BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zondag 12 juni 2016 - 16:00   quote  deeplink  
Heel zonde hij heeft geweldige voetbal kwaliteiten je moet hem alleen even de kans geven dit is een advies voor Peter.
p111
 p111 - zondag 12 juni 2016 - 16:00   quote  deeplink  
Heel zonde hij heeft geweldige voetbal kwaliteiten je moet hem alleen even de kans geven dit is een advies voor Peter.
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 16:00 schreef p111 het volgende:
Heel zonde hij heeft geweldige voetbal kwaliteiten je moet hem alleen even de kans geven dit is een advies voor Peter.
Ik hoop alleen niet dat meneer Quazaizvili meeneemt voor die positie. Favorietje van Bosz destijds.
Brandje
 Brandje - zondag 12 juni 2016 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 14:26 schreef Loetje het volgende:
Je moet plek maken voor spelers die je nog niet hebt. En een type Ziyech hebben we in de vorm van Sinkgraven die geen kans krijgt. Iemand met een goede steekbal kunnen wij meer dan goed gebruiken.
Ik vind de nood om Ziyech te haken niet groot genoeg om daar 6 tot 10 voor uit te geven. Zeker niet als je kijkt wat er nu nog hebben lopen. Vertrekt een Klaasen of Bazoer dan is het een ander verhaal.
Brandje
 Brandje - zondag 12 juni 2016 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 15:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ziyech is veel verder als je die haalt kunnen Sererro weg en Sinkgraven verhuren. Echt weer een jochie ala Andersen. We kopen wel voor ook nog behoorlijke prijzen maar allemaal iele mannetjes een Ziyech loopt voor op de meeste bij ons. Klaassen, Bazoer, Gudelj en dan Ziyech en je hebt weer het beste middenveld van de Eredivisie. De jonkies kunnen daar nog wel een jaartje achter.
Tuurlijk jij wil weer terug naar de tijd van Van Den Boog. Kopen kopen kopen. Terwijl je middenveld al meer dan prima is. Plus het talent wat er achter zit. Maar jij wil weer terug naar de tijd dat we zoveel spelers onder contract hebben staan dat het niet meer te betalen is.
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 16:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind de nood om Ziyech te haken niet groot genoeg om daar 6 tot 10 voor uit te geven. Zeker niet als je kijkt wat er nu nog hebben lopen. Vertrekt een Klaasen of Bazoer dan is het een ander verhaal.
Wie geeft nu die steekballen dan? Wie zet nu ineens uit het niks iemand voor de keeper? Ik zie het niet hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 16:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tuurlijk jij wil weer terug naar de tijd van Van Den Boog. Kopen kopen kopen. Terwijl je middenveld al meer dan prima is. Plus het talent wat er achter zit. Maar jij wil weer terug naar de tijd dat we zoveel spelers onder contract hebben staan dat het niet meer te betalen is.
Als Serero en Schöne zouden vertrekken en dan een Bazoer of Klaassen is zo'n speler zeer welkom. Zelfs al bij een vertrek van die eerste 2.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door Loetje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 17:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als Sergio en Schöne zouden vertrekken en dan een Bazoer of Klaassen is zo'n speler zeer welkom. Zelfs al bij een vertrek van die eerste 2.
Wie is Sergio ??
hjf
 hjf - zondag 12 juni 2016 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 17:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wie is Sergio ??
Goeie vraag gap.
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 17:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wie is Sergio ??
Serero, woordenboek op me telefoon he.
Brandje
 Brandje - zondag 12 juni 2016 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 17:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wie geeft nu die steekballen dan? Wie zet nu ineens uit het niks iemand voor de keeper? Ik zie het niet hoor.
stel je haalt nu Ziyech voor de steekpass. Ga je dan ook iemand halen die een fantastische vrije trap heeft? Vervolgens ga je een keeper extra halen die wel pingels pakt? Daarna nog een spits die dodelijk in de zestien maar ook nog een die voetballend heel goed is. Je kan nu eenmaal niet iedereen halen. We hebben nu Gudelj, Klaassen en Bazoer. Als je Bazoer op zes zet en Gudelj naast Klaassen heb je een prima middenveld. Daarachter heb je nog Nouri die ik fantastisch vind en die ik een basisplaats zou durben geven en ook die steekpass heeft. Verder nog vd Beek en De Jong. Dan heb je ook nog de mindere goden in de naam van Serero, Sinkgraven en Andersen.
Dus ik zie geen nut om Ziyech te halen.
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 18:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

stel je haalt nu Ziyech voor de steekpass. Ga je dan ook iemand halen die een fantastische vrije trap heeft? Vervolgens ga je een keeper extra halen die wel pingels pakt? Daarna nog een spits die dodelijk in de zestien maar ook nog een die voetballend heel goed is. Je kan nu eenmaal niet iedereen halen. We hebben nu Gudelj, Klaassen en Bazoer. Als je Bazoer op zes zet en Gudelj naast Klaassen heb je een prima middenveld. Daarachter heb je nog Nouri die ik fantastisch vind en die ik een basisplaats zou durben geven en ook die steekpass heeft. Verder nog vd Beek en De Jong. Dan heb je ook nog de mindere goden in de naam van Serero, Sinkgraven en Andersen.
Dus ik zie geen nut om Ziyech te halen.
Echt compleet gelul dat eerste stuk. Je haalt nu wat dingen door elkaar. Bepaalde dingen hebben prioriteit. Een van de dingen is een speler die vaak het verschil kan maken. Hebben we die nu? Op dit moment niet. Middenveld en aanval waren vaak onbereikbaar voor elkaar dus heb je iemand nodig die daar tussen kan spelen. Kan hij dat? Ja, dat zou hij als geen ander kunnen!
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 19:03   quote  deeplink  
http://m.soccernews.nl/news/357653/Veelbelovend_Ajax-talent_verraadt_zeer_pikante_overstap

Het zal toch niet...?
enough
 enough - zondag 12 juni 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Dat zou echt kut zijn gap en er zijn er al zoveel weg de laatste tijd
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 19:22   quote  deeplink  
Sneijder is voor 7,5 miljoen op te halen bij de turken
Brandje
 Brandje - zondag 12 juni 2016 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Echt compleet gelul dat eerste stuk. Je haalt nu wat dingen door elkaar. Bepaalde dingen hebben prioriteit. Een van de dingen is een speler die vaak het verschil kan maken. Hebben we die nu? Op dit moment niet. Middenveld en aanval waren vaak onbereikbaar voor elkaar dus heb je iemand nodig die daar tussen kan spelen. Kan hij dat? Ja, dat zou hij als geen ander kunnen!
Je begint remco trekjes te krijgen met je gelul?? Ik geef gewoon mijn mening en respecteer die van jouw ook. Jij komt toch zelf met de woorden dat wr Ziyech moeten halen want die heeft wel een steekpass. En als je het cynisme in mijn reactie niet begreep dan zal ik dat er voortaan bij zeggen. De strekking van mije verhaal is dat we geen ruimte hebben voor Ziyech zo lang er niemand weg gaat. De jongens die er nu staan hebben het best aardig gedaan ondanks de angstige tactiek van de trainer.
Ik vind Ziyech een prima speler maar ons middenveld is prima. Zeker met de talenten die eraan komen. Dus ik geef nogmaals mijn mening door te zeggen wat we hem niet nodig hebben zo lang er niemand vertrekt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zondag 12 juni 2016 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Heeft contract tot 2018. En zag al reacties voorbij komen dat het een grap was. Een hele slechte dat wel
Brandje
 Brandje - zondag 12 juni 2016 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:22 schreef Nenam_tiL het volgende:
Sneijder is voor 7,5 miljoen op te halen bij de turken
Plus een salaris van 4 miljoen per jaar als het niet hoger is.
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je begint remco trekjes te krijgen met je gelul?? Ik geef gewoon mijn en respecteer die van jouw ook. Jij komt toch zelf met de woorden dat wr Ziyech moeten halen want die heeft wel een steekpass. En als je het cynisme in mijn reactie niet begreep dan zal ik dat er voortaan bij zeggen. De strekking van mije verhaal is dat we geen ruimte hebben voor Ziyech zo lang er niemand weg gaat. De jongens die er nu staan hebben het best aardig gedaan ondanks de angstige tactiek van de trainer.
Ik vind Ziyech een prima speler maar ons middenveld is prima. Zeker met de talenten die eraan komen. Dus ik geef nogmaals mijn door te zeggen wat we hem niet nodig hebben zo lang er niemand vertrekt.
Ik geef mijn mening en jij de jouwe. De manier zoals ik praat zie ik jou dikwijls doen dus ik zie het hele probleem niet. Ik breng het duidelijk net als jij en Remco. Alleen ben ik het voor geen meter met je eens en daarom vind ik die post een hoop gelul. Net zoals jij dat met mijn posts ook wel eens zult hebben. Boeit me verder ook echt totaal niets trouwens.

De kwaliteiten die Ziyech heeft zijn in onze selectie in ieder geval nog verre van te vinden in onze huidige selectie. Amper aansturing naar de aanval en al helemaal niemand die er in 60% van je wedstrijden staat en je wedstrijden ook beslist. Anders mag jij mij vertellen wie dat wel is...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Plus een salaris van 4 miljoen per jaar als het niet hoger is.
Dat kan je wel een struikelblokkie noemen....laat hem maar in Turkije dan
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Plus een salaris van 4 miljoen per jaar als het niet hoger is.
Ziyech dus! ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heeft contract tot 2018. En zag al reacties voorbij komen dat het een grap was. Een hele slechte dat wel
Als een verrader op internet gaan is inderdaad slecht.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik geef mijn mening en jij de jouwe. De manier zoals ik praat zie ik jou dikwijls doen dus ik zie het hele probleem niet. Ik breng het duidelijk net als jij en Remco. Alleen ben ik het voor geen meter met je eens en daarom vind ik die post een hoop gelul. Net zoals jij dat met mijn posts ook wel eens zult hebben. Boeit me verder ook echt totaal niets trouwens.

De kwaliteiten die Ziyech heeft zijn in onze selectie in ieder geval nog verre van te vinden in onze huidige selectie. Amper aansturing naar de aanval en al helemaal niemand die er in 60% van je wedstrijden staat en je wedstrijden ook beslist. Anders mag jij mij vertellen wie dat wel is...
Opbokken met die Ziyech met zijn ramadan en afrikacup periodes....
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Opbokken met die Ziyech met zijn ramadan en afrikacup periodes....
Wat heeft dat te maken dat het geen goede speler kan zijn.....?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken dat het geen goede speler kan zijn.....?
Kom hier een kijkje nemen....stelletje dweilen beneden en met de africacup ben je hem een tijd kwijt.....ik zeg nergens dat het een slechte speler is
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kom hier een kijkje nemen....stelletje dweilen beneden en met de africacup ben je hem een tijd kwijt.....ik zeg nergens dat het een slechte speler is
Dat is een ander verhaal. Heb het nu over voetballers die mijn club beter maken. Wat dat kutvolk verder doet zal me een worst wezen. Je weet hoe ik over die gasten denk. Maar op voetbalgebied is het voor mij anders, als het maar presteert.
Brandje
 Brandje - zondag 12 juni 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik geef mijn mening en jij de jouwe. De manier zoals ik praat zie ik jou dikwijls doen dus ik zie het hele probleem niet. Ik breng het duidelijk net als jij en Remco. Alleen ben ik het voor geen meter met je eens en daarom vind ik die post een hoop gelul. Net zoals jij dat met mijn posts ook wel eens zult hebben. Boeit me verder ook echt totaal niets trouwens.

De kwaliteiten die Ziyech heeft zijn in onze selectie in ieder geval nog verre van te vinden in onze huidige selectie. Amper aansturing naar de aanval en al helemaal niemand die er in 60% van je wedstrijden staat en je wedstrijden ook beslist. Anders mag jij mij vertellen wie dat wel is...
Laatst wat ik erover zeg. Ziyech is niet aantoonbaar beter dan een Klaassen in goede vorm. Ook niet dan Bazoer vind ik. Ons middenveld is meer dan prima in orde naar mijn mening. Plus de talenten die er aan komen. Ik vind bijvoorbeeld Nouri in potentie een geweldenaar. Die komt dan nog lager in de pikorde terwijl die allang minuten in Ajax 1 had moeten maken. Vd Beek en De Jong die eraan komen. Er is gewoon geen ruimte voor hem op dit moment. Ook al is het een prima speler.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 19:42   quote  deeplink  
Vanmiddag op tv....die turken ogen vermoeid tegen kroatie.....ja duh het is volop ramadan en die duurt tot 5 juli....en de africa cup ben je hem ook een maand kwijt.
Is totaal 8 weken met behoud van salaris,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door Nenam_tiL --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 juni 2016 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ziyech dus! ;-)
Ja maar ik heb helaas nog geen geruchten gelezen dat ze geïnteresseerd zijn in Ziyech...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 juni 2016 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 16:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tuurlijk jij wil weer terug naar de tijd van Van Den Boog. Kopen kopen kopen. Terwijl je middenveld al meer dan prima is. Plus het talent wat er achter zit. Maar jij wil weer terug naar de tijd dat we zoveel spelers onder contract hebben staan dat het niet meer te betalen is.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 juni 2016 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 16:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tuurlijk jij wil weer terug naar de tijd van Van Den Boog. Kopen kopen kopen. Terwijl je middenveld al meer dan prima is. Plus het talent wat er achter zit. Maar jij wil weer terug naar de tijd dat we zoveel spelers onder contract hebben staan dat het niet meer te betalen is.
Tuurlijk met 1 transfer ben je gelijk weer terug in de tijd van vd Boog? Kom op zeg dan kun je dus nooit meer een goede speler kopen..
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Laatst wat ik erover zeg. Ziyech is niet aantoonbaar beter dan een Klaassen in goede vorm. Ook niet dan Bazoer vind ik. Ons middenveld is meer dan prima in orde naar mijn mening. Plus de talenten die er aan komen. Ik vind bijvoorbeeld Nouri in potentie een geweldenaar. Die komt dan nog lager in de pikorde terwijl die allang minuten in Ajax 1 had moeten maken. Vd Beek en De Jong die eraan komen. Er is gewoon geen ruimte voor hem op dit moment. Ook al is het een prima speler.
Ziyech is niet eens te vergelijken met Klaassen want Klaassen is geen pure 10. Bazoer hetzelfde verhaal, totaal niet te vergelijken. Over die jonkies, laat die eerst maar eens aan het eerste ruiken voor ze dragende spelers worden.
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 20:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tuurlijk met 1 transfer ben je gelijk weer terug in de tijd van vd Boog? Kom op zeg dan kun je dus nooit meer een goede speler kopen..
Dit ben ik dan volstrekt met je eens.
hjf
 hjf - zondag 12 juni 2016 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kom hier een kijkje nemen....stelletje dweilen beneden en met de africacup ben je hem een tijd kwijt.....ik zeg nergens dat het een slechte speler is
Dus voor jouw geen Afrikanen meer?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 22:00 schreef hjf het volgende:

[..]

Dus voor jouw geen Afrikanen meer?
Waarom niet ??
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 22:00 schreef hjf het volgende:

[..]

Dus voor jouw geen Afrikanen meer?
Zit een verschil met boven en onder de Sahara. Eronder heb je zo'n last niet van. Alles wat erboven is deugt niet. Marokko, Syrië, Afghanistan en Algerije. Vechters uit de berber.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 22:00 schreef hjf het volgende:

[..]

Dus voor jouw geen Afrikanen meer?
In Nigeria is meer dan 50% christelijk.....Finidi en Kanu deden niet aan ramadan, Trabelsi volgens mij weer wel maar dat was een tunesier
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 22:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zit een verschil met boven en onder de Sahara. Eronder heb je zo'n last niet van. Alles wat erboven is deugt niet. Marokko, Syrië, Afghanistan en Algerije. Vechters uit de berber.
Yep....is een enorm verschil....berbers zijn ruk
Eide
 Eide - zondag 12 juni 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 22:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Syrië, Afghanistan.
Dit zijn beide bepaald geen Afrikaanse landen gap. Syrië kan je met het midden-oosten nog een beetje in die noord-Mediterrane hoek scharen maar Afghanistan ligt echt heel diep in Azië. Het is nota bene een buurland van China.
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 22:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit zijn beide bepaald geen Afrikaanse landen gap. Syrië kan je met het midden-oosten nog een beetje in die noord-Mediterrane hoek scharen maar Afghanistan ligt echt heel diep in Azië. Het is nota bene een buurland van China.
Maar behoren wel tot de berbers.
Eide
 Eide - zondag 12 juni 2016 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 22:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar behoren wel tot de berbers.
Nee, de Pashto bevolking is Perzisch. De Dari sprekende bevolking het sterk midden-Aziatisch van Mongoolse afkomst. Ze zijn in niets vergelijkbaar met noord-Afrikanen. Ik ben een jaar van mijn leven in dat land geweest. Ik heb tegen ze gevochten en thee met ze gedronken. Geloof mij, ze lijken in niets op noord-Afrikanen, zowel fysiek niet als qua mentaliteit niet.

Syrie weet ik te weinig van af. De Berbers zijn echt noord-Afrikaans voor zover ik weet, tot ongeveer Egypte maar niet daar voorbij. Van Egypte richting Syrië krijg je dan de echte Arabieren en daar voorbij de Perzen in Iran en zuid-Afghanistan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 22:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar behoren wel tot de berbers.
Nee....jij bent in de war met Algerije
Marokkanen is een echt berber volk net als Tunesiers en Libie, Mali en Mauritanie

330px-Berber_World.png
Eide
 Eide - zondag 12 juni 2016 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 22:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee....jij bent in de war met Algerije
Marokkanen is een echt berber volk net als Tunesiers en Libie, Mali en Mauritanie

[ afbeelding ]
Voor de beeldvorming, Afghanistan staat niet eens op deze kaart. Naast Irak ligt eerst nog Iran en pas oost daarvan ligt Afghanistan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 22:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Voor de beeldvorming, Afghanistan staat niet eens op deze kaart. Naast Irak ligt eerst nog Iran en pas oost daarvan ligt Afghanistan.
Ik heb 25 jaar voor o.a Michelin, Hallwag en Lonely planet gewerkt vriend....ik weet alles te liggen op elk continent
Eide
 Eide - zondag 12 juni 2016 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 23:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb 25 jaar voor o.a Michelin, Hallwag en Lonely planet gewerkt vriend....ik weet alles te liggen op elk continent
Was niet op jouw gericht hoor ;)

Wat heb je daar gedaan trouwens?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 22:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Voor de beeldvorming, Afghanistan staat niet eens op deze kaart. Naast Irak ligt eerst nog Iran en pas oost daarvan ligt Afghanistan.
Heel klein stukje Afghanistan staat erop
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 23:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Was niet op jouw gericht hoor ;)

Wat heb je daar gedaan trouwens?
Wij waren de grootste importeur van kaarten en gidsen (en boeken engels duits frans} van Nederland en "geotour" was mijn afdeling
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 23:23   quote  deeplink  
Even een vraagje...mocht Cillisen naar Koeman gaan (wat ik niet denk, die gaan voor Schmeichel) is Sergio Padt dan de gewenste opvolger ??
Loetje
 Loetje - maandag 13 juni 2016 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 23:23 schreef Nenam_tiL het volgende:
Even een vraagje...mocht Cillisen naar Koeman gaan (wat ik niet denk, die gaan voor Schmeichel) is Sergio Padt dan de gewenste opvolger ??
Droomkandidaat in mijn ogen...
Loetje
 Loetje - maandag 13 juni 2016 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 22:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee....jij bent in de war met Algerije
Marokkanen is een echt berber volk net als Tunesiers en Libie, Mali en Mauritanie

[ afbeelding ]
Pffff tering he, zoals jij altijd zegt.... Niet mijn ding. Weet er een heel klein beetje van maar kan dat al amper verwoorden😂😂

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0803458