BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zondag 03 juli 2016 - 11:41   quote  deeplink  
Volgens mij is dit gewoon verveling,we missen onze jongens op het veld.
p111
 p111 - zondag 03 juli 2016 - 11:41   quote  deeplink  
3x is scheepsrecht
p111
 p111 - zondag 03 juli 2016 - 11:41   quote  deeplink  
3x is scheepsrecht
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 03 juli 2016 - 12:56   quote  deeplink  
Ik las ergens dat Gregory van der Wiel zo goed als rond zou zijn met Fenerbahce. Levert die (mogelijke) transfer nog wat euro's op voor Ajax, zijnde opleidingskosten? Of verjaart dat? Ik heb geen idee. Kan iemand mij daarover iets zeggen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 juli 2016 - 13:01   quote  deeplink  


Wat een eikel .....hahahahahahahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 juli 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2016 - 12:56 schreef Pavlov14 het volgende:
Ik las ergens dat Gregory van der Wiel zo goed als rond zou zijn met Fenerbahce. Levert die (mogelijke) transfer nog wat euro's op voor Ajax, zijnde opleidingskosten? Of verjaart dat? Ik heb geen idee. Kan iemand mij daarover iets zeggen?
Dat is mogelijk. Opleidingskosten blijven bij elke transfer terugkomen, net zo lang tot de speler stopt met voetballen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 juli 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2016 - 13:01 schreef Nenam_tiL het volgende:
[ filmpje ]

Wat een eikel .....hahahahahahahahaha
Hehehehe en hierom heb ik gisterenavond nog het meest dubbel gelegen. Die Itakkers waren echt bezig om de pingels te halen en moesten zelfs met alle geweld in de laatste 3 seconden dit figuur nog binnen de lijnen brengen ten koste van een verdediger. En vervolgens faalt hij een paar minuten later zo keihard vanaf de strafschopstip! Echt geweldig!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 juli 2016 - 13:06   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2016 door Ajax Warrior --
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 03 juli 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2016 - 13:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is mogelijk. Opleidingskosten blijven bij elke transfer terugkomen, net zo lang tot de speler stopt met voetballen.
OK. Thanks man! Dan gaat de geldla van Ajax dus ook weer open om de binnenkomende euro's op te bergen ;) (Als het doorgaat).
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 03 juli 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2016 - 13:01 schreef Nenam_tiL het volgende:
[ filmpje ]

Wat een eikel .....hahahahahahahahaha
Inderdaad. Ik zag hem z'n hiphoppende aanloop nemen en wist dat de bal er niet in zou gaan. Wat een lullo
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 juli 2016 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2016 - 13:07 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik zag hem z'n hiphoppende aanloop nemen en wist dat de bal er niet in zou gaan. Wat een lullo
Helemaal niet, ster van de avond! Samen met Pelle! Whahahahaha
p111
 p111 - zondag 03 juli 2016 - 13:29   quote  deeplink  
Ja ook Pelle moest even zijn maniertjes aan Neuer tonen en ook die klote lul miste heerlijk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 juli 2016 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2016 - 13:29 schreef p111 het volgende:
Ja ook Pelle moest even zijn maniertjes aan Neuer tonen en ook die klote lul miste heerlijk
Echt niet, ook een topper wat dat betreft!!

Germany!!
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 03 juli 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2016 - 13:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal niet, ster van de avond! Samen met Pelle! Whahahahaha
Haha. Lachen.
hjf
 hjf - zondag 03 juli 2016 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2016 - 11:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajacieden. :)
Thanx Eide. Ik ben er te lang uit geweest denk ik en wordt een dagje ouder. Dan krijg je dit soort foutjes.
hjf
 hjf - zondag 03 juli 2016 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2016 - 13:01 schreef Nenam_tiL het volgende:
[ filmpje ]

Wat een eikel .....hahahahahahahahaha
Hoe krijg je dit elke keer weer voor elkaar Peet. Er knap en iedere keer weer een feest om dit te mogen zien. Thanx.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 juli 2016 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2016 - 16:24 schreef hjf het volgende:

[..]

Hoe krijg je dit elke keer weer voor elkaar Peet. Er knap en iedere keer weer een feest om dit te mogen zien. Thanx.
Gewoon zoeken op joetoep.........graag gedaan ;-)
p111
 p111 - zondag 03 juli 2016 - 18:03   quote  deeplink  
Morgen begint het feest weer trainings week in wintersportplaats Mayerhofen gezellig stadje en alle jonkies mee prima zaak.
remco k
 remco k - maandag 04 juli 2016 - 10:36   quote  deeplink  
Tering, de Spurs betalen 19.5 miljoen Euro voor Vincent Janssen..

Echt verschrikkelijk knap van AZ>..

Maar wat zijn onze jongens dan waard die in de belangstelling van andere clubs staan..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 juli 2016 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 10:36 schreef remco k het volgende:
Tering, de Spurs betalen 19.5 miljoen Euro voor Vincent Janssen..

Echt verschrikkelijk knap van AZ>..

Maar wat zijn onze jongens dan waard die in de belangstelling van andere clubs staan..
Daarom brengt Millik dit mogelijk ook wel op.

Sneijder bied zichzelf aan bij Milan is dit geen mooi moment voor Ajax?
Niet dat we op die positie hem nodig hebben maar met zijn kwaliteiten kunnen we hem best gebruiken.
remco k
 remco k - maandag 04 juli 2016 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 12:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom brengt Millik dit mogelijk ook wel op.

Sneijder bied zichzelf aan bij Milan is dit geen mooi moment voor Ajax?
Niet dat we op die positie hem nodig hebben maar met zijn kwaliteiten kunnen we hem best gebruiken.
Ik geloof niet zo in iemand die zichzelf aanbied..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 juli 2016 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 13:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in iemand die zichzelf aanbied..
In de zin van dat het niks meer is of dat het gebeurt is?
remco k
 remco k - maandag 04 juli 2016 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 17:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In de zin van dat het niks meer is of dat het gebeurt is?
Ik denk niet dat dit soort dingen veel gebeuren.. Vd Vaart kan echt nog wel naar een redelijke club. Ik heb hem afgelopen seizoen ongeveer al zijn minuten zien spelen, en iedere keer dat ie op het veld stond was ie de beste van zijn elftal..

Ik denk dan ook echt dat ie bij Ajax nog van waarde kan zijn..
Eide
 Eide - maandag 04 juli 2016 - 18:23   quote  deeplink  
Update: 'Meerdere gesprekken tussen Ajax en Napoli, Milik op vliegveld'

Napoli zoekt maandag contact met Ajax om te onderhandelen over een transfer van spits Arek Milik. Dat meldt Sky Sports Italia maandagmiddag.

Volgens het medium legt Napoli maandag contacten omdat het Milik wil inlijven. Zondag werd al gemeld dat de Poolse spits in de belangstelling staat van de club uit Napels. Naast Napoli zouden ook Juventus, AS Roma, Internazionale en AC Milan hengelen naar de diensten van de geboren doelpuntenmaker. Het contract van Milik bij Ajax loopt door tot de zomer van 2019.

Milik maakte op het huidige Europees kampioenschap in Frankrijk een degelijke indruk met het nationale elftal van Polen. Hij scoorde in de openingswedstrijd van de Polen zijn enige doelpunt op het EK tegen Noord-Ierland. Polen werd uiteindelijk in de kwartfinale na een penaltyreeks uitgeschakeld door Portugal.

Update 16.47 uur: De interesse van Napoli in Arek Milik neemt steeds serieuzere vormen aan. Het doorgaans betrouwbare La Gazzetta Dello Sport meldt dat de Ajax-spits op het vliegveld in Napels is gespot om over een transfer met Napoli te praten. De Telegraaf meldt dat de Italiaanse club al meerdere keren sprak met Ajax, maar dat meer Italiaanse clubs zich officieel gemeld hebben.

Bron
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 juli 2016 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit soort dingen veel gebeuren.. Vd Vaart kan echt nog wel naar een redelijke club. Ik heb hem afgelopen seizoen ongeveer al zijn minuten zien spelen, en iedere keer dat ie op het veld stond was ie de beste van zijn elftal..

Ik denk dan ook echt dat ie bij Ajax nog van waarde kan zijn..
Dromen mag en Amsterdam is toch ook een mooie stad. Vd vaart, sneijder van mij mag het
riveco
 riveco - maandag 04 juli 2016 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 18:23 schreef Eide het volgende:
Update: 'Meerdere gesprekken tussen Ajax en Napoli, Milik op vliegveld'

Napoli zoekt maandag contact met Ajax om te onderhandelen over een transfer van spits Arek Milik. Dat meldt Sky Sports Italia maandagmiddag.

Volgens het medium legt Napoli maandag contacten omdat het Milik wil inlijven. Zondag werd al gemeld dat de Poolse spits in de belangstelling staat van de club uit Napels. Naast Napoli zouden ook Juventus, AS Roma, Internazionale en AC Milan hengelen naar de diensten van de geboren doelpuntenmaker. Het contract van Milik bij Ajax loopt door tot de zomer van 2019.

Milik maakte op het huidige Europees kampioenschap in Frankrijk een degelijke indruk met het nationale elftal van Polen. Hij scoorde in de openingswedstrijd van de Polen zijn enige doelpunt op het EK tegen Noord-Ierland. Polen werd uiteindelijk in de kwartfinale na een penaltyreeks uitgeschakeld door Portugal.

Update 16.47 uur: De interesse van Napoli in Arek Milik neemt steeds serieuzere vormen aan. Het doorgaans betrouwbare La Gazzetta Dello Sport meldt dat de Ajax-spits op het vliegveld in Napels is gespot om over een transfer met Napoli te praten. De Telegraaf meldt dat de Italiaanse club al meerdere keren sprak met Ajax, maar dat meer Italiaanse clubs zich officieel gemeld hebben.

Bron
Hoe betrouwbaar is deze media, want ik hoor ook dat hij gewoon daar in de buurt op vakantie ging.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 juli 2016 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 20:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dromen mag en Amsterdam is toch ook een mooie stad. Vd vaart, sneijder van mij mag het
Van mij niet...lopen in de weg kosten bakken geld en staan meer in de prive dan in de vi.
Opbokken dus met die 2
Eide
 Eide - maandag 04 juli 2016 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 20:51 schreef riveco het volgende:

[..]

Hoe betrouwbaar is deze media, want ik hoor ook dat hij gewoon daar in de buurt op vakantie ging.
La Gazzetta Dello Sport is een beetje de Telegraaf van italie op sportgebied. Zijn over het algemeen goed ingevoerd in de Italiaanse voetballerij. Dat wil niet zeggen dat ze altijd gelijk hebben, maar het is geen loos krantje.
remco k
 remco k - maandag 04 juli 2016 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 20:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Van mij niet...lopen in de weg kosten bakken geld en staan meer in de prive dan in de vi.
Opbokken dus met die 2
De ex van vd Vaart en de vrouw van Sneijder staan in de prive, zelf staan ze er niet in.... Beide zijn gewoon erg goede voetballers waarvan zeker Sneijder met afstand de beste speler in onze selectie zou zijn.

Beiden ook op en top Ajacied en ons mooie tijden gebracht...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 juli 2016 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

De ex van vd Vaart en de vrouw van Sneijder staan in de prive, zelf staan ze er niet in.... Beide zijn gewoon erg goede voetballers waarvan zeker Sneijder met afstand de beste speler in onze selectie zou zijn.

Beiden ook op en top Ajacied en ons mooie tijden gebracht...
Gebracht ja......
remco k
 remco k - maandag 04 juli 2016 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 21:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gebracht ja......
Sneijder is in Turkeije wekelijks de beste speler van het elftal, we zouden echt extreem blij moeten zijn als die jonge nog voor ons zou willen komen spelen..

Vd Vaart was ook in de minuten die hij speelde gewoon goed, leefde alleen in onmin met zijn trainer..

Sneijder is alleen totaal niet haalbaar verwacht ik.. Die kan nog naar de halve subtop van Europa..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 juli 2016 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Sneijder is in Turkeije wekelijks de beste speler van het elftal, we zouden echt extreem blij moeten zijn als die jonge nog voor ons zou willen komen spelen..

Vd Vaart was ook in de minuten die hij speelde gewoon goed, leefde alleen in onmin met zijn trainer..

Sneijder is alleen totaal niet haalbaar verwacht ik.. Die kan nog naar de halve subtop van Europa..
Je zegt zelf dat je niet geloofd in iemand die zich aanbied....of hij dat nu bij Milan of Ajax doet wat is het verschil dan ??....en wie gaat bij jou op de bank dan ??

Maar goed van mij hoeft het niet
p111
 p111 - maandag 04 juli 2016 - 22:27   quote  deeplink  
Met Sneijder en v/d Vaart zou je echt een meerwaarde in huis halen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 juli 2016 - 23:29   quote  deeplink  
Van der Vaart! 😂😂😂😂😂😂

Hou maar op, genoeg gelachen! 😂😂😂😂
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2016 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 21:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat je niet geloofd in iemand die zich aanbied....of hij dat nu bij Milan of Ajax doet wat is het verschil dan ??....en wie gaat bij jou op de bank dan ??

Maar goed van mij hoeft het niet
Wie zegt dat hij zich aanbied bij Ajax dan?

Als je Sneijder zou halen mag er van mij 1 verkocht worden.
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2016 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 23:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Van der Vaart! 😂😂😂😂😂😂

Hou maar op, genoeg gelachen! 😂😂😂😂
Ja man, waardeloze voetballer..
hjf
 hjf - dinsdag 05 juli 2016 - 09:10   quote  deeplink  
De houdbaarheidsdatum van Van der Vaart is reeds lange tijd geleden verstreken. Vergelijk het met een pak melk, die je al 3 jaar in de koelkast heb staan. Sneijder wil ik het voordeel van de twijfel geven. Zou een leidinggevende functie kunnen hebben voor o.a. Van de Beek, Nouri en Sinkgraven.
p111
 p111 - dinsdag 05 juli 2016 - 09:37   quote  deeplink  
Zal altijd voor en tegenstanders hebben over Rafael en Wesley, ik hoop toch op nog een jaartje van deze twee techn/toppers.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 juli 2016 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 09:37 schreef p111 het volgende:
Zal altijd voor en tegenstanders hebben over Rafael en Wesley, ik hoop toch op nog een jaartje van deze twee techn/toppers.
Nadeel van vd Vaart is toch wel zijn fitheid. Kan een gevalletje Heitinga worden al weet ik ook niet of die gestopt was als hij kansen kreeg. Lastig te zeggen dus.
Een Sneijder gaat helaas nog niet terugkomen en Huntelaar ook niet gok ik.
Blijft toch jammer dat er vaak geen weg terug meer is voor oud-spelers die nog iets kunnen toevoegen. Vooral financieel zijn er nu zoveel andere mogelijkheden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2016 door Hummel10 --
p111
 p111 - dinsdag 05 juli 2016 - 12:51   quote  deeplink  
v/d Vaart zal misschien niet top fit zijn maar voor 60 minuten kan hij volgens mij zoveel extra brengen met zijn gogme en techn/kwaliteiten. Niet zoals Heitinga die had wat ik hoorde een dramatische knie waardoor hij geen 100 % fitheid meer kon opbouwen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 05 juli 2016 - 13:31   quote  deeplink  
ah kom op zeg! Ervaring is helemaal niet nodig.
het missen van ervaring is een excuus voor het falen van de trainer.

Er is een nederlandse gezegde: beste stuurlui staat aan wal.
Als de ploeg stuurloos raakt dan komt dat door de trainer.

Een ervare ploeg heeft minder sturing nodig dan een ploeg zonder ervaring.
Een ervare speler is een verleng stuk van de trainer, maar een goede trainer heeft geen verleng stuk nodig.

Een goede trainer is een goede stuurman die zijn ploeg de juiste koers laat varen.
p111
 p111 - dinsdag 05 juli 2016 - 13:59   quote  deeplink  
Beste Positieve sorry ik kan er geen touw aan vast knopen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 juli 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 13:59 schreef p111 het volgende:
Beste Positieve sorry ik kan er geen touw aan vast knopen.
Tja hij zegt dat het allemaal Frank zijn schuld was. Nu gaat het goedkomen want ervaren jongens zijn helemaal niet nodig. Kijk naar België daar waren de ervaren jongens anders hard nodig want de talenten redden het niet zonder hun.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2016 door Hummel10 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 05 juli 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 14:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja hij zegt dat het allemaal Frank zijn schuld was. Nu gaat het goedkomen want ervaren jongens zijn helemaal niet nodig. Kijk naar België daar waren de ervaren jongens anders hard nodig want de talenten redden het niet zonder hun.
Nee, dat zeg ik niet. Ik heb het niet over Frank. Ik heb het in zijn algemeenheid. Dat je het op Frank wil projecteren, dat is dan aan jou. Ik zeg ook niet dat het nu goed gaat komen.

Ik zeg dat men niet moet verschuilen achter een gebrek aan ervaring van de spelers.

De trainer van Belgie is gewoon geen goede stuurman gebleken. Dat Belgie is uitgeschakeld komt eerder doordat de trainer slecht is dan dat ze spelers miste.
Want Belgie verloor 2x met het zelfde middenveld, alle andere wedstrijden speelde men met een andere middenveld. Keeper zei na de wedstrijd tegen Italie dat het middenveld niet functioneerde. De keeper was ontstemt dat de trainer dezelfde fout nog een keer maakte.

Jonge spelers hebben meer sturing nodig dan oudere spelers. Die sturing kan komen van de andere spelers die meer ervaring hebben of van de trainer. Als de spelers die sturing niet bieden dan heb je de trainer nog. Een trainer die geen sturing bied hoeft geen ramp te zijn als de ploeg ervaren is, want ze hebben in principe geen coach nodig.

Dus als de trainer goede sturing bied heb je altijd een goed functionerend elftal, ongeacht of de ploeg ervaren is of niet.
Een goede coach bied geen sturing aan als de ploeg/speler dat niet nodig heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2016 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 13:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
ah kom op zeg! Ervaring is helemaal niet nodig.
het missen van ervaring is een excuus voor het falen van de trainer.

Er is een nederlandse gezegde: beste stuurlui staat aan wal.
Als de ploeg stuurloos raakt dan komt dat door de trainer.

Een ervare ploeg heeft minder sturing nodig dan een ploeg zonder ervaring.
Een ervare speler is een verleng stuk van de trainer, maar een goede trainer heeft geen verleng stuk nodig.

Een goede trainer is een goede stuurman die zijn ploeg de juiste koers laat varen.
Gelul, er bestaat geen enkele ploeg op deze wereld die met alleen jongens onder de 22 een grote prijs zou kunnen winnen... Je hebt mensen nodig die weten wat er in een bepaalde periode tijdens een wedstrijde nodig is..
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 14:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja hij zegt dat het allemaal Frank zijn schuld was. Nu gaat het goedkomen want ervaren jongens zijn helemaal niet nodig. Kijk naar België daar waren de ervaren jongens anders hard nodig want de talenten redden het niet zonder hun.
En juist daar zat ervaring zat in de ploeg, die hebben nou echt gewoon een trainer gehad die er niks van bakt..
hjf
 hjf - dinsdag 05 juli 2016 - 15:42   quote  deeplink  
Lees zojuist, dat Klaas Jan Huntelaar bij zijn medespelers van Schalke 04 heeft verklaard, dat hij het komend seizoen blijft en zijn contract wil uitdienen. Verder zou Overmars tegen VI hebben verklaard, dat wij Milik niet zomaar zullen laten gaan en wellicht Milik helemaal niet wil vertrekken. Dat zou voor mij toch positief nieuws zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2016 - 15:57   quote  deeplink  
Ik vraag mij alleen af of Millik wat explosiviteit mee kan met het systeem van druk zetten van Bosz..
hjf
 hjf - dinsdag 05 juli 2016 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 15:57 schreef remco k het volgende:
Ik vraag mij alleen af of Millik wat explosiviteit mee kan met het systeem van druk zetten van Bosz..
Daar zijn andere spelers voor. Ik denk dat Milik zich moet gaan richten op het maken van doelpunten en dienen als aanspeelpunt voorin.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 05 juli 2016 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 15:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Gelul, er bestaat geen enkele ploeg op deze wereld die met alleen jongens onder de 22 een grote prijs zou kunnen winnen... Je hebt mensen nodig die weten wat er in een bepaalde periode tijdens een wedstrijde nodig is..
Dat er weinig tot geen teams zijn die alleen jongens onder de 22 hebben en grote prijzen winnen, betekend nog niet dat het niet kan.

Want wie zegt mij dat Ajax zonder Rijkaard en Blind geen CL had gewonnen of gewoon ver waren gekomen in de CL( want met Rijkaard en Blind had je ook kunnen verliezen, dat is voetbal namelijk).
Zonder die 2 had de ploeg ook goed kwalitief elftal, Van Gaal heeft bewezen de jeugd goed laten spelen, door ze veel en de juiste sturing te bieden.

Als je zegt dat het niet kan dan betekend dat de goede coach in mijn optiek niet bestaat.
Een goede coach doet namelijk wat nodig is om te winnen, geen aansturing als de ploeg weet hoe je moet winnen, meer aansturing geven als de ploeg minder ervaren word.
Dat is een goede coach/trainer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0880517