BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - donderdag 18 augustus 2016 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 11:31 schreef baco74 het volgende:

[..]

Die vind ik op dit moment betere voorzetten geven dan Younes,
die op zijn beurt weer meer individuele akties maakt.
Maar wat als Younes op rechts zijn aantal voorzetten wat kan opschroeven tov links,
waardoor hij minder vaak naar binnen hoeft om zelf een kans te creeren.
Zou ie mss niet opgebrand zijn na pakweg een uur.
Dit alles in het perspectief bij een komst van Bailey,
want El Ghazi is te goed voor de bank.

Ik wil Younes gewoon een keer op rechts ala van het Schip zien spelen.
Daar is het geen type voor denk ik. Maar nogmaals, als het uit nood echt niet anders kan dan mag Younes best een keer op rechts maar hij doet het goed op links. Echter is dat dat vaak maar maximaal 60 minuten want hij wordt echt elke wedstrijd gewisseld dus laat er maar vioor gaan zorgen dat hij het 90 minuten op links gaat volhouden
remco k
 remco k - donderdag 18 augustus 2016 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 11:31 schreef baco74 het volgende:

[..]

Die vind ik op dit moment betere voorzetten geven dan Younes,
die op zijn beurt weer meer individuele akties maakt.
Maar wat als Younes op rechts zijn aantal voorzetten wat kan opschroeven tov links,
waardoor hij minder vaak naar binnen hoeft om zelf een kans te creeren.
Zou ie mss niet opgebrand zijn na pakweg een uur.
Dit alles in het perspectief bij een komst van Bailey,
want El Ghazi is te goed voor de bank.

Ik wil Younes gewoon een keer op rechts ala van het Schip zien spelen.
Dan ga je in mijn optiek een el Ghazi creëren op de rechterflank terwijl die er al loopt. En of je nu buitenom of binnendoor gaat. Dat kost evenveel kracht.
Ik hoop dat el Ghazi blijft. Ik heb sterk het gevoel dat dit zijn seizoen gaat worden.

Ik zie heel de komst van een Bayley niet zitten. Ook hij is nog niets meer dan een groot talent. Ga dan lekker met Muric en Cerny aan de gang.
remco k
 remco k - donderdag 18 augustus 2016 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 12:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Daar is het geen type voor denk ik. Maar nogmaals, als het uit nood echt niet anders kan dan mag Younes best een keer op rechts maar hij doet het goed op links. Echter is dat dat vaak maar maximaal 60 minuten want hij wordt echt elke wedstrijd gewisseld dus laat er maar vioor gaan zorgen dat hij het 90 minuten op links gaat volhouden
Inderdaad. Niet gaan lijmen maar gewoon het probleem oplossen. Een probleem dat de boer vorig jaar al een aantal keren heeft aangegeven. Maar wat wel steeds beter ging.
p111
 p111 - donderdag 18 augustus 2016 - 13:27   quote  deeplink  
Zie rostov drie centrale verdedigers van boven de 1.90 dan kan je beter zoals younes de 16 ingaan en over de grond proberen als 25 voorzetten door de lucht die ze gewoon allemaal weg koppen.Ik vond El Ghazi prima spelen maar ook Younes speelde geweldig volgens mij moeten ze bij Ajax niet meer geld uitgeven omdat we behoorlijk wat hebben maar echt goed scouten naar een meerwaarde en ondanks onze 8 middenvelders mis ik daar nog wel een creatieve middenvelder,misschien dat Daley dat kan maar dan moet hij de kans krijgen.
JOOD
 JOOD - donderdag 18 augustus 2016 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 13:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad. Niet gaan lijmen maar gewoon het probleem oplossen. Een probleem dat de boer vorig jaar al een aantal keren heeft aangegeven. Maar wat wel steeds beter ging.
Onderschat de kracht van de wissels niet he. Als de verdediging en het middenveld 90 minuten kan blijven staan, heb je 3 verse aanvallers om gas te geven. Ze moeten dan wel een toegevoegde waarde hebben.

Het feit dat Muric en Cerny er niet bij zitten heeft een reden. Die reden komt nog wel een keer naar buiten, maar op dit moment zijn ze niet goed genoeg. Dan ben ik blij dat er wordt gekeken naar een topaankoop.
remco k
 remco k - donderdag 18 augustus 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 13:27 schreef p111 het volgende:
Zie rostov drie centrale verdedigers van boven de 1.90 dan kan je beter zoals younes de 16 ingaan en over de grond proberen als 25 voorzetten door de lucht die ze gewoon allemaal weg koppen.Ik vond El Ghazi prima spelen maar ook Younes speelde geweldig volgens mij moeten ze bij Ajax niet meer geld uitgeven omdat we behoorlijk wat hebben maar echt goed scouten naar een meerwaarde en ondanks onze 8 middenvelders mis ik daar nog wel een creatieve middenvelder,misschien dat Daley dat kan maar dan moet hij de kans krijgen.
Lengte zegt niks. We creëren juist met voorzetten door de lucht verschillende grote kansen. Naar mijn idee zit het m juist in de afwisseling. Daar kan je dit soort tegenstanders pijn mee doen.
remco k
 remco k - donderdag 18 augustus 2016 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 13:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

Onderschat de kracht van de wissels niet he. Als de verdediging en het middenveld 90 minuten kan blijven staan, heb je 3 verse aanvallers om gas te geven. Ze moeten dan wel een toegevoegde waarde hebben.

Het feit dat Muric en Cerny er niet bij zitten heeft een reden. Die reden komt nog wel een keer naar buiten, maar op dit moment zijn ze niet goed genoeg. Dan ben ik blij dat er wordt gekeken naar een topaankoop.
Dat ze niet goed genoeg zijn betwijfel ik ten zeerste. Vorig seizoen lieten beide spelers al zien dit niveau zeker aan te kunnen. Bosz vind ze nu niet goed genoeg en daarom spelen ze niet. Dat kan. Maar dan een vergelijkbare aanvaller kopen van dezelfde leeftijd voor 11 miljoen voor een jongen die helemaal geen topaankoop is want ook hij heeft nog helemaal niets bewezen
046afca
 046afca - donderdag 18 augustus 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 13:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

Onderschat de kracht van de wissels niet he. Als de verdediging en het middenveld 90 minuten kan blijven staan, heb je 3 verse aanvallers om gas te geven. Ze moeten dan wel een toegevoegde waarde hebben.

Het feit dat Muric en Cerny er niet bij zitten heeft een reden. Die reden komt nog wel een keer naar buiten, maar op dit moment zijn ze niet goed genoeg. Dan ben ik blij dat er wordt gekeken naar een topaankoop.
Dat bosz de reden mbt muric dan naar buiten communiceert. Daarbij vind ik een verhuur ook bog geen slechte optie. Alleen de dat er optie tot koop bij zit vind ik onbegrijpelijk. Muric is een groot talent die mooie dingen in jong ajax heeft laten zien.
JOOD
 JOOD - donderdag 18 augustus 2016 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ze niet goed genoeg zijn betwijfel ik ten zeerste. Vorig seizoen lieten beide spelers al zien dit niveau zeker aan te kunnen. Bosz vind ze nu niet goed genoeg en daarom spelen ze niet. Dat kan. Maar dan een vergelijkbare aanvaller kopen van dezelfde leeftijd voor 11 miljoen voor een jongen die helemaal geen topaankoop is want ook hij heeft nog helemaal niets bewezen
Dat denk ik niet. Sinds het vertrek van Jonk en Frank de Boer is er veel veranderd. Overmars koopt spelers, Bergkamp cultuurbewaker.

Ik denk dat het technisch hart op dit moment aangeeft wie ze in de selectie zetten en misschien zelfs nog wel wie er moet spelen. Lijkt me een prima werkwijze. De trainer is namelijk ook maar een passant die zijn werk moet doen met de middelen die beschikbaar zijn. Op deze manier dus nooit aankopen van een trainer, altijd van Ajax. Jeugd inpassen zal ongeveer hetzelfde werken denk ik.

Misschien willen ze zelfs de debuutleeftijd omhoogtrekken. Dan zijn ze eerder rijp voor Ajax 1.
JOOD
 JOOD - donderdag 18 augustus 2016 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ze niet goed genoeg zijn betwijfel ik ten zeerste. Vorig seizoen lieten beide spelers al zien dit niveau zeker aan te kunnen. Bosz vind ze nu niet goed genoeg en daarom spelen ze niet. Dat kan. Maar dan een vergelijkbare aanvaller kopen van dezelfde leeftijd voor 11 miljoen voor een jongen die helemaal geen topaankoop is want ook hij heeft nog helemaal niets bewezen
Ik denk niet dat Bailey een vergelijkbare speler is, anders hadden ze al lang Ghazi en Youness uit de basis gespeeld.
Brandje
 Brandje - donderdag 18 augustus 2016 - 19:06   quote  deeplink  
Jasper Cillessen staat in de belangstelling van FC Barcelona. El Mundo Deportivo en De Telegraaf schrijven dat de Ajax-doelman in beeld is om Claudio Bravo op te volgen.

Bravo staat op het punt te verkassen naar Manchester City, waardoor er een plek vrijkomt onder de Barça-lat. Cillessen zou de belangrijkste kandidaat zijn om met Marc-André Ter Stegen te concurreren in Camp Nou, met de Duitser als meest waarschijnlijke eerste keus.

Naast de 27-jarige Cillessen staan ook Diego Alves (Valencia) en Pepe Reina (Napoli) op het lijsje. De komst van de Ajacied zou echter 'logischer' zijn, door zijn lagere prijskaartje. El Mundo Deportivo schat de transferwaarde van Cillessen op een bedrag tussen de tien en twaalf miljoen euro. De Telegraaf bekrachtigde dat even later.

Ajax en Barcelona zouden al in verregaande onderhandeling zijn over een transfer van de Oranje-international, maar de volgende stap kan pas worden gezet als Bravo de club daadwerkelijk heeft verlaten. De timing van het Spaanse transfergerucht is opvallend, omdat Cillessen afgelopen dinsdag (opnieuw) in de fout ging tegen FK Rostov.

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/682103/-ajax-onderhandelt-met-barcelona-over-opzienbarende-transfer-cillessen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Mike Verweij @MikeVerweij
BEVESTIGD: @FCBarcelona biedt tussen 10 en 12 miljoen op Jasper Cillessen. Keeper #Ajax moet Bravo opvolgen. Later meer op Telesport.nl
5:58 PM - 18 Aug 2016

12 miljoen voor een hopeloos uit vorm zijnde keeper keeper. Kerst komt vroeg dit jaar
remco k
 remco k - donderdag 18 augustus 2016 - 19:16   quote  deeplink  
Toch is het bedrag laag te noemen.

Maar mocht hij vertrekken. Vorm of krul als alternatief?
T-imothy
 T-imothy - donderdag 18 augustus 2016 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 19:16 schreef remco k het volgende:
Toch is het bedrag laag te noemen.

Maar mocht hij vertrekken. Vorm of krul als alternatief?
Het bedrag is inderdaad laag te noemen. Eerste keeper van Ajax en Keeper van het Nederlands elftal mag toch iets meer opbrengen. Doch moet ik zeggen dat ik Cillessen stil vindt staan in zijn ontwikkeling. Na zijn eerste jaar niet heel veel beter geworden.

Krul lijkt mij een goed alternatief. Vorm zie ik niet zo snel komen nu hij voor zijn kans kan gaan met de blessure van Lloris.
Brank de Foer
 Brank de Foer - donderdag 18 augustus 2016 - 20:20   quote  deeplink  
We hadden Jurjus moeten halen..
hjf
 hjf - donderdag 18 augustus 2016 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 19:16 schreef remco k het volgende:
Toch is het bedrag laag te noemen.

Maar mocht hij vertrekken. Vorm of krul als alternatief?
Als ik jouw posts van de laatste weken heb gelezen, dan kan ik niet anders concluderen, dat jij Cillissen graag zag vertrekken. Dan is de conclusie toch gerechtvaardigd, dat jij het bedrag nooit te laag mag vinden?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 augustus 2016 - 21:38   quote  deeplink  
12 is veel te laag. Zeker 18!
Stanley
 Stanley - donderdag 18 augustus 2016 - 21:39   quote  deeplink  
inderdaad...

ik vond hem wel een goede keeper en nu maar wachten waarmee onze zuinige beleidsbepaler mee komt aanzetten...

Hopelijk Krul!

quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 21:21 schreef hjf het volgende:

[..]

Als ik jouw posts van de laatste weken heb gelezen, dan kan ik niet anders concluderen, dat jij Cillissen graag zag vertrekken. Dan is de conclusie toch gerechtvaardigd, dat jij het bedrag nooit te laag mag vinden?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 augustus 2016 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 21:39 schreef Stanley het volgende:
inderdaad...

ik vond hem wel een goede keeper en nu maar wachten waarmee onze zuinige beleidsbepaler mee komt aanzetten...

Hopelijk Krul!

[..]

Ik ben bang dat ze kiezen voor Onana! ;-)
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 18 augustus 2016 - 21:41   quote  deeplink  
12 miljoen is toch n vrij reeële prijs voor onze Jasper? Verklaart wel zijn matige vorm van de laatste periode. Inderdaad zouden Krul of Vorm ptima vervangers zijn en gaan we er zelfs op vooruit.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 augustus 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 21:41 schreef bertus bikkel het volgende:
12 miljoen is toch n vrij reeële prijs voor onze Jasper? Verklaart wel zijn matige vorm van de laatste periode. Inderdaad zouden Krul of Vorm ptima vervangers zijn en gaan we er zelfs op vooruit.....
Hoi papagaai!!
3sterren
 3sterren - donderdag 18 augustus 2016 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 21:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ze kiezen voor Onana! ;-)
Dats een grabbelaar die mogen ze gratis trg nemen
enough
 enough - donderdag 18 augustus 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 11:07 schreef remco k het volgende:
Als ze die jongen halen maakt het TH zich wel belachelijk. Muric laten gaan die echt heel goed bezig was. En dan een jongen van 19 terugkopen van 11 miljoen.
Precies en daarom snap ik er ook echt geen fuck meer van en Cerny blijft ook nog buiten de selectie gehouden
..dat mag je Bosz/Th wel verwijten .
Straks denk Cerny er hetzelfde over als Muric en zijn we 2 pareltjes kwijt .
JOOD
 JOOD - donderdag 18 augustus 2016 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:29 schreef enough het volgende:

[..]

Precies en daarom snap ik er ook echt geen fuck meer van en Cerny blijft ook nog buiten de selectie gehouden
..dat mag je Bosz/Th wel verwijten .
Straks denk Cerny er hetzelfde over als Muric en zijn we 2 pareltjes kwijt .
Als ze goed genoeg waren hadden ze wel gespeeld hoor.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 18 augustus 2016 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 21:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoi papagaai!!
Huh....?? Wist niet dat jij hetzelfde gezegd had. Trouwens het is papegaai.....
enough
 enough - donderdag 18 augustus 2016 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:33 schreef JOOD het volgende:

[..]

Als ze goed genoeg waren hadden ze wel gespeeld hoor.
Denk je ook niet dat ze gewoon beide meegenomen hadden moeten worden met de voorbereiding en vanuit daar verder gekeken had moeten worden. (in ieder geval een kans gegeven).
Zeker Cerny die had voor de toen nog geblesseerde Younes kunnen spelen .
Het zijn Beide de een mannetje kunnen passeren ..wat we zo nodig hebben voor en scorend vermogen .
Of telt dat jaartje ouder ineens niet meer mee ?
Mij dunkt hebben ze NU geen kans gekregen om zich te laten zien ..hoe goed ze zijn ! van Bosz en TH
riveco
 riveco - donderdag 18 augustus 2016 - 23:33   quote  deeplink  
Is Krul al fit dan?
enough
 enough - donderdag 18 augustus 2016 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 23:33 schreef riveco het volgende:
Is Krul al fit dan?
Wat heb je aan een keeper die alleen maar pingels stopt ;-)
Eide
 Eide - donderdag 18 augustus 2016 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 23:33 schreef riveco het volgende:
Is Krul al fit dan?
Wordt binnen 2 weken weer vol op de trainingen verwacht meen ik gelezen te hebben.
JOOD
 JOOD - donderdag 18 augustus 2016 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 23:10 schreef enough het volgende:

[..]

Denk je ook niet dat ze gewoon beide meegenomen hadden moeten worden met de voorbereiding en vanuit daar verder gekeken had moeten worden. (in ieder geval een kans gegeven).
Zeker Cerny die had voor de toen nog geblesseerde Younes kunnen spelen .
Het zijn Beide de een mannetje kunnen passeren ..wat we zo nodig hebben voor en scorend vermogen .
Of telt dat jaartje ouder ineens niet meer mee ?
Mij dunkt hebben ze NU geen kans gekregen om zich te laten zien ..hoe goed ze zijn ! van Bosz en TH
Zeker, ze verdienen een kans. Maar als je het niveau hoger wil tillen moet je ook eerlijk zijn. Kijk naar de 'echte' talenten. Sneijder, vd Vaart, Alderweireld, Vertonghen, Eriksen, Bazoer en dergelijke. Die komen wel bovendrijven en krijgen zeker kanssen. Waarschijnlijk zijn ze gewoon nog niet goed genoeg in de ogen van de club. Helaas..

Ik ben wel blij dat we nu verder kijken dan alleen maar eigen jeugd. Gericht kwaliteit inkopen. Zie Sanchez, die maakt een gruwelijk sterke indruk. Die hadden we in de jeugd niet rondlopen. Nouri daarentegen gaat dit seizoen waarschijnlijk zijn kans krijgen en pakken. Hij behoort tot de toptalenten. Daar kunnen we nu eigenlijk al niet omheen.
enough
 enough - vrijdag 19 augustus 2016 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 23:52 schreef JOOD het volgende:

[..]

Zeker, ze verdienen een kans. Maar als je het niveau hoger wil tillen moet je ook eerlijk zijn. Kijk naar de 'echte' talenten. Sneijder, vd Vaart, Alderweireld, Vertonghen, Eriksen, Bazoer en dergelijke. Die komen wel bovendrijven en krijgen zeker kanssen. Waarschijnlijk zijn ze gewoon nog niet goed genoeg in de ogen van de club. Helaas..

Ik ben wel blij dat we nu verder kijken dan alleen maar eigen jeugd. Gericht kwaliteit inkopen. Zie Sanchez, die maakt een gruwelijk sterke indruk. Die hadden we in de jeugd niet rondlopen. Nouri daarentegen gaat dit seizoen waarschijnlijk zijn kans krijgen en pakken. Hij behoort tot de toptalenten. Daar kunnen we nu eigenlijk al niet omheen.
Klopt wel ,maar vergeet niet dat spelers als sneijder en v/d vaart behalve dat ze echt goed waren ook goede
spelers om zich heen hadden (onder ten Cate) en Alderweireld lang het handje van jan heeft mogen vast houden .
Eriksen samen met siem was ook uniek ..Dat komt samen wel bovendrijven.

Nouri zou ik nu ook wel eens zien willen spelen om het echie en dan kunnen we oordelen ,maar Cerny heeft het
al een beetje bewezen tegen Celtic en in ed wedstrijden en die zie ik ook zeker als een toptalent die nu
geremd wordt.
(En wat er nu gebeurt is met Muric ..vind ik echt zonde ..zeker wat ie al heeft laten zien laatste jaar j-A /AJAX 1 )
Ga ik me nu echt hardop af vragen waar zijn ze club Ajax '' MEE BEZIG !
Ben ook wel blij met gerichte aankopen en daarvan is Sanchez een toppertje
Brandje
 Brandje - vrijdag 19 augustus 2016 - 08:23   quote  deeplink  
PSV schijnt dichtbij het aantrekken van Siem de Jong zijn.
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2016 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 21:21 schreef hjf het volgende:

[..]

Als ik jouw posts van de laatste weken heb gelezen, dan kan ik niet anders concluderen, dat jij Cillissen graag zag vertrekken. Dan is de conclusie toch gerechtvaardigd, dat jij het bedrag nooit te laag mag vinden?
Het klink misschien apart omdat ik op dit moment geen fan van hem ben. Maar voor Ajax is opvolging heel lastig. En als je dat afzet tegen de prijzen die op dit moment betaald worden. Dan is 11 gewoon niet genoeg. Dat ziet overmars ook in.

11 zou wel kunnen trouwens. Mits ze Mounir een jaar kunnen huren. Maar dat is denk ik een utopie aangezien die jongen bij iedere andere Europese top ploeg gewoon basis speler zou zijn.
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2016 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:01 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Dats een grabbelaar die mogen ze gratis trg nemen
Vind ik wel meevallen. Die jongen moet nog veel leren. Maar potentie zat. Niet om nu al de eerste keeper te worden overigens. Maar beetje hetzelfde als Vermeer.
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2016 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:33 schreef JOOD het volgende:

[..]

Als ze goed genoeg waren hadden ze wel gespeeld hoor.
Onzin. Sommige trainers zijn gewoon geen fan van bepaalde spelers of types.
hjf
 hjf - vrijdag 19 augustus 2016 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 09:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Het klink misschien apart omdat ik op dit moment geen fan van hem ben. Maar voor Ajax is opvolging heel lastig. En als je dat afzet tegen de prijzen die op dit moment betaald worden. Dan is 11 gewoon niet genoeg. Dat ziet overmars ook in.

11 zou wel kunnen trouwens. Mits ze Mounir een jaar kunnen huren. Maar dat is denk ik een utopie aangezien die jongen bij iedere andere Europese top ploeg gewoon basis speler zou zijn.
Uitstekende reactie Remco! En gemeend hoor. Ik zie Mounir, hoe graag ik hem ook een jaar bij ons zie spelen, ook niet komen. Die jongen gaat dit seizoen echt nog wel speelminuten in Barcelona krijgen. Zeker als 1 van MSN's geblesseerd raken. Hij zit er heel dichtaan bij het eerste elftal.
p111
 p111 - vrijdag 19 augustus 2016 - 10:38   quote  deeplink  
Al met met al er gebeurd altijd wel wat bij onze club.
Brandje
 Brandje - vrijdag 19 augustus 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 09:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Het klink misschien apart omdat ik op dit moment geen fan van hem ben. Maar voor Ajax is opvolging heel lastig. En als je dat afzet tegen de prijzen die op dit moment betaald worden. Dan is 11 gewoon niet genoeg. Dat ziet overmars ook in.

11 zou wel kunnen trouwens. Mits ze Mounir een jaar kunnen huren. Maar dat is denk ik een utopie aangezien die jongen bij iedere andere Europese top ploeg gewoon basis speler zou zijn.
Ben ik niet met je eens. Dat Ajax geen vervanger zou kunnen vinden wanneer ze hem voor 11/12/13 miljoen verkopen betekent dat ze nooit rekening met vertrek hebben gehouden en dus, helaas, de zaken niet op orde hebben.

Hieronder een link(artikel is van 2015) met de duurste transfers ooit van keepers en dan zal je zien dat je met 11/12/13 miljoen heel dicht bij de top 10 aanzit. Wat nog opvallender is aan het lijstje is dat veel van die duurste transfers helemaal niet in de laatste jaren plaats hebben gevonden. Dus 11/12/13 miljoen is een wereldbedrag maar ze hebben er gewoon geen rekening mee gehouden.

http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/2355196/2015/06/11/Courtois-100-miljoen-euro-Dit-zijn-de-tien-duurste-keeperstransfers-ooit.dhtml

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2016 door Brandje --
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 19 augustus 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 08:23 schreef Brandje het volgende:
PSV schijnt dichtbij het aantrekken van Siem de Jong zijn.
Zal niet door iedereen leuk gevonden worden, maar ik gun het die jongen wel. Ik hoop voor hem dat hij weer blessurevrij aan spelen toekomt.
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2016 - 12:12   quote  deeplink  
Dit zou voor Ajax nou een goed gebaar naar de achterban moeten zijn. Siem is een Ajacied. En die speet niet in Eindhoven.
Brandje
 Brandje - vrijdag 19 augustus 2016 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 12:00 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zal niet door iedereen leuk gevonden worden, maar ik gun het die jongen wel. Ik hoop voor hem dat hij weer blessurevrij aan spelen toekomt.
Ik niet. Gun hem geen blessure maar kan de keuze niet echt waarderen. Maar goed. Gaurdado en Propper zijn zeker van een basisplaats. Dan hou je Ramselaar, Hendrix en Maher(mag weg maar is nog niet weg) over. Daarvan gaan er dus twee banken. Dus snap de aankoop niet zo en wat zal Hendrix denken als hij weer kind van de rekening is?? Ze gingen daar toch ook voor de jeugd. Dus nee, ik heb als voetballiefhebber echt helemaal niks met die club. Vind het echt verschrikkelijk. Heb een gezonde hekel aan feyenoord maar die gun ik nog meer dan psv want het is wel een voetbalclub.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2016 door Brandje --
Brandje
 Brandje - vrijdag 19 augustus 2016 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 12:12 schreef remco k het volgende:
Dit zou voor Ajax nou een goed gebaar naar de achterban moeten zijn. Siem is een Ajacied. En die speet niet in Eindhoven.
Deze snap ik niet. Bedoel je dat Ajax hem zou moeten halen?
Brandje
 Brandje - vrijdag 19 augustus 2016 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 10:38 schreef p111 het volgende:
Al met met al er gebeurd altijd wel wat bij onze club.
Mooi vind ik dat. Het is er nooit saai en altijd wel wat te zeiken. Daarom zijn wij ook met afstand de grootste!!! Verheug mij nu alweer op de discussies op het vak morgen. Zit pal naast twee wat oudere Amsterdammers en die twee kankeren er wat af. Vooral als je ze een beetje voedt. Heerlijk man.
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2016 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 12:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Deze snap ik niet. Bedoel je dat Ajax hem zou moeten halen?
Ja alleen al om te voorkomen dat hij daar gaat spelen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 augustus 2016 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 12:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mooi vind ik dat. Het is er nooit saai en altijd wel wat te zeiken. Daarom zijn wij ook met afstand de grootste!!! Verheug mij nu alweer op de discussies op het vak morgen. Zit pal naast twee wat oudere Amsterdammers en die twee kankeren er wat af. Vooral als je ze een beetje voedt. Heerlijk man.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 19 augustus 2016 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:59 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Huh....?? Wist niet dat jij hetzelfde gezegd had. Trouwens het is papegaai.....
Lekker boeiend. Zit niet op een forum om Nederlands te leren.

En ik heb niets gezegd, doel met je post op papegaaien van de media!
Eide
 Eide - vrijdag 19 augustus 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Alleen de keuring zou nog tussen Siem de Jong en PSv staan. Hij heeft ondertussen het woord Ajacied uit z'n online profielen verwijderd...
Scout2
 Scout2 - vrijdag 19 augustus 2016 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 12:50 schreef Eide het volgende:
Alleen de keuring zou nog tussen Siem de Jong en PSv staan. Hij heeft ondertussen het woord Ajacied uit z'n online profielen verwijderd...
De vraag is kun je het hem kwalijk nemen ?
Omdat hij ajax de eerste optie gaf...
En daar geen gebruik van maakte
Eide
 Eide - vrijdag 19 augustus 2016 - 13:39   quote  deeplink  
Nee, ik neem hem niets kwalijk. Hij heeft het denk ik heel netjes gedaan. Als voetballer wil je spelen. Als Ajax dan niet wil en PSV wel is die keuze niet moeilijk. Ik plaatste die laatste zin met name als indicatie dat die transfer gewoon heel dicht bij is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 19 augustus 2016 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 13:39 schreef Eide het volgende:
Nee, ik neem hem niets kwalijk. Hij heeft het denk ik heel netjes gedaan. Als voetballer wil je spelen. Als Ajax dan niet wil en PSV wel is die keuze niet moeilijk. Ik plaatste die laatste zin met name als indicatie dat die transfer gewoon heel dicht bij is.
De stap neem ik hem niet zozeer kwalijk. Wel dat hij blijkbaar zijn trots voor Ajax nu van zijn profielen verwijderd! Dat vind ik dan weer een tegenvaller van hem.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 19 augustus 2016 - 13:48   quote  deeplink  
Overigens is maar de vraag hoeveel die pisboeren kunnen genieten van Siem. Is toch behoorlijk vaak geblesseerd geweest en raakt ook snel geblesseerd!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1073589