BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - donderdag 02 juni 2016 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2016 - 16:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat moeten we juist wel willen... Youness en Ghazi als eerste buitenspelers, talent daarachter met Muric en Cerny.
En dan? Weer dat afwachtende vriendelijke ballenspel?

Knallen, harde tackles op de training, vuur in de ogen, vuur in de benen!

En als ze inderdaad zo goed zijn als jij denkt, komen ze daar echt wel doorheen.
enough
 enough - vrijdag 03 juni 2016 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2016 - 22:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kan zijn maar Bruma en dan gewoon je ajaxbril even afzetten is toch wel wat stappen verder dan Hoorn. Vind hem in de duels veel onverzetterlijker dan Hoorn die ik er toch te vaak veel te slap in vind gaan. Zeker als je naar het fysiek van Hoorn lijkt moet ie daar veel meer mee doen.
Teveel captain morgans op gap
Het zijn ten 1ste allebei geen top verdedigers ,ook niet te vergelijken qua speelstijl en blijven steeds
dezelfde foutjes maken .
Voetballend ietsje Bruma en in de lucht mike ..waarvan van mike(als) directer middenvelder staker in spelend dan Bruma.
JA natuurlijk mike moet ze onder de grasmat schoffelen ..dat ontbreekt klopt
JA Brandje dan blijft mij ajax bril over;-)
enough
 enough - vrijdag 03 juni 2016 - 00:44   quote  deeplink  
Buiten het feit dat mike veel meer oorlog kan maken in de 16
En een loep zuivere paas heeft over 80 meter.

Wanneer had ik dat ook weer gezien ,..maar ligt me wel bij ,maar jij ook niet Brandje dronken Ajacied.
We MOETEN samen eens een wedstrijd kijken ..kunnen we elkaar aanvullen hahahahahah
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 03 juni 2016 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2016 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Die twee cv's zijn helemaal niet sterker gebleken, ik vind ze zelfs zwakker dan alle 4 onze CV's..
Mag jij vinden maar zo geweldig zijn ins cv's niet hoor. Gudelj speelde sterk kort voor de verdediging en Tete(later Veltman) en Dijks stonden gewoon goed. Dus gaan voor mij niet alle credits naar de cv's. Ze hebben het goed gedaan maar je moet het ook niet overdrijven.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 03 juni 2016 - 07:33   quote  deeplink  




Heeft gewoon een goed seizoen gedraaid hoor..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2016 door Hummel10 --
Brandje
 Brandje - vrijdag 03 juni 2016 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 00:44 schreef enough het volgende:
Buiten het feit dat mike veel meer oorlog kan maken in de 16
En een loep zuivere paas heeft over 80 meter.

Wanneer had ik dat ook weer gezien ,..maar ligt me wel bij ,maar jij ook niet Brandje dronken Ajacied.
We MOETEN samen eens een wedstrijd kijken ..kunnen we elkaar aanvullen hahahahahah
Loepzuivere pass over 80 meter? Die heb ik echt nog nooit gezien maar goed. Juist heel veel van zijn lange ballen komen niet aan. Oorlog in de zestien is leuk maar het is een verdediger.
Brandje
 Brandje - vrijdag 03 juni 2016 - 09:34   quote  deeplink  
Volgens Bild mag KJH transfervrij weg bij Schalke.
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 09:39   quote  deeplink  
Nou Ajax wees is alert en grijp je kans
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 09:39   quote  deeplink  
Nou Ajax wees is alert en grijp je kans
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 09:39   quote  deeplink  
Nou Ajax wees is alert en grijp je kans
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2016 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2016 - 20:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet maar jij vindt hem de minste van de 4...
Ja dat klopt..
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2016 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2016 - 20:58 schreef p111 het volgende:
Ik wil v/d Hoorn wel ruilen voor Bruma
Hahahaha, en dan vd Hoorn belachelijk maken als die een foutje maakt. Dezelfde foutjes die Bruma echt iedere week wel maakt..
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2016 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2016 - 22:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Niet perse maar vind Pereiro echt een geweldige voetballer. Onbegrijpelijk dat ie zo weinig kansen krijgt. Die had ik best bij Ajax gewild.
Dat lijkt mij ook een heerlijke speler voor op de flanken hoor, maar afgelopen seizoen is die niet extreem belangrijk geweest..
Eide
 Eide - vrijdag 03 juni 2016 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 09:34 schreef Brandje het volgende:
Volgens Bild mag KJH transfervrij weg bij Schalke.
Als dit waar is (Bild is niet bepaald betrouwbaar) lijkt een terugkeer voor de hand te liggen.
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 10:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahaha, en dan vd Hoorn belachelijk maken als die een foutje maakt. Dezelfde foutjes die Bruma echt iedere week wel maakt..
Ik wil ook wel even lachen dat Bruma in de belangstelling staat van europeesche clubs een basisplaats heeft bij Oranje en v/d Hoorn ?? o ja wissel speler bij Ajax ha ha ha die Remco .
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 10:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahaha, en dan vd Hoorn belachelijk maken als die een foutje maakt. Dezelfde foutjes die Bruma echt iedere week wel maakt..
Ik wil ook wel even lachen dat Bruma in de belangstelling staat van europeesche clubs een basisplaats heeft bij Oranje en v/d Hoorn ?? o ja wissel speler bij Ajax ha ha ha die Remco .
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 10:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahaha, en dan vd Hoorn belachelijk maken als die een foutje maakt. Dezelfde foutjes die Bruma echt iedere week wel maakt..
Ik wil ook wel even lachen dat Bruma in de belangstelling staat van europeesche clubs een basisplaats heeft bij Oranje en v/d Hoorn ?? o ja wissel speler bij Ajax ha ha ha die Remco .
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 10:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahaha, en dan vd Hoorn belachelijk maken als die een foutje maakt. Dezelfde foutjes die Bruma echt iedere week wel maakt..
Ik wil ook wel even lachen dat Bruma in de belangstelling staat van europeesche clubs een basisplaats heeft bij Oranje en v/d Hoorn ?? o ja wissel speler bij Ajax ha ha ha die Remco .
enough
 enough - vrijdag 03 juni 2016 - 13:31   quote  deeplink  
WE "Begrijpen"je met 1 post ook wel p111 ;-)
Geluk ermee!!
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2016 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2016 - 23:15 schreef JOOD het volgende:

[..]

En dan? Weer dat afwachtende vriendelijke ballenspel?

Knallen, harde tackles op de training, vuur in de ogen, vuur in de benen!

En als ze inderdaad zo goed zijn als jij denkt, komen ze daar echt wel doorheen.
Volgens mij hebben die jongens laten zien er nu al goed genoeg voor te zijn..

Ik vraag me overigens af wat het eerste met de rest van de post te maken heeft..
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2016 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 07:33 schreef Hummel10 het volgende:
[ filmpje ]

[ filmpje ]

Heeft gewoon een goed seizoen gedraaid hoor..
Prima, maar onze jongens stuk voor stuk beter.
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 12:20 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik wil ook wel even lachen dat Bruma in de belangstelling staat van europeesche clubs een basisplaats heeft bij Oranje en v/d Hoorn ?? o ja wissel speler bij Ajax ha ha ha die Remco .
Heb je Bruma ook zien spelen? En gezien bij die kans van Millik, dat doet ie iedere week.

Belangstelling prima en hartsikke leuk. vd Hoorn kon destijds ook naar volgens mij Napoli. Bruma is in het buitenland al een keer compleet mislukt. En Inter en Wolfsburg zijn ook de echte mooie topclubs..
Eide
 Eide - vrijdag 03 juni 2016 - 14:53   quote  deeplink  
De zaakwaarnemer van KJH weet trouwens niets van een transfervrij vertrek van KJH bij Schalke.
Bron
riveco
 riveco - vrijdag 03 juni 2016 - 17:53   quote  deeplink  
Ik begrijp het commentaar niet, op welke verdediger dan ook. Volgens mijn hebben ze allemaal gespeeld en hadden we toch de minste tegendoelpunten. En altijd dat vergelijk met PSV spelers, man er staan andere mensen omheen, misschien is de ene ietsie beter, maar in het team hebben ze het gewoon goed gedaan, niet meer en niet minder. Nu wordt PSV kampioen en wordt daar naar gekeken, voor het seizoen begon was van GEEl zo bijzonder, PPPPFFFFF en alles wat we zelf hebben is maar niks. Ik vraag me af waarom sommige niet voor PSV gaan juichen als dat allemaal zo goed is, maar ja die weten ook dat AJAX altijd weer komt bovendrijven ( en als we gewoon van de Graafschap hadden gewonnen) waren wij toch kampioen als ik mijn niet vergis. Verder vind ik dat we gewoon eens achter de club moeten gaan staan, ipv ze al af te zeiken voor er ene bal heeft gerold.
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 13:31 schreef enough het volgende:
WE "Begrijpen"je met 1 post ook wel p111 ;-)
Geluk ermee!!
Sorry ik weet niet wat dat is? het gebeurd zomaar bloed irritant helaas
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 13:31 schreef enough het volgende:
WE "Begrijpen"je met 1 post ook wel p111 ;-)
Geluk ermee!!
Sorry ik weet niet wat dat is? het gebeurd zomaar bloed irritant helaas
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 14:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je Bruma ook zien spelen? En gezien bij die kans van Millik, dat doet ie iedere week.

Belangstelling prima en hartsikke leuk. vd Hoorn kon destijds ook naar volgens mij Napoli. Bruma is in het buitenland al een keer compleet mislukt. En Inter en Wolfsburg zijn ook de echte mooie topclubs..
Ik ben trouwens niet echt een fan van Bruma maar is in mijn ogen wel wat beter als v/d Hoorn.Ik hoop dat Riedewalt zich weer gaat ontwikkelen dat is meer mijn type voetballer.
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 14:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je Bruma ook zien spelen? En gezien bij die kans van Millik, dat doet ie iedere week.

Belangstelling prima en hartsikke leuk. vd Hoorn kon destijds ook naar volgens mij Napoli. Bruma is in het buitenland al een keer compleet mislukt. En Inter en Wolfsburg zijn ook de echte mooie topclubs..
Ik ben trouwens niet echt een fan van Bruma maar is in mijn ogen wel wat beter als v/d Hoorn.Ik hoop dat Riedewalt zich weer gaat ontwikkelen dat is meer mijn type voetballer.
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 14:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je Bruma ook zien spelen? En gezien bij die kans van Millik, dat doet ie iedere week.

Belangstelling prima en hartsikke leuk. vd Hoorn kon destijds ook naar volgens mij Napoli. Bruma is in het buitenland al een keer compleet mislukt. En Inter en Wolfsburg zijn ook de echte mooie topclubs..
Ik ben trouwens niet echt een fan van Bruma maar is in mijn ogen wel wat beter als v/d Hoorn.Ik hoop dat Riedewalt zich weer gaat ontwikkelen dat is meer mijn type voetballer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 juni 2016 - 19:24   quote  deeplink  
Ik hoef niet perse Bruma bij Ajax maar heeft zich goede gemanifesteerd de laastse maanden,speelde Lewandowski uit de wedstrijd tegen Polen...maar van der Hoorn kan ook een grote worden die moet zich meer gaan bewijzen...
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2016 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 19:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik hoef niet perse Bruma bij Ajax maar heeft zich goede gemanifesteerd de laastse maanden,speelde Lewandowski uit de wedstrijd tegen Polen...maar van der Hoorn kan ook een grote worden die moet zich meer gaan bewijzen...
Volgens mij speelde bruma lewandowski uit de wedstrijd. En zat bruma er een keer of vier echt heel flink naast verdedigend. Van dijk is een topper in spe. Dat had ik ook niet verwacht. Maar bruma is niet zo goed als sommigen doen voorkomen.
enough
 enough - vrijdag 03 juni 2016 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 18:02 schreef p111 het volgende:

[..]

Sorry ik weet niet wat dat is? het gebeurd zomaar bloed irritant helaas
Okè..ik zou het ook niet weten,maar er zijn hier genoeg computer deskundigen op het ajax forum..(niet ik ,maar dat was al bekend anders had ik je wel geholpen gap).
Voor wie z'n eigen aangesproken voelt ..Help die gozer ff aub.;-)
B.V.D.
riveco
 riveco - vrijdag 03 juni 2016 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij speelde bruma lewandowski uit de wedstrijd. En zat bruma er een keer of vier echt heel flink naast verdedigend. Van dijk is een topper in spe. Dat had ik ook niet verwacht. Maar bruma is niet zo goed als sommigen doen voorkomen.
Van Dijk idd topper in spe, maar het doelpunt van Ierland was wel door een dubbele fout van hem.
remco k
 remco k - vrijdag 03 juni 2016 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 20:10 schreef riveco het volgende:

[..]

Van Dijk idd topper in spe, maar het doelpunt van Ierland was wel door een dubbele fout van hem.
Klopt zeker. Zat hij inderdaad fout. Maar die jongen is nu al veel beter dan een Bruma.
enough
 enough - vrijdag 03 juni 2016 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 14:53 schreef Eide het volgende:
De zaakwaarnemer van KJH weet trouwens niets van een transfervrij vertrek van KJH bij Schalke.
Bron
Typisch in de transfer periode's..veel bla bla en onduidelijkheid ,Wel leuk om te speculeren,maar daar
heb je geen zekerheden mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2016 door enough --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 03 juni 2016 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 20:09 schreef enough het volgende:

[..]

Okè..ik zou het ook niet weten,maar er zijn hier genoeg computer deskundigen op het ajax forum..(niet ik ,maar dat was al bekend anders had ik je wel geholpen gap).
Voor wie z'n eigen aangesproken voelt ..Help die gozer ff aub.;-)
B.V.D.
images?q=tbn:ANd9GcRV8oMpAiQTlvbcK456qstCRAsrAm3J8qJxOSW2KKDJUsmWVMGd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2016 door Nenam_tiL --
enough
 enough - vrijdag 03 juni 2016 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 20:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

.
;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 juni 2016 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 20:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gaat tie goed narreke...hahahahaha....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 juni 2016 - 23:39   quote  deeplink  
I think the Hunter is coming back 😂😂😂
Brandje
 Brandje - zaterdag 04 juni 2016 - 08:30   quote  deeplink  
Onze Rotterdamse vrinden worden nu toch wel serieus voor Dost een ook Mereiles, Portugees, blijft daar rondzingen.
Zouden wij ons moeten mengen in de strijd om Bas Dost of alle kaarten op KJH zetten. Persoonlijk zou ik het wel een stunt vinden als ze daar Dost binnen weten te halen.Zou er dus ook absoluut niet blij mee zijn want persoonlijk zie ik liever Dost dan KJH.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juni 2016 door Brandje --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 juni 2016 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 14:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima, maar onze jongens stuk voor stuk beter.
Jouw mening. En het ging over Zuid-Amerikaanse invloeden en die hebben het prima gedaan daar.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 juni 2016 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2016 - 08:30 schreef Brandje het volgende:
Onze Rotterdamse vrinden worden nu toch wel serieus voor Dost een ook Mereiles, Portugees, blijft daar rondzingen.
Zouden wij ons moeten mengen in de strijd om Bas Dost of alle kaarten op KJH zetten. Persoonlijk zou ik het wel een stunt vinden als ze daar Dost binnen weten te halen.Zou er dus ook absoluut niet blij mee zijn want persoonlijk zie ik liever Dost dan KJH.
Mereiles is ook een bloedzuiger hoor. En Dost is wel een type spits wat in hun spel past. Ben benieuwd. Nadeel van Huntelaar is zijn restwaarde, voordeel is zijn ervaring.
Janssen, Dost, Huntelaar zijn alle drie wel goede opties. Huntelaar zie ik nog steeds graag achter Milik en Janssen als Milik verkocht wordt. Dost kan er ook achter als Huntelaar niet wilt wordt dan alleen duur.
remco k
 remco k - zaterdag 04 juni 2016 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2016 - 09:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mereiles is ook een bloedzuiger hoor. En Dost is wel een type spits wat in hun spel past. Ben benieuwd. Nadeel van Huntelaar is zijn restwaarde, voordeel is zijn ervaring.
Janssen, Dost, Huntelaar zijn alle drie wel goede opties. Huntelaar zie ik nog steeds graag achter Milik en Janssen als Milik verkocht wordt. Dost kan er ook achter als Huntelaar niet wilt wordt dan alleen duur.
Dost en Kramer zijn dezelfde types.. Kramer paste er totaal niet..

Daarmee zeg ik niet dat Dost daar niet past, maar denk niet dat dit komt omdat hij een bepaald type is..
enough
 enough - zaterdag 04 juni 2016 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2016 - 08:30 schreef Brandje het volgende:
Onze Rotterdamse vrinden worden nu toch wel serieus voor Dost een ook Mereiles, Portugees, blijft daar rondzingen.
Zouden wij ons moeten mengen in de strijd om Bas Dost of alle kaarten op KJH zetten. Persoonlijk zou ik het wel een stunt vinden als ze daar Dost binnen weten te halen.Zou er dus ook absoluut niet blij mee zijn want persoonlijk zie ik liever Dost dan KJH.
Tijdje terug aan de tafel van kees zei dost nog dat ie in iedergeval niet naar ajax zal gaan/willen.,omdat die
afgeketste transfer toen op het laatste moment (hij was al gekeurd dacht ik of bijna ) hem nogal had geraakt en flipte
daar behoorlijk van .
OF feye het nu wel lukt lijkt me ook niet zo zeer,Blijft in Duitsland denk,want ze weten daar inmiddels ook wel wat ie kan .
EEN Mooiere competitie en de centjes daar zijn ook veel aantrekkelijker .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juni 2016 door enough --
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 04 juni 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke positieve zuid Amerikaanse invloed heeft PSV dan?

Ik denk dat dit juist komt door Veldmate. Die stond erom bekend een goed netwerk te hebben in die regio's.

Beiden trouwens jonge gasten. Dus misschien wel helemaa nog niet voor dit seizoen.
Ik kon niet eerder reageren, Remco.
Het was zomaar een gedachte, ik zat hardop te filosoferen.

Ik dacht met name aan Guardado, Moreno en Arias en toch ook wel een beetje aan Perreira. Zuid-Amerikanen zorgen over het algemeen voor een beetje gif, iets wat Ajax in mijn ogen best wel kan gebruiken.

Met je laatste zin heb je uiteraard volkomen gelijk. De genoemde jongens zijn nog erg jong, dus -mochten zij inderdaad gehaald worden- dan zijn zij bestemd voor de (nabije) toekomst.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 04 juni 2016 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2016 - 13:21 schreef enough het volgende:

[..]

Tijdje terug aan de tafel van kees zei dost nog dat ie in iedergeval niet naar ajax zal gaan/willen.,omdat die
afgeketste transfer toen op het laatste moment (hij was al gekeurd dacht ik ) hem nogal had geraakt en flipte
daar behoorlijk van .
OF feye het nu wel lukt lijkt me ook niet zo zeer,Blijft in Duitsland denk,want ze weten daar inmiddels ook wel wat ie kan .
EEN Mooiere competitie en de centjes daar zijn ook veel aantrekkelijker .
Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n enorme fan van Bas Dost. Hij heeft één goed seizoen gedraaid, was in beeld bij Ajax en verkaste vervolgens naar Duitsland. Daar pakt hij zo nu en dan wat doelpuntjes mee, maar niet overdreven veel. Klaas Jan Huntelaar vind ik over het algemeen wat stabieler en is in mijn ogen veel dreigender en effectiever dan Dost.

We zullen het gaan zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juni 2016 door Pavlov14 --
enough
 enough - zaterdag 04 juni 2016 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2016 - 13:43 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n enorme fan van Bas Dost. Hij heeft één goed seizoen gedraaid, was in beeld bij Ajax en verkaste vervolgens naar Duitsland. Daar pakt hij zo nu en dan wat doelpuntjes mee, maar niet overdreven veel. Klaas Jan Huntelaar vind ik over het algemeen wat stabieler en is in mijn ogen veel dreigender en effectiever dan Dost.

We zullen het gaan zien.
IK pers zie ook liever KJH terug keren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 juni 2016 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2016 - 13:40 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik kon niet eerder reageren, Remco.
Het was zomaar een gedachte, ik zat hardop te filosoferen.

Ik dacht met name aan Guardado, Moreno en Arias en toch ook wel een beetje aan Perreira. Zuid-Amerikanen zorgen over het algemeen voor een beetje gif, iets wat Ajax in mijn ogen best wel kan gebruiken.

Met je laatste zin heb je uiteraard volkomen gelijk. De genoemde jongens zijn nog erg jong, dus -mochten zij inderdaad gehaald worden- dan zijn zij bestemd voor de (nabije) toekomst.
Je hebt een punt Pavlov...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 juni 2016 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2016 - 12:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Dost en Kramer zijn dezelfde types.. Kramer paste er totaal niet..

Daarmee zeg ik niet dat Dost daar niet past, maar denk niet dat dit komt omdat hij een bepaald type is..
Kramer mag de veters van Dost nog niet strikken..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 juni 2016 - 21:38   quote  deeplink  
Schijnt dat Fener 9 miljoen voor Cilissen wilt betalen. Is dat een goede prijs?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0753061