BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zaterdag 18 juni 2016 - 16:38   quote  deeplink  
van Rhijn en v/d Hoorn en Serero en Schone zullen verkocht worden en daarna zal er wel geld gaan rollen voor misschien die Sanchez en evt Huntelaar.
p111
 p111 - zaterdag 18 juni 2016 - 16:38   quote  deeplink  
van Rhijn en v/d Hoorn en Serero en Schone zullen verkocht worden en daarna zal er wel geld gaan rollen voor misschien die Sanchez en evt Huntelaar.
Eide
 Eide - zaterdag 18 juni 2016 - 17:01   quote  deeplink  
Als Van der Hoorn niet verlengt zal Ajax hem sowieso willen verkopen. Dat staat dus ook wel los van eventuele aankopen. Van Rhijn is overbodig dus idem. Schone is een heel ander verhaal. Die zal echt rustig uit mogen dienen bij Ajax, en ik ben daar persoonlijk ook blij mee.
Kanarie
 Kanarie - zaterdag 18 juni 2016 - 17:27   quote  deeplink  
Maar dan is het misschien wel te laat voor Sanchez?
Eide
 Eide - zaterdag 18 juni 2016 - 18:22   quote  deeplink  
Ajax in gesprek met Fabian Giefer

Doelman Jasper Cillessen staat nog altijd op het verlanglijstje van menig buitenlandse topclub, mocht hij deze zomer vertrekken dan is Ajax alvast in gesprek met zijn opvolger. Ajax zou volgens BILD namelijk in gesprek zijn met Fabian Giefer.

De 26-jarige doelman staat op dit moment onder contract bij Schalke 04. Giefer maakte zijn debuut in het betaalde voetbal in 2009 bij Bayer Leverkusen. Na een tussenstop bij Fortuna Düsseldorf tekende hij in 2014 een contract in Gelsenkirchen om de strijd aan te gaan met eerste doelman Ralf Fährmann. Door blessureleed kwam hij echter niet verder dan twee duels in twee seizoenen.

Ajax zou al in gesprek zijn met de zaakwaarnemers van Giefer, maar van concrete interesse is nog geen sprake. Giefer is niet de enige speler van Schalke 04 waar Ajax interesse in heeft getoond. Ajax is namelijk nog altijd geïnteresseerd om Klaas-Jan Huntelaar terug naar Amsterdam te halen.

Bron

----------------------------

Hoort in het rijtje wazige geruchten wat mij betreft, zeker omdat Bild de bron is.
Eide
 Eide - zaterdag 18 juni 2016 - 18:24   quote  deeplink  
'Fiorentina schrikt van vraagprijs Veltman'

Fiorentina heeft interesse in Ajax-verdediger Joël Veltman. De hoge vraagprijs van Ajax houdt een transfer vooralsnog tegen.

Sky Italia meldt zaterdag dat Fiorentina een oogje heeft op Veltman.

De club uit de Serie A heeft bij Ajax geïnformeerd naar de vraagprijs. Het antwoord van technisch directeur Marc Overmars heeft La Viola afgeschrikt. Voor minder dan acht miljoen euro vertrekt Veltman niet uit Amsterdam.

Bron
Eide
 Eide - zaterdag 18 juni 2016 - 18:24   quote  deeplink  
En FC Basel zou ook in de markt zijn voor Davindson Sanchez.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 18 juni 2016 - 18:55   quote  deeplink  
Dus moet Ajax met snelle maartregelen komen, willen ze selectie verder verbeteren.
Het zou jammer zijn als Cillissen en Veltman Ajax verlaten.

Ik ben heel benieuwd hoe goed Fabian Giefer is als keeper.
Is hij net zo goed als Cillissen, of is het beter als Cillissen blijft ?

Na mijn mening kan Ajax dan weer helemaal opnieuw beginnen na hun vertrek, daar doorstromen naar de kwart / halve finale van de CL steeds moeilijk blijft voor Ajax.
Laten we maar afwachten wat de verdere ontwikkelingen / plannen worden bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2016 door Onze Ajax --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 juni 2016 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 18:55 schreef Onze Ajax het volgende:
Dus moet Ajax met snelle maartregelen komen, willen ze selectie verder verbeteren.
Het zou jammer zijn als Cillissen en Veltman Ajax verlaten.

Ik ben heel benieuwd hoe goed Fabian Giefer is als keeper.
Is hij net zo goed als Cillissen, of is het beter als Cillissen blijft ?

Na mijn mening kan Ajax dan weer helemaal opnieuw beginnen na hun vertrek, daar doorstromen naar de kwart / halve finale van de CL steeds moeilijk blijft voor Ajax.
Laten we maar afwachten wat de verdere ontwikkelingen / plannen worden bij Ajax.
Doorstromen naar de halve finale? Eerst maar eens plaatsen zeker?
Met of zonder Cilissen en Veltman is dit al een behoorlijke opgave.
En daarbij hebben we Europees toch helemaal niets meer te zoeken. Iedere Engelse club heeft meer te besteden. En bijna ieder Europees land is ons voorbij. Of qua budget of qua prestaties. Hopelijk krijgen we snel weer een Ajax te zien dat durft te voetballen en wat kwalitatief een stapje gaat maken. Dit is het moment(alweer) om de bezem erdoor te halen en gericht iets te versterken. Veltman mag van mij ook wel vertrekken hoor is niet onmisbaar.
Hopelijk neemt hij Schöne, Viergever, van Rhijn, Serrero mee.
remco k
 remco k - zondag 19 juni 2016 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Nee kerel. Je leest te veel media. Die soort berichten komen ieder jaar naar buiten. En mensen als jij tuinen er iedere keer weer in. En is het niet met dit. Dan wel met het halen van spelers.

Dit zijn helemaal geen berichten die door Ajax naar buiten worden gebracht.
remco k
 remco k - zondag 19 juni 2016 - 10:55   quote  deeplink  
Ajax zou ipv Huntelaar ook naar salomon rondon kunnen kijken. Beetje zelfde type maar een betere voetballer.
p111
 p111 - zondag 19 juni 2016 - 11:35   quote  deeplink  
Nou das nws met die Sanchez dat is nummer 2 gaat lekker zo.
p111
 p111 - zondag 19 juni 2016 - 11:35   quote  deeplink  
Nou das nws met die Sanchez dat is nummer 2 gaat lekker zo.
p111
 p111 - zondag 19 juni 2016 - 11:35   quote  deeplink  
Nou das nws met die Sanchez dat is nummer 2 gaat lekker zo.
Eide
 Eide - zondag 19 juni 2016 - 11:49   quote  deeplink  
Ajax heeft tweede Colombiaan binnen

Ajax heeft na spits Mateo Cassierra het tweede Colombiaanse talent binnengehaald. Het gaat om de sterke centrale verdediger Davinson Sanchez (20), die in Amsterdam voor vijf jaar tekent en morgen wordt gekeurd.

Met het aantrekken van Davinson Sanchez, die Ajax naar verluidt 5 miljoen euro kost, zijn directeur spelersbeleid Marc Overmars en hoofdscout Henk Veldmate de concurrentie opnieuw te slim af. Net als Cassierra stond de naam van jeugdinternational Davinson Sanchez op de lijst van veel Europese topclubs.

Barça B
De verdediger van Atlético Nacional zou aanvankelijk naar FC Barcelona verkassen, maar zag daarvanaf toen hij hoorde in Barça B te moeten starten. Vervolgens werd in de Amsterdam ArenA snel geschakeld.

Ajax wilde zakendoen, deed tot twee keer toe een bod bij Atletico Nacional, maar de raad van commissarissen van Ajax wilde aanvankelijk dat eerst Mike van der Hoorn of Ricardo van Rhijn werd verkocht. Toen Ajax naast Sanchez leek te grijpen en FC Basel zijn eindbestemming zou worden, werd het licht voor Overmars alsnog op groen gezet.

Meer aankopen
Sanchez ondergaat maandag de keuring en wordt als alles volgens de planning verloopt die dag gepresenteerd. Na de komst van de Colombianen wordt nu werk gemaakt van het aantrekken van een (geroutineerde) spits en een buitenspeler. Daarnaast wil Ajax een aantal spelers verkopen, onder wie Van Rhijn, Van der Hoorn, Thulani Serero en Arek Milik.

Bron
Eide
 Eide - zondag 19 juni 2016 - 11:50   quote  deeplink  
Ajax zou dus voor nog 2 spelers in de markt zijn. De een is normaliter KJH, de ander is mij vooralsnog een raadsel.
hjf
 hjf - zondag 19 juni 2016 - 12:27   quote  deeplink  
Dit is goed nieuws mannen. Sanchez stond in de belangstelling van vele buitenlandse topclubs. Zou het scoutingsapparaat eindelijk eens goed zijn werk gaan doen? In iedere geval is het geen toeval, dat Henk Veldmate een halfjaar geleden tot ons scoutingsapparaat toetrad en er nu twee zeer grote talentvolle Zuid-Amerikanen zijn aangetrokken. Wat mij overigens wel is opgevallen, is dat de rvc in eerste instantie aangaf dat er spelers verkocht moesten worden alvorens Sanchez aangetrokken kon worden. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat er druk is uitgeoefend vanuit de directie op de rvc om toch deze jongen aan te trekken zonder dat er een speler is verkocht. Tot slot begrijp ik nog niet helemaal waarom Milik verkocht moet worden. Past hij niet in het systeem, ondanks zijn vele doelpunten en assists in met name het afgelopen tweede seizoenshelft. Mijn voorkeur is dat Milik het komend seizoen blijft en pas volgend jaar wordt verkocht. We moeten die Kasper Dolberg toch een grote carrière kunnen toedichten. En die heeft nog een jaartje nodig om zich te bewijzen in Jong Ajax. Dat betekent dan ook einde Zivkovic. Die kan volgens mij wel naar een andere club uitkijken.
p111
 p111 - zondag 19 juni 2016 - 12:35   quote  deeplink  
Zivkovic krijgt denk ik nog een jaar de kans.!!!!!!!
p111
 p111 - zondag 19 juni 2016 - 12:35   quote  deeplink  
Zivkovic krijgt denk ik nog een jaar de kans.!!!!!!!
Eide
 Eide - zondag 19 juni 2016 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2016 - 12:27 schreef hjf het volgende:
Tot slot begrijp ik nog niet helemaal waarom Milik verkocht moet worden. Past hij niet in het systeem, ondanks zijn vele doelpunten en assists in met name het afgelopen tweede seizoenshelft. Mijn voorkeur is dat Milik het komend seizoen blijft en pas volgend jaar wordt verkocht.
Ik denk dat er al zeer concrete interesse is in Milik. Anders haal je niet een spits en ben je serieus bezig met Huntelaar. Ik denk dus dat er al een aantal concrete aanbiedingen liggen maar dat Ajax het over het EK heen rekt om er meer uit te halen.
p111
 p111 - zondag 19 juni 2016 - 13:34   quote  deeplink  
O mijn god je leest nu weer dat Anwar weg gaat wat een gekkehuis.
p111
 p111 - zondag 19 juni 2016 - 13:34   quote  deeplink  
O mijn god je leest nu weer dat Anwar weg gaat wat een gekkehuis.
p111
 p111 - zondag 19 juni 2016 - 13:34   quote  deeplink  
O mijn god je leest nu weer dat Anwar weg gaat wat een gekkehuis.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 juni 2016 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2016 - 09:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee kerel. Je leest te veel media. Die soort berichten komen ieder jaar naar buiten. En mensen als jij tuinen er iedere keer weer in. En is het niet met dit. Dan wel met het halen van spelers.

Dit zijn helemaal geen berichten die door Ajax naar buiten worden gebracht.
En toch wordt hij maandag mogelijk gepresenteerd, zullen wel biedingen binnen gehad hebben voor een verdediger dan..
Eide
 Eide - zondag 19 juni 2016 - 13:36   quote  deeplink  
Wat is dat toch met steeds 3 of 4 posts man? ;)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 juni 2016 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2016 - 13:34 schreef p111 het volgende:
O mijn god je leest nu weer dat Anwar weg gaat wat een gekkehuis.
El Ghazi zal een dubbel gevoel zijn begon erg goed en heeft veel potentie.
Maar tweede seizoenshelft zwaar uit vorm. Zal hem alleen bij een hoog bod laten vertrekken.
Eide
 Eide - zondag 19 juni 2016 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2016 - 13:34 schreef p111 het volgende:
O mijn god je leest nu weer dat Anwar weg gaat wat een gekkehuis.
Sterker nog, Ajax zou een vertrek van El Ghazi naar verluid niet in de weg staan. Het is, wat ik begrijp, niet zozeer dat hij weg gaat maar dat hij weg mag.
p111
 p111 - zondag 19 juni 2016 - 13:55   quote  deeplink  
ja die 3 of 4 posts is mij ook een raadsel ik krijg het er niet uitschaam me diep.
p111
 p111 - zondag 19 juni 2016 - 13:55   quote  deeplink  
ja die 3 of 4 posts is mij ook een raadsel ik krijg het er niet uitschaam me diep.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 19 juni 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2016 - 13:55 schreef p111 het volgende:
ja die 3 of 4 posts is mij ook een raadsel ik krijg het er niet uitschaam me diep.
Stuur anders Boudewijn een PB, wellicht kan hij je tippen hoe je dat eruit krijgt.
remco k
 remco k - zondag 19 juni 2016 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2016 - 13:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En toch wordt hij maandag mogelijk gepresenteerd, zullen wel biedingen binnen gehad hebben voor een verdediger dan..
Afgelopen jaar gebeurde hetzelfde. Met jongere jongens doen ze nu eenmaal wat minder moeilijk.

Wel mooi dat Ajax met dit soort spelers de halve Europese top aftroeft. Benieuwd wat deze jongens komend seizoen al laten zien.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 juni 2016 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2016 - 16:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Afgelopen jaar gebeurde hetzelfde. Met jongere jongens doen ze nu eenmaal wat minder moeilijk.

Wel mooi dat Ajax met dit soort spelers de halve Europese top aftroeft. Benieuwd wat deze jongens komend seizoen al laten zien.
Inderdaad mooi toch wel erg benieuwd ook wat zulke gasten kunnen laten zien bij ons.
Colombia heeft toch ook best een sterk nationaal team met wat hardere spelers dan gemiddelde Europese landen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juni 2016 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2016 - 19:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad mooi toch wel erg benieuwd ook wat zulke gasten kunnen laten zien bij ons.
Colombia heeft toch ook best een sterk nationaal team met wat hardere spelers dan gemiddelde Europese landen.
....en met die jonkies gaan we het wel redden.
Ik dacht dat Ajax ervaring en routine zocht.....komen ze met 2 exotische "parels"
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juni 2016 - 22:00   quote  deeplink  
...en ik hoop dat Schöne blijft
p111
 p111 - zondag 19 juni 2016 - 23:14   quote  deeplink  
Ik hoop op Dave Endt
p111
 p111 - zondag 19 juni 2016 - 23:14   quote  deeplink  
Ik hoop op Dave Endt
3sterren
 3sterren - maandag 20 juni 2016 - 00:20   quote  deeplink  
Wel een beetje oneerlijk tegenover f. De boer nu trekt die marc netto wel de portemonee
Loetje
 Loetje - maandag 20 juni 2016 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2016 - 00:20 schreef 3sterren het volgende:
Wel een beetje oneerlijk tegenover f. De boer nu trekt die marc netto wel de portemonee
Kan het niet zijn dat na 2 jaar op rij geen prijs nu de RvC ook wakker is en wel degelijk overstag gaat? Ik denk dat Overmars namelijk altijd wel heeft willen investeren. Die zal vast fouten gemaakt hebben maar ik vind dat hij het uitstekend doet met betrekking tot onze jeugd en financiën. We waren zeer ongezond toen hij kwam. Ook hij blijft vrijwel altijd rustig. Aankopen kunnen nog wel wat beter maar laten we niet vergeten dat het afgelopen jaar bijna allemaal voltreffers waren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2016 door Loetje --
Eide
 Eide - maandag 20 juni 2016 - 05:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2016 - 00:20 schreef 3sterren het volgende:
Wel een beetje oneerlijk tegenover f. De boer nu trekt die marc netto wel de portemonee
Dit heeft niets met Overmars te maken. Dat roepen een aantal mensen al wat langer. Als je spelers wilt aantrekken moet daar wel financiële ruimte voor zijn (salarishuis) en moet bijvoorbeeld de RvC toestemming geven.

Al die kritiek op Overmars was natuurlijk wel makkelijk. Het zondebokje was makkelijk en snel gevonden maar een club als Ajax is heel erg complex. Het succesvol zijn of falen van elementen van de club kan eigenlijk nooit de verantwoordelijkheid van een individu zijn.

Vorig jaar wezen verschillende mensen al op de daadkracht van Overmars als hij de ruimte kreeg dingen te doen. Ik denk dat dat nu weer bevestigd wordt. Ook wordt zo maar weer duidelijk dat Overmars beleidsuitvoerend is, niet beleidsmakend en dat het al dan niet falen van beleid van afgelopen seizoenen zeker ook bij anderen op het bordje hoort.
Eide
 Eide - maandag 20 juni 2016 - 05:34   quote  deeplink  
Daarnaast heeft FdB voor zo'n 20 miljoen aan spelers gekocht (Gudelj, Younes, Sinkgraven, Dijks en Heitinga) vorig seizoen inclusief de winter daarvoor. Dan valt die 11 miljoen van nu dus wel mee. FdB heeft die financiële ruimte dus ook gewoon gehad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2016 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 20 juni 2016 - 08:50   quote  deeplink  
Ajax schudt Barcelona af

Ajax heeft bij de afronding van de transfer van Davinson Sanchez (20) nóg een keer FC Barcelona moeten afschudden. De Catalanen ondernamen een ultieme poging om de talentvolle Colombiaanse verdediger voor de neus van Ajax weg te kapen, maar Sanchez negeerde dat aanbod, omdat hij zijn woord al aan Marc Overmars had gegeven.

Zelfs het verbeterde contract en de toezegging dat hij wél bij de A-selectie van FC Barcelona kon aansluiten, brachten hem niet op andere gedachten. Daarmee heeft de Europese grootmacht zichzelf in de voet geschoten.

Barça B
Barça had al eerder een akkoord met Sanchez club Atletico Nacional, maar slaagde er niet in overeenstemming te bereiken met de jeugdinternational zelf. Sanchez voelde er niks voor om, zoals hem werd voorgespiegeld, in Barça B te starten. Het was het teken voor Ajax, dat de speler al maanden volgde, om in actie te komen.

Twaalf clubs
Het bleek niet eenvoudig om de rechtsbenige centrale verdediger, die bij Atletico Nacional ook veelvuldig links in het centrum stond, in te lijven. Directeur spelersbeleid Overmars en hoofdscout Henk Veldmate hadden concurrentie van twaalf Europese (sub)topclubs, waaronder FC Sevilla, Villarreal, Udinese, FC Basel en dus FC Barcelona.

Rvc
Dat de raad van commissarissen van Ajax met technische man Theo van Duivenbode wilde dat Overmars eerst Mike van der Hoorn of Ricardo van Rhijn zou verkopen, was een complicerende factor. De directie zag het gevaar dat Ajax zou misgrijpen.

En toen FC Basel met Sanchez aan de haal leek te gaan, zette de rvc alsnog het licht op groen om tegen het Ajax-beleid in de kosten voor de baten uit te laten gaan. Het akkoord met Atletico Nacional over de transfersom van naar verluidt vijf miljoen euro, liet de directeur snel volgen door een vijfjarig contract voor de verdediger, waardoor de komst van de tweede Colombiaan binnen één week zo goed als zeker een feit is. Alleen de medische keuring (van vandaag) staat de presentatie nog in de weg.

Bron
Brandje
 Brandje - maandag 20 juni 2016 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 - 17:01 schreef Eide het volgende:
Als Van der Hoorn niet verlengt zal Ajax hem sowieso willen verkopen. Dat staat dus ook wel los van eventuele aankopen. Van Rhijn is overbodig dus idem. Schone is een heel ander verhaal. Die zal echt rustig uit mogen dienen bij Ajax, en ik ben daar persoonlijk ook blij mee.
Waarom zou je in vredesnaam blij moeten zijn met Schöne bij Ajax. Was het vorige seizoen al zeer matig en het afgelopen seizoen echt om te janken. We zijn geen liefdadigheidinstelling. Zowel op rechtsbuiten als op het middenveld zijn er betere of staat gruwelijk de jeugd in de weg. Ik zou het echt teleurgestellend vinden als Bosz hem bij de selectie houdt.
Hoorn is niks en wordt nooit wat. Van Rijn heeft de stap naar een echt goede rechtsback helaas nooit kunnen maken. Verder mag Viergever ook wieberen en ook Serero.
Tijd dus om afscheid te nemen van de mindere goden want de jeugd klopt op de deur met Vd Beek, De Jong en Nouri.
remco k
 remco k - maandag 20 juni 2016 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2016 - 11:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom zou je in vredesnaam blij moeten zijn met Schöne bij Ajax. Was het vorige seizoen al zeer matig en het afgelopen seizoen echt om te janken. We zijn geen liefdadigheidinstelling. Zowel op rechtsbuiten als op het middenveld zijn er betere of staat gruwelijk de jeugd in de weg. Ik zou het echt teleurgestellend vinden als Bosz hem bij de selectie houdt.
Hoorn is niks en wordt nooit wat. Van Rijn heeft de stap naar een echt goede rechtsback helaas nooit kunnen maken. Verder mag Viergever ook wieberen en ook Serero.
Tijd dus om afscheid te nemen van de mindere goden want de jeugd klopt op de deur met Vd Beek, De Jong en Nouri.
Afscheid nemen van de mindere goden want de jeugd klopt op de deur.

VErvolgens noem je drie aanvallend ingestelde middenvelders op die aan de deur kloppen, en drie verdedigers en twee middenvelders die weg moeten.

Begrijp trouwens echt je "hekel" aan vd Hoorn niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2016 door remco k --
Brandje
 Brandje - maandag 20 juni 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2016 - 12:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Afscheid nemen van de mindere goden want de jeugd klopt op de deur.

VErvolgens noem je drie aanvallend ingestelde middenvelders op die aan de deur kloppen, en drie verdedigers en twee middenvelders die weg moeten.

Begrijp trouwens echt je "hekel" aan vd Hoorn niet..
Die laatste zin is wel echt lachwekkend natuurlijk. Zeker als je naar jezelf kijkt inzake Cillissen maar dat terzijde.
Maar ik zal het voor je uittekenen. Achterin hebben met Sanchez erbij voldoende mogelijkheden. Elke positie achterin kan dubbel bezet worden. Dus daarom mogen Viergever, Rhijn en Hoorn van mij wiebelen. Echter zal een van die drie zeker blijven

Op het middenveld heb je voor mij als eerste Bazoer op zes. Dan kan Gudelj daar ook spelen en ook de Jong. Aanvallend heb je dan Klaassen Bazoer(Gudelj) Vd Beek, Nouri en Sinkgraven. Dus daarom kunnen Serero en Schöne wieberen. Voor rechtsbuiten heb je nu nog El Ghazi, Muric en Cerny. Dus ook daar hoef ik geen Schöne meer te hebben. Het is allemaal niet zo moeilijk.

Ik heb geen hekel aan Hoorn. Ik vind hem geen Ajax 1 materiaal. Vind hem met ruimte om zich heen echt heel erg zwak. Tegen een type de Jong of Kramer kan hij zich redden. Thuis tegen NEC en wat hij er ook van vind gaat hij twee keer de fout in. Tegen Utrecht bij de 0-1 ook. Eerste helft thuis tegen Feyenoord verloor hij elk kopduel tegen Kuyt die ook nog eens kleiner is
Ja ook anderen maken fouten maar Hoorn altijd tegen dezelfde soort spelers en bij Ajax MOETEN je met ruimte in je rug kunnen spelen en hij moet met zijn kont tegen de eigen zestien spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2016 door Brandje --
remco k
 remco k - maandag 20 juni 2016 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2016 - 12:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die laatste zin is wel echt lachwekkend natuurlijk. Zeker als je naar jezelf kijkt inzake Cillissen maar dat terzijde.
Maar ik zal het voor je uittekenen. Achterin hebben met Sanchez erbij voldoende mogelijkheden. Elke positie achterin kan dubbel bezet worden. Dus daarom mogen Viergever, Rhijn en Hoorn van mij wiebelen. Echter zal een van die drie zeker blijven

Op het middenveld heb je voor mij als eerste Bazoer op zes. Dan kan Gudelj daar ook spelen en ook de Jong. Aanvallend heb je dan Klaassen Bazoer(Gudelj) Vd Beek, Nouri en Sinkgraven. Dus daarom kunnen Serero en Schöne wieberen. Voor rechtsbuiten heb je nu nog El Ghazi, Muric en Cerny. Dus ook daar hoef ik geen Schöne meer te hebben. Het is allemaal niet zo moeilijk.

Ik heb geen hekel aan Hoorn. Ik vind hem geen Ajax 1 materiaal. Vind hem met ruimte om zich heen echt heel erg zwak. Tegen een type de Jong of Kramer kan hij zich redden. Thuis tegen NEC en wat hij er ook van vind gaat hij twee keer de fout in. Tegen Utrecht bij de 0-1 ook. Eerste helft thuis tegen Feyenoord verloor hij elk kopduel tegen Kuyt die ook nog eens kleiner is
Ja ook anderen maken fouten maar Hoorn altijd tegen dezelfde soort spelers en bij Ajax MOETEN je met ruimte in je rug kunnen spelen en hij moet met zijn kont tegen de eigen zestien spelen.
Volgens mij mogen vd Hoorn en van Rhijn vertrekken. Met de komst van Sanchez heb je dan naar mijn idee "slechts" het centrum dubbel bezet. en geen reserve backs..

Je eerste opmerking slaat zoals vaker helemaal nergens op, niet voor niets staat het tussen haakjes..

Ik vind vd Hoorn een top verdediger in spe en zou het jammer vinden als hij weg zou moeten
Brandje
 Brandje - maandag 20 juni 2016 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2016 - 13:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij mogen vd Hoorn en van Rhijn vertrekken. Met de komst van Sanchez heb je dan naar mijn idee "slechts" het centrum dubbel bezet. en geen reserve backs..

Je eerste opmerking slaat zoals vaker helemaal nergens op, niet voor niets staat het tussen haakjes..

Ik vind vd Hoorn een top verdediger in spe en zou het jammer vinden als hij weg zou moeten
Slaat nergens op durft ie ook nog te zeggen. Als Jasper een bal verkeerd uit trapt zit jij in no time hier je gal over hem uit te spugen. Iets waar meerdere forumleden jou zeer terecht over hebben aangesproken. Dus enige zelfreflectie is jou vreemd merk ik wel.

Als je leest staat er heel duidelijk dat ik niet verwacht dat alle drie de verdedigers vertrekken maar ik ben van zowel Viergever als Hoorn geen fan. Het jammerlijke van jou is dat je weer alleen losse flodders afvuurt door te zeggen dat Hoorn een top verdediger in spe is zonder ook maar een geldige reden daarvoor te geven. Ik geef prima redenen aan waarom ik geen fan van vd Hoorn ben.

Verder ga je weer totaal niet er niet op in waarom ik zowel Schöne als Serero niet meer bij Ajax hoef. Dus ga er dan van uit dat je mij daar gelijk in geeft.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 20 juni 2016 - 13:53   quote  deeplink  
De verhalen van de telegraaf dat ze eerst een speler moeten verkopen en daarna pas mogen kopen klopte niet. Immers er waren 2 spelers minder dan begin vorig seizoen, Fisher vertrokken en Heintiga gestopt. Er was dus wel degelijk ruimte zowel in de salarisbegroting als in de selectie.

Dat er spelers zijn die mogen vertrekken is logisch. De spelers die mogen vertrekken hebben wel wat ervaring en ze zijn zeker nog wat waard om te verkopen.

Hunterlaar wordt pas gehaald als Millik is verkocht.
Na het EK komt dat pas op gang.

Verder zullen wel een aantal spelers op een aantal lijstjes staan.
Word nog een drukke zomer.
riveco
 riveco - maandag 20 juni 2016 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2016 - 13:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij mogen vd Hoorn en van Rhijn vertrekken. Met de komst van Sanchez heb je dan naar mijn idee "slechts" het centrum dubbel bezet. en geen reserve backs..

Je eerste opmerking slaat zoals vaker helemaal nergens op, niet voor niets staat het tussen haakjes..

Ik vind vd Hoorn een top verdediger in spe en zou het jammer vinden als hij weg zou moeten
Niet alleen jammer, maar ook nuttig want als ik het goed begrijp gaat de aanwinst eerst in augustus nog mee naar de Olympische spelen
remco k
 remco k - maandag 20 juni 2016 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2016 - 13:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Slaat nergens op durft ie ook nog te zeggen. Als Jasper een bal verkeerd uit trapt zit jij in no time hier je gal over hem uit te spugen. Iets waar meerdere forumleden jou zeer terecht over hebben aangesproken. Dus enige zelfreflectie is jou vreemd merk ik wel.

Als je leest staat er heel duidelijk dat ik niet verwacht dat alle drie de verdedigers vertrekken maar ik ben van zowel Viergever als Hoorn geen fan. Het jammerlijke van jou is dat je weer alleen losse flodders afvuurt door te zeggen dat Hoorn een top verdediger in spe is zonder ook maar een geldige reden daarvoor te geven. Ik geef prima redenen aan waarom ik geen fan van vd Hoorn ben.

Verder ga je weer totaal niet er niet op in waarom ik zowel Schöne als Serero niet meer bij Ajax hoef. Dus ga er dan van uit dat je mij daar gelijk in geeft.
Kerel lees nou toch eens man. Dan zou je hee dat eerste stuk achterwegen kunnen laten.

En ga je nu echt beweren dat ik niet inhoudelijk reageer over vd Hoorn? Ik heb al meerdere malen aangegeven waarom ik dat vind. Ik mag toch aannemen dat ik bij jou niet alles hoef te blijven herhalen of wel soms.

Verder weer een hele domme sneer in je laatste zin. Serero moet gewoon vertrekken. Schone mag van mij blijven. Ook om redenenen die ik al meerdere keren beschreven heb. Maar gaat ie wel weg vind ik het ook prima.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 juni 2016 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2016 - 21:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

....en met die jonkies gaan we het wel redden.
Ik dacht dat Ajax ervaring en routine zocht.....komen ze met 2 exotische "parels"
Niks mis met twee exotische parels alleen denk ik niet dat de selectie nu al rond is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0863351