BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juni 2016 - 22:55   quote  deeplink  
Dan heb ik het niet eens over dat ik 3x moet nadenken voordat ik op jou reageer.
Ik weet niet of dat een compliment is, denk eerder dat jij verbaal sterker bent.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juni 2016 - 22:55   quote  deeplink  
Dijks is toch ook meer linkshalf dan back ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2016 door Nenam_tiL --
riveco
 riveco - maandag 13 juni 2016 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 22:50 schreef Eide het volgende:
Ik weet het ook niet hoor. Een linkshalf klinkt mij alleen vreemd binnen de huidige selectie van Ajax.
Nee, linksbuiten en aanvallende middenvelder (rechtsbenig)
Eide
 Eide - maandag 13 juni 2016 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 23:00 schreef riveco het volgende:

[..]

aanvallende middenvelder (rechtsbenig)
Klaassen, Van de Beek en De Jong zijn allemaal rechtsbenige aanvallende middenvelders. Dat lijkt mij dus niet. Ajax mist op zich wel een linkspoot (Bazoer is ook rechts), daar heeft men alleen Nouri voor, maar Ajax heeft gewoon zat goede aanvallende middenvelders.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 14 juni 2016 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 21:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan snap ik je hele quote niet!
Was ook geen serieuze reactie
remco k
 remco k - dinsdag 14 juni 2016 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 22:55 schreef Nenam_tiL het volgende:
Dijks is toch ook meer linkshalf dan back ?
Nee gewoon een back die veel opkomt..
remco k
 remco k - dinsdag 14 juni 2016 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 23:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Klaassen, Van de Beek en De Jong zijn allemaal rechtsbenige aanvallende middenvelders. Dat lijkt mij dus niet. Ajax mist op zich wel een linkspoot (Bazoer is ook rechts), daar heeft men alleen Nouri voor, maar Ajax heeft gewoon zat goede aanvallende middenvelders.
Nouri is ook rechtsbenig
riveco
 riveco - dinsdag 14 juni 2016 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 23:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Klaassen, Van de Beek en De Jong zijn allemaal rechtsbenige aanvallende middenvelders. Dat lijkt mij dus niet. Ajax mist op zich wel een linkspoot (Bazoer is ook rechts), daar heeft men alleen Nouri voor, maar Ajax heeft gewoon zat goede aanvallende middenvelders.
Ben ik met je eens, maar misschien is het de vervanger voor Fischer

9 al hebben we die eigenlijk wel in huis dacht ik )
Eide
 Eide - dinsdag 14 juni 2016 - 18:46   quote  deeplink  
Caseirra zou vandaag naar Amsterdam moeten vliegen met een delegatie van Cali. In Amsterdam moet dan de transfer definitief worden na de medische keuring en een krabbel onder een transfersom van 5.7 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2016 door Eide --
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 juni 2016 - 19:41   quote  deeplink  
Fors bedrag dus ik verwacht dan toch wel wat.
Eide
 Eide - dinsdag 14 juni 2016 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2016 - 19:41 schreef Loetje het volgende:
Fors bedrag
Zeker voor een 19-jarige die tot dusver niet heel productief is gebleken. Maar goed, hij schijnt een groot talent te zijn. Een aanspeelpunt met veel diepgang.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 15 juni 2016 - 00:26   quote  deeplink  
Luiz Suarez maakte 10 doelpunten in 27 wedstrijden in Uruguay.
Vervolgens in Groningen maakte hij er ook 10 doelpunten in 29 wedstrijden.
Gemiddeld is dat 0,36 per wedstrijd
Verder weten we dat hij daarna er meer is gaan maken.

Caseirra maakte er 12 in 41 wedstrijden.
Gemiddeld is dat 0,29 per wedstrijd

Statistieken voor dat ze naar Ajax komen of zijn gekomen.

Alleen betaalde Groningen 1,5 miljoen voor Suarez

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2016 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - woensdag 15 juni 2016 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 00:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Luiz Suarez maakte 10 doelpunten in 10 doelpunten in 27 wedstrijden in Uruguay.
Vervolgens in Groningen maakte hij er ook 10 doelpunten in 29 wedstrijden.
Gemiddeld is dat 0,36 per wedstrijd
Verder weten we dat hij daarna er meer is gaan maken.

Caseirra maakte er 12 in 41 wedstrijden.
Gemiddeld is dat 0,29 per wedstrijd

Statistieken voor dat ze naar Ajax komen of zijn gekomen.

Alleen betaalde Groningen 1,5 miljoen voor Suarez
Dat is ook wel weer zo.
Eide
 Eide - woensdag 15 juni 2016 - 08:20   quote  deeplink  
13445444_1058948884152459_5951896760981983519_n.jpg?oh=5192d00600f248497b4a03f4144bbb64&oe=57C927A0
p111
 p111 - woensdag 15 juni 2016 - 08:21   quote  deeplink  
De prijzen zijn ook tegenwoordig schrikbarend omhoog gegaan,waarschijnlijk zou hij in de tijd van Suarez ook een stuk minder hebben gekost.Neemt niet weg dat ik het ook een dure jongen vind voor zijn leeftijd en prestaties.
remco k
 remco k - woensdag 15 juni 2016 - 08:54   quote  deeplink  
Ik denk dat het gewoon de prijs is voor een talent..

De tijden zijn veranderd en Ajax zal daarin mee moeten of moeten zoeken naar andere opties..
Eide
 Eide - woensdag 15 juni 2016 - 08:57   quote  deeplink  
Younes spreekt wens uit en laat Ajax schrikken: 'Dat zou een hoogtepunt zijn'

Ajax kan in de eerste weken van het nieuwe seizoen mogelijk geen beroep doen op Amin Younes. De Duitse dribbelaar hoopt op deelname aan de Olympische Spelen in Rio de Janeiro.

"De Olympische Spelen zouden een hoogtepunt zijn. Coach Horst Hrubesch heeft mij in Amsterdam bezocht en me bekeken", zo vertelt Younes aan Bild. "Als hij me selecteert, ben ik er graag bij." Het olympische voetbaltoernooi duurt van 3 tot en met 19 augustus. Het is echter de vraag of Ajax Younes wil afstaan. Trainer Peter Bosz zal de uitspraken in ieder geval niet met gejuich ontvangen.

Als Younes afreist naar Brazilië mist hij immers niet alleen de start van de Eredivisie. Eind juli en begin augustus speelt de Amsterdamse club ook in de derde voorronde van de Champions League. Daarna wachten mogelijk nog de play-offs van het miljoenenbal. Daarin is Borussia Mönchengladbach één van de mogelijke tegenstanders. De linksbuiten hoopt zijn oude club nog even te ontlopen. "Een terugkeer naar Borussia-Park zou heel speciaal zijn. Maar ik kom ze liever in de kwartfinale tegen. Ik hoop van harte dat ook Gladbach de groepsfase haalt."

Ajax is veroordeeld tot de voorrondes van de Champions League doordat het op de laatste speeldag van het afgelopen seizoen de titel verspeelde aan PSV. "Het zou mijn eerste grote titel zijn geweest. De teleurstelling zit nog steeds heel erg diep", aldus Younes.

Bron

----------------------

Ik gun het hem van harte, maar hoop dat hij niet gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2016 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 15 juni 2016 - 10:11   quote  deeplink  
Ajax mag hem gewoon niet laten gaan, staat veel te veel op het spel voor de club, en hij is nu niet bepaald een onbelangrijke schakel.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 15 juni 2016 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 08:21 schreef p111 het volgende:
De prijzen zijn ook tegenwoordig schrikbarend omhoog gegaan,waarschijnlijk zou hij in de tijd van Suarez ook een stuk minder hebben gekost.Neemt niet weg dat ik het ook een dure jongen vind voor zijn leeftijd en prestaties.
Ajax betaalde 7 miljoen voor Suarez aan Groningen.

Dan vond je Suarez ook een dure aankoop?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 juni 2016 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 10:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ajax betaalde 7 miljoen voor Suarez aan Groningen.

Dan vond je Suarez ook een dure aankoop?
Volgens mij liep het nog iets op. Prijzen zijn ook gewoon omhoog gegaan. Een Ziyech of Janssen kost je nu gewoon 10 miljoen minimaal en dat is nog niet eens raar ook.
p111
 p111 - woensdag 15 juni 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 10:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ajax betaalde 7 miljoen voor Suarez aan Groningen.

Dan vond je Suarez ook een dure aankoop?
Suarez had zich al bewezen in de ED van deze Colombiaan kan ik niet veel zeggen een paar youtube filmpjes das ney veel.Maar ik ga er van uit dat Ajax niet over 1 nacht ijs gaat en weten wat ze kopen.
p111
 p111 - woensdag 15 juni 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 10:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ajax betaalde 7 miljoen voor Suarez aan Groningen.

Dan vond je Suarez ook een dure aankoop?
Suarez had zich al bewezen in de ED van deze Colombiaan kan ik niet veel zeggen een paar youtube filmpjes das ney veel.Maar ik ga er van uit dat Ajax niet over 1 nacht ijs gaat en weten wat ze kopen.
p111
 p111 - woensdag 15 juni 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 10:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ajax betaalde 7 miljoen voor Suarez aan Groningen.

Dan vond je Suarez ook een dure aankoop?
Suarez had zich al bewezen in de ED van deze Colombiaan kan ik niet veel zeggen een paar youtube filmpjes das ney veel.Maar ik ga er van uit dat Ajax niet over 1 nacht ijs gaat en weten wat ze kopen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 juni 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 12:58 schreef p111 het volgende:

[..]

Suarez had zich al bewezen in de ED van deze Colombiaan kan ik niet veel zeggen een paar youtube filmpjes das ney veel.Maar ik ga er van uit dat Ajax niet over 1 nacht ijs gaat en weten wat ze kopen.
Ja want aankopen zijn ze erg goed in..😂
p111
 p111 - woensdag 15 juni 2016 - 14:39   quote  deeplink  
ha ha ik ga er van uit dat ze geleerd hebben.
p111
 p111 - woensdag 15 juni 2016 - 14:39   quote  deeplink  
ha ha ik ga er van uit dat ze geleerd hebben.
Brandje
 Brandje - woensdag 15 juni 2016 - 17:14   quote  deeplink  
'Ajax ziet flink deel van transfersom Milik naar Duitsland wegvloeien'

Mocht Ajax Arek Milik komende zomer willen verkopen, dan doet het er goed aan de prijs zo ver mogelijk op te drijven. De Amsterdamse club moet een deel van de transfersom namelijk afstaan aan de vorige club van de Pool, Bayer Leverkusen.

Dat meldt de Rheinische Post woensdag. Milik werd in het seizoen 2014/2015 gehuurd van Leverkusen en maakte een jaar later definitief de overstap. De Duitsers bedongen destijds een doorverkooppercentage van naar verluidt liefst dertig procent. Technisch directeur Jonas Boldt bevestigt dat er afspraken bestaan, maar hij gaat niet in op details.

Milik was afgelopen seizoen goed voor 21 goals in 31 Eredivisie-duels. Hij krijgt deze zomer de kans om zich op het EK in Frankrijk in de etalage te zetten. De 22-jarige spits was zondag de matchwinner in het treffen met Noord-Ierland (1-0). Vanuit Duitsland en Engeland zou er via tussenpersonen zijn geïnformeerd naar de vraagprijs van Milik.

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/667066/-ajax-moet-flink-deel-transfersom-milik-afstaan-aan-bayer-leverkusen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Mag toch hopen dat dit niet waar is.
Brandje
 Brandje - woensdag 15 juni 2016 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 10:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ajax betaalde 7 miljoen voor Suarez aan Groningen.

Dan vond je Suarez ook een dure aankoop?
Was destijds een hoop geld. Zou nu in verhouding staan tot 10/12 miljoen.
remco k
 remco k - woensdag 15 juni 2016 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 12:58 schreef p111 het volgende:

[..]

Suarez had zich al bewezen in de ED van deze Colombiaan kan ik niet veel zeggen een paar youtube filmpjes das ney veel.Maar ik ga er van uit dat Ajax niet over 1 nacht ijs gaat en weten wat ze kopen.
Bewezen in de ED viel nu ook wel mee..
remco k
 remco k - woensdag 15 juni 2016 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 13:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja want aankopen zijn ze erg goed in..😂
Zeker gezien het afgelopen jaar... Fijn dat je er ook eens wat positiever naar kijkt.
Eide
 Eide - woensdag 15 juni 2016 - 20:15   quote  deeplink  
Hendriks van Ajax naar Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles heeft zich versterkt met Sam Hendriks. De 21-jarige spits komt over van Ajax, waar hij voornamelijk in het tweede elftal speelde. De aanvaller heeft bij de gepromoveerde club uit Deventer een contract voor drie jaar ondertekend.

Hendriks kwam eerder uit voor De Graafschap. In de hoofdmacht van Ajax mocht hij één keer invallen. In de competitiewedstrijd tegen Vitesse was hij direct goed voor een assist. Voor Jong Ajax maakte Hendriks afgelopen seizoen veertien doelpunten in 28 wedstrijden.

Bron

-------------------

Dus Zivko en Sierhuis in Jong en dan Dolberg in de A1 denk ik.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 juni 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker gezien het afgelopen jaar... Fijn dat je er ook eens wat positiever naar kijkt.
Goed he! :) Ben Sanogo ook al bijna weer vergeten..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 juni 2016 - 20:25   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/667066/-ajax-moet-flink-deel-transfersom-milik-afstaan-aan-bayer-leverkusen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Slecht nieuws 30% naar Duitsland bij transfer Millik.
remco k
 remco k - woensdag 15 juni 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 20:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Goed he! :) Ben Sanogo ook al bijna weer vergeten..
Echt een typetje alleen maar op de negatieve dingen letten. Positieve dingen worden gewoon nooit benoemd..

Het aantrekken van de jeugdspelers als Cerny en Muric is echt extreem knap als je weet welke clubs ze wouden hebben.

Afgelopen jaar Sinkgraven Gudelj Millik en Youness halen is gewoon ook heel erg knap..

Maar nee, we onthouden Sanogo die gehuurd is en amper wat gekost heeft..
remco k
 remco k - woensdag 15 juni 2016 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Is wel vaker zo. Vond het al bijzonder dat ze hem voor zo weinig geld konden overnemen..
Eide
 Eide - donderdag 16 juni 2016 - 05:52   quote  deeplink  
Mateo Caseirra ondergaat morgen de medische keuring alsdus het AD. Hij zou dus vrijdagmiddag door Ajax gepresenteerd kunnen worden. Hij maakt zelf nergens een geheim van trouwens en heeft zich al voorgesteld aan de media.

Er zijn wat tegenstrijdige berichten maar als ik het juist interpreteer rondt Ajax vandaag af met Cali en morgen met de speler zelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2016 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 juni 2016 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt een typetje alleen maar op de negatieve dingen letten. Positieve dingen worden gewoon nooit benoemd..

Het aantrekken van de jeugdspelers als Cerny en Muric is echt extreem knap als je weet welke clubs ze wouden hebben.

Afgelopen jaar Sinkgraven Gudelj Millik en Youness halen is gewoon ook heel erg knap..

Maar nee, we onthouden Sanogo die gehuurd is en amper wat gekost heeft..
Ja want Sinkgraven hebben we al van genoten? Veel te duur en nog niets gepresteerd.
Sanogo heeft in ieder geval een half miljoen gekost en misschien zelfs het kampioenschap omdat er in de kampioenswedstrijd na Millik geen spits meer aanwezig was. Gudelj, Millik en Youness gaat het inderdaad wat beter mee maar kon het slechter?
Jou glas is misschien halfvol mijn half leeg. Niveau van Ajax houd nog steeds niet over dus waarom al wel tevreden zijn?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 juni 2016 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Is wel vaker zo. Vond het al bijzonder dat ze hem voor zo weinig geld konden overnemen..
Snap ik maar toch jammer dat er bij verkoop een redelijk groot bedrag naar Duitsland gaat. Bv. Bij 20 miljoen houd je 14 over koop daar maar eens een betere voor terug.
Dan maar hopen dat die casseira een pareltje is en Huntelaar terugkomt.
Brandje
 Brandje - donderdag 16 juni 2016 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Is wel vaker zo. Vond het al bijzonder dat ze hem voor zo weinig geld konden overnemen..
Maar 30% is wel heel veel. Dat weet jij ook.
Overigens wordt het gerucht steeds hardnekkiger dat Ajax ook de Colombiaans Sanchez gaat halen.
remco k
 remco k - donderdag 16 juni 2016 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 07:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja want Sinkgraven hebben we al van genoten? Veel te duur en nog niets gepresteerd.
Sanogo heeft in ieder geval een half miljoen gekost en misschien zelfs het kampioenschap omdat er in de kampioenswedstrijd na Millik geen spits meer aanwezig was. Gudelj, Millik en Youness gaat het inderdaad wat beter mee maar kon het slechter?
Jou glas is misschien halfvol mijn half leeg. Niveau van Ajax houd nog steeds niet over dus waarom al wel tevreden zijn?
Onzin dat dit ons het kampioenschap heeft gekost. Hij heeft daar namelijk ook vaker Ghazi gebracht, en die wist dan zelfs de wedstrijd nog te beslissen..

En hartsikke mooi he, wederom alleen de negatieve dingen eruit halen.. Kerel wat zal jij toch altijd blij zijn..
remco k
 remco k - donderdag 16 juni 2016 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 07:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Snap ik maar toch jammer dat er bij verkoop een redelijk groot bedrag naar Duitsland gaat. Bv. Bij 20 miljoen houd je 14 over koop daar maar eens een betere voor terug.
Dan maar hopen dat die casseira een pareltje is en Huntelaar terugkomt.
Ajax kan onmogelijk een betere speler terugkopen dan dat ze verkopen bij een speler die voor veel geld weggaat. Dat jij dat nu nog niet begrijpt is echt onbegrijpelijk..

Daarnaast doet het bedrag er totaal niet toe want Ajax gaat toch niet meer dan 10 uitgeven voor een speler..
remco k
 remco k - donderdag 16 juni 2016 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 08:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar 30% is wel heel veel. Dat weet jij ook.
Overigens wordt het gerucht steeds hardnekkiger dat Ajax ook de Colombiaans Sanchez gaat halen.
En het bedrag dat ze voor Millik betaalden was ook extreem laag als ik me niet vergis..

Ik kan me er echt niet druk over maken, als dat nodig was om die deal uberhaubt te kunnen sluiten is dat nog steeds puik werk, want hij gaat gewoon een veelvoud daarvan opleveren.
remco k
 remco k - donderdag 16 juni 2016 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 08:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar 30% is wel heel veel. Dat weet jij ook.
Overigens wordt het gerucht steeds hardnekkiger dat Ajax ook de Colombiaans Sanchez gaat halen.
Dat is trouwens een knappe speler. fysiek ijzersterk..

Ajax overigens ook weer in de race voor Leon Bailey van Genk..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 juni 2016 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin dat dit ons het kampioenschap heeft gekost. Hij heeft daar namelijk ook vaker Ghazi gebracht, en die wist dan zelfs de wedstrijd nog te beslissen..

En hartsikke mooi he, wederom alleen de negatieve dingen eruit halen.. Kerel wat zal jij toch altijd blij zijn..
http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/667193/-ajax-gaat-voor-schoonmaak-en-twijfelt-over-van-der-hoorn-sch-ne-en-serero-.html

Ze gaan zelfs het beleid veranderen om meer uit deze selectie te halen. Blijf jij maar lekker met je kop in het zand zitten gelukkig ziet Marc nu wel in dat er iets moet veranderen.
Brandje
 Brandje - donderdag 16 juni 2016 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 09:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/667193/-ajax-gaat-voor-schoonmaak-en-twijfelt-over-van-der-hoorn-sch-ne-en-serero-.html

Ze gaan zelfs het beleid veranderen om meer uit deze selectie te halen. Blijf jij maar lekker met je kop in het zand zitten gelukkig ziet Marc nu wel in dat er iets moet veranderen.
Zelfde verhalen als vorig jaar. Toen werd er ook al gesproken over dat ze Serero en Schöne wilde lozen en de spelers zelf ook wilden. Echter lukte dat niet en bleef Frank ze opstellen. Maar daar kan je Overmars niet de schuld van geven.
Vorig seizoen prima ingekocht met Younes en Gudelj. Nu die Colombiaan en wellicht worden dat er twee terwijl de voorbereiding nog moet beginnen. Dus kopen gaat sreeds beter. Al vind ik de 30% doorverkoop bij Milik weer een teken van onkunde en je in je zak laten schijten.
Nu heeft hij de opdracht om spelers te lozen. Geef hem die kans. Ik zie verbetering bij Overmars.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 juni 2016 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 08:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax kan onmogelijk een betere speler terugkopen dan dat ze verkopen bij een speler die voor veel geld weggaat. Dat jij dat nu nog niet begrijpt is echt onbegrijpelijk..

Daarnaast doet het bedrag er totaal niet toe want Ajax gaat toch niet meer dan 10 uitgeven voor een speler..
Dat vind jij maar ik denk dat er voor Ajax beter opties kunnen zijn die mogelijk 15 miljoen of minder moeten kosten. Dus je kunt er wel degelijk op vooruit gaan bij een transfer.
Bij een verkoop van bv. Bazoer, Gudelj of misschien zelfs Klaassen(twijfel) kan bv een Ziyech je ook beter maken. Mogelijk past een Janssen ook beter bij Ajax. Versterken na verkoop is best mogelijk maar dan moet je dus wel willen. Bij echt belangrijke spelers wordt dit moeilijker bv. Erikssen, Blind die echt top was op dat moment dat is inderdaad lastiger.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 juni 2016 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 09:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zelfde verhalen als vorig jaar. Toen werd er ook al gesproken over dat ze Serero en Schöne wilde lozen en de spelers zelf ook wilden. Echter lukte dat niet en bleef Frank ze opstellen. Maar daar kan je Overmars niet de schuld van geven.
Vorig seizoen prima ingekocht met Younes en Gudelj. Nu die Colombiaan en wellicht worden dat er twee terwijl de voorbereiding nog moet beginnen. Dus kopen gaat sreeds beter. Al vind ik de 30% doorverkoop bij Milik weer een teken van onkunde en je in je zak laten schijten.
Nu heeft hij de opdracht om spelers te lozen. Geef hem die kans. Ik zie verbetering bij Overmars.
Gelukkig zijn er inderdaad verbeteringen. Maar dat kopen bij verkoop en dan iedereen willen houden sloeg nergens op. Als je je team kunt versterken en financieel zijn er mogelijkheden dan kun je dat gewoon niet nalaten. Op spelers die het niveau niet hebben kun je dan beter je verlies nemen. En dus inderdaad niet opstellen en jeugd in de weg laten zitten.
remco k
 remco k - donderdag 16 juni 2016 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 09:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/667193/-ajax-gaat-voor-schoonmaak-en-twijfelt-over-van-der-hoorn-sch-ne-en-serero-.html

Ze gaan zelfs het beleid veranderen om meer uit deze selectie te halen. Blijf jij maar lekker met je kop in het zand zitten gelukkig ziet Marc nu wel in dat er iets moet veranderen.
En wat is er dan veranderd. Gudelj is gekocht voor einde seizoen, Sinkgraven in het seizoen, dus beide spelers voordat er daadwerkelijk verkocht is. Jonge talenten kopen ze al jaren dus wat is er anders dan een jaar geleden.

Kerel, je moet eens wat minder geloven wat er geschreven wordt, en wat meer naar wat er daadwerkelijk gebeurt kijken.

En staat er ergens dat Ajax nu wel spelers gaat halen van 15 miljoen plus? Nee dus wat valt er meer uit te halen dan jaarlijks drie vier goede aankopen doen net zoals afgelopen jaar, de overbodige spelers verkopen en een aantal jeugdspelers vervangen en door laten groeien..

Ik steek mijn kop niet in het zand, ik begrijp de realiteit en leef niet met de waan van de dag.
remco k
 remco k - donderdag 16 juni 2016 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 09:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat vind jij maar ik denk dat er voor Ajax beter opties kunnen zijn die mogelijk 15 miljoen of minder moeten kosten. Dus je kunt er wel degelijk op vooruit gaan bij een transfer.
Bij een verkoop van bv. Bazoer, Gudelj of misschien zelfs Klaassen(twijfel) kan bv een Ziyech je ook beter maken. Mogelijk past een Janssen ook beter bij Ajax. Versterken na verkoop is best mogelijk maar dan moet je dus wel willen. Bij echt belangrijke spelers wordt dit moeilijker bv. Erikssen, Blind die echt top was op dat moment dat is inderdaad lastiger.
Je wil het maar niet begrijpen he kerel.. Ajax gaat geen 10 tot 15 miljoen uitgeven. NU niet dan niet en nooit niet...

Daarnaast hoeft een ploeg als Ajax niet sterker te worden door vervanging van verkochte spelers, het moet sterker worden doordat die vervanger gewoon een goede speler is, maar veel meer doordat andere jongens zich door ontwikkelen en opstaan..
remco k
 remco k - donderdag 16 juni 2016 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 09:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er inderdaad verbeteringen. Maar dat kopen bij verkoop en dan iedereen willen houden sloeg nergens op. Als je je team kunt versterken en financieel zijn er mogelijkheden dan kun je dat gewoon niet nalaten. Op spelers die het niveau niet hebben kun je dan beter je verlies nemen. En dus inderdaad niet opstellen en jeugd in de weg laten zitten.
Deden ze afgelopen jaar ook niet.. Waren er ook al spelers gekocht voordat er verkocht is... Net zoals hierboven dus staat, wat veranderd er dan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0781629