BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 21 juni 2016 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 12:50 schreef p111 het volgende:
Tegenwoordig is 2,5 miljoen een zakcentje hopelijk dat Ajax er nog wat meer uit kan slepen.
Tsja, vind het ook wat weinig..
remco k
 remco k - dinsdag 21 juni 2016 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 12:50 schreef p111 het volgende:
Tegenwoordig is 2,5 miljoen een zakcentje hopelijk dat Ajax er nog wat meer uit kan slepen.
Tsja, vind het ook wat weinig..
remco k
 remco k - dinsdag 21 juni 2016 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 12:50 schreef p111 het volgende:
Tegenwoordig is 2,5 miljoen een zakcentje hopelijk dat Ajax er nog wat meer uit kan slepen.
Tsja, vind het ook wat weinig..
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 juni 2016 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 15:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch zijn het de totale kosten voor een speler. Staan alleen in verschillende vakjes op de balans..
Je schrijft een speler toch ook weer af in die vier jaar. Plus dat Ajax een budget heeft voor salarissen. Dus jaarlijks een totaal bedrag. Niet elke speler zijn salaris staat apart op de balans. Dus zoals hij rekent klopt niet.
remco k
 remco k - dinsdag 21 juni 2016 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 15:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je schrijft een speler toch ook weer af in die vier jaar. Plus dat Ajax een budget heeft voor salarissen. Dus jaarlijks een totaal bedrag. Niet elke speler zijn salaris staat apart op de balans. Dus zoals hij rekent klopt niet.
Iedere speler staat apart op de balans, het totaal van die spelers maakt het kopje "spelerssalarissen" Of hoe Ajax het ook noemt. Budget is slechts een inschatting van de aankomende kosten van het nieuwe jaar, uiteraard een inschatting waar je binnen moet zien te blijven als bedrijf.

En afschrijven is leuk, maar die kosten maak je gewoon. Het is niet zo dat je het bedrag van een of andere instantie terugkrijgt, kerel dat zou mooi zijn.

Overigens krijg je de totale kosten en opberngsten van een speler nooit helemaal zuiver, althans niet de gecombineerde directe en indirecte kosten en opbrengsten.
Want wat is de invloed van een speler in het al dan niet winnen van de titel.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 21 juni 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 08:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Wederom gelul van de bovenste plank, iets dat je iedere keer doet.. Ik heb al vaak zat aangegeven waarom ik in hem een potentiele top verdediger zie. Ik zou zeggen lees ze eens terug. Of is je geheugen zo slecht dat je die gesprekken niet meer weet.
Zelfde wat Schone betreft..

Je hele manier van reageren is trouwens de reden dat ik mezelf nu niet weer ga herhalen wat mijn mening over deze twee spelers. Want nogmaals, dat heb ik vaak zat gedaan en dat weet je zelf ook.
Even een kanttekening: Ik weet ook niet alles meer wat er gepost is/wordt, dat heeft niets met een slecht geheugen te maken hoor.

Er zijn honderden topics en dus is het niet raar dat mensen je vragen over wat je dan gepost hebt... je reageerd zelf (vaker) dat er dan maar terug gelezen moet worden, maar als je het zo goed kunt onthouden, kan je toch ook wel even zelf je vorige posts opzoeken en quoten?
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 juni 2016 - 17:38   quote  deeplink  
Sanchez is definitief Ajacied!

Ajax contracteert Davinson Sánchez Mina

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Davinson Sánchez Mina en Atlético Nacional over de overgang van de Colombiaanse jeugdinternational. De verdediger werd op 12 juni 1996 geboren in Caloto, Colombia. Hij tekende in Amsterdam een contract dat ingaat op 1 juli 2016 en een looptijd heeft van vijf seizoenen, tot en met 30 juni 2021.

Sánchez reist spoedig terug naar Colombia voor deelname aan de Copa Libertadores en het afwikkelen van de laatste formaliteiten.

http://ajax.nl/streams/ajax-actueel/ajax-contracteert-davinson-sanchez-mina.htm
JOOD
 JOOD - dinsdag 21 juni 2016 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 17:38 schreef Brandje het volgende:
Sanchez is definitief Ajacied!

Ajax contracteert Davinson Sánchez Mina

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Davinson Sánchez Mina en Atlético Nacional over de overgang van de Colombiaanse jeugdinternational. De verdediger werd op 12 juni 1996 geboren in Caloto, Colombia. Hij tekende in Amsterdam een contract dat ingaat op 1 juli 2016 en een looptijd heeft van vijf seizoenen, tot en met 30 juni 2021.

Sánchez reist spoedig terug naar Colombia voor deelname aan de Copa Libertadores en het afwikkelen van de laatste formaliteiten.

http://ajax.nl/streams/ajax-actueel/ajax-contracteert-davinson-sanchez-mina.htm
Goed voor de balans in het team denk ik. Niet alleen maar jeugd uit eigen opleiding met een paar binnenlandse aankopen. Vuur uit zuid Amerika is iets nieuws in de selectie, ben benieuwd!!
remco k
 remco k - dinsdag 21 juni 2016 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 16:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Even een kanttekening: Ik weet ook niet alles meer wat er gepost is/wordt, dat heeft niets met een slecht geheugen te maken hoor.

Er zijn honderden topics en dus is het niet raar dat mensen je vragen over wat je dan gepost hebt... je reageerd zelf (vaker) dat er dan maar terug gelezen moet worden, maar als je het zo goed kunt onthouden, kan je toch ook wel even zelf je vorige posts opzoeken en quoten?
Dat zou ik bij ieder ander ook gewoon netjes doen. Sterker nog. Dat doe ik met regelmaat. Alleen niet bij Brandje aangezien wij deze discussie al eerder hebben gevoerd en hij dat dondersgoed weet.

Verder prima post. Mooie toevoeging ook.
remco k
 remco k - dinsdag 21 juni 2016 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 17:38 schreef Brandje het volgende:
Sanchez is definitief Ajacied!

Ajax contracteert Davinson Sánchez Mina

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Davinson Sánchez Mina en Atlético Nacional over de overgang van de Colombiaanse jeugdinternational. De verdediger werd op 12 juni 1996 geboren in Caloto, Colombia. Hij tekende in Amsterdam een contract dat ingaat op 1 juli 2016 en een looptijd heeft van vijf seizoenen, tot en met 30 juni 2021.

Sánchez reist spoedig terug naar Colombia voor deelname aan de Copa Libertadores en het afwikkelen van de laatste formaliteiten.

http://ajax.nl/streams/ajax-actueel/ajax-contracteert-davinson-sanchez-mina.htm
Top man. Wat ik ervan lees een jongen die een hele grote toekomst tegemoet zou moeten gaan.
remco k
 remco k - dinsdag 21 juni 2016 - 19:32   quote  deeplink  
Mooi compliment van voorzitter Nijland van Groningen aan zijn oud hoofdscout en nu onze hoofdscout,

Als hij ze gezien heeft kan de Ajax supporter rustig gaan slapen...

Is in de voetbal ook wel eens anders..
Eide
 Eide - dinsdag 21 juni 2016 - 20:46   quote  deeplink  
'AZ wil winkelen in Amsterdam; Ajax achter de schermen bezig met Huntelaar'

Ricardo van Rhijn is in beeld bij AZ, weet Het Parool. De Amsterdamse krant meldt dat de Alkmaarders rekening houden met een transfer van Mattias Johansson en vervolgens willen shoppen in Amsterdam.

Van Rhijn is bij Ajax op een dood spoor beland sinds de komst van Kenny Tete. De vijf jaar jongere rechtsback ging Van Rhijn voorbij in de pikorde, waarna het aantal speelminuten van laatstgenoemde nihil is geworden in de hoofdmacht van Ajax. Waar Ajax de afgelopen jaren veel spelers van AZ overneemt (Kolbeinn Sigthorsson, Niklas Moisander, Nick Viergever, Nemanja Gudelj), zou het dit jaar andersom kunnen zijn.

Verder weet Het Parool te melden dat Ajax achter de schermen bezig is met een terugkeer van de 32-jarige Klaas-Jan Huntelaar. De Nederlandse recordkampioen houdt rekening met een transfer van Arek Milik, die op het EK met Polen furore maakt. Schalke 04, de huidige club van The Hunter, zou al bezig zijn met een vervanger van de oud-Ajacied.

Bron
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 juni 2016 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Top man. Wat ik ervan lees een jongen die een hele grote toekomst tegemoet zou moeten gaan.
Alleen hebben we dat ook vaker gelezen.. Ben wel benieuwd wat deze jongens toe gaan voegen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 juni 2016 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 20:46 schreef Eide het volgende:
'AZ wil winkelen in Amsterdam; Ajax achter de schermen bezig met Huntelaar'

Ricardo van Rhijn is in beeld bij AZ, weet Het Parool. De Amsterdamse krant meldt dat de Alkmaarders rekening houden met een transfer van Mattias Johansson en vervolgens willen shoppen in Amsterdam.

Van Rhijn is bij Ajax op een dood spoor beland sinds de komst van Kenny Tete. De vijf jaar jongere rechtsback ging Van Rhijn voorbij in de pikorde, waarna het aantal speelminuten van laatstgenoemde nihil is geworden in de hoofdmacht van Ajax. Waar Ajax de afgelopen jaren veel spelers van AZ overneemt (Kolbeinn Sigthorsson, Niklas Moisander, Nick Viergever, Nemanja Gudelj), zou het dit jaar andersom kunnen zijn.

Verder weet Het Parool te melden dat Ajax achter de schermen bezig is met een terugkeer van de 32-jarige Klaas-Jan Huntelaar. De Nederlandse recordkampioen houdt rekening met een transfer van Arek Milik, die op het EK met Polen furore maakt. Schalke 04, de huidige club van The Hunter, zou al bezig zijn met een vervanger van de oud-Ajacied.

Bron
Goed nieuws wat overbodige spelers eruit ervaring erbij..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 21 juni 2016 - 21:28   quote  deeplink  
Ik snap niet dat iedereen hier zo lyrisch over die KJH zijn....van mij mag hij lekker in Duitsland blijven.
Ging hij trouwens niet naar een Turkse club ??
Eide
 Eide - dinsdag 21 juni 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier zo lyrisch over die KJH zijn....van mij mag hij lekker in Duitsland blijven.
Ging hij trouwens niet naar een Turkse club ??
Dat roept de Turkse pers al jaren. Is tot nu toe steeds onzin.

Ik denk dat KJH van enorme waarde kan zijn voor Ajax.
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 juni 2016 - 22:38   quote  deeplink  
Ik niet. Deze man gaat wel extreem hard en snel achteruit. Voor mij totaal niet nodig.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 21 juni 2016 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 22:38 schreef Loetje het volgende:
Ik niet. Deze man gaat wel extreem hard en snel achteruit. Voor mij totaal niet nodig.
Ik dus ook niet.....maar goed jullie hebben er meer verstand van
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 21 juni 2016 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 22:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat roept de Turkse pers al jaren. Is tot nu toe steeds onzin.

Ik denk dat KJH van enorme waarde kan zijn voor Ajax.
Enorm nog wel...ik denk dat hij enorm overschat word
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 juni 2016 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik dus ook niet.....maar goed jullie hebben er meer verstand van
Ik mijn optiek zit je goed hoor. Deze jongen wordt met de wedstrijd minder joh.
p111
 p111 - dinsdag 21 juni 2016 - 23:24   quote  deeplink  
Nou volgens mij onderschatten jullie KJH een beetje
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 juni 2016 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 23:24 schreef p111 het volgende:
Nou volgens mij onderschatten jullie KJH een beetje
En jullie overschatten hem en niet zo zuinig ook! Normaal wordt een speler langzaam aan minder, dit gaat echt enorm rap. Volg die jongen nog iedere week maar snap dondersgoed dat Breitenreiter hem er steeds vaker naast zette.
Eide
 Eide - dinsdag 21 juni 2016 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 23:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

En jullie overschatten hem en niet zo zuinig ook! Normaal wordt een speler langzaam aan minder, dit gaat echt enorm rap. Volg die jongen nog iedere week maar snap dondersgoed dat Breitenreiter hem er steeds vaker naast zette.
Ten eerste was KJH gewoon topscorer bij Schalke. Is begrijp niet hoe een trainer van een moeilijk scorende ploeg het verzint zijn topscorer te laten banken. Ten tweede was afgelopen seizoen in niets anders als de voorgaande seizoenen voor KJH. Hij scoorde niet minder en speelde zoals hij altijd speelt. Hij is in het buitenland nooit de doelpuntenmachine geweest die hij in Nederland en bij Oranje wel was, hoewel zijn slechte reeks strafschoppen hem vorig seizoen behoorlijk in de weg zat.

Hoe het voetballend zat weet ik niet. Schalke was vorig seizoen niet een lekker aanvallende ploeg maar speelde meer op de counter. Dat is ook niet het voetbal van KJH. Ik denk dat hij in een ploeg die aanvallend druk zet met zijn gevoel voor de vrije ruimte zoeken het heel erg goed kan doen bij Ajax.
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 juni 2016 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 23:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Ten eerste was KJH gewoon topscorer bij Schalke. Is begrijp niet hoe een trainer van een moeilijk scorende ploeg het verzint zijn topscorer te laten banken. Ten tweede was afgelopen seizoen in niets anders als de voorgaande seizoenen voor KJH. Hij scoorde niet minder en speelde zoals hij altijd speelt. Hij is in het buitenland nooit de doelpuntenmachine geweest die hij in Nederland en bij Oranje wel was, hoewel zijn slechte reeks strafschoppen hem vorig seizoen behoorlijk in de weg zat.

Hoe het voetballend zat weet ik niet. Schalke was vorig seizoen niet een lekker aanvallende ploeg maar speelde meer op de counter. Dat is ook niet het voetbal van KJH. Ik denk dat hij in een ploeg die aanvallend druk zet met zijn gevoel voor de vrije ruimte zoeken het heel erg goed kan doen bij Ajax.
Topscorer met een belachelijk laag aantal goals. Amper nog aanspeelbaar. Enorm veel kansen missen. Bovendien was hij enorm afhankelijk van Leroy Sane achter hem! De oude Klaas Jan is er al 2 jaar niet meer.
JOOD
 JOOD - woensdag 22 juni 2016 - 00:48   quote  deeplink  
Milik en Bazoer naar Juventus? 40 miljoen en niet minder, best een redelijk bedrag denk ik. Jammer van Bazoer maar dat is het lot tegenwoordig.

Huntelaar of een andere eersteklas spits kopen en Siem de Jong terughalen, dan worden we er ook nog sterker op.
remco k
 remco k - woensdag 22 juni 2016 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 23:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

En jullie overschatten hem en niet zo zuinig ook! Normaal wordt een speler langzaam aan minder, dit gaat echt enorm rap. Volg die jongen nog iedere week maar snap dondersgoed dat Breitenreiter hem er steeds vaker naast zette.
Sorry pik. Maar enorm achteruit is gewoon niet waar. Heb hem ook aan het einde van afgelopen seizoen goede wedstrijden zien spelen. En ja daar zaten een paar inbalbeurten bij.

En hij heeft niet zijn beste seizoen achter de rug. Maar dat heeft ook met de manier van spelen te maken. Dat weet jij ook. En 1 minder seizoen en je takelt ineens af?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 juni 2016 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 07:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry pik. Maar enorm achteruit is gewoon niet waar. Heb hem ook aan het einde van afgelopen seizoen goede wedstrijden zien spelen. En ja daar zaten een paar inbalbeurten bij.

En hij heeft niet zijn beste seizoen achter de rug. Maar dat heeft ook met de manier van spelen te maken. Dat weet jij ook. En 1 minder seizoen en je takelt ineens af?
Huntelaar brengt ook een bak ervaring en kan prima als pinchhitter gebruikt worden.
Niveau van Duitsland heeft hij misschien niet meer maar in Nederland moet hij nog wel mee kunnen. Fysiek gezien wordt hij als spits zijnde ook niet al te zwaar belast in Nederland aangezien Ajax vaak op de helft van de tegenstander speelt. Niks mis met een ervaren back up
p111
 p111 - woensdag 22 juni 2016 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 00:48 schreef JOOD het volgende:
Milik en Bazoer naar Juventus? 40 miljoen en niet minder, best een redelijk bedrag denk ik. Jammer van Bazoer maar dat is het lot tegenwoordig.

Huntelaar of een andere eersteklas spits kopen en Siem de Jong terughalen, dan worden we er ook nog sterker op.
Sorry voor Siem maar daar zitten we echt niet op te wachten.
remco k
 remco k - woensdag 22 juni 2016 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 08:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Sorry voor Siem maar daar zitten we echt niet op te wachten.
JIj niet, anderen wel...
Peterhs
 Peterhs - woensdag 22 juni 2016 - 09:58   quote  deeplink  
Nou van mij mag KJH wel terugkomen.
Critici heb je met iedere speler.
Hij zal met het bekende systeem en juiste spelers om hem heen iedereen nog eens flink verrassen. Hij zal er alles aan doen om te slagen ook, want het is normaal gesproken zijn laatste kans om mee te gaan met het WK in 2018.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 juni 2016 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 07:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry pik. Maar enorm achteruit is gewoon niet waar. Heb hem ook aan het einde van afgelopen seizoen goede wedstrijden zien spelen. En ja daar zaten een paar inbalbeurten bij.

En hij heeft niet zijn beste seizoen achter de rug. Maar dat heeft ook met de manier van spelen te maken. Dat weet jij ook. En 1 minder seizoen en je takelt ineens af?
Ik zeg al, de laatste 2 seizoenen. Hij is na zijn topjaar 3 jaar geleden heel hard achteruit gegaan en de oude Hunter is het echt niet meer. Qua afronding niet maar ook niet meer qua fitheid. Ondanks Breitenreiter heel verdedigend speelt heeft hij zijn kansen meer dan gehad om te scoren. Destijds onder Di Mateo speelde ze ook verdedigend en maakte die wel alles af. Bovendien zie ik zelden meer de Klaas Jan die uit zichzelf z'n kans maakt, iets wat hij een tijdje wel kon. Dat hij nog tot kansen komt is volledig de verdienste van Sané. De enige die hem nog bediend en zo'n speler hebben wij niet.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 juni 2016 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 09:07 schreef remco k het volgende:

[..]

JIj niet, anderen wel...
Siem de Jong mag van mij vandaag nog komen. Ook qua type veel meer wat wij nodig hebben. Ik verwacht onder Bosz een aanvallend Ajax waar de contouren zullen lijken hoe De Boer destijds speelde met De Jong.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 juni 2016 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 09:58 schreef Peterhs het volgende:
Nou van mij mag KJH wel terugkomen.
Critici heb je met iedere speler.
Hij zal met het bekende systeem en juiste spelers om hem heen iedereen nog eens flink verrassen. Hij zal er alles aan doen om te slagen ook, want het is normaal gesproken zijn laatste kans om mee te gaan met het WK in 2018.
Daarom hij zou in zijn handen moeten klappen als hij de kans krijgt om bij Ajax nog alles uit zijn carrière te halen. Sportief gezien dan. Bij ons krijgt hij genoeg kans op speeltijd.
Huntelaar is ook gewoon een sympathieke vent die ik het wel gun om met Ajax nog een paar mooie jaren te hebben.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 juni 2016 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 10:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zeg al, de laatste 2 seizoenen. Hij is na zijn topjaar 3 jaar geleden heel hard achteruit gegaan en de oude Hunter is het echt niet meer. Qua afronding niet maar ook niet meer qua fitheid. Ondanks Breitenreiter heel verdedigend speelt heeft hij zijn kansen meer dan gehad om te scoren. Destijds onder Di Mateo speelde ze ook verdedigend en maakte die wel alles af. Bovendien zie ik zelden meer de Klaas Jan die uit zichzelf z'n kans maakt, iets wat hij een tijdje wel kon. Dat hij nog tot kansen komt is volledig de verdienste van Sané. De enige die hem nog bediend en zo'n speler hebben wij niet.
Als het gerucht klopt 40 voor Bazoer en Millik dan haal je Ziyech is dat probleem ook gelijk opgelost en kan Hunter vlammen.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 juni 2016 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 10:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als het gerucht klopt 40 voor Bazoer en Millik dan haal je Ziyech is dat probleem ook gelijk opgelost en kan Hunter vlammen.
In die zin zeker! Ziyech kan Huntelaar wel bedienen. Alleen mist ie echt enorm veel maar dat gaan we wel zien mocht het zover komen. Echter zie ik Ziyech echt niet komen.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 22 juni 2016 - 11:03   quote  deeplink  
We hebben een aardig team voor de Eredivisie, maar verder is het totaal heel middelmatig. We worden in het seizoen 2018 waarschijnlijk zelfs door Tsjechië voor directe plaatsing in de Champions League voorbij gestreefd. Zolang we niet willen investeren in ervaring, mentaliteit en fysieke kwaliteiten dan glijden we steeds verder af. En het hoeven geen bodybuilders of zo te worden, maar de kleine jeugdige Portugezen, Spanjaarden, etc. troeven onze jeugd op al deze punten af.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 22 juni 2016 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 09:58 schreef Peterhs het volgende:
Nou van mij mag KJH wel terugkomen.
Critici heb je met iedere speler.
Hij zal met het bekende systeem en juiste spelers om hem heen iedereen nog eens flink verrassen. Hij zal er alles aan doen om te slagen ook, want het is normaal gesproken zijn laatste kans om mee te gaan met het WK in 2018.
Het bekende systeem ja....alleen hebben we net een nieuwe trainer en die is contra aan de Boer.
remco k
 remco k - woensdag 22 juni 2016 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 10:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zeg al, de laatste 2 seizoenen. Hij is na zijn topjaar 3 jaar geleden heel hard achteruit gegaan en de oude Hunter is het echt niet meer. Qua afronding niet maar ook niet meer qua fitheid. Ondanks Breitenreiter heel verdedigend speelt heeft hij zijn kansen meer dan gehad om te scoren. Destijds onder Di Mateo speelde ze ook verdedigend en maakte die wel alles af. Bovendien zie ik zelden meer de Klaas Jan die uit zichzelf z'n kans maakt, iets wat hij een tijdje wel kon. Dat hij nog tot kansen komt is volledig de verdienste van Sané. De enige die hem nog bediend en zo'n speler hebben wij niet.
Sorry, maar dan zien we echt een andere KJH..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 22 juni 2016 - 11:45   quote  deeplink  
Hahaha die discusie over Ajax KJH wel of niet moet halen en of dat een versterking is. Als Björn Vleminckx er 23 kan scoren met NEC en topscorer word van de eredivisie, dan moet KJH dat makkelijk ook kunnen.

We hebben over de eredivisie en hier speelt de wereldtop niet.

Wat heel belangrijk is, is hoe je als team speelt. Zlatan kan bij PSG zijn stempel drukken maar bij zweden niet. Ligt voornamelijk aan zweden, ze hebben niet het team om dominant te voetballen wat PSG wel kan.

Lewandoski speelt ook minder bij Polen dan bij Bayern. Zelfde verhaal als met Zlatan.

KJH komt in een van de beste teams van Nederland, die aanvallend en dominant wil voetballen. Allemaal zaken wat Schalke niet is, dus ook niet mee te vergelijken.
p111
 p111 - woensdag 22 juni 2016 - 12:01   quote  deeplink  
Helaas moet ik je daar gelijk in geven,het voetbal van Schalke is niet te vergelijken met Ajax in de ED met gemiddeld 60/70 procent bal bezit en bijna constant op de helft van de tegenstander hoeft Klaas jan niet constant 50 meters te lopen maar kleine stukjes en zal hij veel in of bij de 16 zijn en onze verdedigers in de ED zijn ook een stuk minder dus ben ik overtuigd dat KJ zeker veel gaat scooren voor Ajax.
p111
 p111 - woensdag 22 juni 2016 - 12:01   quote  deeplink  
Helaas moet ik je daar gelijk in geven,het voetbal van Schalke is niet te vergelijken met Ajax in de ED met gemiddeld 60/70 procent bal bezit en bijna constant op de helft van de tegenstander hoeft Klaas jan niet constant 50 meters te lopen maar kleine stukjes en zal hij veel in of bij de 16 zijn en onze verdedigers in de ED zijn ook een stuk minder dus ben ik overtuigd dat KJ zeker veel gaat scooren voor Ajax.
p111
 p111 - woensdag 22 juni 2016 - 12:01   quote  deeplink  
Helaas moet ik je daar gelijk in geven,het voetbal van Schalke is niet te vergelijken met Ajax in de ED met gemiddeld 60/70 procent bal bezit en bijna constant op de helft van de tegenstander hoeft Klaas jan niet constant 50 meters te lopen maar kleine stukjes en zal hij veel in of bij de 16 zijn en onze verdedigers in de ED zijn ook een stuk minder dus ben ik overtuigd dat KJ zeker veel gaat scooren voor Ajax.
Eide
 Eide - woensdag 22 juni 2016 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 11:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Hahaha die discusie over Ajax KJH wel of niet moet halen en of dat een versterking is. Als Björn Vleminckx er 23 kan scoren met NEC en topscorer word van de eredivisie, dan moet KJH dat makkelijk ook kunnen.

We hebben over de eredivisie en hier speelt de wereldtop niet.

Wat heel belangrijk is, is hoe je als team speelt. Zlatan kan bij PSG zijn stempel drukken maar bij zweden niet. Ligt voornamelijk aan zweden, ze hebben niet het team om dominant te voetballen wat PSG wel kan.

Lewandoski speelt ook minder bij Polen dan bij Bayern. Zelfde verhaal als met Zlatan.

KJH komt in een van de beste teams van Nederland, die aanvallend en dominant wil voetballen. Allemaal zaken wat Schalke niet is, dus ook niet mee te vergelijken.
Helemaal mee eens gap.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 juni 2016 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 12:01 schreef p111 het volgende:
Helaas moet ik je daar gelijk in geven,het voetbal van Schalke is niet te vergelijken met Ajax in de ED met gemiddeld 60/70 procent bal bezit en bijna constant op de helft van de tegenstander hoeft Klaas jan niet constant 50 meters te lopen maar kleine stukjes en zal hij veel in of bij de 16 zijn en onze verdedigers in de ED zijn ook een stuk minder dus ben ik overtuigd dat KJ zeker veel gaat scooren voor Ajax.
Inderdaad
JOOD
 JOOD - woensdag 22 juni 2016 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 10:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

In die zin zeker! Ziyech kan Huntelaar wel bedienen. Alleen mist ie echt enorm veel maar dat gaan we wel zien mocht het zover komen. Echter zie ik Ziyech echt niet komen.
Ziyech is prima, maar totaal overbodig. Dan zie ik liever Siem de Jong en Huntelaar terugkeren. Anita is ook welkom als Serero en Bazoer vertrekken!
Ztjes
 Ztjes - woensdag 22 juni 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 14:32 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ziyech is prima, maar totaal overbodig. Dan zie ik liever Siem de Jong en Huntelaar terugkeren. Anita is ook welkom als Serero en Bazoer vertrekken!
Als er een overbodig is dan is het wel Siem de Jong. daar hebben we voldoende middenvelders voor rondlopen of denk je echt dat Bosz dezelfde soort tukjes als de Boer gaat uithalen om middenvelders op de spitspositie neer te zetten. En welke creative middenvelder op Sinkgraven na hebben wij dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2016 door Ztjes --
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 22 juni 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 14:47 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Als er een overbodig is dan is het wel Siem de Jong. daar hebben we voldoende middenvelders voor rondlopen of denk je echt dat Bosz dezelfde soort tukjes als de Boer gaat uithalen om middenvelders op de spitspositie neer te zetten. En welke creative middenvelder op Sinkgraven na hebben wij?
Dat ben ik volledig met je eens. Het waren de schijnbewegingen van Frank de Boer om een middenvelder (of flankspeler) als spits te gebruiken. Dat zal wel te maken hebben gehad met de nogal defensieve instelling van Frank de Boer.

Peter Bosz is veel aanvallender ingesteld, dus die zal zonder twijfel alleen gebruik maken van echte spitsen.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 juni 2016 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 11:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar dan zien we echt een andere KJH..
Is niet strafbaar toch?

Hoe is het met de kleine Remco? ;-)
remco k
 remco k - woensdag 22 juni 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 17:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is niet strafbaar toch?

Hoe is het met de kleine Remco? ;-)
Erg goed man, groeit als kool, rolt inmiddels, kan zitten, begint een beetje te staan nu en heeft zn eerste twee tandjes.. En erg belangrijk, hij lacht werkelijk waar de hele dag door..
JOOD
 JOOD - woensdag 22 juni 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 14:50 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat ben ik volledig met je eens. Het waren de schijnbewegingen van Frank de Boer om een middenvelder (of flankspeler) als spits te gebruiken. Dat zal wel te maken hebben gehad met de nogal defensieve instelling van Frank de Boer.

Peter Bosz is veel aanvallender ingesteld, dus die zal zonder twijfel alleen gebruik maken van echte spitsen.
Sorry hoor, maar waar staat dat ik Siem de Jong in de spits wil zetten?

Hij was top bij Ajax en is nu op een topleeftijd voor een voetballer. Hij kent Ajax, wil winnen, heeft ervaring en is 100x beter dan Serero en Sinkgraven op dit moment. Gemiste kans als je hem niet oppikt als er 2 middenvelders vertrekken. Ik zie hem liever dan Ziyech. Die moet het nog maar laten zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1015188