|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 februari 2017 - 21:35 schreef JOOD het volgende:[..] Piet Visser is wel volledig overtuigd. Neemt dat een deel van je twijfels weg? Of hecht je veel waarde aan 1 bekeken wedstrijd? Als piet visser hem zo geweldig had gevonden zou doe wel naar Chelsea gehaald zijn.
Piet visser roept bij ieder talent uit die landen dat hij ze ontdekt heeft. Die man kon je vroeger serieus nemen. Nu wat minder naar mijn gevoel.
Hij is 19. Ook jongens bij ons uit de opleiding worden wonderboys genoemd. En zo zie ik hem. Niets meer of minder. Dus net zo als een groot talent als Nouri. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2017 - 17:08 schreef remco k het volgende:[..] Als piet visser hem zo geweldig had gevonden zou doe wel naar Chelsea gehaald zijn. Piet visser roept bij ieder talent uit die landen dat hij ze ontdekt heeft. Die man kon je vroeger serieus nemen. Nu wat minder naar mijn gevoel. Hij is 19. Ook jongens bij ons uit de opleiding worden wonderboys genoemd. En zo zie ik hem. Niets meer of minder. Dus net zo als een groot talent als Nouri. kreeg waarschijnlijk geen werk vergunning in engeland.. wel bij de les blijven he |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
cerny weer geblesseerd... leek me overigens wel duidelijke een rooie prent.. mjah |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2017 - 17:08 schreef remco k het volgende:[..] Als piet visser hem zo geweldig had gevonden zou doe wel naar Chelsea gehaald zijn. Piet visser roept bij ieder talent uit die landen dat hij ze ontdekt heeft. Die man kon je vroeger serieus nemen. Nu wat minder naar mijn gevoel. Hij is 19. Ook jongens bij ons uit de opleiding worden wonderboys genoemd. En zo zie ik hem. Niets meer of minder. Dus net zo als een groot talent als Nouri. Wat moet Chelsea met een groot talent? Ook nog een speler van buiten de EU. Bij Ajax kan hij spelen, als Chelsea hem wil (en ik verwacht dat ze gewoon doorscouten op hem) kopen ze hem wel voor 20-30 miljoen als hij de volgende stap gemaakt heeft.
Trek Piet Visser maar in twijfel, zegt meer over jou dan over hem.
Je vergelijking met Nouri is een goede. Ik verwacht van hetzelfde kaliber inderdaad. Alleen is Nouri een middenvelder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wel even op blijven letten pik. Ze halen wel meer talenten die ze elders stallen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2017 - 01:36 schreef JOOD het volgende:[..] Wat moet Chelsea met een groot talent? Ook nog een speler van buiten de EU. Bij Ajax kan hij spelen, als Chelsea hem wil (en ik verwacht dat ze gewoon doorscouten op hem) kopen ze hem wel voor 20-30 miljoen als hij de volgende stap gemaakt heeft. Trek Piet Visser maar in twijfel, zegt meer over jou dan over hem. Je vergelijking met Nouri is een goede. Ik verwacht van hetzelfde kaliber inderdaad. Alleen is Nouri een middenvelder. Wat. Chelsea met een groot talent moet? Misschien iets genist de laatste 20 jaar ? Die proberen en dat lukt ze regelmatig overal de grootste talenten van de wereld op te halen.
Mag jij me uitleggen waarom dat iets over mij zegt?
Ik heb die man vanuit het verleden hoog zitten. Maar nu wordt ie gewoon oud en wil ie met zijn hoofs maar wat graag op tv verschijnen en is ie inderdaad wat minder serieus te nemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 februari 2017 door remco k -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2017 - 08:11 schreef remco k het volgende:[..] Wat. Chelsea met een groot talent moet? Misschien iets genist de laatste 20 jaar ? Die proberen en dat lukt ze regelmatig overal de grootste talenten van de wereld op te halen. Mag jij me uitleggen waarom dat iets over mij zegt? Ik heb die man vanuit het verleden hoog zitten. Maar nu wordt ie gewoon oud en wil ie met zijn hoofs maar wat graag op tv verschijnen en is ie inderdaad wat minder serieus te nemen. Traore is daar een voorbeeld van. Bij Vitesse spelen er ook een paar Chelsea is een handelshuis de meeste "talenten" die ze halen spelen nooit in het eerste daar.
Staat wel los van deze jongen die misschien veel gescout werd maar Ajax het meest concreet was op dit moment. 8 wedstrijden in het eerste en 12 miljoen is natuurlijk ook redelijk vlot en een flink bedrag. We gaan het wel zien hopelijk is het wat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
We kunnen er lang en breed over discussiëren.
Maar deze jongen speelt nu bij ons en ik denk dat we er allemaal hetzelfde van hopen.
Enige rachel in meningen zit in het aantrek traject van de speler. En dat is niet echt meer interessant
Benieuwd wanneer hij zijn eerste minuten gaat maken |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Volgens de laatste berichten half februari.Wat ik me wel afvraag is waar Traore blijft volgens mij zijn die al een aantal dagen uitgeschakeld net als Marokko,maar die El Amadi is al terug en doet zondag al weer mee. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2017 - 11:02 schreef p111 het volgende:Volgens de laatste berichten half februari.Wat ik me wel afvraag is waar Traore blijft volgens mij zijn die al een aantal dagen uitgeschakeld net als Marokko,maar die El Amadi is al terug en doet zondag al weer mee. moeten de nummers 3 en 4 niet nog tegen elkaar ? geen idee hoor |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2017 - 08:11 schreef remco k het volgende:[..] Wat. Chelsea met een groot talent moet? Misschien iets genist de laatste 20 jaar ? Die proberen en dat lukt ze regelmatig overal de grootste talenten van de wereld op te halen. Mag jij me uitleggen waarom dat iets over mij zegt? Ik heb die man vanuit het verleden hoog zitten. Maar nu wordt ie gewoon oud en wil ie met zijn hoofs maar wat graag op tv verschijnen en is ie inderdaad wat minder serieus te nemen. Nou die man heeft zijn hele leven in het top voetbal gezeten. Zelfs nu nog. De enige ervaring die jij hebt is op dit forum discussieren en misschien bij de zondag amateurs? Daarom. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2017 - 10:08 schreef remco k het volgende:We kunnen er lang en breed over discussiëren. Maar deze jongen speelt nu bij ons en ik denk dat we er allemaal hetzelfde van hopen. Enige rachel in meningen zit in het aantrek traject van de speler. En dat is niet echt meer interessant Benieuwd wanneer hij zijn eerste minuten gaat maken Helemaal mee eens, gesproken als een echte hoopvolle supporter. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2017 - 11:53 schreef JOOD het volgende:[..] Nou die man heeft zijn hele leven in het top voetbal gezeten. Zelfs nu nog. De enige ervaring die jij hebt is op dit forum discussieren en misschien bij de zondag amateurs? Daarom. En dus nogmaals. Wat zegt dat?
Tegenwoordig, en dat is echt al meer dan tien 15 jaar aan de gang, wordt een speler niet meer door 1 persoon ontdekt. Iedere wedstrijd van dit soort clubs en jongens worden door tientallen scouts bekeken.. |
|
|
|
|
Boca
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lijkt me zeer sterk.. ajax wou juist af van een aantal middenvelders dus zou het gek zijn als ze er 1 kopen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Schijnt een spits te zijn die ook op de linkerflank kan spelen.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
am Larsson is in de ogen van Bram van Polen (PEC Zwolle) één van de beste spelers van de Eredivisie. De vleugelverdediger snapt dan ook niet waarom Ajax, PSV en Feyenoord het vooralsnog niet aandurven met de Zweedse ster van sc Heerenveen. Ook van Kasper Dolberg kan Van Polen genieten.
"Larsson is creatief, heeft een geweldige trap en is fysiek ook sterk in duels. Hij heeft zoveel voetbalgogme", vertelt Van Polen aan Metro. Dolberg is in de ogen van de routinier de beste spits op de Nederlandse velden. "Toen wij thuis speelden tegen Ajax was ik geschorst, dus ben ik vanaf de tribune eens goed op Dolberg gaan letten."
"Hij draait makkelijk weg bij zijn tegenstander, zijn loopacties zijn goed en doordacht en hij gebruikt zijn lichaam op de juiste manier. Hij is zo slim, en dat op die leeftijd, dat zie je niet vaak. Hij heeft echt alles in huis wat een spits nodig heeft. Voor mij is hij absoluut de beste." |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2017 - 21:26 schreef p111 het volgende:am Larsson is in de ogen van Bram van Polen (PEC Zwolle) één van de beste spelers van de Eredivisie. De vleugelverdediger snapt dan ook niet waarom Ajax, PSV en Feyenoord het vooralsnog niet aandurven met de Zweedse ster van sc Heerenveen. Ook van Kasper Dolberg kan Van Polen genieten. "Larsson is creatief, heeft een geweldige trap en is fysiek ook sterk in duels. Hij heeft zoveel voetbalgogme", vertelt Van Polen aan Metro. Dolberg is in de ogen van de routinier de beste spits op de Nederlandse velden. "Toen wij thuis speelden tegen Ajax was ik geschorst, dus ben ik vanaf de tribune eens goed op Dolberg gaan letten." "Hij draait makkelijk weg bij zijn tegenstander, zijn loopacties zijn goed en doordacht en hij gebruikt zijn lichaam op de juiste manier. Hij is zo slim, en dat op die leeftijd, dat zie je niet vaak. Hij heeft echt alles in huis wat een spits nodig heeft. Voor mij is hij absoluut de beste." Larsson vind makkelijker zijn medespelers dan Younes. Gaat alleen spelers in de weg zitten of je moet hem halen ipv Traöre die de zomer vertrekt. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Traore gaat zeker weg,dus geen overbodige luxe ik vind het een goede en slimme speler . |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hij heeft ook echt een goed inzicht en krijgt de bal vaak wel bij zijn medespelers prima concurrent voor Younes. Dan heb je Cerny, Kluivert en Neres voor rechts. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Contractverlenging Lasse Schöne
Ajax en Lasse Schöne hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2017. De nieuwe verbintenis heeft een looptijd van twee jaar, tot en met 30 juni 2019. In het contract is een optie voor nog één seizoen opgenomen.
Schöne: ,,Ik blijf nog twee jaar voetballen bij de club waarvan ik ben gaan houden. Dat maakt me blij en doet me goed.''
Schöne werd geboren op 27 mei 1986 in Glostrup, Denemarken. De aanvallende middenvelder kwam in de zomer van 2012 transfervrij over van NEC Nijmegen. Hij maakte op 5 augustus 2012 zijn debuut in het eerste elftal in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal PSV – Ajax (4-2). Tot nu toe speelde de Deen 183 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax, hij scoorde daarin 44 doelpunten.
Met Ajax werd Schöne tot op heden tweemaal landskampioen (2013 en 2014) en won hij in 2013 de Johan Cruijff Schaal. Ajax.nl
---------------------------
Geen gerucht maar dus een feit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk aan, een prima resultaat weer dus.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2017 - 15:50 schreef Eide het volgende:Contractverlenging Lasse SchöneAjax en Lasse Schöne hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2017. De nieuwe verbintenis heeft een looptijd van twee jaar, tot en met 30 juni 2019. In het contract is een optie voor nog één seizoen opgenomen. Schöne: ,,Ik blijf nog twee jaar voetballen bij de club waarvan ik ben gaan houden. Dat maakt me blij en doet me goed.'' Schöne werd geboren op 27 mei 1986 in Glostrup, Denemarken. De aanvallende middenvelder kwam in de zomer van 2012 transfervrij over van NEC Nijmegen. Hij maakte op 5 augustus 2012 zijn debuut in het eerste elftal in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal PSV – Ajax (4-2). Tot nu toe speelde de Deen 183 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax, hij scoorde daarin 44 doelpunten. Met Ajax werd Schöne tot op heden tweemaal landskampioen (2013 en 2014) en won hij in 2013 de Johan Cruijff Schaal. Ajax.nl--------------------------- Geen gerucht maar dus een feit. Mooi dat ie bij tekent maar als hij volgend seizoen weer de nummer 6 van ajax is dan gaat er iets goed mis. Lasse is een hele goede voetballer maar je zag tegen Legia en ook tegen Vitesse zijn kwetsbaarheid. Wanneer het tempo omhoog gaat en/of er fysiek gespeeld gaat worden is hij vaak de eerste die afhaakt. Zeker als Klaassen die heel veel dicht loopt ook vetrekt kan je niet met Schöne blijven voetballen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2017 - 16:02 schreef Brandje het volgende:[..] Mooi dat ie bij tekent maar als hij volgend seizoen weer de nummer 6 van ajax is dan gaat er iets goed mis. Lasse is een hele goede voetballer maar je zag tegen Legia en ook tegen Vitesse zijn kwetsbaarheid. Wanneer het tempo omhoog gaat en/of er fysiek gespeeld gaat worden is hij vaak de eerste die afhaakt. Zeker als Klaassen die heel veel dicht loopt ook vetrekt kan je niet met Schöne blijven voetballen. Tegen Pec ook hij mist gewoon snelheid in de omschakeling. Hij kan zich niet terug vechten in zulke duels. Een 6 moet controle houden daarbij is fysiek, duelkracht gewoon gewenst. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het huurcontract van Ajax huurling Leeroy Owusu bij Excelsior is ontbonden. Volgens de technische staf van Excelsior was zijn gedrag en instelling onvoldoende. Aangezien dit buiten een transferperiode gebeurt mag Owusu niet meer in competitieverband uitkomen dit seizoen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Napoli zou nog altijd interesse hebben in Davy Klaassen. De Italianen zouden zich afgelopen zomer ook al hebben gemeld maar toen vond Klaassen het nog te vroeg voor een overstap. Napoli zou Klaassen nog altijd actief volgen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 maart 2017 - 09:05 schreef Eide het volgende:Napoli zou nog altijd interesse hebben in Davy Klaassen. De Italianen zouden zich afgelopen zomer ook al hebben gemeld maar toen vond Klaassen het nog te vroeg voor een overstap. Napoli zou Klaassen nog altijd actief volgen. Mooie club voor hem denk ik. . Zou wel jammer zijn Klaasen is toch wel een speler die je altijd bij de eerste elf zet.
Ander gerucht is dar Huntelaar zijn contract niet verlengd wordt en Koeman ook een ander zoekt voor Stekelenburg. Hebben wij nog iets aan deze jongens? Steek voor Boer en Hunter achter Dolberg lijkt me niks mis mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 maart 2017 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 maart 2017 - 09:42 schreef Hummel10 het volgende:[..] Mooie club voor hem denk ik. . Zou wel jammer zijn Klaasen is toch wel een speler die je altijd bij de eerste elf zet. Ander gerucht is dar Huntelaar zijn contract niet verlengd wordt en Koeman ook een ander zoekt voor Stekelenburg. Hebben wij nog iets aan deze jongens? Steek voor Boer en Hunter achter Dolberg lijkt me niks mis mee. Lijkt mij ook niets mis mee. Ik denk alleen niet dat Stelenburg voor de bank terug gaat komen, Huntelaar evenmin trouwens.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
KJH terug zou mogelijk zijn. Het is publiek geheim dat KJH de gedroomde transfer van deze zomer was van Ajax en Bosz. Of Ajax KJH nog wil is vraag twee nu zowel Dolberg als Sierhuis het goed doen. Dan zit KJH die jongens mogelijk eerder in de weg als dat zijn komst Ajax iets oplevert.
Stekelenburg zie ik niet terugkomen. Met Onana heeft Ajax een meer dan uitstekende keeper. De markt voor keepers is niet gigantisch. De kans dat Onana aankomende zomer al vertrekt acht ik relatief klein. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
KJH niet meer nodig heeft zijn kans gehad gaat liever op de bank zitten bij Schalke succes Klaas |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 maart 2017 - 09:53 schreef remco k het volgende:[..] Lijkt mij ook niets mis mee. Ik denk alleen niet dat Stelenburg voor de bank terug gaat komen, Huntelaar evenmin trouwens.. Wordt inderdaad lastig denk ik. Concurreren zullen ze wel moeten vrees ik. Onana staat prima en Dolberg kan een ervaren jongen achter hem ook prima gebruiken. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Zie op wikipedia dat Vurnon Anita zijn contract deze zomer afloopt. Is dit geen optie voor Ajax? Kent de club en het spelletje, ideale nummer 6 met ervaring dacht ik zo. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 12 maart 2017 - 17:56 schreef JOOD het volgende:Zie op wikipedia dat Vurnon Anita zijn contract deze zomer afloopt. Is dit geen optie voor Ajax? Kent de club en het spelletje, ideale nummer 6 met ervaring dacht ik zo. Weet niet zo goed hoe hij het doet bij Newcastle, maar vanuit zijn Ajaxtijd kennende zou ik dat aanmoedigen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 maart 2017 - 17:56 schreef JOOD het volgende:Zie op wikipedia dat Vurnon Anita zijn contract deze zomer afloopt. Is dit geen optie voor Ajax? Kent de club en het spelletje, ideale nummer 6 met ervaring dacht ik zo. Eens. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
vind anita prima.. mag best schone overnemen hoor.. ;) was altijd fan van anita.. leuke kleine pitbull die je 2x voorbij moest |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 12 maart 2017 - 17:56 schreef JOOD het volgende:Zie op wikipedia dat Vurnon Anita zijn contract deze zomer afloopt. Is dit geen optie voor Ajax? Kent de club en het spelletje, ideale nummer 6 met ervaring dacht ik zo. Waarom kijken we nooit eens verder dan wat oud spelers ondanks dat Vurnon best bruikbaar zou zijn. Persoonlijk ben ik groot fan van Ayub van Utrecht. Aan de andere kant weer een speler aantrekken voor op het middenveld zou killing zijn voor de de opleiding. Vd Beek en de Jong lopen er ook nog voor die positie. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat zijn beide geen controleurs. Ze kunnen daar wel uit de voeten, maar het is geen natuurlijke positie voor beide heren. De enige echte controleur die Ajax in de opleiding heeft is eigenlijk Carel Eiting. Eiting is nu 19 jaar maar is in mijn ogen nog niet klaar voor het grote werk. Dat laat hij bij Jong Ajax in ieder geval nog niet zien. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vooralsnog kan Schöne daar nog wel een tijdje spelen aangezien hij verlengt heeft. Kun je Eiting gewoon rustig brengen wanneer dat nodig is. Ben overigens wel fan van Anita. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2017 - 09:13 schreef Brandje het volgende:[..] Waarom kijken we nooit eens verder dan wat oud spelers ondanks dat Vurnon best bruikbaar zou zijn. Persoonlijk ben ik groot fan van Ayub van Utrecht. Aan de andere kant weer een speler aantrekken voor op het middenveld zou killing zijn voor de de opleiding. Vd Beek en de Jong lopen er ook nog voor die positie. Ayoub? Wellicht weer een gevalletje Gudelj. Niet goed genoeg. Anita is fysiek op zijn top, was de beste speler bij Ajax net voor hij vertrok, transfervrij, 4 jaar Premier League ervaring.
Voor hem een kans om weer in het NL elftal te komen en nog 3-4-5 jaar een team aan de hand te nemen uit zijn eigen land, zijn eigen club.
Kwaliteit voor kwantiteit, staat dus niemand in de weg. Juist niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2017 - 16:57 schreef JOOD het volgende:[..] Ayoub? Wellicht weer een gevalletje Gudelj. Niet goed genoeg. Anita is fysiek op zijn top, was de beste speler bij Ajax net voor hij vertrok, transfervrij, 4 jaar Premier League ervaring. Voor hem een kans om weer in het NL elftal te komen en nog 3-4-5 jaar een team aan de hand te nemen uit zijn eigen land, zijn eigen club. Kwaliteit voor kwantiteit, staat dus niemand in de weg. Juist niet. Ik ben ook fan van de speler Anita. Maar hij speelt nu al jaren in een ander systeem en de positie die hij bij Ajax zou moeten vervullen heeft hij na Ajax nooit meer gespeeld..
Dat is wel een dingetje om mee te nemen... |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2017 - 17:06 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben ook fan van de speler Anita. Maar hij speelt nu al jaren in een ander systeem en de positie die hij bij Ajax zou moeten vervullen heeft hij na Ajax nooit meer gespeeld.. Dat is wel een dingetje om mee te nemen... Klopt, maar als Schöne het kan ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar Schone kan het juist niet, daarom zal er een ander moeten gaan spelen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat vind jij remco een mening en is helemaal prima... maar je hebt het altijd over het accepteren van een andermans mening.. doe dat dan ook.. want zo te zien kan jij niet accepteren dat anderen mensen hem daar wel prima vinden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2017 - 18:41 schreef nummer10 het volgende:dat vind jij remco een mening en is helemaal prima... maar je hebt het altijd over het accepteren van een andermans mening.. doe dat dan ook.. want zo te zien kan jij niet accepteren dat anderen mensen hem daar wel prima vinden.. Ik heb het er met iemand over waarvan ik helemaal niet weet of hij schone al dan niet goed vind. Dus waar heb je het over. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2017 - 18:49 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het er met iemand over waarvan ik helemaal niet weet of hij schone al dan niet goed vind. Dus waar heb je het over. Dan moet je eens leren lezen ;) haha, koekje van eigen deeg.
En omdat ik het beste voor heb met iedereen val ik gewoon in herhaling. Schöne is een hele goede 6, mits hij redelijk vrij kan spelen. Onder druk is het huilen met de pet op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2017 - 19:11 schreef JOOD het volgende:[..] Dan moet je eens leren lezen ;) haha, koekje van eigen deeg. En omdat ik het beste voor heb met iedereen val ik gewoon in herhaling. Schöne is een hele goede 6, mits hij redelijk vrij kan spelen. Onder druk is het huilen met de pet op. Dus niks geen koekje van eigen deeg. Je zegt namelijk hetzelfde over Schone als ik zeg. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
heb vd beek ook nog niet onder druk zien spelen.. want hele team liep toen goed.. dus daarom zeg ik wie zegt mij dat hij daadwerkelijk beter is.. niet bewezen dat dit zo is.. ja eiting maar die is er nog niet.. |
|
|
|