BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 30 juni 2016 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2016 - 17:01 schreef hjf het volgende:

[..]

Thanx gap. Ik ben ook weer blij dat ik terug ben het forum. Ben en blijf tenslotte een geboren ajaxcied. Tot de dood ons gaat scheiden.
:) Eens Ajacied, altijd Ajacied. Bij mij zit de club in mijn genen, in mijn schenen, in mijn benen en in mijn tenen (en gaat nooit meer henen) ;)

Ja, een burn out is een slopend iets. Het wordt schromelijk onderschat door mensen die het nooit overkomen is! Een vriend van ons is het jaren geleden ook overkomen. Dat was een gigantisch lang proces om weer enigszins normaal te kunnen functioneren. Met vallen en opstaan, met een ongelooflijk portie geduld en doorzettingsvermogen en met de juiste professionele begeleiding en van zijn vrouw en kinderen. Inmiddels gaat het met hem best wel goed, maar dat heeft jaren geduurd. Gelukkig is hij niet depressief geworden. Kop op gap, het komt uiteindelijk helemaal goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2016 door Pavlov14 --
p111
 p111 - donderdag 30 juni 2016 - 18:44   quote  deeplink  
De jeugdopleiding van Ajax laat hierdoor weer een groot talent vervroegd vertrekken, 'Juan is een opwindende speler die wij al tijden, ook in zijn periode bij Ajax, volgden,' aldus Chelsea. 'In zijn eerder jeugdjaren heeft hij meer als vleugelspeler gespeeld, maar de laatste tijd is hij meer een centrale middenvelder.'
Dit is tcoh drama wat kan je daar als club nou aan doen niks toch kut engelsen.
p111
 p111 - donderdag 30 juni 2016 - 18:44   quote  deeplink  
De jeugdopleiding van Ajax laat hierdoor weer een groot talent vervroegd vertrekken, 'Juan is een opwindende speler die wij al tijden, ook in zijn periode bij Ajax, volgden,' aldus Chelsea. 'In zijn eerder jeugdjaren heeft hij meer als vleugelspeler gespeeld, maar de laatste tijd is hij meer een centrale middenvelder.'
Dit is tcoh drama wat kan je daar als club nou aan doen niks toch kut engelsen.
p111
 p111 - donderdag 30 juni 2016 - 18:44   quote  deeplink  
De jeugdopleiding van Ajax laat hierdoor weer een groot talent vervroegd vertrekken, 'Juan is een opwindende speler die wij al tijden, ook in zijn periode bij Ajax, volgden,' aldus Chelsea. 'In zijn eerder jeugdjaren heeft hij meer als vleugelspeler gespeeld, maar de laatste tijd is hij meer een centrale middenvelder.'
Dit is tcoh drama wat kan je daar als club nou aan doen niks toch kut engelsen.
Eide
 Eide - donderdag 30 juni 2016 - 19:14   quote  deeplink  
Juan Familia Castillo naar Chelsea. Ajax was al wel met hem bezig voor een contract maar helaas was de roep uit Engeland te sterk :)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 juni 2016 - 19:21   quote  deeplink  
Binnenkort kan dat dus niet meer
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 juni 2016 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2016 - 18:44 schreef p111 het volgende:
De jeugdopleiding van Ajax laat hierdoor weer een groot talent vervroegd vertrekken, 'Juan is een opwindende speler die wij al tijden, ook in zijn periode bij Ajax, volgden,' aldus Chelsea. 'In zijn eerder jeugdjaren heeft hij meer als vleugelspeler gespeeld, maar de laatste tijd is hij meer een centrale middenvelder.'
Dit is tcoh drama wat kan je daar als club nou aan doen niks toch kut engelsen.
Ajax doet het zelf ook.. Het is jammer vooral omdat die Engelsen zoveel te besteden hebben is er vaak geen houden aan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 juni 2016 - 21:31   quote  deeplink  
Hoe groot denken jullie de kans is dat Millik blijft?
Eide
 Eide - donderdag 30 juni 2016 - 21:38   quote  deeplink  
Als ik de geluiden vanuit Ajax hoor via de media is de kans op een vertrek heel groot. Milik gaat pas praten na het EK maar er zou interesse van 4 verschillende clubs zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 juni 2016 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2016 - 21:38 schreef Eide het volgende:
Als ik de geluiden vanuit Ajax hoor via de media is de kans op een vertrek heel groot. Milik gaat pas praten na het EK maar er zou interesse van 4 verschillende clubs zijn.
Zijn dat berichten van de media of heb je contact binnen ajax?
Zijn het geruchten of is er al een bod uit gebracht?

Op Jansen is 18 miljoen geboden en az heeft dat geweigerd tot ontevredenheid van jansen zelf.
Dan zal millik niet goedkoper zijn dan 18 miljoen neem ik aan.

Maar gisteren was er een persconferentie bij de polen met millik aan tafel. Een journalist vroeg aan millik hoe goed de band met bergkamp is en hoe belangrijk bergkamp is. Ik was wel een beetje verbaast dat de band zo goed is, dat zelfs tijdens het ek contact hebben. Hij vind dat hij nog genoeg kan leren van Bergkamp.

Ik dacht eerst ook, nou die is weg. Voor mij is de kans dat hij blijft wel wat gegroeid. Zeker omdat we ook een trainer hebben die aanvallend voetbal wil spelen. Heerlijk voor een spits. Ajax hoeft hem niet te verkopen en volgens mij hoeft hij ook niet perse weg.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 juni 2016 - 22:13   quote  deeplink  
Wat ik ook opmerkelijk vind is dat millik pas na het ek wil praten terwijl er wel transfers zijn van spelers die nog op het ek actief zijn. Overigens wil hij ook met bosz praten na het ek.

De vraag is of er een bod is binnengekomen of zijn het enkel geruchten
Eide
 Eide - donderdag 30 juni 2016 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2016 - 22:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zijn dat berichten van de media of heb je contact binnen ajax?
Via de media natuurlijk en slechts geruchten, maar Sevilla, Roma, Lazio en Inter zouden hem allemaal volgen en intresse hebben. Leicester werd ook een tijdje genoemd maar daar heeft Vardy bijgetekend.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 juni 2016 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2016 - 22:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Via de media natuurlijk en slechts geruchten, maar Sevilla, Roma, Lazio en Inter zouden hem allemaal volgen en intresse hebben. Leicester werd ook een tijdje genoemd maar daar heeft Vardy bijgetekend.
Gaat Ajax hem overtuigen om te blijven en zo ja, gaan ze dat dan ook lukken?

Gezien dat Ajax geen haast maakt met een transfer van zowel millik als zijn mogelijke opvolger. Bergkamp dagelijks contact heeft met millik tijdens het ek. Dat lijkt erop dat Ajax en Millik nog geen afscheid van elkaar hebben genomen. Hoe enthousiast raakt millik van de plannen van Bosz. Wil hij Ajax nu verlaten of na een seizoen met 30 goals?

Nu Polen is uitgeschakeld, gaan we het weten wat de plannen van Ajax en Millik zijn. Ik ben toch wel benieuwd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2016 door Positieve Arrogantie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 juli 2016 - 00:10   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij blijft, is jong en ambitieus...hij kan alleen maar groeien en dus geld op gaan brengen...maar wat wil hij zelf want daar draait het nu om.....
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2016 - 08:22   quote  deeplink  
Uiteindelijk heeft hij gewoon een heel slecht EK gespeeld. En is zijn prijs naar mijn idee niet opgevoerd maar gedaald..

Hij mag van mij overigens blijven hoor..
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 juli 2016 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 08:22 schreef remco k het volgende:
Uiteindelijk heeft hij gewoon een heel slecht EK gespeeld. En is zijn prijs naar mijn idee niet opgevoerd maar gedaald..

Hij mag van mij overigens blijven hoor..
Dat kan je volgens mij nooit zeggen. Maakt de 1-0 in de eerste wedstrijd. Overstapje/bal slim laten lopen in ik meen de derde wedstrijd. Schiet onder druk twee pingels erin.
Heeft zeker ook kansen gemist maar als je kijkt naar Zlatan en nog veel erger Harry Kane en nee dat zijn echt betere spitsen maar dan heeft Milik het best aardig gedaan.
Echter zou ik niet begrijpen waarom ze Milik willen verkopen en dan KJH willen halen.
Eide
 Eide - vrijdag 01 juli 2016 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 08:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat kan je volgens mij nooit zeggen. Maakt de 1-0 in de eerste wedstrijd. Overstapje/bal slim laten lopen in ik meen de derde wedstrijd. Schiet onder druk twee pingels erin.
Heeft zeker ook kansen gemist maar als je kijkt naar Zlatan en nog veel erger Harry Kane en nee dat zijn echt betere spitsen maar dan heeft Milik het best aardig gedaan.
Eens. Gister was hij na de 1-0 van Lewandowski ook de enige Pool die nog 2 maal echt gevaarlijk werd. Hij is vaak lang vrijwel onzichtbaar maar ik vond hem met afstand de gevaarlijkste speler van de Polen dit toernooi.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 juli 2016 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 08:22 schreef remco k het volgende:
Uiteindelijk heeft hij gewoon een heel slecht EK gespeeld. En is zijn prijs naar mijn idee niet opgevoerd maar gedaald..

Hij mag van mij overigens blijven hoor..
Zijn prijs is niet gedaald hoor. Ok hij miste wat kansen maar qua spel deed hij niet veel voor Lewandowski onder. Niet dat die goed speelde maar toch die speelde niet beter dan Millik. Daar wordt je dan mee vergeleken denk ik.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 juli 2016 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2016 - 22:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Via de media natuurlijk en slechts geruchten, maar Sevilla, Roma, Lazio en Inter zouden hem allemaal volgen en intresse hebben. Leicester werd ook een tijdje genoemd maar daar heeft Vardy bijgetekend.
Juventus wil hem volgens mij ook. Gerucht dat ze hem als vervanger van de vertrekkende Morata willen.
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2016 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 09:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zijn prijs is niet gedaald hoor. Ok hij miste wat kansen maar qua spel deed hij niet veel voor Lewandowski onder. Niet dat die goed speelde maar toch die speelde niet beter dan Millik. Daar wordt je dan mee vergeleken denk ik.
Ik denk niet dat ze daar naar kijken..Ik denk dat ze gewoon kijken naar zijn eigen prestaties, en ik vind dat die gewoon niet goed zijn, heeft niet het verschil kunnen maken en was voetballend gewoon matig, en voor de goal zeker niet scherp genoeg..
Eide
 Eide - vrijdag 01 juli 2016 - 10:59   quote  deeplink  
Ajax is vanaf vandaag eindelijk verlost van Boilesen. Het contract van Boilesen is vandaag afgelopen. Officieel dus Ajacied af.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 juli 2016 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 08:22 schreef remco k het volgende:
Uiteindelijk heeft hij gewoon een heel slecht EK gespeeld. En is zijn prijs naar mijn idee niet opgevoerd maar gedaald..

Hij mag van mij overigens blijven hoor..
Als je wilt hebben over een verandering, dan moet je eerst je begin en eind datum vast stellen. Daar kan je over discusieren waar je wilt beginnen. Kan begin van het EK zijn of het begin van de voorbereiding van het EK.

Is er iets veranderd tijdens of voor het EK ten opzichte van situatie van voor dat de voorbereiding begon.
Is de vraag naar Millik toe of afgenomen?
Is het aanbod van spelers in zijn categorie toe of afgenomen?
Is zijn vorm toe of afgenomen en wat is de trend van de vorm van andere spelers?
Is de speler langdurig geblesseerd geraakt?
Is de speler in het nieuws gekomen?
Heeft de speler in zich in die periode zich verbeterd tenopzichte van andere spelers, Bijvoorbeeld ervaring opgedaan wat andere niet hebben gedaan.

Zijn op de bovenstaande vragen ja of nee te beantwoorden. Dan is de prijs omhoog of omlaag gegaan.

Ja, de vraag is toegenomen.
Weet ik niet, er zijn al wat spelers getranfereerd, Vincent Jansen is bekender geworden door zijn prestaties bij Oranje.
Vorm is niet veranderd, vorm is gelijk gebleven aan de vorm die hij liet zijn bij Ajax. Terwijl andere slechter zijn gaan presteren dan dat ze deden bij hun clubs.
Nee, speler niet geblesseerd geraakt.
Nee, speler is niet noemenswaardig in het nieuws gekomen.
Ja, hij heeft ervaring op gedaan. Dit was zijn 1ste EK en heeft de alle wedstrijden 90min of langer gespeeld.

Conclusie: zijn positie in de markt is niet veranderd tenopzichte van voor het EK. Het lijkt mij zelfs dat hij eerder in waarde toegenomen is dan dat zijn waarde daalt. Omdat dit toch een EK is waar niet heel goed word gevoetbald, Millik is daar geen uitzondering in.
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2016 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 11:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je wilt hebben over een verandering, dan moet je eerst je begin en eind datum vast stellen. Daar kan je over discusieren waar je wilt beginnen. Kan begin van het EK zijn of het begin van de voorbereiding van het EK.

Is er iets veranderd tijdens of voor het EK ten opzichte van situatie van voor dat de voorbereiding begon.
Is de vraag naar Millik toe of afgenomen?
Is het aanbod van spelers in zijn categorie toe of afgenomen?
Is zijn vorm toe of afgenomen en wat is de trend van de vorm van andere spelers?
Is de speler langdurig geblesseerd geraakt?
Is de speler in het nieuws gekomen?
Heeft de speler in zich in die periode zich verbeterd tenopzichte van andere spelers, Bijvoorbeeld ervaring opgedaan wat andere niet hebben gedaan.

Zijn op de bovenstaande vragen ja of nee te beantwoorden. Dan is de prijs omhoog of omlaag gegaan.

Ja, de vraag is toegenomen.
Weet ik niet, er zijn al wat spelers getranfereerd, Vincent Jansen is bekender geworden door zijn prestaties bij Oranje.
Vorm is niet veranderd, vorm is gelijk gebleven aan de vorm die hij liet zijn bij Ajax. Terwijl andere slechter zijn gaan presteren dan dat ze deden bij hun clubs.
Nee, speler niet geblesseerd geraakt.
Nee, speler is niet noemenswaardig in het nieuws gekomen.
Ja, hij heeft ervaring op gedaan. Dit was zijn 1ste EK en heeft de alle wedstrijden 90min of langer gespeeld.

Conclusie: zijn positie in de markt is niet veranderd tenopzichte van voor het EK. Het lijkt mij zelfs dat hij eerder in waarde toegenomen is dan dat zijn waarde daalt. Omdat dit toch een EK is waar niet heel goed word gevoetbald, Millik is daar geen uitzondering in.
Kerel wat een verhaal.

Millik speelt in mijn opiek een slecht EK, en ik denk dat daarom de prijs in ieder geval niet is opgedreven.. Nks meer en niks minder..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 juli 2016 - 12:09   quote  deeplink  
Dit hele EK is slecht, daar is Millik geen uitzondering in.
Overal over de hele wereld word er slecht gevoetbalt
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2016 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 12:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Dit hele EK is slecht, daar is Millik geen uitzondering in.
Overal over de hele wereld word er slecht gevoetbalt
Oneens, ik heb goed voetbal gezien op dit EK, en al helemaal in Zuid Amerika, dat was gewoon een fantastisch toernooi..

En als de rest doet moet hij het ook doen. Als iedereen van de brug afspringt moet hij dat dan ook doen?

Hij heeft naar mijn idee gewoon een matig eindtoernooi gespeeld. En dat komt zijn transferwaarde niet ten goede..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2016 door remco k --
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 juli 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 12:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Oneens, ik heb goed voetbal gezien op dit EK, en al helemaal in Zuid Amerika, dat was gewoon een fantastisch toernooi..

En als de rest doet moet hij het ook doen. Als iedereen van de brug afspringt moet hij dat dan ook doen?

Hij heeft naar mijn idee gewoon een matig eindtoernooi gespeeld. En dat komt zijn transferwaarde niet ten goede..
Zo'n beetje iedereen ziet dat dit EK zo verschrikkelijk slecht is qua voetbal en dat is ook zo. Op een paar wedstrijden na is het niveau echt om te janken dus dat jij goed voetbal hebt gezien kan ik weer niet anders zien als dat je weer dwars ligt om het dwars ligge?!
En Milik speelde zeker niet zijn beste wedstrijden maar vergeleken met Zlatan, Kane, Morata, Ronaldo(was gisteren zo slecht) en ook Lewandowski dan valt hij echt wel mee.
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2016 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 12:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zo'n beetje iedereen ziet dat dit EK zo verschrikkelijk slecht is qua voetbal en dat is ook zo. Op een paar wedstrijden na is het niveau echt om te janken dus dat jij goed voetbal hebt gezien kan ik weer niet anders zien als dat je weer dwars ligt om het dwars ligge?!
En Milik speelde zeker niet zijn beste wedstrijden maar vergeleken met Zlatan, Kane, Morata, Ronaldo(was gisteren zo slecht) en ook Lewandowski dan valt hij echt wel mee.
Lekker belangrijk dat vergelijken, maar die andere mannen willen niet naar een andere club, en hoeven hun transfer er dus niet mee te verdienen.

Er zijn inderdaad veel slechte wedstrijden geweest. Maar ik heb ook hele goede ploegen gezien.. Kroatie heb ik twee goede wedstrijden zien spelen, Spanje was geweldig in de tweede wedstrijd. Italie heb ik tot nu toe verassend van genoten, Duitsland speelt gewoon heel erg goed en Belgie is de laatste twee wedstrijden ook gewoon goed op dreef..Dus dat ik stel dat ik wel goed voetbal heb gezien is niet dwars liggen, maar gewoon zoals ik het zie..

En meneer moet dan weer op de persoonlijke toer, wat ben je ook een droevig ventje man..
De grootste jankerd van het hele forum over het respecteren van een andermans mening, misschien eens in de spiegel kijken op dat vlak..

Als ik hem op de korrel zou hebben om te kopen, dan zou ik op basis van dit EK totaal niet overtuigd zijn..
Of ga jij me nu vertellen dat dit wel het geval is??

Want daar gaat het namelijk om...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2016 door remco k --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 juli 2016 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 13:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ik hem op de korrel zou hebben om te kopen, dan zou ik op basis van dit EK totaal niet overtuigd zijn..
Of ga jij me nu vertellen dat dit wel het geval is??

Want daar gaat het namelijk om...
Nee, op deze informatie niet daar ga je hem niet om kopen. Dat klopt. Dus er komen door dit toernooi geen nieuwe clubs bij. Niet door zijn prestaties op dit EK.

Op deze informatie raak je ook niet overtuigd om hem niet te kopen. Waardoor dus de clubs die hem voor het EK al volgde hem zijn blijven volgen. Of heb jij informatie dat clubs zijn afgehaakt?

Kortom het ek heeft totaal geen effect gehad.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 juli 2016 - 13:54   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/670771/milik-op-het-ek-ajax-mag-zich-in-zijn-handen-wrijven-met-completere-spits.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 juli 2016 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 13:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekker belangrijk dat vergelijken, maar die andere mannen willen niet naar een andere club, en hoeven hun transfer er dus niet mee te verdienen.

Er zijn inderdaad veel slechte wedstrijden geweest. Maar ik heb ook hele goede ploegen gezien.. Kroatie heb ik twee goede wedstrijden zien spelen, Spanje was geweldig in de tweede wedstrijd. Italie heb ik tot nu toe verassend van genoten, Duitsland speelt gewoon heel erg goed en Belgie is de laatste twee wedstrijden ook gewoon goed op dreef..Dus dat ik stel dat ik wel goed voetbal heb gezien is niet dwars liggen, maar gewoon zoals ik het zie..

En meneer moet dan weer op de persoonlijke toer, wat ben je ook een droevig ventje man..
De grootste jankerd van het hele forum over het respecteren van een andermans mening, misschien eens in de spiegel kijken op dat vlak..

Als ik hem op de korrel zou hebben om te kopen, dan zou ik op basis van dit EK totaal niet overtuigd zijn..
Of ga jij me nu vertellen dat dit wel het geval is??

Want daar gaat het namelijk om...
Millik heeft zichzelf geen goede dienst bewezen door de vele kansen te missen dat ben ik met je eens. Maar zelfde als het stukje hierboven met cijfertjes kwam er wel uit dat hij goed meegevoetbald heeft. Dus ik den dat zijn waarde redelijk gelijk gebleven is. Maakte hij die kansen wel gewoon was hij weg voor 25+ miljoen.
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 13:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, op deze informatie niet daar ga je hem niet om kopen. Dat klopt. Dus er komen door dit toernooi geen nieuwe clubs bij. Niet door zijn prestaties op dit EK.

Op deze informatie raak je ook niet overtuigd om hem niet te kopen. Waardoor dus de clubs die hem voor het EK al volgde hem zijn blijven volgen. Of heb jij informatie dat clubs zijn afgehaakt?

Kortom het ek heeft totaal geen effect gehad.
Ik denk van wel.. NIet goed geweest op het EK.. Grotere wedstrijden heeft hij nog nooit gespeeld, dus op dit moment niet in staat om onder echte druk prestaties te leveren van formaat.. Dus misschien wel minder waard geworden.
remco k
 remco k - vrijdag 01 juli 2016 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 14:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Millik heeft zichzelf geen goede dienst bewezen door de vele kansen te missen dat ben ik met je eens. Maar zelfde als het stukje hierboven met cijfertjes kwam er wel uit dat hij goed meegevoetbald heeft. Dus ik den dat zijn waarde redelijk gelijk gebleven is. Maakte hij die kansen wel gewoon was hij weg voor 25+ miljoen.
Dat laatste is wat ik bedoel, en met name naar dat koelbloedige wordt wel gekeken op zon Wk..
hjf
 hjf - vrijdag 01 juli 2016 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2016 - 17:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haal dan wel ff die x van Ajacied weg.. ;-)
Maar top dat je weer aan de gang bent. Het is lastig terugkomen na een burn out weet ik uit ervaring. Zit er na 3 jaar nog middenin en ben ook nog niet op de helft van waar ik was.
Soms twijfel je nog wel of je er ooit komt. Welkom terug in ieder geval!
Dank je vriend. Heel veel sterkte. Soms moet je dingen accepteren zoals ze gaan en komen. Ik heb in IJsselstein de beste psychotherapeut van de wereld gehad. Mocht je haar naam willen hebben, dan stuur je mij maar even een PB. Verder is bij mij een hond en naar mijn muziek luisteren een medicijn geweest. En natuurlijk last but not least: mijn vrouw. Als ik wat voor je kan betekenen. Please let me know.
hjf
 hjf - vrijdag 01 juli 2016 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2016 - 21:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Hoe groot denken jullie de kans is dat Millik blijft?
Wordt met de dag groter. Ik hoop dat hij nog 1 jaar blijft.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 02 juli 2016 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 19:17 schreef hjf het volgende:

[..]

Dank je vriend. Heel veel sterkte. Soms moet je dingen accepteren zoals ze gaan en komen. Ik heb in IJsselstein de beste psychotherapeut van de wereld gehad. Mocht je haar naam willen hebben, dan stuur je mij maar even een PB. Verder is bij mij een hond en naar mijn muziek luisteren een medicijn geweest. En natuurlijk last but not least: mijn vrouw. Als ik wat voor je kan betekenen. Please let me know.
Een deel van de oorzaak ligt in IJsselstein ik werkte daar..
Ik denk dat ik wel redelijk op weg ben hoor heb ook een lieve vrouw en een leuk zoontje.
Haal weer plezier uit mijn hobby's zou alleen graag weer aan de gang gaan. Wordt ook hard aan gewerkt maar inderdaad accepteren is nog wel het moeilijkste van allemaal. Maar soms zal je wel moeten om verder te kunnen. In ieder geval bedankt voor je aanbod. Als je nog tips hebt over zelfstandig aan de gang gaan kun je me ook een pb sturen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 02 juli 2016 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 19:19 schreef hjf het volgende:

[..]

Wordt met de dag groter. Ik hoop dat hij nog 1 jaar blijft.
En toch vind ik het lastig want vind hem niet de ideale spits maar zijn cijfers zijn gewoon goed te noemen bij Ajax. Hij hoeft van mij dus ook niet weg maar tegen goed bod kun je ook geen nee zeggen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 02 juli 2016 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2016 - 13:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekker belangrijk dat vergelijken, maar die andere mannen willen niet naar een andere club, en hoeven hun transfer er dus niet mee te verdienen.

Er zijn inderdaad veel slechte wedstrijden geweest. Maar ik heb ook hele goede ploegen gezien.. Kroatie heb ik twee goede wedstrijden zien spelen, Spanje was geweldig in de tweede wedstrijd. Italie heb ik tot nu toe verassend van genoten, Duitsland speelt gewoon heel erg goed en Belgie is de laatste twee wedstrijden ook gewoon goed op dreef..Dus dat ik stel dat ik wel goed voetbal heb gezien is niet dwars liggen, maar gewoon zoals ik het zie..

En meneer moet dan weer op de persoonlijke toer, wat ben je ook een droevig ventje man..
De grootste jankerd van het hele forum over het respecteren van een andermans mening, misschien eens in de spiegel kijken op dat vlak..

Als ik hem op de korrel zou hebben om te kopen, dan zou ik op basis van dit EK totaal niet overtuigd zijn..
Of ga jij me nu vertellen dat dit wel het geval is??

Want daar gaat het namelijk om...
"Lekker belangrijk dat vergelijken, maar die andere mannen willen niet naar een andere club, en hoeven hun transfer er dus niet mee te verdienen."

Wat heeft bovenstaand in hemelsnaam ermee te maken over het niveau van Milik?? Dus omdat die anderen niet weg hoeven, maar wel beter zijn, hoeven ze hun best maar niet te doen? Als je nou eens leest. Ik vergelijk Milik met veel betere spelers. Die betere spelers doen het nog minder dan Milik. Zo simpel is het.

"En meneer moet dan weer op de persoonlijke toer, wat ben je ook een droevig ventje man..
De grootste jankerd van het hele forum over het respecteren van een andermans mening, misschien eens in de spiegel kijken op dat vlak.."

Vraag mij af wie nu er jankt eigenlijk en gaat er ook de persoonlijke tour? Klopt. Jouw manier van reageren naar andere toe komt over alsof JIJ alle wijsheid in pacht hebt. Wat een ander zegt wordt 99 van de 100 keer afgedaan als onzin en gelul. Verder ben jij diegene die het meest persoonlijk wordt naar andere toe en heb jou dingen zien schrijven waar ik nog niet eens bij in de buurt kom. Verder vind ik het heerlijk om jou te zieken want je hapt altijd zo heerlijk.

Fijn weekend knurfie!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 02 juli 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2016 - 10:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

"Lekker belangrijk dat vergelijken, maar die andere mannen willen niet naar een andere club, en hoeven hun transfer er dus niet mee te verdienen."

Wat heeft bovenstaand in hemelsnaam ermee te maken over het niveau van Milik?? Dus omdat die anderen niet weg hoeven, maar wel beter zijn, hoeven ze hun best maar niet te doen? Als je nou eens leest. Ik vergelijk Milik met veel betere spelers. Die betere spelers doen het nog minder dan Milik. Zo simpel is het.

"En meneer moet dan weer op de persoonlijke toer, wat ben je ook een droevig ventje man..
De grootste jankerd van het hele forum over het respecteren van een andermans mening, misschien eens in de spiegel kijken op dat vlak.."

Vraag mij af wie nu er jankt eigenlijk en gaat er ook de persoonlijke tour? Klopt. Jouw manier van reageren naar andere toe komt over alsof JIJ alle wijsheid in pacht hebt. Wat een ander zegt wordt 99 van de 100 keer afgedaan als onzin en gelul. Verder ben jij diegene die het meest persoonlijk wordt naar andere toe en heb jou dingen zien schrijven waar ik nog niet eens bij in de buurt kom. Verder vind ik het heerlijk om jou te zieken want je hapt altijd zo heerlijk.

Fijn weekend knurfie!!
Ik ga reageer toch, terwijl ik wellicht niet mee moet bemoeien.

" Ik vergelijk Milik met veel betere spelers. Die betere spelers doen het nog minder dan Milik. Zo simpel is het." Dit is wat jij zegt.

Millik vergelijken met andere spelers, dat verhoogt of verlaagt de prijs van Millik niet.
Het kan enkel als een excuus dienen als er word beweerd dat hij minder goed heeft gespeeld bij polen dan bij Ajax. Dan kan je zeggen, dat er meerdere spelers zijn die slechter presteren bij hun land dan bij hun club.

Wat je wel moet doen is Milik prestaties vergelijken met de prestaties van Milik zelf. Dan zie je dat het zo veel heel veel verschillen zijn. Hij is niet beter of slechter gaan presteren dan bij Ajax. Maar dan is de vraag of je hem eerlijk kan vergelijken in team met 10 andere spelers, in een andere opstelling en ander manier van spelen?
Nee, dat vind ik van niet. Je zou hem eigenlijk moeten vergelijken met de kwalificatie periode met Polen.
remco k
 remco k - zaterdag 02 juli 2016 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2016 - 10:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

"Lekker belangrijk dat vergelijken, maar die andere mannen willen niet naar een andere club, en hoeven hun transfer er dus niet mee te verdienen."

Wat heeft bovenstaand in hemelsnaam ermee te maken over het niveau van Milik?? Dus omdat die anderen niet weg hoeven, maar wel beter zijn, hoeven ze hun best maar niet te doen? Als je nou eens leest. Ik vergelijk Milik met veel betere spelers. Die betere spelers doen het nog minder dan Milik. Zo simpel is het.

"En meneer moet dan weer op de persoonlijke toer, wat ben je ook een droevig ventje man..
De grootste jankerd van het hele forum over het respecteren van een andermans mening, misschien eens in de spiegel kijken op dat vlak.."

Vraag mij af wie nu er jankt eigenlijk en gaat er ook de persoonlijke tour? Klopt. Jouw manier van reageren naar andere toe komt over alsof JIJ alle wijsheid in pacht hebt. Wat een ander zegt wordt 99 van de 100 keer afgedaan als onzin en gelul. Verder ben jij diegene die het meest persoonlijk wordt naar andere toe en heb jou dingen zien schrijven waar ik nog niet eens bij in de buurt kom. Verder vind ik het heerlijk om jou te zieken want je hapt altijd zo heerlijk.

Fijn weekend knurfie!!
De hele discussie ging over het feit dat zijn prijs al dan niet omhoog is gegaan. Daar hebben de prestaties van andere mensen helemaal niets mee te maken, wat je daar dus ook verder over post doet er helemaal niet toe..

En ik ben erg blij dat je gelukkig wordt van mijn reacties. Als jij dat als happen ziet is dat prima.. Lig de helft van de tijd dubbel van je reacties kerel, daar krijg jij echt helemaal niemand mee op de kast..
Brandje
 Brandje - zaterdag 02 juli 2016 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2016 - 11:53 schreef remco k het volgende:

[..]

De hele discussie ging over het feit dat zijn prijs al dan niet omhoog is gegaan. Daar hebben de prestaties van andere mensen helemaal niets mee te maken, wat je daar dus ook verder over post doet er helemaal niet toe..

En ik ben erg blij dat je gelukkig wordt van mijn reacties. Als jij dat als happen ziet is dat prima.. Lig de helft van de tijd dubbel van je reacties kerel, daar krijg jij echt helemaal niemand mee op de kast..
Als je dubbel ligt waarom ga je er dan altijd zo serieus op in??

De discussie ging er om dat jij denkt dat zijn waarde gedaald is omdat hij volgens jou slecht speelde. Ik geef aan dat anderen nog veel slechter waren terwijl dat veel betere spitsen zijn. Vandaar het vergelijk dat Milik tov die zogenaamde toppers helemaal niet slecht speelde en dat zijn waarde daarom niet gedaald is. Dus jouw zielige gedrag in een ander topic dat wanneer hij een kans mist en jouw reactie daarop is dat hij dan weer een miljoen minder waard is slaat gewoon echt helemaal nergens op en komt zelfs denigrerend over. Maar ja, zo ben jij nu eenmaal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 juli 2016 - 14:41   quote  deeplink  
Het is hier ook nog geen spat veranderd zo te lezen! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 juli 2016 - 16:00   quote  deeplink  
Maar lees nu bijvoorbeeld dat Juventus 10 tot 15 miljoen wil betalen voor Milik! Das echt lachwekkend. Ik zou als Ajax zijnde de deur weer heel hard dichtgooien en daarna knalhard in lachen uitbarsten dat die kut Itakkers het in het vliegtuig op de weg terug naar huis nog steeds horen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 juli 2016 - 16:00   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2016 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 juli 2016 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2016 - 14:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Het is hier ook nog geen spat veranderd zo te lezen! ;-)
Nope....wordt alleen maar erger...dus voor mij ook minder om te reageren
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 juli 2016 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2016 - 21:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nope....wordt alleen maar erger...dus voor mij ook minder om te reageren
Inderdaad.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 juli 2016 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2016 - 21:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2016 door Nenam_tiL --
hjf
 hjf - zondag 03 juli 2016 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2016 - 14:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Het is hier ook nog geen spat veranderd zo te lezen! ;-)
We moeten met z'n allen weer terug naar de basis. Wij zijn ajaxieden forever. En dat zit in ons hart.
Eide
 Eide - zondag 03 juli 2016 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2016 - 11:08 schreef hjf het volgende:

[..]

ajaxieden
Ajacieden. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2016 door Eide --
p111
 p111 - zondag 03 juli 2016 - 11:41   quote  deeplink  
Volgens mij is dit gewoon verveling,we missen onze jongens op het veld.
p111
 p111 - zondag 03 juli 2016 - 11:41   quote  deeplink  
Volgens mij is dit gewoon verveling,we missen onze jongens op het veld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0869600