BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
riveco
 riveco - dinsdag 09 augustus 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 10:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blijkbaar proberen ze het niet hard genoeg dan..
Weer een aanname, al zal je het wel bedoeld hebben als geintje.
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2016 - 13:33   quote  deeplink  
Ballotelli waarschijnlijk naar Verona... Top... Zijn we van dat gezeik af..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 09 augustus 2016 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 13:33 schreef remco k het volgende:
Ballotelli waarschijnlijk naar Verona... Top... Zijn we van dat gezeik af..
Wat een verassing ook??? Heeft jaarsalaris van 6 miljoen. Gaat echt niet 2/3 inleveren om naar Ajax te komen. En dan zou hij al teveel verdienen.
Smeerburg
 Smeerburg - dinsdag 09 augustus 2016 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 13:33 schreef remco k het volgende:
Ballotelli waarschijnlijk naar Verona... Top... Zijn we van dat gezeik af..
Inderdaad, maar die spelen toch ook geen CL. Dus gaat het weer om de poen. En mocht het gerucht waar zijn wat Ajax betreft, was de eis kwalificatie CL. Dus het gaat niet altijd om de sportieve belangen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 09 augustus 2016 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 13:52 schreef Smeerburg het volgende:

[..]

Inderdaad, maar die spelen toch ook geen CL. Dus gaat het weer om de poen. En mocht het gerucht waar zijn wat Ajax betreft, was de eis kwalificatie CL. Dus het gaat niet altijd om de sportieve belangen.
6 miljoen jaarsalaris nu. Wat denk jij dan???
Smeerburg
 Smeerburg - dinsdag 09 augustus 2016 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 14:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

6 miljoen jaarsalaris nu. Wat denk jij dan???
Tja
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 augustus 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 13:26 schreef riveco het volgende:

[..]

Weer een aanname, al zal je het wel bedoeld hebben als geintje.
Beetje wel
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 augustus 2016 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 12:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja kan maar als ze Balotelli echt willen hebben, wat wij ook van vinden, of Gomez en die spelers hebben toegezegd te komen bij plaatsing CL dan begrijp ik best dat ze daar op wachten. Nogmaals vergeet de sentimenten van de fans. Plaats je je niet dan zal men doorschakelen naar voor hen de tweede keuze.
Wat deels ook wel logisch is ook.
toettoet
 toettoet - dinsdag 09 augustus 2016 - 14:28   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2016 door toettoet --
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 09 augustus 2016 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 14:28 schreef toettoet het volgende:
Compleet onmogelijk natuurlijk, maar zou prachtig zijn:

Zlatan Ibrahimovic weigert prijs te geven waar hij komend jaar speelt. Het enige dat momenteel zeker is, is dat de Zweedse spits vertrekt bij Paris Saint-Germain. Vrijwel iedere andere Europese topclub lijkt geïnteresseerd, maar Ibra houdt zich nog altijd op de vlakte over zijn toekomst.

Ook het Algemeen Dagblad probeert een antwoord los te weken bij de 34-jarige ex-Ajacied. Hij krijgt de vraag of een terugkeer in Amsterdam misschien een optie is. I love Ajax, vanwege hun speelstijl en kleuren. Bij Ajax is het allemaal begonnen. Het was voor mij de entree in de wereld van het voetbal. Dat zal ik nooit vergeten. Of ik ooit terugkeer? We zullen zien.
Dit is wel heel erg oud nieuws. Inmiddels weten we waar Zlatan zijn euro's (of eigenlijk ponden) verdient: ManU
toettoet
 toettoet - dinsdag 09 augustus 2016 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 14:30 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dit is wel heel erg oud nieuws. Inmiddels weten we waar Zlatan zijn euro's (of eigenlijk ponden) verdient: ManU
Ik weet ik.

Dat was een oude post, maar toen lukte het me niet om te registreren. Nu is het wel gelukt en werd het bericht alsnog geplaatst. Ik heb 'm inmiddels verwijderd.
p111
 p111 - dinsdag 09 augustus 2016 - 14:37   quote  deeplink  
Ja wel grappig ik dacht al wat is dit? nu kan je in iedergeval update nws plaatsen.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 09 augustus 2016 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 14:33 schreef toettoet het volgende:

[..]

Ik weet ik.

Dat was een oude post, maar toen lukte het me niet om te registreren. Nu is het wel gelukt en werd het bericht alsnog geplaatst. Ik heb 'm inmiddels verwijderd.
Haha. Ik had het al gezien. Ach toettoet, beter laat dan nooit ;)
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 14:48   quote  deeplink  
Siem de Jong in de serieuze belangstelling van PSV. Dat zou ik ook een soort verraden vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2016 door Loetje --
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 09 augustus 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 14:48 schreef Loetje het volgende:
Siem de Jong in de concrete belangstelling van PSV. Dat zou ik ook een soort verraden vinden.
Dat heb ik ook gehoord. Dat zal wel met zijn broer Luuk te maken hebben. Inderdaad: verraad en dus geen spat beter dan Kenneth Vermeer. Als het doorgaat tenminste.
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 14:52 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehoord. Dat zal wel met zijn broer Luuk te maken hebben. Inderdaad: verraad en dus geen spat beter dan Kenneth Vermeer. Als het doorgaat tenminste.
Ik weet wel dat ze graag eens samen wilde spelen.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 09 augustus 2016 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 14:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ze graag eens samen wilde spelen.
Dat moeten ze dan maar bij Ajax doen. Dan hebben we gelijk "onze" spits ;)
Overigens hoorde ik gisteren ook al dat PSV serieus werk wil gaan maken van Ziyech.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2016 door Pavlov14 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 09 augustus 2016 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 13:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een verassing ook??? Heeft jaarsalaris van 6 miljoen. Gaat echt niet 2/3 inleveren om naar Ajax te komen. En dan zou hij al teveel verdienen.
Chievo betaalt niet meer dan Ajax zou kunnen betalen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 15:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Chievo betaalt niet meer dan Ajax zou kunnen betalen.
Daar zit meer dan genoeg geld! Luca Toni speelde er voor 3.4 miljoen. Dat lijkt me toch wel wat meer.
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 14:54 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat moeten ze dan maar bij Ajax doen. Dan hebben we gelijk "onze" spits ;)
Overigens hoorde ik gisteren ook al dat PSV serieus werk wil gaan maken van Ziyech.
Ik heb juist uit zijn woorden gehaald dat het Ziyech zeker niet zou worden. De Jong komt voor mij dan ook als een verassing aangezien ik dacht dat Andreas Pereira een serieuze optie was voor hun.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 09 augustus 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 15:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb juist uit zijn woorden gehaald dat het Ziyech zeker niet zou worden. De Jong komt voor mij dan ook als een verassing aangezien ik dacht dat Andreas Pereira een serieuze optie was voor hun.
Ja, is zeker waar. Ik had namelijk eerder begrepen, dat Ziyech naar het buitenland zou gaan (AS Roma werd genoemd) omdat hij voor Nederlandse clubs onbetaalbaar zou zijn. Maar gisteren hoorde ik dat PSV diep in de buidel wil tasten voor hem omdat Van Ginkel niet in aanmerking zou komen om opnieuw voor PSV uit te komen. Die schijnt geblesseerd te zijn.
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 09 augustus 2016 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 15:14 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ja, is zeker waar. Ik had namelijk eerder begrepen, dat Ziyech naar het buitenland zou gaan (AS Roma werd genoemd) omdat hij voor Nederlandse clubs onbetaalbaar zou zijn. Maar gisteren hoorde ik dat PSV diep in de buidel wil tasten voor hem omdat Van Ginkel niet in aanmerking zou komen om opnieuw voor PSV uit te komen. Die schijnt geblesseerd te zijn.
Bij Ajax hebben ze middenvelders zat. Doe ze er 5 cadeau en haal Ziyech naar Amsterdam. Ik vind hem geweldig. Maar spelers die ik bij Ajax vind passen gaan de laatste jaren alleen maar naar andere clubs, dus illusies zal ik me niet hoeven maken.
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 15:14 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ja, is zeker waar. Ik had namelijk eerder begrepen, dat Ziyech naar het buitenland zou gaan (AS Roma werd genoemd) omdat hij voor Nederlandse clubs onbetaalbaar zou zijn. Maar gisteren hoorde ik dat PSV diep in de buidel wil tasten voor hem omdat Van Ginkel niet in aanmerking zou komen om opnieuw voor PSV uit te komen. Die schijnt geblesseerd te zijn.
Ik dacht serieus dat Ziyech een deze dagen gekeurd wordt bij Roma.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 09 augustus 2016 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 14:52 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehoord. Dat zal wel met zijn broer Luuk te maken hebben. Inderdaad: verraad en dus geen spat beter dan Kenneth Vermeer. Als het doorgaat tenminste.
Nou nou...
Ten eerste hebben we Siem helemaal niet meer nodig.
Ten tweede hoeven we hem niet eens meer, want zo goed was ie nu ook weer niet.
Ten derde zijn broer motten we ook niet.

Gaan jullie straks ook dan met een Siem pop in het stadion mekkeren als een schaap?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2016 door Peterhs --
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 09 augustus 2016 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 15:32 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nou nou...
Ten eerste hebben we Siem helemaal niet meer nodig.
Ten tweede hoeven we hem niet eens meer, want zo goed was ie nu ook weer niet.
Ten derde zijn broer motten we ook niet.

Gaan jullie straks ook dan met een Siem pop in het stadion mekkeren als een schaap?
Dat laatste vond ik schandalig en dat heb ik op dit forum ook geschreven. En zijn broer... nou, ik vind hem een bijzonder goede voetballer die onze concurrent in Eindhoven fors sterker heeft gemaakt.

En het andere, ook ik zit niet om Siem de Jong te wachten.
Brandje
 Brandje - dinsdag 09 augustus 2016 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 15:36 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat laatste vond ik schandalig en dat heb ik op dit forum ook geschreven. En zijn broer... nou, ik vind hem een bijzonder goede voetballer die onze concurrent in Eindhoven fors sterker heeft gemaakt.

En het andere, ook ik zit niet om Siem de Jong te wachten.
Ik vind Luuk echt overschat. Hij kan zeer goed koppen maar blijft toch zeer afhankelijk van de aanvoer. In de wedstrijden waar het het vaak echt om gaat zie je hem niet. Ajax thuis totaal onzichtbaar. Atlético uit is hij niet aan de bal geweest. Daarbij scoort Psv vaak uit de counter en dan heb je nou eenmaal veel ruimte.
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2016 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 13:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een verassing ook??? Heeft jaarsalaris van 6 miljoen. Gaat echt niet 2/3 inleveren om naar Ajax te komen. En dan zou hij al teveel verdienen.
Dat roep ik hier al vanaf dag 1 dat zijn naam viel..
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 09 augustus 2016 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 16:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind Luuk echt overschat. Hij kan zeer goed koppen maar blijft toch zeer afhankelijk van de aanvoer. In de wedstrijden waar het het vaak echt om gaat zie je hem niet. Ajax thuis totaal onzichtbaar. Atlético uit is hij niet aan de bal geweest. Daarbij scoort Psv vaak uit de counter en dan heb je nou eenmaal veel ruimte.
Ik weet dat de meningen over hem verdeel zijn. Ik doelde ook niet alleen op zijn doelpunten, maar ook het feit dat hij zijn teamgenoten in staat stelt te scoren en/of beter laat worden. Ik vind hem een complete voetballer.

Het is maar een mening.
p111
 p111 - dinsdag 09 augustus 2016 - 16:17   quote  deeplink  
Sterk in de lucht sterk aan de bal en scoort veel dus zo slecht is hij niet lijkt me
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 augustus 2016 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 16:04 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik weet dat de meningen over hem verdeel zijn. Ik doelde ook niet alleen op zijn doelpunten, maar ook het feit dat hij zijn teamgenoten in staat stelt te scoren en/of beter laat worden. Ik vind hem een complete voetballer.

Het is maar een mening.
Meest complete spits van de Eredivisie ook. Zou bij Ajax ook niet misstaan.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 09 augustus 2016 - 16:23   quote  deeplink  
Pijnlijk gerucht dit:

Siem de Jong in gesprek met PSV

De mogelijkheid bestaat dat Siem en Luuk de Jong teamgenoten worden. De oudste van de gebroeders De Jong is namelijk in gesprek met PSV, de broodheer van Luuk de Jong.

De Eindhovenaren hebben na het afzeggen van Marco van Ginkel de pijlen gericht op de 27-jarige Siem de Jong. De technische staf van PSV hoopt nog voor het sluiten van de transfermarkt een aanvallende middenvelder vast te leggen...

Rest van het verhaal hier

________________________________________________________________________________________

Als dit werkelijk zo is vind ik dat Ajax ligt te slapen. De Jong zou een prima spits zijn voor dit Ajax dat heeft hij al eerder laten zien. Zou het erg jammer vinden Siem bij PSV te zien.
JOOD
 JOOD - dinsdag 09 augustus 2016 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 16:23 schreef NatjosFC het volgende:
Pijnlijk gerucht dit:

Siem de Jong in gesprek met PSV

De mogelijkheid bestaat dat Siem en Luuk de Jong teamgenoten worden. De oudste van de gebroeders De Jong is namelijk in gesprek met PSV, de broodheer van Luuk de Jong.

De Eindhovenaren hebben na het afzeggen van Marco van Ginkel de pijlen gericht op de 27-jarige Siem de Jong. De technische staf van PSV hoopt nog voor het sluiten van de transfermarkt een aanvallende middenvelder vast te leggen...

Rest van het verhaal hier

________________________________________________________________________________________

Als dit werkelijk zo is vind ik dat Ajax ligt te slapen. De Jong zou een prima spits zijn voor dit Ajax dat heeft hij al eerder laten zien. Zou het erg jammer vinden Siem bij PSV te zien.
Spits, middenvelder, ervaringsdeskundige.. Kan allemaal, zou jammer zijn als hij niet komt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 09 augustus 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 15:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar zit meer dan genoeg geld! Luca Toni speelde er voor 3.4 miljoen. Dat lijkt me toch wel wat meer.
Luca Toni heeft nog nooit bij Chievo gespeeld
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 09 augustus 2016 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 15:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Chievo betaalt niet meer dan Ajax zou kunnen betalen.
Hahaha tuurlijk niet. En Ballotelli neemt geen genoegen met minder!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 09 augustus 2016 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 16:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat roep ik hier al vanaf dag 1 dat zijn naam viel..
Ik ook!
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 17:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Luca Toni heeft nog nooit bij Chievo gespeeld
Klopt. Ik neem dat stuk terug, het was Hellas. En die club keert minder uit dan Chievo. Dus nog steeds zit je er naast.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 09 augustus 2016 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 17:02 schreef JOOD het volgende:

[..]

Spits, middenvelder, ervaringsdeskundige.. Kan allemaal, zou jammer zijn als hij niet komt.
Inderdaad. Heeft als spits wat dat betreft alles wat ze zoeken.
Bij psv is hij ook een garantie voor 10-15 goals.
hjf
 hjf - dinsdag 09 augustus 2016 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 08:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Een debiel in de kleedkamer, vaak te laat op trainingen en voor wedstrijden, niet normaal met andere mensen om kunnen gaan, als het niet loopt gewoon niks willen uitvoeren in het veld. Ruzie maken met alles en iedereen..

En gevestigd?? Dat ben je als je wat gepresteerd hebt.. En dat heeft ie niet..
Zoals Hummel het al aangaf, heb ik het over Mario Gomez. Over wie dacht jij dat ik het had?
hjf
 hjf - dinsdag 09 augustus 2016 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 09:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Off topic. Siem de Jong wordt bij Psv genoemd.
On topic. Ik denk ook dat ze bezig zijn maar ik kom terug op mijn mening dat ik niet on welwillend tegen Balotelli sta. Ajax moet dat gewoon niet doen en willen.
Gomez zou natuurlijk briljant zijn.Traore ondanks dat het een goede speler is vind ik weer jong en zal Cassierra en Dolberg denk ik in de weg staan qua ontwikkeling.Soriano is denk niet in beeld. En ja ik denk toch dat Dost de enige die haalbaar is en ook wat toevoegt.
Goeie analyse kerel.
hjf
 hjf - dinsdag 09 augustus 2016 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 10:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk dat hij het over Gomez had...
Door naar de volgende ronde.
riveco
 riveco - dinsdag 09 augustus 2016 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 18:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Inderdaad. Heeft als spits wat dat betreft alles wat ze zoeken.
Bij psv is hij ook een garantie voor 10-15 goals.
Garantie? Als hij niet zo blessure gevoelig was misshien wel.
hjf
 hjf - dinsdag 09 augustus 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 10:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blijkbaar proberen ze het niet hard genoeg dan..
Ik denk dat Remco wel een punt heeft. De betere spelers wachten tot het eind van de transferwindow op een aanbieding van een club uit een betere competitie. Bijvoorbeeld: ik denk dat als Gomez voor de keus komt te staan: bij ons basisspeler of bij Barcelona derde spits in de pikorde. Dan ben ik bang, dat ie toch voor Barcelona gaat. Hoe hard Overmars ook eraan zal trekken. Die strijd verlies je dan gewoon.
hjf
 hjf - dinsdag 09 augustus 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 10:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dit zegt helemaal niets binnen de voetballerij. Gewoon het standaard praatje. De Ajax spelers zullen op dit moment geen prioriteit hebben en dit is wel terecht ook denk ik. Wie presteert er nu echt constant en is toe aan de stap naar Inter? Bazoer misschien omdat hij er goed op staat in het buitenland maar ook die is er nog lang niet klaar voor. Klaassen dan? Er was interesse maar ook die kan nog stappen maken bij Ajax. Blijft er weinig over.
Klaassen is wel het oogappeltje van De Boer. Ik ga mijn geld er niet op zetten. Als Inter met een bod van € 30+ mln komt, is tie weg. Dat garandeer ik je.
hjf
 hjf - dinsdag 09 augustus 2016 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 11:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zoiets zal het wel zijn ja maar je wilt een spits er toch gewoon zo snel mogelijk bij hebben? Ik had lekker verder gezocht naar een spits die het niet van de Champions League liet afhangen. Had ie al mooi mee kunnen doen in die voorronde.
Maar dan wordt het vierde keus vriend. En dat moet je dan ook niet willen.
hjf
 hjf - dinsdag 09 augustus 2016 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 13:22 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik geef je dus een antwoord, zoals ik het zie. En ik ben niet denigrerend naar onze club, heb het erover hoe hoog hij zich dunkt en dat is toch wel op te maken uit mijn antwoord dacht ik zo.
Dank voor je uitleg.
hjf
 hjf - dinsdag 09 augustus 2016 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 13:33 schreef remco k het volgende:
Ballotelli waarschijnlijk naar Verona... Top... Zijn we van dat gezeik af..
+1
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2016 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 18:52 schreef hjf het volgende:

[..]

Zoals Hummel het al aangaf, heb ik het over Mario Gomez. Over wie dacht jij dat ik het had?
Ik dacht ballotelli.
hjf
 hjf - dinsdag 09 augustus 2016 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 19:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik dacht ballotelli.
Heb diverse keren aangegeven, dat ik die totaal niet zie zitten. Als je de selectie wil vergiftigen, dan moet je die zeker binnenhalen. Ik kan mij niet voorstellen, dat er nog clubs voor hem in de rij zullen staan. En uit jouw posts blijkt ook dat jij je dat niet kan voorstellen. Zijn we het daar in ieder geval over eens.
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2016 - 20:48   quote  deeplink  
Las net een interessant stukje op Ajax life.

Twente kan en mag het geld van Ziyech niet investeren. En verlangen daardoor 15 miljoen.

Waarom niet bijvoorbeeld Muric Nouri Cerny en Zivkovic verhuren aan Twente. Dan bijvoorbeeld 8 miljoen bijbetalen en wij krijgen Ziyech.
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2016 - 20:49   quote  deeplink  
Als bosz vooralsnog geen plannen met ze heeft uiteraard. Ik op Muric en Cerny graag vaker bij ons in het eerste zien. Maar dat gebeurt blijkbaar niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0995740