BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - maandag 13 juni 2016 - 05:54   quote  deeplink  
De Telegraaf meldt dat Ajax een persoonlijk akkoord heeft met Caseirro. De clubs zouden ook dicht bij een akkoord zijn over de transfersom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2016 door Eide --
Stanley
 Stanley - maandag 13 juni 2016 - 06:02   quote  deeplink  
Goedemorgen Eide, hopelijk een goede aankoop.... Wel weer een jonkie?
Eide
 Eide - maandag 13 juni 2016 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 06:02 schreef Stanley het volgende:
Goedemorgen Eide, hopelijk een goede aankoop.... Wel weer een jonkie?
Tja, 19 jaar dus zeker een jonge vent. Ik ben benieuwd, Colombia is voor mij een onbekende competitie. Geen idee hoe ik dit allemaal moet inschatten. Ajax lijkt wel voor te sorteren op een vertrek van Milik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2016 door Eide --
hjf
 hjf - maandag 13 juni 2016 - 07:31   quote  deeplink  
Colombia doet het de laatste jaren internationaal bijzonder goed. Ook in de Copa America draaien ze goed mee. Velen van ons hebben de afgelopen jaren al geroepen, dat we meer in Zuid-Amerika moeten gaan scouten. Daarom hebben we wellicht onze nieuwe scout bij Groningen weggeplukt en kan dit wel eens zijn eerste vondst zijn. Nu nog een aankoop met veel internationale ervaring erbij (type Guardado) en we zijn klaar voor 2016/2017.
hjf
 hjf - maandag 13 juni 2016 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 23:23 schreef Nenam_tiL het volgende:
Even een vraagje...mocht Cillisen naar Koeman gaan (wat ik niet denk, die gaan voor Schmeichel) is Sergio Padt dan de gewenste opvolger ??
Er zijn wellicht nog wel 2 kandidaten te noemen: Robbin Ruiter en Elroy Room. Ik vind dat laatstgenoemde door vele "kenners" ondergewaardeerd wordt. Maar ja. Een transfer van Vitesse naar Ajax. Dat blijft lastig.
hjf
 hjf - maandag 13 juni 2016 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom niet ??
Ik zal jouw vraag serieus proberen te beantwoorden. Als je een Afrikaan haalt, die ook voor het nationale team speelt, dan ben je hem te allen tijde maanden kwijt. En dat was jouw punt toch?
hjf
 hjf - maandag 13 juni 2016 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 07:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja, 19 jaar dus zeker een jonge vent. Ik ben benieuwd, Colombia is voor mij een onbekende competitie. Geen idee hoe ik dit allemaal moet inschatten. Ajax lijkt wel voor te sorteren op een vertrek van Milik.
Milik is gisteren weer een paar miljoen meer waard geworden. Ik heb liever dat hij nog een jaar blijft. Ik ben van mening dat we al te makkelijk afscheid van hem aan het nemen zijn. En uiteraard. De hoofdprijs kunnen we niet weigeren. Maar wat de hoofdprijs is. Heb jij daar een idee over?
p111
 p111 - maandag 13 juni 2016 - 07:54   quote  deeplink  
Nou hopelijk een wonderkind !!!
p111
 p111 - maandag 13 juni 2016 - 07:54   quote  deeplink  
Nou hopelijk een wonderkind !!!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juni 2016 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 07:37 schreef hjf het volgende:

[..]

Er zijn wellicht nog wel 2 kandidaten te noemen: Robbin Ruiter en Elroy Room. Ik vind dat laatstgenoemde door vele "kenners" ondergewaardeerd wordt. Maar ja. Een transfer van Vitesse naar Ajax. Dat blijft lastig.
Bosz kan misschien makkelijker zaken doen. Anders die Akineev van Rusland vind ik ook wel een aardige keeper. Zit bij Cska moskou geloof ik.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juni 2016 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 07:31 schreef hjf het volgende:
Colombia doet het de laatste jaren internationaal bijzonder goed. Ook in de Copa America draaien ze goed mee. Velen van ons hebben de afgelopen jaren al geroepen, dat we meer in Zuid-Amerika moeten gaan scouten. Daarom hebben we wellicht onze nieuwe scout bij Groningen weggeplukt en kan dit wel eens zijn eerste vondst zijn. Nu nog een aankoop met veel internationale ervaring erbij (type Guardado) en we zijn klaar voor 2016/2017.
Ziyech en Huntelaar
remco k
 remco k - maandag 13 juni 2016 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je begint remco trekjes te krijgen met je gelul?? Ik geef gewoon mijn mening en respecteer die van jouw ook. Jij komt toch zelf met de woorden dat wr Ziyech moeten halen want die heeft wel een steekpass. En als je het cynisme in mijn reactie niet begreep dan zal ik dat er voortaan bij zeggen. De strekking van mije verhaal is dat we geen ruimte hebben voor Ziyech zo lang er niemand weg gaat. De jongens die er nu staan hebben het best aardig gedaan ondanks de angstige tactiek van de trainer.
Ik vind Ziyech een prima speler maar ons middenveld is prima. Zeker met de talenten die eraan komen. Dus ik geef nogmaals mijn mening door te zeggen wat we hem niet nodig hebben zo lang er niemand vertrekt.
Hou het ff lekker bij je eigen discussie zonder mij te noemen. Geen enkele meerwaarde namelijk.
remco k
 remco k - maandag 13 juni 2016 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 23:23 schreef Nenam_tiL het volgende:
Even een vraagje...mocht Cillisen naar Koeman gaan (wat ik niet denk, die gaan voor Schmeichel) is Sergio Padt dan de gewenste opvolger ??
In mijn optiek zou hij dat zeker moeten kunnen ja..
remco k
 remco k - maandag 13 juni 2016 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 07:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja, 19 jaar dus zeker een jonge vent. Ik ben benieuwd, Colombia is voor mij een onbekende competitie. Geen idee hoe ik dit allemaal moet inschatten. Ajax lijkt wel voor te sorteren op een vertrek van Milik.
Ik hoorde dat Ajax hier in het geheim al maanden mee bezig is, sinds het aanstellen van Veldmate.. Die zou deze jongen gevonden hebben, maar hij zou te duur zijn voor Groningen..
remco k
 remco k - maandag 13 juni 2016 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 09:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bosz kan misschien makkelijker zaken doen. Anders die Akineev van Rusland vind ik ook wel een aardige keeper. Zit bij Cska moskou geloof ik.
Waadeloze duikelaar dat. Die blundert meer dan een gemiddelde verzekeringsmaatschappij.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juni 2016 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 11:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Waadeloze duikelaar dat. Die blundert meer dan een gemiddelde verzekeringsmaatschappij.
Beetje als Vermeer misschien.. Wisselt inderdaad mooie reddingen met gekke acties af.
remco k
 remco k - maandag 13 juni 2016 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 11:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Beetje als Vermeer misschien.. Wisselt inderdaad mooie reddingen met gekke acties af.
Kwalitatief veel minder..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juni 2016 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 11:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Kwalitatief veel minder..
Weet ik niet..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juni 2016 - 11:33   quote  deeplink  
Room, Padt vind ik ook niet echt geweldig
Loetje
 Loetje - maandag 13 juni 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 11:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Waadeloze duikelaar dat. Die blundert meer dan een gemiddelde verzekeringsmaatschappij.
En begon destijds zo goed. Maakt enorm veel blunders nu, klopt helemaal. Vind Pyatov wel een hele goede. Alleen die is onhaalbaar.
hjf
 hjf - maandag 13 juni 2016 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 12:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

En begon destijds zo goed. Maakt enorm veel blunders nu, klopt helemaal. Vind Pyatov wel een hele goede. Alleen die is onhaalbaar.
Dus laten we kijken wat wel haalbaar is.
Loetje
 Loetje - maandag 13 juni 2016 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 13:15 schreef hjf het volgende:

[..]

Dus laten we kijken wat wel haalbaar is.
Gaat het niet om in mijn geval...
Loetje
 Loetje - maandag 13 juni 2016 - 14:16   quote  deeplink  
Overigens over die Cassiera, lijkt een beetje op Bertrand Traore vind ik. Mist alleen soms nog teveel grote kansen (a la Wamberto). Maar redelijk complete speler.
3sterren
 3sterren - maandag 13 juni 2016 - 14:16   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/nieuws/ajax-haalt-talentvolle-spits-op-in-colombia.htm?channel=phone
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juni 2016 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 14:16 schreef Loetje het volgende:
Overigens over die Cassiera, lijkt een beetje op Bertrand Traore vind ik. Mist alleen soms nog teveel grote kansen (a la Wamberto). Maar redelijk complete speler.
Hij is wel iets groter dan Wamberto..
Loetje
 Loetje - maandag 13 juni 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 17:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij is wel iets groter dan Wamberto..
Je snapt toch hoop ik wel wat ik bedoel of niet? Ooit gezien wat voor soort kansen Wamberto structureel verprutste? Verder totaal geen ene vergelijking.
hjf
 hjf - maandag 13 juni 2016 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 13:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gaat het niet om in mijn geval...
Waarom niet?
Eide
 Eide - maandag 13 juni 2016 - 20:33   quote  deeplink  
Volgens Mike Verweij is Ajax overigens nog altijd vol bezig met KJH. Caseirra moet gezien worden als de 2e spits en mogelijk de opvolger voor KJH afhankelijk hoe lang die mee gaat.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juni 2016 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 20:33 schreef Eide het volgende:
Volgens Mike Verweij is Ajax overigens nog altijd vol bezig met KJH. Caseirra moet gezien worden als de 2e spits en mogelijk de opvolger voor KJH afhankelijk hoe lang die mee gaat.
....en Zivkovic dan ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juni 2016 - 20:47   quote  deeplink  
....en Dolberg
Eide
 Eide - maandag 13 juni 2016 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 20:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

....en Zivkovic dan ??
Wordt denk/vrees ik niet als goed genoeg gezien. Dolberg en Sierhuis zijn nog niet klaar voor Ajax 1. Met name Sierhuis zou aankomend seizoen wel eens serieuze competitie kunnen worden voor Zivko.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juni 2016 - 20:49   quote  deeplink  
Caseirra.....allemaal leuke en aardig maar totaal overbodig
p111
 p111 - maandag 13 juni 2016 - 20:50   quote  deeplink  
Misschien Ziv nog een jaartje verhuren aan ED club.En Dolb en Sierh jong Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juni 2016 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 19:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je snapt toch hoop ik wel wat ik bedoel of niet? Ooit gezien wat voor soort kansen Wamberto structureel verprutste? Verder totaal geen ene vergelijking.
phoe
p111
 p111 - maandag 13 juni 2016 - 20:54   quote  deeplink  
Als het klopt dan ben ik er van overtuigd dat Ajax nog maar een doel heeft,jonge talentvolle spelers kopen en na een goede ontwikkeling met dikke winst verkopen.
---------------------------------------------------------------------------------------
Ajax heeft volgens het Poolse medium Sport interesse in Bartosz Kapustka. De negentienjarige linksbuiten maakt op dit momenteel onderdeel uit van de EK-selectie van Polen. Zondagavond deed de tiener 88 minuten tijdens het gewonnen duel met Noord-Ierland (1-0).
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juni 2016 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 20:54 schreef p111 het volgende:
Als het klopt dan ben ik er van overtuigd dat Ajax nog maar een doel heeft,jonge talentvolle spelers kopen en na een goede ontwikkeling met dikke winst verkopen.
---------------------------------------------------------------------------------------
Ajax heeft volgens het Poolse medium Sport interesse in Bartosz Kapustka. De negentienjarige linksbuiten maakt op dit momenteel onderdeel uit van de EK-selectie van Polen. Zondagavond deed de tiener 88 minuten tijdens het gewonnen duel met Noord-Ierland (1-0).
1 van de weinige die mij opgevallen is....liep lekker te ballen
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juni 2016 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 20:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

....en Zivkovic dan ??
Kun je Europees toch niet mee aankomen?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juni 2016 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 20:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

1 van de weinige die mij opgevallen is....liep lekker te ballen
Inderdaad zag er prima uit
Loetje
 Loetje - maandag 13 juni 2016 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 19:57 schreef hjf het volgende:

[..]

Waarom niet?
Dat het mij om iets totaal anders ging...
Loetje
 Loetje - maandag 13 juni 2016 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 20:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

phoe
Dan snap ik je hele quote niet!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 13 juni 2016 - 21:25   quote  deeplink  
kan iemand mij vertellen hoeveel eredivisie spelers actief zijn op dit ek?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2016 door Positieve Arrogantie --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juni 2016 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 21:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
kan iemand mij vertellen hoeveel eredivisie spelers actief zijn op dit ek?
2
remco k
 remco k - maandag 13 juni 2016 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 20:49 schreef Nenam_tiL het volgende:
Caseirra.....allemaal leuke en aardig maar totaal overbodig
Weet ik niet.. Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat Millik vertrekt, en men vind Zivkovic nu gewoon niet goed genoeg.. Laat dan Dolberg en Sierhuis lekker in Jong Ajax ballen. Ze die Cassierra achter Huntelaar en je bent klaar voor de komende jaren...

En als een van de jonge spelers het beter doet dan de ander kunnen ze van plek ruilen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juni 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 22:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet ik niet.. Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat Millik vertrekt, en men vind Zivkovic nu gewoon niet goed genoeg.. Laat dan Dolberg en Sierhuis lekker in Jong Ajax ballen. Ze die Cassierra achter Huntelaar en je bent klaar voor de komende jaren...

En als een van de jonge spelers het beter doet dan de ander kunnen ze van plek ruilen..
Ik bedoel ook meer in de zin van ervaren spits...ik zeg ook niet dat die jongen slecht is, ik ken hem niet eens.
KJH zie ik niet komen....dat soort spitsen gaan nog even waar dan ook cashen
riveco
 riveco - maandag 13 juni 2016 - 22:15   quote  deeplink  
Overmars informeerde naar felbegeerde EK-deelnemer van Polen

Maandag, 13 juni 2016 om 20:35

Polen won zondagavond met 1-0 van Noord-Ierland en hoewel Arek Milik met een doelpunt uitgroeide tot de matchwinner, was Bartosz Kapustka misschien wel de beste man op het veld. De negentienjarige linkshalf van Cracovia Kraków deed 88 minuten mee en heeft zich naar verluidt in de kijker gespeeld van onder meer Ajax.

/
Het Poolse Sport meldt dat directeur spelersbeleid Marc Overmars tijdens het toernooi contact heeft opgenomen met het management van Kapustka, maar dat Ajax in financieel opzicht niet kan opboksen tegen clubs uit de grootste competities. Ook Borussia Dortmund, Fenerbahçe, Juventus, AS Roma, Udinese en Southampton zouden interesse hebben en Kapustka zag eerder al af van een transfer naar Galatasaray.

Zaakwaarnemer Bartlomiej Bolek wil de interesse van Ajax in zijn cliënt niet bevestigen: Het toernooi is nog aan de gang en Bartosz richt zich op de wedstrijd tegen Duitsland, want die is veel moeilijker dan die tegen Noord-Ierland. Ik denk daarom dat dit het slechtste moment is om over een transfer te speculeren. Hetzelfde geldt voor Piotr Zielinski, die ik ook vertegenwoordig, aldus Bolek. Kapustka kwam tot dusver tot 8 doelpunten en 12 assists in 63 wedstrijden voor Cracovia, waarbij hij nog tot juli 2018 vastligt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juni 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 22:15 schreef riveco het volgende:
Overmars informeerde naar felbegeerde EK-deelnemer van Polen

Maandag, 13 juni 2016 om 20:35

Polen won zondagavond met 1-0 van Noord-Ierland en hoewel Arek Milik met een doelpunt uitgroeide tot de matchwinner, was Bartosz Kapustka misschien wel de beste man op het veld. De negentienjarige linkshalf van Cracovia Kraków deed 88 minuten mee en heeft zich naar verluidt in de kijker gespeeld van onder meer Ajax.

/
Het Poolse Sport meldt dat directeur spelersbeleid Marc Overmars tijdens het toernooi contact heeft opgenomen met het management van Kapustka, maar dat Ajax in financieel opzicht niet kan opboksen tegen clubs uit de grootste competities. Ook Borussia Dortmund, Fenerbahçe, Juventus, AS Roma, Udinese en Southampton zouden interesse hebben en Kapustka zag eerder al af van een transfer naar Galatasaray.

Zaakwaarnemer Bartlomiej Bolek wil de interesse van Ajax in zijn cliënt niet bevestigen: Het toernooi is nog aan de gang en Bartosz richt zich op de wedstrijd tegen Duitsland, want die is veel moeilijker dan die tegen Noord-Ierland. Ik denk daarom dat dit het slechtste moment is om over een transfer te speculeren. Hetzelfde geldt voor Piotr Zielinski, die ik ook vertegenwoordig, aldus Bolek. Kapustka kwam tot dusver tot 8 doelpunten en 12 assists in 63 wedstrijden voor Cracovia, waarbij hij nog tot juli 2018 vastligt.
Ajax is kansloos...
Eide
 Eide - maandag 13 juni 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ajax is kansloos...
Eerst maar eens zien of het waar is. Ajax zit niet verlegen om jonge talentvolle middenvelders.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juni 2016 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 22:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien of het waar is. Ajax zit niet verlegen om jonge talentvolle middenvelders.
Speelde bij Polen linksbuiten toch ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juni 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 22:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien of het waar is. Ajax zit niet verlegen om jonge talentvolle middenvelders.
Jij bent de enige die mij altijd aan het twijfelen brengt op dit forum ;-(
Bedankt hé ouwe....
Eide
 Eide - maandag 13 juni 2016 - 22:50   quote  deeplink  
Ik weet het ook niet hoor. Een linkshalf klinkt mij alleen vreemd binnen de huidige selectie van Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1680769