bank zetten het geld bedoel ik
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 20 mei 2016 - 08:32   quote  deeplink  
Zelf ben ik ook wel een voorstander om Ziyech te halen.
Hij zou Ajax zeker een goede impuls kunnen geven, denk ik.
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 08:35   quote  deeplink  
Klaassen verkopen voor 25 Miljoen, als ze wachten totdat het rond is kost Zyech ineens 10 miljoen of meer..
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 10:13   quote  deeplink  
Klaassen heeft ook al meermaals aangegeven daar niet heen te willen. Ben benieuwd.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 10:13 schreef Loetje het volgende:
Klaassen heeft ook al meermaals aangegeven daar niet heen te willen. Ben benieuwd.
Napoli is toch echt wel een mooie club voor hem..
Ben benieuwd wat hij gaat doen als ze echt concreet worden.
25 miljoen is veel geld kun je mooi Ziyech voor halen en Huntelaar betalen voor achter Milik.
Janssen halen mocht Millik verkocht worden. Ramselaar is een mooie optie als Bazoer verkocht wordt. En Tibbling voor Gudelj. Larsson voor Youness. Libombe voor El Ghazi,
Vlaar voor Veltman, Jurjus voor Cilissen vervangers zat. Tete, Dijks en Riedewald moeten maar even blijven.
p111
 p111 - vrijdag 20 mei 2016 - 10:53   quote  deeplink  
Das een heel nw elftal ? voor Ziyech kan ik met je mee gaan en Larson ben ik een fan van, de rest ben ik niet kapot van.
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 10:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Napoli is toch echt wel een mooie club voor hem..
Ben benieuwd wat hij gaat doen als ze echt concreet worden.
25 miljoen is veel geld kun je mooi Ziyech voor halen en Huntelaar betalen voor achter Milik.
Janssen halen mocht Millik verkocht worden. Ramselaar is een mooie optie als Bazoer verkocht wordt. En Tibbling voor Gudelj. Larsson voor Youness. Libombe voor El Ghazi,
Vlaar voor Veltman, Jurjus voor Cilissen vervangers zat. Tete, Dijks en Riedewald moeten maar even blijven.
Wat wil jij dan? Een middenmotor worden? Je noemt bijna alleen maar middelmatige spelers op...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2016 door remco k --
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 10:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Napoli is toch echt wel een mooie club voor hem..
Ben benieuwd wat hij gaat doen als ze echt concreet worden.
25 miljoen is veel geld kun je mooi Ziyech voor halen en Huntelaar betalen voor achter Milik.
Janssen halen mocht Millik verkocht worden. Ramselaar is een mooie optie als Bazoer verkocht wordt. En Tibbling voor Gudelj. Larsson voor Youness. Libombe voor El Ghazi,
Vlaar voor Veltman, Jurjus voor Cilissen vervangers zat. Tete, Dijks en Riedewald moeten maar even blijven.
Woorden komen niet uit zijn mond dat hij interesse heeft. Vind het bovendien veel meer een speler voor Duitsland.
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 11:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Woorden komen niet uit zijn mond dat hij interesse heeft. Vind het bovendien veel meer een speler voor Duitsland.
Ik denk helemaal niet dat ie gaat.. Hij moet lekker kalm aan doen deze zomer, en volgend jaar de band oppakken en ons kampioen maken als rechtshalf.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 11:10   quote  deeplink  
Ziyech mag er van mij sowieso bij. Al is het maar voor een vertrek van Schöne en Serero en wellicht een verhuur van Sinkgraven. Die back waar Ajax interesse in had, die het afgelopen jaar op huurbasis speelde voor Rijeka, is wel een aardig spelertje.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 11:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk helemaal niet dat ie gaat.. Hij moet lekker kalm aan doen deze zomer, en volgend jaar de band oppakken en ons kampioen maken als rechtshalf.
Hij pakt dit jaar de gouden schoen maar vond hem nog niet constant. Begin seizoen was moeilijk, wellicht nog door de blessure en einde was ook niet best. Hij kan in ieder geval veel leren en denk als hij daadwerkelijk Bosz als trainer is dat hij een cruciale rol in zijn systeem gaat spelen. Beetje zoals Propper destijds.
p111
 p111 - vrijdag 20 mei 2016 - 11:18   quote  deeplink  
Ja nog steeds jammer dat Propper niet naar ons is gekomen
Eide
 Eide - vrijdag 20 mei 2016 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 10:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ramselaar [...] Tibbling [...] Larsson [...] Libombe [...] Vlaar [...] Jurjus
Als die nu eens allemaal niet komen. Poeh zeg, dit is nogal een opsomming aan pure middelmaat of in het geval van Vlaar een has-been. De uitzondering is -misschien- Ramselaar maar Ajax heeft zelf Van de Beek, Nouri en De Jong nog achter de hand op het middenveld.
p111
 p111 - vrijdag 20 mei 2016 - 11:29   quote  deeplink  
Vlaar( nee).Tibbling (nee).Libombe( nee). Larsson ben wel fan van hem (achter Younes) en Ramselaar twijfel .Jurjus alleen als Cillesen weg gaat.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 11:29 schreef p111 het volgende:
Vlaar( nee).Tibbling (nee).Libombe( nee). Larsson ben wel fan van hem (achter Younes) en Ramselaar twijfel .Jurjus alleen als Cillesen weg gaat.
Larsson mag zich eerst eens structureel bewijzen en ook tegen de betere ploegen. Jurjus en Padt mogen van mij onze 2 nieuwe keepers worden. Die vind ik beide constant goed. En veel completer in potentie dan wat we nu hebben.
p111
 p111 - vrijdag 20 mei 2016 - 11:58   quote  deeplink  
Is jou mening ik vind ze allebei nog lang niet goed genoeg t/o Cillissen.En qua Larsson die heeft dit seizoen wel laten zien te kunnen scooren mensen te kunnen passeren en zijn mentaliteit bevalt me wel, ik zou hem wel is bij Ajax willen zien achter Younes.
Eide
 Eide - vrijdag 20 mei 2016 - 12:24   quote  deeplink  
Qua keepers vind ik alleen Ruiter goed genoeg voor Ajax. En anders toch kijken in het buitenland. Iemand als Bartlomiej Dragowski speelt bij een kleine Poolse club maar wordt gewoon als een van de grootste keeperstalenten van Europa. Bosz werkt in Irsael trouwens met Rajkovic, ook een jong keeperstalent waar veel van verwacht wordt.

Opties zat dus in mijn ogen, alleen niet zo veel in Nederland. Ik zie ook binnen Ajax momenteel geen topkeepers achter Cillissen trouwens.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 11:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat wil jij dan? Een middenmotor worden? Je noemt bijna alleen maar middelmatige spelers op...
Kun je nagaan waar je nu staat ze zijn niet eens veel minder dan wat je hebt😁
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 20 mei 2016 - 12:32   quote  deeplink  
Ik zou ook Ziyech graag zien komen. Maar de voorzichtigheid van Ajax verkleint de komst van dit soort spelers.

Let op mijn woorden; Ajax verliest een aantal dragende spelers en koopt daar 'budget' geprijsde
spelers voor terug.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2016 door Bobby1972 --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 11:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Als die nu eens allemaal niet komen. Poeh zeg, dit is nogal een opsomming aan pure middelmaat of in het geval van Vlaar een has-been. De uitzondering is -misschien- Ramselaar maar Ajax heeft zelf Van de Beek, Nouri en De Jong nog achter de hand op het middenveld.
Pure middelmaat? zijn hele jonge gasten met potentie.
Ramselaar is 19, Tibbling 21, Larsson 21 hebben tenminste eredivisie ervaring. Hoef ze nu ook niet maar geef alleen aan dat je er niet veel zwakker van wordt omdat het materiaal wat we hebben ook niet geweldig is.
Eide
 Eide - vrijdag 20 mei 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 12:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Pure middelmaat? zijn hele jonge gasten met potentie.
Ramselaar is 19, Tibbling 21, Larsson 21 hebben tenminste eredivisie ervaring. Hoef ze nu ook niet maar geef alleen aan dat je er niet veel zwakker van wordt omdat het materiaal wat we hebben ook niet geweldig is.
En dus geef je zelf al aan dat je er in ieder geval niet sterker van wordt. En dan moet je die namen niet eens willen noemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 mei 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 10:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Napoli is toch echt wel een mooie club voor hem..
Ben benieuwd wat hij gaat doen als ze echt concreet worden.
25 miljoen is veel geld kun je mooi Ziyech voor halen en Huntelaar betalen voor achter Milik.
Janssen halen mocht Millik verkocht worden. Ramselaar is een mooie optie als Bazoer verkocht wordt. En Tibbling voor Gudelj. Larsson voor Youness. Libombe voor El Ghazi,
Vlaar voor Veltman, Jurjus voor Cilissen vervangers zat. Tete, Dijks en Riedewald moeten maar even blijven.
😂😂😂😂😂 hou op zeg, komt ie weer hoor!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 11:58 schreef p111 het volgende:
Is jou mening ik vind ze allebei nog lang niet goed genoeg t/o Cillissen.En qua Larsson die heeft dit seizoen wel laten zien te kunnen scooren mensen te kunnen passeren en zijn mentaliteit bevalt me wel, ik zou hem wel is bij Ajax willen zien achter Younes.
Cillessen heeft amper punten gepakt. Heeft zelfs punten gekost. Die mag van mij bij een redelijk bod gewoon opzouten. Zowel Jurjus als Padt hebben al meerdere seizoenen punten gepakt voor hun clubs en maken weinig fouten. Beiden zijn klaar voor de stap hogerop en die stap kan Ajax zijn. Beiden zijn in potentie in ieder geval veel beter dan Jasper.

Larsson wordt de nieuwe Mertens. Altijd scoren tegen de kleintjes en volstrekt onzichtbaar in de grote wedstrijden en juist dan moet je er staan. Lekker laten zitten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 12:24 schreef Eide het volgende:
Qua keepers vind ik alleen Ruiter goed genoeg voor Ajax. En anders toch kijken in het buitenland. Iemand als Bartlomiej Dragowski speelt bij een kleine Poolse club maar wordt gewoon als een van de grootste keeperstalenten van Europa. Bosz werkt in Irsael trouwens met Rajkovic, ook een jong keeperstalent waar veel van verwacht wordt.

Opties zat dus in mijn ogen, alleen niet zo veel in Nederland. Ik zie ook binnen Ajax momenteel geen topkeepers achter Cillissen trouwens.
Ruiter heeft de nodige blunders gemaakt dit jaar. Begon prima bij Utrecht en is vervolgens heel ver weggezakt. Alhoewel het tegenover Bednarek een verademing blijft.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 12:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Pure middelmaat? zijn hele jonge gasten met potentie.
Ramselaar is 19, Tibbling 21, Larsson 21 hebben tenminste eredivisie ervaring. Hoef ze nu ook niet maar geef alleen aan dat je er niet veel zwakker van wordt omdat het materiaal wat we hebben ook niet geweldig is.
Ramselaar zou het kunnen redden maar die mag het eerst nog een jaar laten zien. Tibbling is een half jaar goed geweest bij Groningen en staat sindsdien volledig stil in zijn ontwikkeling en dat was ook heel goed terug te zien bij FCG. Larsson vernoemd ik hierboven al.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 mei 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 13:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Cillessen heeft amper punten gepakt. Heeft zelfs punten gekost. Die mag van mij bij een redelijk bod gewoon opzouten. Zowel Jurjus als Padt hebben al meerdere seizoenen punten gepakt voor hun clubs en maken weinig fouten. Beiden zijn klaar voor de stap hogerop en die stap kan Ajax zijn. Beiden zijn in potentie in ieder geval veel beter dan Jasper.

Larsson wordt de nieuwe Mertens. Altijd scoren tegen de kleintjes en volstrekt onzichtbaar in de grote wedstrijden en juist dan moet je er staan. Lekker laten zitten.
Inderdaad man, eerstgenoemde krijgt er zelfs 4 om de oren tegen de Eagles en mocht in de competitie 66 vissen. Nee die is betrouwbaar om Cillessen op te volgen! 😑

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2016 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 13:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad man, eerstgenoemde krijgt er zelfs 4 om de oren tegen de Eagles en mocht in de competitie 66 vissen. Nee die is betrouwbaar om Cillessen op te volgen! 😑
Want De Graafschap geeft ook een geweldige verdediging. Wat een totale onzin. Zonder Jurjus wordt het overigens 9-1 gisteren. Die houdt er wederom een aantal zekere goals uit gisteren. En dat was niet geheel voor het eerst.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 mei 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 13:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Want De Graafschap geeft ook een geweldige verdediging. Wat een totale onzin. Zonder Jurjus wordt het overigens 9-1 gisteren. Die houdt er wederom een aantal zekere goals uit gisteren. En dat was niet geheel voor het eerst.
En dat doet Cillessen natuurlijk nooit??? Laten we reëel blijven. Jurjus is nog niet zo goed als Cillessen. En dat duurt ook nog wel even. Dus nu met een trainerswissel ook je zekerheid achterin weggeven ten koste van iemand die het enkel bij de Graafschap laat zien lijkt me teveel van het goede!
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 13:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat doet Cillessen natuurlijk nooit??? Laten we reëel blijven. Jurjus is nog niet zo goed als Cillessen. En dat duurt ook nog wel even. Dus nu met een trainerswissel ook je zekerheid achterin weggeven ten koste van iemand die het enkel bij de Graafschap laat zien lijkt me teveel van het goede!
Dan lees je niet wat ik schrijf. Ze zijn in potentie beiden beter dan Cillessen. Sterker nog, veel beter. Mag jij mij vertellen wanneer Cillessen dit seizoen echt de punten heeft gepakt voor ons? En kom niet aan met een redding ofzo, want die wedstrijden zijn op 2 vingers te tellen. De weinig tegengoals zijn de verdienste van onze verdediging dit jaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 mei 2016 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 13:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan lees je niet wat ik schrijf. Ze zijn in potentie beiden beter dan Cillessen. Sterker nog, veel beter. Mag jij mij vertellen wanneer Cillessen dit seizoen echt de punten heeft gepakt voor ons? En kom niet aan met een redding ofzo, want die wedstrijden zijn op 2 vingers te tellen. De weinig tegengoals zijn de verdienste van onze verdediging dit jaar.
Tuurlijk jongen, enkel de verdediging. Laat maar zitten, als jij dat vind heeft een discussie verder geen zin.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 mei 2016 - 13:51   quote  deeplink  
En let wel, ik vind dat Cillessen bepaalde dingen ook beter kan en mag doen maar voor Ajax is hij gewoon een goede keeper.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 13:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, enkel de verdediging. Laat maar zitten, als jij dat vind heeft een discussie verder geen zin.
Jij start de discussie omdat je het tegendeel zegt. Ik vraag waar hij de punten gepakt heeft dan? Dan moet het vast makkelijk zijn om te antwoorden.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 13:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

😂😂😂😂😂 hou op zeg, komt ie weer hoor!!
Tja nu zijn we zoveel beter??
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 13:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad man, eerstgenoemde krijgt er zelfs 4 om de oren tegen de Eagles en mocht in de competitie 66 vissen. Nee die is betrouwbaar om Cillessen op te volgen! 😑
Kut argument inderdaad..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 mei 2016 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 14:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij start de discussie omdat je het tegendeel zegt. Ik vraag waar hij de punten gepakt heeft dan? Dan moet het vast makkelijk zijn om te antwoorden.
Vertel mij maar eens waar Jurjus echt de punten heeft gepakt. Bij Ajax krijg je misschien per wedstrijd een kans of 4 tegen, bij De Graafschap ligt dat gemiddelde 2 tot 3 keer hoger. Dan is het niet verwonderlijk dat je af en toe een bal tegenhoud en hierdoor de tegenstander van scoren afhoud. Uiteindelijk verliezen ze toch dus ook hij laat genoeg ballen door. Daarnaast is de druk bij de Graafschap vele malen lager ten opzichte van Ajax. Dus zou je inderdaad Jurjus willen hebben dan zou ik hem na koop eerst stallen bij een subtopper voordat je hem het doel van Ajax 1 laat verdedigen. Daarnaast is de verdediging meestal sterker door de capriolen en betrouwbaarheid van de keeper. Dat zag je toen Vermeer werd gepasseerd door Cillessen. Ik denk niet dat Jurjus op korte termijn dat vertrouwen en stabiliteit kan verzorgen bij de verdediging van Ajax. En elke keeper heeft wel eens een geweldige redding of dag maar dat maakt hem nog geen geschikte keeper voor een ander elftal. Zowel niet wat betreft Cillessen maar ook niet wat betreft Jurjus.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 mei 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 14:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja nu zijn we zoveel beter??
Blijkbaar wel want als je al met Vlaar op de proppen komt...... pfffff in jouw ogen moeten we nog steeds elke speler halen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 14:20   quote  deeplink  
Dit hele team is niet onvervangbaar..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 mei 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 11:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij pakt dit jaar de gouden schoen maar vond hem nog niet constant. Begin seizoen was moeilijk, wellicht nog door de blessure en einde was ook niet best. Hij kan in ieder geval veel leren en denk als hij daadwerkelijk Bosz als trainer is dat hij een cruciale rol in zijn systeem gaat spelen. Beetje zoals Propper destijds.
Ik vond de winst van de gouden schoen gezien zijn laatste maanden eigenlijk vrij ongeloofwaardig. Toch denk ik dat je hem bij zo'n bod gewoon moet laten gaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0751421