BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 juli 2016 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

En juist daar zat ervaring zat in de ploeg, die hebben nou echt gewoon een trainer gehad die er niks van bakt..
Met ervaren jongens als Vermaelen en Vertonghen stond het toch echt beter dan met die jonkies laatste wedstrijd.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 juli 2016 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 16:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat er weinig tot geen teams zijn die alleen jongens onder de 22 hebben en grote prijzen winnen, betekend nog niet dat het niet kan.

Want wie zegt mij dat Ajax zonder Rijkaard en Blind geen CL had gewonnen of gewoon ver waren gekomen in de CL( want met Rijkaard en Blind had je ook kunnen verliezen, dat is voetbal namelijk).
Zonder die 2 had de ploeg ook goed kwalitief elftal, Van Gaal heeft bewezen de jeugd goed laten spelen, door ze veel en de juiste sturing te bieden.

Als je zegt dat het niet kan dan betekend dat de goede coach in mijn optiek niet bestaat.
Een goede coach doet namelijk wat nodig is om te winnen, geen aansturing als de ploeg weet hoe je moet winnen, meer aansturing geven als de ploeg minder ervaren word.
Dat is een goede coach/trainer.
Zonder ervaren jongens moet je toch wel over zoveel kwaliteit beschikken dat je het gebrek aan ervaring op kunt vangen. Kun je nog zo een goede coach zijn maar als die jonge gasten situaties niet in kunnen schatten waardoor ze fouten maken ben je gauw klaar. Daarom is 1 of meerdere verlengstukken van de trainer alleen maar mee genomen.
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2016 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 16:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat er weinig tot geen teams zijn die alleen jongens onder de 22 hebben en grote prijzen winnen, betekend nog niet dat het niet kan.

Want wie zegt mij dat Ajax zonder Rijkaard en Blind geen CL had gewonnen of gewoon ver waren gekomen in de CL( want met Rijkaard en Blind had je ook kunnen verliezen, dat is voetbal namelijk).
Zonder die 2 had de ploeg ook goed kwalitief elftal, Van Gaal heeft bewezen de jeugd goed laten spelen, door ze veel en de juiste sturing te bieden.

Als je zegt dat het niet kan dan betekend dat de goede coach in mijn optiek niet bestaat.
Een goede coach doet namelijk wat nodig is om te winnen, geen aansturing als de ploeg weet hoe je moet winnen, meer aansturing geven als de ploeg minder ervaren word.
Dat is een goede coach/trainer.
het bewijs wordt ieder jaar weer geleverd dat het niet kan.. Een goede coach weet dat, en weet de juiste verhouding in zijn selectie te krijgen van ervaring, rust, kwaliteit en onbevangenheid..
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2016 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 17:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met ervaren jongens als Vermaelen en Vertonghen stond het toch echt beter dan met die jonkies laatste wedstrijd.
Tegen Italie speelde het exact hetzelfde, en gebeurde ook exact hetzelfde..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 05 juli 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 17:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met ervaren jongens als Vermaelen en Vertonghen stond het toch echt beter dan met die jonkies laatste wedstrijd.
Met die spelers verloor belgie van italie. Toen functioneerde het elftal niet.
Middenveld stond verkeerd was de analyse, de trainer maakt tegen wales dezelfde fout.
Kortom je mag de jonge spelers niet de schuld geven voor het falen van de coach.

Er is geen bewijs dat de jonge jongens wel goed zouden presteren met een ander middenveld.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 05 juli 2016 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 18:19 schreef remco k het volgende:

[..]

het bewijs wordt ieder jaar weer geleverd dat het niet kan.. Een goede coach weet dat, en weet de juiste verhouding in zijn selectie te krijgen van ervaring, rust, kwaliteit en onbevangenheid..
Jonge mensen kunnen op jonge leeftijd presteren zonder dat ze ervaring hebben.

Als je een ploeg hebt waar de oudste 22 is en ze spelen als spelers die 27 jaar zijn dat kan.

Kasaparov liet op jonge leeftijd zien net zo goed te zijn als iemand die een stuk ouder en ervaring heeft.

Max laat zien dat in de sport waar ervaring heel belangrijk is, toch de beste te zijn.
Dat komt dat hij op jonge leeftijd heel goed is begeleid. Door elke race goed te analyseren.
Jij gaat mij niet vertellen dat iedere speler een individuele analyse krijgt per wedstrijd.
Dan praat je over 990 man uren per wedstrijd. 11 spelers x 90 min

Dan behoor je op je 18de zonder ervaring tot de wereldtop
p111
 p111 - dinsdag 05 juli 2016 - 19:34   quote  deeplink  
Andersen naar Grashoppers toch vind ik dat zonde heel misschien had hij toch nog kunnen groeien,
Eide
 Eide - dinsdag 05 juli 2016 - 19:53   quote  deeplink  
Andersen naar Grasshopper Club Zürich

Ajax en Grasshopper Club Zürich hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Lucas Andersen. De overgang naar de Zwitserse club is per direct. De middenvelder stond nog tot en met 30 juni 2018 onder contract bij Ajax.

Andersen (Aalborg, 13 september 1994) maakte op 8 december 2012 zijn debuut in het eerste elftal in de competitiewedstrijd Ajax FC Groningen (2-0). Tot nu toe speelde de Deen 54 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax en scoorde daarin vijf doelpunten. Het afgelopen seizoen kwam hij op huurbasis uit voor Willem II. Andersen werd tot nu toe twee keer landskampioen in Amsterdamse dienst (2013, 2014) en in 2013 won hij tevens de Johan Cruijff Schaal.

Ajax.nl
Brandje
 Brandje - dinsdag 05 juli 2016 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 19:34 schreef p111 het volgende:
Andersen naar Grashoppers toch vind ik dat zonde heel misschien had hij toch nog kunnen groeien,
Nope. Juist door die slappe instelling komen we niet verder. Heeft seizoen bij Ajax 1 de kans gehad en op een paar uitschieters na bij W2 ook zeer matig. Dan is het tijd om afscheid te nemen. Juist door spelers de hand boven het hoofd te houden groei je niet. Hadden ze ook al met Schöne en Serero moeten doen. Worden niet beter als ze het niveau al al kunnen staan ze de jeugd in de weg. Nu met Hoorn ook prima gehandeld. Niet genoeg. Dan wegwezen en als club je verlies dan maar pakken.
Eide
 Eide - dinsdag 05 juli 2016 - 20:16   quote  deeplink  
Andersen schijnt voor 1.5 miljoen te zijn verkocht.
p111
 p111 - dinsdag 05 juli 2016 - 20:20   quote  deeplink  
schijntje
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 05 juli 2016 - 20:48   quote  deeplink  
Er zijn wel meerdere spelers die individueel niet of nauwelijks onder de boer presteerde. Individuele kwaliteiten kwamen bij veel spelers zelden naar voren. De boer liet het team als geheel goed spelen, gewoon als een collectief waardoor de kwaliteiten van sommige onder leiden.

Het zijn vooral de aanvallende spelers die problemen hebben met te controlerende tactiek en te verdedigende tactiek.
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2016 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 18:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Met die spelers verloor belgie van italie. Toen functioneerde het elftal niet.
Middenveld stond verkeerd was de analyse, de trainer maakt tegen wales dezelfde fout.
Kortom je mag de jonge spelers niet de schuld geven voor het falen van de coach.

Er is geen bewijs dat de jonge jongens wel goed zouden presteren met een ander middenveld.
Laat maar vent, je wil het gewoon niet begrijpen.. Nog nooit is het een elftal gelukt, maar meneer vind dat het zou kunnen..

Have fun pik..
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2016 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 18:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jonge mensen kunnen op jonge leeftijd presteren zonder dat ze ervaring hebben.

Als je een ploeg hebt waar de oudste 22 is en ze spelen als spelers die 27 jaar zijn dat kan.

Kasaparov liet op jonge leeftijd zien net zo goed te zijn als iemand die een stuk ouder en ervaring heeft.

Max laat zien dat in de sport waar ervaring heel belangrijk is, toch de beste te zijn.
Dat komt dat hij op jonge leeftijd heel goed is begeleid. Door elke race goed te analyseren.
Jij gaat mij niet vertellen dat iedere speler een individuele analyse krijgt per wedstrijd.
Dan praat je over 990 man uren per wedstrijd. 11 spelers x 90 min

Dan behoor je op je 18de zonder ervaring tot de wereldtop
Kijk eens naar de jongste speler ooit die de beste speler van de wereld is geweest..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 juli 2016 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 20:16 schreef Eide het volgende:
Andersen schijnt voor 1.5 miljoen te zijn verkocht.
En vd Hoorn voor 2,5 miljoen. Ruimt wel lekker op alleen toch wel lage bedragen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 05 juli 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 21:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat maar vent, je wil het gewoon niet begrijpen.. Nog nooit is het een elftal gelukt, maar meneer vind dat het zou kunnen..

Have fun pik..
Haha, kan het ook zijn dat jij het niet begrijpt wat ik bedoel?

Waarom zou voetbal anders zijn dan andere sporten waar ervaring of volgroeiing zeer belangrijk zijn?

Ik zal je vertellen, voetbal is conservatief en denkt het beter te weten. Waar de top van voetballers rond de 27ste ligt, ligt dat voor de formule 1 ook zo. We weten allebei dat je ook eerder die top al kan halen. Als het in de formule 1 kan waarom niet voor het voetbal?

Maar jah. Waar doe ik deze moeite als jij mij niet begrijpt. Je zal wel zeggen dat dit weer gelul is of onzin. Dat jij mij wel begrijpt maar andersom niet.

Je ontkent eerder dat je niet alles weet maar waarom gedraag je er wel zo naar?
Het is een tip. Doe wat je ermee wilt. Ik vind het komisch, verkoop je kaarten voor een voorstelling in het theater? Want je hebt een klant erbij. Dit is geen grap!!
Brandje
 Brandje - dinsdag 05 juli 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 20:16 schreef Eide het volgende:
Andersen schijnt voor 1.5 miljoen te zijn verkocht.
AFCAheadlines zegt op twitter dat het 2,1 miljoen is. Oplopend tot 2,5 en verder melden dat er straks nog verrassend nieuws gaat komen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 05 juli 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk eens naar de jongste speler ooit die de beste speler van de wereld is geweest..
Naar wie moet ik naar kijken? Want dit is vaag? Wie is de beste speler van de wereld geweest?
Daar kunnen meningen over verschillen!

Of bedoel je niet perse een speler, maar dat ik van elk seizoen de beste speler moet selecteren en dan selecteren wie de jongste daarvan is?

Ronaldo, de dikke nu, was 20 toen hij werd verkozen tot de beste speler ter wereld.
Dus je kan op jonge leeftijd de beste van de wereld zijn. Als je team genoten net zo goed zijn en je hebt een goede coach dan win je. Dus het kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2016 door Positieve Arrogantie --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 juli 2016 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 22:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Haha, kan het ook zijn dat jij het niet begrijpt wat ik bedoel?

Waarom zou voetbal anders zijn dan andere sporten waar ervaring of volgroeiing zeer belangrijk zijn?

Ik zal je vertellen, voetbal is conservatief en denkt het beter te weten. Waar de top van voetballers rond de 27ste ligt, ligt dat voor de formule 1 ook zo. We weten allebei dat je ook eerder die top al kan halen. Als het in de formule 1 kan waarom niet voor het voetbal?

Maar jah. Waar doe ik deze moeite als jij mij niet begrijpt. Je zal wel zeggen dat dit weer gelul is of onzin. Dat jij mij wel begrijpt maar andersom niet.

Je ontkent eerder dat je niet alles weet maar waarom gedraag je er wel zo naar?
Het is een tip. Doe wat je ermee wilt. Ik vind het komisch, verkoop je kaarten voor een voorstelling in het theater? Want je hebt een klant erbij. Dit is geen grap!!
Het feit dat jij formule 1 met voetbal vergelijkt....althans de sporters die die bedrijven geeft aan dat JIJ er geen reet van snapt.
F1 is een elite sport waar je met ontzettend veel mazzel en geld in zo'n bolide kan rijden.
Voetbal is volks en een team sport waar talent en mentaliteit een must is en wat langer duurt om dat te ontwikkelen.
Met mijn rechter voet gas geven kan ik ook....maar om de bal in die winkelhaak te jassen moet ik toch wel echt veel trainen en oefenen
Brandje
 Brandje - dinsdag 05 juli 2016 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk eens naar de jongste speler ooit die de beste speler van de wereld is geweest..
Messi was 22, Ronaldo 23, Kaka was 25, Ronaldinho was 24, Ronaldo(ex psv en Barca) was 20 jaar, Zidane was 26.
Brandje
 Brandje - dinsdag 05 juli 2016 - 22:41   quote  deeplink  
Komen de nieuwtjes van AFCAheadlines.
Ajax wil Sneijder. Met als inzet een eenjarig contract. Verder schijnt feyenoord zich gemeld te hebben voor Schone
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2016 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 22:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Naar wie moet ik naar kijken? Want dit is vaag? Wie is de beste speler van de wereld geweest?
Daar kunnen meningen over verschillen!

Of bedoel je niet perse een speler, maar dat ik van elk seizoen de beste speler moet selecteren en dan selecteren wie de jongste daarvan is?

Ronaldo, de dikke nu, was 20 toen hij werd verkozen tot de beste speler ter wereld.
Dus je kan op jonge leeftijd de beste van de wereld zijn. Als je team genoten net zo goed zijn en je hebt een goede coach dan win je. Dus het kan.
Top. En hoe oud was de rest. Spelers zijn gewoon simpelweg niet op hun top voor hun pakweg 25e. Een uitzondering daar gelaten. En daar ben je donders goed in. De uitzondering benoemen die de regel bevestigd.

Iedere voetballer, iedere trainer en iedere serieuze analist en supporter zal dat beamen. Behalve pa.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 05 juli 2016 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het feit dat jij formule 1 met voetbal vergelijkt....althans de sporters die die bedrijven geeft aan dat JIJ er geen reet van snapt.
F1 is een elite sport waar je met ontzettend veel mazzel en geld in zo'n bolide kan rijden.
Voetbal is volks en een team sport waar talent en mentaliteit een must is en wat langer duurt om dat te ontwikkelen.
Met mijn rechter voet gas geven kan ik ook....maar om de bal in die winkelhaak te jassen moet ik toch wel echt veel trainen en oefenen
Lol, dit kan ik niet eens serieus nemen.

Dat er sporters zijn die de formule 1 in zijn gegaan omdat ze veel geld mee brengen,. dat klopt. Maar max heeft het geld niet, er zijn ook sporters die eraan meedoen omdat ze heel goed kunnen racen. Dat jij racen vergelijkt met het indrukken van een pedaal met je rechtervoet. Dat noem ik lachwekkend, dat blijkt dat jij het niet begrijpt. Jij schat het werk voor een formule 1 racer echt onder, zeker voor mensen die geen geld meebrengen
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2016 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 22:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Haha, kan het ook zijn dat jij het niet begrijpt wat ik bedoel?

Waarom zou voetbal anders zijn dan andere sporten waar ervaring of volgroeiing zeer belangrijk zijn?

Ik zal je vertellen, voetbal is conservatief en denkt het beter te weten. Waar de top van voetballers rond de 27ste ligt, ligt dat voor de formule 1 ook zo. We weten allebei dat je ook eerder die top al kan halen. Als het in de formule 1 kan waarom niet voor het voetbal?

Maar jah. Waar doe ik deze moeite als jij mij niet begrijpt. Je zal wel zeggen dat dit weer gelul is of onzin. Dat jij mij wel begrijpt maar andersom niet.

Je ontkent eerder dat je niet alles weet maar waarom gedraag je er wel zo naar?
Het is een tip. Doe wat je ermee wilt. Ik vind het komisch, verkoop je kaarten voor een voorstelling in het theater? Want je hebt een klant erbij. Dit is geen grap!!
Wat is er. Kan je een discussie niet winnen omdat ik je argumenten gewoon niet goed genoeg vind.

Jammer maar ik deel je mening niet.

Er zijn overigens veel meer mensen wiens mening ik regelmatig niet deel. Maar er is er hier echt niet 1 die wat denkwijze zo ver van de werkelijkheid af zit als jij.
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2016 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 22:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Messi was 22, Ronaldo 23, Kaka was 25, Ronaldinho was 24, Ronaldo(ex psv en Barca) was 20 jaar, Zidane was 26.
We hebben het over spelers amper ouder dan 20. Dus sorry.
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2016 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 22:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Lol, dit kan ik niet eens serieus nemen.

Dat er sporters zijn die de formule 1 in zijn gegaan omdat ze veel geld mee brengen,. dat klopt. Maar max heeft het geld niet, er zijn ook sporters die eraan meedoen omdat ze heel goed kunnen racen. Dat jij racen vergelijkt met het indrukken van een pedaal met je rechtervoet. Dat noem ik lachwekkend, dat blijkt dat jij het niet begrijpt. Jij schat het werk voor een formule 1 racer echt onder, zeker voor mensen die geen geld meebrengen
Max heeft het geld niet? Nee maar pappa wel. En die heeft ook de juiste ingangen binnen de sport. Juist die sport is het algemeen bekend dat de jochies waarvan pappa meer geld heeft dan een ander eerder de kans krijgen. Juist op die leeftijd kan je doordat je geen angst hebt heel ver komen. En zijn gebrek aan ervaring veroorzaakte een crash in Monaco. Daarnaast zal ook hij beter worden in de komende jaren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 juli 2016 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 22:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Lol, dit kan ik niet eens serieus nemen.

Dat er sporters zijn die de formule 1 in zijn gegaan omdat ze veel geld mee brengen,. dat klopt. Maar max heeft het geld niet, er zijn ook sporters die eraan meedoen omdat ze heel goed kunnen racen. Dat jij racen vergelijkt met het indrukken van een pedaal met je rechtervoet. Dat noem ik lachwekkend, dat blijkt dat jij het niet begrijpt. Jij schat het werk voor een formule 1 racer echt onder, zeker voor mensen die geen geld meebrengen
Waarom ga je er dan op in kneus...ik trap het pedaal in met mijn rechtervoet, dat kan jij lachwekkend vinden maar als jij het met je linkervoet doet dat vind ik zorgwekkend.
Zie hier het zelfde slappe geouwehoer wat jij dagelijks aflevert en maar blijft drammen tot vervelens aan toe.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 05 juli 2016 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 22:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Top. En hoe oud was de rest. Spelers zijn gewoon simpelweg niet op hun top voor hun pakweg 25e. Een uitzondering daar gelaten. En daar ben je donders goed in. De uitzondering benoemen die de regel bevestigd.

Iedere voetballer, iedere trainer en iedere serieuze analist en supporter zal dat beamen. Behalve pa.
Ik heb toch gezegd op welke gemiddelde leeftijd hun top halen. Die gemiddelde is rond de 27 volgens een weterschappelijk onderzoek.

Ik beweer als je vernieuwingen doorvoert dat je die gemiddelde omlaag kan brengen.

Maar daar ging het eerst niet over, want nu praat ik over veranderingen in de jeugd opleiding. Terwijl het eerst ging over of oudere spelers gewenst is in een team.

Ik hou ermee op. Want dit gaat nergens over. We kunnen dagen gaan praten over dit onderwerp, maar waarom zouden we als het toch niets oplevert
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 juli 2016 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 23:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik heb toch gezegd op welke gemiddelde leeftijd hun top halen. Die gemiddelde is rond de 27 volgens een weterschappelijk onderzoek.

Ik beweer als je vernieuwingen doorvoert dat je die gemiddelde omlaag kan brengen.

Maar daar ging het eerst niet over, want nu praat ik over veranderingen in de jeugd opleiding. Terwijl het eerst ging over of oudere spelers gewenst is in een team.

Ik hou ermee op. Want dit gaat nergens over. We kunnen dagen gaan praten over dit onderwerp, maar waarom zouden we als het toch niets oplevert
Pffff heeft jou vrouw een spiegel op zolder gevonden ??.....eerste verstandige post van jou
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 05 juli 2016 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 22:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is er. Kan je een discussie niet winnen omdat ik je argumenten gewoon niet goed genoeg vind.

Jammer maar ik deel je mening niet.

Er zijn overigens veel meer mensen wiens mening ik regelmatig niet deel. Maar er is er hier echt niet 1 die wat denkwijze zo ver van de werkelijkheid af zit als jij.
We kunnen beter stoppen, want dit heeft geen zin! Jij bent namelijk zo overtuigd van jou mening dat een discussie bij voorbaat kansloos is.

Het grappige vind dat jij dit ook vind, dan zijn we er toch ergens over eens haha
Eide
 Eide - dinsdag 05 juli 2016 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 22:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

AFCAheadlines zegt op twitter dat het 2,1 miljoen is. Oplopend tot 2,5 en verder melden dat er straks nog verrassend nieuws gaat komen.
Mike Verweij (Telegraaf) heeft het over 1.5 miljoen + doorverkooppercentage,
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 05 juli 2016 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 23:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom ga je er dan op in kneus...ik trap het pedaal in met mijn rechtervoet, dat kan jij lachwekkend vinden maar als jij het met je linkervoet doet dat vind ik zorgwekkend.
Zie hier het zelfde slappe geouwehoer wat jij dagelijks aflevert en maar blijft drammen tot vervelens aan toe.
Sorry, volgens mij lever jij ook wel eens slap gelul. Zo zijn er nog wel meer op deze forum.
Plaatsen van een poepende stier of koe, dat noem ik slap.

Over dat jij het zorgwekkend vind dat ik het met een linkervoet doe, dat hoeft niet eens want gaspedaal monteer ik wel links als ik dat wil.

Maar wanneer ik typ denk ik dat jij mij voor de gek houd en dat ik erin trap.
Goed gedaan man!
p111
 p111 - dinsdag 05 juli 2016 - 23:29   quote  deeplink  
Paviljoen 3 heeft nog wel een plek voor je succes
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 juli 2016 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 23:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Sorry, volgens mij lever jij ook wel eens slap gelul. Zo zijn er nog wel meer op deze forum.
Plaatsen van een poepende stier of koe, dat noem ik slap.

Over dat jij het zorgwekkend vind dat ik het met een linkervoet doe, dat hoeft niet eens want gaspedaal monteer ik wel links als ik dat wil.

Maar wanneer ik typ denk ik dat jij mij voor de gek houd en dat ik erin trap.
Goed gedaan man!
Wel eens.....ik doe niet anders, maar mij nemen ze niet serieus omdat dat mijn intentie niet is...het ajaxcafe over de 100.000 post krijgen was mijn doel en dat heeft een hoop bagger post van mijn kant opgeleverd waaronder poepende stieren en weet ik veel wat

Jij daarin tegen wil wel graag dat ze jou serieus nemen......nou je bent goed bezig, ga zo door
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 juli 2016 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 23:29 schreef p111 het volgende:
Paviljoen 3 heeft nog wel een plek voor je succes
ik ben op gewaardeerd naar 6 is de spring kans groter......
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 06 juli 2016 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 23:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wel eens.....ik doe niet anders, maar mij nemen ze niet serieus omdat dat mijn intentie niet is...het ajaxcafe over de 100.000 post krijgen was mijn doel en dat heeft een hoop bagger post van mijn kant opgeleverd waaronder poepende stieren en weet ik veel wat

Jij daarin tegen wil wel graag dat ze jou serieus nemen......nou je bent goed bezig, ga zo door
Dit noem ik een zinvolle reactie. Respect dat je zegt en ook gedaan hebt. 100.000 is niet niks.

En de tip neem ik zeer te harte.

Volgens velen ligt dat aan mij, dat kan. Ik ben niet beroerd om toe te geven dat ik een aparte mening heb en dat ik die graag wil volhouden.

Ik denk dat het beter is dat ik mijn eigen manier van discussiëren ga veranderen, want de uitkomst blijft het zelfde als waar de discussie mee begon, daarom is het ook zo niet zinvol!
enough
 enough - woensdag 06 juli 2016 - 05:30   quote  deeplink  
Als je maar koppig en eigenwijs Blijft PA

FUCK THEM ;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 juli 2016 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 22:41 schreef Brandje het volgende:
Komen de nieuwtjes van AFCAheadlines.
Ajax wil Sneijder. Met als inzet een eenjarig contract. Verder schijnt feyenoord zich gemeld te hebben voor Schone
Mijn dag wordt steeds mooier! Fischer, Andersen, vd Hoorn(speelde niet onaardig overigens maar geen topper), Sererro, Schöne enz. De grote schoonmaak is eindelijk begonnen.
remco k
 remco k - woensdag 06 juli 2016 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 23:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik heb toch gezegd op welke gemiddelde leeftijd hun top halen. Die gemiddelde is rond de 27 volgens een weterschappelijk onderzoek.

Ik beweer als je vernieuwingen doorvoert dat je die gemiddelde omlaag kan brengen.

Maar daar ging het eerst niet over, want nu praat ik over veranderingen in de jeugd opleiding. Terwijl het eerst ging over of oudere spelers gewenst is in een team.

Ik hou ermee op. Want dit gaat nergens over. We kunnen dagen gaan praten over dit onderwerp, maar waarom zouden we als het toch niets oplevert
Waarom ga je het niet even regelen dan...
remco k
 remco k - woensdag 06 juli 2016 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 23:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

We kunnen beter stoppen, want dit heeft geen zin! Jij bent namelijk zo overtuigd van jou mening dat een discussie bij voorbaat kansloos is.

Het grappige vind dat jij dit ook vind, dan zijn we er toch ergens over eens haha
Mensen zat die mij kunnen overtuigen van hun mening.. Eide, Nenam, AW, APIK, Hummel, Ronald, Loetje en nog wel meer en ja zelf Brandje af en toe.. Maar nee sorry, jij inderdaad nog nooit. Simpelweg omdat ik vind dat jij totaal geen steekhoudende argumenten gebruikt, maar een beetje net als Bobby lekker aan het rondzweven bent..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 06 juli 2016 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom ga je het niet even regelen dan...
waarom zou ik?

Ik heb wel wat beters te doen dan jeugdopleiding van Ajax te verbeteren.
Er zijn namelijk ook andere problemen in de wereld die meer aandacht verdienen dan deze
JOOD
 JOOD - woensdag 06 juli 2016 - 09:17   quote  deeplink  
Sneijder een optie?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 06 juli 2016 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 08:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Mensen zat die mij kunnen overtuigen van hun mening.. Eide, Nenam, AW, APIK, Hummel, Ronald, Loetje en nog wel meer en ja zelf Brandje af en toe.. Maar nee sorry, jij inderdaad nog nooit. Simpelweg omdat ik vind dat jij totaal geen steekhoudende argumenten gebruikt, maar een beetje net als Bobby lekker aan het rondzweven bent..
jij bestempelt mijn argumenten als onzin en niet waar. Dan is het lastig om te overtuigen, dat klopt. Als jij mijn argumenten als onzin en niet waar blijft bestempelen, dan gaat dat ook nooit gebeuren.

lekker toch?
remco k
 remco k - woensdag 06 juli 2016 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 09:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

jij bestempelt mijn argumenten als onzin en niet waar. Dan is het lastig om te overtuigen, dat klopt. Als jij mijn argumenten als onzin en niet waar blijft bestempelen, dan gaat dat ook nooit gebeuren.

lekker toch?
Dat is mijn manier van posten, ik geef er enkel mee aan dat ik het daar dus niet mee eens ben..

En ja, ik vind je argumenten vaak heel zweverig en kan er dus niks mee..
remco k
 remco k - woensdag 06 juli 2016 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 09:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

waarom zou ik?

Ik heb wel wat beters te doen dan jeugdopleiding van Ajax te verbeteren.
Er zijn namelijk ook andere problemen in de wereld die meer aandacht verdienen dan deze
Nou succes daar dan mee.. Zal je bijzondere theorie ook altijd een theorie blijven..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 06 juli 2016 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 10:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou succes daar dan mee.. Zal je bijzondere theorie ook altijd een theorie blijven..
Ik heb er geen moeite mee dat het een theorie zou blijven, ik heb de drang niet om deze theorie bevestigd te krijgen. Niet nu, in ieder geval.

Wellicht pas deze theorie niet in het voetbal, dat zou heel goed kunnen. Het is een idee, wat gebasseerd op gevoel. Gevoel dat wat in andere sporten kan ook in het voetbal kan.
remco k
 remco k - woensdag 06 juli 2016 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 11:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik heb er geen moeite mee dat het een theorie zou blijven, ik heb de drang niet om deze theorie bevestigd te krijgen. Niet nu, in ieder geval.

Wellicht pas deze theorie niet in het voetbal, dat zou heel goed kunnen. Het is een idee, wat gebasseerd op gevoel. Gevoel dat wat in andere sporten kan ook in het voetbal kan.
In geen andere teamsport gebeur het.. En individuele sporten zijn niet te vergelijken..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 juli 2016 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 08:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Mensen zat die mij kunnen overtuigen van hun mening.. Eide, Nenam, AW, APIK, Hummel, Ronald, Loetje en nog wel meer en ja zelf Brandje af en toe.. Maar nee sorry, jij inderdaad nog nooit. Simpelweg omdat ik vind dat jij totaal geen steekhoudende argumenten gebruikt, maar een beetje net als Bobby lekker aan het rondzweven bent..
Kijk, dit is nou eens een goede post!!
Yelleleleee!!

Remco for president ole oleee
Eide
 Eide - woensdag 06 juli 2016 - 13:33   quote  deeplink  
Het kort geding van De Graafschap tegen de KNVB is onderweg trouwens. De Graafschap probeert degradatie te voorkomen nadat de beroepscommissie van de KNVB uitspraken van de licentiecommissie en rechter besloot te negeren.
Eide
 Eide - woensdag 06 juli 2016 - 13:35   quote  deeplink  
Van der Hoorn vertrekt naar Swansea City AFC

Ajax en Swansea City AFC hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Mike van der Hoorn. De overgang naar de club uit Wales is per direct. De verdediger stond nog tot en met 30 juni 2017 onder contract bij Ajax.

Van der Hoorn werd op 15 oktober 1992 geboren in Almere. Op 18 augustus 2013 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal in de wedstrijd Ajax Feyenoord (2-1). Tot nu toe speelde van der Hoorn 49 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax, hij scoorde daarin vier doelpunten. Met Ajax werd hij eenmaal landskampioen (2014) en won hij in 2013 de Johan Cruijff Schaal.

Ajax.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0983209