BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ztjes
 Ztjes - donderdag 16 juni 2016 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 09:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Deden ze afgelopen jaar ook niet.. Waren er ook al spelers gekocht voordat er verkocht is... Net zoals hierboven dus staat, wat veranderd er dan.
Wat er is veranderd, ze oriënteren zich nu ook op Zuid-Amerikaanse markt (jarenlang verkondigd als niet haalbaar door verschillende forumleden) en niet meer alleen op de Nederlandse en Deense markt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2016 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 16 juni 2016 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 09:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Je wil het maar niet begrijpen he kerel.. Ajax gaat geen 10 tot 15 miljoen uitgeven. NU niet dan niet en nooit niet...

Daarnaast hoeft een ploeg als Ajax niet sterker te worden door vervanging van verkochte spelers, het moet sterker worden doordat die vervanger gewoon een goede speler is, maar veel meer doordat andere jongens zich door ontwikkelen en opstaan..
Van 15 miljoen is niet helemaal waar. Van der Sar en de Boer zeide ooit dat ze best 15 miljoen willen investeren. Maar dan heb je het over een uitzonderlijk geval.

Daarnaast hebben de spelers die hier veel waard zijn, Jansen en Ziyech, aangegeven naar het buitenland te gaan. Ze gaan eerder naar Sevilia of Everton.
remco k
 remco k - donderdag 16 juni 2016 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 11:14 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Wat er is veranderd, ze oriënteren zich nu ook op Zuid-Amerikaanse markt (jarenlang verkondigd als niet haalbaar door verschillende forumleden) en niet meer alleen op de Nederlandse en Deense markt.
Daar ging het wat verandering betreft niet om. Dat dit zou gebeuren is al maanden bekend sinds het aannemen van Veldmate.
remco k
 remco k - donderdag 16 juni 2016 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 12:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Van 15 miljoen is niet helemaal waar. Van der Sar en de Boer zeide ooit dat ze best 15 miljoen willen investeren. Maar dan heb je het over een uitzonderlijk geval.

Daarnaast hebben de spelers die hier veel waard zijn, Jansen en Ziyech, aangegeven naar het buitenland te gaan. Ze gaan eerder naar Sevilia of Everton.
Tussen roepen en doen zit een wereld van verschil.

Janssen gaf zelfs aan in gesprek te gaan als Ajax dat zou bieden.
Eide
 Eide - donderdag 16 juni 2016 - 22:40   quote  deeplink  
Dezelfde krant die de transfer van Caseirra aankondigde heeft vandaag geschreven dat Ajax een sterk verbetert bod heeft uitgebracht op Davidson Sanchez. De vraagprijs zou rond de 6 miljoen liggen. De voorzitter van Nacional heeft ook gezegd in gesprek te zijn met Ajax

- bericht via Ajaxfanatics, is niet te copy/pasten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juni 2016 - 23:41   quote  deeplink  
Weer een jochie....gaat lekker Ajax
enough
 enough - vrijdag 17 juni 2016 - 05:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:
Weer een jochie....gaat lekker Ajax
Tijd van Neeskens is voorbij ouwe !!
hjf
 hjf - vrijdag 17 juni 2016 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 05:04 schreef enough het volgende:

[..]

Tijd van Neeskens is voorbij ouwe !!
Neeskens was mijn idool in de jaren zeventig. Kwam als een no no van RCH en groeide uit tot een middenvelder van wereldklasse.
hjf
 hjf - vrijdag 17 juni 2016 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2016 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:
Weer een jochie....gaat lekker Ajax
We zullen wel geen andere keus meer hebben. Money rulezzz Peet.
remco k
 remco k - vrijdag 17 juni 2016 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 05:04 schreef enough het volgende:

[..]

Tijd van Neeskens is voorbij ouwe !!
Kwam ook als 19 jarige naar Ajax.. Was toen ook een jochie.
p111
 p111 - vrijdag 17 juni 2016 - 08:54   quote  deeplink  
Neeskens was een schot in de roos
p111
 p111 - vrijdag 17 juni 2016 - 08:54   quote  deeplink  
Neeskens was een schot in de roos
remco k
 remco k - vrijdag 17 juni 2016 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 08:54 schreef p111 het volgende:
Neeskens was een schot in de roos
Zeker, een geweldenaar.. Maar ook een jochie toen die kwam..
Eide
 Eide - vrijdag 17 juni 2016 - 09:16   quote  deeplink  
Vrijwel alle fenomenaal goede voetballers die ooit voor Ajax speelden debuteerden als piepjong ventje, via de jeugd of als aankoop. Ajax heeft altijd relatief jonge elftallen gehad.

Het Ajax van '95 was niet noemenswaardig ouder als het Ajax van de afgelopen seizoenen. Leeftijd zegt dus niet zo heel veel. Het gaat om kwaliteit.
remco k
 remco k - vrijdag 17 juni 2016 - 09:22   quote  deeplink  
Jup
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 17 juni 2016 - 10:32   quote  deeplink  
naast kwaliteit heb je ook nodige geluk nodig.
Eide
 Eide - vrijdag 17 juni 2016 - 10:36   quote  deeplink  
Wat wel een noemenswaardig verschil was is dat Ajax destijds wel vrijwel altijd een ervaren topper in de geledingen had. Een speler die er voor kon zorgen dat de ploeg niet door de ondergrens zakte. Een speler waaraan anderen zich konden optrekken.

Dat mist Ajax in mijn optiek. Met de huidige selectie zou veel meer mogelijk zijn als er een echte ervaren topper tussen zou zitten.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 17 juni 2016 - 10:49   quote  deeplink  
Eide,

Het ontbreken van ervaren toppers (Rijkaard en Blind) is correct. Maar het verschil tussen het huidige gemiddelde elftal en het elftal van 1995 is wel bijna 2 jaar en op een elftal is dat wel een ervaringsverschil van bijna 20 jaar.
Het missen van minimaal 2 ervaren toppers is al jaren het probleem en daardoor stilstand van de doorgestroomde talenten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2016 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 17 juni 2016 - 11:11   quote  deeplink  
leeftijd zegt helemaal niets.

Als voorbeeld Max Verstappen, hij rijd in de formule 1 als ervaren man rond.
Gewoon omdat heel veel kwaliteiten heeft. maar die man is pas 18.

Ervaring zegt ook niet veel, je kan een heel ervaren elftal hebben maar gewoon niet meer vooruit kunnen.

Wat je nodig hebt is kwaliteit en vorm. Meer niet.

Talenten zijn gewoon niet van het niveau van vroeger.
Waarschijnlijk heeft dat te maken met dat er amper buiten word gespeeld, zeker als het regent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2016 door Positieve Arrogantie --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 juni 2016 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 10:36 schreef Eide het volgende:
Wat wel een noemenswaardig verschil was is dat Ajax destijds wel vrijwel altijd een ervaren topper in de geledingen had. Een speler die er voor kon zorgen dat de ploeg niet door de ondergrens zakte. Een speler waaraan anderen zich konden optrekken.

Dat mist Ajax in mijn optiek. Met de huidige selectie zou veel meer mogelijk zijn als er een echte ervaren topper tussen zou zitten.
Ja inderdaad en dan geen Heitinga die niet fit was maar een toegevoegde waarde.
Huntelaar zou misschien nog net kunnen alleen is een spits minder bepalend dan bv. Cv of Cvm.
In de richting van een Guardado mazzeltje moet je het zoeken.
hjf
 hjf - vrijdag 17 juni 2016 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 11:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja inderdaad en dan geen Heitinga die niet fit was maar een toegevoegde waarde.
Huntelaar zou misschien nog net kunnen alleen is een spits minder bepalend dan bv. Cv of Cvm.
In de richting van een Guardado mazzeltje moet je het zoeken.
Helemaal mee eens.
remco k
 remco k - vrijdag 17 juni 2016 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 11:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
leeftijd zegt helemaal niets.

Als voorbeeld Max Verstappen, hij rijd in de formule 1 als ervaren man rond.
Gewoon omdat heel veel kwaliteiten heeft. maar die man is pas 18.

Ervaring zegt ook niet veel, je kan een heel ervaren elftal hebben maar gewoon niet meer vooruit kunnen.

Wat je nodig hebt is kwaliteit en vorm. Meer niet.

Talenten zijn gewoon niet van het niveau van vroeger.
Waarschijnlijk heeft dat te maken met dat er amper buiten word gespeeld, zeker als het regent.
Leeftijd zegt alles..

Daarnaast maakte Max in Monaco een fout door gebrek aan ervaring, iets waar die naar eigen zeggen veel van heeft geleerd, wat je zegt gaat dus totaal niet op..

Daarnaast is het gewoon keihard bewezen dat spelers beter worden tijdens hun carriere, ook daar klopt het dus totaal niet wat je zegt..

Ervaring in voetbal is het leren herkennen van bepaalde situaties en daarnaar handelen. Dat kan dus alleen door veel te spelen en ouder te worden.

Want als je klopt wat jij zegt.. Waarom is er dan geen enkele teamsport op de wereld waar de beste ploeg van de wereld een gemiddelde leeftijd heeft van laten we zeggen 19 jaar oud...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 juni 2016 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 11:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
leeftijd zegt helemaal niets.

Als voorbeeld Max Verstappen, hij rijd in de formule 1 als ervaren man rond.
Gewoon omdat heel veel kwaliteiten heeft. maar die man is pas 18.

Ervaring zegt ook niet veel, je kan een heel ervaren elftal hebben maar gewoon niet meer vooruit kunnen.

Wat je nodig hebt is kwaliteit en vorm. Meer niet.

Talenten zijn gewoon niet van het niveau van vroeger.
Waarschijnlijk heeft dat te maken met dat er amper buiten word gespeeld, zeker als het regent.
Die jonge jongens trainen toch ook gewoon dagelijks? Nederlands elftal staat er binnen een paar jaar ook gewoon weer hoor. Hebben lang kunnen teren op de oude garde nu die langzaam verdwijnt valt er even een gat.En talenten hebben gewoon niet meer het niveau van vroeger? Volgens mij lopen er zat goede spelers op de velden rond. Vroeger was gemiddeld niveau ook minder, tacktieken minder, meer vrijheid en ruimte voor spelers. Na messi en Ronaldo komen er ook wel weer nieuwe hoor.
remco k
 remco k - vrijdag 17 juni 2016 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 11:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die jonge jongens trainen toch ook gewoon dagelijks? Nederlands elftal staat er binnen een paar jaar ook gewoon weer hoor. Hebben lang kunnen teren op de oude garde nu die langzaam verdwijnt valt er even een gat.En talenten hebben gewoon niet meer het niveau van vroeger? Volgens mij lopen er zat goede spelers op de velden rond. Vroeger was gemiddeld niveau ook minder, tacktieken minder, meer vrijheid en ruimte voor spelers. Na messi en Ronaldo komen er ook wel weer nieuwe hoor.
Na Ronaldo wel ja, die zijn er al.
Na Messi gaat er heel lang niets komen.

De Nederlandse talenten en spelers hebben echt niet meer de kwaliteit van vroeger. Wanneer hebben wij voor het laatst een speler afgeleverd die de beste van de wereld werd..

Nederland staat stil, dat maakt ook dit EK weer pijnlijk duidelijk. Veel minder grote voetballanden dan Nederland spelen veel beter voetbal dan in NL.. Kijk eens wat voor spelers een Kroatie voortbrengt..
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 17 juni 2016 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 11:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
leeftijd zegt helemaal niets.

Als voorbeeld Max Verstappen, hij rijd in de formule 1 als ervaren man rond.
Gewoon omdat heel veel kwaliteiten heeft. maar die man is pas 18.

Ervaring zegt ook niet veel, je kan een heel ervaren elftal hebben maar gewoon niet meer vooruit kunnen.

Wat je nodig hebt is kwaliteit en vorm. Meer niet.

Talenten zijn gewoon niet van het niveau van vroeger.
Waarschijnlijk heeft dat te maken met dat er amper buiten word gespeeld, zeker als het regent.
Onzin.
Leeftijd zegt bijna alles.

Een talent als Max, Messi zie je 1x in de 100 jaar en is nergens mee te vergelijken.

Kwalitatieve ervaring en talent is de combinatie die je nodig hebt.

De mentale kwestie is het grootste probleem bij de huidige Nederlandse talenten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2016 door Ztjes --
Eide
 Eide - vrijdag 17 juni 2016 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 10:49 schreef Ztjes het volgende:
Eide,

Het ontbreken van ervaren toppers (Rijkaard en Blind) is correct. Maar het verschil tussen het huidige gemiddelde elftal en het elftal van 1995 is wel bijna 2 jaar en op een elftal is dat wel een ervaringsverschil van bijna 20 jaar.
Het missen van minimaal 2 ervaren toppers is al jaren het probleem en daardoor stilstand van de doorgestroomde talenten.
Geen idee over afgelopen seizoen maar ik heb een jaar geleden nageteld. Toen was het effectieve verschil een maand of 3, op basis van spelers die minimaal 15 wedstrijden hadden gespeeld. Dat stelt dus niets voor.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 17 juni 2016 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 11:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Geen idee over afgelopen seizoen maar ik heb een jaar geleden nageteld. Toen was het effectieve verschil een maand of 3, op basis van spelers die minimaal 15 wedstrijden hadden gespeeld. Dat stelt dus niets voor.
Ik wel. Heb het startende elftal van de finale in 1995 genomen, in vergelijking met het basis elftal van de laatste competitie-wedstrijden. En nu kun je weer gaan roepen, dat Kanu en Kluivert van 18 jaar werden ingebracht, maar bij ons speelden de vaste krachten Tete en Riedewald ook niet en dan was het gemiddelde nog lager geweest.
Eide
 Eide - vrijdag 17 juni 2016 - 12:15   quote  deeplink  
Ik denk dat het meer zegt als de de gehele selectie neemt over een heel seizoen en dan kijkt hoe het qua inbreng versus ervaring zit. Nu pak je twee momentopnames.

Maar los daarvan; niemand ontkent dat ervaring ook belangrijk is, maar de basis moet kwaliteit zijn in mijn optiek.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 17 juni 2016 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 12:15 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat het meer zegt als de de gehele selectie neemt over een heel seizoen en dan kijkt hoe het qua inbreng versus ervaring zit. Nu pak je twee momentopnames.

Maar los daarvan; niemand ontkent dat ervaring ook belangrijk is, maar de basis moet kwaliteit zijn in mijn optiek.
Flauwekul,
Je neemt de spelers die het overgrote deel aan wedstijden speelden. In 1994/1995 hoorden Silooy, Witzenhausen en Wijnhard ook tot de selectie en hebben geen enkele wedstrijd gespeeld en Kreek en Musampa 1 wedstrijd. Dan gaat het gemiddelde inderdaad na beneden.

Dat is mijn pleidooi van vele jaren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2016 door Ztjes --
Eide
 Eide - vrijdag 17 juni 2016 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 12:24 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Flauwekul,
Je neemt de spelers die het overgrote deel aan wedstijden speelden. In 1994/1995 hoorden Silooy, Witzenhausen en Wijnhard ook tot de selectie en hebben geen enkele wedstrijd gespeeld en Kreek en Musampa 1 wedstrijd. Dan gaat het gemiddelde inderdaad na beneden.

Dat is mijn pleidooi van vele jaren.
Lezen is moeilijk of niet? Even vergeten dat ik twee posts eerder het criterium 15 wedstrijden noemde? Als je het nu over flauwekul wilt hebben, spiegeltje nodig?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2016 door Eide --
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 17 juni 2016 - 13:35   quote  deeplink  
In ieder geval niet de lach spiegel, waar jij jezelf in bekijkt.
Ik heb het inderdaad de vergelijking gemaakt niet over heel veel wedstrijden, maar als je kijkt naar het aantal gespeelde wedstrijden per speler (vd Brom, van Vossen), dan komt het gemiddelde nog hoger uit. Bij het huidige elftal nog lager, want dan moeten Riedewald en Tete die in het eerste gedeelte altijd speelden ook worden meegerekend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2016 door Ztjes --
Eide
 Eide - vrijdag 17 juni 2016 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 13:35 schreef Ztjes het volgende:
In ieder geval niet de lach spiegel, waar jij jezelf in bekijkt.
Ik heb het inderdaad de vergelijking gemaakt niet over heel veel wedstrijden, maar als je kijkt naar het aantal gespeelde wedstrijden per speler (vd Brom, van Vossen), dan komt het gemiddelde nog hoger uit. Bij het huidige elftal nog lager, want dan moeten Riedewald en Tete die in het eerste gedeelte altijd speelden ook worden meegerekend.
Nogmaals, geen idee. Ik heb dit seizoen niet geteld. Dat zal allemaal best wel.

Ik gaf alleen aan dat als je een accurate vergelijking wilt maken je misschien beter geen momentopname kan pakken maar de selectie over een heel seizoen moet bekijken. Daarnaast gaf ik aan dat dat verschil in het voorgaande seizoen niet zo heel groot bleek te zijn.

En doe gewoon normaal met je "flauwekul" terwijl je nu dus alsnog wel ingaat op wat ik al eerder schreef. Kennelijk toch geen flauwekul of wel? Je zet jezelf een beetje te kijk zo. Durf gewoon serieus discussie te voeren waarbij eerdere commentaren ook meetellen.
Eide
 Eide - vrijdag 17 juni 2016 - 14:29   quote  deeplink  
Ajax contracteert Mateo Cassierra

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Mateo Cassierra en Deportivo Cali over de overgang van de Colombiaan. De spits tekende in Amsterdam een contract dat ingaat op 1 juli 2016 en een looptijd heeft van vijf seizoenen, tot en met 30 juni 2021.

Cassierra werd geboren op 13 april 1997 in het Colombiaanse Barbacoas Nariño. De aanvaller reageerde verheugd na het ondertekenen van zijn vijfjarige contract. "Ik ben erg blij om hier te zijn. Ik ken veel grote namen uit het verleden: Johan Cruijff, Marco van Basten en Luis Suarez. Ajax heeft een prachtige historie. Fantastisch dat ik het Ajax-shirt mag gaan dragen. Dit is een droom die uitkomt."


11c270e9-4c8a-43ff-8f2a-70406c3c001f_Foto%202.JPG
Ajax.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2016 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 17 juni 2016 - 14:31   quote  deeplink  
Raar overigens, in Colombia wordt het als Caseirra geschreven. Op zijn shirts daar stond Caseirra maar Ajax zegt Casseirra met dubbel s. Raar ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2016 door Eide --
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 17 juni 2016 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 14:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Nogmaals, geen idee. Ik heb dit seizoen niet geteld. Dat zal allemaal best wel.

Ik gaf alleen aan dat als je een accurate vergelijking wilt maken je misschien beter geen momentopname kan pakken maar de selectie over een heel seizoen moet bekijken. Daarnaast gaf ik aan dat dat verschil in het voorgaande seizoen niet zo heel groot bleek te zijn.

En doe gewoon normaal met je "flauwekul" terwijl je nu dus alsnog wel ingaat op wat ik al eerder schreef. Kennelijk toch geen flauwekul of wel? Je zet jezelf een beetje te kijk zo. Durf gewoon serieus discussie te voeren waarbij eerdere commentaren ook meetellen.
Een accurate vergelijking is in mijn ogen ook niet een van alleen gemiddelde leeftijd.
Keeper: Van de Sar - Cilissen
Aanvoerder: Blind - Klaassen
Ervaring: Rijkaard - Schöne
Middenveld: Seedorf, Davids en Litmanen - Gudelje, Klaassen en Bazoer
Spits: Kluivert - Milik
Dan zijn er 2 spelers die zich kan misschien kunnen meten met het elftal van 1995 en dat is Bazoer en Tete.
Ik doe heel normaal, alleen kan ik me nog heel wat uitspraken van jou herinneren, waar je pas het laatste seizoen op bent teruggekomen.
Zelf ben ik een hele tijd niet actief op het forum geweest, maar wel altijd blijven volgen. Mijn mening is nog steeds exact het zelfde als toen ik op dit forum ben gestart.
Eide
 Eide - vrijdag 17 juni 2016 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Only idiots and dead men never change their opinions and views.
- James Russell Lowell
Geintje maar wel met een kern van waarheid. Ik hoop dat je em goed opvat. ;)

Het gaat mij niet om jouw meningen. Dat moet je allemaal zelf weten. Het ging mij om de uitgangspositie van de vergelijking. Als ik vervolgens kijk naar het lijstje wat jij plaatst zie ik toch juist op het gebied van kwaliteit enorme verschillen. Laten we wel wezen, Seedorf was met 18 al een stuk verder als Bazoer.

Daarom denk ik dat kwaliteit belangrijker is als ervaring en dat het niet zo veel uitmaakt dat Ajax jonge jongens aantrekt. liever een jonge jongen met heel veel potentie als een ervaren rot die niet goed genoeg is voor de Champions League.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2016 door Eide --
3sterren
 3sterren - vrijdag 17 juni 2016 - 16:19   quote  deeplink  
Weer 5,5 miljoen voor een "talent" en nog interresse in bailey en die andere jonge verdediger! Dat gaat ons bij elkaar denk ik 17 miljoen kosten!
Dan heb ik liever 2 ervaren mensen van 20 miljoen bij elkaar!
Dat is wat dit team nodig heeft we hebben al talenten maar die zijn allemaal bezig met hun eigen ontwikkeling, dus kan je als jonge jongen nergens aan optrekken en wordt je bijna nooit op je plek gezet.

Klaassen is de leider maar jongens die is toch ook pas 23.
Dat gaat ook tenkoste van zijn eigen ontwikkeling.
Ik vind het maar jmmr!
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 17 juni 2016 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 15:29 schreef Eide het volgende:

[..]
quote:
Only idiots and dead men never change their opinions and views.
- James Russell Lowell
Ook een geintje, maar een waarheid als koe.

Everyone believes the world's greatest lie..." says the mysterious old man.
"What is the world's greatest lie?" the little boy asks.
The old man replies, "It's this: that at a certain point in our lives, we lose control of what's happening to us, and our lives become controlled by fate. That's the world's greatest lie.
― Paulo Coelho

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2016 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 juni 2016 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 14:31 schreef Eide het volgende:
Raar overigens, in Colombia wordt het als Caseirra geschreven. Op zijn shirts daar stond Caseirra maar Ajax zegt Casseirra met dubbel s. Raar ;)
Is niet raar hoor dit is de achterneef van Caseirra..
remco k
 remco k - zaterdag 18 juni 2016 - 07:36   quote  deeplink  
Goh. Ajax moet volgens de telegraaf eerst van rhijn en vd Hoorn verkopen alvorens ze een nieuwe verdediger mogen vastleggen.
Hoe naïef zijn sommige mensen hier toch ook he. Tis bijna grappig.
p111
 p111 - zaterdag 18 juni 2016 - 12:05   quote  deeplink  
Ja maar die zijn niet zomaar weg !!!dat wordt nog een moeilijke zaak
p111
 p111 - zaterdag 18 juni 2016 - 12:05   quote  deeplink  
Ja maar die zijn niet zomaar weg !!!dat wordt nog een moeilijke zaak
hjf
 hjf - zaterdag 18 juni 2016 - 12:12   quote  deeplink  
Aan de ene kant lijkt het wel of de angst regeert als je eerst verdedigers moet verkopen voordat je een andere verdediger ervoor terugkoopt. Aan de andere kant begrijp ik het wel enigszins, omdat je niet weer in de valkuil terecht wilt komen, dat je weer een jaarverlies van € 22 mln. moet presenteren. Mijns inziens is een vergulde middenweg wellicht hierbij de beste optie. Bovendien moet je er wel heel zeker van zijn, dat die Columbiaanse verdediger echt een aanwinst is. Als dat niet zo is, dan moet je er niet aan willen beginnen en daar miljoenen voor neerleggen. Tot slot zou ik Van der Hoorn zijn contract laten verlengen en nog niet verkopen, omdat daar nog wel rek in zit. Of hij moet niet meer willen verlengen. Dan is de optie verkopen gerechtvaardigd.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 18 juni 2016 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 07:36 schreef remco k het volgende:
Goh. Ajax moet volgens de telegraaf eerst van rhijn en vd Hoorn verkopen alvorens ze een nieuwe verdediger mogen vastleggen.
Hoe naïef zijn sommige mensen hier toch ook he. Tis bijna grappig.
Was toch een nieuw beleid?

http://m.goal.com/s/nl/news/786/transfers/2016/06/18/24759652/basel-lijkt-ajax-af-te-troeven?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl&utm_referrer=http%3A%2F%2Fvoetbal.headliner.nl%2Fheadliner.php%3Fc%3Dnl%26id%3D215269%26abbr%3Dgoalcomnl
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 18 juni 2016 - 13:33   quote  deeplink  
Als je kijkt naar de selectie van vorig jaar, dan zijn er 3 spelers vertrokken.
Heintiga, Fisher en Sanago. Dan is er 1 plek ingenomen door een aankoop, namelijk die van Sanago.
De plek van Fisher word waarschijnlijk ingenomen door een speler van Jong Ajax.

De plek van Heintiga, die zie ik niet worden ingenomen door een speler van Jong omdat beste verdediger van Jong ook vertrokken is.
p111
 p111 - zaterdag 18 juni 2016 - 13:52   quote  deeplink  
Je hebt achterin nog Riedewalt -Tete-Veltman-Dijks-Viergever-v/d Hoorn
p111
 p111 - zaterdag 18 juni 2016 - 13:52   quote  deeplink  
Je hebt achterin nog Riedewalt -Tete-Veltman-Dijks-Viergever-v/d Hoorn
p111
 p111 - zaterdag 18 juni 2016 - 13:52   quote  deeplink  
Je hebt achterin nog Riedewalt -Tete-Veltman-Dijks-Viergever-v/d Hoorn
Eide
 Eide - zaterdag 18 juni 2016 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 13:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Als je kijkt naar de selectie van vorig jaar, dan zijn er 3 spelers vertrokken.
Heintiga, Fisher en Sanago. Dan is er 1 plek ingenomen door een aankoop, namelijk die van Sanago.
De plek van Fisher word waarschijnlijk ingenomen door een speler van Jong Ajax.

De plek van Heintiga, die zie ik niet worden ingenomen door een speler van Jong omdat beste verdediger van Jong ook vertrokken is.
Voor de verdediging is met bezig met Sanchez.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 18 juni 2016 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 14:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Voor de verdediging is met bezig met Sanchez.
Mogelijk.. Want er wordt ook gezegd dat er eerst verkocht moet worden. Wat hier van waar is weten wij natuurlijk niet. Van Rhijn zal zo ie zo wel gaan vertrekken als hij wilt spelen/ nog 1 jaar contract hierna geloof ik? Nee tot 2018 dus iets minder noodzaak al zal hij een rol op de bank niet echt waarderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2016 door Hummel10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0957229