BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 augustus 2016 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 08:23 schreef p111 het volgende:
Die is echt niet goed bij zijn hoofd samen met zijn vader helemaal de weg kwijt.
Echt he wat een dweil die had allang ergens moeten tekenen en zichzelf moeten bewijzen.
Wacht nog steeds op een topclub volgens mij. Zijn vader is ook een geldwolf denk ik.
Konden 1,3 miljoen in Turkije verdienen dan moet je echt niet wijs zijn omdat te laten lopen. Gast heeft al jaren niets gepresteerd
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 augustus 2016 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 09:53 schreef hjf het volgende:

[..]

Meer is ie ook niet waard. Het is per slot van rekening een tribuneklant / bankzitter bij Chelsea, die vorig seizoen ook niet bijster veel heeft gepresteerd.
Chelsea handelshuis die hebben die 9 miljoen niet nodig joh. Zullen hem nog een paar keer verhuren en daarna proberen te verkopen. Met de Engelse gekte is 9 miljoen ook echt peanuts.
hjf
 hjf - donderdag 04 augustus 2016 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 09:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Chelsea handelshuis die hebben die 9 miljoen niet nodig joh. Zullen hem nog een paar keer verhuren en daarna proberen te verkopen. Met de Engelse gekte is 9 miljoen ook echt peanuts.
Inderdaad. Als je naar die boot van Abramovic kijkt, dan weet je genoeg.
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2016 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 09:38 schreef hjf het volgende:
Om even op de topic terug te komen. Na gisteravond is het pijnlijk duidelijk geworden, dat er het een en ander moet gaan veranderen. Ik wacht (en wellicht jullie ook) op de zo broodnodige routine, die ook nog een kwaliteitsimpuls gaan geven. Dit kan echt niet meer. Want als er niets gaat veranderen, sta je halverwege de competitie op een kansloze 18 punten achterstand.
Dus met dezelfde selectie en beter voetbal met meer ervaring in de ploeg en talentvolle aankopen zoals Sánchez en Cassiera is het niet mogelijk evenveel punten te halen als afgelopen jaar?
hjf
 hjf - donderdag 04 augustus 2016 - 10:59   quote  deeplink  
Ik heb het gevoel van niet. Bovendien acht ik het niet onwaarschijnlijk dat Bazoer deze maand ook nog verkocht gaat worden, omdat er een bod zou kunnen komen, die je niet kunt afwijzen.
Eide
 Eide - donderdag 04 augustus 2016 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 10:59 schreef hjf het volgende:
Ik heb het gevoel van niet. Bovendien acht ik het niet onwaarschijnlijk dat Bazoer deze maand ook nog verkocht gaat worden, omdat er een bod zou kunnen komen, die je niet kunt afwijzen.
Ajax is minimaal even goed gebleven als vorig jaar toen er heel veel punten zijn gehaald. Van de basis is alleen Milik vertrokken. Ik denk dat Ajax van met name Sanchez echt beter gaat worden. Op het middenveld is de concurrentie gewoon moordend, zeker nu Riedewald daar de voorkeur lijkt te krijgen.

Als er een verschil komt met vorig jaar zal dat voornamelijk door de trainer komen denk ik. Of we gaan zien hoe vreselijk goed FdB het heeft gedaan, of dat Bosz het toch beter ziet als FdB. Ik ben heel benieuwd en vind het vooralsnog te vroeg een uitspraak daarover te doen. Als jij gelijk krijgt is de conclusie automatisch dat FdB het fenomenaal goed gedaan heeft in die 5.5 jaar Ajax.
hjf
 hjf - donderdag 04 augustus 2016 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 11:04 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax is minimaal even goed gebleven als vorig jaar toen er heel veel punten zijn gehaald. Van de basis is alleen Milik vertrokken. Ik denk dat Ajax van met name Sanchez echt beter gaat worden. Op het middenveld is de concurrentie gewoon moordend, zeker nu Riedewald daar de voorkeur lijkt te krijgen.

Als er een verschil komt met vorig jaar zal dat voornamelijk door de trainer komen denk ik. Of we gaan zien hoe vreselijk goed FdB het heeft gedaan, of dat Bosz het toch beter ziet als FdB. Ik ben heel benieuwd en vind het vooralsnog te vroeg een uitspraak daarover te doen. Als jij gelijk krijgt is de conclusie automatisch dat FdB het fenomenaal goed gedaan heeft in die 5.5 jaar Ajax.
Ik hoop echt dat ik ongelijk ga krijgen Eide. We willen allemaal met mooi voetbal ook winnen. In Europa gelden er andere wetten. Dat is gisterenavond weer gebleken. Met Sanchez hebben we fantastisch ingekocht. Kon niet voor niets naar Barca. Maar zoals ik al aangaf, ben ik bezorgd over het aanwezig latente risico, dat Bazoer nog voor het sluiten van de transfermarkt verkocht wordt. Aan wie? Dat is niet moeilijk te raden. Er moet ook nog een opvolger voor Milik komen. Weten we ook allemaal wel. Mijn voorkeur weet je nu wel. Ga ik verder niet meer over zeuren. De wens is de vader van de gedachte. Of niet soms? En op de trainer in te gaan. Je hebt 100% gelijk. Bosz had niet mijn voorkeur (was John van den Brom). Maar daar gaan wij met z'n allen niets meer aan veranderen. Bosz zal de nodige tijd hebben om het team aan het voetballen te krijgen, zoals wij dat met z'n graag willen zien. Maar hoeveel tijd heeft hij nodig en vinden wij dat aanvaardbaar? Wij vinden in ieder geval, dat we voor de NL titel moeten gaan en het liefst overwinteren in Europa.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 augustus 2016 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 11:34 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat ik ongelijk ga krijgen Eide. We willen allemaal met mooi voetbal ook winnen. In Europa gelden er andere wetten. Dat is gisterenavond weer gebleken. Met Sanchez hebben we fantastisch ingekocht. Kon niet voor niets naar Barca. Maar zoals ik al aangaf, ben ik bezorgd over het aanwezig latente risico, dat Bazoer nog voor het sluiten van de transfermarkt verkocht wordt. Aan wie? Dat is niet moeilijk te raden. Er moet ook nog een opvolger voor Milik komen. Weten we ook allemaal wel. Mijn voorkeur weet je nu wel. Ga ik verder niet meer over zeuren. De wens is de vader van de gedachte. Of niet soms? En op de trainer in te gaan. Je hebt 100% gelijk. Bosz had niet mijn voorkeur (was John van den Brom). Maar daar gaan wij met z'n allen niets meer aan veranderen. Bosz zal de nodige tijd hebben om het team aan het voetballen te krijgen, zoals wij dat met z'n graag willen zien. Maar hoeveel tijd heeft hij nodig en vinden wij dat aanvaardbaar? Wij vinden in ieder geval, dat we voor de NL titel moeten gaan en het liefst overwinteren in Europa.
Voor de titel gaan we altijd toch? Europees overwinteren begint steeds minder makkelijk te worden misschien in de EL maar ook dat is moeilijk zat voor ons.
JV
 JV - donderdag 04 augustus 2016 - 16:42   quote  deeplink  
Waarom noemt niemand van persie niet als spits
Lijkt mij topkeuze
p111
 p111 - donderdag 04 augustus 2016 - 17:20   quote  deeplink  
Donder op met die halve zool is helemaal niks meer en een kakkerlak
barry78
 barry78 - donderdag 04 augustus 2016 - 18:40   quote  deeplink  
Ben benieuwd of ajax nog een spits voor 8 augustus binnen haalt, hoop niet dat ze vol gaan inzetten op Ballotelli, verwacht daar niet veel van.
JV
 JV - donderdag 04 augustus 2016 - 18:49   quote  deeplink  
Liever baloteli dan van persie
Van persie is echt veel nuttiger en geen risico zoals balo
hjf
 hjf - donderdag 04 augustus 2016 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:49 schreef JV het volgende:
Liever baloteli dan van persie
Van persie is echt veel nuttiger en geen risico zoals balo
Liever geen van beide.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 04 augustus 2016 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:49 schreef JV het volgende:
Liever baloteli dan van persie
Van persie is echt veel nuttiger en geen risico zoals balo
Jij hebt liever Baloteli maar jij vind van Persie nuttiger en geen risico.....schiet mij maar lek, snap er geen reet van
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 21:04   quote  deeplink  
me too Nenam! Ik snap er uberhaupt geen reet meer van.

quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 20:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij hebt liever Baloteli maar jij vind van Persie nuttiger en geen risico.....schiet mij maar lek, snap er geen reet van
barry78
 barry78 - donderdag 04 augustus 2016 - 21:10   quote  deeplink  
Geen Ballotelli. Doe dan gewoon cassiera of dolberg in de spits, zijn wel jong maar zie ik meer in dan die rare snuiter.alleen hoop ik wel dat er nog een linker aanvaller bijkomt, want daar is wel backup nodig.
Stefan België
 Stefan België - vrijdag 05 augustus 2016 - 15:52   quote  deeplink  
Balotelli? Als hij het geen eer vindt om bij Ajax te komen voetballen, moet je hem niet halen. Wie is hij om te stellen "eerst plaatsen CL en dan interesse". Als hij echt interesse heeft komt hij nu om daarbij te helpen. Europees voetbal spelen ze toch. Heeft afgelopen jaren enkel,gepresteerd in de roddelbladen. Hoop ellende.
Stefan België
 Stefan België - vrijdag 05 augustus 2016 - 15:55   quote  deeplink  
Waarom Wesley niet halen?
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 05 augustus 2016 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 15:52 schreef Stefan België het volgende:
Balotelli? Als hij het geen eer vindt om bij Ajax te komen voetballen, moet je hem niet halen. Wie is hij om te stellen "eerst plaatsen CL en dan interesse". Als hij echt interesse heeft komt hij nu om daarbij te helpen. Europees voetbal spelen ze toch. Heeft afgelopen jaren enkel,gepresteerd in de roddelbladen. Hoop ellende.
Ik denk dat er heel veel voetballers zo over denken wat betreft "eerst plaatsen voor CL". Dan blijkt (bijvoorbeeld) Ajax niets meer te zijn dan een tussenstation om zichzelf weer in de kijker te spelen bij een gerenommeerde topclub. Ik vrees dat we dat maar hebben te accepteren.

Kijk ook maar eens naar Ryan Babel enkele jaren geleden.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 05 augustus 2016 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 15:55 schreef Stefan België het volgende:
Waarom Wesley niet halen?
Omdat ik denk, dat Wesley Sneijder behoorlijk op z'n retour is. Hij is niet meer de Wesley zoals hij bij Inter speelde.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 15:52 schreef Stefan België het volgende:
Balotelli? Als hij het geen eer vindt om bij Ajax te komen voetballen, moet je hem niet halen. Wie is hij om te stellen "eerst plaatsen CL en dan interesse". Als hij echt interesse heeft komt hij nu om daarbij te helpen. Europees voetbal spelen ze toch. Heeft afgelopen jaren enkel,gepresteerd in de roddelbladen. Hoop ellende.
Dat zal vrijwel iedere "topspeler" eerst afwachten. En dat is ook gewoon logisch..

Want als Ajax geen CL speelt, waarom zou je dan in hemelsnaam voor een "hongerloontje" in Amsterdam gaan voetballen..

Daarnaast hoop ik ook dat ie echt niet komt..
hjf
 hjf - vrijdag 05 augustus 2016 - 17:19   quote  deeplink  
Na de laatste wedstrijd tegen PAOK zou het mij niet verbazen als Klaassen in de spits wordt geposteerd en voor zijn plaats Ziyech wordt gehaald.
JOOD
 JOOD - vrijdag 05 augustus 2016 - 17:35   quote  deeplink  
Weer een Ballotelli gerucht.

Endt pleit voor Siem de Jong.

Beiden positief denk ik.
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 augustus 2016 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 17:35 schreef JOOD het volgende:
Weer een Ballotelli gerucht.

Endt pleit voor Siem de Jong.

Beiden positief denk ik.
Nee de man van glas hoeft niet hoor. Wat heeft hij gespeeld sinds zijn vetrek. Tien wedstrijden?
JOOD
 JOOD - vrijdag 05 augustus 2016 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 17:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee de man van glas hoeft niet hoor. Wat heeft hij gespeeld sinds zijn vetrek. Tien wedstrijden?
Lekker dankbaar ben je.

Is een dikke aanwinst. Hij speelt als het moet Klaassen uit de basis, iedere dag. En dat is onze aanvoerder.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 17:51 schreef JOOD het volgende:

[..]

Lekker dankbaar ben je.

Is een dikke aanwinst. Hij speelt als het moet Klaassen uit de basis, iedere dag. En dat is onze aanvoerder.
Klaassen is op dit moment uit vorm een betere speler dan Siem op dit moment..
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 17:35 schreef JOOD het volgende:
Weer een Ballotelli gerucht.

Endt pleit voor Siem de Jong.

Beiden positief denk ik.
AUB niet Ballotelli..
JOOD
 JOOD - vrijdag 05 augustus 2016 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 17:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen is op dit moment uit vorm een betere speler dan Siem op dit moment..
Dat ben ik niet met je eens. Ik denk dat Siem het geweldig zou doen bij dit Ajax.
JOOD
 JOOD - vrijdag 05 augustus 2016 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 18:01 schreef remco k het volgende:

[..]

AUB niet Ballotelli..
Er zal toch op korte termijn een goede spits bij moeten komen..
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 05 augustus 2016 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 18:01 schreef remco k het volgende:

[..]

AUB niet Ballotelli..
+ 1
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 05 augustus 2016 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 17:35 schreef JOOD het volgende:
Weer een Ballotelli gerucht.

Endt pleit voor Siem de Jong.

Beiden positief denk ik.
Siem de Jong lijkt me een hele goede als hij in de spits zou willen spelen. Hij moet sowieso weg bij Newcastle dus het zou geen slechte optie zijn.
enough
 enough - vrijdag 05 augustus 2016 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 21:10 schreef barry78 het volgende:
Geen Ballotelli. Doe dan gewoon cassiera of dolberg in de spits, zijn wel jong maar zie ik meer in dan die rare snuiter.alleen hoop ik wel dat er nog een linker aanvaller bijkomt, want daar is wel backup nodig.
Cerny kan ook evt nog op links buiten .
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 18:03 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Ik denk dat Siem het geweldig zou doen bij dit Ajax.
Als spits zie ik hem graag komen, maar alleen als ie fit is, en dat is ie al twee jaar niet meer..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 augustus 2016 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 22:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Als spits zie ik hem graag komen, maar alleen als ie fit is, en dat is ie al twee jaar niet meer..
Zeer ongelukkige blessures allemaal. Oog, long. pffff heel zuur voor hem.
Boca
 Boca - zaterdag 06 augustus 2016 - 11:26   quote  deeplink  
Die Argentijn Gustavo Bou van Racing Club moeten ze halen.
p111
 p111 - zaterdag 06 augustus 2016 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 17:51 schreef JOOD het volgende:

[..]

Lekker dankbaar ben je.

Is een dikke aanwinst. Hij speelt als het moet Klaassen uit de basis, iedere dag. En dat is onze aanvoerder.
Belachelijk Klaasen uit de basis ?? Siem was gewoon een harde werker, en op het middenveld matig maar wel een toffe gozer maar daar zitten wij echt niet op te wachten.
p111
 p111 - zaterdag 06 augustus 2016 - 12:29   quote  deeplink  
Leuk verhaal maar in mijn ogen een jaar te laat !!!
=============================================================================================
untelaar krijgt bij Schalke een automatische verlenging van zijn tot medio 2017 doorlopende contract als hij komend seizoen minstens de helft van de competitiewedstrijden speelt. Dat zou betekenen dat de spits volgend jaar niet gratis kan vertrekken, tenzij Ajax aanklopt. Voor de Amsterdamse club is een speciale clausule in het contract opgenomen die het mogelijk maakt voor de spits om transfervrij terug naar zijn oude club te keren.

Huntelaar is met zijn contract nog altijd de topverdiener in Gelsenkirchen. Met een jaarsalaris van zeven miljoen euro staat hij bovenaan de salarislijst bij Schalke 04. Volgens Bild doet de spits er alles aan om nog een seizoen te knallen bij de Duitse club. De afgelopen maanden is hij vijf kilo afgevallen voor het nieuwe seizoen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 augustus 2016 - 18:25   quote  deeplink  
'Lazio heeft vijftien miljoen euro over voor El Ghazi'

Zaterdag, 6 augustus 2016 om 17:09

Ajax is na het vertrek van Arek Milik op zoek naar vers bloed voor de voorhoede, maar wellicht vertrekt er nóg een aanvaller uit Amsterdam. Anwar El Ghazi is niet zeker van een basisplaats en daar is hij niet gelukkig mee. Volgens het Italiaanse Il Tempo wil Lazio proberen om El Ghazi naar Italië te halen en hebben de Romeinen maximaal vijftien miljoen euro voor hem over.
el-ghazi-en-bazoer-hervatten-groepstraining-bij-ajax.jpg

Lazio nam eerder al Ricardo Kishna over van Ajax en El Ghazi zou dus wellicht weer herenigd kunnen worden met de linksbuiten. Ook Wesley Hoedt en Stefan de Vrij staan op de loonlijst bij Lazio, dat een teleurstellend seizoen achter de rug heeft en als achtste eindigde in de Serie A. Met een paar goede investeringen moet het komend seizoen beter gaan.
Volgens Il Tempo is El Ghazi dus in beeld, al meldt de krant wel direct dat het voor Lazio waarschijnlijk moeilijk zal worden om de Ajacied binnen te halen. De 21-jarige El Ghazi heeft er nu twee seizoenen in het eerste elftal van Ajax op zitten en heeft nog een contract voor drie jaar. In de thuiswedstrijd tegen PAOK Saloniki had hij een basisplaats, maar in Griekenland startte El Ghazi op de bank.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 augustus 2016 - 18:26   quote  deeplink  
Opzich lijkt me 15 miljoen een mooi bedrag voor hem, maar ik denk dat we hem nog wel nodig zijn aankomend seizoen. We hebben met Cerny en Muric sterke vervangers op die posities en El Ghazi is niet onmisbaar. Toch hoop ik dat we hem nog een seizoen behouden. Als hij een goed seizoen draait kunnen we hem in de zomer ook wel slijten.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 18:26 schreef NatjosFC het volgende:
Opzich lijkt me 15 miljoen een mooi bedrag voor hem, maar ik denk dat we hem nog wel nodig zijn aankomend seizoen. We hebben met Cerny en Muric sterke vervangers op die posities en El Ghazi is niet onmisbaar. Toch hoop ik dat we hem nog een seizoen behouden. Als hij een goed seizoen draait kunnen we hem in de zomer ook wel slijten.
Ben het met je eens maar 15 miljoen is erg veel geld voor een talent dat nog lang niet constant is. Blijven of een goede vervanger zoeken maakt me beide niet uit eigenlijk.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 augustus 2016 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 18:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ben het met je eens maar 15 miljoen is erg veel geld voor een talent dat nog lang niet constant is. Blijven of een goede vervanger zoeken maakt me beide niet uit eigenlijk.
Wordt lastig om een adequate vervanger te vinden. In de eredivisie loopt er geen één rond. Rashica werd genoemd maar die is niet beter dan een Cerny of een Muric.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 augustus 2016 - 18:39   quote  deeplink  
Misschien is Munir El Haddadi wel een optie voor Ajax. Met de versterkingen die ze bij Barca hebben gehaald gaat hij niet meer spelen. Maar denk niet dat we hem permanent zouden kunnen krijgen.

Weet ook niet precies hoe zijn situatie bij Barca eruitziet. Maar hij kan zowel op rechts als in de spits spelen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 18:37 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wordt lastig om een adequate vervanger te vinden. In de eredivisie loopt er geen één rond. Rashica werd genoemd maar die is niet beter dan een Cerny of een Muric.
Jahanbaksz van Az misschien is wel in vorm maar of die de stap kan maken? Becker tijdje basis kan ie concurreren met Cerny en Muric..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 06 augustus 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 18:26 schreef NatjosFC het volgende:
Opzich lijkt me 15 miljoen een mooi bedrag voor hem, maar ik denk dat we hem nog wel nodig zijn aankomend seizoen. We hebben met Cerny en Muric sterke vervangers op die posities en El Ghazi is niet onmisbaar. Toch hoop ik dat we hem nog een seizoen behouden. Als hij een goed seizoen draait kunnen we hem in de zomer ook wel slijten.
Direct doen....
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 augustus 2016 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 18:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jahanbaksz van Az misschien is wel in vorm maar of die de stap kan maken? Becker tijdje basis kan ie concurreren met Cerny en Muric..
Jahanbaksz is absoluut geen directe versterking met meer potentie dan wat we al hebben. Blessure gevoelig ook.
Eide
 Eide - zaterdag 06 augustus 2016 - 19:32   quote  deeplink  
El Ghazi is gewoon international he. Geen vaste keuze maar in vorm echt ruim goed genoeg voor Oranje. Daar heb je echt niet zomaar een vervanging voor, laat staan een versterking.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 19:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Jahanbaksz is absoluut geen directe versterking met meer potentie dan wat we al hebben. Blessure gevoelig ook.
Dan is er inderdaad weinig in de Eredivisie wat er in de buurt komt.
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 18:26 schreef NatjosFC het volgende:
Opzich lijkt me 15 miljoen een mooi bedrag voor hem, maar ik denk dat we hem nog wel nodig zijn aankomend seizoen. We hebben met Cerny en Muric sterke vervangers op die posities en El Ghazi is niet onmisbaar. Toch hoop ik dat we hem nog een seizoen behouden. Als hij een goed seizoen draait kunnen we hem in de zomer ook wel slijten.
Ik vind 15 te weinig. Uiteindelijk heeft hij het als buitenspeler net zo goed of beter gedaan dan Millik als spits bij ons..
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 18:39 schreef NatjosFC het volgende:
Misschien is Munir El Haddadi wel een optie voor Ajax. Met de versterkingen die ze bij Barca hebben gehaald gaat hij niet meer spelen. Maar denk niet dat we hem permanent zouden kunnen krijgen.

Weet ook niet precies hoe zijn situatie bij Barca eruitziet. Maar hij kan zowel op rechts als in de spits spelen.
En links..

Maar barca heeft nog niet echt een andere aanvaller gehaald.. Hij zal dus de eerste aanvallende wissel zijn voor de grote drie..

Ik denk ook niet echt dat ie haalbaar is, als hij verhuurd mag worden zal de halve subtop daar wel achter aan zitten..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind 15 te weinig. Uiteindelijk heeft hij het als buitenspeler net zo goed of beter gedaan dan Millik als spits bij ons..
35 was ook teveel voor Millik.. 15 lijkt me realistisch bedrag voor een speler die in de Eredivisie nog steeds wisselvallig speelt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0925798