BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 10 juli 2016 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2016 - 10:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb ik hier ook al eens aangegeven. Goedkoop maar toch een prima speler potentie zat.
Kan Millik prima bedienen. Alleen dan weer de vraag is hij veel beter dan een Menig/becker ect?
Die gaat waarschijnlijk naar Club Brugge....
hjf
 hjf - zondag 10 juli 2016 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2016 - 10:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die gaat waarschijnlijk naar Club Brugge....
Als we hem willen, dan moeten we er voor zorgen dat we die Belgen voor zijn. Ofwel Overmars zal moeten gaan handelen.
hjf
 hjf - zondag 10 juli 2016 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2016 - 10:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb ik hier ook al eens aangegeven. Goedkoop maar toch een prima speler potentie zat.
Kan Millik prima bedienen. Alleen dan weer de vraag is hij veel beter dan een Menig/becker ect?
Ok wist ik niet. Te lang eruit geweest. Op jouw vraag terug te komen. Ik denk het wel. Hier achter zit Vince Gino Dekker. Maar dat duurt nog een jaartje of twee. We moeten namelijk een vervanger voor Fisher hebben. En Menig vind ik te licht en Becker is een rechtsbuiten.
hjf
 hjf - zondag 10 juli 2016 - 11:32   quote  deeplink  
En volgens mij moet er een centrale verdediger met ballen komen. Wie oh wie?
Brandje
 Brandje - zondag 10 juli 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2016 - 11:32 schreef hjf het volgende:
En volgens mij moet er een centrale verdediger met ballen komen. Wie oh wie?
Ze hebben Sanchez toch al gehaald.
hjf
 hjf - zondag 10 juli 2016 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2016 - 12:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ze hebben Sanchez toch al gehaald.
Klopt. Maar die is nog wel erg jong. Bovendien heb ik niet zoveel vertrouwen in Riedewald.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 juli 2016 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2016 - 11:27 schreef hjf het volgende:

[..]

Ok wist ik niet. Te lang eruit geweest. Op jouw vraag terug te komen. Ik denk het wel. Hier achter zit Vince Gino Dekker. Maar dat duurt nog een jaartje of twee. We moeten namelijk een vervanger voor Fisher hebben. En Menig vind ik te licht en Becker is een rechtsbuiten.
Geen probleem. Lijkt mij inderdaad ook een prima spelertje voor achter Younes en ook de prijs zal niet te gek zijn. En anders Larsson van Heerenveen is ook niet onaardig misschien..
hjf
 hjf - zondag 10 juli 2016 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2016 - 19:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geen probleem. Lijkt mij inderdaad ook een prima spelertje voor achter Younes en ook de prijs zal niet te gek zijn. En anders Larsson van Heerenveen is ook niet onaardig misschien..
Ik denk dat voor Larsson een veel hogere transfersom wordt gevraagd. Je kent de handelwijze van Herenveen. Die gaan voor de hoofdprijs als Ajax zich meldt. Dat is standaard zo. Bovendien vraag ik mij af of Larsson wel genoeg power meebrengt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 10 juli 2016 - 19:41   quote  deeplink  
Als je voor Larsson of Limbombe gaat kan je beter niks halen....
Hummel10
 Hummel10 - maandag 11 juli 2016 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2016 - 19:41 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als je voor Larsson of Limbombe gaat kan je beter niks halen....
Anders Hupperts misschien een optie?
remco k
 remco k - maandag 11 juli 2016 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2016 - 07:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Anders Hupperts misschien een optie?
Met Youness Muric Ghazi en Cerny echt voldoende hele goede buitenspelers..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 11 juli 2016 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2016 - 07:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Met Youness Muric Ghazi en Cerny echt voldoende hele goede buitenspelers..
1 linksbuiten en 3 rechts?
remco k
 remco k - maandag 11 juli 2016 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2016 - 14:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

1 linksbuiten en 3 rechts?
Nee hoor. Ik vind dat Cerny Muric en El Ghazi heel goed op beide flanken uit de voet kunnen. Alleen Youness vind ik een speler die echt alleen als linksbuiten goed is..

Met name Ghazi zou best weleens een belangrijke rol als linksbuiten kunnen opeisen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 11 juli 2016 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2016 - 14:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vind dat Cerny Muric en El Ghazi heel goed op beide flanken uit de voet kunnen. Alleen Youness vind ik een speler die echt alleen als linksbuiten goed is..

Met name Ghazi zou best weleens een belangrijke rol als linksbuiten kunnen opeisen.
Jij vind dat alleen geven ze volgens mij alle drie aan dat rechtsbuiten hun favoriete positie is. Dan ga je dus weer spelers opstellen die niet op hun favoriete positie spelen.
Mij lijkt dit niet handig(al zeg ik niet dat ze het niet kunnen maar lijkt me niet ideaal).
remco k
 remco k - maandag 11 juli 2016 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2016 - 17:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij vind dat alleen geven ze volgens mij alle drie aan dat rechtsbuiten hun favoriete positie is. Dan ga je dus weer spelers opstellen die niet op hun favoriete positie spelen.
Mij lijkt dit niet handig(al zeg ik niet dat ze het niet kunnen maar lijkt me niet ideaal).
Je moet je beste elf opstellen zei een wijs man ooit eens..

In de tijden van weleer gebeurde dat niet anders. Middenvelders die terug gingen bij blessures, maar ook andersom..
Robben speelt ook het liefst vanaf rechts, maar heeft veel van zijn goede wedstrijden vanaf links gespeeld.. CR& speelde bij United ook als rechtsbuiten, en ging pas later vanaf links spelen..
remco k
 remco k - maandag 11 juli 2016 - 20:02   quote  deeplink  
Sommige spelers hebben zelf ook een duwtje in de juiste richting nodig..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 11 juli 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2016 - 20:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet je beste elf opstellen zei een wijs man ooit eens..

In de tijden van weleer gebeurde dat niet anders. Middenvelders die terug gingen bij blessures, maar ook andersom..
Robben speelt ook het liefst vanaf rechts, maar heeft veel van zijn goede wedstrijden vanaf links gespeeld.. CR& speelde bij United ook als rechtsbuiten, en ging pas later vanaf links spelen..
Klopt ook wel wat je zegt alleen soms is het handig als je spelers hebt die het al beheersen ipv dat het onwennig voelt. Een goede speler haalt overal een voldoende ben ik met je eens alleen zie ik niet de kwaliteiten bij onze spelers dat het makkelijk voor ze gaat. Robben en Cristiano zijn ook wel gelijk echte toppers.
remco k
 remco k - maandag 11 juli 2016 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2016 - 20:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt ook wel wat je zegt alleen soms is het handig als je spelers hebt die het al beheersen ipv dat het onwennig voelt. Een goede speler haalt overal een voldoende ben ik met je eens alleen zie ik niet de kwaliteiten bij onze spelers dat het makkelijk voor ze gaat. Robben en Cristiano zijn ook wel gelijk echte toppers.
Er zit geen verschil tussen rechts en linksbuiten. De meeste spelers kunnen dan ook op beide flanken prima uit de voeten.. Ik zou dan ook juist graag zien dat je voorin en met het middenveld veel meer van positie gaat wisselen..

Het lijkt wel alsof het tegenwoordig niet meer mag..
Eide
 Eide - maandag 11 juli 2016 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2016 - 20:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zit geen verschil tussen rechts en linksbuiten. De meeste spelers kunnen dan ook op beide flanken prima uit de voeten.. Ik zou dan ook juist graag zien dat je voorin en met het middenveld veel meer van positie gaat wisselen..

Het lijkt wel alsof het tegenwoordig niet meer mag..
In zoverre dat ik ook te vaak zie dat buitenspelers niets kunnen met het chocoladebeen. Ik vind wel dat je van een prof mag verwachten dat die ook met het chocoladebeen een voorzet kan geven. Anders verdwijnt alle verrassing en heeft wisselen van kant weinig zin.

Los daarvan, juist voorin zijn positiewisselingen natuurlijk een prima idee. Zo trekt je verdedigers uit hun zone en hun comfortzone en kan je ruimte creëren. Je kan een tegenstander zo ook zomaar met net een ander spelletje verrassen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 juli 2016 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2016 - 20:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zit geen verschil tussen rechts en linksbuiten. De meeste spelers kunnen dan ook op beide flanken prima uit de voeten.. Ik zou dan ook juist graag zien dat je voorin en met het middenveld veel meer van positie gaat wisselen..

Het lijkt wel alsof het tegenwoordig niet meer mag..
Spelers die op beide flanken uit te voeten kunnen, doen niet het zelfde op beide flanken.
Waar die op de ene flank voornamelijk buitenom gaat, gaat hij op de andere flank voornamelijk binnen door.

Ik ben het met Eide eens dat je van prof mag verwachten dat hij zijn beide benen even goed heeft getraint.

Spel van de spits en flank spelerss moeten op elkaar zijn afgestemd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2016 door Positieve Arrogantie --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 juli 2016 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2016 - 20:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zit geen verschil tussen rechts en linksbuiten. De meeste spelers kunnen dan ook op beide flanken prima uit de voeten.. Ik zou dan ook juist graag zien dat je voorin en met het middenveld veel meer van positie gaat wisselen..

Het lijkt wel alsof het tegenwoordig niet meer mag..
Dat is jouw mening maar dan moet je dus wel spelers hebben die dat beheersen.
Echt niet iedere rechtsbuiten is even goed vanaf links en visa versa.
Volgens mij zijn Cerny en/of Muric toch ook links?(niet opgezocht maar dan kan die makkelijker op links). Toch zal een linksbenige speler daar prettig zijn denk aan aanvoer Milik. Of Dijks moet ze beter voor gaan geven.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 juli 2016 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 15:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is jouw mening maar dan moet je dus wel spelers hebben die dat beheersen.
Echt niet iedere rechtsbuiten is even goed vanaf links en visa versa.
Volgens mij zijn Cerny en/of Muric toch ook links?(niet opgezocht maar dan kan die makkelijker op links). Toch zal een linksbenige speler daar prettig zijn denk aan aanvoer Milik. Of Dijks moet ze beter voor gaan geven.
Of je moet zoeken naar een ander type spits die niet afhankelijk is van aanvoer van de zijkanten. Dan kan een rechtsbenige op links en een linksbenige op rechts.

Je moet geen buitenspelers hebben binnen doorgaan terwijl de spits graag voorzetten van de zijkanten wil.
Visa versa geld dat ook. Als je buitenspelers hebt die buitenom gaat maar geen spits hebt die daar niks mee kan, dan werkt ook niet.

De krachten moeten elkaar aanvullen en niet belemmeren.
Narsigh-Dost is een goede combi. Millik en Younes is dat niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2016 door Positieve Arrogantie --
riveco
 riveco - dinsdag 12 juli 2016 - 17:38   quote  deeplink  
Milik blijft bij Ajax@

Ajax en Arek Milik hebben onderling met elkaar afgesproken dat de spits tijdens de huidige transferperiode geen transfer maakt naar een andere club. Het technisch hart van Ajax en trainer Peter Bosz hechten veel waarde aan het behouden van de topscorer van het afgelopen seizoen.

Namens Ajax heeft directeur spelersbeleid Marc Overmars de afgelopen dagen contact gehad met Milik en zijn management. De Poolse international heeft nog een doorlopend contract bij Ajax tot 1 juli 2019, maar staat nadrukkelijk in de belangstelling van verschillende buitenlandse clubs.

Vrijdag 22 juli weer in Amsterdam
Mocht een club zich formeel bij Ajax melden voor Milik dan zal geen medewerking worden verleend aan een tussentijdse overgang. Milik, die vanwege het afgelopen EK nog van vakantie geniet, meldt zich vrijdag 22 juli weer in Amsterdam.

Tekst: Ajax.nl
Foto: Ajax.nl
p111
 p111 - dinsdag 12 juli 2016 - 17:57   quote  deeplink  
Nou spitsen probleem opgelost!!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 juli 2016 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 16:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Of je moet zoeken naar een ander type spits die niet afhankelijk is van aanvoer van de zijkanten. Dan kan een rechtsbenige op links en een linksbenige op rechts.

Je moet geen buitenspelers hebben binnen doorgaan terwijl de spits graag voorzetten van de zijkanten wil.
Visa versa geld dat ook. Als je buitenspelers hebt die buitenom gaat maar geen spits hebt die daar niks mee kan, dan werkt ook niet.

De krachten moeten elkaar aanvullen en niet belemmeren.
Narsigh-Dost is een goede combi. Millik en Younes is dat niet.
Klopt en daarom is het met een spits als Milik niet ideaal om met spelers op de verkeerde positie te spelen..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 12 juli 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 17:38 schreef riveco het volgende:
Milik blijft bij Ajax@

Ajax en Arek Milik hebben onderling met elkaar afgesproken dat de spits tijdens de huidige transferperiode geen transfer maakt naar een andere club. Het technisch hart van Ajax en trainer Peter Bosz hechten veel waarde aan het behouden van de topscorer van het afgelopen seizoen.

Namens Ajax heeft directeur spelersbeleid Marc Overmars de afgelopen dagen contact gehad met Milik en zijn management. De Poolse international heeft nog een doorlopend contract bij Ajax tot 1 juli 2019, maar staat nadrukkelijk in de belangstelling van verschillende buitenlandse clubs.

Vrijdag 22 juli weer in Amsterdam
Mocht een club zich formeel bij Ajax melden voor Milik dan zal geen medewerking worden verleend aan een tussentijdse overgang. Milik, die vanwege het afgelopen EK nog van vakantie geniet, meldt zich vrijdag 22 juli weer in Amsterdam.

Tekst: Ajax.nl
Foto: Ajax.nl
Ik vind dit een hele goede zaak, al zal Arkadiusz Milik wel het vertrouwen van Peter Bosz moeten krijgen cq verdienen ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 12 juli 2016 - 18:10   quote  deeplink  
Vanavond even kijken hoe Zivkovic het er van af gaat brengen :-)
Eide
 Eide - dinsdag 12 juli 2016 - 18:14   quote  deeplink  
Wordt het ergens uitgezonden?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 12 juli 2016 - 18:15   quote  deeplink  
http://www.ajaxlife.nl/updates/streamtip-kijk-rechtstreeks-mee-naar-oefenpotje-afc-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 12 juli 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 18:14 schreef Eide het volgende:
Wordt het ergens uitgezonden?
lukt het?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 juli 2016 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 17:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt en daarom is het met een spits als Milik niet ideaal om met spelers op de verkeerde positie te spelen..
Verkeerde positie is het niet, want dit is gewoon het enige wat younes goed kan.

Maar het probleem is te verhelpen als spelers meer kunnen dan wat ze nu.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 juli 2016 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 19:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Verkeerde positie is het niet, want dit is gewoon het enige wat younes goed kan.

Maar het probleem is te verhelpen als spelers meer kunnen dan wat ze nu.
Gevalletje open deur deze post....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 13 juli 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 20:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gevalletje open deur deze post....
Nou, stap naar binnen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 13 juli 2016 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2016 - 13:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nou, stap naar binnen!
Dacht het niet....hij is mij te vermoeiend
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 juli 2016 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2016 - 16:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dacht het niet....hij is mij te vermoeiend
Hahaha is dat echt zo?

Weet je wat ik vermoeiend vind, een wedstrijd kijken waarin niks gebeurd....
Eide
 Eide - donderdag 14 juli 2016 - 07:40   quote  deeplink  
Heiko Westermann zou vandaag in Amsterdam moeten zijn om een 2-jarig contract te tekenen. Dit alsdus de Televaag. Toch wel een bijzondere overstap vind ik, hij is toch een 27 voudig Duits international.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2016 door Eide --
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 14 juli 2016 - 08:11   quote  deeplink  
Ben benieuwd hoe Westermann gaat spelen als verdediger.
Een ervaren speler erbij is altijd goed. Misschien dat hij beter is / wordt als dat we denken. Wordt vervolgt................... .
remco k
 remco k - donderdag 14 juli 2016 - 08:27   quote  deeplink  
Fred Rutten is verrast door de keuze van Ajax voor Heiko Westermann. De Nederlandse trainer werkte bij Schalke 04 samen met de 32-jarige verdediger, die naar verwachting donderdag zijn handtekening zet onder een tweejarig contract.

"Ik vind het verrassend, omdat Heiko Westermann niet direct het type speler is waarvan je verwacht dat Ajax ernaar zoekt", vertelt Rutten aan De Telegraaf. "Ajax zoekt altijd naar schoonheid en Westermann is een zakelijke speler. Het gaat hem alleen maar om winnen, niet om schoonheid. Heiko is een geweldige gozer, een op en top prof en een echte karakterjongen."

Rutten is ervan overtuigd dat Westermann de kwaliteiten heeft voor Ajax. De scepsis over de Duitser in Nederland lacht hij weg. "Die jongen heeft niet voor niks zoveel interlands bij de Duitse ploeg (27, red.) achter zijn naam staan. En het gaat wel om de Eredivisie hè, niet om de Primera Division of de Premier League", stelt de huidig trainer van Al Shabab in Dubai.

"Zijn kwaliteiten liggen vooral op het defensieve vlak", weet Rutten. "Ik vond hem een goede corrector of reparateur. Als er een gaatje viel dan kon hij dat altijd heel goed corrigeren met zijn snelheid. Verdedigend is hij gewoon heel sterk. Zeker ook in de lucht. Een speler als Mats Hummels heeft minder defensieve kwaliteiten dan Westermann."
remco k
 remco k - donderdag 14 juli 2016 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 08:11 schreef Onze Ajax het volgende:
Ben benieuwd hoe Westermann gaat spelen als verdediger.
Een ervaren speler erbij is altijd goed. Misschien dat hij beter is / wordt als dat we denken. Wordt vervolgt................... .
Je zegt dat ie misschien wel beter wordt dan hij is of dat we denken?

Het is gewoon een goede verdediger en ik denk zelfs beetr dan wie we ook hebben defensief., daar heb ik geen enkele twijfel over..
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 14 juli 2016 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 08:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zegt dat ie misschien wel beter wordt dan hij is of dat we denken?

Het is gewoon een goede verdediger en ik denk zelfs beetr dan wie we ook hebben defensief., daar heb ik geen enkele twijfel over..
Ik zei ook niet dat hij slecht is. Als Ajax er sportief maar beter door wordt.
Eide
 Eide - donderdag 14 juli 2016 - 09:15   quote  deeplink  
Westermann en Ajax akkoord

Ajax en Heiko Westermann zijn een contract voor twee jaar overeengekomen. Het aantrekken van de Duitser blijkt een serieus kunsttukje te zijn geweest van de Amsterdammers.

De komst van de ervaren verdediger werd wekenlang in het geheim voorbereid. De club troefde in de jacht op de 32-jarige routinier een aantal Bundesliga-clubs af. De voorkeur van Westermann ging uit naar Ajax vanwege de deelname aan de voorronde van de Champions League.

Westerman had nog een contract tot medio 2017 bij Betis Sevilla, maar kreeg enige tijd terug zwart op wit dat hij vanwege zijn leeftijd en staat van dienst transfervrij mocht vertrekken. Ajax sloeg vervolgens snel toe.

Westermann, die in het verleden uitkwam voor onder meer Schalke 04 en Hamburger SV, tekent zodra de resultaten van de medische keuring bekend en akkoord zijn.

Ervaring
Ajax was vanwege de jeugdige gemiddelde leeftijd binnen de selectie op zoek naar de broodnodige ervaring. In het verleden vaarden de Amsterdammers wel met routiniers als André Ooijer en Cristian Poulsen in de selectie.

Westermann speelde tijdens zijn 14-jarige loopbaan al meer dan 400 duels op het hoogste niveau en kwam tot 27 interlands (4 goals) voor Duitsland. In 2008 werd hij met Die Mannschaft tweede op het EK in Oostenrijk en Zwitserland.

Rutten
De veelzijdige verdediger werkte bij Schalke 04 samen met Fred Rutten en Yoeri Mulder, die beiden lovend zijn over de mandekker.

Bron

-------------------------

Westermann is 32 jaar oud, 1.90 groot en 27-voudig international.
Eide
 Eide - donderdag 14 juli 2016 - 09:35   quote  deeplink  
Ajax heeft voor achterin nu dus:
Centraal; Veltman, Riedewald, Viergever, Westermann en Sanchez
Rechts; Tete, Veltman
Links; Dijks, Viergever, Riedewald
Met als aanstromend talent Matthijs de Ligt.
remco k
 remco k - donderdag 14 juli 2016 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 09:35 schreef Eide het volgende:
Ajax heeft voor achterin nu dus:
Centraal; Veltman, Riedewald, Viergever, Westermann en Sanchez
Rechts; Tete, Veltman
Links; Dijks, Viergever, Riedewald
Met als aanstromend talent Matthijs de Ligt.
Prima bezetting lijkt me..

Alleen voorin nog een speler erbij en dan zijn ze wel klaar denk ik.
JOOD
 JOOD - donderdag 14 juli 2016 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 10:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima bezetting lijkt me..

Alleen voorin nog een speler erbij en dan zijn ze wel klaar denk ik.
Ja, ook eenzelfde soort aankoop, rond de 30 met ervaring?
Als we die ook voor het middenveld nog 1 halen zitten we er ook na de winterstop warmpjes bij denk ik.
Eide
 Eide - donderdag 14 juli 2016 - 10:35   quote  deeplink  
Op het middenveld nu
Klaassen, Bazoer, Gudelj, Sinkgraven, Van de Beek en Serero. Van de talenten zijn Nouri en De jong ook kanshebbers, zeker voor een debuut dit seizoen.

Ook daar zit Ajax toch wel ruim in de keuze, op CVM kunnen Gudelj, Bazoer en Serero uit de voeten, en eventueel Riedewald ook nog. Op 10 en 8 kunnen Klaassen, Bazoer, Gudelj, Sinkgraven, Van de Beek, Nouri en De Jong allemaal prima spelen.

Voorin is het eigenlijk het krapst, en dan met name op linksbuiten.
Centraal; Milik, Casseirra, Zivkovic, Dolberg
Rechts; Cerny, El Ghazi, Muric, Schone
Links; Youness

El Ghazi, Muric en Schone hebben allen wel eens op links gespeeld maar zijn daar niet op hun best. De beste linksbuiten achter Younes is in mijn ogen A-junior Vince Gino Dekker.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 14 juli 2016 - 10:52   quote  deeplink  
Dan lijkt het mij dat wanneer er geen linksbuiten meer aangekocht word, dat Dekker gaat aansluiten bij de vaste selectie. Zou het dom vinden als het niet zo zal zijn.
schapio
 schapio - donderdag 14 juli 2016 - 10:56   quote  deeplink  
Deze speler heb ik vorig Jaar Al genoemd, toen was hij ook transfervrij bij HSV. Voor ervaren spelers kun je het beste in duitsland kijken omdat de instelling en de fysiek bij Dezember jongens meestal wel goed. Nu heeft hij getekend en iedereen is tevreden, 2 schlechte spielen und das Geschrei ist wieder groß :-)
Peterhs
 Peterhs - donderdag 14 juli 2016 - 11:00   quote  deeplink  
Ik ken die speler eigenlijk totaal niet, dus ik ga er lekker neutraal in en laat me verassen. Hopelijk is het inderdaad een type klets em dr in. Dat hebben we nodig.
Eide
 Eide - donderdag 14 juli 2016 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 10:52 schreef Peterhs het volgende:
Dan lijkt het mij dat wanneer er geen linksbuiten meer aangekocht word, dat Dekker gaat aansluiten bij de vaste selectie. Zou het dom vinden als het niet zo zal zijn.
Dat over Vince Gino Dekker is maar mijn mening natuurlijk. ;) Nouri wordt ook geregeld misbruikt als linksbuiten, Pelle Clement is eventueel een optie. Het loopt er in ieder geval niet over van voor de hand liggende opties.
remco k
 remco k - donderdag 14 juli 2016 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 10:17 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ja, ook eenzelfde soort aankoop, rond de 30 met ervaring?
Als we die ook voor het middenveld nog 1 halen zitten we er ook na de winterstop warmpjes bij denk ik.
Voo rhet middenveld helemaal niet nodig, meer dan zat hele goede middenvelders..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0931639