BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hjf
 hjf - maandag 08 augustus 2016 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 15:42 schreef afcadavid het volgende:
Wat me overal erg opvalt is dat iedereen het alleen maar heeft over de te halen spits, wat mij betreft komt gomez maarja is heb het niet voor het zeggen.
De geruchten Balotelli Dost Gomez Soriano zijn er genoeg. Maar waar blijft de buitenspeler die we ook nog zoeken? Je hoort er helemaal niks over iemand die al iets gehoord heeft over evt buitenspeler?
Wij zijn het samen eens. Gomez is de ideale spits en voor mij is er verder geen alternatief. Dus ook geen Dost.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 augustus 2016 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 16:22 schreef barry78 het volgende:
Bel hasani, linkspoot, van origine middenvelder maar kan ook als aanvaller uit de voeten, is dit geen goede backup voor younnes aan de linkerkant?Vind het wel een speler met gif en creativiteit.
Tannane geen optie als back up? Die schijnt weg te mogen en is linksbuiten toch?
barry78
 barry78 - maandag 08 augustus 2016 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 16:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tannane geen optie als back up? Die schijnt weg te mogen en is linksbuiten toch?
Als hij weg mag zeker een optie,ook een goede voetballer,maar ook een jongen die je wel in de hand moet houden.
barry78
 barry78 - maandag 08 augustus 2016 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 16:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tannane geen optie als back up? Die schijnt weg te mogen en is linksbuiten toch?
Als hij weg mag zeker een optie,ook een goede voetballer,maar ook een jongen die je wel in de hand moet houden.
Brandje
 Brandje - maandag 08 augustus 2016 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 08:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Liever niet halen.
Ik vind je argumenten om Dost niet te halen redelijk zwak want verder als ik wil een spits die man kan uitspelen kom je niet.
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 15:26 schreef aaadjuh het volgende:
Milik is gehaald voor 32 en komt waarschijnlijk ook op de bank. Napoli snapt het hele spelletje. Je komt niet ver zonder goede bank. En daarbij zijn er genoeg wedstrijden dat Dost gewoon basis staat. Je moet als Ajax zijnde niet afhankelijk zijn van een bepaalde type spits. Vorig jaar Graafschap lukte het niet met Milik en brengt de Boer el Ghazi in. Stel we hadden een Dost op de bank???
Dost gaat niet naar Ajax toe om op de bank te zitten. Wat begrijp je daar niet aan?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 augustus 2016 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 16:40 schreef barry78 het volgende:

[..]

Als hij weg mag zeker een optie,ook een goede voetballer,maar ook een jongen die je wel in de hand moet houden.
Beetje karakter terug in de ploeg kan geen kwaad..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 augustus 2016 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 17:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Dost gaat niet naar Ajax toe om op de bank te zitten. Wat begrijp je daar niet aan?
Heeft hij ook niets te zoeken ook..
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2016 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 17:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind je argumenten om Dost niet te halen redelijk zwak want verder als ik wil een spits die man kan uitspelen kom je niet.
Mag jij vinden, ik vind het voetballende deel van een Ajax spits het meest belangrijke van allemaal..

Ik zeg overigens ook dat ik niet erg vind als ie gehaald wordt, maar dat ik liever een ander type zie..

Alles wat ie wel heeft, heeft ie overigens voor 99%, hij blinkt nergens echt in uit wat mij betreft..
Brandje
 Brandje - maandag 08 augustus 2016 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 18:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jij vinden, ik vind het voetballende deel van een Ajax spits het meest belangrijke van allemaal..

Ik zeg overigens ook dat ik niet erg vind als ie gehaald wordt, maar dat ik liever een ander type zie..

Alles wat ie wel heeft, heeft ie overigens voor 99%, hij blinkt nergens echt in uit wat mij betreft..
Nou als ie alles wat hij heeft voor 99% procent heb dan heb je een wereldspits in huis want niemand scoort 100% op.
Maar goed. Was Kluivert iemand die makkelijk passeerde? Was Patterson dat? Was KJH dat?
Dost kan een bal vasthouden. Belangrijk voor een Ajax spits. In de lucht sterk. Heel handig met een El Ghazi op rechts. Kan beter voetballen en is sneller dat bijvoorbeeld KJH. Ik zie eigenlijk geen reden om hem niet te halen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 08 augustus 2016 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 18:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jij vinden, ik vind het voetballende deel van een Ajax spits het meest belangrijke van allemaal..

Ik zeg overigens ook dat ik niet erg vind als ie gehaald wordt, maar dat ik liever een ander type zie..

Alles wat ie wel heeft, heeft ie overigens voor 99%, hij blinkt nergens echt in uit wat mij betreft..
Eens...
JOOD
 JOOD - maandag 08 augustus 2016 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 22:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nou als ie alles wat hij heeft voor 99% procent heb dan heb je een wereldspits in huis want niemand scoort 100% op.
Maar goed. Was Kluivert iemand die makkelijk passeerde? Was Patterson dat? Was KJH dat?
Dost kan een bal vasthouden. Belangrijk voor een Ajax spits. In de lucht sterk. Heel handig met een El Ghazi op rechts. Kan beter voetballen en is sneller dat bijvoorbeeld KJH. Ik zie eigenlijk geen reden om hem niet te halen.
Eens, ben benieuwd hoe hij het zal doen bij Ajax. Ik verwacht deze week meer duidelijkheid qua spits transfer..
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 19:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Jahanbaksz is absoluut geen directe versterking met meer potentie dan wat we al hebben. Blessure gevoelig ook.
De enige die ik nationaal daar goed genoeg vind is Pereiro. Die kan op alle posities uit de voeten. Maar die vleugel mag Ajax gaan halen in het buitenland.
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 12:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij is sterk aan de bal en best handig voor zo een beer. Misschien is dit wel iets hij heeft ook wel oog voor medespelers. Ken hem verder niet goed genoeg mening is alleen gebasseerd op basis van het filmpje...
Fantastisch overgenomen weer van wat er staat. Ga deze jongen nu eerst maar eens bekijken en oordeel dan opnieuw. Dan heb je namelijk een heel ander oordeel.
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 08:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Of het de ideale Ajax spits is weet ik niet maar druk zetten kan hij, koppen en scoren. Schiet er wel 20 in denk ik.
Niet balvast en nog veel waardelozer in de combinatie.
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 09:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat ik liever een spits zie die voetballend goed is, en zelf een actie heeft. Daarom liever een Soriano of een Traore..
Als een van die 2 eens zou komen hé... Ik denk dat het Ajax zomaar ineens heel dicht bij de titel kan brengen. Ben ook wel benieuwd welke buitenspeler er nog komt.
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 13:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat als Traore permanent binnengehengelt wordt, wat toch enigszins een stunt is, dat er nog heel veel mensen gaan zeiken dat hij de nodige ervaring mist. Ondanks zijn goede cijfers in de spits bij Vitesse onder Bosz(12 uit 17).

Maar daar kun je op wachten op dit forum. :)
Fenomeentje wordt dat!
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 09 augustus 2016 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 16:27 schreef hjf het volgende:

[..]

Wij zijn het samen eens. Gomez is de ideale spits en voor mij is er verder geen alternatief. Dus ook geen Dost.
Zijn heus wel alternatieven toch? Als het maar geen Ballotelli wordt.....
hjf
 hjf - dinsdag 09 augustus 2016 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 07:22 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Zijn heus wel alternatieven toch? Als het maar geen Ballotelli wordt.....
Ervaring, internationaal gevestigd, kopsterk en sterk aan de bal. Alternatieven? Ik hoor ze graag.
hjf
 hjf - dinsdag 09 augustus 2016 - 07:31   quote  deeplink  
Depay huren van Man United?
riveco
 riveco - dinsdag 09 augustus 2016 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 00:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Fantastisch overgenomen weer van wat er staat. Ga deze jongen nu eerst maar eens bekijken en oordeel dan opnieuw. Dan heb je namelijk een heel ander oordeel.
Hij is zo goed, dat hij tegen Aston Villa 70 minuten de bank mocht warm houden ( dus daar ook alleen een breekijzer zo te zien).
riveco
 riveco - dinsdag 09 augustus 2016 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 07:31 schreef hjf het volgende:
Depay huren van Man United?
Ha ha denk je dat hij ( de grote Mr Depay ) naar het nietige Ajax wil dan? Buiten de vraag of je de egotripper moet willen hebben.
riveco
 riveco - dinsdag 09 augustus 2016 - 07:40   quote  deeplink  
Ballotelli hoeft voor mijn ook niet hoor ( verziekt binnen 2 weken de sfeer in je elftal ) En daarnaast wordt het met zo'n speler ook moeilijk om de andere spitsen af en toe voetbal tijd te geven ( die neemt echt geen genoegen met een plek op de bank zo nu en dan )
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 augustus 2016 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 00:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Fantastisch overgenomen weer van wat er staat. Ga deze jongen nu eerst maar eens bekijken en oordeel dan opnieuw. Dan heb je namelijk een heel ander oordeel.
Kon ik prima zelf zien in het filmpje hoor. Daarbij zei ik ok dat ik hem verder niet kon dus wat is je punt?
p111
 p111 - dinsdag 09 augustus 2016 - 07:56   quote  deeplink  
Depay en Ballotelli die moet je buiten onze club houden wij willen voetballers en geen patienten.
hjf
 hjf - dinsdag 09 augustus 2016 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 07:34 schreef riveco het volgende:

[..]

Ha ha denk je dat hij ( de grote Mr Depay ) naar het nietige Ajax wil dan? Buiten de vraag of je de egotripper moet willen hebben.
Het is maar een vraag. En staat open voor discussie. Zijn carrière zit momenteel redelijk in het slop en een mogelijkheid is door verhuur dit een nieuw leven in te blazen. Wellicht is Bosz daar de aangewezen trainer voor. Bovendien ben ik van mening dat je erg denigrerend over onze club praat (nietige). Maar dat terzijde.
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2016 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 22:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nou als ie alles wat hij heeft voor 99% procent heb dan heb je een wereldspits in huis want niemand scoort 100% op.
Maar goed. Was Kluivert iemand die makkelijk passeerde? Was Patterson dat? Was KJH dat?
Dost kan een bal vasthouden. Belangrijk voor een Ajax spits. In de lucht sterk. Heel handig met een El Ghazi op rechts. Kan beter voetballen en is sneller dat bijvoorbeeld KJH. Ik zie eigenlijk geen reden om hem niet te halen.
Ik druk me verkeerd uit.. Ik bedoel er mee dat ie heel veel net niet heeft..

Ik twijfel erg over hem.. En heb eerlijk gezegd ook niet het vermoeden dat Ajax met hem bezig is.. Vraag me niet waarom.
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2016 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 07:30 schreef hjf het volgende:

[..]

Ervaring, internationaal gevestigd, kopsterk en sterk aan de bal. Alternatieven? Ik hoor ze graag.
Een debiel in de kleedkamer, vaak te laat op trainingen en voor wedstrijden, niet normaal met andere mensen om kunnen gaan, als het niet loopt gewoon niks willen uitvoeren in het veld. Ruzie maken met alles en iedereen..

En gevestigd?? Dat ben je als je wat gepresteerd hebt.. En dat heeft ie niet..
Brandje
 Brandje - dinsdag 09 augustus 2016 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 08:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik druk me verkeerd uit.. Ik bedoel er mee dat ie heel veel net niet heeft..

Ik twijfel erg over hem.. En heb eerlijk gezegd ook niet het vermoeden dat Ajax met hem bezig is.. Vraag me niet waarom.
Weet ik zat je te stangen. En zal niet vragen waarom:)
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2016 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 08:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Weet ik zat je te stangen. En zal niet vragen waarom:)
Toch ben ik heel benieuwd waar Ajax mee gaat komen. Ik denk nu wel dat er iemand gaat komen..

Ik geloof namelijk niet in supporters tevreden te houden door maar wat te roepen. Ik denk echt oprecht dat ze iedere keer wel proberen om de juiste speler an te trekken..
Brandje
 Brandje - dinsdag 09 augustus 2016 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 09:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch ben ik heel benieuwd waar Ajax mee gaat komen. Ik denk nu wel dat er iemand gaat komen..

Ik geloof namelijk niet in supporters tevreden te houden door maar wat te roepen. Ik denk echt oprecht dat ze iedere keer wel proberen om de juiste speler an te trekken..
Off topic. Siem de Jong wordt bij Psv genoemd.
On topic. Ik denk ook dat ze bezig zijn maar ik kom terug op mijn mening dat ik niet on welwillend tegen Balotelli sta. Ajax moet dat gewoon niet doen en willen.
Gomez zou natuurlijk briljant zijn.Traore ondanks dat het een goede speler is vind ik weer jong en zal Cassierra en Dolberg denk ik in de weg staan qua ontwikkeling.Soriano is denk niet in beeld. En ja ik denk toch dat Dost de enige die haalbaar is en ook wat toevoegt.
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2016 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 09:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Off topic. Siem de Jong wordt bij Psv genoemd.
On topic. Ik denk ook dat ze bezig zijn maar ik kom terug op mijn mening dat ik niet on welwillend tegen Balotelli sta. Ajax moet dat gewoon niet doen en willen.
Gomez zou natuurlijk briljant zijn.Traore ondanks dat het een goede speler is vind ik weer jong en zal Cassierra en Dolberg denk ik in de weg staan qua ontwikkeling.Soriano is denk niet in beeld. En ja ik denk toch dat Dost de enige die haalbaar is en ook wat toevoegt.
Zoals je het zegt klinkt het heel logisch.. Toch hoop ik op een verassing met Soriano of een vergelijkbare speler..
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 09 augustus 2016 - 10:34   quote  deeplink  
Misschien komen ze wel met een Ribéry of Young ofzo aanzetten. De wat oudere maar minder dure aankopen (qua transferprijs)
Peter1956
 Peter1956 - dinsdag 09 augustus 2016 - 10:40   quote  deeplink  
Dolblije De Boer wil geen Ajax-spelers: bit.ly/2aQTaY0

Tja dus wel altijd tevreden geweest met de beschikbare Ajaxselecties maar waarvan er niet een speler ook maar interessant is voor Inter. Dat geeft toch echt wel aan dat de voorgaande en ook de huidige selectie internationaal niet echt aanspreekt. Triest. Ajax heeft toch bijna altijd wel spelers gehad die ook Europees konden meekomen ......
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 augustus 2016 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 08:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Een debiel in de kleedkamer, vaak te laat op trainingen en voor wedstrijden, niet normaal met andere mensen om kunnen gaan, als het niet loopt gewoon niks willen uitvoeren in het veld. Ruzie maken met alles en iedereen..

En gevestigd?? Dat ben je als je wat gepresteerd hebt.. En dat heeft ie niet..
Denk dat hij het over Gomez had...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 augustus 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 09:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch ben ik heel benieuwd waar Ajax mee gaat komen. Ik denk nu wel dat er iemand gaat komen..

Ik geloof namelijk niet in supporters tevreden te houden door maar wat te roepen. Ik denk echt oprecht dat ze iedere keer wel proberen om de juiste speler an te trekken..
Blijkbaar proberen ze het niet hard genoeg dan..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 augustus 2016 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 10:40 schreef Peter1956 het volgende:
Dolblije De Boer wil geen Ajax-spelers: bit.ly/2aQTaY0

Tja dus wel altijd tevreden geweest met de beschikbare Ajaxselecties maar waarvan er niet een speler ook maar interessant is voor Inter. Dat geeft toch echt wel aan dat de voorgaande en ook de huidige selectie internationaal niet echt aanspreekt. Triest. Ajax heeft toch bijna altijd wel spelers gehad die ook Europees konden meekomen ......
Dit zegt helemaal niets binnen de voetballerij. Gewoon het standaard praatje. De Ajax spelers zullen op dit moment geen prioriteit hebben en dit is wel terecht ook denk ik. Wie presteert er nu echt constant en is toe aan de stap naar Inter? Bazoer misschien omdat hij er goed op staat in het buitenland maar ook die is er nog lang niet klaar voor. Klaassen dan? Er was interesse maar ook die kan nog stappen maken bij Ajax. Blijft er weinig over.
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2016 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 10:34 schreef Peterhs het volgende:
Misschien komen ze wel met een Ribéry of Young ofzo aanzetten. De wat oudere maar minder dure aankopen (qua transferprijs)
Ribery gaat gewoon basisspeler zijn bij Bayern, waarom zou die weg willen?

Young staat in de belangstelling van de andere grotere clubs uit Engeland.. Ook die is niet haalbaar..
Brandje
 Brandje - dinsdag 09 augustus 2016 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 10:40 schreef Peter1956 het volgende:
Dolblije De Boer wil geen Ajax-spelers: bit.ly/2aQTaY0

Tja dus wel altijd tevreden geweest met de beschikbare Ajaxselecties maar waarvan er niet een speler ook maar interessant is voor Inter. Dat geeft toch echt wel aan dat de voorgaande en ook de huidige selectie internationaal niet echt aanspreekt. Triest. Ajax heeft toch bijna altijd wel spelers gehad die ook Europees konden meekomen ......
Pfff dit is wel zoeken of niet kerel. Misschien heeft hij het beste voor met Ajax en wil hij zijn oude club niet tekort zoals bijvoorbeeld Koeman dat doet.
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2016 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 10:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blijkbaar proberen ze het niet hard genoeg dan..
Onzin natuurlijk..

Stel dat er 20 potentiele spelers zijn die binnen de rode lijnen van de functieomschrijving passen.. Je hebt maar beperkte tijd om die spelers te halen, we moeten niet net doen alsof de ED ook maar iets van een sportieve of financiele verbetering is he.. Daarnaast willen 9 van de 10 spelers waar we naar zoeken gewoon CL spelen. Dat maakt de tijd nog korter..

En Ajax heeft het altijd voor elkaar gekregen om een selectie bij elkaar te krijgen die mee kan doen om de titel..

Echt typische opmerkingen van mensen die er te makkelijk over denken..

Gewoon wat harder proberen..
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2016 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 10:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Pfff dit is wel zoeken of niet kerel. Misschien heeft hij het beste voor met Ajax en wil hij zijn oude club niet tekort zoals bijvoorbeeld Koeman dat doet.
Daarnaast passen heel veel van deze spelers helemaal niet in de Serie A..
Brandje
 Brandje - dinsdag 09 augustus 2016 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 10:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blijkbaar proberen ze het niet hard genoeg dan..
Ik denk en dat meen ik echt dat Ajax al lang toezeggingen heeft gekregen van spelers. Alleen komt dat pas na buiten na de voorronde CL. Halen ze de CL niet dan zal er geschakeld worden naar een Dost of Haller. Dat gevoel heb ik erover.
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2016 - 11:03   quote  deeplink  
Guardiola wou ook geen spelers van Barca meenemen toen die weer begon.. Uiteindelijk is er toen 1 op dat moment reservespeler meegegaan..

Maar goed, nu lopen daar ook niet bepaald goede spelers, dus dat is nog wel te begrijpen dat je die niet wil..
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 07:32 schreef riveco het volgende:

[..]

Hij is zo goed, dat hij tegen Aston Villa 70 minuten de bank mocht warm houden ( dus daar ook alleen een breekijzer zo te zien).
Vandaar mijn reactie.
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 07:34 schreef riveco het volgende:

[..]

Ha ha denk je dat hij ( de grote Mr Depay ) naar het nietige Ajax wil dan? Buiten de vraag of je de egotripper moet willen hebben.
Wij hoeven als het grote Ajax de nietige en verwende Depay niet!
JOOD
 JOOD - dinsdag 09 augustus 2016 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 07:32 schreef riveco het volgende:

[..]

Hij is zo goed, dat hij tegen Aston Villa 70 minuten de bank mocht warm houden ( dus daar ook alleen een breekijzer zo te zien).
Maar... We hebben toch juist een breekijzer nodig? Niet voor de laatste 10 minuten, maar voor een hele wedstrijd. Net als tegen Sparta?

En als je dan ook nog 5-3-2 gaat spelen met 2 bonkige spitsen heb je een heel andere boeg om de tactiek over te gooien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2016 door JOOD --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 augustus 2016 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 11:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik denk en dat meen ik echt dat Ajax al lang toezeggingen heeft gekregen van spelers. Alleen komt dat pas na buiten na de voorronde CL. Halen ze de CL niet dan zal er geschakeld worden naar een Dost of Haller. Dat gevoel heb ik erover.
Zoiets zal het wel zijn ja maar je wilt een spits er toch gewoon zo snel mogelijk bij hebben? Ik had lekker verder gezocht naar een spits die het niet van de Champions League liet afhangen. Had ie al mooi mee kunnen doen in die voorronde.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 augustus 2016 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 11:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk..

Stel dat er 20 potentiele spelers zijn die binnen de rode lijnen van de functieomschrijving passen.. Je hebt maar beperkte tijd om die spelers te halen, we moeten niet net doen alsof de ED ook maar iets van een sportieve of financiele verbetering is he.. Daarnaast willen 9 van de 10 spelers waar we naar zoeken gewoon CL spelen. Dat maakt de tijd nog korter..

En Ajax heeft het altijd voor elkaar gekregen om een selectie bij elkaar te krijgen die mee kan doen om de titel..

Echt typische opmerkingen van mensen die er te makkelijk over denken..

Gewoon wat harder proberen..
Ik denk te makkelijk jij te moeilijk. En omdat er verder weinig geruchten zijn denk ik toch echt dat het Balotelli wordt als we ons plaatsen voor Champions league.
Brandje
 Brandje - dinsdag 09 augustus 2016 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 11:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zoiets zal het wel zijn ja maar je wilt een spits er toch gewoon zo snel mogelijk bij hebben? Ik had lekker verder gezocht naar een spits die het niet van de Champions League liet afhangen. Had ie al mooi mee kunnen doen in die voorronde.
Ja kan maar als ze Balotelli echt willen hebben, wat wij ook van vinden, of Gomez en die spelers hebben toegezegd te komen bij plaatsing CL dan begrijp ik best dat ze daar op wachten. Nogmaals vergeet de sentimenten van de fans. Plaats je je niet dan zal men doorschakelen naar voor hen de tweede keuze.
riveco
 riveco - dinsdag 09 augustus 2016 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 07:57 schreef hjf het volgende:

[..]

Het is maar een vraag. En staat open voor discussie. Zijn carrière zit momenteel redelijk in het slop en een mogelijkheid is door verhuur dit een nieuw leven in te blazen. Wellicht is Bosz daar de aangewezen trainer voor. Bovendien ben ik van mening dat je erg denigrerend over onze club praat (nietige). Maar dat terzijde.
Ik geef je dus een antwoord, zoals ik het zie. En ik ben niet denigrerend naar onze club, heb het erover hoe hoog hij zich dunkt en dat is toch wel op te maken uit mijn antwoord dacht ik zo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0989220