BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 08:55 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Bijna altijd wel, maar The Hunter zou ik toch nog maar even niet afschrijven.
Hiervan is namelijk gewoon bekend dat ze deze als optie zien.
Hij alleen Ajax niet.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 03 augustus 2016 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 08:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij alleen Ajax niet.
Dat zou zomaar kunnen idd. De kans had ie al eerder kunnen pakken.
Eide
 Eide - woensdag 03 augustus 2016 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 08:52 schreef remco k het volgende:
Namen die in de media komen kan je eigenlijk allemaal direct afschrijven.
Nou, hangt een beetje af van de bron van het bericht. Er zitten echt wel Ajax-volgers tussen die, als ze een naam noemen, daar echt wel een fatsoenlijke bron voor hebben (vaak de club of speler (zaakwaarnemer) zelf).
p111
 p111 - woensdag 03 augustus 2016 - 11:26   quote  deeplink  
Mijn voorkeur blijft Soriana en v/d Vaart en Traore.
hjf
 hjf - woensdag 03 augustus 2016 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 11:26 schreef p111 het volgende:
Mijn voorkeur blijft Soriana en v/d Vaart en Traore.
Van der Vaart kun je gelukkig doorstrepen. Die gaat in Denemarken zijn centjes ophalen en de fysio aan het werk houden. Ik herhaal wat ik 2 weken geleden heb geopperd: Overmars moet vol voor Mario Gomez gaan. Je hebt ruim € 25 mln voor Milik in de pocket. Betaal die Gomez € 3 mln p.j. en hij verdient zichzelf terug (verdient een uitzonderlijke status in de selectie). En loop allemaal niet te lullen dat die te oud is en geen transfersom meer oplevert. Want dan ben je net zo zuinig als die Overmars.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 03 augustus 2016 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 11:47 schreef hjf het volgende:

[..]

Van der Vaart kun je gelukkig doorstrepen. Die gaat in Denemarken zijn centjes ophalen en de fysio aan het werk houden. Ik herhaal wat ik 2 weken geleden heb geopperd: Overmars moet vol voor Mario Gomez gaan. Je hebt ruim € 25 mln voor Milik in de pocket. Betaal die Gomez € 3 mln p.j. en hij verdient zichzelf terug (verdient een uitzonderlijke status in de selectie). En loop allemaal niet te lullen dat die te oud is en geen transfersom meer oplevert. Want dan ben je net zo zuinig als die Overmars.
Maar goed dat jij niet in de financiële sector werkt, anders zou alles naar de klote gaan.
Die instelling van jou slaat echt volledig nergens op!
p111
 p111 - woensdag 03 augustus 2016 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 12:15 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Maar goed dat jij niet in de financiële sector werkt, anders zou alles naar de klote gaan.
Die instelling van jou slaat echt volledig nergens op!
Inderdaad
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 12:15 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Maar goed dat jij niet in de financiële sector werkt, anders zou alles naar de klote gaan.
Die instelling van jou slaat echt volledig nergens op!
Ooit gehoord van je achterban tevreden houden? Brengt hij je prijzen verdien je hem terug. Brengt hij je niets dan ben je 9 miljoen van de 25 kwijt. Niks aan de hand lijkt me. Kun je niet 20x doen nee dan ben je inderdaad klaar.
JOOD
 JOOD - woensdag 03 augustus 2016 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 11:47 schreef hjf het volgende:

[..]

Van der Vaart kun je gelukkig doorstrepen. Die gaat in Denemarken zijn centjes ophalen en de fysio aan het werk houden. Ik herhaal wat ik 2 weken geleden heb geopperd: Overmars moet vol voor Mario Gomez gaan. Je hebt ruim € 25 mln voor Milik in de pocket. Betaal die Gomez € 3 mln p.j. en hij verdient zichzelf terug (verdient een uitzonderlijke status in de selectie). En loop allemaal niet te lullen dat die te oud is en geen transfersom meer oplevert. Want dan ben je net zo zuinig als die Overmars.
Helemaal mee eens. Je kunt nu ook kiezen om all-in te gaan met je 30 miljoen. Sneijder, Gomez én Ballotelli. 30 miljoen op in 2-3 jaar tijd, maar sportief gezien een redelijke investering.
hjf
 hjf - woensdag 03 augustus 2016 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ooit gehoord van je achterban tevreden houden? Brengt hij je prijzen verdien je hem terug. Brengt hij je niets dan ben je 9 miljoen van de 25 kwijt. Niks aan de hand lijkt me. Kun je niet 20x doen nee dan ben je inderdaad klaar.
Jij snapt het tenminste. Wel lachen, dat er lieden zijn die vinden dat zij denken te weten, dat ik niet in de financiële sector werkzaam ben. Laat ik daar nu al 38 jaar in werkzaam zijn!!!!!!!!!!
hjf
 hjf - woensdag 03 augustus 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:24 schreef JOOD het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Je kunt nu ook kiezen om all-in te gaan met je 30 miljoen. Sneijder, Gomez én Ballotelli. 30 miljoen op in 2-3 jaar tijd, maar sportief gezien een redelijke investering.
Balotelli liever niet. Verder helemaal mee eens.
JOOD
 JOOD - woensdag 03 augustus 2016 - 13:27   quote  deeplink  
Misschien is Traore een betere optie dan Ballotelli ;)
hjf
 hjf - woensdag 03 augustus 2016 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 12:15 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Maar goed dat jij niet in de financiële sector werkt, anders zou alles naar de klote gaan.
Die instelling van jou slaat echt volledig nergens op!
Hoe dom kun jij toch zijn. Van investeringen nooit gehoord zeker.
Eide
 Eide - woensdag 03 augustus 2016 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:27 schreef hjf het volgende:

[..]

Hoe dom kun jij toch zijn. Van investeringen nooit gehoord zeker.
Welk doel wordt op termijn dan behaald met het uitgeven van 30 miljoen aan dit soort spelers? Een kampioenschap is prima mogelijk zonder. Dat heeft FdB ruimschoots bewezen. Dan stel je dus eigenlijk dat met Gomez en Sneijder Ajax de aankomende 2 a 3 jaar moet overwinteren in de Champions League.

Aan een investering ligt echter ook een grondige analyse ten grondslag. Welke risico's loopt Ajax hierdoor? Wat gebeurt er met talenten als Bazoer en Dolberg bijvoorbeeld? Weegt het risico (want aantrekken van speler is ook geen garantie) op tegen de mogelijke opbrengst?

Ik durf niet zomaar de uitspraak aan dat we het dan over investeringen hebben. Volgens mij is dit pure speculatie op gewenst succes maar zijn de risico's aanzienlijk en is vooraf nauwelijks te bepalen of er wel sprake is van een investering.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Welk doel wordt op termijn dan behaald met het uitgeven van 30 miljoen aan dit soort spelers? Een kampioenschap is prima mogelijk zonder. Dat heeft FdB ruimschoots bewezen. Dan stel je dus eigenlijk dat met Gomez en Sneijder Ajax de aankomende 2 a 3 jaar moet overwinteren in de Champions League.

Aan een investering ligt echter ook een grondige analyse ten grondslag. Welke risico's loopt Ajax hierdoor? Wat gebeurt er met talenten als Bazoer en Dolberg bijvoorbeeld? Weegt het risico (want aantrekken van speler is ook geen garantie) op tegen de mogelijke opbrengst?

Ik durf niet zomaar de uitspraak aan dat we het dan over investeringen hebben. Volgens mij is dit pure speculatie op gewenst succes maar zijn de risico's aanzienlijk en is vooraf nauwelijks te bepalen of er wel sprake is van een investering.
Nu worden het gelijk 3 spelers van 30 miljoen. Dat zijn al niet zijn woorden. Nu een topspits aantrekken zonder eventuele restwaarde maar met grotere kans op sportief gebied wat je finacieel ook iets extra's brengt vind ik minder risicovol. En daarbij heb je het dan over Gomez voor 3 jaar voor 9 miljoen. Dat zijn zijn totale kosten. Dit heeft Ajax makkelijk liggen en is dus nauwelijks een risico voor de langere tijd. Dolberg kan zich gewoon rustig ontwikkelen onder de vleugels van een ervaren spits.
JOOD
 JOOD - woensdag 03 augustus 2016 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Welk doel wordt op termijn dan behaald met het uitgeven van 30 miljoen aan dit soort spelers? Een kampioenschap is prima mogelijk zonder. Dat heeft FdB ruimschoots bewezen. Dan stel je dus eigenlijk dat met Gomez en Sneijder Ajax de aankomende 2 a 3 jaar moet overwinteren in de Champions League.

Aan een investering ligt echter ook een grondige analyse ten grondslag. Welke risico's loopt Ajax hierdoor? Wat gebeurt er met talenten als Bazoer en Dolberg bijvoorbeeld? Weegt het risico (want aantrekken van speler is ook geen garantie) op tegen de mogelijke opbrengst?

Ik durf niet zomaar de uitspraak aan dat we het dan over investeringen hebben. Volgens mij is dit pure speculatie op gewenst succes maar zijn de risico's aanzienlijk en is vooraf nauwelijks te bepalen of er wel sprake is van een investering.
Ze zitten helemaal niemand in de weg, wedstrijden genoeg. Het is zelfs beter voor de jeugd om zulke collegas te hebben.

Bazoer levert volgend jaar ook 20-30 miljoen op, no problemo.

Kwaliteit kun je kopen. Sneijder en Gomez zijn gevestigde namen. Hebben bij hele grote clubs hele goede seizoenen gedraaid. Dus een zekerheidje qua kwaliteit.

En heb jij genoten van het zoete spelletje van de Boer na 2x kampioen geworden te zijn? De laatste 2,5 jaar was het minder, minder, minder. Het moet beter, beter, beter. Of heb je geen ambitie?
Eide
 Eide - woensdag 03 augustus 2016 - 14:13   quote  deeplink  
Ik heb het niet over de kwaliteiten van de spelers. Ik sla aan op de uitspraak dat het aantrekken van dergelijke spelers per definitie een investering is. Daar ga ik niet in mee. Dat is eenvoudigweg niet te onderbouwen. Dat staat los van mijn mening of bepaalde spelers welkom zijn of niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 03 augustus 2016 - 14:24   quote  deeplink  
Investeringen zijn elementen die je op termijn verder helpen. Dat kan best met ervaren spelers maar dan moet je wel de juiste spelers aantrekken die de juiste kwaliteiten met zich mee brengen. Dat zijn dus spelers die kwalitatief echt aanmerkelijk beter zijn als wat je al hebt, of spelers die het team beter maken door bijvoorbeeld specifieke kwaliteiten of ervaring.

Een spelers als Westermann kan bijvoorbeeld in die laatste categorie vallen. Mario Gomez misschien in de eerste categorie. Ballotelli valt in geen van beiden. Dat is er één waarop je dan puur zou speculeren dat het misschien wel plotseling goed gaat en de man ineens niet een idioot is.

Als je het nu echt over investeringen wil hebben moet je het hebben over een speler als Sanchez die al is aangetrokken. Of een potentieel doelwit als Traore. Niet omdat ze jong zijn, maar omdat je heel veel potentie combineren met een gewezen niveau. En zelfs dan blijft er een heel speculatief deel over. Zie bijvoorbeeld Fernando Torres maar en hoe zijn carrière is verlopen nadat hij Liverpool verliet...

Ik heb veel moeite met spelers zomaar een investering noemen. Als je dat al diet moet je wel heel sterk staan. En om dat (bijvoorbeeld) 30 miljoen stuk te slaan aan vraagtekens als Sneijder of Ballotelli vind ik erg ver weg staan van wat investeren nu eigenlijk is. En daar ga ik dus niet in mee.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 14:24 schreef Eide het volgende:
Investeringen zijn elementen die je op termijn verder helpen. Dat kan best met ervaren spelers maar dan moet je wel de juiste spelers aantrekken die de juiste kwaliteiten met zich mee brengen. Dat zijn dus spelers die kwalitatief echt aanmerkelijk beter zijn als wat je al hebt, of spelers die het team beter maken door bijvoorbeeld specifieke kwaliteiten of ervaring.

Een spelers als Westermann kan bijvoorbeeld in die laatste categorie vallen. Mario Gomez misschien in de eerste categorie. Ballotelli valt in geen van beiden. Dat is er één waarop je dan puur zou speculeren dat het misschien wel plotseling goed gaat en de man ineens niet een idioot is.

Als je het nu echt over investeringen wil hebben moet je het hebben over een speler als Sanchez die al is aangetrokken. Of een potentieel doelwit als Traore. Niet omdat ze jong zijn, maar omdat je heel veel potentie combineren met een gewezen niveau. En zelfs dan blijft er een heel speculatief deel over. Zie bijvoorbeeld Fernando Torres maar en hoe zijn carrière is verlopen nadat hij Liverpool verliet...

Ik heb veel moeite met spelers zomaar een investering noemen. Als je dat al diet moet je wel heel sterk staan. En om dat (bijvoorbeeld) 30 miljoen stuk te slaan aan vraagtekens als Sneijder of Ballotelli vind ik erg ver weg staan van wat investeren nu eigenlijk is. En daar ga ik dus niet in mee.
Gomez kan dan nog wel toch..
hjf
 hjf - woensdag 03 augustus 2016 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nu worden het gelijk 3 spelers van 30 miljoen. Dat zijn al niet zijn woorden. Nu een topspits aantrekken zonder eventuele restwaarde maar met grotere kans op sportief gebied wat je finacieel ook iets extra's brengt vind ik minder risicovol. En daarbij heb je het dan over Gomez voor 3 jaar voor 9 miljoen. Dat zijn zijn totale kosten. Dit heeft Ajax makkelijk liggen en is dus nauwelijks een risico voor de langere tijd. Dolberg kan zich gewoon rustig ontwikkelen onder de vleugels van een ervaren spits.
Je kunt het niet beter verwoorden.
hjf
 hjf - woensdag 03 augustus 2016 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:57 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ze zitten helemaal niemand in de weg, wedstrijden genoeg. Het is zelfs beter voor de jeugd om zulke collegas te hebben.

Bazoer levert volgend jaar ook 20-30 miljoen op, no problemo.

Kwaliteit kun je kopen. Sneijder en Gomez zijn gevestigde namen. Hebben bij hele grote clubs hele goede seizoenen gedraaid. Dus een zekerheidje qua kwaliteit.

En heb jij genoten van het zoete spelletje van de Boer na 2x kampioen geworden te zijn? De laatste 2,5 jaar was het minder, minder, minder. Het moet beter, beter, beter. Of heb je geen ambitie?
Ga zo door!!
p111
 p111 - woensdag 03 augustus 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:27 schreef hjf het volgende:

[..]

Hoe dom kun jij toch zijn. Van investeringen nooit gehoord zeker.
Je kan ook je geld gewoon weggooien kost minder tijd.
p111
 p111 - woensdag 03 augustus 2016 - 14:51   quote  deeplink  
Gelukkig is Overmars een erkend zakenman die dit geld niet gewoon weggooit door simpele gedachtes.
hjf
 hjf - woensdag 03 augustus 2016 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 14:24 schreef Eide het volgende:
Investeringen zijn elementen die je op termijn verder helpen. Dat kan best met ervaren spelers maar dan moet je wel de juiste spelers aantrekken die de juiste kwaliteiten met zich mee brengen. Dat zijn dus spelers die kwalitatief echt aanmerkelijk beter zijn als wat je al hebt, of spelers die het team beter maken door bijvoorbeeld specifieke kwaliteiten of ervaring.

Een spelers als Westermann kan bijvoorbeeld in die laatste categorie vallen. Mario Gomez misschien in de eerste categorie. Ballotelli valt in geen van beiden. Dat is er één waarop je dan puur zou speculeren dat het misschien wel plotseling goed gaat en de man ineens niet een idioot is.

Als je het nu echt over investeringen wil hebben moet je het hebben over een speler als Sanchez die al is aangetrokken. Of een potentieel doelwit als Traore. Niet omdat ze jong zijn, maar omdat je heel veel potentie combineren met een gewezen niveau. En zelfs dan blijft er een heel speculatief deel over. Zie bijvoorbeeld Fernando Torres maar en hoe zijn carrière is verlopen nadat hij Liverpool verliet...

Ik heb veel moeite met spelers zomaar een investering noemen. Als je dat al diet moet je wel heel sterk staan. En om dat (bijvoorbeeld) 30 miljoen stuk te slaan aan vraagtekens als Sneijder of Ballotelli vind ik erg ver weg staan van wat investeren nu eigenlijk is. En daar ga ik dus niet in mee.
Beste Eide. Allereerst ik heb je heel hoog zitten. Maar je ziet toch wel dat er op dit moment geen balans in het elftal te bespeuren is. We missen simpelweg 2 ervaren krachten, die een wedstrijd kunnen doen kantelen als het niet loopt. En ik hoop echt van harte dat wij dat vanavond niet gaan zien, want dat betekent uitschakeling. Daar heb je ervaring voor nodig. Gepocht en gemazeld zeg maar. Daarin zal je moeten investeren. Ook om die jonge zeer talentvolle gasten te coachen. En daarom zeg ik nu Gomez en Sneijder halen en je doet op alle fronten weer mee, want in de huidige selectie heb ik geen vertrouwen, dat wij wel weer voor de titel meedoen. Ik begeleid al 38 jaar lang succesvol ondernemers. Ik weet heus wel wanneer en waarin je moet investeren. Stilstaan is achteruit gaan. Ik ben ervan overtuigd, dat jij dat ook wel weet. Maar er zijn sommigen die blijk ervan hebben gegeven, dat ze er geen kaas van gegeten hebben. En je kunt het geen 38 jaar in je beroep volhouden, als je het niet goed doet. En ik realiseer mij ook, dat ik door omstandigheden een tijdje van het forum ben geweest. Maar ik ben niet onder een steen gaan liggen.
schapio
 schapio - woensdag 03 augustus 2016 - 15:57   quote  deeplink  
Precies, gomez in ieder geval halen,sneijder Ben ik persoonlijk niet zo ' voorstander van omdat ik denk dat hij Zich met zijn yolanthe teveel met randzaken bezig is en ook de ontwikkeling van de jeugd stoord. Dan nog een goede linksbündig erbij en we zijn klar.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 augustus 2016 - 16:09   quote  deeplink  
Wat ik hier zoal gelezen heb zou ik dan toch volle bak voor Traore gaan....de rest kan mij niet bekoren....voordeel is ook dat Bosz hem goed kent
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 03 augustus 2016 - 16:10   quote  deeplink  
Gomez kan je gelijk naar het land der fabelen verwijzen. Die kwam alleen even shoppen in Amsterdam als het 'em al was. Broodje aap en clickbait.

En Overmars gaat sowieso geen middenvelders meer halen.
Stanley
 Stanley - woensdag 03 augustus 2016 - 16:16   quote  deeplink  
Waarom toch een vreemdelingen legioen verzamelen....

Lens als ervaren buitenspeler en Bas Dost in de spits!

Buitenkansjes als Gomez of Traore natuurlijk niet laten
liggen als deze voorbij komen....
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 augustus 2016 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 16:10 schreef RoodWit81 het volgende:
Gomez kan je gelijk naar het land der fabelen verwijzen. Die kwam alleen even shoppen in Amsterdam als het 'em al was. Broodje aap en clickbait.

En Overmars gaat sowieso geen middenvelders meer halen.
Dat weet je niet. Misschien heeft hij ook wel gesprek gehad met Overmars en dat hij daarin heeft aangegeven dat hij alleen wil komen als Ajax CL speelt en dat is voorlopig nog niet zeker.

Maar goed we zien wel.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 augustus 2016 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 16:09 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wat ik hier zoal gelezen heb zou ik dan toch volle bak voor Traore gaan....de rest kan mij niet bekoren....voordeel is ook dat Bosz hem goed kent
Lijkt mij ook een goede optie! Alleen wel weer z'n onervaren jonge die je waarschijnlijk alleen kan huren.
hjf
 hjf - woensdag 03 augustus 2016 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 16:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Lijkt mij ook een goede optie! Alleen wel weer z'n onervaren jonge die je waarschijnlijk alleen kan huren.
Eens. Valt voor mij niet in de categorie investeringen als je hem alleen kan huren. Wordt wellicht een ander verhaal als je hem kan kopen. Maar ik ben het met je eens dat hij de zo broodnodige ervaring mist.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 augustus 2016 - 17:01   quote  deeplink  
Traore kost geen 20 miljoen mensen en is uiterst jong. Die zal niet duurder zijn dan 8/9 miljoen en dat is die dik en dik waard.
Eide
 Eide - woensdag 03 augustus 2016 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 16:10 schreef RoodWit81 het volgende:
Gomez kan je gelijk naar het land der fabelen verwijzen. Die kwam alleen even shoppen in Amsterdam als het 'em al was. Broodje aap en clickbait.

En Overmars gaat sowieso geen middenvelders meer halen.
Het was Gomez echt wel, maar eens dat hij gewoon een dagje de toerist kwam uithangen. En middenvelders hebben we zat. Ik denk dat Ajax nog zoekt naar een spits on buitenspeler.

quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 16:09 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wat ik hier zoal gelezen heb zou ik dan toch volle bak voor Traore gaan....de rest kan mij niet bekoren....voordeel is ook dat Bosz hem goed kent
Eens, maar alleen als Ajax hem definitief kan kopen. Anders lekker in London laten.
Eide
 Eide - woensdag 03 augustus 2016 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 14:56 schreef hjf het volgende:
Maar je ziet toch wel dat er op dit moment geen balans in het elftal te bespeuren is. We missen simpelweg 2 ervaren krachten, die een wedstrijd kunnen doen kantelen als het niet loopt.
Ik heb Ajax tot nu toe te weinig gezien eigenlijk. Ik was bij het eerste duel onderweg naar Spanje en vind de oefenwedstrijden geen graadmeter.

quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 14:56 schreef hjf het volgende:
En daarom zeg ik nu Gomez en Sneijder halen en je doet op alle fronten weer mee, want in de huidige selectie heb ik geen vertrouwen, dat wij wel weer voor de titel meedoen.
Ik denk niet dat dat zomaar een gegeven is. Sneijder vind ik toch wel een vraagteken omdat ik hem veranderd vind sinds hij in Turkije speelt. Bij Inter en Ajax was hij de man die het spel maakte. Bij Galatasaray zijn zijn statistieken indrukwekkend maar is hij lang niet zo bepalend meer in het veldspel. Ajax zou juist de "oude" Sneijder willen, niet de "nieuwe" Sneijder.

Een goede spits zou prima zijn maar dat valt of staat niet met een Gomez, als we al enige waarde moeten hechten aan dat gerucht. Ik denk eerder dat die een privébezoek aan Amsterdam bracht eerlijk gezegd.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 augustus 2016 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 17:01 schreef Loetje het volgende:
Traore kost geen 20 miljoen mensen en is uiterst jong. Die zal niet duurder zijn dan 8/9 miljoen en dat is die dik en dik waard.
Hij heeft ook alweer een jaar bijna niks gespeeld bij Chelsea. 8/9 miljoen gaat Ajax daar terecht niet voor betalen.
Ajax moet gewoon een terugkoop constructie bedenken als het nodig is. Zoiets als Morata had met Juventus en Madrid.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 augustus 2016 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 17:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Het was Gomez echt wel, maar eens dat hij gewoon een dagje de toerist kwam uithangen. En middenvelders hebben we zat. Ik denk dat Ajax nog zoekt naar een spits on buitenspeler.

[..]

Eens, maar alleen als Ajax hem definitief kan kopen. Anders lekker in London laten.
Ja tuurlijk kopen....huren ben ik geen voorstander van, dan mag hij idd in Londen blijven
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 03 augustus 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 17:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Het was Gomez echt wel, maar eens dat hij gewoon een dagje de toerist kwam uithangen.
Ik dacht dat die Quirijn Caspers geen foto had gemaakt? Volgens zei hij dat hij het heel zeker weet, maar vooralsnog is er geen hard bewijs toch? Maar goed, verder totaal onbelangrijk natuurlijk :)
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ooit gehoord van je achterban tevreden houden? Brengt hij je prijzen verdien je hem terug. Brengt hij je niets dan ben je 9 miljoen van de 25 kwijt. Niks aan de hand lijkt me. Kun je niet 20x doen nee dan ben je inderdaad klaar.
Alsof die jongen voor 3 miljoen per kaar bij Ajax gaat ballen.
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:25 schreef hjf het volgende:

[..]

Jij snapt het tenminste. Wel lachen, dat er lieden zijn die vinden dat zij denken te weten, dat ik niet in de financiële sector werkzaam ben. Laat ik daar nu al 38 jaar in werkzaam zijn!!!!!!!!!!
Hahahah. Sorry pik. Maar als wat dan. Deuropener?
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:57 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ze zitten helemaal niemand in de weg, wedstrijden genoeg. Het is zelfs beter voor de jeugd om zulke collegas te hebben.

Bazoer levert volgend jaar ook 20-30 miljoen op, no problemo.

Kwaliteit kun je kopen. Sneijder en Gomez zijn gevestigde namen. Hebben bij hele grote clubs hele goede seizoenen gedraaid. Dus een zekerheidje qua kwaliteit.

En heb jij genoten van het zoete spelletje van de Boer na 2x kampioen geworden te zijn? De laatste 2,5 jaar was het minder, minder, minder. Het moet beter, beter, beter. Of heb je geen ambitie?
Hoezo een zekerheid. Ze hebben afgelopen seizoen zachtgezgd nu niet bepaald hun beste seizoen uit hun carrière gedraaid.
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 14:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gomez kan dan nog wel toch..
Heb je hem de afgelopen twee jaar veel zien spelen. Of roep je nu namen omdat het bekende namen zijn.
Eide
 Eide - woensdag 03 augustus 2016 - 20:33   quote  deeplink  
Sponge, wat een vreselijk begin.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 20:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je hem de afgelopen twee jaar veel zien spelen. Of roep je nu namen omdat het bekende namen zijn.
Bij Duitsland Wk vond ik hem erg goed.
hjf
 hjf - donderdag 04 augustus 2016 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahah. Sorry pik. Maar als wat dan. Deuropener?
Je mag nooit weer raden vaders.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 augustus 2016 - 08:09   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=288823&abbr=voetbalzone

Boilesen wat een stumper koop eens een spiegel je bent geen topper!
p111
 p111 - donderdag 04 augustus 2016 - 08:23   quote  deeplink  
Die is echt niet goed bij zijn hoofd samen met zijn vader helemaal de weg kwijt.
hjf
 hjf - donderdag 04 augustus 2016 - 09:34   quote  deeplink  
Die Boilesen is echt lachwekkend bezig. Die denkt echt dat ie gods gift to is. Wanneer heeft ie zijn laatste wedstrijd gespeeld c.q. wanprestatie geleverd?
hjf
 hjf - donderdag 04 augustus 2016 - 09:38   quote  deeplink  
Om even op de topic terug te komen. Na gisteravond is het pijnlijk duidelijk geworden, dat er het een en ander moet gaan veranderen. Ik wacht (en wellicht jullie ook) op de zo broodnodige routine, die ook nog een kwaliteitsimpuls gaan geven. Dit kan echt niet meer. Want als er niets gaat veranderen, sta je halverwege de competitie op een kansloze 18 punten achterstand.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 augustus 2016 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 17:01 schreef Loetje het volgende:
Traore kost geen 20 miljoen mensen en is uiterst jong. Die zal niet duurder zijn dan 8/9 miljoen en dat is die dik en dik waard.
8/9 miljoen geloof je het zelf?
hjf
 hjf - donderdag 04 augustus 2016 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 09:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

8/9 miljoen geloof je het zelf?
Meer is ie ook niet waard. Het is per slot van rekening een tribuneklant / bankzitter bij Chelsea, die vorig seizoen ook niet bijster veel heeft gepresteerd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0961918