|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 10:13 schreef nummer10 het volgende:wie zegt dat ze niet beter zijn.. als ze slechter zijn hoeven ze er ook niet in te staan van mij.. als ze wel beter zijn verdien je er zeker wel aan.. denk aan de titel en bet CL geld Huh. Dus omdat ie beter zou zijn win je ook de titel?
En als je die niet wint dan? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dan nog waarom zou je iemand erin zetten die uitvorm is dan ? dan word zijn waarde ook minder want dan haken de clubs af.. kijk maar naar boilesen en fisscher.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 10:13 schreef nummer10 het volgende:wie zegt dat ze niet beter zijn.. als ze slechter zijn hoeven ze er ook niet in te staan van mij.. als ze wel beter zijn verdien je er zeker wel aan.. denk aan de titel en bet CL geld Hahahaha tuurlijk jongen, 1 huurspeler gaat dat veranderen. De huur van diverse spelers heeft Ajax de afgelopen jaren helemaal niets, maar dan ook helemaal niets opgeleverd. Nu met Traoré alsmede met Krul wederom niets. Krul moet je veel te lang op wachten en Traoré is nu niet een echte versterking! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 12:44 schreef nummer10 het volgende:dan nog waarom zou je iemand erin zetten die uitvorm is dan ? dan word zijn waarde ook minder want dan haken de clubs af.. kijk maar naar boilesen en fisscher.. Waarom mag Traoré dan blijven staan??? Want daar erger je jezelf ook groen en geel aan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Traore is en blijft een heel goede speler die echt veel dreiging heeft en toch zijn doelpuntjes pakt en maar constant wordt afgekraakt,volgens mij gaan wij nog plezier van hem krijgen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 13:25 schreef p111 het volgende:Traore is en blijft een heel goede speler die echt veel dreiging heeft en toch zijn doelpuntjes pakt en maar constant wordt afgekraakt,volgens mij gaan wij nog plezier van hem krijgen. Klopt, als hij het vliegtuig weer terug neemt naar Londen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 12:44 schreef nummer10 het volgende:dan nog waarom zou je iemand erin zetten die uitvorm is dan ? dan word zijn waarde ook minder want dan haken de clubs af.. kijk maar naar boilesen en fisscher.. Die spelers zijn minder waard geworden doordat ze speelden terwijl ze niet in vorm waren?
Jezus wat een domme beredenering zeg.
Maar waarom zou je een gehuurde speler opstellen die niet in vorm is?
Ghazi begon prima aan dit seizoen met een aantal belangrijke assists en werd er volkomen onterecht afgehaald door Bosz. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 14:12 schreef remco k het volgende:[..] Die spelers zijn minder waard geworden doordat ze speelden terwijl ze niet in vorm waren? Jezus wat een domme beredenering zeg. Maar waarom zou je een gehuurde speler opstellen die niet in vorm is? Ghazi begon prima aan dit seizoen met een aantal belangrijke assists en werd er volkomen onterecht afgehaald door Bosz. Omdat Bosz het nodig vond om tijdens de start van de competitie en de voorronde van de CL nog niet eens een elftal te hebben staan waarmee hij dacht de strijd aan te zullen gaan. Ik heb me altijd afgevraagd waar het voorseizoen dan voor bedoeld is??? Bosz wilde ineens een veel te grote verandering binnen de huidige spelersgroep en hij heeft dat gewoon onderschat. Wees een vent, geef het toe maar slachtoffer niet zomaar willekeurig spelers die een andere mening hadden dan hem! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
over onzin uitkramen gesproken... dat jullie niet zien dat traore meer mensen bezighoud waardoor anderen meer ruimte krijgen dan zijn we snel klaar met hier over praten.. daarbij heeft traore meer doelpuntjes en assistjes gepakt dan elghazi en younnes bij elkaar |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 14:25 schreef nummer10 het volgende:over onzin uitkramen gesproken... dat jullie niet zien dat traore meer mensen bezighoud waardoor anderen meer ruimte krijgen dan zijn we snel klaar met hier over praten.. daarbij heeft traore meer doelpuntjes en assistjes gepakt dan elghazi en younnes bij elkaar Nogmaals de vraag: Hoeveel kansen heeft hij daarvoor om zeep moeten helpen??? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 14:25 schreef nummer10 het volgende:over onzin uitkramen gesproken... dat jullie niet zien dat traore meer mensen bezighoud waardoor anderen meer ruimte krijgen dan zijn we snel klaar met hier over praten.. daarbij heeft traore meer doelpuntjes en assistjes gepakt dan elghazi en younnes bij elkaar Heeft hij assists op zijn naam staan? Hoeveel dan? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Al heeft hij meer (procentueel) kansen nodig, hij komt dus in ieder geval regelmatig is kansrijke positie volgens jou. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 15:57 schreef Eide het volgende:[..] Al heeft hij meer (procentueel) kansen nodig, hij komt dus in ieder geval regelmatig is kansrijke positie volgens jou. Dat is dus ook totaal niet te vergelijken met vorig seizoen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Dank je. Dus niet in de ED. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: 12 wedstrijden in de ED, hierbij 4 goals / 0 assists / 2x geel 6 wedstrijden in CL / EL, hierbij 1 goal / 3 assists
18 wedstrijden en hierbij 5 goals en 3 assists. Ik vind het mager! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: In vergelijking hieronder statistieken EL Ghazi
10 wedstrijden in de ED, hierbij 0 goals / 2 assists / 6 wedstrijden in CL / EL, hierbij 1 goal / 1 assists
16 wedstrijden en hierbij 1 goal en 3 assists. Ook van hem vind ik het mager! Maar hij is van jezelf en Traore is een gehuurde speler!
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 16:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] In vergelijking hieronder statistieken EL Ghazi 10 wedstrijden in de ED, hierbij 0 goals / 2 assists / 6 wedstrijden in CL / EL, hierbij 1 goal / 1 assists 16 wedstrijden en hierbij 1 goal en 3 assists. Ook van hem vind ik het mager! Maar hij is van jezelf en Traore is een gehuurde speler! Daarom moet er een betere komen Syl. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Sorry. Ik haalde jou en Loetje door elkaar. Is de leeftijd aan het worden denk ik. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 16:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] In vergelijking hieronder statistieken EL Ghazi 10 wedstrijden in de ED, hierbij 0 goals / 2 assists / 6 wedstrijden in CL / EL, hierbij 1 goal / 1 assists 16 wedstrijden en hierbij 1 goal en 3 assists. Ook van hem vind ik het mager! Maar hij is van jezelf en Traore is een gehuurde speler! een gehuurde speler die totaal nieuw is bij ajax... integenstelling tot elghazi.. denk dat traore de smaak nog wel te pakken krijgt.. daarbij is die van jezelf dat klopt maar wat leverd een speler op die nog geen deuk in een pakje boter schiet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 17:30 schreef nummer10 het volgende:[..] een gehuurde speler die totaal nieuw is bij ajax... integenstelling tot elghazi.. denk dat traore de smaak nog wel te pakken krijgt.. daarbij is die van jezelf dat klopt maar wat leverd een speler op die nog geen deuk in een pakje boter schiet.. Wie schiet er nog geen deuk in een pakje boter dan? Ghazi namelijk ook vandaag gewoon dikke prima en de gevaarlijkste aanvaller geweest. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
vind je ? vond kluivert beter eerlijk gezegt... zal elghazi ook niet missen eerlijk gezegt, vind zijn houding en maniertjes gewoon irritant alsof die ronaldo is.. altijd al gehad bij hem |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: No problemo. Kan gebeuren man! Maar we hebben in ieder geval dezelfde denkwijze! ;-) |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 17:30 schreef nummer10 het volgende:[..] een gehuurde speler die totaal nieuw is bij ajax... integenstelling tot elghazi.. denk dat traore de smaak nog wel te pakken krijgt.. daarbij is die van jezelf dat klopt maar wat leverd een speler op die nog geen deuk in een pakje boter schiet.. Je hebt 100% gelijk. Als ael Ghazi echt zo goed was had hij veel meer goals gemaakt en ging hij nu wel naar een echte topclub.
Het beleid van Ajax gaat de goede kant op, goed om te zien. Klaar met dat gehannes en vuur in de selectie. Daag Ghazi, daag Bazoer, dikke daag Gudelj. Welkom Ziyech, Sanchez!
Kind van de club heeft ook heel veel nadelen, speel je in de Arena dan ben je er. NOT!! Het is moeilijk om aan de top te komen (Ajax 1), maar het is moeilijker om aan de top te blijven, of beter te worden. Dat heeft alles met inzet en instelling te maken. Het nieuwe beleid zorgt is daar duidelijk in. Niet lullen maar poetsen. Dikke plus voor het bestuur. Nu nog een goede linksbuiten en een goede vervanger voor Ghazi. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax en Krul zoeken naar oplossing
Ajax is bereid mee te denken met Tim Krul. De van Newcastle United gehuurde keeper kwam naar Amsterdam om speelminuten te maken, maar zag tijdens zijn revalidatie dat André Onana zijn kans greep. De doelman uit Kameroen is momenteel de onomstreden nummer één.
Krul wil keepen en mag, omdat hij dit seizoen geen minuut voor Newcastle speelde, aan een andere club worden verhuurd. De Hagenaar bouwde in Engeland een uitstekende reputatie op. Dus kan hij nu hij weer helemaal fit is een interessant transfertarget zijn. Het zou Ajax een deel van de hoge huursom schelen. Bron |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
opzich prima.. we hebben een prima eerste keeper en met boer een uitstekende reserver doelman.. als ajax voor de tijd had geweten dat onana er dit seizoen had gestaan zoals nu was hij tenslote nooit gehuurd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2017 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 23:41 schreef JOOD het volgende:[..] Je hebt 100% gelijk. Als ael Ghazi echt zo goed was had hij veel meer goals gemaakt en ging hij nu wel naar een echte topclub. Het beleid van Ajax gaat de goede kant op, goed om te zien. Klaar met dat gehannes en vuur in de selectie. Daag Ghazi, daag Bazoer, dikke daag Gudelj. Welkom Ziyech, Sanchez! Kind van de club heeft ook heel veel nadelen, speel je in de Arena dan ben je er. NOT!! Het is moeilijk om aan de top te komen (Ajax 1), maar het is moeilijker om aan de top te blijven, of beter te worden. Dat heeft alles met inzet en instelling te maken. Het nieuwe beleid zorgt is daar duidelijk in. Niet lullen maar poetsen. Dikke plus voor het bestuur. Nu nog een goede linksbuiten en een goede vervanger voor Ghazi. Ghazi heeft een prima rendement tot nu toe bij Ajax. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: huh ? dit seizoen ? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tot nu toe betekent niet alleen dit seizoen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2017 - 08:15 schreef Eide het volgende:Ajax en Krul zoeken naar oplossingAjax is bereid mee te denken met Tim Krul. De van Newcastle United gehuurde keeper kwam naar Amsterdam om speelminuten te maken, maar zag tijdens zijn revalidatie dat André Onana zijn kans greep. De doelman uit Kameroen is momenteel de onomstreden nummer één. Krul wil keepen en mag, omdat hij dit seizoen geen minuut voor Newcastle speelde, aan een andere club worden verhuurd. De Hagenaar bouwde in Engeland een uitstekende reputatie op. Dus kan hij nu hij weer helemaal fit is een interessant transfertarget zijn. Het zou Ajax een deel van de hoge huursom schelen. Bron Tja ................... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2017 - 08:24 schreef nummer10 het volgende:opzich prima.. we hebben een prima eerste keeper en met boer een uitstekende reserver doelman.. als ajax voor de tijd had geweten dat onana er dit seizoen had gestaan zoals nu was hij tenslote nooit gehuurd.. Dat lijkt mij ook. Bosz heeft geen enkele reden om Onana te wisselen en dus is Krul overbodig. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
‘Ajax vangt voorlopig bot met bod van liefst tien miljoen euro’
Ajax heeft veel geld over voor David Neres, zo meldt het Algemeen Dagblad. De interesse van de Amsterdammers in de vleugelaanvaller van Sao Paulo werd afgelopen weekeinde al bekend, maar het dagblad schrijft maandag dat Ajax een bod van naar verluidt tien miljoen euro op de Braziliaan heeft gedaan.
Sao Paulo lijkt echter niet onder de indruk van het bod van Ajax. De Braziliaanse club wil 'vol cashen' voor Neres, zo klinkt het. De buitenspeler, international van Brazilië Onder-20, is uitgebreid bekeken door scouts van Ajax en beoordeeld als een speler met veel mogelijkheden.
De interesse van Ajax in Neres heeft alles te maken met het naderende vertrek van Anwar El Ghazi naar Lille. Maandag spreekt zijn zaakwaarnemer Jorge Mendes verder met de Franse club. De verwachting is dat met een eventuele transfer een bedrag van zeven miljoen euro is gemoeid. Bron |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: 98 wedstrijden 23 doelpunten.. dit seizoen.. 0 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In zijn carrière tot nu toe bij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Meer dan goed voor een buitenspeler van zijn leeftijd in Ajax 1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2017 door remco k -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 14:25 schreef nummer10 het volgende:over onzin uitkramen gesproken... dat jullie niet zien dat traore meer mensen bezighoud waardoor anderen meer ruimte krijgen dan zijn we snel klaar met hier over praten.. daarbij heeft traore meer doelpuntjes en assistjes gepakt dan elghazi en younnes bij elkaar Elke beetje voetbalkenner ziet dat Traore meer kwaliteit heeft (ook Chelsea) als Anwar alleen komt het er nog niet helemaal uit,Traore is techn/beter sneller op de eerste meter en scoort.Dat wil niet zeggen dat Anwar slecht is nee maar ik vind hem vaak niet aanwezig in de kleine ruimte minder en te weinig oog voor zijn medespelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2017 door p111 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2017 - 12:28 schreef p111 het volgende:[..] Elke beetje voetbalkenner ziet dat Traore meer kwaliteit heeft (ook Chelsea) als Anwar alleen komt het er nog niet helemaal uit,Traore is techn/beter sneller op de eerste meter en scoort.Dat wil niet zeggen dat Anwar slecht is nee maar ik vind hem vaak niet aanwezig in de kleine ruimte minder en te weinig oog voor zijn medespelers. Leuk dat die jongen potentie heeft. Maar als het er niet uitkomt. Wat heb je er dan aan.
Als Chelsea hem overigens nu al zo geweldig vindt. Waarom mochten diverse andere jonge spelers dan niet verhuurd worden en hij wel? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2017 - 13:27 schreef remco k het volgende:[..] Leuk dat die jongen potentie heeft. Maar als het er niet uitkomt. Wat heb je er dan aan. Als Chelsea hem overigens nu al zo geweldig vindt. Waarom mochten diverse andere jonge spelers dan niet verhuurd worden en hij wel? omdat ze hem willen laten groeien.. zodat hij europees speelminuten maakt.. daarbij wou de aanhang hem ook helemaal niet kwijt.. daarbij hebben we meer gehad aan traore dan aan elghazi.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 13:02 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Waarom mag Traoré dan blijven staan??? Want daar erger je jezelf ook groen en geel aan! Hij oogt heel laconiek en in de afronding is het echt een drama, maar ik vind hem voetballend wel heel erg sterk en hij houdt echt veel spelers bezig. Hij heeft meerdere acties die veschillend zijn en daardoor moeilijk te verdedigen is. Verdedigend vind ik hem ook sterk. Je merkt ook dat Dolberg meer ruimte krijgt als Traore in het team staat. Ik vind hem echt niet zo slecht als iedereen zegt dat hij is.
Alleen 4 miljoen uitgeven voor 2 huurspelers vind ik wel een beetje veel. Zeker omdat Traore voor de spits positie is gehaald en is geflopt en nu rechtbuiten staat en dat heeft El Ghazi zijn kop gekost. Krul snap ik wel, stond ik ook echt achter, maarja ik had ook nooit durven dromen dat die gekke Onana het zo goed doet. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 14:25 schreef nummer10 het volgende:over onzin uitkramen gesproken... dat jullie niet zien dat traore meer mensen bezighoud waardoor anderen meer ruimte krijgen dan zijn we snel klaar met hier over praten.. daarbij heeft traore meer doelpuntjes en assistjes gepakt dan elghazi en younnes bij elkaar Hier ben ik het ook mee eens, zie mijn andere stukje. Ik vond Traore als spits niets, maar rechtbuiten doet hij het prima en Dolberg doet het met hem erbij ook een stuk beter. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2017 - 13:27 schreef remco k het volgende:[..] Leuk dat die jongen potentie heeft. Maar als het er niet uitkomt. Wat heb je er dan aan. Als Chelsea hem overigens nu al zo geweldig vindt. Waarom mochten diverse andere jonge spelers dan niet verhuurd worden en hij wel? laatbloeier misschien |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Anwar zie hier !!! =================== Ricardo Kishna en Lazio lijken deze winter een einde te maken aan een ongelukkig huwelijk. De buitenspeler, die in de zomer van 2015 voor zo’n drie miljoen euro overkwam van Ajax, heeft een transferverzoek ingediend en de club zou willen meewerken aan een vertrek. Dit schrijft CalcioMercato. Jan Olde Riekerink biedt mogelijk uitkomst. De Nederlandse trainer van Galatasaray zou Kishna, die dit seizoen slechts vijf keer in actie kwam, deze winter graag willen overnemen. De Turken zouden een bod van zo’n vijf tot zeven miljoen euro hebben uitgebracht op de oud-Ajacied. Naast Galatasaray zouden ook Montpellier en enkele clubs uit de Premier League interesse in hem hebben. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Tjonge, wat word er druk gemaakt over een speler die niet presteert. Zondag heeft el ghazi nou niet bepaald een niveau laten zien dat hij moet blijven en dat bosz mis zit met zijn traore.
Het enige argument is dat traore een gehuurde speler is, dat vind ik een drogreden. Namelijk als je een geweldige speler zou huren, bijvoorbeeld Suarez, hij schiet er 40 in dan kan je moeilijk zeggen, nee hij moet niet spelen elghazi moet spelen want hij schiet er 10 per seizoen in.
De enige reden is dat traore en el ghazi niets toevoegen, dus elghazi mag weg en traore moet terug naar London.
Gewoon 2 nieuwe spelers halen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2017 - 15:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Tjonge, wat word er druk gemaakt over een speler die niet presteert. Zondag heeft el ghazi nou niet bepaald een niveau laten zien dat hij moet blijven en dat bosz mis zit met zijn traore. Het enige argument is dat traore een gehuurde speler is, dat vind ik een drogreden. Namelijk als je een geweldige speler zou huren, bijvoorbeeld Suarez, hij schiet er 40 in dan kan je moeilijk zeggen, nee hij moet niet spelen elghazi moet spelen want hij schiet er 10 per seizoen in. De enige reden is dat traore en el ghazi niets toevoegen, dus elghazi mag weg en traore moet terug naar London. Gewoon 2 nieuwe spelers halen Na vertrekt Millik werd Traore ook door velen gezien als ideale vervanger. Helaas kwam het er in de eerste wedstrijden niet helemaal uit en lukte het Dolberg wel gelijk. Traore heeft rechtsbuiten ook slechte potten gespeeld maar Ghazi ook. Het verschil is niet al te groot dan vind ik dat je eigen speler eigenlijk moet starten omdat je dan in eigen club investeerd.
Ghazi verkopen en Traore terugsturen als je twee spelers aantrekt zou ik geen ramp vinden. Traore wordt toch nooit van jezelf en Ghazi imponeert ook niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2017 - 13:35 schreef nummer10 het volgende:[..] omdat ze hem willen laten groeien.. zodat hij europees speelminuten maakt.. daarbij wou de aanhang hem ook helemaal niet kwijt.. daarbij hebben we meer gehad aan traore dan aan elghazi.. Ach die paar wedstrijden dat we iets aan traore gehad hebben. Daarnaast weet je niet wat Ghazi had kunnen brengen als die wel het echte vertrouwen had gehad. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2017 - 15:24 schreef p111 het volgende:Anwar zie hier !!! =================== Ricardo Kishna en Lazio lijken deze winter een einde te maken aan een ongelukkig huwelijk. De buitenspeler, die in de zomer van 2015 voor zo’n drie miljoen euro overkwam van Ajax, heeft een transferverzoek ingediend en de club zou willen meewerken aan een vertrek. Dit schrijft CalcioMercato. Jan Olde Riekerink biedt mogelijk uitkomst. De Nederlandse trainer van Galatasaray zou Kishna, die dit seizoen slechts vijf keer in actie kwam, deze winter graag willen overnemen. De Turken zouden een bod van zo’n vijf tot zeven miljoen euro hebben uitgebracht op de oud-Ajacied. Naast Galatasaray zouden ook Montpellier en enkele clubs uit de Premier League interesse in hem hebben. Hoezo zie hier dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2017 - 15:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Tjonge, wat word er druk gemaakt over een speler die niet presteert. Zondag heeft el ghazi nou niet bepaald een niveau laten zien dat hij moet blijven en dat bosz mis zit met zijn traore. Het enige argument is dat traore een gehuurde speler is, dat vind ik een drogreden. Namelijk als je een geweldige speler zou huren, bijvoorbeeld Suarez, hij schiet er 40 in dan kan je moeilijk zeggen, nee hij moet niet spelen elghazi moet spelen want hij schiet er 10 per seizoen in. De enige reden is dat traore en el ghazi niets toevoegen, dus elghazi mag weg en traore moet terug naar London. Gewoon 2 nieuwe spelers halen Hoezo. Ghazi was prima en erg dreigend zondag en speelde een prima wedstrijd. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2017 - 18:13 schreef remco k het volgende:p maandag 16 januari 2017 - 15:24 schreef p111 het volgende: Anwar zie hier !!! =================== Ricardo Kishna en Lazio lijken deze winter een einde te maken aan een ongelukkig huwelijk. De buitenspeler, die in de zomer van 2015 voor zo’n drie miljoen euro overkwam van Ajax, heeft een transferverzoek ingediend en de club zou willen meewerken aan een vertrek. Dit schrijft CalcioMercato. Jan Olde Riekerink biedt mogelijk uitkomst. De Nederlandse trainer van Galatasaray zou Kishna, die dit seizoen slechts vijf keer in actie kwam, deze winter graag willen overnemen. De Turken zouden een bod van zo’n vijf tot zeven miljoen euro hebben uitgebracht op de oud-Ajacied. Naast Galatasaray zouden ook Montpellier en enkele clubs uit de Premier League interesse in hem hebben. Ook zo,n foute beslissing 5x gespeeld dit seizoen geweldig toch,de toekomst van Anwar ? Hoezo zie hier dan? |
|
|
|