BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 20:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax had absoluut het afgelopen seizoen de intentie om meer vooruit te spelen. Echter was de werking tussen middenveld en aanval vaak niet goed waardoor het breed en terug moest. Je kan wel wat willen maar dan zul je eerst de kern aan moeten pakken.
En dat is de trainer, die heeft het gewoon structureel twijfelachtig neergezet..
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind het door bovengenoemde reden ook echt geen geweldige verdediger. Iedere keer als ik Van der Hoorn een serie wedstrijden zie spelen zie ik hem beter en beter worden.
Helemaal mee eens wat vd Hoorn betreft..
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt als een bus. Vond sowieso dat ze beide heel snel ingespeeld waren op elkaar. Sneller dan Veltman en Riedewald en gaven nog minder weg ook. Al vind ik die laatste 2 zeker niet slecht.
En het gaat mij helemaal niet zozeer om de tegengoals. Maar het doordekken van Viergever bijvoorbeeld, echt gewoon door tot op de CV van de tegenstander, dat heb ik anderen nooit zien doen. Een vd Hoorn vind ik echt gewoon een goede inspeel pass hebben, het tikkie breed en terug was met deze twee een stuk minder..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ghazi Youness Muric en Cerny niet goed genoeg? Sorry hoor maar Larsson mag de schoenen nog niet poetsen van deze 4 spelers..
Muric en Cerny zijn er nog lang niet hoor. Iets met 1 zwaluw..
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Muric en Cerny zijn er nog lang niet hoor. Iets met 1 zwaluw..
En daarom zouden dat perfect de twee mannen achter Youness en Ghazi moeten zijn..
Eide
 Eide - vrijdag 20 mei 2016 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

En daarom zouden dat perfect de twee mannen achter Youness en Ghazi moeten zijn..
Eens. Met dien verstande dat je wel een modus moet vinden waarbinnen die gasten ook speeltijd krijgen. Datzelfde geldt trouwens voor Nouri en aankomend seizoen misschien ook al voor Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt.
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2016 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Met dien verstande dat je wel een modus moet vinden waarbinnen die gasten ook speeltijd krijgen. Datzelfde geldt trouwens voor Nouri en aankomend seizoen misschien ook al voor Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt.
Dat zou zeker moeten, maar ik denk dat het ook prima kan..

Met name Cerny en Muric zitten kwalitatief helemaal niet ver achter Youness en Ghazi naar mijn idee..

Ik dicht ze dan ook beiden meer potentie toe dan de basis twee..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar zit echt een hele wereld tussen.. Alleen al Gudelj met Kibbling vergelijken en Larson met Youness...

Het is echt lachwekkend kerel..
Ik vergelijk ze niet eens. En Gudelj is nu opeens top?
Die opperde ik al toen hij nog bij Nac zat was hier ook niks. Tibbling Vind ik goed op die positie ja. Zelden balverlies. En daarbij zijn het nog steeds opties. En Larsson, Younes zo groot is dat verschil ook niet hoor Younes heeft een prima debuut seizoen gehad maar zo geweldig is hij ook nog niet. Verschillen in de Eredivisie zijn momenteel echt niet groot hoor dus niks lachwekkends aan.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook weer een vergelijking kerel.. Tete is met grote afstand de betere speler ten op zichte van Diks..

Niet voor niets de interesse van verschillende topclubs tijdens de competitie..
Ik zeg toch ook dat Tete met afstand mijn favoriete speler is.
Jammer van zijn blessure.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 mei 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoorn en Viergever zijn de reserve spelers, en die hebben het in dezelfde periode gewoon beter gedaan dan de zo geroemde centrale mannen van PSV..

Jij bent echt volslagen doorgeslagen in je negativiteit over de eigen spelers zeg..
Beetje wel ja maar is dat onterecht?
Hoeveel goede wedstrijden afgelopen 2 seizoenen?
Ze moeten het maar eens laten zien aankomend seizoen met een nieuwe trainer.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:30 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat is de trainer, die heeft het gewoon structureel twijfelachtig neergezet..
Jup. Maar dat is dus geen kwaliteit zoals meneer beweert.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Muric en Cerny zijn er nog lang niet hoor. Iets met 1 zwaluw..
Maar ze laten al meer zien dan Larsson ooit in een fatsoenlijke pot heeft gedaan en zijn beide potentieel 20x beter.
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 mei 2016 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:22 schreef remco k het volgende:

[..]

En Vlaar dan tegen Ajax om maar wat te noemen?

nee sorry, Vlaar was echt een hele goede verdediger, heeft dit seizoen een aantal goede potjes gespeeld, maar is daarna heel diep weggezakt..
Tegen Feyenoord in Alkmaar was Vlaar geweldig dus je blijft steeds als een kleuter terug grijpen op die wedstrijd tegen Ajax.
Kan zijn dat hij minder is geworden maar is op elk vlak beter dan onze stand ins. Zowel Hoorn als Viergever hebben een beetje de medelijde van het volk gekregen. Beetje het gevoel wat de mensen voor gevoel voor de underdog. Maar puur op kwaliteit is Vlaar beter dan die twee.
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 mei 2016 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Viergever net zo goed. Die was ook echt enorm goed en was zelfs geregeld de beste man op het veld.
Hou nou eens op joh met termen als enorm goed. Hij heeft zijn best gedaan maar schandalig dat zoiets in een ajaxshirt mag spelen. Heeft hij het beter gedaan dan gedacht. Jazeker. Was het goed? Nee.
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 mei 2016 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je blijft nu hangen gappie. Van der Hoorn heeft zich uitstekend ontwikkeld. Ik kan 2 slechte wedstrijden van de beste man opnoemen en de rest was zeer sterk. Hij wordt juist steeds beter met de man in zijn rug. Het enige wat nog beter kan is bij vlagen het positie kiezen. Viergever maakte op 1 pot na zelfs helemaal geen fouten.

Ik ben sowieso nooit kapot geweest van Vlaar. Speelde zijn eerste jaar bij Villa prima en daarna alleen maar minder en minder. Zodra hij snelheid en voetbalinteligentie tegen krijgt wordt deze man verzopen en is het een matige verdediger.
Je geeft nu toe dat je nooit fan van Vlaar bent geweest. Dat kan smaken verschillen maar om Hoorn en Viergever beter te noemen. Nee kan ik alleen om lachen.
Ben het vaak voetbaltechnisch met je eens maar Hoorn en Viergever hebben het medelijden van het volk gekregen. Beetje als zieke hond. Je krijgt empathie voor.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hou nou eens op joh met termen als enorm goed. Hij heeft zijn best gedaan maar schandalig dat zoiets in een ajaxshirt mag spelen. Heeft hij het beter gedaan dan gedacht. Jazeker. Was het goed? Nee.
Hij was inderdaad enorm goed. En stapte continu goed in, won vrijwel ieder duel op de grond en speelde echt goed. Probleem hier is wanneer spelers eerst slecht zijn ze ineens nooit meer goed kunnen worden en andersom exact hetzelfde. Hij was veel beter dan velen lieten overkomen in ieder geval.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je geeft nu toe dat je nooit fan van Vlaar bent geweest. Dat kan smaken verschillen maar om Hoorn en Viergever beter te noemen. Nee kan ik alleen om lachen.
Ben het vaak voetbaltechnisch met je eens maar Hoorn en Viergever hebben het medelijden van het volk gekregen. Beetje als zieke hond. Je krijgt empathie voor.
Geen fan omdat ik het alles behalve een complete verdediger vind die het puur van lompe kracht moet hebben en voetbaltechnisch werkelijk helemaal niets kan. En daarom is hij bij lange na niet goed genoeg voor Ajax. En de topwedstrijden bewezen dat des te meer.

Ik ben juist iemand van een eigen mening, ik vind het prima spelers die hebben laten zien dat vertrouwen het sleutelwoord is om je beste spel te laten zien. Echter verwacht ik dat Viergever niet beter meer kan en Van der Hoorn wel.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 mei 2016 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geen fan omdat ik het alles behalve een complete verdediger vind die het puur van lompe kracht moet hebben en voetbaltechnisch werkelijk helemaal niets kan. En daarom is hij bij lange na niet goed genoeg voor Ajax. En de topwedstrijden bewezen dat des te meer.

Ik ben juist iemand van een eigen mening, ik vind het prima spelers die hebben laten zien dat vertrouwen het sleutelwoord is om je beste spel te laten zien. Echter verwacht ik dat Viergever niet beter meer kan en Van der Hoorn wel.
Als een Viergever al zijn beste seizoen heeft gespeeld dan is het echt geen Ajax-materiaal.
Vd Hoorn heeft inderdaad nog wel wat potentie. Waar een Vlaar nog in het Nederlands elftal gespeeld heeft en ervaring van de PL heeft hebben onze jongens dat niet. Maar nogmaals ik noemde maar een alternatief binnen Nederland voor als er bij ons iets vertrekt.
remco k
 remco k - zaterdag 21 mei 2016 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik vergelijk ze niet eens. En Gudelj is nu opeens top?
Die opperde ik al toen hij nog bij Nac zat was hier ook niks. Tibbling Vind ik goed op die positie ja. Zelden balverlies. En daarbij zijn het nog steeds opties. En Larsson, Younes zo groot is dat verschil ook niet hoor Younes heeft een prima debuut seizoen gehad maar zo geweldig is hij ook nog niet. Verschillen in de Eredivisie zijn momenteel echt niet groot hoor dus niks lachwekkends aan.
Guldelj is inderdaad top ja. Dat vind ik al heel het seizoen. En ik vond hem vanaf NAC ook al goed. Alleen nog niet goed genoeg voor Ajax. En dus was az de perfecte tussen stap. Al die jongens die jij noemt hebben minder potentie. En die zou je dan wel direct graag zien komen.

En je vergelijkt wel degelijk. Je zet per slot van rekening de namen tege over die van ons en zegt dat er weinig verschil tussen zit.
remco k
 remco k - zaterdag 21 mei 2016 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik vergelijk ze niet eens. En Gudelj is nu opeens top?
Die opperde ik al toen hij nog bij Nac zat was hier ook niks. Tibbling Vind ik goed op die positie ja. Zelden balverlies. En daarbij zijn het nog steeds opties. En Larsson, Younes zo groot is dat verschil ook niet hoor Younes heeft een prima debuut seizoen gehad maar zo geweldig is hij ook nog niet. Verschillen in de Eredivisie zijn momenteel echt niet groot hoor dus niks lachwekkends aan.
Verschillen zijn trouwens echt gigantisch. Want als wij met een slecht seizoen zoveel punten voorsprong hebben op de nummer drie en verder. Dan zegt dat echt wel wat.
remco k
 remco k - zaterdag 21 mei 2016 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat Tete met afstand mijn favoriete speler is.
Jammer van zijn blessure.
Maar er is amper verschil met diks.

Hahahaha
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 mei 2016 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 07:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als een Viergever al zijn beste seizoen heeft gespeeld dan is het echt geen Ajax-materiaal.
Vd Hoorn heeft inderdaad nog wel wat potentie. Waar een Vlaar nog in het Nederlands elftal gespeeld heeft en ervaring van de PL heeft hebben onze jongens dat niet. Maar nogmaals ik noemde maar een alternatief binnen Nederland voor als er bij ons iets vertrekt.
Dan moeten we Van der Vaart ook nog even halen. Ook ervaring. Nee man, dit is onzin van de bovenste plank. Vlaar bakt er echt niks meer van en werd volledig ten onrechte opgehemeld door de media. Iets wat overigens na de topwedstrijden ook direct weer ingetrokken werd. Al onze CV's zijn momenteel beter dan Vlaar.
remco k
 remco k - zaterdag 21 mei 2016 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Beetje wel ja maar is dat onterecht?
Hoeveel goede wedstrijden afgelopen 2 seizoenen?
Ze moeten het maar eens laten zien aankomend seizoen met een nieuwe trainer.
Individueel hebben de spelers laten zien goede voetballers te zijn.

En Ajax was afgelopen seizen gewoon goed. Weliswaar niet om aan te zien. Maar vanuit een gesloten organisatie is er goed gevoetbald. Anders haal je ook niet zoveel punten.

Goed voetbal en attractief voetbal zijn twee heel verschillende dingen.
remco k
 remco k - zaterdag 21 mei 2016 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tegen Feyenoord in Alkmaar was Vlaar geweldig dus je blijft steeds als een kleuter terug grijpen op die wedstrijd tegen Ajax.
Kan zijn dat hij minder is geworden maar is op elk vlak beter dan onze stand ins. Zowel Hoorn als Viergever hebben een beetje de medelijde van het volk gekregen. Beetje het gevoel wat de mensen voor gevoel voor de underdog. Maar puur op kwaliteit is Vlaar beter dan die twee.
Mij een kleuter noemen maar zelf ook 1 wedstrijd aanhalen. Prettige wedstrijd kerel.
remco k
 remco k - zaterdag 21 mei 2016 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hou nou eens op joh met termen als enorm goed. Hij heeft zijn best gedaan maar schandalig dat zoiets in een ajaxshirt mag spelen. Heeft hij het beter gedaan dan gedacht. Jazeker. Was het goed? Nee.
Enorm goed en de beste op lcv sinds Vertonghen.
remco k
 remco k - zaterdag 21 mei 2016 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 07:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als een Viergever al zijn beste seizoen heeft gespeeld dan is het echt geen Ajax-materiaal.
Vd Hoorn heeft inderdaad nog wel wat potentie. Waar een Vlaar nog in het Nederlands elftal gespeeld heeft en ervaring van de PL heeft hebben onze jongens dat niet. Maar nogmaals ik noemde maar een alternatief binnen Nederland voor als er bij ons iets vertrekt.
Zoals loetje en ik al aangaven heeft hij een prima periode gehad en was toen echt goed verdedigend gezien. Aan de bal is het altijd al drama geweest.

Viergever was dit seizoen gewoon goed. En het niveau dat hij haalde is goed genoeg voor Ajax. Ik denk ook dat ie nog wat beter kan. Nog meer wedstrijden spelen zorgt daar wel voor.
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 mei 2016 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 07:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals loetje en ik al aangaven heeft hij een prima periode gehad en was toen echt goed verdedigend gezien. Aan de bal is het altijd al drama geweest.

Viergever was dit seizoen gewoon goed. En het niveau dat hij haalde is goed genoeg voor Ajax. Ik denk ook dat ie nog wat beter kan. Nog meer wedstrijden spelen zorgt daar wel voor.
Viergever twijfel ik echt over maar Van der Hoorn absoluut. Die wordt met de week beter dat hij speelt. Viergever heeft op een gegeven moment een niveau gehaald en is daarop gebleven. Dat opkomen deed me soms wel denken aan Vertonghen in lichte mate.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 21 mei 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 09:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Viergever twijfel ik echt over maar Van der Hoorn absoluut. Die wordt met de week beter dat hij speelt. Viergever heeft op een gegeven moment een niveau gehaald en is daarop gebleven. Dat opkomen deed me soms wel denken aan Vertonghen in lichte mate.
Wat betreft Mike van der Hoorn heb je volkomen gelijk, dat heb ik ook al vaker geschreven. Maar ik denk dat je Nick Viergever wat te kort doet: ik vond hem de laatste weken steeds beter worden. En dat is nou precies wat vertrouwen (van een trainer) met een speler doet!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 mei 2016 - 16:38   quote  deeplink  
Wat zijn we hier weer aan het kibbelen....even terug naar het topic...voor welke posities moeten we spelers halen....en wie moeten dat zijn...
p111
 p111 - zaterdag 21 mei 2016 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 18:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Beste man op het veld tegen PSV, beste man na rust tegen Feyenoord. Een van de betere tegen AZ. Complete onzin dus.
We zullen het zien in de toekomst, let vooral op zijn dekking in de 16 dramatisch maar het is maar waar je oplet.
p111
 p111 - zaterdag 21 mei 2016 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 20:53 schreef remco k het volgende:

[..]

En dan, dan had Bazoer of Klaassen niet gespeeld..
Klopt
p111
 p111 - zaterdag 21 mei 2016 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ghazi Youness Muric en Cerny niet goed genoeg? Sorry hoor maar Larsson mag de schoenen nog niet poetsen van deze 4 spelers..
Lachwekkend zoals jij deze jonkies ophemelt ze hebben tot op heden weinig bewezen talenten zeker maar meer ook niet.En dan zo,n opmerking er achteraan over Larson dat is pas lachwekkend gillen man
p111
 p111 - zaterdag 21 mei 2016 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

20 goals in 122 wedstrijden, afgelopen seizoen in 31 wedstrijden 4 goals.. En dat zou dan een aanwinst moeten zijn?

En dan wordt een el Ghazi hier afgebrand tot op de grond??

Sorry, maar mag ik even lachen..
Je bent en blijft een lul er staat voor achter Younes meer niet !!
p111
 p111 - zaterdag 21 mei 2016 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Is ook de reden dat ie tegen PSV de beste man op het veld was..
Is jou mening niet mijn mening
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 mei 2016 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:40 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Wat betreft Mike van der Hoorn heb je volkomen gelijk, dat heb ik ook al vaker geschreven. Maar ik denk dat je Nick Viergever wat te kort doet: ik vond hem de laatste weken steeds beter worden. En dat is nou precies wat vertrouwen (van een trainer) met een speler doet!
Hij was gewoon enorm stabiel. En als jij stabiel bent tussen onstabiele spelers en dan doel ik op de spelers vanaf het middenveld op Gudelj na, dan val je op. Ik denk alleen echter wel dat dit echt zijn plafond is!
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 mei 2016 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 17:02 schreef p111 het volgende:

[..]

We zullen het zien in de toekomst, let vooral op zijn dekking in de 16 dramatisch maar het is maar waar je oplet.
Niet serieus te nemen dit, sorry.
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 mei 2016 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 17:09 schreef p111 het volgende:

[..]

Is jou mening niet mijn mening
Was de mening van heel voetballend Nederland.
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 17:03 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt
Ik vind hem niet beter dan deze twee spelers.
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 17:06 schreef p111 het volgende:

[..]

Lachwekkend zoals jij deze jonkies ophemelt ze hebben tot op heden weinig bewezen talenten zeker maar meer ook niet.En dan zo,n opmerking er achteraan over Larson dat is pas lachwekkend gillen man
Nee niet lachwekkend. Gewoon wat verder kijken dan je neus lang is. En durf eens naar potentie te kijken.

Larsen heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld. Maar veel meer hele slechte wedstrijden. Cerny en Muric zijn beiden gewoon erg hoed geweest in de beurten die ze kregen. Dat zijn echt meer dan prima jongens achter el Ghazi en youness. Sterker nog. Die gaan het ze dit jaar heel lastig maken om de basis plek.

Maar misschien moet je eens wat van Ajax volgen anders dan het eerste.
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 17:07 schreef p111 het volgende:

[..]

Je bent en blijft een lul er staat voor achter Younes meer niet !!
Als ik een luk ben en blijf is prima. Dan weten we dat nu. Hoef je dat niet weer iedere post te melden.

En ik vind het halen van zon matige speler belachelijk voor achter youness als je hele grote talenten hebt voor die positie om daarachter te stallen.
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 17:09 schreef p111 het volgende:

[..]

Is jou mening niet mijn mening
Mooi is dat. Altijd alleen maar de mening van half Nederland aanhalen in je gelijk te halen. Nu vind half Nederland dat vd Hoorn echt heel goed was en ga jij dat betwijfelen.

En dan een ander lachwekkend noemen.
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2016 - 18:16   quote  deeplink  
Falkenburg scoort drie keer in de play-offs voor promotie degradatie. Ik denk de ultieme spits voor Ajax.
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2016 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2016 - 18:16 schreef remco k het volgende:
Falkenburg scoort drie keer in de play-offs voor promotie degradatie. Ik denk de ultieme spits voor Ajax.
Ja. Fantastisch aanspeelpunt, waanzinnig veel scoren vermogen en dodelijk me het hoofd. Snap ook niet dat Real hem niet al lang gekocht heeft. Hij is ook vast goedkoop. 😂
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2016 - 18:20   quote  deeplink  
4 keer. Die moeten we halen. Als Ajax dat niet doet stop ik er mee hoor. Pfff. Wat een speler. Dat barca die nog niet gekocht heeft
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2016 - 18:23   quote  deeplink  
Hij is 3 klasse beter dan Suarez...
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2016 - 18:23   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2016 door Loetje --
remco k
 remco k - maandag 23 mei 2016 - 11:38   quote  deeplink  
Lekker Siem terug halen.

27 jaar, kent de club door en door en is een echte winnaar.. Komt daarnaast dadelijk in de beste tijd van zijn carriere..
Brandje
 Brandje - maandag 23 mei 2016 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 11:38 schreef remco k het volgende:
Lekker Siem terug halen.

27 jaar, kent de club door en door en is een echte winnaar.. Komt daarnaast dadelijk in de beste tijd van zijn carriere..
Voor welke positie dan? Ajax wilde hem al een keer terug halen maar voor de spits en dat wilde hij niet en voor het middenveld wil ik hem niet.
p111
 p111 - maandag 23 mei 2016 - 12:46   quote  deeplink  
Nee man lekker Falkenburg halen de sensatie van Willempie voor 30 mil krijg je hem wel en ruilen we Anderson in.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 mei 2016 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 11:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Voor welke positie dan? Ajax wilde hem al een keer terug halen maar voor de spits en dat wilde hij niet en voor het middenveld wil ik hem niet.
Siem is een twijfel geval als spits zou nog kunnen maar dan denk ik dat Janssen meer rek in zit. Middenveld ben ik ook nooit kapot van hem geweest. Liever nog Anita terughalen voor het middenveld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0739610