BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 05 juni 2016 - 21:42   quote  deeplink  
Voor een keeper is dat een knappe prijs.
Eide
 Eide - zondag 05 juni 2016 - 21:45   quote  deeplink  
Voor de beeldvorming: Voor Stekelenburg werd 6.3 miljoen betaald. Van der Sar werd voor een geschat bedrag van 7 miljoen verkocht.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 05 juni 2016 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2016 - 21:38 schreef Hummel10 het volgende:
Schijnt dat Fener 9 miljoen voor Cilissen wilt betalen. Is dat een goede prijs?
Ik zeg doen.....
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juni 2016 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2016 - 21:42 schreef Eide het volgende:
Voor een keeper is dat een knappe prijs.
Dan is 9 miljoen wel netjes huidige prijzen liggen nu natuurlijk wel hoger dus mocht er een geïnteresseerde uit Engeland komen kun je er 15 van maken. Maar 9 voor een keeper is best een goed bedrag ja.
hjf
 hjf - maandag 06 juni 2016 - 07:30   quote  deeplink  
Maar wie moet dan onze eerste keeper gaan worden als Jasper verkocht wordt?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juni 2016 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2016 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik zeg doen.....
Ik ook wel denk ik vind hem geen slechte keeper maar hij staat wel stil in zijn ontwikkeling.
Hij heeft ook geen concurrentie misschien dat hij daardoor minder scherp is. Ben alleen wel ban dat een vervanger toch minder zal zijn. Geen idee wie het moet worden. Kom al snel bij Ruiter uit. Jurjus pakte ook veel voor de Graafschap maar is dat niveau voor Ajax? Onana al klaar voor het eerste?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juni 2016 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 07:30 schreef hjf het volgende:
Maar wie moet dan onze eerste keeper gaan worden als Jasper verkocht wordt?
Vraag ik me ook af..
hjf
 hjf - maandag 06 juni 2016 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 07:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af..
We kunnen wel zeggen, dat we Jasper voor 9 mln. moeten verkopen, maar dan zullen we ook een opvolger moeten hebben, die de onbetwiste nummer 1 moet worden. Ik zal een paar namen noemen. Robin Ruiter, Elroy Room. Geen slechte keepers. Maar zijn zij Ajax waardig?
hjf
 hjf - maandag 06 juni 2016 - 08:08   quote  deeplink  
Ik ben ook van mening, dat je op 15 juli de selectie voor het komend seizoen rond moet hebben. Dat houdt dan ook in, dat niemand na 15 juli meer vertrekt.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juni 2016 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 07:36 schreef hjf het volgende:

[..]

We kunnen wel zeggen, dat we Jasper voor 9 mln. moeten verkopen, maar dan zullen we ook een opvolger moeten hebben, die de onbetwiste nummer 1 moet worden. Ik zal een paar namen noemen. Robin Ruiter, Elroy Room. Geen slechte keepers. Maar zijn zij Ajax waardig?
Ja zoiets zal het dan worden of die keeper van Nec maar die wilden ze als opvolger Boer geloof ik.. Ben benieuwd waar ze mee komen mocht Cilissen vertrekken.
Loetje
 Loetje - maandag 06 juni 2016 - 10:25   quote  deeplink  
Overmars verwacht dat Ajax binnen 2 weken een aantal zeer goede spelers vast zou leggen.

Wat ik net mee heb gekregen is dat Alex Song op Schiphol is gezien. Maar of dat om een transfer gaat heb ik geen idee van. West Ham wilde hem in ieder geval niet definitief overnemen. Zou best een goede speler kunnen zijn.
Brandje
 Brandje - maandag 06 juni 2016 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 10:25 schreef Loetje het volgende:
Overmars verwacht dat Ajax binnen 2 weken een aantal zeer goede spelers vast zou leggen.

Wat ik net mee heb gekregen is dat Alex Song op Schiphol is gezien. Maar of dat om een transfer gaat heb ik geen idee van. West Ham wilde hem in ieder geval niet definitief overnemen. Zou best een goede speler kunnen zijn.
Waar ga je die neerzetten dan? Bazoer heeft al aangegeven dat de "zes" hem steeds beter ligt en daar ook zijn toekomst ziet. Ik zie hem daar ook het liefst. Dan heb je Gudelj ook nog dus als we een ding niet nodig hebben dan zijn het wel middenvelders zolang er geen vertrekt.
Persoonlijk vind een spits en wanneer Milik betrekt twee spitsen veel belangrijker. Op de vleugels hoef ook niemand. Voor links heb je Younes en ik zou heel graag Nouri daar als tweede man willen zien. Op rechts heb je Ghazi, Cerny en Muric. Dus ook opties voldoende.
We hebben wat mij betreft een goede CV nodig en dus de spits positie.
Loetje
 Loetje - maandag 06 juni 2016 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 10:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waar ga je die neerzetten dan? Bazoer heeft al aangegeven dat de "zes" hem steeds beter ligt en daar ook zijn toekomst ziet. Ik zie hem daar ook het liefst. Dan heb je Gudelj ook nog dus als we een ding niet nodig hebben dan zijn het wel middenvelders zolang er geen vertrekt.
Persoonlijk vind een spits en wanneer Milik betrekt twee spitsen veel belangrijker. Op de vleugels hoef ook niemand. Voor links heb je Younes en ik zou heel graag Nouri daar als tweede man willen zien. Op rechts heb je Ghazi, Cerny en Muric. Dus ook opties voldoende.
We hebben wat mij betreft een goede CV nodig en dus de spits positie.
Daar gaat me hele punt niet over. Ik benoem alleen het gerucht...
Brandje
 Brandje - maandag 06 juni 2016 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 11:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar gaat me hele punt niet over. Ik benoem alleen het gerucht...
In je laatste zin zeg je dat het best een goede speler zou zijn. Last van de warmte;)
remco k
 remco k - maandag 06 juni 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2016 - 21:38 schreef Hummel10 het volgende:
Schijnt dat Fener 9 miljoen voor Cilissen wilt betalen. Is dat een goede prijs?
Vind ik te laag
Loetje
 Loetje - maandag 06 juni 2016 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 11:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

In je laatste zin zeg je dat het best een goede speler zou zijn. Last van de warmte;)
Als ik iemand een goede speler vind hoeft ie nog niet meteen te komen. Warm is het.... Vanmorgen een examen gehad om 9 uur, kwartier erna klaar en nu wachten tot 15.15 voor me volgende examen. Net een weekje vakantie gehad, doet een mens goed ouwe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2016 door Loetje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 06 juni 2016 - 12:11   quote  deeplink  
Selectie van 2016/2017 in mijn ogen op dit moment.

Doel: Cilissen, Boer, Onanna

RB: Tete
RCV: Veltman, Van der Hoorn
LCV: Riedewald, Viergever
LB: Dijks

CVM: Bazoer, Gudelj
RCM: Klaassen, Van Beek
LCM: Sinkgraven

RB: El Ghazi, Cerny
SP: Milik
LB: Younes, Muric

Serero en van rhijn zijn uit de selectie gelaten!

Zonder verkoop, heb je een middenvelder, spits en een 2 verdedigers nodig.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juni 2016 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 12:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Selectie van 2016/2017 in mijn ogen op dit moment.

Doel: Cilissen, Boer, Onanna

RB: Tete
RCV: Veltman, Van der Hoorn
LCV: Riedewald, Viergever
LB: Dijks

CVM: Bazoer, Gudelj
RCM: Klaassen, Van Beek
LCM: Sinkgraven

RB: El Ghazi, Cerny
SP: Milik
LB: Younes, Muric

Serero en van rhijn zijn uit de selectie gelaten!

Zonder verkoop, heb je een middenvelder, spits en een 2 verdedigers nodig.
Schöne heb je er ook buiten gelaten(terecht ook maar weg is hij nog niet)
2 verdedigers linksback en rechtsback bedoel je dan neem ik aan?

Die lm moet imo Ziyech zijn. Spits hoop ik op Huntelaar als Milik blijft.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juni 2016 - 12:29   quote  deeplink  
Hoop eigenlijk dat Bosz Zivkovic weer aan de praat krijgt. Vind het een goede voetballer die wat serieuzer moet worden.
Andersen zal die blijven? Sinkgraven niet beter ook een jaartje verhuren?
Becker en Menig wat zal daar mee gebeuren? Hebben een aardig seizoen gedraaid bij Pec.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 06 juni 2016 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 12:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne heb je er ook buiten gelaten(terecht ook maar weg is hij nog niet)
2 verdedigers linksback en rechtsback bedoel je dan neem ik aan?

Die lm moet imo Ziyech zijn. Spits hoop ik op Huntelaar als Milik blijft.
oh ja, dat klopt! ook buiten gelaten. Had ik moeten vermelden!

Nee, niet perse. Viergever en Riedewald kunnen ook als linksback uit te voeten. Niet ideaal maar het kan.
Ik zou eerder voor een RB en een LCV gaan en Viergever achter Dijks plaatsen.

Ziyech zou idd de beste optie zijn, maar ik denk niet dat hij komt.

Hunterlaar is altijd welkom wel of niet Milik blijft.
p111
 p111 - maandag 06 juni 2016 - 14:26   quote  deeplink  
Nog steeds geen fucking transfernws pff
p111
 p111 - maandag 06 juni 2016 - 14:26   quote  deeplink  
Nog steeds geen fucking transfernws pff
Eide
 Eide - maandag 06 juni 2016 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 10:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

We hebben wat mij betreft een goede CV nodig en dus de spits positie.
Op basis van de geruchten van aflopen week zou dit kunnen gaan om KJH, Sanchez en Casierra.
remco k
 remco k - maandag 06 juni 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 12:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne heb je er ook buiten gelaten(terecht ook maar weg is hij nog niet)
2 verdedigers linksback en rechtsback bedoel je dan neem ik aan?

Die lm moet imo Ziyech zijn. Spits hoop ik op Huntelaar als Milik blijft.
Schone is binnen de selectie van grote waarde. Zelfs op het veld nog meer dan prima als reserve speler.
remco k
 remco k - maandag 06 juni 2016 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 14:26 schreef p111 het volgende:
Nog steeds geen fucking transfernws pff
Ja want we zijn al zolang onderweg in de transferwindow
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 06 juni 2016 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Schone is binnen de selectie van grote waarde. Zelfs op het veld nog meer dan prima als reserve speler.
Voor wie is hij een prima reserve speler? Als jij hem een plek in de selectie laat, dan kost dat een plek voor een ander?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juni 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Schone is binnen de selectie van grote waarde. Zelfs op het veld nog meer dan prima als reserve speler.
Nee afscheid van nemen anders kan het niveau nooit naar hoger plan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2016 door Hummel10 --
riveco
 riveco - maandag 06 juni 2016 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 10:25 schreef Loetje het volgende:
Overmars verwacht dat Ajax binnen 2 weken een aantal zeer goede spelers vast zou leggen.

Wat ik net mee heb gekregen is dat Alex Song op Schiphol is gezien. Maar of dat om een transfer gaat heb ik geen idee van. West Ham wilde hem in ieder geval niet definitief overnemen. Zou best een goede speler kunnen zijn.
Waar vind je dit ? Want jij hebt het al over ZEER GOEDE SPELERS, en ik vind alleen 2 of 3 GOEDE spelers. Zo wordt het ook altijd opgeklopt door de media.
Loetje
 Loetje - maandag 06 juni 2016 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 17:56 schreef riveco het volgende:

[..]

Waar vind je dit ? Want jij hebt het al over ZEER GOEDE SPELERS, en ik vind alleen 2 of 3 GOEDE spelers. Zo wordt het ook altijd opgeklopt door de media.
Ik kreeg het eerst mee van onze eigen watcher en erna las ik het op Showtime en Soccernews. Vandaar dat ik het jullie niet wilde onthouden. Het blijft echter altijd een gerucht tot iets definitief is.

Huntelaar wordt als een zeer goede speler gezien al denk ik daar nog altijd anders over. Ook de namen van die Colombianen komen voorbij. Verder is Bruma in beeld en zou hetzelfde gelden voor Brad Jones. Vooralsnog is helemaal niks hiervan zeker.
Loetje
 Loetje - maandag 06 juni 2016 - 18:29   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2016 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 juni 2016 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 14:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Op basis van de geruchten van aflopen week zou dit kunnen gaan om KJH, Sanchez en Casierra.
Klopt maar daarnaast word ook Eran Zahavi van Maccabi Tel Aviv genoemd....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 juni 2016 - 19:44   quote  deeplink  
Overmars: 'Druk bezig om twee of drie goede spelers vast te leggen'

Maandag, 6 juni 2016 om 09:08

Marc Overmars deed zondagavond mee in de benefietwedstrijd van de Ajax Legends tegen de Real Madrid Legends en dit betekende een welkome afleiding voor de directeur voetbalzaken, die druk bezig is met de selectie van Ajax voor komend seizoen. De sportbestuurder geeft tegenover het Spaanse BeneGol aan dat de fans binnenkort transfernieuws kunnen verwachten.
/
"We zijn druk bezig om twee of drie goede spelers vast te leggen, zei Overmars. Ik heb er veel vertrouwen in dat we in de komende twee weken met nieuws kunnen komen. Om welke spelers het gaat, is tot op heden niet duidelijk. Gevraagd werd naar Klaas-Jan Huntelaar, maar Overmars beantwoordde die vraag met een glimlach: Misschien, was alles wat hij erover wilde zeggen.
Afgelopen week meldde De Telegraaf nog dat Ajax werk maakte van de komst van twee Colombianen: verdediger Davinson Sánchez en aanvaller Mateo Casierra. Op laatstgenoemd talent zou reeds een bod van 4,5 miljoen euro zijn uitgebracht. Naast Sánchez, Casierra en Huntelaar wordt ook aanvaller Eran Zahavi van Maccabi Tel Aviv met Ajax in verband gebracht.
p111
 p111 - maandag 06 juni 2016 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 14:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja want we zijn al zolang onderweg in de transferwindow
Inderdaad misschien was je het effe vergeten dat je weer heel snel aan de bak moet VC dan is het wel lekker als je evt nw spelers in huis hebt.
p111
 p111 - maandag 06 juni 2016 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 14:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja want we zijn al zolang onderweg in de transferwindow
Inderdaad misschien was je het effe vergeten dat je weer heel snel aan de bak moet VC dan is het wel lekker als je evt nw spelers in huis hebt.
remco k
 remco k - maandag 06 juni 2016 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 15:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Voor wie is hij een prima reserve speler? Als jij hem een plek in de selectie laat, dan kost dat een plek voor een ander?
Hij heeft nu al een plek in de selectie, dus er hoeft niet iemand weg voor hem.
remco k
 remco k - maandag 06 juni 2016 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 15:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee afscheid van nemen anders kan het niveau nooit naar hoger plan..
Dan moet je van heel Ajax afscheid nemen, was vorig jaar nog de Ajacied van het jaar.....

Meer dan prima bankspeler..
remco k
 remco k - maandag 06 juni 2016 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 18:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik kreeg het eerst mee van onze eigen watcher en erna las ik het op Showtime en Soccernews. Vandaar dat ik het jullie niet wilde onthouden. Het blijft echter altijd een gerucht tot iets definitief is.

Huntelaar wordt als een zeer goede speler gezien al denk ik daar nog altijd anders over. Ook de namen van die Colombianen komen voorbij. Verder is Bruma in beeld en zou hetzelfde gelden voor Brad Jones. Vooralsnog is helemaal niks hiervan zeker.
Bruma in beeld bij Ajax??

Edit, laat maar andere Bruma..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2016 door remco k --
remco k
 remco k - maandag 06 juni 2016 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 20:04 schreef p111 het volgende:

[..]

Inderdaad misschien was je het effe vergeten dat je weer heel snel aan de bak moet VC dan is het wel lekker als je evt nw spelers in huis hebt.
Die nieuwe spelers zijn dan toch nog niet top, onmogelijk in ons kleine kikkerlandje, dus ga er maar van uit dat je die wedstrijden moet spelen met de selectie die je nu hebt....

Spelers nemen dat soort beslissingen nu eenmaal niet in de eerste periode in de transferwindow.. Daar heb je nu eenmaal mee te dealen mocht je het ff vergeten zijn..
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 06 juni 2016 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 14:26 schreef p111 het volgende:
Nog steeds geen fucking transfernws pff
Huh? Volgens mij duurt de transferperiode nog heel lang hoor. Binnenskamers zal er heel veel spelen bij diverse clubs. Zonder twijfele ook bij Ajax.

En de meeste spelers (en clubs) wachten vaak tot het allerlaatste moment voordat ze hun "jawoord" geven aan een andere club.

Ik heb veel vertrouwen, dat Ajax (Marc Overmars, samen met Peter Bosz) ons met een paar goede en ervaren spelers gaat verrassen.

Het komt goed p111!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 juni 2016 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 21:26 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Huh? Volgens mij duurt de transferperiode nog heel lang hoor. Binnenskamers zal er heel veel spelen bij diverse clubs. Zonder twijfele ook bij Ajax.

En de meeste spelers (en clubs) wachten vaak tot het allerlaatste moment voordat ze hun "jawoord" geven aan een andere club.

Ik heb veel vertrouwen, dat Ajax (Marc Overmars, samen met Peter Bosz) ons met een paar goede en ervaren spelers gaat verrassen.

Het komt goed p111!
Eerlijk gezegd verwacht ik er niet zo heel veel van......
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 06 juni 2016 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 21:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd verwacht ik er niet zo heel veel van......
Ik wel en wel om een aantal redenen:

- Een nieuwe trainer/coach die gewend is om aanvallend te voetballen.
- Ik heb Overmars (al een tijdje geleden) horen zeggen dat Ajax nu wèl bereid is om gericht spelers te willen aankopen.
- Ajax per se volgend seizoen kampioen wil worden, na twee keer tweede te zijn geworden.

Geloof me: komt goed.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 juni 2016 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 21:38 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik wel en wel om een aantal redenen:

- Een nieuwe trainer/coach die gewend is om aanvallend te voetballen.
- Ik heb Overmars (al een tijdje geleden) horen zeggen dat Ajax nu wèl bereid is om gericht spelers te willen aankopen.
- Ajax per se volgend seizoen kampioen wil worden, na twee keer tweede te zijn geworden.

Geloof me: komt goed.
Ik niet

- Grote namen komen niet meer....te duur en vinden de eredivisie te min
- Wat eventueel haalbaar is (KJH, v/d Vaart) te oud en voegt weinig toe
- Trainer krijgt bij mij het voordeel van de twijfel, maar ik geloof er niet in
- Overmars wil wel maar de RVC niet

Enig lichtpuntje die ik zie is niet de TH en RVC maar die Henk Veldmate.....hoop dat die zijn werk goed doet
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juni 2016 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan moet je van heel Ajax afscheid nemen, was vorig jaar nog de Ajacied van het jaar.....

Meer dan prima bankspeler..
Je kan niet teren op vorig jaar dat het een keertje goed was. Hij wordt steeds minder dat hebben we afgelopen seizoen al gezien. Suptopper kan hij weer wekelijks gaan spelen.
p111
 p111 - maandag 06 juni 2016 - 22:30   quote  deeplink  
Inderdaad duurt de transfertijd nog lang maar ik hoop misschien tegen beter weten in dat Ajax is wat sneller is als de rest zodat we misschien kunnen profiteren van de nw spelers als de voorronde van de CL begint vandaar mijn ongeduld.
p111
 p111 - maandag 06 juni 2016 - 22:30   quote  deeplink  
Inderdaad duurt de transfertijd nog lang maar ik hoop misschien tegen beter weten in dat Ajax is wat sneller is als de rest zodat we misschien kunnen profiteren van de nw spelers als de voorronde van de CL begint vandaar mijn ongeduld.
p111
 p111 - maandag 06 juni 2016 - 22:30   quote  deeplink  
Inderdaad duurt de transfertijd nog lang maar ik hoop misschien tegen beter weten in dat Ajax is wat sneller is als de rest zodat we misschien kunnen profiteren van de nw spelers als de voorronde van de CL begint vandaar mijn ongeduld.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juni 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 22:30 schreef p111 het volgende:
Inderdaad duurt de transfertijd nog lang maar ik hoop misschien tegen beter weten in dat Ajax is wat sneller is als de rest zodat we misschien kunnen profiteren van de nw spelers als de voorronde van de CL begint vandaar mijn ongeduld.
Het is wenselijk maar heb er een hard hoofd in. Vooral spelers die actief zullen zijn op copa of Ek zullen geen haast hebben.
Loetje
 Loetje - maandag 06 juni 2016 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Bruma in beeld bij Ajax??

Edit, laat maar andere Bruma..
Hahaha, de Bruma van Galatatsaray inderdaad. Speelde dit jaar op huurbasis voor Sociedad en deed dat heel behoorlijk. Ajax schijnt ook een serieuze optie te zijn voor hem. Dat zijn dan spelers die ik wel graag zie komen. Alhoewel dan eerst een El Ghazi zal vertrekken mocht dat gebeuren denk ik aangezien ik verwacht dat Cerny en Muric komend seizoen definitief gaan aanhaken.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juni 2016 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 23:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha, de Bruma van Galatatsaray inderdaad. Speelde dit jaar op huurbasis voor Sociedad en deed dat heel behoorlijk. Ajax schijnt ook een serieuze optie te zijn voor hem. Dat zijn dan spelers die ik wel graag zie komen. Alhoewel dan eerst een El Ghazi zal vertrekken mocht dat gebeuren denk ik aangezien ik verwacht dat Cerny en Muric komend seizoen definitief gaan aanhaken.
Bruma toch ook een rechtsbuiten? En Sisto is die niet meer in beeld? Het ligt een beetje aan het type spits maar het zou misschien fijn zijn dat er weer een linksbuiten die links is en een rechtsbuiten die rechts is.. Volgens mij las ik laatst dat Muric en Cerny links waren. Leuk voor naar binnen komen en te schieten maar amper goede voorzetten.
hjf
 hjf - dinsdag 07 juni 2016 - 07:28   quote  deeplink  
Wat mij verbaast is, dat ik post dat op 15 juli de selectie voor het komend seizoen rond moet zijn en dat daarna niemand meer weg mag gaan en vervolgens niemand hierop reageert. Verder lees ik dan diverse posts dat je aan het eind van de transferperiode nog spelers kan kwijt raken en dat je er maar mee te dealen hebt. Dan hoop ik toch wel dat het spelers zijn die op de transferlijst staan en weg mogen. Voor de spelers die niet weg mogen: NO FUCKING WAY. Poot stijf houden. Wij willen weer de schaal terug en CL spelen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0785770