BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 mei 2016 - 13:04   quote  deeplink  
Fischer wilt ook een nieuwe uitdaging lees ik net. Vraag me af of hij ooit nog de pannen van het dak gaat spelen. Staat hier ook stil dus begrijp hem wel maar waar zou hij heen moeten? Veel spelen lijkt me noodzaak maar dan moet hij mogelijk een stapje terug doen.
remco k
 remco k - maandag 23 mei 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 11:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Voor welke positie dan? Ajax wilde hem al een keer terug halen maar voor de spits en dat wilde hij niet en voor het middenveld wil ik hem niet.
Ik zie hem graag komen mocht Klaassen of Bazoer vertrekken. Ook voor de spits zie ik hem graag komen. En ja ik weet dat hij gezegd heeft dat niet te willen. Maar zijn situatie is er enkel en alleen maar uitzichtlozer op geworden..

Ook Anita zou ik graag terug zien komen om met Gudelj te concurreren..
remco k
 remco k - maandag 23 mei 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 13:04 schreef Hummel10 het volgende:
Fischer wilt ook een nieuwe uitdaging lees ik net. Vraag me af of hij ooit nog de pannen van het dak gaat spelen. Staat hier ook stil dus begrijp hem wel maar waar zou hij heen moeten? Veel spelen lijkt me noodzaak maar dan moet hij mogelijk een stapje terug doen.
Denk ik ook... Als ik hem was zou ik eens gaan kijken of PEC Zwolle mogelijk is..
Brandje
 Brandje - maandag 23 mei 2016 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 13:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie hem graag komen mocht Klaassen of Bazoer vertrekken. Ook voor de spits zie ik hem graag komen. En ja ik weet dat hij gezegd heeft dat niet te willen. Maar zijn situatie is er enkel en alleen maar uitzichtlozer op geworden..

Ook Anita zou ik graag terug zien komen om met Gudelj te concurreren..
Sorry maar Siem op het middenveld was in zin Ajax tijd al iets waar niemand vrolijk van werd. Daarnaast is Siem hetzelfde soort type als Bazoer en Klaassen terwijl we juist creativiteit missen op het middenveld. Neem ook nog eens zijn blessuregevoeligheid dan kan ik eigenlijk geen reden verzinnen waarom ik Siem bij Ajax zou willen.
Anita als concurrentie voor Gudelj betekend dus dat je een hele dure babezitter gaat krijgen!
Zolang er geen basiskracht van het middenveld hoef ik geen spelers van buitenaf. Nouri, vd Beek en De Jong kunnen Serero en Schöne best opvangen. Als Klaassen vertrekt zou ik voor Ziyech gaan. Net als wanneer Bazoer gaat. Gudelj gaat nergens heen.
Voorin zou ik Nouri doorschuiven voor achter Younes. Nouri kan zowel hangend op links als op het middenveld prima uit de voeten.
p111
 p111 - maandag 23 mei 2016 - 13:40   quote  deeplink  
Siem is geen versterking dus waarom zou je hem terug halen, ik zie meer in Ziyech als versterking.
remco k
 remco k - maandag 23 mei 2016 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 13:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sorry maar Siem op het middenveld was in zin Ajax tijd al iets waar niemand vrolijk van werd. Daarnaast is Siem hetzelfde soort type als Bazoer en Klaassen terwijl we juist creativiteit missen op het middenveld. Neem ook nog eens zijn blessuregevoeligheid dan kan ik eigenlijk geen reden verzinnen waarom ik Siem bij Ajax zou willen.
Anita als concurrentie voor Gudelj betekend dus dat je een hele dure babezitter gaat krijgen!
Zolang er geen basiskracht van het middenveld hoef ik geen spelers van buitenaf. Nouri, vd Beek en De Jong kunnen Serero en Schöne best opvangen. Als Klaassen vertrekt zou ik voor Ziyech gaan. Net als wanneer Bazoer gaat. Gudelj gaat nergens heen.
Voorin zou ik Nouri doorschuiven voor achter Younes. Nouri kan zowel hangend op links als op het middenveld prima uit de voeten.
Siem was een discussie, dat jij zegt dat niemand daar vrolijk van werd is klinkklare onzin.

Ik zie liever Cerny en Muric achter Ghazi en Youness en Nouri gewoon op het middenveld achter de mannen.

Mijn eerste keuze als Klaassen of Bazoer vertrekt zou ook Zyech zijn. Maar de Jong is in mijn optiek een welkome breedte versterking voor deze selectie.

En ik denk ook dat ie nu echt wel op 9 zou willen spelen, en daar past ie naar mijn idee ook het best.. Zeker met een Zyech achter zich op 10...

Anita een dure bankzitter kan best, maar wel een functionele speler die zich ergens in het seizoen gewoon netjes de basis in gaat knokken..
remco k
 remco k - maandag 23 mei 2016 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 13:40 schreef p111 het volgende:
Siem is geen versterking dus waarom zou je hem terug halen, ik zie meer in Ziyech als versterking.
Grappig, mij altijd veroordelen over mijn mening over Cilissen, en wat doet meneer altijd als de naam Siem langs komt?
p111
 p111 - maandag 23 mei 2016 - 14:05   quote  deeplink  
Het zelfde niks mis mee je mag mij daar best mee om mijn oren slaan, net als ik het niet eens ben met jou mening over Cillissen.
Brandje
 Brandje - maandag 23 mei 2016 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 13:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Siem was een discussie, dat jij zegt dat niemand daar vrolijk van werd is klinkklare onzin.

Ik zie liever Cerny en Muric achter Ghazi en Youness en Nouri gewoon op het middenveld achter de mannen.

Mijn eerste keuze als Klaassen of Bazoer vertrekt zou ook Zyech zijn. Maar de Jong is in mijn optiek een welkome breedte versterking voor deze selectie.

En ik denk ook dat ie nu echt wel op 9 zou willen spelen, en daar past ie naar mijn idee ook het best.. Zeker met een Zyech achter zich op 10...

Anita een dure bankzitter kan best, maar wel een functionele speler die zich ergens in het seizoen gewoon netjes de basis in gaat knokken..
Siem op het middenveld functioneerde totaal niet. Klaassen speelde hem uit de basis en ik kan niemand herinneren die fan was van Siem op het middenveld. Dus je kan weer heel arrogant het afdoen als klinkklare onzin maar dat is het dus niet. Verder is Siem hoe je het ook bekijkt een gemankeerde spits die vooral rendeerde door Eriksen. De 3-1 tegen Twente was nog het mooiste voorbeeld. Je kan heel goed zien dat Siem pas begon te lopen nadat Eriksen de bal al had gegeven. Nee laat Siem maar lekker weg blijven.
Als Anita zich volgens jou in de basis gaat knokken dan kan het beter Gudelj nu alvast verkopen. Toch? Dus of het nou Anita of Gudelj wordt. Het is altijd een dure bankzitter.
remco k
 remco k - maandag 23 mei 2016 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Siem op het middenveld functioneerde totaal niet. Klaassen speelde hem uit de basis en ik kan niemand herinneren die fan was van Siem op het middenveld. Dus je kan weer heel arrogant het afdoen als klinkklare onzin maar dat is het dus niet. Verder is Siem hoe je het ook bekijkt een gemankeerde spits die vooral rendeerde door Eriksen. De 3-1 tegen Twente was nog het mooiste voorbeeld. Je kan heel goed zien dat Siem pas begon te lopen nadat Eriksen de bal al had gegeven. Nee laat Siem maar lekker weg blijven.
Als Anita zich volgens jou in de basis gaat knokken dan kan het beter Gudelj nu alvast verkopen. Toch? Dus of het nou Anita of Gudelj wordt. Het is altijd een dure bankzitter.
Klaassen speelde Siem helemaal niet uit de basis man, hoe kom je daar bij..
Brandje
 Brandje - maandag 23 mei 2016 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen speelde Siem helemaal niet uit de basis man, hoe kom je daar bij..
Oh Jawel. Wat ik mij herinner is dat Siem begon op middenveld. Geblesseerd raakte en daarna i's Klaassen niet meer van het middenveld weg geweest ook als was Siem zijn laatste jaar vaak geblesseerd
Dus met uit de basis bedoelde ik dat Klaassen op middenveld bleef staat en Siem in de spits wanneer hij fit was

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2016 door Brandje --
remco k
 remco k - maandag 23 mei 2016 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Oh Jawel. Wat ik mij herinner is dat Siem begon op middenveld. Geblesseerd raakte en daarna i's Klaassen niet meer van het middenveld weg geweest ook als was Siem zijn laatste jaar vaak geblesseerd
Dus met uit de basis bedoelde ik dat Klaassen op middenveld bleef staat en Siem in de spits wanneer hij fit was
Siem kwam terug op het middenveld, ging vervolgens door slechte prestaties van Siggy op 9 spelen ook omdat Klaassen prima op die plek uit de voeten kon..

Met uit de basis spelen, zie ik dat meer als echt iemand uit de basis spelen..
Brandje
 Brandje - maandag 23 mei 2016 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 15:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Siem kwam terug op het middenveld, ging vervolgens door slechte prestaties van Siggy op 9 spelen ook omdat Klaassen prima op die plek uit de voeten kon..

Met uit de basis spelen, zie ik dat meer als echt iemand uit de basis spelen..
Daarom leg ik het ook uit maar weet nog heel goed dat Siem op middenveld bijna niemand enthousiast maakte
remco k
 remco k - maandag 23 mei 2016 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 15:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Daarom leg ik het ook uit maar weet nog heel goed dat Siem op middenveld bijna niemand enthousiast maakte
Volgens mij waren de meningen hierover op het forum 50/50. En met hem als basisspeler 4 keer kampioen.. Gewoon een goede speler met veel ervaring..
Loetje
 Loetje - maandag 23 mei 2016 - 16:11   quote  deeplink  
Siem was uitstekend met Eriksen op het middenveld. Daarna niet meer. De reden dat Klaasen in de ploeg kwam was destijds de eerste blessure van Siem de Jong.
Brandje
 Brandje - maandag 23 mei 2016 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 15:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij waren de meningen hierover op het forum 50/50. En met hem als basisspeler 4 keer kampioen.. Gewoon een goede speler met veel ervaring..
Klopt maar zoals Loetje ook zegt. De combi Eriksen/de Jong liep prima. Het laaste jaar bij Ajax was hij denk ik driekwart geblesseerd dus Eriksen maakte de Jong zo goed. Maar het is gewoon geen spits. Speelde daar omdat de eerste spits niet rendeerde.
remco k
 remco k - maandag 23 mei 2016 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 16:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt maar zoals Loetje ook zegt. De combi Eriksen/de Jong liep prima. Het laaste jaar bij Ajax was hij denk ik driekwart geblesseerd dus Eriksen maakte de Jong zo goed. Maar het is gewoon geen spits. Speelde daar omdat de eerste spits niet rendeerde.
En deed dat goed...

Maar goed, deze discussie heeft geen zin. Hij komt toch niet terug..
Loetje
 Loetje - maandag 23 mei 2016 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 16:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt maar zoals Loetje ook zegt. De combi Eriksen/de Jong liep prima. Het laaste jaar bij Ajax was hij denk ik driekwart geblesseerd dus Eriksen maakte de Jong zo goed. Maar het is gewoon geen spits. Speelde daar omdat de eerste spits niet rendeerde.
De Jong is het beide niet echt. Maar De Jong zou in de spits kunnen met een type Klaassen erachter of op 10 met een aanspeelpunt zoals Pantelic ervoor.
Loetje
 Loetje - maandag 23 mei 2016 - 17:03   quote  deeplink  
Ik zou dat niet uitsluiten Remco. Siem komt amper aan spelen toe en is zelfs gedegradeerd. Veel interesse zal er door het amper spelen zeker niet zijn. Deze zomer is de afgelopen winter niet hé. Ik denk dat Ajax serieus kans zou hebben eerlijk gezegd.
Loetje
 Loetje - maandag 23 mei 2016 - 20:17   quote  deeplink  
Ben blij dat het even bevestigd wordt...😂😂😂😂😂
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 mei 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 17:03 schreef Loetje het volgende:
Ik zou dat niet uitsluiten Remco. Siem komt amper aan spelen toe en is zelfs gedegradeerd. Veel interesse zal er door het amper spelen zeker niet zijn. Deze zomer is de afgelopen winter niet hé. Ik denk dat Ajax serieus kans zou hebben eerlijk gezegd.
Gerucht is dat een Turkse ploeg Siem wilt. Bron headliner
Loetje
 Loetje - maandag 23 mei 2016 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 20:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gerucht is dat een Turkse ploeg Siem wilt. Bron headliner
Gerucht is dat iedere speler zowat gewild is.
Meer geruchten dan daadwerkelijke transfers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2016 door Loetje --
Brandje
 Brandje - dinsdag 24 mei 2016 - 13:00   quote  deeplink  
"Fisher naar Middlesbrough"

Viktor Fischer is komend seizoen hoogstwaarschijnlijk actief in de Premier League. De aanvaller van Ajax gaat volgens clubwatcher Mike Verweij van De Telegraaf aan de slag bij het gepromoveerde Middlesbrough.
De 21-jarige Fischer heeft het trainingskamp van de nationale ploeg van Denemarken verlaten en dinsdag vliegt hij met zaakwaarnemer Sören Lerby naar Engeland om de laatste details te bespreken. Ajax en Middlesbrough bereikten eerder al overeenstemming over een transfersom van vijf miljoen exclusief bonussen, communiceert het dagblad.
Maandag gaf Fischer in een interview in de Deense media al te kennen dat hij waarschijnlijk zou gaan vertrekken bij Ajax. In Amsterdam had hij geruime tijd een basisplaats, maar de laatste periode viel hij buiten de boot. Ik denk dat het ook de wens van Ajax is, zei Fischer over een mogelijke transfer.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=278762&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Is op zich nog wel een aardig bedrag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2016 door Brandje --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 mei 2016 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 13:00 schreef Brandje het volgende:
"Fisher naar Middlesbrough"

Viktor Fischer is komend seizoen hoogstwaarschijnlijk actief in de Premier League. De aanvaller van Ajax gaat volgens clubwatcher Mike Verweij van De Telegraaf aan de slag bij het gepromoveerde Middlesbrough.
De 21-jarige Fischer heeft het trainingskamp van de nationale ploeg van Denemarken verlaten en dinsdag vliegt hij met zaakwaarnemer Sören Lerby naar Engeland om de laatste details te bespreken. Ajax en Middlesbrough bereikten eerder al overeenstemming over een transfersom van vijf miljoen exclusief bonussen, communiceert het dagblad.
Maandag gaf Fischer in een interview in de Deense media al te kennen dat hij waarschijnlijk zou gaan vertrekken bij Ajax. In Amsterdam had hij geruime tijd een basisplaats, maar de laatste periode viel hij buiten de boot. Ik denk dat het ook de wens van Ajax is, zei Fischer over een mogelijke transfer.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=278762&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Is op zich nog wel een aardig bedrag.
Vind het juist weinig..
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 24 mei 2016 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 13:00 schreef Brandje het volgende:
"Fisher naar Middlesbrough"l[/url]

Is op zich nog wel een aardig bedrag.
Wel doodzonde hoor. Wie weet hoe hij zich had gemanifesteerd onder een andere trainer. Ik had zelf toch wel graag gezien of dat effect op hem had gehad, ondanks het feit dat hij na z'n blessure nooit meer echt op niveau is gekomen. Ik twijfel altijd een beetje of dat aan zichzelf ligt of aan de situatie bij Ajax. Zal een combinatie zijn geweest, maar dat neemt niet weg dat het een hele talentvolle speler is waar volgens mij de rek nog lang niet uit is.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 mei 2016 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 13:53 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Wel doodzonde hoor. Wie weet hoe hij zich had gemanifesteerd onder een andere trainer. Ik had zelf toch wel graag gezien of dat effect op hem had gehad, ondanks het feit dat hij na z'n blessure nooit meer echt op niveau is gekomen. Ik twijfel altijd een beetje of dat aan zichzelf ligt of aan de situatie bij Ajax. Zal een combinatie zijn geweest, maar dat neemt niet weg dat het een hele talentvolle speler is waar volgens mij de rek nog lang niet uit is.
Daarom die rek is ook juist de rede dat ik 5 niet veel vind.
Daarbij genomen de bedragen die er in Engeland rond gaan valt het me tegen.
Voor 5 miljoen koop je Larsson nog niet eens van Heerenveen.
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 24 mei 2016 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 13:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom die rek is ook juist de rede dat ik 5 niet veel vind.
Daarbij genomen de bedragen die er in Engeland rond gaan valt het me tegen.
Voor 5 miljoen koop je Larsson nog niet eens van Heerenveen.
Eens. Geen goede zet van Ajax imho. Zou dit ook al met de beoogde nieuwe trainer(s) zijn besproken?
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 24 mei 2016 - 14:36   quote  deeplink  
Waarom laat Ajax in hemelsnaam Fischer gaan?
Brandje
 Brandje - dinsdag 24 mei 2016 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 14:36 schreef Jaccio het volgende:
Waarom laat Ajax in hemelsnaam Fischer gaan?
Omdat hij geen klote presteert. Younes beter is. Muric en Cerny eraan komen. Hij zelf ook wel wil en tot slot hij nog maar een jaar contract heeft. Redenen genoeg zo?
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 24 mei 2016 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 14:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Omdat hij geen klote presteert. Younes beter is. Muric en Cerny eraan komen. Hij zelf ook wel wil en tot slot hij nog maar een jaar contract heeft. Redenen genoeg zo?
Zijn voldoende redenen, vind ze alleen niet goed genoeg. Muric en Cerny komen eraan, maar zijn er nog niet.
Er komt een nieuwe trainer, die het misschien helemaal niet ziet zitten in die twee, maar wel in Fischer. Frisse wind, dat ventje kan weer opleven. Gaat het gewoon echt niet, kun je hem altijd in de winterstop nog wegdoen.

Laat de nieuwe trainer beslissen wie er wel of niet weggaat.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 mei 2016 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 14:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Omdat hij geen klote presteert. Younes beter is. Muric en Cerny eraan komen. Hij zelf ook wel wil en tot slot hij nog maar een jaar contract heeft. Redenen genoeg zo?
Ik ben het met je eens hoor en vooral 1 jarig contract is een hele goede reden om te verkopen. Maar hebben ze niet geprobeerd te verlengen? Deze jongen kan nog wel eens op gaan bloeien.. Zijn blessure heeft het toch wel een beetje verpest voor hem ook heeft hij last van de druk denk ik. We zullen zien heel erg jammer vind ik het ook niet.
p111
 p111 - dinsdag 24 mei 2016 - 16:44   quote  deeplink  
Met een nog 1 jarig contract is het bijtekenen of verkopen vaste regel en terecht
3sterren
 3sterren - dinsdag 24 mei 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 13:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sorry maar Siem op het middenveld was in zin Ajax tijd al iets waar niemand vrolijk van werd. Daarnaast is Siem hetzelfde soort type als Bazoer en Klaassen terwijl we juist creativiteit missen op het middenveld. Neem ook nog eens zijn blessuregevoeligheid dan kan ik eigenlijk geen reden verzinnen waarom ik Siem bij Ajax zou willen.
Anita als concurrentie voor Gudelj betekend dus dat je een hele dure babezitter gaat krijgen!
Zolang er geen basiskracht van het middenveld hoef ik geen spelers van buitenaf. Nouri, vd Beek en De Jong kunnen Serero en Schöne best opvangen. Als Klaassen vertrekt zou ik voor Ziyech gaan. Net als wanneer Bazoer gaat. Gudelj gaat nergens heen.
Voorin zou ik Nouri doorschuiven voor achter Younes. Nouri kan zowel hangend op links als op het middenveld prima uit de voeten.
Mee eens
3sterren
 3sterren - dinsdag 24 mei 2016 - 17:38   quote  deeplink  
Vind het een eerlijke prijs voor fischer voor iemand die geen basiskracht meer is hij ging me steeds meer tegenvallen wanneer hij inviel.
Die jongen wil zo graag dat het hem tegenwerkt ik hoop wel dat hij ooit de oude wordt en kan doorpakken naar een beter niveau 5 miljoen prima
3sterren
 3sterren - dinsdag 24 mei 2016 - 17:42   quote  deeplink  
Had even gerekend stel wij verkopen milik voor 20 mil klaassen ook rond dat bedrag en nu fischer voor 5 dan heb je echt best veel geld!
En dan zal je ziyech nu twente gaat degraderen voor max 10 mil kunnen halen janssen misschien rond de 8 en huntelaar met een flinke salaris! Heb je toch nog geld over en je team is minstens zo goed gebleven denk ik dan of lul ik maar een end weg kan ook
remco k
 remco k - dinsdag 24 mei 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 13:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind het juist weinig..
Voor een jongen die amper wat gepresteerd heeft?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 24 mei 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 17:42 schreef 3sterren het volgende:
Had even gerekend stel wij verkopen milik voor 20 mil klaassen ook rond dat bedrag en nu fischer voor 5 dan heb je echt best veel geld!
En dan zal je ziyech nu twente gaat degraderen voor max 10 mil kunnen halen janssen misschien rond de 8 en huntelaar met een flinke salaris! Heb je toch nog geld over en je team is minstens zo goed gebleven denk ik dan of lul ik maar een end weg kan ook
Ziyech komt niet, Ziyech wil nederland verlaten, klaar!

Hunterlaar en Jansen komen niet beide. Ze komen beide niet om op de bank te zitten, ook al zou de kans voor ieder 50/50 zijn, dat je op de bank plaats neemt.
remco k
 remco k - dinsdag 24 mei 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 13:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom die rek is ook juist de rede dat ik 5 niet veel vind.
Daarbij genomen de bedragen die er in Engeland rond gaan valt het me tegen.
Voor 5 miljoen koop je Larsson nog niet eens van Heerenveen.
Klopt, en is ook logische want is ook een minder goede speler dan Fischer.
remco k
 remco k - dinsdag 24 mei 2016 - 17:49   quote  deeplink  
En 5 miljoen voor een speler met een 1 jarig contract vind ik aardig wat geld..
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 mei 2016 - 22:34   quote  deeplink  
5 miljoen voor een zo'n beetje Jong Ajax speler, want veel speelde die niet meer. Dit is gewoon de hoofdprijs. En dan nog zonder exclusief bonussen he...
Eide
 Eide - dinsdag 24 mei 2016 - 22:37   quote  deeplink  
Goede zet van zowel Ajax als Fischer. Viktor was na zijn blessureleed nooit meer die lekkere onbezorgde, onberekenbare aanvaller die ooit doorbrak bij Ajax. Hij is z'n plekkie kwijt geraakt aan Youness en weet dat vanuit de jeugd Vince Gino Dekker er ook aan komt. Bovendien kan ooit Nouri op die plek uit de voeten.

Als je dan 5 miljoen kan krijgen voor een speler met nog 1 jaar op z'n contract is dat een goede zet voor Ajax met het eigen talent in het achterhoofd. En voor Viktor is een nieuwe stap misschien wel heel goed.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 26 mei 2016 - 17:33   quote  deeplink  
Er staat in de aankomende maanden heel wat te gebeuren bij Ajax, zo verwacht Mike Verweij. De journalist volgt de recordkampioen voor De Telegraaf en voorspelt dat de Amsterdammers voor een drukke zomer staan: Er staat een hoop te gebeuren.

/
Viktor Fischer heeft reeds een contract getekend bij Middlesbrough, al is dit nog niet bevestigd door de clubs, en volgens Verweij is er erg veel belangstelling voor EK-ganger Arek Milik. Verder zal Ricardo van Rhijn zal willen vertrekken en misschien ook Mike van der Hoorn, die een vertrekwens heeft dan wel had, somt Verweij op. Thulani Serero mag weg, kan weg, en Lasse Schöne zal misschien een andere keuze willen maken.

Met Peter Bosz heeft Ajax inmiddels een nieuwe hoofdtrainer gevonden: Hij zal bij Marc Overmars aangeven wie hij wil hebben. Dus het wordt een drukke transferzomer, denk ik, aldus Verweij. In Israël wordt beweerd dat Bosz Eran Zahavi mee zou willen nemen van Maccabi Tel Aviv, maar het is onduidelijk of dit echt waar is.

Hahaha, hij noemt het druk. Er is maar 1 speler van de basis, die mogelijk vertrekt.
De rest zijn allemaal spelers die buiten de selectie zitten of op de bank zitten.
De rest boeit mij niet, totaal niet belangrijk en terecht dat ze iets anders zoeken. Verder stelt weet hij niet of van der hoorn wel of niet wil vertrekken en of daar clubs voor zijn? Allemaal mits en maren.
remco k
 remco k - donderdag 26 mei 2016 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Er staat in de aankomende maanden heel wat te gebeuren bij Ajax, zo verwacht Mike Verweij. De journalist volgt de recordkampioen voor De Telegraaf en voorspelt dat de Amsterdammers voor een drukke zomer staan: Er staat een hoop te gebeuren.

/
Viktor Fischer heeft reeds een contract getekend bij Middlesbrough, al is dit nog niet bevestigd door de clubs, en volgens Verweij is er erg veel belangstelling voor EK-ganger Arek Milik. Verder zal Ricardo van Rhijn zal willen vertrekken en misschien ook Mike van der Hoorn, die een vertrekwens heeft dan wel had, somt Verweij op. Thulani Serero mag weg, kan weg, en Lasse Schöne zal misschien een andere keuze willen maken.

Met Peter Bosz heeft Ajax inmiddels een nieuwe hoofdtrainer gevonden: Hij zal bij Marc Overmars aangeven wie hij wil hebben. Dus het wordt een drukke transferzomer, denk ik, aldus Verweij. In Israël wordt beweerd dat Bosz Eran Zahavi mee zou willen nemen van Maccabi Tel Aviv, maar het is onduidelijk of dit echt waar is.

Hahaha, hij noemt het druk. Er is maar 1 speler van de basis, die mogelijk vertrekt.
De rest zijn allemaal spelers die buiten de selectie zitten of op de bank zitten.
De rest boeit mij niet, totaal niet belangrijk en terecht dat ze iets anders zoeken. Verder stelt weet hij niet of van der hoorn wel of niet wil vertrekken en of daar clubs voor zijn? Allemaal mits en maren.
Dat het jouw niet boeit wil niet zeggen dat ze er dan niet druk mee zijn..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 mei 2016 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 22:37 schreef Eide het volgende:
Goede zet van zowel Ajax als Fischer. Viktor was na zijn blessureleed nooit meer die lekkere onbezorgde, onberekenbare aanvaller die ooit doorbrak bij Ajax. Hij is z\'n plekkie kwijt geraakt aan Youness en weet dat vanuit de jeugd Vince Gino Dekker er ook aan komt. Bovendien kan ooit Nouri op die plek uit de voeten.

Als je dan 5 miljoen kan krijgen voor een speler met nog 1 jaar op z\'n contract is dat een goede zet voor Ajax met het eigen talent in het achterhoofd. En voor Viktor is een nieuwe stap misschien wel heel goed.
Lag het ook niet een beetje aan de trainer? Die liet namelijk niemand vrijuit spelen.
Ik hoop eigenlijk dat onder de nieuwe trainer jongens als Bazoer, Ghazi, Sinkgraven weer opbloeien. Fischer zie ik ook nog wel stappen maken in een nieuwe omgeving. Daarom had ik hem nog wel gehouden(contract verlengd) en gekeken wat Bosz er nog van kon maken. Verkopen kon dan volgend jaar ook nog.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 mei 2016 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat het jouw niet boeit wil niet zeggen dat ze er dan niet druk mee zijn..
En daarbij zal er ook altijd interesse voor je basis zijn tijdens de transferperiode..
Eide
 Eide - vrijdag 27 mei 2016 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 11:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lag het ook niet een beetje aan de trainer? Die liet namelijk niemand vrijuit spelen.
Iedereen kan wel steeds weer naar FdB wijzen, maar het is de verantwoordelijkheid van de speler zelf om goed voetbal te tonen. Los of FdB al dan niet te veel instructies mee gaf aan zijn spelers kan je gewoon niet die verantwoordelijkheid steeds maar van de speler afschuiven.

Binnen de voetbalwijze van Ajax onder FdB waren er in mijn optiek trouwens ruim voldoende mogelijkheden te laten zie wat je kan. Het kan toch niet dat Fischer na zijn blessure geen tegenstander voorbij kwam? Dit van een jongen die voor die blessure, onder dezelfde trainer, juist befaamd en berucht was vanwege zijn effectieve gepingel.

Maar wat we sinds die blessure hebben gezien is een jongen die hoofdzakelijk tegen zichzelf voetbalt, terwijl een jongen als Younes (die verdedigend geen reet doet) wel heel positief op weet te vallen. Dan moet je, in mijn optiek, die verantwoordelijkheid voornamelijk bij de speler leggen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 27 mei 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat het jouw niet boeit wil niet zeggen dat ze er dan niet druk mee zijn..
het was eigenlijk meer de titel die een verkeerde indruk maakte.
\"ajax krijgt een drukke transfer periode\".
Dan lees je het artikel en dan blijkt het over eigenlijk spelers te gaan die je vergeten was.

Ook zo\'n voorbeeld. \'Ajax laat een middenvelder en een verdediger gaan\'. Dan blijkt het over van rhijn, die door tete en veltman gepasseerd is als rechtsback en over duarte te gaan.
je zou voor de volledigheid ook dan Boillissen moeten noemen, als je toch over kansloze wil gaan hebben.

Maar interpreteerde dit waarschijnlijk verkeerd.
Brandje
 Brandje - vrijdag 27 mei 2016 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 12:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Iedereen kan wel steeds weer naar FdB wijzen, maar het is de verantwoordelijkheid van de speler zelf om goed voetbal te tonen. Los of FdB al dan niet te veel instructies mee gaf aan zijn spelers kan je gewoon niet die verantwoordelijkheid steeds maar van de speler afschuiven.

Binnen de voetbalwijze van Ajax onder FdB waren er in mijn optiek trouwens ruim voldoende mogelijkheden te laten zie wat je kan. Het kan toch niet dat Fischer na zijn blessure geen tegenstander voorbij kwam? Dit van een jongen die voor die blessure, onder dezelfde trainer, juist befaamd en berucht was vanwege zijn effectieve gepingel.

Maar wat we sinds die blessure hebben gezien is een jongen die hoofdzakelijk tegen zichzelf voetbalt, terwijl een jongen als Younes (die verdedigend geen reet doet) wel heel positief op weet te vallen. Dan moet je, in mijn optiek, die verantwoordelijkheid voornamelijk bij de speler leggen.
Je praat jezelf eigenlijk in de eerste twee zinnen al tegen. Als jonge spelers en die hebben wij genoeg vol worden gestopt met instructies dan voetballen ze niet lekker en dus niet goed. Het zijn geen gearriveerde profs die maling hebben aan wat een trainer zegt dus ik denk wel degelijk dat de rol van FDB groter is als jij doet voorkomen.
Daarbij was de lezing van FDB van een wedstrijd vaak totaal anders als van vrijwel iedereen. Hij zag altijd dat we gedomineerd hadden, druk hadden gezet en veel kansen gekregen als dat simpelweg niet het geval was.
Tot slot heeft FdB er een handje van gehad om spelers steevast niet op hun eigen en dus favoriete plek neer te zetten. Ik ga niet alle voorbeelden weer benoemen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 27 mei 2016 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 12:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Binnen de voetbalwijze van Ajax onder FdB waren er in mijn optiek trouwens ruim voldoende mogelijkheden te laten zie wat je kan. Het kan toch niet dat Fischer na zijn blessure geen tegenstander voorbij kwam? Dit van een jongen die voor die blessure, onder dezelfde trainer, juist befaamd en berucht was vanwege zijn effectieve gepingel.

Maar wat we sinds die blessure hebben gezien is een jongen die hoofdzakelijk tegen zichzelf voetbalt, terwijl een jongen als Younes (die verdedigend geen reet doet) wel heel positief op weet te vallen. Dan moet je, in mijn optiek, die verantwoordelijkheid voornamelijk bij de speler leggen.
Spelers fit krijgen, spelers fit houden, spelers in vorm brengen. Dat is wat een trainer hoort te doen.

De trainer bepaald wat en hoe er word getraind. Het is aan de speler of je daar iets extra\'s aan toevoegt.

je kan beter zelf de spelers fit krijgen en houden en in vorm brengen, dan dat laten afhangen van de speler.
Eide
 Eide - vrijdag 27 mei 2016 - 13:53   quote  deeplink  
Ik spreek mijzelf helemaal niet tegen. Jij speculeert nu over een oorzaak voor het slecht presteren die mijn argument tegenspreekt. Mijn zienswijze wijst juist de andere richting uit. Ik spreek mijzelf dus niet tegen, jij spreekt mij tegen. Daar zit nogal wat verschil tussen.

Ik doe ook niet voorkomen dat de rol van FdB groter of kleiner is. Ik stel alleen dat de verantwoordelijkheid om individueel goed te presteren in eerste aanleg en hoofdzakelijk bij het individu, lees de speler, ligt.

Dat een trainer daar ook effect op heeft is duidelijk, maar dat ontslaat een speler niet van die verantwoordelijkheid zelf te presteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door Eide --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0725901