BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 07 juni 2016 - 07:39   quote  deeplink  
Je kan van alles schrijven en willen, maar de realiteit is dat de transfermarkt zich niet zo veel aantrekt van jou en mij.
remco k
 remco k - dinsdag 07 juni 2016 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 21:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik niet

- Grote namen komen niet meer....te duur en vinden de eredivisie te min
- Wat eventueel haalbaar is (KJH, v/d Vaart) te oud en voegt weinig toe
- Trainer krijgt bij mij het voordeel van de twijfel, maar ik geloof er niet in
- Overmars wil wel maar de RVC niet

Enig lichtpuntje die ik zie is niet de TH en RVC maar die Henk Veldmate.....hoop dat die zijn werk goed doet
Er lopen nog zat jongens zoals een Suarez rond die nu rond de 18 a 20 zijn..

Trainer krijgt het voordeel van de twijfel, maar je gelooft er niet in.. Lekker tegenstrijdig..

Ik denk overigens dat Bosz ook bepaalde eisen heeft gesteld, die weet echt wel welke supporters hem straks beoordelen, en die weet ooke cht wel dat dit direct is tijdens de VCL wedstrijden..

Er hoeven ook geen grote namen te komen, gewoon goede voetballers. Jongens zoals Milik Youness en Gudelj zijn ook goede aankopen gebleken..

Maar die aankopen zullen er sowieso niet staan in de VCL, daarvoor zullen ze te kort bij de cliub zijn op dat moment om al te presteren..
remco k
 remco k - dinsdag 07 juni 2016 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 21:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je kan niet teren op vorig jaar dat het een keertje goed was. Hij wordt steeds minder dat hebben we afgelopen seizoen al gezien. Suptopper kan hij weer wekelijks gaan spelen.
Dus omdat ie een minder seizoen heeft gedraaid is het ineens niks meer? Wat een onzin. Er zijn wel meer spelers die een jaar minder zijn om er vervolgens gewoon weer bikkelhard te staan..
remco k
 remco k - dinsdag 07 juni 2016 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 22:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het is wenselijk maar heb er een hard hoofd in. Vooral spelers die actief zullen zijn op copa of Ek zullen geen haast hebben.
Geen enkele speler zal haast hebben... Behalve spelers die bang zijn dat ze geen club zullen vinden, en dat zijn dan weer de spelers waar wij niet op zitten te wachten..
remco k
 remco k - dinsdag 07 juni 2016 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 07:28 schreef hjf het volgende:
Wat mij verbaast is, dat ik post dat op 15 juli de selectie voor het komend seizoen rond moet zijn en dat daarna niemand meer weg mag gaan en vervolgens niemand hierop reageert. Verder lees ik dan diverse posts dat je aan het eind van de transferperiode nog spelers kan kwijt raken en dat je er maar mee te dealen hebt. Dan hoop ik toch wel dat het spelers zijn die op de transferlijst staan en weg mogen. Voor de spelers die niet weg mogen: NO FUCKING WAY. Poot stijf houden. Wij willen weer de schaal terug en CL spelen!
Ik denk niet dat Ajax of wie dan ook zich heel veel aantrekt van wat jij hier schrijft..

Daarnaast is het een open deur, iets wat we allemaal wel willen..

Maar dat gaat niet gebeuren. Komt er een club met een zak geld, dan gaat ie gewoon weg.. Wie dan ook..
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 juni 2016 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 08:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Ajax of wie dan ook zich heel veel aantrekt van wat jij hier schrijft..

Daarnaast is het een open deur, iets wat we allemaal wel willen..

Maar dat gaat niet gebeuren. Komt er een club met een zak geld, dan gaat ie gewoon weg.. Wie dan ook..
Veel zal ook afhangen van de VCL. Overleef je ronde pak je al 4 miljoen. Plaats je je dsn ga je cashen en zal het ook makkelijker zijn om spelers te houden. Ga je er direct uit dan zal je moeten gaan verkopen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juni 2016 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 08:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus omdat ie een minder seizoen heeft gedraaid is het ineens niks meer? Wat een onzin. Er zijn wel meer spelers die een jaar minder zijn om er vervolgens gewoon weer bikkelhard te staan..
Schöne is gewoon niet goed genoeg(meer)...
Jij mag van wel vinden ik vind hem niet van het niveau waar we naar streven.
Ajax is gewoon zijn top en als hij meer wilt spelen zie ik dat niet bij ons gebeuren.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juni 2016 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 08:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Veel zal ook afhangen van de VCL. Overleef je ronde pak je al 4 miljoen. Plaats je je dsn ga je cashen en zal het ook makkelijker zijn om spelers te houden. Ga je er direct uit dan zal je moeten gaan verkopen.
Ajax zal altijd verkopen of we het nu leuk vinden of niet.
Helaas dus ook in de laatste dagen van de transferperiode. Juist op dat moment moet je je huid duur verkopen. Alderweireld, Erikssen, Blind allemaal verkocht wanneer het eigenlijk niet meer wenselijk was.
remco k
 remco k - dinsdag 07 juni 2016 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 11:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne is gewoon niet goed genoeg(meer)...
Jij mag van wel vinden ik vind hem niet van het niveau waar we naar streven.
Ajax is gewoon zijn top en als hij meer wilt spelen zie ik dat niet bij ons gebeuren.
Er is niks mis met spelers waarbij Ajax hun top is..
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 juni 2016 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 11:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ajax zal altijd verkopen of we het nu leuk vinden of niet.
Helaas dus ook in de laatste dagen van de transferperiode. Juist op dat moment moet je je huid duur verkopen. Alderweireld, Erikssen, Blind allemaal verkocht wanneer het eigenlijk niet meer wenselijk was.
Alderweireld en Eriksen zaten in hun laatste contractjaar dus moesten wel degelijk verkocht worden. Blind was daarentegen een grote misklueun.
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 juni 2016 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 11:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is niks mis met spelers waarbij Ajax hun top is..
Ligt eraan wat het niveau van hun top is. Er zitten in deze selectie teveel speler waarvan ik vind dat hun top van een te laag niveau is.
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 juni 2016 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 11:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ajax zal altijd verkopen of we het nu leuk vinden of niet.
Helaas dus ook in de laatste dagen van de transferperiode. Juist op dat moment moet je je huid duur verkopen. Alderweireld, Erikssen, Blind allemaal verkocht wanneer het eigenlijk niet meer wenselijk was.
Lezen kerel. Mijn punt ontgaat je volledig.
remco k
 remco k - dinsdag 07 juni 2016 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 11:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ligt eraan wat het niveau van hun top is. Er zitten in deze selectie teveel speler waarvan ik vind dat hun top van een te laag niveau is.
Dat kan, uiteraard moet Ajax de hoogtst mogelijke kwaliteit nastreven in de selectie. En als dat betekend dat er een betere speler dan Schone bij komt. Prima, dan moet ie afvallen..
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juni 2016 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 06:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bruma toch ook een rechtsbuiten? En Sisto is die niet meer in beeld? Het ligt een beetje aan het type spits maar het zou misschien fijn zijn dat er weer een linksbuiten die links is en een rechtsbuiten die rechts is.. Volgens mij las ik laatst dat Muric en Cerny links waren. Leuk voor naar binnen komen en te schieten maar amper goede voorzetten.
Pione Sisto naar mijn weten niet meer. Na zijn goals tegen United is zijn marktwaarde enorm gestegen en er zouden daar ook grotere clubs interesse hebben.

Bruma heeft afgelopen jaar zelfs aan beide kanten gespeeld al was 75% zeker aan de rechterkant. Maar links had hij ook enorm veel dreiging.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juni 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 11:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is niks mis met spelers waarbij Ajax hun top is..
Wel als je wilt groeien..
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juni 2016 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 14:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wel als je wilt groeien..
Je moet 6/7 spelers hebben die potentieel hoger liggen dan Ajax. De rest mag dit best als plafond hebben maar die moeten dan wel continu dat niveau halen en in andere aspecten belangrijk zijn zoals in de coaching (routine).
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juni 2016 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 11:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Lezen kerel. Mijn punt ontgaat je volledig.
Snap je punt alleen bij Ajax is iedereen voor de juiste prijs. Of we ons plaatsen of niet. Ik heb ook liever dat ze hun poot stijf houden maar het is te zakelijk vrees ik.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juni 2016 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 14:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je moet 6/7 spelers hebben die potentieel hoger liggen dan Ajax. De rest mag dit best als plafond hebben maar die moeten dan wel continu dat niveau halen en in andere aspecten belangrijk zijn zoals in de coaching (routine).
Indd en Schöne heeft dat niveau niet en ook geen potentie..
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juni 2016 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 14:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Indd en Schöne heeft dat niveau niet en ook geen potentie..
Schone ben ik nooit fan van geweest maar hij is toch ontzettend belangrijk geweest. En die heeft wel die gewenste routine gehad. Maar praat je hier over ander soort kaliber spelers en daarvan kan ik er genoeg opnoemen, daar heb je helemaal niets aan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 07 juni 2016 - 14:54   quote  deeplink  
Zal Overmars ook een belletje plegen naar Ibra?
Of zal Overmars denken dat doet Ibra niet, ik ga het niet eens proberen?
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juni 2016 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 14:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Zal Overmars ook een belletje plegen naar Ibra?
Of zal Overmars denken dat doet Ibra niet, ik ga het niet eens proberen?
Zal ik vanavond eens kapsalon bestellen?
Of zal ik denken, dat doe ik niet! Ga het niet eens proberen ook.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 07 juni 2016 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 15:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zal ik vanavond eens kapsalon bestellen?
Of zal ik denken, dat doe ik niet! Ga het niet eens proberen ook.
Je weet niet wat je mist!!!
Maar je moet zelf weten wat je vananvond eet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2016 door Positieve Arrogantie --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juni 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 14:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Schone ben ik nooit fan van geweest maar hij is toch ontzettend belangrijk geweest. En die heeft wel die gewenste routine gehad. Maar praat je hier over ander soort kaliber spelers en daarvan kan ik er genoeg opnoemen, daar heb je helemaal niets aan.
Schöne ook maar bar weinig.. Had na zijn top seizoen een mooie transfer moeten maken. Heeft nu weinig meer te zoeken binnen het team.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 juni 2016 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 16:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne ook maar bar weinig.. Had na zijn top seizoen een mooie transfer moeten maken. Heeft nu weinig meer te zoeken binnen het team.
Waarom niet....lekker in Amsterdam houden, ik ben wel fan van hem
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juni 2016 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 16:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne ook maar bar weinig.. Had na zijn top seizoen een mooie transfer moeten maken. Heeft nu weinig meer te zoeken binnen het team.
En toch heeft hij toen echt veel wedstrijden beslist, zo niet de titel in 2014. Neemt niet weg dat ik hem veel te vaak erg zwak vond, zeker onder druk. Had van hem een hogere handelingsnelheid verwacht op die momenten.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juni 2016 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 16:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom niet....lekker in Amsterdam houden, ik ben wel fan van hem
Ok dan moeten we hem wel houden..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 juni 2016 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 19:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ok dan moeten we hem wel houden..
Dank u...
Mando
 Mando - dinsdag 07 juni 2016 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 12:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Selectie van 2016/2017 in mijn ogen op dit moment.

Doel: Cilissen, Boer, Onanna

RB: Tete
RCV: Veltman, Van der Hoorn
LCV: Riedewald, Viergever
LB: Dijks

CVM: Bazoer, Gudelj
RCM: Klaassen, Van Beek
LCM: Sinkgraven

RB: El Ghazi, Cerny
SP: Milik
LB: Younes, Muric

Serero en van rhijn zijn uit de selectie gelaten!

Zonder verkoop, heb je een middenvelder, spits en een 2 verdedigers nodig.
Doel: Cilissen, Boer, Onanna

RB: Tete, Owusu
RCV: Veltman, Van der Hoorn
LCV: Riedewald, Viergever
LB: Dijks, Lukaku(aankoop)

CVM: Gudelj, Bazoer
RCM: Klaassen, Van Beek
LCM: Ziyech(Aankoop), Sinkgraven

RB: El Ghazi, Muric
SP: Milik, Janssen(aankoop)
LB: Younes, Cerny
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 juni 2016 - 23:23   quote  deeplink  
Psv gaat werk maken van Ziyech. Hebben bij Twente naar vraagprijs geïnformeerd.
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juni 2016 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 23:23 schreef Brandje het volgende:
Psv gaat werk maken van Ziyech. Hebben bij Twente naar vraagprijs geïnformeerd.
Heel slimme zet van ze!
En normaliter worden ze er weer sterker van. Garantie heb je nooit maar aannemelijk is het zeker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2016 door Loetje --
p111
 p111 - dinsdag 07 juni 2016 - 23:48   quote  deeplink  
ja die geven geld uit want zonder kom je net tekort
p111
 p111 - dinsdag 07 juni 2016 - 23:48   quote  deeplink  
ja die geven geld uit want zonder kom je net tekort
Brandje
 Brandje - woensdag 08 juni 2016 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 23:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heel slimme zet van ze!
En normaliter worden ze er weer sterker van. Garantie heb je nooit maar aannemelijk is het zeker.
Is overigens alweer ontkracht door Psv zelf aan VI.
Loetje
 Loetje - woensdag 08 juni 2016 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 00:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Is overigens alweer ontkracht door Psv zelf aan VI.
We zullen het afwachten. Dat zou in mijn optiek een prima speler voor ons zijn. Zeker omdat Sinkgraven de kans maar niet krijgt. Afwachten wat Bosz van plan is met hem.
remco k
 remco k - woensdag 08 juni 2016 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 23:48 schreef p111 het volgende:
ja die geven geld uit want zonder kom je net tekort
Lekker fan van PSV worden pik. Heb je een stuk minder frustraties.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 juni 2016 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 00:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

We zullen het afwachten. Dat zou in mijn optiek een prima speler voor ons zijn. Zeker omdat Sinkgraven de kans maar niet krijgt. Afwachten wat Bosz van plan is met hem.
Sinkgraven de kans niet krijgt of pakt? Die jongen is weer net zoiets als Andersen en Fischer. Ze barsten van het talent maar het komt er nog niet uit. Ziyech is van een ander niveau. Fysiek verder en zelfverzekerder op het veld.
remco k
 remco k - woensdag 08 juni 2016 - 08:05   quote  deeplink  
Haller niet meer in beeld bij Ajax..

Gelukkig maar..
p111
 p111 - woensdag 08 juni 2016 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 06:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekker fan van PSV worden pik. Heb je een stuk minder frustraties.
De enige waar ik gefrusteerd van wordt is zo,n halve zool als jij die alleen bezig is de mening van andere neer te halen en zijn eigen mening te profileren. Maar daar krijg je waarschijnlijk een stijve van veel plezier met je rechterhand.
p111
 p111 - woensdag 08 juni 2016 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 06:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekker fan van PSV worden pik. Heb je een stuk minder frustraties.
De enige waar ik gefrusteerd van wordt is zo,n halve zool als jij die alleen bezig is de mening van andere neer te halen en zijn eigen mening te profileren. Maar daar krijg je waarschijnlijk een stijve van veel plezier met je rechterhand.
remco k
 remco k - woensdag 08 juni 2016 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 08:37 schreef p111 het volgende:

[..]

De enige waar ik gefrusteerd van wordt is zo,n halve zool als jij die alleen bezig is de mening van andere neer te halen en zijn eigen mening te profileren. Maar daar krijg je waarschijnlijk een stijve van veel plezier met je rechterhand.
Zegt de persoon die niets anders doet dat fitten op iemand die ergens een mening over heeft...

En wel heel bijzonder dat jij dit met sex associeert.. Maar goed, whatever makes u happy..
Brandje
 Brandje - woensdag 08 juni 2016 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 08:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Zegt de persoon die niets anders doet dat fitten op iemand die ergens een mening over heeft...

En wel heel bijzonder dat jij dit met sex associeert.. Maar goed, whatever makes u happy..
Jij begon over het mannelijk geslachtsdeel :)
Loetje
 Loetje - woensdag 08 juni 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 08:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sinkgraven de kans niet krijgt of pakt? Die jongen is weer net zoiets als Andersen en Fischer. Ze barsten van het talent maar het komt er nog niet uit. Ziyech is van een ander niveau. Fysiek verder en zelfverzekerder op het veld.
Combinatie van beiden he. Remco en ik hebben hier vaak genoeg gezegd dat sommige spelers oneindig veel krediet hadden bij De Boer en sommige na een paar mindere wedstrijden er al weer uit moesten. Onder die laatste categorie valt Sinkgraven.
p111
 p111 - woensdag 08 juni 2016 - 14:02   quote  deeplink  
Bij Peter Bosz krijgt hij denk ik meer kans want Frank hield niet echt van voetballers met risico in hun spel.
p111
 p111 - woensdag 08 juni 2016 - 14:02   quote  deeplink  
Bij Peter Bosz krijgt hij denk ik meer kans want Frank hield niet echt van voetballers met risico in hun spel.
remco k
 remco k - woensdag 08 juni 2016 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 14:02 schreef p111 het volgende:
Bij Peter Bosz krijgt hij denk ik meer kans want Frank hield niet echt van voetballers met risico in hun spel.
Dat denk ik inderdaad ook..

Sinkgraven gaat het nu alleen wel lastig krijgen nu vd Beek en Nouri er ook zijn..
Eide
 Eide - woensdag 08 juni 2016 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 14:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad ook..

Sinkgraven gaat het nu alleen wel lastig krijgen nu vd Beek en Nouri er ook zijn..
En vergeet Frenkie de Jong niet. Die vond ik een zeer goede indruk maken bij Jong Ajax gedurende de 2e seizoenshelft. Heerlijke voetballer, doelgericht en een leuke actie.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 08 juni 2016 - 15:49   quote  deeplink  
Hoe groot is de kans dat Milik deze zomer vertrekt?

Hoe groot is de kans dat de opvolger van Milik (mocht hij vertrekken) uit nederlandse competitie komt?

Hoe groot is de kans dat Ajax een ervaren man haalt met een Ajax verleden?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 08 juni 2016 - 15:50   quote  deeplink  
Mijn antwoorden: groot, klein, groot
remco k
 remco k - woensdag 08 juni 2016 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 15:49 schreef Eide het volgende:

[..]

En vergeet Frenkie de Jong niet. Die vond ik een zeer goede indruk maken bij Jong Ajax gedurende de 2e seizoenshelft. Heerlijke voetballer, doelgericht en een leuke actie.
Zeker, helemaal vergeten, dank..
Loetje
 Loetje - woensdag 08 juni 2016 - 16:05   quote  deeplink  
Ik vind Frenkie zich momenteel sneller ontwikkelen zelfs dan Nouri al is die in potentie veel beter denk ik. Maar die speelde echt weergaloos het laatste half jaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0779280