|
|
nummer10
|
|
|
quote: vond hem teveel met zijn eigen bezig.. voor de rest indd redelijk goeie pot van hem..
vind het overigens wel erg rustig qua geruchten en nieuws vandaag.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2017 - 15:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Tjonge, wat word er druk gemaakt over een speler die niet presteert. Zondag heeft el ghazi nou niet bepaald een niveau laten zien dat hij moet blijven en dat bosz mis zit met zijn traore. Het enige argument is dat traore een gehuurde speler is, dat vind ik een drogreden. Namelijk als je een geweldige speler zou huren, bijvoorbeeld Suarez, hij schiet er 40 in dan kan je moeilijk zeggen, nee hij moet niet spelen elghazi moet spelen want hij schiet er 10 per seizoen in. De enige reden is dat traore en el ghazi niets toevoegen, dus elghazi mag weg en traore moet terug naar London. Gewoon 2 nieuwe spelers halen Gewoon 2 nieuwe spelers halen? Gewoon? Kom met kandidaten en zijn ze betaalbaar. Om maar een voorbeeld te noemen: de Brazilianen willen voor een speler van 19 die een paar wedstrijden in het eerste elftal heeft gespeeld 20 mln. hebben. Ik kan je nu al zeggen, dat Overmars dat niet gaat betalen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Gewoon El Ghazi niet laten gaan voordat je een ander hebt. Als Overmars slim is, dan verkoopt hij hem niet in de winterstop en zeker niet voor maar 7 miljoen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
WTF, je zus als zaakwaarnemer hebben, wel cool. Bazoer had zijn broer, iedereen kan zaakwaarnemer worden blijkbaar, maar vraag me af of dit heel slim is en of ze het meeste geld eruit kunnen halen. Laten we hopen dat hij niet gaat. Hij is veel te belangrijk voor Ajax en heeft in mijn ogen ook de juiste mentaliteit.
"Er is contact, maar geen contract", vertelde Nabila El Ghazi, zus en zaakwaarnemer van de Ajacied, tegen De Telegraaf. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 - 09:28 schreef hjf het volgende:[..] Gewoon 2 nieuwe spelers halen? Gewoon? Kom met kandidaten en zijn ze betaalbaar. Om maar een voorbeeld te noemen: de Brazilianen willen voor een speler van 19 die een paar wedstrijden in het eerste elftal heeft gespeeld 20 mln. hebben. Ik kan je nu al zeggen, dat Overmars dat niet gaat betalen. Larsson, Jahanbakz, Haller? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Z'n zus regelt z'n zaken, maar is niet z'n zaakwaarnemer. El Ghazi heeft dezelfde zaakwaarnemer als Christiano Ronaldo. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Geen van allen. Hebben het vereiste niveau niet om ons naar een hoger plan te tillen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Zo hoog is het niveau van Ajax ook weer niet,zij zouden geen verzwakking zijn en een stuk goedkoper. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hoger plan niet nee maar als je dat zoekt wordt het wel lastiger.. Ook die zullen er vast wel zijn. Twente haalt ook Assaidi gratis en Heerenveen Odengaard. Lijkt mij als je bij Ajax werkt dat je toch wel meer zicht heb op wat er rondloopt in het buitenland... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 - 18:37 schreef p111 het volgende:Zo hoog is het niveau van Ajax ook weer niet,zij zouden geen verzwakking zijn en een stuk goedkoper. Dat bedoel ik met een 19 jarige Braziliaan of Mexicaan van 15 miljoen moet je het ook maar weer afwachten.. |
|
|
|
|
Twanus1
|
|
|
Bruma Galatasaray zou een goeie aanwinst zijn! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Everton zou niet willen verhuren begreep ik.
Mooie voetballer hoor, die Gerard Deulofeu. Vorig seizoen 33 officiële wedstrijden met 4 goals en 13 assists.Hij schiet dit seizoen echter geen deuk in een pakje boter. 13 officiële duels met daarin slechts 1 assist. Overigens ook gemiddeld nog geen 45 minuten speeltijd per wedstrijd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax steekt stokje voor transfer Riedewald
VfL Wolfsburg heeft een poging ondernomen om Jairo Riedewald over te nemen van Ajax. Waar de Amsterdamse directie akkoord ging met een bod van 12 miljoen euro zonder bonussen en percentage doorverkoop op Riechedly Bazoer, werd de Duitsers nu ’nee’ verkocht.
Ajax wil Riedewald niet laten gaan, omdat Peter Bosz toekomst ziet in het multifunctionele product van de jeugdopleiding, dat als linker centrale verdediger, linksback én controlerende middenvelder uit de voeten kan. Geduld is het toverwoord voor Riedewald, die tegen PSV een prima indruk maakte. Zijn concurrent Nick Viergever ging tegen FC Twente en PEC Zwolle opzichtig in de fout. Het contract van Riedewald bij Ajax loopt tot de zomer van 2020. Bron |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Clement kan er echt geen kut van. Ik snap ook echt niks waarom Bosz hem bij de selectie haalde. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens zou Ajax alleen bij Everton hebben geïnformeerd naar de eventuele bereidheid op aan een transfer mee te werken. Voor zover ik heb kunnen nalezen is er nog geen concreet contact geweest. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2017 - 10:27 schreef Eide het volgende:[..] Everton zou niet willen verhuren begreep ik. Mooie voetballer hoor, die Gerard Deulofeu. Vorig seizoen 33 officiële wedstrijden met 4 goals en 13 assists.Hij schiet dit seizoen echter geen deuk in een pakje boter. 13 officiële duels met daarin slechts 1 assist. Overigens ook gemiddeld nog geen 45 minuten speeltijd per wedstrijd. Ach die Koeman loopt overal zijn liefde voor f'noord te verkondigen en dat hij hoopt dat z kampioen worden dus zal mij niks verbazen dat hij niet wil dat Deulofeu naar Ajax komt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Thulani Serero zou trouwens in gesprek zijn met Standard Luik voor een transfer naar Belgie. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 - 18:25 schreef Eide het volgende:[..] Z'n zus regelt z'n zaken, maar is niet z'n zaakwaarnemer. El Ghazi heeft dezelfde zaakwaarnemer als Christiano Ronaldo. Ah ok, dat is dan wat anders :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Overigens kan inderdaad elke joker zaakwaarnemer worden. Er is geen examen voor of iets dergelijks. Er vindt alleen registratie plaats. De KNVB doet dat via het Reglement Intermediair. Het kost 544,50 (450,- exclusief 21% BTW) en je moet een Een volledig ingevulde en ondertekende intermediairsverklaring inleveren, een kopie van een rechtsgeldig paspoort en/of rechtsgeldige identiteitskaart en een originele Verklaring Omtrent het Gedrag.
En dan kan je zonder enige kennis of kunde, zonder controle en zonder basis eisenpakket gewoon aan de slag als spelersmakelaar in Nederland. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2017 - 13:44 schreef Eide het volgende:[..] Overigens kan inderdaad elke joker zaakwaarnemer worden. Er is geen examen voor of iets dergelijks. Er vindt alleen registratie plaats. De KNVB doet dat via het Reglement Intermediair. Het kost 544,50 (450,- exclusief 21% BTW) en je moet een Een volledig ingevulde en ondertekende intermediairsverklaring inleveren, een kopie van een rechtsgeldig paspoort en/of rechtsgeldige identiteitskaart en een originele Verklaring Omtrent het Gedrag. En dan kan je zonder enige kennis of kunde, zonder controle en zonder basis eisenpakket gewoon aan de slag als spelersmakelaar in Nederland. En dat moeten ze gauw afschaffen! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2017 - 13:44 schreef Eide het volgende:[..] Overigens kan inderdaad elke joker zaakwaarnemer worden. Er is geen examen voor of iets dergelijks. Er vindt alleen registratie plaats. De KNVB doet dat via het Reglement Intermediair. Het kost 544,50 (450,- exclusief 21% BTW) en je moet een Een volledig ingevulde en ondertekende intermediairsverklaring inleveren, een kopie van een rechtsgeldig paspoort en/of rechtsgeldige identiteitskaart en een originele Verklaring Omtrent het Gedrag. En dan kan je zonder enige kennis of kunde, zonder controle en zonder basis eisenpakket gewoon aan de slag als spelersmakelaar in Nederland. Ik ga er vanmiddag 1 halen, voordat ze het afschaffen ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het licentiesysteem voor zaakwaarnemers is juist net afgeschaft. Dat zal niet snel terugkomen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach. En zo spannend is het ook weer niet.
Papieren of niet. In beide gevallen kunnen ze het clubs helaas erg moeilijk maken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
‘Ajax schaakt op meerdere borden en heeft in Engeland voet tussen de deur’
In de zoektocht naar aanvallende versterking waagt Ajax weer een poging bij Gerard Deulofeu van Everton. De Telegraaf bevestigt donderdag de berichtgeving van the Guardian over de interesse van de Amsterdammers in de aanvaller en stelt dat Ajax eind december nog nul op het rekest kreeg.
Volgens het dagblad was een winters vertrek van Deulofeu drie weken geleden nog 'onbespreekbaar', maar nu zou Ajax toch een voet tussen de deur hebben gekregen. De club van manager Ronald Koeman wil de 22-jarige aanvaller echter het liefst verkopen, voor tien miljoen euro, en niet op tijdelijke basis ergens stallen.
Deulofeu brak niet door bij Barcelona en kwam er tot zes officiële wedstrijden. De enkelvoudig international van Spanje vertrok medio 2015 naar Everton, nadat hij al was uitgeleend aan Sevilla en hetzelfde Everton. Koeman deed dit seizoen in tien Premier League-duels een beroep op Deulofeu.
Deulofeu staat zelf niet onwelwillend tegenover een overgang naar Ajax, maar er zijn voor directeur spelersbeleid Marc Overmars meer kapers op de kust. Daarom schaakt de Amsterdamse club op meerdere borden. David Neres van Sao Paulo is nog steeds een optie, maar de Braziliaanse club wees recent een formeel bod van tien miljoen euro af. Een akkoord met club en speler is volgens het dagblad nog niet in zicht. Bron
------------------------------
Zo zie je maar dat er veel meer gebeurt als wat wij zien. Ajax is dus in december al bezig geweest met spelers. Ook zie je hoe snel dingen kunnen omslaan in het hedendaagse voetbal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als ik het goed lees is Ajax dus bezig met 2 spelers. De voorkeur ligt bij Neres waar een bod op is uitgebracht. Deulofeu is het alternatief indien de transfer van Neres op niets uit loopt.
Dat laatste is in Zuid-Amerika zomaar mogelijk. Vanwege de compliceerde constructies over eigenaarschap van spelersconstracten zijn er vaak 4 of meer partijen betrokken bij transfers van Zuid-Amerikaanse spelers (de spelers zelf, de zaakwaarnemer, de club en de houder van de contractrechten). Er hoeft er maar 1 dwars te liggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2017 door Eide -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ja en je hebt nog 2 weken ze hopen op nog meer interesse zodat de prijs hoog kan blijven indien interesse uitblijft zal het misschien vlak voor de sluiting alsnog overstag gaan. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2017 - 08:27 schreef Eide het volgende:Als ik het goed lees is Ajax dus bezig met 2 spelers. De voorkeur ligt bij Neres waar een bod op is uitgebracht. Deulofeu is het alternatief indien de transfer van Neres op niets uit loopt. Dat laatste is in Zuid-Amerika zomaar mogelijk. Vanwege de compliceerde constructies over eigenaarschap van spelersconstracten zijn er vaak 4 of meer partijen betrokken bij transfers van Zuid-Amerikaanse spelers (de spelers zelf, de zaakwaarnemer, de club en de houder van de contractrechten). Er hoeft er maar 1 dwars te liggen. Deulofeu zou rond zijn met milan wat ik ergens las.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Is weer tegen gesproken. AC Milan had aangekondigd dat het rond was. Everton was een andere mening toe gedaan. Feit is wel dat Deulofeu (naar verluid) 2.5 miljoen netto wil verdienen. Dat is gewoon niet te doen voor Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Onana wil langer bij Ajax blijven
Marc Overmars hoeft niet veel moeite te doen om Andre Onana (20) voor langere tijd voor Ajax te behouden. De doelman staat tot de zomer van 2018 onder contract. „Maar als Ajax wil dat ik bijteken, dan verleng ik mijn contract”, aldus de keeper uit Kameroen.
„Ik wil me nu eigenlijk alleen maar op het kampioenschap focussen. Maar ik ben heel gelukkig in Amsterdam en bij Ajax. Het weer is shit, maar verder heb ik niets te klagen. We hebben nog niet gesproken, want we hebben de tijd”, aldus Onana, die de drie punten bij FC Utrecht (0-1) koesterde.
„Het was een belangrijke wedstrijd. We moesten winnen en dat hebben we gedaan. Lucky? Nee, dat vond ik niet. Wel zwaarbevochten. Maar dat maakt ons extra blij”, straalde de doelman, die in zijn zestiende Eredivisieduel voor de negende keer zijn doel schoonhield.
„Dat ik weer de nul hield, voelt goed. Niet alleen voor mij, maar voor het hele team. We verdedigen met zijn allen. En als je er als elftal in slaagt geen doelpunten tegen te krijgen, hoef je er maar één te maken”, lachte Onana.
Rust zelve Opvallend was dat Onana in de Utrechtse heksenketel – zonder tot reddingen te hoeven komen – de rust zelve was. „Ik bereid me op alle wedstrijden hetzelfde voor. Of het nu in De Kuip of in Utrecht is. De atmosfeer doet me niks. Ik train de hele week om in het weekeinde optimaal te kunnen presteren. En dat gaat goed. Elke wedstrijd leer ik. En door het vertrouwen dat ik voel, keep ik op dit moment lekker.” Bron |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
'Schöne blijft niet zomaar bij Ajax en vraagt om bedenktijd'
Lasse Schöne heeft van Ajax een nieuw, tweejarig contract aangeboden gekregen. De Deense middenvelder is echter niet van plan om zomaar bij te tekenen. Hij heeft bedenktijd gevraagd aan de Amsterdamse club.
Schöne beschikt momenteel over een afgelopen contract. Volgens De Telegraaf is hij met Ajax in gesprek over een nieuwe verbintenis, maar vroeg hij om bedenktijd. Zondag was de middenvelder nog wel belangrijk voor zijn ploeg met een fraaie treffer. "Een dropkick, hij paste precies."
"De ontlading was geweldig. Door mijn gemiste penalty, maar ook doordat we hier heel lang niet hadden gewonnen. Als je vanaf elf meter mist, wil je dat goed maken. En dit was wel de ideale manier denk ik", zei Schöne.
De Deen baalde van de strafschop. "Deze was gewoon slecht genomen. Ik wist dat die keeper, een landgenoot van mij, snel naar de grond zou gaan en wilde die bal dus door het midden schieten. Maar ik kwam met mijn voet te veel onder de bal. Ik zal wel niet meer bovenaan het lijstje staan. Wij hebben genoeg mensen die prima penalty's kunnen nemen”, aldus Schöne. Bron |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
LS20 (Lasse Schöne 20) wordt in mei 31 jaar. Is momenteel ontzettend belangrijk voor onze club. Ik hoop dat ajax er uitkomt met Lasse. Er zal ongetwijfeld veel meer in staan dan alleen maar een aanbieding van 2 jaar. Misschien toevoegen aan de trainersstaf na zijn voetbalcarriere? Ik hoop echt dat hij blijft en er uitkomt met ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan te bedenken dat een heel groot deel van dit forum van hem af wou vanaf dag 1 dat ie er was..
Ik vond hem overigens gister niet echt goed.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2017 - 12:13 schreef remco k het volgende:En dan te bedenken dat een heel groot deel van dit forum van hem af wou vanaf dag 1 dat ie er was.. Ik vond hem overigens gister niet echt goed.. Als rechtsbuiten kwam hij gewoon te kort. Doet het nu wel aardig alleen verdedigend net niet. Voorbeeldig prof en het is hem gegund maar zal er nog steeds niet wakker van liggen als hij wel vertrekt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2017 - 12:13 schreef remco k het volgende:En dan te bedenken dat een heel groot deel van dit forum van hem af wou vanaf dag 1 dat ie er was.. Ik vond hem overigens gister niet echt goed.. genoeg opgeruimt en gewerkt.. hele middenveld trouwens.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat ik knap vind aan Lasse is dat hij op elke positie belangrijk weet te zijn. Hij werkt hard, voetbalt naar zijn capaciteiten en is in alles een voorbeeldige profvoetballer. Hij is met zijn ervaring, traptechniek en voetballend vermogen gewoon een hele belangrijke voetballer voor Ajax.
Hij heeft niet het ruwe talent van veel van de jonge jongens, maar is wel een hele stabiele factor waar ik van denk dat dat heel erg belangrijk is. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2017 - 14:15 schreef Eide het volgende:Wat ik knap vind aan Lasse is dat hij op elke positie belangrijk weet te zijn. Hij werkt hard, voetbalt naar zijn capaciteiten en is in alles een voorbeeldige profvoetballer. Hij is met zijn ervaring, traptechniek en voetballend vermogen gewoon een hele belangrijke voetballer voor Ajax. Hij heeft niet het ruwe talent van veel van de jonge jongens, maar is wel een hele stabiele factor waar ik van denk dat dat heel erg belangrijk is. Dank je Eide. Je hebt verwoord wat ik eigenlijk wilde zeggen ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Chelsea denkt aan Tim Krul
Ajax-doelman Tim Krul verkast mogelijk van Amsterdam naar Londen. De huurling van Newcastle United staat volgens The Guardian op het lijstje van Chelsea, dat mogelijk reservedoelman Asmir Begovic kwijt raakt aan Bournemouth. Op het schaduwlijstje van de koploper van de Premier League zou volgens de Britse kwaliteitskrant ook Diego Lopez staan. De doelman van AC Milan speelt op huurbasis in Spanje, bij Espanyol. Tim Krul komt bij Ajax niet aan de bak. Hij kwam geblesseerd over van Newcastle United, maar André Onana doet het zo goed onder de lat bij Ajax dat trainer Peter Bosz geen reden ziet de fitte Krul in te passen. Bron |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax en Lille dichtbij akkoord over El Ghazi
Anwar El Ghazi (21) staat op het punt om definitief te vertrekken naar Lille. Ajax en de Franse middenmoter zijn dichtbij een akkoord over de rechtsbuiten.
El Ghazi vertrekt waarschijnlijk morgen naar Noord-Frankrijk om alles in orde te maken. El Ghazi speelde de laatste weken in de basis bij Ajax, maar kon begin dit seizoen niet rekenen op een plek in de eerste elf. Hij botste met Peter Bosz op de training en moest daarna een maand bij Jong Ajax spelen. Ondanks het feit dat Ajax krap in de buitenspelers zit, wil het toch meewerken aan een vertrek van El Ghazi. Bron |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik kan me dan niet aan de indruk onttrekken dat er geen mensen gehaald worden die er ook nog eens gelijk moeten staan. Hoewel ik ergens gelezen dacht te hebben, dat Peter Bosz heeft gezegd het dan maar met eigen jeugd te doen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2017 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bosz wil liefst een buitenspeler die er meteen staat. Hij heeft geen interesse in een speler waar weken of maanden aan werk in gaat zitten om die inzetbaar te hebben. Als er geen geschikte, direct inzetbare, speler gevonden wordt geeft hij de voorkeur aan jeugdspelers.
Maar de voorkeur ligt nadrukkelijk op een aankoop en voor zover ik nu weet nog altijd bij David Neres. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 - 13:22 schreef Eide het volgende:Bosz wil liefst een buitenspeler die er meteen staat. Hij heeft geen interesse in een speler waar weken of maanden aan werk in gaat zitten om die inzetbaar te hebben. Als er geen geschikte, direct inzetbare, speler gevonden wordt geeft hij de voorkeur aan jeugdspelers. Maar de voorkeur ligt nadrukkelijk op een aankoop en voor zover ik nu weet nog altijd bij David Neres. Ik begrijp dat niet zo goed.. Ook dat is een jongen van 19 waar totaal niet van te zeggen valt wat die jongen kan en gaat brengen.. Zeker als je dan de vraagprijs hoort van tegen de 20 miljoen vraag ik me af wat er van waar is en mocht het waar zijn vraag ik me echt af waar ze mee bezig zijn wat deze aankoop betreft.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Van Mike Verweij op Twitter:
#Ajax en Lille al mondeling akkoord over transfersom @AElGhazi7 ... Bijna 9 miljoen, exclusief doorverkoop. Wachten al weken op papierwerk
Oftewijl, Ajax en Lille zijn akkoord. Het hangt kennelijk om de zaakwaarnemer van El Ghazi die erg traag is met eht papierwerk. Er is geen duidelijkheid over het afgesproken doorverkooppercentage. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax heeft de 16-jarige Poolse keeper Mateusz Gorski aangetrokken. Gorksi komt over FC Wroclaw Academy en tekent voor 2.5 jaar. Hij kwam dit seizoen uit in de O19 (lees A1) competitie in Polen. Hij sluit op 1 februari aan bij Ajax. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
9 mil voor elghazi.. excl doorverkoop.. dus miljoentje of 10 uiteindelijk... prima bedrag. bazoer elghazi gudelj... rond de 25 mil vind ik niks meer dan goed werk van overmars.. 13 mil max voor een goeie aankoop en je hebt voor 3 toch in mijn ogen mindere spelers 2 directe en goeie versterkingen gehaald (gaan we dan maar even van uit.. ziyech en eventuele aankoop).. dus ik zeg netjes gedaan |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 - 14:05 schreef nummer10 het volgende:9 mil voor elghazi.. excl doorverkoop.. dus miljoentje of 10 uiteindelijk... prima bedrag. bazoer elghazi gudelj... rond de 25 mil vind ik niks meer dan goed werk van overmars.. 13 mil max voor een goeie aankoop en je hebt voor 3 toch in mijn ogen mindere spelers 2 directe en goeie versterkingen gehaald (gaan we dan maar even van uit.. ziyech en eventuele aankoop).. dus ik zeg netjes gedaan Maar nu moet er echt wel iemand bij komen. Cerny heeft het momenteel niet, net als Cerny. Om dan te moeten vertrouwen op een 17 jarige en een huurling is wel erg mager. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 - 14:17 schreef Eide het volgende:[..] Maar nu moet er echt wel iemand bij komen. Cerny heeft het momenteel niet, net als Cerny. Om dan te moeten vertrouwen op een 17 jarige en een huurling is wel erg mager. Larsson zal wel komen voor links en een vervanger voor Ghazi rechts. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 - 14:17 schreef Eide het volgende:[..] Maar nu moet er echt wel iemand bij komen. Cerny heeft het momenteel niet, net als Cerny. Om dan te moeten vertrouwen op een 17 jarige en een huurling is wel erg mager. ......Cerny heeft het momenteel niet, net als Cerny.....??
Tel jij hem voor 2 ?? |
|
|
|