BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 14:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vertel mij maar eens waar Jurjus echt de punten heeft gepakt. Bij Ajax krijg je misschien per wedstrijd een kans of 4 tegen, bij De Graafschap ligt dat gemiddelde 2 tot 3 keer hoger. Dan is het niet verwonderlijk dat je af en toe een bal tegenhoud en hierdoor de tegenstander van scoren afhoud. Uiteindelijk verliezen ze toch dus ook hij laat genoeg ballen door. Daarnaast is de druk bij de Graafschap vele malen lager ten opzichte van Ajax. Dus zou je inderdaad Jurjus willen hebben dan zou ik hem na koop eerst stallen bij een subtopper voordat je hem het doel van Ajax 1 laat verdedigen. Daarnaast is de verdediging meestal sterker door de capriolen en betrouwbaarheid van de keeper. Dat zag je toen Vermeer werd gepasseerd door Cillessen. Ik denk niet dat Jurjus op korte termijn dat vertrouwen en stabiliteit kan verzorgen bij de verdediging van Ajax. En elke keeper heeft wel eens een geweldige redding of dag maar dat maakt hem nog geen geschikte keeper voor een ander elftal. Zowel niet wat betreft Cillessen maar ook niet wat betreft Jurjus.
Kijk de gehele 2e seizoenshelft van de Graafschap maar terug. Hoe ongelooflijk veel zekere goals hij eruit houdt. Dat was na de winterstop inderdaad abnormaal veel. Dankzij hem en Vermij heeft De Graafschap dan ook de nacompetitie gehaald. Dus dat af en toe mag je weglaten.

Als je nogmaals lees dan praat ik over het potentieel van Jurjus. Die mag van mij bij ons 2e doelman worden achter Sergio Padt. Cillessen zal ik geen seconde missen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 14:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vond de winst van de gouden schoen gezien zijn laatste maanden eigenlijk vrij ongeloofwaardig. Toch denk ik dat je hem bij zo'n bod gewoon moet laten gaan.
Heeft hij ook niet verdiend. Vind 25 miljoen ook erg veel.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 14:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar wel want als je al met Vlaar op de proppen komt...... pfffff in jouw ogen moeten we nog steeds elke speler halen.
Ik geef er mee aan dat er zelfs binnen de eredivisie nog zat opties zijn om bijna iedere vertrekkende speler op te vangen. Imo zijn die spelers niet veel minder dan wat er nu rondloopt. Vd Hoorn of Veltman zijn veeeel beter als Vlaar? Dacht het niet. En nee je hoeft Vlaar nu helemaal niet te kopen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 16:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik geef er mee aan dat er zelfs binnen de eredivisie nog zat opties zijn om bijna iedere vertrekkende speler op te vangen. Imo zijn die spelers niet veel minder dan wat er nu rondloopt. Vd Hoorn of Veltman zijn veeeel beter als Vlaar? Dacht het niet. En nee je hoeft Vlaar nu helemaal niet te kopen.
Laat ze nu beide veel beter zijn dan Vlaar. Ook weer een gigantische overschatte speler. Ik weet niet of je hem in de grote wedstrijden hebt gezien en tegen tegenstanders met snelheid? Dan zou je namelijk een volstrekt andere conclusie trekken.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 20 mei 2016 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 16:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laat ze nu beide veel beter zijn dan Vlaar. Ook weer een gigantische overschatte speler. Ik weet niet of je hem in de grote wedstrijden hebt gezien en tegen tegenstanders met snelheid? Dan zou je namelijk een volstrekt andere conclusie trekken.
Je hebt helemaal gelijk. ik vind Vlaar erg moeilijk lopen, volgens mij speelt zijn oude knieblessure hem danig parten. Maar zeker op dit moment vind ik Veltman en Van der Hoorn beslist sterker dan Vlaar.
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 mei 2016 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 16:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laat ze nu beide veel beter zijn dan Vlaar. Ook weer een gigantische overschatte speler. Ik weet niet of je hem in de grote wedstrijden hebt gezien en tegen tegenstanders met snelheid? Dan zou je namelijk een volstrekt andere conclusie trekken.
Je slaat nu door. Zowel Hoorn als Viergever is minder dan Vlaar. Klopt Vlaar is niet best met ruimte in zijn rog maar dan zijn Hoorn en Viergever ook niet. Zeker Hoorn is bijna lachwekkend te noemen. Daarbij vind ik Vlaar in de duels veel beter dan beide invalkrachten van ons. Zijn passing/opbouw is ook v beter. Plus de ervaring die hij meebrengt. Maar het belangrijkste vind ik dat Vlaar veel beter het spel kan lezen dan die twee van ons. NEC thuis zat Hoorn twee keer gruwelijk mis. Utrecht thuis bij de 1-0 is hij Barazite helemaal kwijt. De 1-1 van de Graafschap had een van beide uit moeten stappen om Smeets op te vangen ook al lag de fout op de middenveld. Dus dat je geen fan bent van Vlaar is prima maar als je beweert dat Vlaar minder is dan Hoorn en Viergever dan praat je echt onzin vind ik.
Maar goed Vlaar heeft al bij getekend dus is helemaal niet aan de orde. Transfervrij had ik hem erbij willen hebben.
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 mei 2016 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 16:54 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. ik vind Vlaar erg moeilijk lopen, volgens mij speelt zijn oude knieblessure hem danig parten. Maar zeker op dit moment vind ik Veltman en Van der Hoorn beslist sterker dan Vlaar.
Veltman zeker. Hoorn absoluut niet. Die jongens ziet het spel niet. Die is ideaal voor de kelder van de PL. Lekker met zijn eigen kont tegen de zestien aan.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 16:54 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. ik vind Vlaar erg moeilijk lopen, volgens mij speelt zijn oude knieblessure hem danig parten. Maar zeker op dit moment vind ik Veltman en Van der Hoorn beslist sterker dan Vlaar.
En Viergever net zo goed. Die was ook echt enorm goed en was zelfs geregeld de beste man op het veld.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 17:10   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je slaat nu door. Zowel Hoorn als Viergever is minder dan Vlaar. Klopt Vlaar is niet best met ruimte in zijn rog maar dan zijn Hoorn en Viergever ook niet. Zeker Hoorn is bijna lachwekkend te noemen. Daarbij vind ik Vlaar in de duels veel beter dan beide invalkrachten van ons. Zijn passing/opbouw is ook v beter. Plus de ervaring die hij meebrengt. Maar het belangrijkste vind ik dat Vlaar veel beter het spel kan lezen dan die twee van ons. NEC thuis zat Hoorn twee keer gruwelijk mis. Utrecht thuis bij de 1-0 is hij Barazite helemaal kwijt. De 1-1 van de Graafschap had een van beide uit moeten stappen om Smeets op te vangen ook al lag de fout op de middenveld. Dus dat je geen fan bent van Vlaar is prima maar als je beweert dat Vlaar minder is dan Hoorn en Viergever dan praat je echt onzin vind ik.
Maar goed Vlaar heeft al bij getekend dus is helemaal niet aan de orde. Transfervrij had ik hem erbij willen hebben.
Je blijft nu hangen gappie. Van der Hoorn heeft zich uitstekend ontwikkeld. Ik kan 2 slechte wedstrijden van de beste man opnoemen en de rest was zeer sterk. Hij wordt juist steeds beter met de man in zijn rug. Het enige wat nog beter kan is bij vlagen het positie kiezen. Viergever maakte op 1 pot na zelfs helemaal geen fouten.

Ik ben sowieso nooit kapot geweest van Vlaar. Speelde zijn eerste jaar bij Villa prima en daarna alleen maar minder en minder. Zodra hij snelheid en voetbalinteligentie tegen krijgt wordt deze man verzopen en is het een matige verdediger.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 20 mei 2016 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Viergever net zo goed. Die was ook echt enorm goed en was zelfs geregeld de beste man op het veld.
Zeker! In diverse wedstrijdtopics, gedurende de wedstrijden, heb ik het vaak genoeg voor zowel Mike als Nick opgenomen.

Zo zie je maar wat vertrouwen hebben in een speler kan betekenen. Beide spelers konden door blessures van Tete en Riedewald een serie wedstrijden neerzetten en ook in mijn ogen werden zij steeds beter, steeds sterker en speelden steeds vaker nagenoeg foutloos.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:21 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Zeker! In diverse wedstrijdtopics, gedurende de wedstrijden, heb ik het vaak genoeg voor zowel Mike als Nick opgenomen.

Zo zie je maar wat vertrouwen hebben in een speler kan betekenen. Beide spelers konden door blessures van Tete en Riedewald een serie wedstrijden neerzetten en ook in mijn ogen werden zij steeds beter, steeds sterker en speelden steeds vaker nagenoeg foutloos.
Nagenoeg foutloos heeft bijna niemand bij ons gespeeld hoor. Bijna iedere wedstrijd was van bagger niveau. Het is echt knap wat ze als bankspelers gepresteerd hebben maar je moet ook niet gaan overdrijven.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 17:29   quote  deeplink  
En daarbij Vlaar is niet mijn ideale topper die maar even opgehaald moet worden. Bv Letcher ofzoiets van Utrecht is veel jonger en speelt erg sterk. Ging mij er meer om dat iedere vertrekkende speler op te vangen is. Hetzij door jeugd hetzij door wat er in de eredivisie rondloopt. Alleen Tete zou ik erg jammer vinden de rest niet echt.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 20 mei 2016 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nagenoeg foutloos heeft bijna niemand bij ons gespeeld hoor. Bijna iedere wedstrijd was van bagger niveau. Het is echt knap wat ze als bankspelers gepresteerd hebben maar je moet ook niet gaan overdrijven.
Ik meende het toch echt serieus. Ik vond beide spelers steeds beter worden tot bijna foutloos aan toe. De fouten in het veld werden (over het algemeen) op andere posities gemaakt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:21 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Zeker! In diverse wedstrijdtopics, gedurende de wedstrijden, heb ik het vaak genoeg voor zowel Mike als Nick opgenomen.

Zo zie je maar wat vertrouwen hebben in een speler kan betekenen. Beide spelers konden door blessures van Tete en Riedewald een serie wedstrijden neerzetten en ook in mijn ogen werden zij steeds beter, steeds sterker en speelden steeds vaker nagenoeg foutloos.
Van der Hoorn nog wel een paar maar zeker niet veel. Was vaak ijzersterk. Heb alleen bij Viergever het gevoel dat dit zijn absolute top is en bij Van der Hoorn niet.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 17:31   quote  deeplink  
En zelfs voor Tete loopt een alternatief Diks bijvoorbeeld.
Het is gewoon de pijnlijke conclusie dat er niemand van Ajax echt bovenuit steekt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nagenoeg foutloos heeft bijna niemand bij ons gespeeld hoor. Bijna iedere wedstrijd was van bagger niveau. Het is echt knap wat ze als bankspelers gepresteerd hebben maar je moet ook niet gaan overdrijven.
Van der Hoorn 2 wedstrijden en Viergever nagenoeg helemaal niet. Laat ik het zo zeggen, met die 2 stond het centrum beter als wat er daarvoor stond. En die waren ook al prima.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:31 schreef Hummel10 het volgende:
En zelfs voor Tete loopt een alternatief Diks bijvoorbeeld.
Het is gewoon de pijnlijke conclusie dat er niemand van Ajax echt bovenuit steekt.
Te veel collectief is nooit goed.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:30 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik meende het toch echt serieus. Ik vond beide spelers steeds beter worden tot bijna foutloos aan toe. De fouten in het veld werden (over het algemeen) op andere posities gemaakt.
Laten we het zo zeggen ze hebben de vacatures goed ingevuld dat ben ik ook echt wel met je eens. En een Veltman op rechtsback was ook veel sterker en feller.
Verdedigend stonden ze allemaal wel goed(eredivisie niveau).
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 20 mei 2016 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Laten we het zo zeggen ze hebben de vacatures goed ingevuld dat ben ik ook echt wel met je eens. En een Veltman op rechtsback was ook veel sterker en feller.
Verdedigend stonden ze allemaal wel goed(eredivisie niveau).
Zijn we het toch eens geworden ;)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van der Hoorn 2 wedstrijden en Viergever nagenoeg helemaal niet. Laat ik het zo zeggen, met die 2 stond het centrum beter als wat er daarvoor stond. En die waren ook al prima.
Maar toch als je ze allemaal bekijkt Riedewald/Hoorn/Veltman/Viergever het is het toch allemaal net niet? En dat bedoel ik met niet onvervangbaar. Dijks twijfel ik nog over is meer duels gaan winnen maar de top nee ook niet.

Alleen Tete vind ik een potentiële topper.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:35 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Zijn we het toch eens geworden ;)
Goed zo! :)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Te veel collectief is nooit goed.
Red Bull Salzburg kwam er ver mee..
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar toch als je ze allemaal bekijkt Riedewald/Hoorn/Veltman/Viergever het is het toch allemaal net niet? En dat bedoel ik met niet onvervangbaar. Dijks twijfel ik nog over is meer duels gaan winnen maar de top nee ook niet.

Alleen Tete vind ik een potentiële topper.
Veltman op rechts ook. Van der Hoorn ga ik gewoon nog niet afschrijven aangezien die eerdere keer als die eenmaal mag spelen zich ook voortreffelijk ontwikkeld. Bovendien heb ik dit centrum nog niet op een hoger niveau gezien dus dat oordeel kan ik nog niet geven.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Red Bull Salzburg kwam er ver mee..
Dat was meer dan een goed collectief. Met Jonathan Soriano, Sadio Mané en Allan hadden ze 3 spelers die continu het verschil konden maken in een minder pot. Om over de rol van Leitgeb en Kevin Kampl daarachter destijds nog maar te zwijgen. Een collectief met een aantal collectieve individuen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 mei 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van der Hoorn 2 wedstrijden en Viergever nagenoeg helemaal niet. Laat ik het zo zeggen, met die 2 stond het centrum beter als wat er daarvoor stond. En die waren ook al prima.
Hoe kom je daarbij dat het beter stond beste kerel. Tete viel tijdens Vitesse thuis. Daarvoor hadden ze in de competitie 10 goals tegen in 19 competitiewedstrijden. Vanaf Roda uit was het centrum dus anders en kreeg men 11 goals tegen in 15 wedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2016 door Brandje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij dat het beter stond beste kerel. Tete viel tijdens Vitesse thuis. Daarvoor hadden ze in de competitie 10 goals tegen in 19 competitiewedstrijden. Vanaf Roda uit was het centrum dus anders en kreeg men 11 goals tegen in 15 wedstrijden.
Echter kregen we toen meer kansen tegen dan erna. Bovendien voelde ze elkaar nog beter aan dan Veltman en Riedewald.
p111
 p111 - vrijdag 20 mei 2016 - 18:34   quote  deeplink  
v/d Hoorn komt gewoon handelingssnelheid te kort voor Ajax, nee niet tegen de kleintjes maar tegen de betere ploegen zeker.
p111
 p111 - vrijdag 20 mei 2016 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 13:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
En let wel, ik vind dat Cillessen bepaalde dingen ook beter kan en mag doen maar voor Ajax is hij gewoon een goede keeper.
De Nederlandse keepers analisten en de Boer en Blind iedereen kiest voor Cillissen is gewoon de betrouwbaarste doelman dus zinlose discussie.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 18:37 schreef p111 het volgende:

[..]

De Nederlandse keepers analisten en de Boer en Blind iedereen kiest voor Cillissen is gewoon de betrouwbaarste doelman dus zinlose discussie.
Hahaha omdat hun het zeggen is het zo? Ik acht er hier namelijk 3 die ik al hoger inschat als hun allemaal bij elkaar.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 18:34 schreef p111 het volgende:
v/d Hoorn komt gewoon handelingssnelheid te kort voor Ajax, nee niet tegen de kleintjes maar tegen de betere ploegen zeker.
Beste man op het veld tegen PSV, beste man na rust tegen Feyenoord. Een van de betere tegen AZ. Complete onzin dus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 mei 2016 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 18:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Beste man op het veld tegen PSV, beste man na rust tegen Feyenoord. Een van de betere tegen AZ. Complete onzin dus.
Eens Brabo!
Eide
 Eide - vrijdag 20 mei 2016 - 20:22   quote  deeplink  
Update: Ajax verhuurt El Azzouzi opnieuw: "We gaan volop gas geven"

Zakaria El Azzouzi verlaat FC Twente en komt volgend seizoen uit voor Sparta Rotterdam. De kampioen van de Jupiler League neemt de aanvaller op huurbasis over van Ajax.

Dat meldt De Telegraaf vrijdagmiddag. Ajax, Sparta en ook het noodlijdende Twente maakten tot op heden nog niets bekend over een transfer van El Azzouzi, maar dat lijkt slechts een kwestie van tijd. De twintigjarige aanvaller zou al een medische keuring hebben ondergaan op Het Kasteel.

Sparta huurt El Azzouzi voor de duur van één seizoen van Ajax. Over een eventuele optie tot koop is niets bekend. Met de overstap naar Spangen komt er ook een einde aan zijn verblijf bij Twente. Vrijdag kwam al naar buiten dat hij twijfelde over de Enschedese club, die door de financiële malaise niet in de positie was om El Azzouzi definitief vast te leggen.

De transfer van El Azzouzi is dus niet permanent. De Telegraaf schrijft dat directeur voetbalzaken Marc Overmars van Ajax in een persoonlijk gesprek met de aanvaller heeft aangegeven hem niet kwijt te willen. El Azzouzi staat tot de zomer van 2020 onder contract in Amsterdam.

Update 15.42: Sparta bevestigt dat Zakaria El Azzouzi volgend seizoen op Het Kasteel speelt. De twintigjarige aanvaller wordt voor één seizoen gehuurd van Ajax. "In januari hebben we ook al gesproken over een mogelijke overgang naar Sparta Rotterdam", vertelt trainer Alex Pastoor op de clubsite.

"Het contact is warm gebleven en nu zijn we alsnog tot overeenstemming gekomen met Ajax en Zakaria. We zien in Zakaria een speler met veel mogelijkheden en we gaan volop gas geven om alles eruit te halen."

El Azzouzi is blij dat de overstap is afgerond. "Ik had al een aantal malen contact gehad met Alex Pastoor en vandaag is alles afgerond. Ik kijk er naar uit om komend seizoen met Sparta Rotterdam in de Eredivisie te spelen."

Bron
hjf
 hjf - vrijdag 20 mei 2016 - 20:31   quote  deeplink  
Ik denk dat als wij de speelwijze gaan verbeteren, dan wordt dat al een hele grote winst t.o.v. het afgelopen seizoen. Meer druk naar zetten in plaats van tikki breed of tikki takki terug.
hjf
 hjf - vrijdag 20 mei 2016 - 20:33   quote  deeplink  
We moeten onze tegenstanders willen opvreten. Kijk eens naar Atletico Madrid. De tegenstander is al bang voordat er afgetrapt is.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 20:31 schreef hjf het volgende:
Ik denk dat als wij de speelwijze gaan verbeteren, dan wordt dat al een hele grote winst t.o.v. het afgelopen seizoen. Meer druk naar zetten in plaats van tikki breed of tikki takki terug.
Ajax had absoluut het afgelopen seizoen de intentie om meer vooruit te spelen. Echter was de werking tussen middenveld en aanval vaak niet goed waardoor het breed en terug moest. Je kan wel wat willen maar dan zul je eerst de kern aan moeten pakken.
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 11:18 schreef p111 het volgende:
Ja nog steeds jammer dat Propper niet naar ons is gekomen
En dan, dan had Bazoer of Klaassen niet gespeeld..
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 11:29 schreef p111 het volgende:
Vlaar( nee).Tibbling (nee).Libombe( nee). Larsson ben wel fan van hem (achter Younes) en Ramselaar twijfel .Jurjus alleen als Cillesen weg gaat.
Ghazi Youness Muric en Cerny niet goed genoeg? Sorry hoor maar Larsson mag de schoenen nog niet poetsen van deze 4 spelers..
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 12:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kun je nagaan waar je nu staat ze zijn niet eens veel minder dan wat je hebt😁
Daar zit echt een hele wereld tussen.. Alleen al Gudelj met Kibbling vergelijken en Larson met Youness...

Het is echt lachwekkend kerel..
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 11:58 schreef p111 het volgende:
Is jou mening ik vind ze allebei nog lang niet goed genoeg t/o Cillissen.En qua Larsson die heeft dit seizoen wel laten zien te kunnen scooren mensen te kunnen passeren en zijn mentaliteit bevalt me wel, ik zou hem wel is bij Ajax willen zien achter Younes.
20 goals in 122 wedstrijden, afgelopen seizoen in 31 wedstrijden 4 goals.. En dat zou dan een aanwinst moeten zijn?

En dan wordt een el Ghazi hier afgebrand tot op de grond??

Sorry, maar mag ik even lachen..
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 12:32 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik zou ook Ziyech graag zien komen. Maar de voorzichtigheid van Ajax verkleint de komst van dit soort spelers.

Let op mijn woorden; Ajax verliest een aantal dragende spelers en koopt daar 'budget' geprijsde
spelers voor terug.....
Ajax had afgelopen seizoen maar 3 dragende spelers, Veltman Gudelj en Klaassen..

Vd Hoorn heeft bewezen een meer dan prima vervanger van Veltman te zijn, Gudelj gaat niet weg en Klaassen was vrijwel het hele seizoen compleet uit vorm..

Dus aub kerel, licht je verhaal eens verder toe..
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 16:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laat ze nu beide veel beter zijn dan Vlaar. Ook weer een gigantische overschatte speler. Ik weet niet of je hem in de grote wedstrijden hebt gezien en tegen tegenstanders met snelheid? Dan zou je namelijk een volstrekt andere conclusie trekken.
Het zegt wel genoeg dat door zijn prestaties dit seizoen geen enkele andere grotere club dan AZ hem wou hebben.. En hij was nog gratis ook..
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je slaat nu door. Zowel Hoorn als Viergever is minder dan Vlaar. Klopt Vlaar is niet best met ruimte in zijn rog maar dan zijn Hoorn en Viergever ook niet. Zeker Hoorn is bijna lachwekkend te noemen. Daarbij vind ik Vlaar in de duels veel beter dan beide invalkrachten van ons. Zijn passing/opbouw is ook v beter. Plus de ervaring die hij meebrengt. Maar het belangrijkste vind ik dat Vlaar veel beter het spel kan lezen dan die twee van ons. NEC thuis zat Hoorn twee keer gruwelijk mis. Utrecht thuis bij de 1-0 is hij Barazite helemaal kwijt. De 1-1 van de Graafschap had een van beide uit moeten stappen om Smeets op te vangen ook al lag de fout op de middenveld. Dus dat je geen fan bent van Vlaar is prima maar als je beweert dat Vlaar minder is dan Hoorn en Viergever dan praat je echt onzin vind ik.
Maar goed Vlaar heeft al bij getekend dus is helemaal niet aan de orde. Transfervrij had ik hem erbij willen hebben.
En Vlaar dan tegen Ajax om maar wat te noemen?

nee sorry, Vlaar was echt een hele goede verdediger, heeft dit seizoen een aantal goede potjes gespeeld, maar is daarna heel diep weggezakt..
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Het zegt wel genoeg dat door zijn prestaties dit seizoen geen enkele andere grotere club dan AZ hem wou hebben.. En hij was nog gratis ook..
Ik vind het door bovengenoemde reden ook echt geen geweldige verdediger. Iedere keer als ik Van der Hoorn een serie wedstrijden zie spelen zie ik hem beter en beter worden.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:22 schreef remco k het volgende:

[..]

En Vlaar dan tegen Ajax om maar wat te noemen?

nee sorry, Vlaar was echt een hele goede verdediger, heeft dit seizoen een aantal goede potjes gespeeld, maar is daarna heel diep weggezakt..
Ik vond hem bij Feyenoord redelijk. Maar ook daar zag ik al dezelfde dingen die ik nu zie. Heb het altijd een enorm lompe verdediger gevonden die in het eerste jaar bij Villa zijn beste seizoen speelde.
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nagenoeg foutloos heeft bijna niemand bij ons gespeeld hoor. Bijna iedere wedstrijd was van bagger niveau. Het is echt knap wat ze als bankspelers gepresteerd hebben maar je moet ook niet gaan overdrijven.
Ik vind dat ze het beiden beter gedaan hebben dan de normale basis spelers..
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat ze het beiden beter gedaan hebben dan de normale basis spelers..
Klopt als een bus. Vond sowieso dat ze beide heel snel ingespeeld waren op elkaar. Sneller dan Veltman en Riedewald en gaven nog minder weg ook. Al vind ik die laatste 2 zeker niet slecht.
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:31 schreef Hummel10 het volgende:
En zelfs voor Tete loopt een alternatief Diks bijvoorbeeld.
Het is gewoon de pijnlijke conclusie dat er niemand van Ajax echt bovenuit steekt.
Ook weer een vergelijking kerel.. Tete is met grote afstand de betere speler ten op zichte van Diks..

Niet voor niets de interesse van verschillende topclubs tijdens de competitie..
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar toch als je ze allemaal bekijkt Riedewald/Hoorn/Veltman/Viergever het is het toch allemaal net niet? En dat bedoel ik met niet onvervangbaar. Dijks twijfel ik nog over is meer duels gaan winnen maar de top nee ook niet.

Alleen Tete vind ik een potentiële topper.
Hoorn en Viergever zijn de reserve spelers, en die hebben het in dezelfde periode gewoon beter gedaan dan de zo geroemde centrale mannen van PSV..

Jij bent echt volslagen doorgeslagen in je negativiteit over de eigen spelers zeg..
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 18:34 schreef p111 het volgende:
v/d Hoorn komt gewoon handelingssnelheid te kort voor Ajax, nee niet tegen de kleintjes maar tegen de betere ploegen zeker.
Is ook de reden dat ie tegen PSV de beste man op het veld was..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0740392