BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 augustus 2016 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En links..

Maar barca heeft nog niet echt een andere aanvaller gehaald.. Hij zal dus de eerste aanvallende wissel zijn voor de grote drie..

Ik denk ook niet echt dat ie haalbaar is, als hij verhuurd mag worden zal de halve subtop daar wel achter aan zitten..
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze Denis Suarez als backup hadden gehaald of is die dan voor andere posities? Jij hebt meer verstand van Barca.

Hij zal inderdaad wel moeilijk haalbaar zijn, maar met de connecties bij Barca valt het misschien te proberen.
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 20:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

35 was ook teveel voor Millik.. 15 lijkt me realistisch bedrag voor een speler die in de Eredivisie nog steeds wisselvallig speelt.
Minimaal 25 eisen. Anders niet verkopen..
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 21:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd dat ze Denis Suarez als backup hadden gehaald of is die dan voor andere posities? Jij hebt meer verstand van Barca.

Hij zal inderdaad wel moeilijk haalbaar zijn, maar met de connecties bij Barca valt het misschien te proberen.
Dat is meer een aanvallende middenvelder..
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 21:40   quote  deeplink  
Eens kijken wat er van hem over zou blijven als ie zo'n grote kans in de laatste minuut zou missen bij Ajax..
JOOD
 JOOD - zondag 07 augustus 2016 - 11:58   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/446611_ajax-geinteresseerd-in-boomlange-oostenrijkse-spits?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Verrassend. Het hoeft natuurlijk geen bekende speler te zijn toch?

https://m.youtube.com/watch?v=iAigudCMVeg

Heel sterk aan de bal en gruwelijk kopsterk.

Optie?
p111
 p111 - zondag 07 augustus 2016 - 12:03   quote  deeplink  
Ken hem niet zijn CV is niet slecht.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 07 augustus 2016 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Hij is sterk aan de bal en best handig voor zo een beer. Misschien is dit wel iets hij heeft ook wel oog voor medespelers. Ken hem verder niet goed genoeg mening is alleen gebasseerd op basis van het filmpje...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 07 augustus 2016 - 12:10   quote  deeplink  
Toch zijn zijn statistieken niet super maar dat had een Pellè ook niet en die bloeide helemaal op in de Eredivisie en misschien laat hij het team ook wel beter spelen..
JOOD
 JOOD - zondag 07 augustus 2016 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 12:10 schreef Hummel10 het volgende:
Toch zijn zijn statistieken niet super maar dat had een Pellè ook niet en die bloeide helemaal op in de Eredivisie en misschien laat hij het team ook wel beter spelen..
Ik dacht ook meteen aan Pelle :)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 07 augustus 2016 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 12:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik dacht ook meteen aan Pelle :)
Hij is ook nog redelijk tweebenig ook..

Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 07 augustus 2016 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Ik moet bekennen dat ik hem totaal niet ken. Zelfs nog nooit van gehoord.
p111
 p111 - zondag 07 augustus 2016 - 12:36   quote  deeplink  
Ik kon hem niet maar het filmpje is indrukwekkend eindelijk een spits die bloedsterk is aan de bal en sterk in de lucht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door p111 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 07 augustus 2016 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 12:19 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik hem totaal niet ken. Zelfs nog nooit van gehoord.
Ik ook niet
Hummel10
 Hummel10 - zondag 07 augustus 2016 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 12:36 schreef p111 het volgende:
Ik kon hem niet maar het filmpje is indrukwekkend eindelijk een spits die bloedsterk is aan de bal en sterk in de lucht.
Sterk, redelijk technisch, tweebenig, oog voor medespelers. Toch wel een beetje het profiel wat Ajax zal moeten zoeken.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 07 augustus 2016 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 12:36 schreef p111 het volgende:
Ik kon hem niet maar het filmpje is indrukwekkend eindelijk een spits die bloedsterk is aan de bal en sterk in de lucht.
Een filmpje zegt me niks. Zo is ene Gabrich, lang geleden, ook aan Ajax gesleten. Die kon er helemaal niks van.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 augustus 2016 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Elfvoetbal.....wat is dat dan ?? klinkt als de gebroeders Grimm
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 08 augustus 2016 - 00:19   quote  deeplink  
Maar waar blijft die ervaren spits Marc Overmars, je ben weer de supporters aan het gek maken zoals vorig jaar met Eto'o....Balotelli/ Gomez...schei toch uit man...niemand die het hier gelooft....maar waarom die flauwekuL ???
JOOD
 JOOD - maandag 08 augustus 2016 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 18:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Elfvoetbal.....wat is dat dan ?? klinkt als de gebroeders Grimm
Het officiele geruchtentopic ;)
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2016 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 00:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Maar waar blijft die ervaren spits Marc Overmars, je ben weer de supporters aan het gek maken zoals vorig jaar met Eto'o....Balotelli/ Gomez...schei toch uit man...niemand die het hier gelooft....maar waarom die flauwekuL ???
Brengt overmars die flauwekul naar buiten dan?
JOOD
 JOOD - maandag 08 augustus 2016 - 08:55   quote  deeplink  
Nou, 9 miljoen bieden op Dost en voor 10 miljoen binnenhalen. Niet te moeilijk doen Marc...
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2016 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 08:55 schreef JOOD het volgende:
Nou, 9 miljoen bieden op Dost en voor 10 miljoen binnenhalen. Niet te moeilijk doen Marc...
Liever niet halen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 augustus 2016 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 08:55 schreef JOOD het volgende:
Nou, 9 miljoen bieden op Dost en voor 10 miljoen binnenhalen. Niet te moeilijk doen Marc...
Of het de ideale Ajax spits is weet ik niet maar druk zetten kan hij, koppen en scoren. Schiet er wel 20 in denk ik.
JOOD
 JOOD - maandag 08 augustus 2016 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 08:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Liever niet halen.
Want?
JOOD
 JOOD - maandag 08 augustus 2016 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 08:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Of het de ideale Ajax spits is weet ik niet maar druk zetten kan hij, koppen en scoren. Schiet er wel 20 in denk ik.
Dat lijkt mij ook wel. 27 jaar, kopsterk, sterk aan de bal, 4 jaar Bundesliga ervaring. En sliep vroeger in een Ajax pyjama. Dan staat er wel iemand voorin he!
p111
 p111 - maandag 08 augustus 2016 - 09:20   quote  deeplink  
Met alle respect ik had en heb nog geen hoge pet op van Bassie wat mij betreft hoeft hij niet te komen en zeker niet voor 10 miljoen veel te veel voor die spits.
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2016 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 09:07 schreef JOOD het volgende:

[..]

Want?
Omdat ik liever een spits zie die voetballend goed is, en zelf een actie heeft. Daarom liever een Soriano of een Traore..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 augustus 2016 - 09:43   quote  deeplink  
Toch heeft hij betere cijfers in Duitsland dan bv. Luuk de Jong. Ik denk dat Ajax toch gewoon blij moet zijn met een spits van dit kaliber. Is nog international ook.
JOOD
 JOOD - maandag 08 augustus 2016 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 09:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat ik liever een spits zie die voetballend goed is, en zelf een actie heeft. Daarom liever een Soriano of een Traore..
Soriano lijkt me inderdaad ook een sterke speler voor Ajax. Traore is weer een jonkie, wel veel talent maar weer een jonkie. Ik denk dat een sterke balvaste kopsterke spits meer waarde heeft voor onze speelstijl dan een snelle.

De acties moeten van de vleugels komen en van het middenveld. De spits moet in een cirkel van 5 meter om zich heen van een halve kans een hele kans maken. De rest van het team moet de bal daar zien te krijgen.
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2016 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 09:43 schreef Hummel10 het volgende:
Toch heeft hij betere cijfers in Duitsland dan bv. Luuk de Jong. Ik denk dat Ajax toch gewoon blij moet zijn met een spits van dit kaliber. Is nog international ook.
Dat is zeker zo. En ik zou er ook niet rouwig om zijn, maar zie liever een ander type..
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2016 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 09:59 schreef JOOD het volgende:

[..]

Soriano lijkt me inderdaad ook een sterke speler voor Ajax. Traore is weer een jonkie, wel veel talent maar weer een jonkie. Ik denk dat een sterke balvaste kopsterke spits meer waarde heeft voor onze speelstijl dan een snelle.

De acties moeten van de vleugels komen en van het middenveld. De spits moet in een cirkel van 5 meter om zich heen van een halve kans een hele kans maken. De rest van het team moet de bal daar zien te krijgen.
Wat je zegt klopt, ik vraag ook niet om snelheid. Maar om een individuele actie, juist om die kans te creeren in dat vakje van een meter..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 augustus 2016 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 10:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is zeker zo. En ik zou er ook niet rouwig om zijn, maar zie liever een ander type..
Klopt minder statisch betere actie. Maar inderdaad Dost kan ook nuttig zijn. Harde werker en houd de cv's in de Eredivisie ook wel bezig.
p111
 p111 - maandag 08 augustus 2016 - 11:00   quote  deeplink  
Nou wachten met spanning af
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2016 - 11:52   quote  deeplink  
Zolang het maar geen Ballotelli wordt, ik ben die naam nu al wel beu..
Brandje
 Brandje - maandag 08 augustus 2016 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 09:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat ik liever een spits zie die voetballend goed is, en zelf een actie heeft. Daarom liever een Soriano of een Traore..
Traore halen terwijl je Cassierra en Dolberg er achter hebt. Lijkt mij niet slim.
ik denk dat Dost voor Ajax de juiste spits is. Vind hem voetballend beter dan KJH die volgens velen hier de droomaankoop zou zijn. In de lucht is Dost sterk. Werkt zichzelf helemaal kapot elke wedstrijd dus met het oog op vroeg druk zetten is dan een grote pre. Heeft de juiste leeftijd en kan zelfs nog restwaarde hebben want is pas 27. Dus ik vind dat ze voor hem moeten gaan.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 08 augustus 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 09:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat ik liever een spits zie die voetballend goed is, en zelf een actie heeft. Daarom liever een Soriano of een Traore..
Ik denk trouwens dat als Traore permanent binnengehengelt wordt, wat toch enigszins een stunt is, dat er nog heel veel mensen gaan zeiken dat hij de nodige ervaring mist. Ondanks zijn goede cijfers in de spits bij Vitesse onder Bosz(12 uit 17).

Maar daar kun je op wachten op dit forum. :)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 augustus 2016 - 14:01   quote  deeplink  
Als hij gewoon gaat scoren zal er weinig gezeurd worden denk ik. Leeftijd is uiteindelijk toch maar een nummer prestaties zijn belangrijker..
aaadjuh
 aaadjuh - maandag 08 augustus 2016 - 15:15   quote  deeplink  
Dost kan eventueel ook als pinchhitter, v/d Hoorn is weg, Lange ballen op Younes en Cerny hebben geen nut.
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 15:15 schreef aaadjuh het volgende:
Dost kan eventueel ook als pinchhitter, v/d Hoorn is weg, Lange ballen op Younes en Cerny hebben geen nut.
Dost als pinchhitter? Dus je gaat een jongen voor de bank halen die 11 miljoen moet kosten?
Brandje
 Brandje - maandag 08 augustus 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 13:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat als Traore permanent binnengehengelt wordt, wat toch enigszins een stunt is, dat er nog heel veel mensen gaan zeiken dat hij de nodige ervaring mist. Ondanks zijn goede cijfers in de spits bij Vitesse onder Bosz(12 uit 17).

Maar daar kun je op wachten op dit forum. :)
Als je nu traore haalt die echt wel kan voetballen dan ben ik bang dat je jezelf in de vingers gaat snijden met Cassiera en Dolberg. Cassiera is juist gehaald om rustig gebracht te worden als achter KJH. Met traore blijft het allemaal erg jong en dus onstabiel.
aaadjuh
 aaadjuh - maandag 08 augustus 2016 - 15:26   quote  deeplink  
Milik is gehaald voor 32 en komt waarschijnlijk ook op de bank. Napoli snapt het hele spelletje. Je komt niet ver zonder goede bank. En daarbij zijn er genoeg wedstrijden dat Dost gewoon basis staat. Je moet als Ajax zijnde niet afhankelijk zijn van een bepaalde type spits. Vorig jaar Graafschap lukte het niet met Milik en brengt de Boer el Ghazi in. Stel we hadden een Dost op de bank???
hjf
 hjf - maandag 08 augustus 2016 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 13:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat als Traore permanent binnengehengelt wordt, wat toch enigszins een stunt is, dat er nog heel veel mensen gaan zeiken dat hij de nodige ervaring mist. Ondanks zijn goede cijfers in de spits bij Vitesse onder Bosz(12 uit 17).

Maar daar kun je op wachten op dit forum. :)
Het is niet een kwestie van zeiken. Het forum is ervoor om met elkaar te discussiëren en dan kunnen we van mening verschillen. En als we elkaars mening respecteren, dan zijn we al een heel eind wat betreft het voeren van een goede discussie.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 08 augustus 2016 - 15:36   quote  deeplink  
Ze gaan voor Dost denk ik. Is het type dat ze zoeken n beetje als KJH. Wilde zelf n tijdje terug zelfs via arbitage naar ons toe en heeft nog slechts 1 jaar contract. Marc Netto zal hem voor zo'n 8 a 9 miljoen overnemen verwacht ik. Voor alle partijen een prima deal !!!
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2016 - 15:42   quote  deeplink  
Dost zou wel op het lijstje staan. Volgens Mike Verweij van de Telegraaf had Ajax al voor het vertrek van Milik een lijst met ongeveer 15 potentiële opvolgers die gevolgd werden. Janssen stond daarop maar was eind vorig seizoen al onhaalbaar, KJH staat er ook op maar blijft in Gelsenkirchen. Haller staat er volgens de Telegraaf niet op. Dost zou hoog op die lijst staan, maar Ajax vind 11 miljoen te veel voor een speler die in z'n laatste contractjaar gaat.
afcadavid
 afcadavid - maandag 08 augustus 2016 - 15:42   quote  deeplink  
Wat me overal erg opvalt is dat iedereen het alleen maar heeft over de te halen spits, wat mij betreft komt gomez maarja is heb het niet voor het zeggen.
De geruchten Balotelli Dost Gomez Soriano zijn er genoeg. Maar waar blijft de buitenspeler die we ook nog zoeken? Je hoort er helemaal niks over iemand die al iets gehoord heeft over evt buitenspeler?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 augustus 2016 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 15:42 schreef afcadavid het volgende:
Wat me overal erg opvalt is dat iedereen het alleen maar heeft over de te halen spits, wat mij betreft komt gomez maarja is heb het niet voor het zeggen.
De geruchten Balotelli Dost Gomez Soriano zijn er genoeg. Maar waar blijft de buitenspeler die we ook nog zoeken? Je hoort er helemaal niks over iemand die al iets gehoord heeft over evt buitenspeler?
Soriano heb ik nog niet gehoord dat ze daar interesse in hebben? Spits heeft natuurlijk de prioriteit maar waar ze verder mee bezig zijn heb ik geen flauw idee van..
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 08 augustus 2016 - 16:16   quote  deeplink  
Als buitenspeler heeft Overmars al eens Jeremain Lens gepolst. Zou me niet verbazen als hij daar nu alsnog bij uit komt.....vind het een kwalletje in de media maar heeft wel de nodige ervaring.
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2016 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 15:42 schreef afcadavid het volgende:
Wat me overal erg opvalt is dat iedereen het alleen maar heeft over de te halen spits, wat mij betreft komt gomez maarja is heb het niet voor het zeggen.
De geruchten Balotelli Dost Gomez Soriano zijn er genoeg. Maar waar blijft de buitenspeler die we ook nog zoeken? Je hoort er helemaal niks over iemand die al iets gehoord heeft over evt buitenspeler?
Soriano hoor je nergens. Gomez was op basis van dat hij in Amsterdam was. De enige namen die je echt hoort zijn Balotelli, Traore en Dost.

Balotelli is door zijn zaakwaarnemer aangeboden bij Ajax, maar ook bij andere clubs. Beetje dezelfde methode als met Eto'o. Die werd ook bij allerlei clubs aangeboden. Dost zou voor Ajax serieuzer zijn. Traore zou door Bosz op de lijst zijn gezet maar zit bij Chelsea bij de eerste 24 spelers. Andere namen heb ik nog niet gehoord, anders dan op fora door fans.
barry78
 barry78 - maandag 08 augustus 2016 - 16:22   quote  deeplink  
Bel hasani, linkspoot, van origine middenvelder maar kan ook als aanvaller uit de voeten, is dit geen goede backup voor younnes aan de linkerkant?Vind het wel een speler met gif en creativiteit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2016 door barry78 --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 augustus 2016 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 16:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Soriano hoor je nergens. Gomez was op basis van dat hij in Amsterdam was. De enige namen die je echt hoort zijn Balotelli, Traore en Dost.

Balotelli is door zijn zaakwaarnemer aangeboden bij Ajax, maar ook bij andere clubs. Beetje dezelfde methode als met Eto'o. Die werd ook bij allerlei clubs aangeboden. Dost zou voor Ajax serieuzer zijn. Traore zou door Bosz op de lijst zijn gezet maar zit bij Chelsea bij de eerste 24 spelers. Andere namen heb ik nog niet gehoord, anders dan op fora door fans.
Inderdaad
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 augustus 2016 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 16:22 schreef barry78 het volgende:
Bel hasani, linkspoot, van origine middenvelder maar kan ook als aanvaller uit de voeten, is dit geen goede backup voor younnes aan de linkerkant?Vind het wel een speler met gif en creativiteit.
Als er een spits aangetrokken wordt heb je Casierra, Sinkgraven, Muric, Cerny, Nouri allemaal achter de hand. Of er moet een echte linksbuiten aangetrokken worden Bel hassani heeft niet mijn voorkeur al is hij wel aardig bezig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0888609