BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 27 juli 2016 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 10:17 schreef JOOD het volgende:
Op basis van de wedstrijden tegen Marseille en PAOK blijkt dat we scorend vermogen missen. Kansen benutters. Vardy's. Kansen genoeg, maar geen goals.

Milik gaat waarschijnlijk voor een fenomenaal bedrag de deur uit, prima. Veel geld, heel veel geld dus lekker laten vertrekken. Maar...

Ajax, zorg dat je doelpunten binnenhaalt.

- Pione Sisto (was te duur, nu wel betaalbaar?. Mooie concurrent voor op de flanken.)
- Jonathan Soriano, goede spits die het afjaagspelletje snapt. Neemt de nodige ervaring mee en is beter dan Milik.

Twee goede opties?
Als ze die jongens halen spring ik een gat in de lucht. Fingers crossed!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat spelers van dat kaliber een bepaald salaris met zich meebrengt dat ajax gewoon niet kan betalen op de langere termijn.
Ze staan maar 3 jaar onder contract dan kun je het voor de korte termijn toch best wagen? Je bent een voetbalclub. En daarbij leveren ze je successen op ben je uit de kosten.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
En weer flikt Ajax het!!! Een paar seizoenen geleden gebeurde het met Sneijder en nu doen ze het weer met Milik!! Je kan die gasten ook totaal niet vertrouwen op hun woorden. Naar buiten brengen dat een speler blijft en dan zwichten voor het grote geld. Nu snap ik dat 35 miljoen niet te weigeren is, maar krankjorem wordt je er wel van. Blijkbaar zijn er weer genoeg seizoenskaarten verkocht en is het weer de tijd de supporters te piepelen!!!
En zo gaat het al jaren op rij..
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 10:17 schreef JOOD het volgende:
Op basis van de wedstrijden tegen Marseille en PAOK blijkt dat we scorend vermogen missen. Kansen benutters. Vardy's. Kansen genoeg, maar geen goals.

Milik gaat waarschijnlijk voor een fenomenaal bedrag de deur uit, prima. Veel geld, heel veel geld dus lekker laten vertrekken. Maar...

Ajax, zorg dat je doelpunten binnenhaalt.

- Pione Sisto (was te duur, nu wel betaalbaar?. Mooie concurrent voor op de flanken.)
- Jonathan Soriano, goede spits die het afjaagspelletje snapt. Neemt de nodige ervaring mee en is beter dan Milik.

Twee goede opties?
Sisto is ook geen veel scorende speler..

Soriano is denk ik niet haalbaar voor Ajax.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 10:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ze staan maar 3 jaar onder contract dan kun je het voor de korte termijn toch best wagen? Je bent een voetbalclub. En daarbij leveren ze je successen op ben je uit de kosten.
En leveren ze je geen succes op sta je straks flink in het rood..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 27 juli 2016 - 11:35   quote  deeplink  
een opmerkelijk bericht:

De zaakwaarnemer van Arek Milik laat aan het Italiaanse Gazzetta Mercato weten dat een deal tussen Ajax en SSC Napoli omtrent de Poolse spits (nog) niet beklonken is. Hij verwacht zelfs dat zijn cliënt 'gewoon' van de partij is als de Amsterdammers op 3 augustus weer aantreden tegen PAOK.

David Pantak steekt niet onder stoelen of banken dat onderhandelingen met Napoli, de nummer twee van de Serie A, in volle gang zijn. "Het is waar dat ik in Napels ben geweest om te onderhandelen. Maar het is niets getekend en dus is er nog niets zeker", aldus de belangenbehartiger van de Poolse spits, die vorig seizoen topscorer werd van Ajax.

"Het enige dat nu zeker is, is dat Milik gewoon zal spelen voor Ajax tijdens hun wedstrijd tegen PAOK in Griekenland. Hij is voor honderd procent gefocust op dat duel." De uitspraken van Pantak zijn verrassend: volgens onder meer De Telegraaf is de megatransfer van Milik naar Napoli zo goed als rond en heeft hij inmiddels zijn laatste wedstrijd voor de Amsterdamse grootmacht gespeeld. De Serie A-formatie betaalt naar verluidt 35 miljoen euro voor de spits.

bron: http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/676848/zaakwaarnemer-van-milik-zaait-verwarring-in-italiaanse-media-100-procent-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 11:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
een opmerkelijk bericht:

De zaakwaarnemer van Arek Milik laat aan het Italiaanse Gazzetta Mercato weten dat een deal tussen Ajax en SSC Napoli omtrent de Poolse spits (nog) niet beklonken is. Hij verwacht zelfs dat zijn cliënt 'gewoon' van de partij is als de Amsterdammers op 3 augustus weer aantreden tegen PAOK.

David Pantak steekt niet onder stoelen of banken dat onderhandelingen met Napoli, de nummer twee van de Serie A, in volle gang zijn. "Het is waar dat ik in Napels ben geweest om te onderhandelen. Maar het is niets getekend en dus is er nog niets zeker", aldus de belangenbehartiger van de Poolse spits, die vorig seizoen topscorer werd van Ajax.

"Het enige dat nu zeker is, is dat Milik gewoon zal spelen voor Ajax tijdens hun wedstrijd tegen PAOK in Griekenland. Hij is voor honderd procent gefocust op dat duel." De uitspraken van Pantak zijn verrassend: volgens onder meer De Telegraaf is de megatransfer van Milik naar Napoli zo goed als rond en heeft hij inmiddels zijn laatste wedstrijd voor de Amsterdamse grootmacht gespeeld. De Serie A-formatie betaalt naar verluidt 35 miljoen euro voor de spits.

bron: http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/676848/zaakwaarnemer-van-milik-zaait-verwarring-in-italiaanse-media-100-procent-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Niets raars aan toch.. Hij zegt dat de gesprekken er zijn, maar dat hij zich focust op Ajax. Media zal het zoals altijd wel weer iets uit zijn verband trekken..

Gewoon standaard opmerkingen in dit soort periodes rondom transfers van spelers..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 27 juli 2016 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 11:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Niets raars aan toch.. Hij zegt dat de gesprekken er zijn, maar dat hij zich focust op Ajax. Media zal het zoals altijd wel weer iets uit zijn verband trekken..

Gewoon standaard opmerkingen in dit soort periodes rondom transfers van spelers..
Ik zei opmerkelijk en niet raar.

er is een mogelijkheid dat Milik tegen PAOK gaat spelen.
Ik hoop dat Ajax dat voor elkaar krijgt in de onderhandelingen dat Milik tot de voorrondes nog mag mee spelen. Of anders een vertragings tactiek gaat toepassen om Millik in iedergeval tegen PAOK te laten voetballen.

Waarvan ik dacht dat Milik zijn laatste wedstrijd voor Ajax al gespeeld zou hebben.
Want alles leek zo beetje rond te zijn. Overmars die op een gerucht afgaat, zegt heel veel, want dat mag eigenlijk niet als beurs bedrijf. Media sprak over een mondeling akkoord van Milik met Napels.

Het is niet of de transfer word beklonken maar wanneer.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 12:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik zei opmerkelijk en niet raar.

er is een mogelijkheid dat Milik tegen PAOK gaat spelen.
Ik hoop dat Ajax dat voor elkaar krijgt in de onderhandelingen dat Milik tot de voorrondes nog mag mee spelen. Of anders een vertragings tactiek gaat toepassen om Millik in iedergeval tegen PAOK te laten voetballen.

Waarvan ik dacht dat Milik zijn laatste wedstrijd voor Ajax al gespeeld zou hebben.
Want alles leek zo beetje rond te zijn. Overmars die op een gerucht afgaat, zegt heel veel, want dat mag eigenlijk niet als beurs bedrijf. Media sprak over een mondeling akkoord van Milik met Napels.

Het is niet of de transfer word beklonken maar wanneer.
Reactie veranderd niet van een ander woord, niet relevant dus..

Ik vraag me daarnaast af wat Milik gister meer voor ons had kunnen betekenen dan Dolberg.. Die jongen was aan de bal een verademing, en scoort in principe gewoon twee keer..

Overmars mag trouwens best reageren op vragen omtrent geruchten. Hij mag alleen niets bekend maken..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 27 juli 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Reactie veranderd niet van een ander woord, niet relevant dus..

Ik vraag me daarnaast af wat Milik gister meer voor ons had kunnen betekenen dan Dolberg.. Die jongen was aan de bal een verademing, en scoort in principe gewoon twee keer..

Overmars mag trouwens best reageren op vragen omtrent geruchten. Hij mag alleen niets bekend maken..
Milik had wellicht wel 4x gescoord of helemaal niet. Zo vraag is pas te beantwoorden als hij gespeeld zou hebben.

Overmars mag helemaal niet reageren, zeker als men spreekt over zo'n bedrag. Iedereen kan 1+1 op te tellen, dat staat ongeveer gelijk aan het bekend maken van deal.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 27 juli 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 10:17 schreef JOOD het volgende:
Op basis van de wedstrijden tegen Marseille en PAOK blijkt dat we scorend vermogen missen. Kansen benutters. Vardy's. Kansen genoeg, maar geen goals.

Milik gaat waarschijnlijk voor een fenomenaal bedrag de deur uit, prima. Veel geld, heel veel geld dus lekker laten vertrekken. Maar...

Ajax, zorg dat je doelpunten binnenhaalt.

- Pione Sisto (was te duur, nu wel betaalbaar?. Mooie concurrent voor op de flanken.)
- Jonathan Soriano, goede spits die het afjaagspelletje snapt. Neemt de nodige ervaring mee en is beter dan Milik.

Twee goede opties?
Sisto, is dat een soort slang?

Zo ja, kan je me misschien vertellen of deze giftig is?
Zo ja, lijkt het me beter om hem niet te halen.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 12:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Milik had wellicht wel 4x gescoord of helemaal niet. Zo vraag is pas te beantwoorden als hij gespeeld zou hebben.

Overmars mag helemaal niet reageren, zeker als men spreekt over zo'n bedrag. Iedereen kan 1+1 op te tellen, dat staat ongeveer gelijk aan het bekend maken van deal.
Nee, hij mag dit antwoord geven, hij zegt alleen dat ze in gesprek zijn en daar is niets mis mee. Hij mag niks bekend maken, dat zijn echt verschillende dingen.
JOOD
 JOOD - woensdag 27 juli 2016 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 12:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Sisto, is dat een soort slang?

Zo ja, kan je me misschien vertellen of deze giftig is?
Zo ja, lijkt het me beter om hem niet te halen.
Ja, een zwarte tuinslang
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

En leveren ze je geen succes op sta je straks flink in het rood..
Nee want dat geld heb je gewoon in kas. Ook het loon voor komende seizoenen zonder succes.
Ze hadden nog geld te besteden dus ff snel gereken 2x 10 miljoen plus 3x 1 miljoen is 26 miljoen dit krijg je al voor Millik dus niets aan het handje.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 16:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee want dat geld heb je gewoon in kas. Ook het loon voor komende seizoenen zonder succes.
Ze hadden nog geld te besteden dus ff snel gereken 2x 10 miljoen plus 3x 1 miljoen is 26 miljoen dit krijg je al voor Millik dus niets aan het handje.
Je wil het gewoon niet snappen..

Je gaat gewoon verlies maken op de manier zoals jij denkt.. Dan ben je met 5 jaar failliet..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 17:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Je wil het gewoon niet snappen..

Je gaat gewoon verlies maken op de manier zoals jij denkt.. Dan ben je met 5 jaar failliet..
Ik heb het niet over 5 jaar.. Jij wilt het ook niet snappen heb het ook over de korte termijn ze hoeven/kunnen die aankopen ook niet ieder jaar doen nee dat ben ik met je eens.
Maar leg mij eens uit waar al het geld dan gebleven is? De "100" miljoen uit verkopen.
Die colombianen staan gelijk aan de verkopen Andersen, Fischer, Hoorn, van Rhijn enz.
Jij gaat mij niet vertellen dat Gudelj en Sinkgraven alleen je hele kas leeggemaakt hebben.
Daarbij hebben we het over twee duurdere aankopen die nog niet eens de 30 miljoen van Millik helemaal op maken over een periode van 3 jaar. Dus ook zonder successen schrijf je dan niet roder dan je nu al doet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door Hummel10 --
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 19:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over 5 jaar.. Jij wilt het ook niet snappen heb het ook over de korte termijn ze hoeven/kunnen die aankopen ook niet ieder jaar doen nee dat ben ik met je eens.
Maar leg mij eens uit waar al het geld dan gebleven is? De "100" miljoen uit verkopen.
Die colombianen staan gelijk aan de verkopen Andersen, Fischer, Hoorn, van Rhijn enz.
Jij gaat mij niet vertellen dat Gudelj en Sinkgraven alleen je hele kas leeggemaakt hebben.
Daarbij hebben we het over twee duurdere aankopen die nog niet eens de 30 miljoen van Millik helemaal op maken over een periode van 3 jaar. Dus ook zonder successen schrijf je dan niet roder dan je nu al doet.
Dat geld staat deels voor andere zaken gereserveerd, ook dat kost namelijk geld.
Ik snap heel goed hoe het zit, zonder verkopen en/ of CL draait Ajax rode cijfers. Daar wil me meer dan terecht ook gewoon een buffer voor behouden om niet dezelfde fouten te maken als een paar jaar terug.

En wat jij wil, zijn precies die fouten die destijds gemaakt werden..

Maar goed, we hebben het hier al zo vaak over gehad, ik ben erg blij dat onze directie dit zelf ook inziet, en minder investeert dan jij wilt..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat geld staat deels voor andere zaken gereserveerd, ook dat kost namelijk geld.
Ik snap heel goed hoe het zit, zonder verkopen en/ of CL draait Ajax rode cijfers. Daar wil me meer dan terecht ook gewoon een buffer voor behouden om niet dezelfde fouten te maken als een paar jaar terug.

En wat jij wil, zijn precies die fouten die destijds gemaakt werden..

Maar goed, we hebben het hier al zo vaak over gehad, ik ben erg blij dat onze directie dit zelf ook inziet, en minder investeert dan jij wilt..
Dan ben je dus indirect ook tevreden met de resultaten van afgelopen twee seizoenen..
schapio
 schapio - woensdag 27 juli 2016 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 01:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kom uit dromenland vriend. Een speler van het kaliber Mario Gomez gaat never nooit niet naar Nederland komen. Die mensen bakken nog liever broodjes in China of Dubai.
misschien heb je gelijk maar als je niks probeert weet je het niet. transfersomis 7 miljoen, dan een goed tekengeld en salaris voor 2 jaar tot de jeugd stabiel genoeg is. misschien westermann maar inzetten om te bemiddelen. zou iig wel n speler zijn die past,ervaren en maakt zijn goals, hier in nl zeker
remco k
 remco k - donderdag 28 juli 2016 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 21:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan ben je dus indirect ook tevreden met de resultaten van afgelopen twee seizoenen..
Nee, en die opmerking slaat ook weer eens helemaal nergens op.

Ik vind namelijk dat de selectie echt heel goed was en dat de Boer de laatste twee jaar slecht gepresteerd heeft met zijn ploeg.
hjf
 hjf - donderdag 28 juli 2016 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 23:18 schreef schapio het volgende:

[..]

misschien heb je gelijk maar als je niks probeert weet je het niet. transfersomis 7 miljoen, dan een goed tekengeld en salaris voor 2 jaar tot de jeugd stabiel genoeg is. misschien westermann maar inzetten om te bemiddelen. zou iig wel n speler zijn die past,ervaren en maakt zijn goals, hier in nl zeker
Uitstekend gecounterd gap.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 juli 2016 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 08:44 schreef hjf het volgende:

[..]

Uitstekend gecounterd gap.
En wat is eraan gecounterd dan?? Gewoon nog steeds in dromenland.
hjf
 hjf - donderdag 28 juli 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 14:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En wat is eraan gecounterd dan?? Gewoon nog steeds in dromenland.
Omdat Schapio met een uitstekend voorstel komt. En als je niet schiet kun je ook niet scoren. Dat moet jou toch bekend voorkomen. Of niet soms?
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 28 juli 2016 - 16:35   quote  deeplink  
Onze nieuwe spits? Dat gaat Bas Dost worden....Let maar op.
p111
 p111 - donderdag 28 juli 2016 - 17:27   quote  deeplink  
Even wat namen gezien bij voetbalzonen en dit zijn in mijn ogen de spitsen die ik graag bij Ajax zou zien,uiteraard krijg je het commentaar qua salaris niet haal baar maar op hun leeftijd werk je met 1 of 2 jaar contract met een bulk aan tekengeld,misschien wordt het dan toch nog wat qua onderhandeling. Berbatov 35 jaar-Soriana 30 jaar-Cardozo 33 jaar of Finbogason 27 jaar.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 28 juli 2016 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 17:27 schreef p111 het volgende:
Even wat namen gezien bij voetbalzonen en dit zijn in mijn ogen de spitsen die ik graag bij Ajax zou zien,uiteraard krijg je het commentaar qua salaris niet haal baar maar op hun leeftijd werk je met 1 of 2 jaar contract met een bulk aan tekengeld,misschien wordt het dan toch nog wat qua onderhandeling. Berbatov 35 jaar-Soriana 30 jaar-Cardozo 33 jaar of Finbogason 27 jaar.
Zag ook nog Mbokani voorbij komen..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 juli 2016 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 17:27 schreef p111 het volgende:
Even wat namen gezien bij voetbalzonen en dit zijn in mijn ogen de spitsen die ik graag bij Ajax zou zien,uiteraard krijg je het commentaar qua salaris niet haal baar maar op hun leeftijd werk je met 1 of 2 jaar contract met een bulk aan tekengeld,misschien wordt het dan toch nog wat qua onderhandeling. Berbatov 35 jaar-Soriana 30 jaar-Cardozo 33 jaar of Finbogason 27 jaar.
Die zijn allemaal zwaar op hun retour op Finnbogason na. Finnbogason past niet echt bij Ajax vind ik persoonlijk. Soriano zou je kunnen proberen, Kuyt presteer immers ook nog aardig in R'dam. Maar ben je investering wel voor kwijt. Is opzich niet heel erg met de potentie die we erachter hebben lopen.
Reinier84
 Reinier84 - donderdag 28 juli 2016 - 22:08   quote  deeplink  
Vind het vrij apart dat de naam van Bas Dost zo weinig genoemd wordt.. no een 1 jarig contact, en mag vertrekken.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 juli 2016 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 22:08 schreef Reinier84 het volgende:
Vind het vrij apart dat de naam van Bas Dost zo weinig genoemd wordt.. no een 1 jarig contact, en mag vertrekken.
Heeft al aangegeven dat hij de eredivisie geen logische stap vind. Zal ook niet weinig kosten ondanks 1 jarig contract. Daarnaast lijkt hij me niet ideaal voor Ajax. Niet echt een voetballende spits.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 28 juli 2016 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 22:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Heeft al aangegeven dat hij de eredivisie geen logische stap vind. Zal ook niet weinig kosten ondanks 1 jarig contract. Daarnaast lijkt hij me niet ideaal voor Ajax. Niet echt een voetballende spits.
Denk toch dat Bas Dost Ajax niet zou weigeren op dit moment. Nog een jaar contract en mag weg dus dat moet nog te doen zijn verdient wel redelijk veel volgens mij. Hij kan voor Ajax best nuttig zijn kan iets forceren. Of hij voetballend helemaal ideaal is twijfelen de meeste(ik) nog wel over..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 juli 2016 - 23:19   quote  deeplink  
Dost of een Haller zou je als Ajacied toch niet willen....flikker op met die clowns
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 juli 2016 - 23:30   quote  deeplink  
Als ik Overmars was zou ik proberen om die Timothy Fosu-Mensah terug te halen.....heeft even mogen ruiken aan de overkant en is pas 18
Reinier84
 Reinier84 - donderdag 28 juli 2016 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 22:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Heeft al aangegeven dat hij de eredivisie geen logische stap vind. Zal ook niet weinig kosten ondanks 1 jarig contract. Daarnaast lijkt hij me niet ideaal voor Ajax. Niet echt een voetballende spits.
Misschien niet de best voetballende spits, maar kan zeker kaatsen, bal vast houden, en is 1,96 en kan goed koppen en dat met de voorzetten van el ghazi en Younes, denk ik echt dat hij veel schade kan aanrichten bij de tegenpartij.. en internationale ervaring!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 29 juli 2016 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 23:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk toch dat Bas Dost Ajax niet zou weigeren op dit moment. Nog een jaar contract en mag weg dus dat moet nog te doen zijn verdient wel redelijk veel volgens mij. Hij kan voor Ajax best nuttig zijn kan iets forceren. Of hij voetballend helemaal ideaal is twijfelen de meeste(ik) nog wel over..
Hij zal vast wel genoeg scoren, puur omdat hij iets te goed is voor de eredivisie, net als Luuk de Jong. Ik vraag me af of Ajax er uberhaupt mee bezig is.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 29 juli 2016 - 00:07   quote  deeplink  
Transfer Milik bijna rond

Zestien dagen geleden bracht Ajax middels een officieel statement naar buiten dat spits Arek Milik hoe dan ook niet zou weggaan bij de club. Formele biedingen van buitenlandse clubs zouden niets uithalen, beloofden de Amsterdammers, maar het loopt toch anders. De Pool stapt één dezer dagen over naar Napoli.


2istbtj.png

Woensdag werd al duidelijk dat Ajax de aanvaller permissie had verleend om af te reizen naar Italië om aldaar te praten met Napoli, dat een opvolger zoekt voor Gonzalo Higuaín. Eerder op de donderdagavond dook een foto op van Milik met een sjaal van Napoli en nu zegt zaakwaarnemer David Pantak dat de transfer goed vordert.
Wat twee dagen geleden zeker leek, is plotseling snel veranderd. Het is mogelijk dat Milik niet zal spelen tegen PAOK Salonikiamp;euro;, geeft Pantak te kennen. Eerder liet hij weten dat zijn cliënt sowieso mee zou spelen in de returnwedstrijd tegen de Grieken, in de derde voorronde van de Champions League. Pas daarna zou een transfer eventueel zijn beslag krijgen.

Bronnerino

Financieel goede zaak in principe als het bedrag klopt. Jammer voor de (nabije) sportieve toekomst. Had veel van hem verwacht dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2016 door NatjosFC --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 29 juli 2016 - 00:16   quote  deeplink  
Persoonlijk hoop ik dat Ajax het nog een keer probeert met Yaya Sanogo. Hij maakt in de minuten die hij inviel en warmliep een erg gefocusde en gretige indruk op me. Ik denk dat het inzich heeft om uit te groeien tot een echte topspits voor Ajax en de europese top. Ik snapte destijds al niet waarom we hem lieten gaan. Zijn voetballende vermogen is echt verbazingwekkend als je het afweegt tegen onze huidige spitsen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 29 juli 2016 - 05:02   quote  deeplink  
Wat ik opmerkelijk vind is dat Millik voor een record bedrag word verkocht, terwijl de beste speler van de eredivisie van vorig seizoen nog steeds bij twente zit.
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2016 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als ik Overmars was zou ik proberen om die Timothy Fosu-Mensah terug te halen.....heeft even mogen ruiken aan de overkant en is pas 18
En een wereld talent.. Als ik Marc was zou ik sowieso in de gaten houden wie er allemaal weg moeten bij United..
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2016 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 23:42 schreef Reinier84 het volgende:

[..]

Misschien niet de best voetballende spits, maar kan zeker kaatsen, bal vast houden, en is 1,96 en kan goed koppen en dat met de voorzetten van el ghazi en Younes, denk ik echt dat hij veel schade kan aanrichten bij de tegenpartij.. en internationale ervaring!
Youness en voorzetten??
Eide
 Eide - vrijdag 29 juli 2016 - 09:57   quote  deeplink  
Sanchez heeft met zijn club de Copa Libertadores gewonnen.
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2016 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 09:57 schreef Eide het volgende:
Sanchez heeft met zijn club de Copa Libertadores gewonnen.
Beste prestatie hoor..
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 juli 2016 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 22:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Heeft al aangegeven dat hij de eredivisie geen logische stap vind. Zal ook niet weinig kosten ondanks 1 jarig contract. Daarnaast lijkt hij me niet ideaal voor Ajax. Niet echt een voetballende spits.
Is misschien niet de meest gepolijste speler maar wel eentje die 90 minuten lang gaat en we hebben met druk zetten wel zo'n type nodig. Daarom vallen bij mij KJH en Haller al af.
p111
 p111 - vrijdag 29 juli 2016 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 20:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zag ook nog Mbokani voorbij komen..
Ja maar die is zo lelijk die willen wij niet bij Ajax.
p111
 p111 - vrijdag 29 juli 2016 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 21:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Die zijn allemaal zwaar op hun retour op Finnbogason na. Finnbogason past niet echt bij Ajax vind ik persoonlijk. Soriano zou je kunnen proberen, Kuyt presteer immers ook nog aardig in R'dam. Maar ben je investering wel voor kwijt. Is opzich niet heel erg met de potentie die we erachter hebben lopen.
De bedoeling is volgens mij om een wat oudere spits te kopen ivm de opvolging van Dolberg/Cassiera in mijn ogen is Soriano veruit het meest geschikt voor Ajax met een goede techniek een goed schot en een sterke gast mooie leeftijd.
p.s Wolfswinkel voor 650.000 naar Vitesse 27 jaar kan je niks op verliezen lijkt mij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 juli 2016 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 14:35 schreef hjf het volgende:

[..]

Omdat Schapio met een uitstekend voorstel komt. En als je niet schiet kun je ook niet scoren. Dat moet jou toch bekend voorkomen. Of niet soms?
Hij heeft een salaris van 5 miljoen. Dus zou de transfersom 7 miljoen zijn, dan geef je voor een speler 17 miljoen uit in 2 jaar. En zijn waarde daarna? 0,0! Dus kom uit dromenland. Dit soort spelers gaan nog eerder naar Amerika of China waar wel dat soort salarissen wordt betaald.
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2016 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 10:51 schreef p111 het volgende:

[..]

De bedoeling is volgens mij om een wat oudere spits te kopen ivm de opvolging van Dolberg/Cassiera in mijn ogen is Soriano veruit het meest geschikt voor Ajax met een goede techniek een goed schot en een sterke gast mooie leeftijd.
p.s Wolfswinkel voor 650.000 naar Vitesse 27 jaar kan je niks op verliezen lijkt mij.
Verliezen niet, maar is die goed genoeg?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 juli 2016 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 10:48 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja maar die is zo lelijk die willen wij niet bij Ajax.
Haha Balotelli ziet er inderdaad beter uit!
hjf
 hjf - vrijdag 29 juli 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 10:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij heeft een salaris van 5 miljoen. Dus zou de transfersom 7 miljoen zijn, dan geef je voor een speler 17 miljoen uit in 2 jaar. En zijn waarde daarna? 0,0! Dus kom uit dromenland. Dit soort spelers gaan nog eerder naar Amerika of China waar wel dat soort salarissen wordt betaald.
Hij is door Fiorentina verhuurd aan Besiktas met een optie tot koop. Hij wil weg uit Turkije en heeft nog een contract tot 2017 bij eerstgenoemde club. 1. Ik denk niet dat hij nog 7 miljoen moet kosten. 2. Hij zal zeker salaris in willen leveren, omdat deze jongen een attitude heeft dat het voetbal voor gaat op de financiële zaken. Maar ik heb al eerder gezegd. Als je geen poging onderneemt, dan weet je zeker dat je niet verder komt. Ik vind deze jongen de allerbeste spits voor ons op dit moment. En al die namen die genoemd zijn, zullen mij worst zijn. Ik respecteer jouw mening, maar ik leef niet onder een steen. Soms gaan er deuren open, waarvan je dacht dat die altijd gesloten bleven. Ik kan er over meepraten, omdat ik een ondernemer pur sang ben en al koffers vol levenservaring heb.
p111
 p111 - vrijdag 29 juli 2016 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 12:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Verliezen niet, maar is die goed genoeg?
Voor Vitesse goed genoeg denk ik dus voor hun prima actie
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 29 juli 2016 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 08:47 schreef remco k het volgende:

[..]

En een wereld talent.. Als ik Marc was zou ik sowieso in de gaten houden wie er allemaal weg moeten bij United..
Maar waarom zou hij terug naar Ajax willen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0860919