BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 24 januari 2017 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2017 - 14:36 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

......Cerny heeft het momenteel niet, net als Cerny.....??

Tel jij hem voor 2 ??
Hij bedoeld Cerniet.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 januari 2017 - 15:57   quote  deeplink  
Ik vermoed dat hij Younes bedoelde, maar zeker weten doe ik het niet..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 24 januari 2017 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2017 - 15:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hij bedoeld Cerniet.
Netniet ;-)
p111
 p111 - dinsdag 24 januari 2017 - 16:20   quote  deeplink  
Petiet
Eide
 Eide - dinsdag 24 januari 2017 - 17:21   quote  deeplink  
Eh, Younes en Cerny.
Brandje
 Brandje - dinsdag 24 januari 2017 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2017 - 14:05 schreef nummer10 het volgende:
9 mil voor elghazi.. excl doorverkoop.. dus miljoentje of 10 uiteindelijk... prima bedrag. bazoer elghazi gudelj... rond de 25 mil vind ik niks meer dan goed werk van overmars.. 13 mil max voor een goeie aankoop en je hebt voor 3 toch in mijn ogen mindere spelers 2 directe en goeie versterkingen gehaald (gaan we dan maar even van uit.. ziyech en eventuele aankoop).. dus ik zeg netjes gedaan
Ik ben allesbehalve overtuigd op dit moment. We zijn op dit moment vleugellam. Dus ik ga definitief een oordeel geven als de transferperiode voorbij is.
remco k
 remco k - dinsdag 24 januari 2017 - 18:49   quote  deeplink  
Het verkopen is meer dan goed, het aankopen valt nog wel het een en ander in te winnen. Dat hangt voor mij niet af van deze transferperiode..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 januari 2017 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2017 - 18:02 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik ben allesbehalve overtuigd op dit moment. We zijn op dit moment vleugellam. Dus ik ga definitief een oordeel geven als de transferperiode voorbij is.
dat ligt eraan hoe je het bekijkt.. een kluivert brengt voor nu meer als younnes en elghazi.
Brandje
 Brandje - dinsdag 24 januari 2017 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2017 - 19:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat ligt eraan hoe je het bekijkt.. een kluivert brengt voor nu meer als younnes en elghazi.
Nou ik bekijk het heel simpel en dat het een feit is dat onze vleugels zeer matig bezet zijn en vergeet aub niet hoe El Ghazi bij Ajax begon dus die paar goede minuten zegt mij niks want ook Kluivert gaat een terugval krijgen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 januari 2017 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2017 - 19:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nou ik bekijk het heel simpel en dat het een feit is dat onze vleugels zeer matig bezet zijn en vergeet aub niet hoe El Ghazi bij Ajax begon dus die paar goede minuten zegt mij niks want ook Kluivert gaat een terugval krijgen.
Dolberg toch ook.. Is gewoon normaal debuteren in een flow alles lukt. Tegenstanders gaan zich er op instellen dan komt het welbekende dipje. Daar moeten ze doorheen zolang het in het kopie goed zit en de begeleiding goed Is komen ze er wel uit.
Eide
 Eide - dinsdag 24 januari 2017 - 20:34   quote  deeplink  
De transfer van El Ghazi is definitief. Hij wordt morgen gepresenteerd in Lille.
Brandje
 Brandje - dinsdag 24 januari 2017 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2017 - 20:34 schreef Eide het volgende:
De transfer van El Ghazi is definitief. Hij wordt morgen gepresenteerd in Lille.
8 miljoen wordt nu gezegd plus doorverkoop percentage
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 25 januari 2017 - 11:07   quote  deeplink  
Dan zal er vandaag of morgen ook wel iemand gepresenteerd worden bij onze club.....
Eide
 Eide - woensdag 25 januari 2017 - 11:11   quote  deeplink  
Het is plots wel heel stil in het geruchtencircuit. Stilte voor de storm?
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 januari 2017 - 20:40   quote  deeplink  
dijks naar engeland ? zouden het dan toch haps en larsson zijn ? en las iets over een speler van boca ?
Eide
 Eide - woensdag 25 januari 2017 - 22:11   quote  deeplink  
‘Dijks ruilt Ajax nog deze maand in voor avontuur in Engeland’

Mitchell Dijks vertrekt mogelijk nog deze maand bij Ajax. Volgens BBC Sports heeft Norwich City meer dan gemiddelde belangstelling voor de linkerverdediger. Het management van de linkerverdediger zou inmiddels in gesprek zijn met het bestuur van the Canaries, met goedkeuring van de Amsterdamse club.

Dijks staat sinds de zomer van 2015 onder contract bij Ajax, dat de verdediger medio 2014 naar Willem II liet vertrekken. Een uitstekend jaar in Tilburg zorgde ervoor dat de linkspoot toch weer toekomst had in Amsterdam. Sinds de komst van trainer Peter Bosz is de 23-jarige Dijks echter geen vaste waarde meer bij Ajax.

Bosz heeft Daley Sinkgraven omgeturnd tot linksback, met Dijks als voornaamste slachtoffer. Norwich City, dat tiende staat in de Championship, werd eerder deze maand ook met Marvin Zeegelaar van Sporting Portugal in verband gebracht, maar de vraagprijs van 3,5 miljoen euro ligt beduidend hoger dan die van Ajax voor Dijks.

Bron

------------------------

De gesprekken zijn trouwens bevestigd door Ajax. Lijkt ook een kwestie van tijd, Dijks ontbrak vandaag al op de training.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 januari 2017 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 januari 2017 - 03:35   quote  deeplink  
Dijks heeft Norwich City afgemeld en blijft gewoon bij Ajax!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 januari 2017 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 03:35 schreef Ajax Warrior het volgende:
Dijks heeft Norwich City afgemeld en blijft gewoon bij Ajax!
Jammer 4 miljoen was een prima bedrag voor hem.
Eide
 Eide - donderdag 26 januari 2017 - 08:00   quote  deeplink  
Dijks bedankt beleefd voor Norwich City

Mitchell Dijks blijft bij Ajax. De linksback sloeg gisteren de training over en bracht een bezoek aan Norwich City. Dijks kon de overstap naar de Engelse club maken, maar bedankte uiteindelijk voor de eer. In Norwich lag een uitstekend contract klaar voor Dijks, die met alle egards werd ontvangen.

"De trainer had ook een goed verhaal, maar uiteindelijk heeft Mitchell toch besloten niet voor Norwich City te kiezen”, zegt zijn zaakwaarnemer Dick van Burik. "Het gevoel moet honderd procent goed zijn en dat was het niet. Een club als Norwich verdient ook geen negentig procent.”

Ajax bevestigde gisteren de gesprekken met Norwich City en een akkoord over de transfersom (4 miljoen euro, exclusief percentage doorverkoop) zou geen probleem zijn. Het scheelt directeur spelersbeleid Marc Overmars een zoektocht naar een linkervleugelverdediger.

Overmars heeft zijn handen al vol aan het vastleggen van een vleugelaanvaller. Hoewel al lang bekend is, dat Ajax behoefte heeft aan een aanvallende versterking, lukt het nog niet om die te presenteren. David Neres is nog steeds eerste keus, maar zijn club Sao Paulo heeft al meerdere keren een bod van Overmars naast zich neergelegd. De transfermarkt sluit 1 februari.

Bron
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 26 januari 2017 - 08:10   quote  deeplink  
en doorrrrr......
Eide
 Eide - donderdag 26 januari 2017 - 08:20   quote  deeplink  
Pelle Clement is trouwens geopereerd aan beide liezen. Hij is nog 6 tot 8 weken uitgeschakeld. Clement keert dus, op z'n vroegst, eind maart terug op de velden.+
p111
 p111 - donderdag 26 januari 2017 - 12:31   quote  deeplink  
Wordt gewoon volgend seizoen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 januari 2017 - 15:44   quote  deeplink  
BREAKING | 'Larsson vertrekt naar Ajax: Heerenveen ontvangt acht miljoen'

Sam Larsson vertrekt naar Ajax, zo weet Tjerkstra Media te melden. De vleugelaanvaller van Heerenveen moet bij de club uit Amsterdam de opvolger worden van Anwar El Ghazi, die hoogstwaarschijnlijk naar Lille verkast.

Larsson zou de Friezen circa acht miljoen euro opleveren en de deal wordt waarschijnlijk deze week nog afgerond. Heerenveen is, volgens Tjerkstra Media, niet van plan om een vervanger te halen als de Zweedse vleugelaanvaller inderdaad vertrekt voor het verstrijken van de transferdeadline.

Met Arber Zeneli en Martin Odegaard heeft Heerenveen twee spelers in huis die de positie van Larsson in zouden kunnen vullen.

Zie ook: twitter.com/FeanOnline/status/824613878722154496

Bron: Feanonline.nl
#Ajax #afca #afcajax‬ #wijzijnajax #Eredivisie #Ajaxtransfers #Ajaxtransfernieuws #transfernieuws #SamLarsson #Larsson
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 januari 2017 - 15:44   quote  deeplink  
Bericht kwam ik tegen op Facebook. Verder geen andere bronnen op dit moment.
Eide
 Eide - donderdag 26 januari 2017 - 16:12   quote  deeplink  
Staat ook op de site van FO. (Nog?) niets in gerennomeerde Ajaxbronnen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 januari 2017 - 16:13   quote  deeplink  
http://www.feanonline.nl/m/13900

verder indd nergens te vinden
Eide
 Eide - donderdag 26 januari 2017 - 19:13   quote  deeplink  
Mike Verweij heeft op Twitter gereageerd op het gerucht Larson. Ajax heeft inderdaad contact gehad en weet wat de vraagprijs is. Larson komt pas in beeld als andere opties (inderdaad, meervoud) geen door gaan.
Eide
 Eide - vrijdag 27 januari 2017 - 09:12   quote  deeplink  
De deal rond El Ghazi is trouwens nog altijd niet beklonken. Lille moet nog akkoord gaan met de betalingseisen van Ajax. Indien de transfer alsnog afketst zit El Ghazi na de transferperiode gewoon weer bij de selectie.
Eide
 Eide - vrijdag 27 januari 2017 - 10:46   quote  deeplink  
Wat minder relevante geruchtjes die toch aardig zijn. Ricardo Kishna is deze transferperiode aangeboden bij PSV, maar ook afgewezen. PSV heeft ook bij Heerenveen geïnformeerd naar Larson. PSV vindt hem echter 1. te duur en 2. niet het juiste type voor PSV.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 27 januari 2017 - 13:55   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/719003/-ajax-transfer-el-ghazi-nadert-ontknoping-medische-keuring-achter-de-rug
Eide
 Eide - zaterdag 28 januari 2017 - 16:00   quote  deeplink  
El Ghazi zou vandaag in Lille gaan tekenen voor 4.5 jaar. Hij levert Ajax net geen 9 miljoen op en een doorverkooppercentage (onbekend hoe hoog).
nummer10
 nummer10 - zondag 29 januari 2017 - 11:22   quote  deeplink  
nog steeds niet officieel ?
remco k
 remco k - zondag 29 januari 2017 - 20:54   quote  deeplink  
Er duiken nu overal berichten op dat Ajax Dijks alsnog verhuurd heeft, en dat ze een linksback en een linksbuiten aan de selectie toe gaan voegen.

Ik las net zelfs een berichtje dat Ajax met zowel Haps als Larson rond zou zijn, maar dat dit alleen beklonken wordt indien de andere opties ( beiden uit Zuid Amerika) niet haalbaar blijken..

Ach ja, allemaal geruchten, we gaan het zien..
Eide
 Eide - zondag 29 januari 2017 - 22:04   quote  deeplink  
Dijks is nu verhuurd aan Norwich. Dijks wilde geen definitieve overgang maar dit compromis is acceptabel. Ajax heeft voor die positie ook Riedewald nog en eventueel Viergever of zelfs De Ligt.
Loetje
 Loetje - maandag 30 januari 2017 - 21:53   quote  deeplink  
Volgens het Twitteraccount van Mike Verweij heeft Ajax een bod van 15 miljoen gedaan op Neves van Sao Paulo. Echter afgewezen. Wellicht nog kans aangezien Sao Paulo 19 miljoen schuld heeft. Speler zou al wel medisch gekeurd zijn.
Eide
 Eide - maandag 30 januari 2017 - 21:56   quote  deeplink  
15 miljoen is echt bizar veel voor Ajax. Dat komt heel dicht in de buurt wat er ooit voor Mickey is betaald.
Loetje
 Loetje - maandag 30 januari 2017 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2017 - 21:56 schreef Eide het volgende:
15 miljoen is echt bizar veel voor Ajax. Dat komt heel dicht in de buurt wat er ooit voor Mickey is betaald.
Ik heb ook eerlijk gezegd mijn twijfels of Ajax dit daadwerkelijk heeft geboden.
remco k
 remco k - maandag 30 januari 2017 - 22:01   quote  deeplink  
Telegraaf meld meestal geen onzin en zit er vaak bovenop. Bod zou trouwens in beraad zijn en niet afgewezen.

Ik vind het echt belachelijk kocht dit gebeuren. Jongen heeft net 8 wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau in Brazilië.
Eide
 Eide - maandag 30 januari 2017 - 22:03   quote  deeplink  
Tja, ik heb een dubbel gevoel. Enerzijds is het echt een enorm bedrag voor Nederlandse begrippen. Anderzijds moet Ajax ook durven geld uit te geven. Een voetbalclub is geen spaarpot.
remco k
 remco k - maandag 30 januari 2017 - 22:05   quote  deeplink  
Klopt helemaal. Maar dit soort bedragen moet Ajax niet voor een jongen die nog slechts talent is willen betalen.

Dat doet overigens niets af aan het feit dat het maarzo een geweldenaar zou kunnen worden.
Robinho
 Robinho - maandag 30 januari 2017 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2017 - 22:05 schreef remco k het volgende:
Klopt helemaal. Maar dit soort bedragen moet Ajax niet voor een jongen die nog slechts talent is willen betalen.

Dat doet overigens niets af aan het feit dat het maarzo een geweldenaar zou kunnen worden.
eens. Dan zou Kluivert nu trouwens ook al 10 miljoen waard zijn
Loetje
 Loetje - maandag 30 januari 2017 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2017 - 22:01 schreef remco k het volgende:
Telegraaf meld meestal geen onzin en zit er vaak bovenop. Bod zou trouwens in beraad zijn en niet afgewezen.

Ik vind het echt belachelijk kocht dit gebeuren. Jongen heeft net 8 wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau in Brazilië.
En dat niet alleen, je maakt in mijn ogen je hele beleid belachelijk.
JOOD
 JOOD - maandag 30 januari 2017 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2017 - 22:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dat niet alleen, je maakt in mijn ogen je hele beleid belachelijk.
Juist niet. Serero, Gudelj e.d. Dat zijn voorbeelde van verkeerd beleid. Nouri en vd Beek zijn er klaar voor hoor. Op de flanken hebben we nu en volgend seizoen gewoon veel te weinig kwaliteit. Moeten we dan een breedte aankoop doen (Larsson), zoals in het verleden met Gudelj bijvoorbeeld? Of moeten we voor een kwaliteits speler gaan, zoals Sanchez en Ziyech bijvoorbeeld. Beleid is prima in mijn ogen, maar ze moeten wel daad bij woord voeren en dus kwaliteit kopen. Daarbij, als ze zoveel vertrouwen hebben in deze jongen zal hij dat zeker waard zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 30 januari 2017 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2017 - 22:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

Juist niet. Serero, Gudelj e.d. Dat zijn voorbeelde van verkeerd beleid. Nouri en vd Beek zijn er klaar voor hoor. Op de flanken hebben we nu en volgend seizoen gewoon veel te weinig kwaliteit. Moeten we dan een breedte aankoop doen (Larsson), zoals in het verleden met Gudelj bijvoorbeeld? Of moeten we voor een kwaliteits speler gaan, zoals Sanchez en Ziyech bijvoorbeeld. Beleid is prima in mijn ogen, maar ze moeten wel daad bij woord voeren en dus kwaliteit kopen. Daarbij, als ze zoveel vertrouwen hebben in deze jongen zal hij dat zeker waard zijn.
Volgens mij hebben miskopen totaal niks te maken met wat ik zeg.
Robinho
 Robinho - maandag 30 januari 2017 - 23:51   quote  deeplink  
Krul ws naat Watford. Ga tukken, zien morgen wel de eindstand
JOOD
 JOOD - dinsdag 31 januari 2017 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2017 - 23:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgens mij hebben miskopen totaal niks te maken met wat ik zeg.
Ik heb het niet over miskopen. Ik heb het over het verschil tussen een breedte aankoop en een topaankoop.
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 januari 2017 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 00:02 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik heb het niet over miskopen. Ik heb het over het verschil tussen een breedte aankoop en een topaankoop.
En ik heb het over dat dit volledig tegen het beleid in is.
JOOD
 JOOD - dinsdag 31 januari 2017 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 00:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

En ik heb het over dat dit volledig tegen het beleid in is.
Juist niet. Eigen jeugd eerst, maar mocht er een gat ontstaan en je moet een speler kopen om de selectie op peil te houden, dan een kwaliteitsaankoop. Dat is het beleid op transfergebied. Plus het binnenhalen van talenten voor de jeugdopleiding. We gaan nu echt geen koop club worden als dat is wat je bedoeld?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 januari 2017 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2017 - 22:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

vooral in deze gekke chineze tijden.. maar stel je haalt een nieuwe neymar of ronaldo in huis voor 15 mil.. dat moet nog blijken maar stel... wellicht kan ajax dan het plafond opschroeven en vaker grotere namen en spelers halen.. daarbij de jeugdopleiding die naar mijn idee steeds beter word als ik kijk maar jong ajax en a1.. dan kan je zomaar weer europees dingen laten zien... wat de bedoeling uiteindelijk was..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 31 januari 2017 - 04:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2017 - 21:56 schreef Eide het volgende:
Naar mijn weten is toen toch geroepen dat ze dit niet meer zouden doen, behalve als hij een directe versterking zou zijn voor het eerste elftal?? Dat betekend waarschijnlijk wel dat we af zijn van Traore! Dus voordeel is er ook weer bij! ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

0.1126689