BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 juli 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 00:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hij zal vast wel genoeg scoren, puur omdat hij iets te goed is voor de eredivisie, net als Luuk de Jong. Ik vraag me af of Ajax er uberhaupt mee bezig is.
Dat denk ik dus ook maar geen idee waar ze überhaupt mee bezig zijn. Af en toe een geruchtje we zien wel wat er komt.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 juli 2016 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 13:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar waarom zou hij terug naar Ajax willen?
Geen idee
p111
 p111 - vrijdag 29 juli 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 21:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Die zijn allemaal zwaar op hun retour op Finnbogason na. Finnbogason past niet echt bij Ajax vind ik persoonlijk. Soriano zou je kunnen proberen, Kuyt presteer immers ook nog aardig in R'dam. Maar ben je investering wel voor kwijt. Is opzich niet heel erg met de potentie die we erachter hebben lopen.
Soriana zeker niet pas 30 jaar een topspits
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 29 juli 2016 - 15:35   quote  deeplink  
Balotelli?
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 29 juli 2016 - 15:43   quote  deeplink  
Bizar gerucht uit Italië: 'Ajax denkt aan komst Balotelli'

Ajax verkoopt Arek Milik aan Napoli en is op zoek naar een geschikte opvolger. Bertrand Traoré zou volgens De Telegraaf de belangrijkste kandidaat zijn, maar het is onduidelijk of Chelsea de Afrikaan wil laten gaan. De Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio van Sky Italia komt nu met een wel heel opvallend alternatief; hij claimt dat Ajax denkt aan de komst van Mario Balotelli.

De 25-jarige Balotelli stond jaren geleden bekend als een van de grootste talenten van de wereld, maar zijn loopbaan is behoorlijk in het slop geraakt. De 33-voudig Italiaans international staat onder contract bij Liverpool, maar heeft te horen gekregen dat hij mag vertrekken. In het afgelopen seizoen speelde Balotelli op huurbasis voor zijn oude club AC Milan, dat geen interesse had in de optie tot koop.

Mino Raiola is hard op zoek naar een club waar Balotelli zijn loopbaan weer op het juiste spoor kan krijgen en volgens Di Marzio heeft de zaakwaarnemer contact gehad met Marc Overmars, die wel eens wilde weten wat de mogelijkheden waren. Di Marzio claimt dat een samenwerking tussen Ajax en Balotelli mogelijk zou kunnen zijn, als de Amsterdammers zich weten te plaatsen voor de Champions League. Zonder Champions League-voetbal zou Balotelli sowieso geen interesse hebben.

Voor een overstap naar de Eredivisie zou Balotelli sowieso erg veel salaris moeten inleveren, maar beweerd wordt dat de aanvaller hiertoe bereid is, als hij zich weer in de kijker kan spelen. Zijn contract bij Liverpool loopt nog een jaar door; het is niet bekend aan welke transfersom the Reds denken. Liverpool betaalde in 2014 zelf twintig miljoen euro aan AC Milan, maar weet dat het Balotelli alleen met een flink verlies kan lozen. Eerder werd de spits al in verband gebracht met een verhuizing naar China, maar Balotelli vreest in dat geval definitief uit beeld te raken. Het is nog altijd zijn droom om ooit de Ballon d'Or te winnen, zo zei hij onlangs.


bron

Voor wat het waard is...
p111
 p111 - vrijdag 29 juli 2016 - 16:33   quote  deeplink  
Mijn god die clouwn uit Italie
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 juli 2016 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 14:49 schreef p111 het volgende:

[..]

Soriana zeker niet pas 30 jaar een topspits
Janko schoot er bijna net zoveel in in Oosterijk.. Ken hem verder niet goed genoeg maar toch..
JOOD
 JOOD - vrijdag 29 juli 2016 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 15:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Balotelli?
Voors:

- Hij bulkt van het talent en de ervaring hoe daar niet mee om te gaan. Mocht hij echt willen slagen en een knop omzetten is hij meer dan welkom. (Al betwijfel ik dat na de belachelijke eis om CL plaatsing te hebben. Daar wil je als teamspeler en topsporter toch zelf voor vechten? Zelf verschil in maken?)
- Sterke, snelle, veel scorende spits met de benodigde arrogantie.
- Als hij haalbaar is, gaat de lat dan omhoog? Zie V Wolfswinkel bij Vitesse..
- Als je hem koopt en hij presteert goed, dikke winst en veel doelpunten.
- Mentaliteit in de groep zal ongetwijfeld harder worden.

Na's:

- Ego
- Onbalans in het team
- Miskoop?
- Duur?
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 juli 2016 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 16:33 schreef p111 het volgende:
Mijn god die clouwn uit Italie
Laat die clown maar komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 juli 2016 - 17:57   quote  deeplink  
Ook zo'n gerucht dat je totaal niet serieus moet nemen. Natuurlijk zie ik een Gomez of andere superspits graag komen maar ik vermoed dat er helemaal niemand uit deze koker wordt gehaald. Zal vermoedelijk een spits zijn uit de onbekende koker of ze wachten tot de laatste dag van de transfermarkt en hopen dan nog met een verrassende spits te komen die qua naam bekendheid heeft. Maar dat zal vermoedelijk pas de laatste dag worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 juli 2016 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 13:20 schreef hjf het volgende:

[..]

Hij is door Fiorentina verhuurd aan Besiktas met een optie tot koop. Hij wil weg uit Turkije en heeft nog een contract tot 2017 bij eerstgenoemde club. 1. Ik denk niet dat hij nog 7 miljoen moet kosten. 2. Hij zal zeker salaris in willen leveren, omdat deze jongen een attitude heeft dat het voetbal voor gaat op de financiële zaken. Maar ik heb al eerder gezegd. Als je geen poging onderneemt, dan weet je zeker dat je niet verder komt. Ik vind deze jongen de allerbeste spits voor ons op dit moment. En al die namen die genoemd zijn, zullen mij worst zijn. Ik respecteer jouw mening, maar ik leef niet onder een steen. Soms gaan er deuren open, waarvan je dacht dat die altijd gesloten bleven. Ik kan er over meepraten, omdat ik een ondernemer pur sang ben en al koffers vol levenservaring heb.
Ten eerste zul je niet altijd weten of Ajax heeft geïnformeerd. Niet alles komt namelijk naar buiten. Toch kan een Gomez naar veel clubs en denk ik echt dat Ajax voor hem geen optie is. Is een mening en niets meer.
p111
 p111 - vrijdag 29 juli 2016 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 16:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Janko schoot er bijna net zoveel in in Oosterijk.. Ken hem verder niet goed genoeg maar toch..
Hij is echt veel beter als Janko
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 29 juli 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 17:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ook zo'n gerucht dat je totaal niet serieus moet nemen. Natuurlijk zie ik een Gomez of andere superspits graag komen maar ik vermoed dat er helemaal niemand uit deze koker wordt gehaald. Zal vermoedelijk een spits zijn uit de onbekende koker of ze wachten tot de laatste dag van de transfermarkt en hopen dan nog met een verrassende spits te komen die qua naam bekendheid heeft. Maar dat zal vermoedelijk pas de laatste dag worden.
Ik dacht dat jij juist tegen dat soort spelers was, vanwege het salaris verschil met de rest van de selectie.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 juli 2016 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 18:19 schreef p111 het volgende:

[..]

Hij is echt veel beter als Janko
Hij scoort ook iets vaker maar het blijft Oostenrijk natuurlijk.
Maar ken hem niet goed genoeg om ook maar een oordeel/mening over hem te hebben.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 juli 2016 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 17:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ook zo'n gerucht dat je totaal niet serieus moet nemen. Natuurlijk zie ik een Gomez of andere superspits graag komen maar ik vermoed dat er helemaal niemand uit deze koker wordt gehaald. Zal vermoedelijk een spits zijn uit de onbekende koker of ze wachten tot de laatste dag van de transfermarkt en hopen dan nog met een verrassende spits te komen die qua naam bekendheid heeft. Maar dat zal vermoedelijk pas de laatste dag worden.
Balotelli en Gomez zullen wel weer in het rijtje Eto'o passen. Enige verschil is dat er nu nog meer poen beschikbaar is. Dus je weet het nooit helemaal zeker..
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 13:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar waarom zou hij terug naar Ajax willen?
Dat gaat ie ook echt nog niet willen.. Hij heeft al laten zien bij United te kunnen uitblinken..

Ik doelde meer op dat daar veel spelers weg moeten/mogen.. Daar zou best weleens iets tussen kunnen zitten..
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2016 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 16:49 schreef JOOD het volgende:

[..]

Voors:

- Hij bulkt van het talent en de ervaring hoe daar niet mee om te gaan. Mocht hij echt willen slagen en een knop omzetten is hij meer dan welkom. (Al betwijfel ik dat na de belachelijke eis om CL plaatsing te hebben. Daar wil je als teamspeler en topsporter toch zelf voor vechten? Zelf verschil in maken?)
- Sterke, snelle, veel scorende spits met de benodigde arrogantie.
- Als hij haalbaar is, gaat de lat dan omhoog? Zie V Wolfswinkel bij Vitesse..
- Als je hem koopt en hij presteert goed, dikke winst en veel doelpunten.
- Mentaliteit in de groep zal ongetwijfeld harder worden.

Na's:

- Ego
- Onbalans in het team
- Miskoop?
- Duur?
Veel scorende spits?

Verbetering voor de mentaliteit voor de rest?

Ik vind hem geen van beiden..
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2016 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 17:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ook zo'n gerucht dat je totaal niet serieus moet nemen. Natuurlijk zie ik een Gomez of andere superspits graag komen maar ik vermoed dat er helemaal niemand uit deze koker wordt gehaald. Zal vermoedelijk een spits zijn uit de onbekende koker of ze wachten tot de laatste dag van de transfermarkt en hopen dan nog met een verrassende spits te komen die qua naam bekendheid heeft. Maar dat zal vermoedelijk pas de laatste dag worden.
Jup..
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2016 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 18:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij scoort ook iets vaker maar het blijft Oostenrijk natuurlijk.
Maar ken hem niet goed genoeg om ook maar een oordeel/mening over hem te hebben.
Doet het ook prima in Europa, speelt daar goede wedstrijden.. Jongen heeft een prima opleiding gehad, is een tchnisch begaafde speler met een eigen actie, jongen is geweldig als 9 voor het druk zetten en scoort makkelijk..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 juli 2016 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 20:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Doet het ook prima in Europa, speelt daar goede wedstrijden.. Jongen heeft een prima opleiding gehad, is een tchnisch begaafde speler met een eigen actie, jongen is geweldig als 9 voor het druk zetten en scoort makkelijk..
Ok klinkt goed ken die naam wel maar weinig van gezien. Mario Gomez ben ik wel gecharmeerd van maar die zal niet te halen zijn vrees ik.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 29 juli 2016 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat gaat ie ook echt nog niet willen.. Hij heeft al laten zien bij United te kunnen uitblinken..

Ik doelde meer op dat daar veel spelers weg moeten/mogen.. Daar zou best weleens iets tussen kunnen zitten..
Aha. We hebben we leuke ingangen daar met Van der Sar en Blind, maar denk niet dat er z'n soort haalbaar buitenkansje komt. Want het is een grote stap terug voor iedere Manchester speler, huren heeft ook niet echt zin.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 juli 2016 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 18:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij juist tegen dat soort spelers was, vanwege het salaris verschil met de rest van de selectie.
Ik vind dat enkel dat ze mogen komen tegen hetzelfde salaris als een speler die al bij Ajax speelt. Dus daarom zijn het dromen, want dan komen dit soort spelers niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 juli 2016 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 18:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Balotelli en Gomez zullen wel weer in het rijtje Eto'o passen. Enige verschil is dat er nu nog meer poen beschikbaar is. Dus je weet het nooit helemaal zeker..
In het leven weet je het nooit helemaal zeker! ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 juli 2016 - 10:08   quote  deeplink  
'Ajax heeft geïnformeerd naar 'buitenkans' Balotelli voor Milik-opvolging'
zaterdag 30 juli 2016 om 06:58

Mario Balotelli heeft volgens De Telegraaf inderdaad contact gehad met Marc Overmars, directeur spelersbeleid van Ajax. Op vrijdag verscheen het sappige gerucht over de aanvaller van Liverpool en dat gerucht klopt volgens de doorgaans goed ingevoerde krant.

Ajax zoekt vanwege het aanstaande vertrek van Arek Milik naar Napoli een nieuwe spits en volgens het dagblad is er indirect contact geweest met de 25-jarige Balotelli. Dat contact werd enige tijd geleden gelegd, er is nog geen vervolggesprek gevoerd met Mino Raiola, de Nederlands-Italiaanse zaakwaarnemer van de 25-jarige Italiaan.

De Amsterdammers werken voor elke positie met schaduwlijsten. Overmars en hoofdscout Henk Veldmate azen op buitenkansen. In dat licht wordt deze toenaderingspoging ook gezien. Het was vooral de vraag hoe de situatie van Balotelli ervoor stond en of de spits haalbare kaart is voor Ajax.

In een eerder stadium sprak Ajax al eens met Samuel Eto'o. In de zomer van 2014 namen die gesprekken serieuze vormen aan, maar tot een transfer kwam het niet. Everton kreeg zijn voorkeur. Het is onduidelijk hoe serieus de interesse van Ajax in Balotelli precies is. Ajax legt volgens De Telegraaf de lat hoog bij het zoeken naar een Milik-opvolger. Door de transfersom voor Milik is er veel geld beschikbaar voor een spits en buitenspeler. Ajax heeft overigens meerdere doelwitten in het vizier...
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 30 juli 2016 - 11:30   quote  deeplink  
Scheelt weer vlieguren voor kapper Lenny.
p111
 p111 - zaterdag 30 juli 2016 - 11:44   quote  deeplink  
Client van die Ital/rat niet voor niks principe kwestie geen 1 voetballer nog van deze maffioso kopen Raiola.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 juli 2016 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 10:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

In het leven weet je het nooit helemaal zeker! ;-)
Daar heb je gelijk in..
remco k
 remco k - zaterdag 30 juli 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 11:44 schreef p111 het volgende:
Client van die Ital/rat niet voor niks principe kwestie geen 1 voetballer nog van deze maffioso kopen Raiola.
Waarom niet.. als de deal voor Ajax goed is en het is een speler die je graag wil hebben, wat maakt het dan uit wie de zaakwaarnemer is..
schapio
 schapio - zaterdag 30 juli 2016 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 10:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vind dat enkel dat ze mogen komen tegen hetzelfde salaris als een speler die al bij Ajax speelt. Dus daarom zijn het dromen, want dan komen dit soort spelers niet.
Dus het zijn dromen omdat jij vindt dat ze maar voor een bepaald salaris mogen komen, maar als je ziet dat ajax geinformeerd heeft naar balotelli zullen ze daar ook inzien dat het misschien wel nodig is om soms wat meer te betalen. In dat licht bezien is Mario gomez misschien ook n mogelijkheid.ik denk dat het moeilijk wordt im zo'n speler te krijgen maar het kan de moeite waard zijn en ik zie hem liever als balotelli en past geloof ik ook beter bij ons spel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 juli 2016 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 13:48 schreef schapio het volgende:

[..]

Dus het zijn dromen omdat jij vindt dat ze maar voor een bepaald salaris mogen komen, maar als je ziet dat ajax geinformeerd heeft naar balotelli zullen ze daar ook inzien dat het misschien wel nodig is om soms wat meer te betalen. In dat licht bezien is Mario gomez misschien ook n mogelijkheid.ik denk dat het moeilijk wordt im zo'n speler te krijgen maar het kan de moeite waard zijn en ik zie hem liever als balotelli en past geloof ik ook beter bij ons spel
Ik blijf het maar zeggen, wordt wakker!! Ajax heeft een salarisplafond en zal die niet zomaar oprekken naar 2,5 - 3 miljoen euro voor een speler. Misschien willen ze het best een beetje oprekken maar je zal altijd moeten waken voor scheve verhoudingen.

Daarnaast is het hele verhaal Balotelli enkel door de media geroepen en totaal niet bevestigd door Ajax. Dat er nu allerlei sterke verhalen aan worden gegeven is enkel vanuit perspectief van de media. De 1 maakt het verhaal nog sappiger dan de ander. Overigens zou Gomez ook gesignaleerd zijn in de ArenA. Gemeld door 1 of andere hockeyer van Kampong! Ik bedoel maar, enkel om het boeltje op te stoken. Iedereen weet dat Ajax op zoek gaat naar een spits en de media doet wel mee met gokken!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 juli 2016 - 14:23   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2016 door Ajax Warrior --
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 augustus 2016 - 09:22   quote  deeplink  
Lees net dat Wolfsburg 8 miljoen verlangt voor Bas Dost. Dat kan Ajax toch ook gewoon lappen. Zou een hele goede versterking zijn. Zag 'm al graag komen toen hij nog bij Heerenveen speelde.
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 augustus 2016 - 09:29   quote  deeplink  
Ook nog even: Was Berghuis geen goede geweest voor Ajax? Kent de eredivisie, wil graag laten zien dat hij het nog kan en viel bovendien op tijdens zijn interland debuut. Huurdeal was ook ideal geweest ivm aanstormende talenten. Ik vind het een gemiste kans, maar ben benieuwd naar jullie mening.
JOOD
 JOOD - maandag 01 augustus 2016 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 09:22 schreef RoodWit81 het volgende:
Lees net dat Wolfsburg 8 miljoen verlangt voor Bas Dost. Dat kan Ajax toch ook gewoon lappen. Zou een hele goede versterking zijn. Zag 'm al graag komen toen hij nog bij Heerenveen speelde.
Dat is evenveel als wat we voor Huntelaar en Suarez betaald hebben. Lijkt me een prima bedrag voor een goede sterke spits met ervaring. Zijn beste jaren moeten nog komen. Contract van 5 jaar bieden, dan ben je spekkoper hoor.
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 augustus 2016 - 09:33   quote  deeplink  
Oh en die Pione Sisto kunnen we sowieso vergeten (als hij uberhaupt nog op een lijst stond bij Ajax). Verkast naar Celta de Vigo. Ook niet echt een grote club toch? Had Ajax het in principe ook van kunnen winnen imho.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 09:32 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat is evenveel als wat we voor Huntelaar en Suarez betaald hebben. Lijkt me een prima bedrag voor een goede sterke spits met ervaring. Zijn beste jaren moeten nog komen. Contract van 5 jaar bieden, dan ben je spekkoper hoor.
Ervaren spits?
Brandje
 Brandje - maandag 01 augustus 2016 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 09:29 schreef RoodWit81 het volgende:
Ook nog even: Was Berghuis geen goede geweest voor Ajax? Kent de eredivisie, wil graag laten zien dat hij het nog kan en viel bovendien op tijdens zijn interland debuut. Huurdeal was ook ideal geweest ivm aanstormende talenten. Ik vind het een gemiste kans, maar ben benieuwd naar jullie mening.
El Ghazi, Muric en Cerny dus wat moeten wij met Berghuis?
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 augustus 2016 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 10:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ervaren spits?
Meer ervaring dan wat we nu op de spits positie in huis hebben toch? Kent de eredivisie, heeft CL gespeeld en meegedraaid in een veel sterkere competitie en kwam duidelijk niet te kort. Maakte een prima indruk op mij iig. Dat de coach het niet in hem zag zitten zegt niet zoveel.
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 augustus 2016 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 10:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

El Ghazi, Muric en Cerny dus wat moeten wij met Berghuis?
Mea culpa. Ik wist niet dat hij niet op de andere flank kon spelen. Dacht dat het een prima aanvulling was voor de geblesseerde Youness.
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 augustus 2016 - 19:25   quote  deeplink  
Die Bruma van Galatasaray, die speelde overigens een erg goed in die oefenpot tegen Manchester United. Schijnbaar zo goed dat Mourinho hem nu in de gaten houd. Ajax en Psv wilde die jongen halen en Psv is schijnbaar nog in de running. Iemand die gast een beetje gevolgd? Is dat wat?
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:25 schreef RoodWit81 het volgende:
Die Bruma van Galatasaray, die speelde overigens een erg goed in die oefenpot tegen Manchester United. Schijnbaar zo goed dat Mourinho hem nu in de gaten houd. Ajax en Psv wilde die jongen halen en Psv is schijnbaar nog in de running. Iemand die gast een beetje gevolgd? Is dat wat?
Speelde afgelopen jaar bij Sociedad. Erg snel, passeert makkelijk maar soms mag hij nog wat overzicht hebben. Wel een erg goede speler.
JOOD
 JOOD - dinsdag 02 augustus 2016 - 20:14   quote  deeplink  
Nou... De kogel is door de kerk. We hebben gruwelijk veel geld verdiend aan Milik. Ongelofelijk, dat is hij niet waard. Prima, goed gehandeld Overmars. En nu?

Je lijstje moet al klaar liggen en ik verwacht ook voor het einde van volgende week dat we een superspits binnen hebben.

Huntelaar, Ballotelli, Gomez? Of toch Haller of Dost? Allemaal prima, maar zorg dat de selectie op pijl is.
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 20:14 schreef JOOD het volgende:
Nou... De kogel is door de kerk. We hebben gruwelijk veel geld verdiend aan Milik. Ongelofelijk, dat is hij niet waard. Prima, goed gehandeld Overmars. En nu?

Je lijstje moet al klaar liggen en ik verwacht ook voor het einde van volgende week dat we een superspits binnen hebben.

Huntelaar, Ballotelli, Gomez? Of toch Haller of Dost? Allemaal prima, maar zorg dat de selectie op pijl is.
Het gaat echt een naam worden die niet in je rijtje voor komt..

En ik denk dat ik met vrij veel zekerheid durf te stellen dat ie er ook nog niet is voor eind volgende week..
barry78
 barry78 - dinsdag 02 augustus 2016 - 21:34   quote  deeplink  
En waarom denk jij dat Remco?
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 21:34 schreef barry78 het volgende:
En waarom denk jij dat Remco?
Omdat Ajax handelt zoals ze dat altijd doen... En ik ben daar ook tevreden mee, ik heb niet de illusie dat we nog aansluiting gaan vinden bij de Europese top..
JOOD
 JOOD - dinsdag 02 augustus 2016 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat echt een naam worden die niet in je rijtje voor komt..

En ik denk dat ik met vrij veel zekerheid durf te stellen dat ie er ook nog niet is voor eind volgende week..
Dat zou me echt zwaar tegenvallen. Ze zijn zo goed bezig, alleen nog een spits die direct in de basis kan en je bent klaar voor het seizoen en de volgende ronde van de CL!!
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 21:42 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat zou me echt zwaar tegenvallen. Ze zijn zo goed bezig, alleen nog een spits die direct in de basis kan en je bent klaar voor het seizoen en de volgende ronde van de CL!!
Ze zijn ook goed bezig, en precies daarom verwacht ik ook dat ze niet zullen doen wat jij verlangt. Kijk maar naar Westerman Sanchez en Cassiera, allemaal namen die niemand hier zag aankomen..

En dat gebeurt al jaren, ze doen hun eigen ding, soms gaat dat goed, en soms gaat dat wat minder..

Milik werd ook door iedereen hier afgeschreven na zijn eerste seizoen, ook door mij, en kijk eens wat daar mee gebeurt is..
barry78
 barry78 - dinsdag 02 augustus 2016 - 21:53   quote  deeplink  
Ok, en toch zie ik ajax wel met een grote verassing komen, het is erg stil omtrent Namen. Zie de naam van dost en traoré wel veel voorbij komen, maar verwacht niet dat zij het gaan worden, van traore niet omdat conte wil wachten tot einde transferwindow en daar moet ajax niet op willen gokken vind ik, en dost nog niet naar Nederland wil.
Ballotelli moeten ze niet aan beginnen verwacht ik een hoop ellende van,terwijl ik gomez financieel geen haalbare kaart vind.
Ben benieuwd waar de lijntjes naar uitgegooid zijn en wie toe hapt,vind het wel belangrijk tijdig de selectie volledig te hebben.
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 08:52   quote  deeplink  
Namen die in de media komen kan je eigenlijk allemaal direct afschrijven.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 03 augustus 2016 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 08:52 schreef remco k het volgende:
Namen die in de media komen kan je eigenlijk allemaal direct afschrijven.
Bijna altijd wel, maar The Hunter zou ik toch nog maar even niet afschrijven.
Hiervan is namelijk gewoon bekend dat ze deze als optie zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0917470