BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 juni 2016 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 16:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik deel je mening tot dat je begint over rechtshalf.
Ik ook! Rechtshalf vond ik hem echt niet denderend. Zijn beste periode had hij met Erikssen die samenwerking kwam zijn spel ten goede.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2016 door Hummel10 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 juni 2016 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 16:36 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

En dit alles duurt minstens nog twee volle jaren!
...of er komt een nieuw referendum.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 24 juni 2016 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 17:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

...of er komt een nieuw referendum.
Dat is maar de vraag, Peet. De PVV, zo is bekend, is al langer een voorstander daarvan, daar komt de SP nu bij. Maar beide partijen hebben andere wensen wat betreft de vraagstelling. Er is dus geen eenheid en bovendien is er in de Tweede Kamer geen meerderheid.

Wellicht is er een geniale Nederlander (zoals een tijdje geleden met het Oekraïne-referendum) om een burgerinitiatief te starten. Dan heb je minstens 40.000 (geldige!) handtekeningen nodig...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 juni 2016 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 17:43 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat is maar de vraag, Peet. De PVV, zo is bekend, is al langer een voorstander daarvan, daar komt de SP nu bij. Maar beide partijen hebben andere wensen wat betreft de vraagstelling. Er is dus geen eenheid en bovendien is er in de Tweede Kamer geen meerderheid.

Wellicht is er een geniale Nederlander (zoals een tijdje geleden met het Oekraïne-referendum) om een burgerinitiatief te starten. Dan heb je minstens 40.000 (geldige!) handtekeningen nodig...
Ik bedoel de Britten....de remainers willen een nieuw referendum, als dat lukt dan kan dat hele Brexit de prullebak in
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 24 juni 2016 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 17:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik bedoel de Britten....de remainers willen een nieuw referendum, als dat lukt dan kan dat hele Brexit de prullebak in
Nee, de "Brexit" is een onomkeerbaar feit. Wel is het zo, dat Schotland een nieuw referendum wenst over hun onafhankelijkheid. Zij hebben gisteren namelijk in (ruime) meerderheid gestemd om binnen de EU te blijven. Door de opstelling van de Engelsen moeten zij dus tegen hun wens in "mee" om de EU te verlaten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2016 door Pavlov14 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 juni 2016 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 18:03 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Nee, de "Brexit" is een onomkeerbaar feit. Wel is het zo, dat Schotland een nieuw referendum wenst over hun onafhankelijkheid. Zij hebben gisteren namelijk in (ruime) meerderheid gestemd om binnen de EU te blijven. Door de opstelling van de Engelsen moeten zij dus tegen hun wens in "mee" om de EU te verlaten.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/26078435/__Actie_voor_nieuw_referendum_over_Brexit__.html
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 24 juni 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Ik vrees dat de Engelsen die een nieuw referendum willen houden (de blijvers) hun zin niet krijgen. Stel: zij krijgen wel hun zin en vervolgens komt als uitslag dat Engeland toch in de EU zou willen blijven, dan zal de tegenpartij, de tegenstemmers, vervolgens ook weer een nieuw referendum willen houden. Nee, het is zoals het nu is.
p111
 p111 - vrijdag 24 juni 2016 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 11:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Omdat hij daar de techniek,inzicht, snelheid en handelingssnelheid niet voor heeft. Siem rendeerde vooral door Eriksen. Mooiste voorbeeld daarvan is nog de 3-1 tijdens de kampioenswedstrijd tegen Twente. Normaal beweegt een spits en krijgt dan pas de bal. In dit geval kwam de bal eerst van Eriksen en toen begon Siem pas te lopen.
Uitstekende analise precies zoals het is,zoals ook al eerder aangegeven echte subtop niet meer en niet minder.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 juni 2016 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 18:25 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik vrees dat de Engelsen die een nieuw referendum willen houden (de blijvers) hun zin niet krijgen. Stel: zij krijgen wel hun zin en vervolgens komt als uitslag dat Engeland toch in de EU zou willen blijven, dan zal de tegenpartij, de tegenstemmers, vervolgens ook weer een nieuw referendum willen houden. Nee, het is zoals het nu is.
Persoonlijk ben ik voor een Brexit (had ik niet verwacht van die Britten)...nu nog een Nexit
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 24 juni 2016 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 18:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik voor een Brexit (had ik niet verwacht van die Britten)...nu nog een Nexit
Dat laatste gaat niet gebeuren, Peet. Het Kabinet, noch de Tweede Kamer zit te wachten op een nieuw referendum. Maar wie weet na de verkiezingen volgend jaar, dan krijgen we andere bewindslieden en een andere samenstelling van de Tweede Kamer... Maar ik heb het stellige vermoeden dat "Nederland" zijn lesje heeft geleerd en niet opnieuw een of ander (raadgevend) referendum zal gaan houden.
Brandje
 Brandje - vrijdag 24 juni 2016 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 15:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Op hun 16e toch al?
Zou ook kunnen maar men dat ze pas vanaf hun 17e ingaan
remco k
 remco k - vrijdag 24 juni 2016 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 17:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik ook! Rechtshalf vond ik hem echt niet denderend. Zijn beste periode had hij met Erikssen die samenwerking kwam zijn spel ten goede.
Zijn beste periode had hij met Eriksen. Toen speelde hij merendeel als rechtshalf..
remco k
 remco k - vrijdag 24 juni 2016 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 18:30 schreef p111 het volgende:

[..]

Uitstekende analise precies zoals het is,zoals ook al eerder aangegeven echte subtop niet meer en niet minder.
De subtop van Europa is meer dan goed genoeg voor Ajax.. Siem zeker..
remco k
 remco k - vrijdag 24 juni 2016 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 18:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik voor een Brexit (had ik niet verwacht van die Britten)...nu nog een Nexit
Zit niet te wachten op al dat gezeik hier..
remco k
 remco k - vrijdag 24 juni 2016 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 19:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zou ook kunnen maar men dat ze pas vanaf hun 17e ingaan
Oke, ik heb eerlijk gezegd geen idee nu ik er zo over na denk..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 juni 2016 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Zit niet te wachten op al dat gezeik hier..
Maak je borst dan maar nat....trouwens dat gezeik is er al en wordt alleen maar erger
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 juni 2016 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn beste periode had hij met Eriksen. Toen speelde hij merendeel als rechtshalf..
Geen idee vond hem vaak zwak op het middenveld dat weet ik nog wel. Een grijze muis heb ik hem wel eens genoemd dat weet ik nog wel..
p111
 p111 - vrijdag 24 juni 2016 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

De subtop van Europa is meer dan goed genoeg voor Ajax.. Siem zeker..
Helaas subtop in Nederland jammer een toffe peer maar precies wat Brandje al aangaf zijn gebreken.
remco k
 remco k - zaterdag 25 juni 2016 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 21:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maak je borst dan maar nat....trouwens dat gezeik is er al en wordt alleen maar erger
Ik bedoel meer het gezeik met alle handelsverdragen en bedrijfsverguizingen. Het zal echt killing zijn voor de economie.
remco k
 remco k - zaterdag 25 juni 2016 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 23:36 schreef p111 het volgende:

[..]

Helaas subtop in Nederland jammer een toffe peer maar precies wat Brandje al aangaf zijn gebreken.
Vind hem met zijn kwaliteiten subtop in Europa. Helaas te maken gehad met heel veel blessures vanaf zijn klaplong bij ons.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 26 juni 2016 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2016 - 00:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bedoel meer het gezeik met alle handelsverdragen en bedrijfsverguizingen. Het zal echt killing zijn voor de economie.
Dat is absoluut waar. In de "city" van Londen hielden een paar Amerikaanse bedrijven al rekening met dit scenario (leave) en hebben met onmiddellijke ingang hun deuren gesloten (2.500 mensen ontslagen) en zijn per direct overgestapt naar Frankfurt en Amsterdam.

Extra triest in dit geheel is het feit dat met name jongeren van Engeland in de EU wilden blijven (remain) en de ouwetjes juist de EU de rug hebben toegekeerd.

Ik ben er heilig van overtuigd dat dit nog maar het begin is...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2016 door Pavlov14 --
riveco
 riveco - zondag 26 juni 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2016 - 14:11 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat is absoluut waar. In de "city" van Londen hielden een paar Amerikaanse bedrijven al rekening met dit scenario (leave) en hebben met onmiddellijke ingang hun deuren gesloten (2.500 mensen ontslagen) en zijn per direct overgestapt naar Frankfurt en Amsterdam.

Extra triest in dit geheel is het feit dat met name jongeren van Engeland in de EU wilden blijven (remain) en de ouwetjes juist de EU de rug hebben toegekeerd.

Ik ben er heilig van overtuigd dat dit nog maar het begin is...
Waar haal je deze wijsheid vandaan? Ik raad van media
Eide
 Eide - zondag 26 juni 2016 - 14:32   quote  deeplink  
Ajax-verkoop bijna rond: "Het zit eraan te komen. Normaal gesproken komt 't goed"

De transfer van Mike van der Hoorn naar Swansea City is slechts een kwestie van tijd. In gesprek met FOX Sports bevestigt Patrick van Diemen, zaakwaarnemer van de Aax-verdediger, dat de clubs uit Wales en Amsterdam er inmiddels zo goed als uit zijn.

De afgelopen dagen werd bekend dat Van der Hoorn, die bij Ajax nog vastligt tot 2017, onderweg was naar Swansea. Een definitief akkoord laat niet lang meer op zich wachten. "Dat gaat snel gebeuren. Het zit eraan te komen. Normaal gesproken komt het goed", aldus Van Diemen.

Hoeveel Swansea - afgelopen seizoen de nummer twaalf van de Premier League - betaalt voor de stopper, is onbekend. Britse media reppen over een transfersom van ongeveer 2,5 miljoen euro. "Als je in Nederland speelt, wil je graag de stap maken naar de Premier League. Mike is, zoals je hem kent, een nuchter persoon. Maar hij staat er positief tegenover", verzekert Van Diemen.

Van der Hoorn (23) maakte in 2013 de overstap van FC Utrecht naar Ajax. Afgelopen seizoen kwam hij vijftien keer (één doelpunt) in actie in de Eredivisie.

Bron
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 26 juni 2016 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2016 - 14:24 schreef riveco het volgende:

[..]

Waar haal je deze wijsheid vandaan? Ik raad van media
Verkeerd geraden. Mijn (jongste) zoon werkt in Londen, in "the city".
Eide
 Eide - zondag 26 juni 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2016 - 14:32 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Verkeerd geraden. Mijn (jongste) zoon werkt in Londen, in "the city".
Best logisch. Voor Britse bedrijven die met name zaken doen binnen de EU is de Brexit een enorm financieel drama.
riveco
 riveco - zondag 26 juni 2016 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2016 - 14:32 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Verkeerd geraden. Mijn (jongste) zoon werkt in Londen, in "the city".
Nou lijkt me sterk, want ook daar kunnen ze niet de deur sluiten en al aangemeld zijn in een ander land, vrijdag was het pas bekend dus hoe moet je zoon het weten? Per post lijkt me sterk omdat er zondags ook daar geen post binnen komt.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 26 juni 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2016 - 14:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Best logisch. Voor Britse bedrijven die met name zaken doen binnen de EU is de Brexit een enorm financieel drama.
Absoluut waar, Eide. Daarnaast vrees ik dat de Brexit in heel de Europese Unie (financiële) gevolgen zal hebben. Contributie? Netto-ontvangst? Handelsbelangen? Verdragen? Enzovoort.

Mijn zoon vertelde mij vanmorgen telefonisch dat er inmiddels zo'n drie miljoen Britten en petitie hebben ondertekend om binnenkort opnieuw een referendum te houden over hetzelfde onderwerp, maar de Engelse media zouden gezeg hebben dat zo'n petitie 100% kansloos is. Kortom, wij moeten dealen met de Brexit.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 26 juni 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2016 - 14:38 schreef riveco het volgende:

[..]

Nou lijkt me sterk, want ook daar kunnen ze niet de deur sluiten en al aangemeld zijn in een ander land, vrijdag was het pas bekend dus hoe moet je zoon het weten? Per post lijkt me sterk omdat er zondags ook daar geen post binnen komt.
Gisteren en vanmorgen aan de telefoon. Ik denk dat bijvoorbeeld Nederland en Duitsland veel bedrijven met open armen zullen ontvangen, dat is immers goed voor de werkgelegenheid.

Ik weet niet om welke bedrijven het gaat, mijn zoon zei alleen maar dat het om Amerikaanse bedrijven ging en dat zij een "Brexit-scenario" al hadden zien aankomen dus snel daarop konden anticiperen. Verder weet ik het uiteraard ook niet.
riveco
 riveco - zondag 26 juni 2016 - 15:14   quote  deeplink  
Ik heb mn twijfels of het allemaal zo vaart zal lopen, in het begin heb je natuurlijk het schikmoment, maar we zullen het moeten afwachten. Al zullen er best bedrijven zijn die een plan hebben gemaakt, maar in het weekend doe je weinig en al met al zitten ze nu nog steeds in de eu dus waarom zouden ze het gelijk doorvoeren vraag ik me af?
Eide
 Eide - zondag 26 juni 2016 - 17:19   quote  deeplink  
Swansea City agree deal for Ajax defender Mike van der Hoorn

Swansea City have agreed a deal with Dutch giants Ajax to sign defender Mike van der Hoorn, BBC Wales Sport has learned. The move is now subject to the player agreeing personal terms.

The 23-year-old centre-back, who has represented the Netherlands at under-21 level, will travel to Wales for negotiations in the coming week. Swansea will go into the 2016-17 campaign under new backers, having been taken over by an American consortium.

Bron

----------------------------

Lijkt zeker te zijn, de BBC is geen onzin medium.
remco k
 remco k - zondag 26 juni 2016 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2016 - 14:11 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat is absoluut waar. In de "city" van Londen hielden een paar Amerikaanse bedrijven al rekening met dit scenario (leave) en hebben met onmiddellijke ingang hun deuren gesloten (2.500 mensen ontslagen) en zijn per direct overgestapt naar Frankfurt en Amsterdam.

Extra triest in dit geheel is het feit dat met name jongeren van Engeland in de EU wilden blijven (remain) en de ouwetjes juist de EU de rug hebben toegekeerd.

Ik ben er heilig van overtuigd dat dit nog maar het begin is...
Wat dacht je van de 3 miljoen Europeanen die daar werkzaam zijn..
remco k
 remco k - zondag 26 juni 2016 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2016 - 14:38 schreef riveco het volgende:

[..]

Nou lijkt me sterk, want ook daar kunnen ze niet de deur sluiten en al aangemeld zijn in een ander land, vrijdag was het pas bekend dus hoe moet je zoon het weten? Per post lijkt me sterk omdat er zondags ook daar geen post binnen komt.
Waarom. Bedrijven kunnen daar ook gewoon vestigingen en of afdelingen hebben waarvan iedereen wist wat er zou gebeuren bij een bepaalde uitkomst..
remco k
 remco k - zondag 26 juni 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2016 - 17:19 schreef Eide het volgende:
Swansea City agree deal for Ajax defender Mike van der Hoorn

Swansea City have agreed a deal with Dutch giants Ajax to sign defender Mike van der Hoorn, BBC Wales Sport has learned. The move is now subject to the player agreeing personal terms.

The 23-year-old centre-back, who has represented the Netherlands at under-21 level, will travel to Wales for negotiations in the coming week. Swansea will go into the 2016-17 campaign under new backers, having been taken over by an American consortium.

Bron

----------------------------

Lijkt zeker te zijn, de BBC is geen onzin medium.
Ik vind het een knappe club hoor..
riveco
 riveco - zondag 26 juni 2016 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2016 - 20:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom. Bedrijven kunnen daar ook gewoon vestigingen en of afdelingen hebben waarvan iedereen wist wat er zou gebeuren bij een bepaalde uitkomst..
Bedrijven kunnen niet de deuren sluiten op voorhand, kan hier ook niet ivm ontslagrecht in mijn ogen. En ze gaan uit de eu, maar zijn er nog niet uit, dus waarom dan nu met spoed de deur dicht gooien?
Eide
 Eide - zondag 26 juni 2016 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2016 - 20:34 schreef riveco het volgende:

[..]

Bedrijven kunnen niet de deuren sluiten op voorhand, kan hier ook niet ivm ontslagrecht in mijn ogen. En ze gaan uit de eu, maar zijn er nog niet uit, dus waarom dan nu met spoed de deur dicht gooien?
Ten eerste: wat geeft jouw het idee dat het ontslagrecht in het VK idem is aan het ontslagrecht in Nederland? Ten tweede heeft dit niets met ontslagrecht te maken. Als een bedrijf gewoon de deuren sluit houdt het gewoon op, ook in Nederland. Dat treedt een heel ander traject in werking.

Hoe dat in het VK werkt weet ik niet. Maar het ontslagrecht is in deze eenvoudigweg niet zo interessant. Je hebt het dan over opzegtermijnen, sociale afvloeiregelingen en gewoon het opheffen van een bedrijf. En dat laatste kan echt gebeuren als het financiële vuur van een Brexit allerlei bedrijven te warm wordt onder de voeten.

Maar dat is de keuze die een minieme meerderheid van de Britten accepteert. Ook zij menen dat de EU alleen geld kost en lastig is. Dat gaan we dus nu beleven. Ik denk dat nu al allerlei zaken duidelijk worden waar veel stemmers nooit rekening mee hebben gehouden.

Edit: Omdat ik wat dat betreft een autist ben heb ik even snel op Google gezocht; Op eerste oogopslag is het ontslag van personeel vanwege een herlocatie van een bedrijf geen enkel probleem onder het VK ontslagrecht. Is zowel fair als constructive wat kennelijk bij hen de criteria zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2016 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 27 juni 2016 - 00:04   quote  deeplink  
Ajax brengt bod uit op talentvolle aanvaller van Kroatië

Zondag, 26 juni 2016 om 16:12

Ajax lijkt zich te mengen in de strijd om de handtekening van Marko Pjaca. The Telegraph-journalist Ian Davidson claimt op Twitter dat de Amsterdammers net als Internazionale en AC Milan een bod op de linksbuiten hebben uitgebracht.

image: http://static.voetbalzone.nl/images/photos/ori_280_210/cp_1323518356335.jpg

/
De 21-jarige Pjaca komt uit de opleiding van Dinamo Zagreb en kwam tot dusverre tot 26 doelpunten en 12 assists in 89 wedstrijden in het eerste. De elfvoudig international van Kroatië kwam ook nog 51 duels uit voor stadsgenoot Lokomotiva en in die periode stokte de teller na negen doelpunten en evenzoveel assists.

Zaakwaarnemer Marko Naletilic zei woensdag nog dat Pjaca zeker niet de goedkoopste is: Hoeveel hij waard is? Minimaal vijftien miljoen euro, misschien meer. Hij liet in de EK-wedstrijd tegen Spanje maar zestig procent van zijn kunnen zien en ik weet zeker dat hij over een paar jaar vijftig, zestig miljoen waard is. Pjaca heeft bij Zagreb nog een contract tot de zomer van 2019

Lees meer op www.voetbalzone.nl
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 27 juni 2016 - 00:06   quote  deeplink  
Ajax heeft zijn vizier gericht op Marko Pjaca, een 21-jarige speler van Dinamo Zagreb.

De Sunday Telegraph weet te melden dat de Amsterdammers bij de Kroatische club een bod op tafel hebben gelegd. Welke transfersom Ajax voor Pjaca over heeft, is niet bekend. Internazionale en AC Milan hebben ook serieuze interesse.

Marko Pjaca maakte deel uit van de Kroatische EK-selectie. Op het eindtoernooi in Frankrijk liet hij zich als invaller vooral zien tijdens het verloren duel met Portugal. De vleugelspeler, die in september 2014 zijn interlanddebuut maakte, heeft inmiddels elf interlands achter zijn naam staan.

Pjaca kan na Robert Muric de tweede Kroaat worden bij Ajax. Van de Amsterdamse club is bekend dat het nog op zoek is naar een nieuwe vleugelspelers.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 27 juni 2016 - 00:06   quote  deeplink  
Ik schat zo maar dat hij te duur is....haha...
riveco
 riveco - maandag 27 juni 2016 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2016 - 20:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Ten eerste: wat geeft jouw het idee dat het ontslagrecht in het VK idem is aan het ontslagrecht in Nederland? Ten tweede heeft dit niets met ontslagrecht te maken. Als een bedrijf gewoon de deuren sluit houdt het gewoon op, ook in Nederland. Dat treedt een heel ander traject in werking.

Hoe dat in het VK werkt weet ik niet. Maar het ontslagrecht is in deze eenvoudigweg niet zo interessant. Je hebt het dan over opzegtermijnen, sociale afvloeiregelingen en gewoon het opheffen van een bedrijf. En dat laatste kan echt gebeuren als het financiële vuur van een Brexit allerlei bedrijven te warm wordt onder de voeten.

Maar dat is de keuze die een minieme meerderheid van de Britten accepteert. Ook zij menen dat de EU alleen geld kost en lastig is. Dat gaan we dus nu beleven. Ik denk dat nu al allerlei zaken duidelijk worden waar veel stemmers nooit rekening mee hebben gehouden.

Edit: Omdat ik wat dat betreft een autist ben heb ik even snel op Google gezocht; Op eerste oogopslag is het ontslag van personeel vanwege een herlocatie van een bedrijf geen enkel probleem onder het VK ontslagrecht. Is zowel fair als constructive wat kennelijk bij hen de criteria zijn.
Een bedrijf opheffen omdat ze over een tijd uit de EU gaan lijkt mijn geen geldige reden om nu 2500 man in dit weekend op straat te hebben gezet. Verder weet ik niet wat de regels daar precies zijn, maar hier zal je toch ook aan moeten tonen dat je je personeel op staande voet op staat zet met geldige reden, maar ja ik ga even uit van mijn gedachten, en denk dat het pas in de komende maanden duidelijk gaat worden en of er idd al dit weekend de brui er aan hebben gegeven. nu maar weer over voetbal haha
riveco
 riveco - maandag 27 juni 2016 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2016 - 00:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik schat zo maar dat hij te duur is....haha...
Ik denk ook dat hij niet veel toevoegt aan Ajax als ik de filmpjes zie.
remco k
 remco k - maandag 27 juni 2016 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2016 - 00:34 schreef riveco het volgende:

[..]

Een bedrijf opheffen omdat ze over een tijd uit de EU gaan lijkt mijn geen geldige reden om nu 2500 man in dit weekend op straat te hebben gezet. Verder weet ik niet wat de regels daar precies zijn, maar hier zal je toch ook aan moeten tonen dat je je personeel op staande voet op staat zet met geldige reden, maar ja ik ga even uit van mijn gedachten, en denk dat het pas in de komende maanden duidelijk gaat worden en of er idd al dit weekend de brui er aan hebben gegeven. nu maar weer over voetbal haha
De reden is totaal niet relevant, als een bedrijf simpelweg besluit er gewoon weg te gaan, zijn ze daar volledig vrij in. Zo hebben wij ooit onze productie van Polen verplaatst naar Spanje.

De mensen zijn ook echt dit weekend niet op straat gezet, maar men weet wel wat de plannen zijn van die bedrijven..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 27 juni 2016 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2016 - 00:36 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij niet veel toevoegt aan Ajax als ik de filmpjes zie.
Dan zal het wel een gerucht zijn Remco.
remco k
 remco k - maandag 27 juni 2016 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2016 - 09:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan zal het wel een gerucht zijn Remco.
Remco?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 27 juni 2016 - 09:55   quote  deeplink  
Uhm..lijkt op elkaar...wees niet teleurgesteld pik...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 27 juni 2016 - 09:56   quote  deeplink  
Even over nu.."Dan zal het wel een gerucht zijn Riveco"....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 27 juni 2016 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2016 - 00:34 schreef riveco het volgende:

[..]

Een bedrijf opheffen omdat ze over een tijd uit de EU gaan lijkt mijn geen geldige reden om nu 2500 man in dit weekend op straat te hebben gezet. Verder weet ik niet wat de regels daar precies zijn, maar hier zal je toch ook aan moeten tonen dat je je personeel op staande voet op staat zet met geldige reden, maar ja ik ga even uit van mijn gedachten, en denk dat het pas in de komende maanden duidelijk gaat worden en of er idd al dit weekend de brui er aan hebben gegeven. nu maar weer over voetbal haha
In London zitten veel Amerikaanse en Aziatische banken. Ze zitten daar omdat London een ideale vestenging plek was voor banken. Daarin speelt de sterke pond een rol in.
Nadat uitslag kenbaar is gemaakt, zakte de pond enorm. Maar wat vooral slecht is, is dat de verloop heel onzeker is. Banken hebben liever nu zekerheid, zeker in het achterhoofd dat economische crisis begon omdat banken risico hadden genomen.

Personeel kan overigens ook gewoon worden meegenomen. Een nieuwe hoofdkantoor met nieuwe personeel dat doe je overigens ook niet zo snel.

Overigens gaat het om een onderzoek naar een mogelijk nieuwe vestigingsplek.
remco k
 remco k - maandag 27 juni 2016 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2016 - 10:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

In London zitten veel Amerikaanse en Aziatische banken. Ze zitten daar omdat London een ideale vestenging plek was voor banken. Daarin speelt de sterke pond een rol in.
Nadat uitslag kenbaar is gemaakt, zakte de pond enorm. Maar wat vooral slecht is, is dat de verloop heel onzeker is. Banken hebben liever nu zekerheid, zeker in het achterhoofd dat economische crisis begon omdat banken risico hadden genomen.

Personeel kan overigens ook gewoon worden meegenomen. Een nieuwe hoofdkantoor met nieuwe personeel dat doe je overigens ook niet zo snel.

Overigens gaat het om een onderzoek naar een mogelijk nieuwe vestigingsplek.
In dat soort situaties heb ik nog nooit gehoord of meegemaakt dat persooneel werd meegenomen.. Er gaan niet even 4 a 5 duizend medewerkers verhuizen naar een ander land voor hun werk..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 27 juni 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2016 - 10:28 schreef remco k het volgende:

[..]

In dat soort situaties heb ik nog nooit gehoord of meegemaakt dat persooneel werd meegenomen.. Er gaan niet even 4 a 5 duizend medewerkers verhuizen naar een ander land voor hun werk..
Unilever sluit kantoren in Noord-Amerika

17 oktober 2007 |3 keer bekeken

Unilever sluit kantoren in Noord-Amerika
NEW YORK Unilever zal in de VS en in Canada twee kantoren sluiten. Het gaat hierbij om ondersteunende activiteiten voor de productie van consumptie-ijs.

In totaal zullen 100 medewerkers hun baan verliezen. De rest van het personeelbestand in de kantoren in Green Bay, Wisconsin, en Oakville, Ontario, zal moeten verhuizen naar Englewood Cliffs in New Jersey of naar Toronto.

Volgens Unilever staan er geen banen op de tocht in de ijsfabrieken. Het concern zal wereldwijd 50 van in totaal 300 fabrieken stroomlijnen of sluiten.
-------------------------------------------------------
Mensen die hun baan verliezen dat zijn schoonmakers, personeel van de catering, beveiligers.
remco k
 remco k - maandag 27 juni 2016 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2016 - 11:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Unilever sluit kantoren in Noord-Amerika

17 oktober 2007 |3 keer bekeken

Unilever sluit kantoren in Noord-Amerika
NEW YORK Unilever zal in de VS en in Canada twee kantoren sluiten. Het gaat hierbij om ondersteunende activiteiten voor de productie van consumptie-ijs.

In totaal zullen 100 medewerkers hun baan verliezen. De rest van het personeelbestand in de kantoren in Green Bay, Wisconsin, en Oakville, Ontario, zal moeten verhuizen naar Englewood Cliffs in New Jersey of naar Toronto.

Volgens Unilever staan er geen banen op de tocht in de ijsfabrieken. Het concern zal wereldwijd 50 van in totaal 300 fabrieken stroomlijnen of sluiten.
-------------------------------------------------------
Mensen die hun baan verliezen dat zijn schoonmakers, personeel van de catering, beveiligers.
En lees eens wat er staat. Men moet verhuizen. Er staat nergens dat ze het ook doen. Zo brengen bedrijven dit soort nieuws altijd naar buiten. Was bij de verplaatsing van onze fabriek ook zo. Drie keer raden hoeveel mensen uiteindelijk meegingen.

Schoonmakers catering en beveiliging werken bij dit soort bedrijven vaak bij een onderaannemer en niet rechtstreeks voor de opdrachtgever.

Daarnaast is dit een sluiting waarbij men nog steeds niet naar een ander land hoeft te verhuizen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 27 juni 2016 - 12:50   quote  deeplink  
In 2005 ging het distributie centrum waar ik 25 jaar werkte over van Weesp naar Sint Niklaas in België.
Wij kregen 2 opties....meegaan of via een sociaal plan een afvloeiing....mijn vriendin was net zwanger dus ik koos voor het laatste, net als iedereen trouwens.Uiteindelijk kreeg ik 25 maandsalarissen mee....lijkt leuk maar de belastingdienst was de lachende derde

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0873851