|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 maart 2017 - 17:56 schreef JOOD het volgende:Zie op wikipedia dat Vurnon Anita zijn contract deze zomer afloopt. Is dit geen optie voor Ajax? Kent de club en het spelletje, ideale nummer 6 met ervaring dacht ik zo. Vind ik wel een goede. Net als die Thiote die daar zat. Prima meevoetballende bal afpakkers. Beetje type Davids. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2017 - 09:13 schreef Brandje het volgende:[..] Waarom kijken we nooit eens verder dan wat oud spelers ondanks dat Vurnon best bruikbaar zou zijn. Persoonlijk ben ik groot fan van Ayub van Utrecht. Aan de andere kant weer een speler aantrekken voor op het middenveld zou killing zijn voor de de opleiding. Vd Beek en de Jong lopen er ook nog voor die positie. Nadeel is dan weer met een speler uit de subtop kan hij de stap hoger aan? Zelfs Ziyech moet zich aanpassen aan de club. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Anita kan beter verdedigende taken uitvoeren. Best belangrijk voor die positie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2017 - 22:37 schreef nummer10 het volgende:heb vd beek ook nog niet onder druk zien spelen.. want hele team liep toen goed.. dus daarom zeg ik wie zegt mij dat hij daadwerkelijk beter is.. niet bewezen dat dit zo is.. ja eiting maar die is er nog niet.. Het middenveld was toen fantastisch, en werd wel degelijk onder druk gezet, ze speelden daar alleen makkelijk onderuit. Keer op keer.. Nu wordt er juist in de beginfase van de opbouw in het middenveld te vaak balverlies geleden.. Dat gebeurt overigens ook daar de backs die middenvelders inspelen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 - 08:20 schreef remco k het volgende:[..] Het middenveld was toen fantastisch, en werd wel degelijk onder druk gezet, ze speelden daar alleen makkelijk onderuit. Keer op keer.. Nu wordt er juist in de beginfase van de opbouw in het middenveld te vaak balverlies geleden.. Dat gebeurt overigens ook daar de backs die middenvelders inspelen.. en was het niet bijna het zelfde middenveld wat overklast werd in de beker ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor. Aangezien je toen alle ervaring uit je elftal haalde.
Overklast trouwens?
Overklassen is wat psg bij Barca flikte.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 maart 2017 door remco k -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 - 14:54 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor. Aangezien je toen alle ervaring uit je elftal haalde. Overklast trouwens? Overklassen is wat psg bij Barca flikte. neem aan dat je me punt begrijpt toch dat vdbeek nog weinig heeft laten zien verdedigd beter te zijn dan schone ? en voetballend vind ik hem nu ook niet super sterk moet ik zeggen.. maar dit is een mening |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 - 15:13 schreef nummer10 het volgende:[..] neem aan dat je me punt begrijpt toch dat vdbeek nog weinig heeft laten zien verdedigd beter te zijn dan schone ? en voetballend vind ik hem nu ook niet super sterk moet ik zeggen.. maar dit is een mening Ik vind dat van de Beek juist veel hele goede dingen laat zien. En juist voetballend is hij gewoon heel erg goed. Ik denkd af hij nu verder is dan Klaassen op dezelfde leeftijd. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hij oogt traag.. handelingssnelheid.. maar goed wat je zegt wel verder dan klaassen op die leeftijd en zal er zeker wel gaan komen |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 - 16:12 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dat van de Beek juist veel hele goede dingen laat zien. En juist voetballend is hij gewoon heel erg goed. Ik denkd af hij nu verder is dan Klaassen op dezelfde leeftijd. Kan, qua speler wel zeker vergelijkbaar met Klaassen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Onana zou een contractverlenging aangeboden hebben gekregen van Ajax. Hij zal hierdoor tot 2021 komen vast te liggen. Kenny Tete zou nog niets van Ajax hebben gehoord en daar pissig over zijn. Bron Foxsports. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 05:56 schreef Eide het volgende:Onana zou een contractverlenging aangeboden hebben gekregen van Ajax. Hij zal hierdoor tot 2021 komen vast te liggen. Kenny Tete zou nog niets van Ajax hebben gehoord en daar pissig over zijn. Bron Foxsports. Dan zit Ajax in geval Tete echt te slapen.. of je hem nu wel of niet op wilt stellen het is zo ie zo een goede back up. Met in potentie een echt goede speler die verdedigend zijn mannetje staat. Jammer hij heeft volgens mij wel de intentie om bij te tekenen. Waar Bazoer, Gudelj en Ghazi gelijk weg wilden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 05:56 schreef Eide het volgende:Onana zou een contractverlenging aangeboden hebben gekregen van Ajax. Hij zal hierdoor tot 2021 komen vast te liggen. Kenny Tete zou nog niets van Ajax hebben gehoord en daar pissig over zijn. Bron Foxsports. Ook Veltman heeft een contract voor 2 extra jaren aangeboden gekregen..
Tete is echt onbegrijpelijk. Die jongen is gewoon nu al heel erg goed, en Veltman wil eigenlijk wel vertrekken na de zomer.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zou, als Ajax zijnde, Tete ook gewoon een nieuw contract aanbieden. Veltman is nu 25, die is echt wel bezig met die stap naar het buitenland. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 08:54 schreef Eide het volgende:Ik zou, als Ajax zijnde, Tete ook gewoon een nieuw contract aanbieden. Veltman is nu 25, die is echt wel bezig met die stap naar het buitenland. Eens.. bij Veltman vraag ik me overigens af of hij die stap wel aankan en hij niet de volgende speler wordt die ergens in de subtop van de Engelse competitie uiteindelijk niet weet aan te haken.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 08:56 schreef remco k het volgende:[..] Eens.. bij Veltman vraag ik me overigens af of hij die stap wel aankan en hij niet de volgende speler wordt die ergens in de subtop van de Engelse competitie uiteindelijk niet weet aan te haken.. Ik denk dat Veltman de subtop in Engeland of Duitsland wel aan kan. Zelfs als het onder de subtop zit zijn die competities sportief en financieel veel aantrekkelijker dan Nederland. Het is alleen interessant om in Nederland te blijven als je prijzen wilt winnen of Europees voetbal wil spelen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het zal voor Veltman gewoon een financieel plaatje worden in de subtop van Engeland of Duitsland. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De contractaanbieding voor Veltman is voornamelijk om er voor te zorgen dat hij eventueel volgend jaar niet in een situatie zit waar hij een aflopend contract heeft. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 08:56 schreef remco k het volgende:[..] Eens.. bij Veltman vraag ik me overigens af of hij die stap wel aankan en hij niet de volgende speler wordt die ergens in de subtop van de Engelse competitie uiteindelijk niet weet aan te haken.. Dat is zijn probleem ;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 10:39 schreef p111 het volgende:Het zal voor Veltman gewoon een financieel plaatje worden in de subtop van Engeland of Duitsland. Veltman mogen ze van mij verkopen hoor. Tete heeft meer potentie en vind ik nu al niet minder. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 14:05 schreef Hummel10 het volgende:[..] Veltman mogen ze van mij verkopen hoor. Tete heeft meer potentie en vind ik nu al niet minder. Ik denk dat ze dat bij Ajax ook zien. Alleen verwacht ik dat bij Veltman, net als bij talloze voorgangers van hem, gewacht wordt op een echt goed (half) jaar. Scheelt ze 10 miljoen. Als Tete daarop kan wachten is het win-win. Of dit sportief ook de beste oplossing is...? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Onana en Ajax zouden een stuk uit elkaar liggen bij de contractonderhandelingen. Ajax wil Onana in categorie 2 plaatsen qua contracten, Onana wil als topspeler ingeschaald worden. Ik neem aan dat categorie 2 de spelers net onder de toppers zijn.
Ik begrijp Ajax. Onana is jong en onervaren. Tegelijkertijd snap ik Onana ook goed. Onana weet dondersgoed dat hij de beste keeper op de Nederlandse velden is en dat topclubs hem in het snotje hebben. Zeker met een aflopend contract staan er talloze clubs te juichen als een 21-jarige doelman van dat kaliber te halen valt.
Ik vind wel dat de zaakwaarnemer snel en makkelijk met een negatief verhaal komt. Hopelijk komen Ajax en Onana er uit. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Terugkeer van Blind? Zou een perfecte nummer 6 kunnen zijn voor Ajax de komende jaren. Als Neres 15 miljoen waard is, wat is Blind dan waard? Financieel zou het moeten kunnen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 14:39 schreef JOOD het volgende:[..] Ik denk dat ze dat bij Ajax ook zien. Alleen verwacht ik dat bij Veltman, net als bij talloze voorgangers van hem, gewacht wordt op een echt goed (half) jaar. Scheelt ze 10 miljoen. Als Tete daarop kan wachten is het win-win. Of dit sportief ook de beste oplossing is...? Voor Tete gezien niet moeten ze hem eerst laten bijtekenen. Dacht dat ik gelezen had dat ze Veltman wel een aanbod gedaan hebben en Tete niet. Veltman krijgt ook telkens de voorkeur dus blijkbaar hebben ze binnen Ajax meer vertrouwen in Veltman..
Ik vind hem niet bijzonder en Tete in potentie een veel betere back maar goed wie ben ik. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 09:21 schreef Eide het volgende:Onana en Ajax zouden een stuk uit elkaar liggen bij de contractonderhandelingen. Ajax wil Onana in categorie 2 plaatsen qua contracten, Onana wil als topspeler ingeschaald worden. Ik neem aan dat categorie 2 de spelers net onder de toppers zijn. Ik begrijp Ajax. Onana is jong en onervaren. Tegelijkertijd snap ik Onana ook goed. Onana weet dondersgoed dat hij de beste keeper op de Nederlandse velden is en dat topclubs hem in het snotje hebben. Zeker met een aflopend contract staan er talloze clubs te juichen als een 21-jarige doelman van dat kaliber te halen valt. Ik vind wel dat de zaakwaarnemer snel en makkelijk met een negatief verhaal komt. Hopelijk komen Ajax en Onana er uit. Is alleen maar een spelletje om de knaken. Onana hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken. Voor zijn ontwikkeling zou het goed zijn om bij te tekenen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 11:37 schreef JOOD het volgende:Terugkeer van Blind? Zou een perfecte nummer 6 kunnen zijn voor Ajax de komende jaren. Als Neres 15 miljoen waard is, wat is Blind dan waard? Financieel zou het moeten kunnen.. Raar geformuleerd. Als Neres 15 waard is zal Blind onhaalbaar zijn.. Voor Blind is 17.5 miljoen betaald maar komt niet in de plannen Mourinho voor. Wat zou hij Ajax dan moeten kosten? Ook 15 miljoen? Tja lastig verhaal. Geen idee wat ik er van vind. 10 miljoen kun je nog wel doen voor de 6 positie. Anita geen goedkopere optie voor op 6? Of Ayoub van Utrecht?
Ik weet niet waar Ajax goed aandoet voor de 6 dat er een sterkere verdedigend ingestelde speler mag komen voor de zwaardere wedstrijden lijkt me wel duidelijk (al vond ik Schöne tegen Feyenoord niet eens zo zwak). Ben benieuwd |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 17:10 schreef Hummel10 het volgende:[..] Raar geformuleerd. Als Neres 15 waard is zal Blind onhaalbaar zijn.. Voor Blind is 17.5 miljoen betaald maar komt niet in de plannen Mourinho voor. Wat zou hij Ajax dan moeten kosten? Ook 15 miljoen? Tja lastig verhaal. Geen idee wat ik er van vind. 10 miljoen kun je nog wel doen voor de 6 positie. Anita geen goedkopere optie voor op 6? Of Ayoub van Utrecht? Ik weet niet waar Ajax goed aandoet voor de 6 dat er een sterkere verdedigend ingestelde speler mag komen voor de zwaardere wedstrijden lijkt me wel duidelijk (al vond ik Schöne tegen Feyenoord niet eens zo zwak). Ben benieuwd Je weet natuurlijk nooit wie er weg gaat en wie er blijft. Op dit moment denk ik dat we moeten gaan voor Huntelaar. Mochten Anita en Blind openstaan voor een terugkeer lijkt me dat helemaal prima. Voor deze 3 spelers 20-25 miljoen is een schot in de roos. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als dit waar is, is de vraag op Blind bereid is een financiële en sportieve stap terug te doen. Een eventuele afkoopsom is voor Ajax best te doen. De waarde van Blind zal niet omhoog zijn gegaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 11:37 schreef JOOD het volgende:Terugkeer van Blind? Zou een perfecte nummer 6 kunnen zijn voor Ajax de komende jaren. Als Neres 15 miljoen waard is, wat is Blind dan waard? Financieel zou het moeten kunnen.. Geld wordt niet alleen door kwaliteit bepaald. Maar ook door interesse en met name door. De lengte van het huidige contract. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 17:21 schreef JOOD het volgende:[..] Je weet natuurlijk nooit wie er weg gaat en wie er blijft. Op dit moment denk ik dat we moeten gaan voor Huntelaar. Mochten Anita en Blind openstaan voor een terugkeer lijkt me dat helemaal prima. Voor deze 3 spelers 20-25 miljoen is een schot in de roos. Waarom zie ik toch altijd dezelfde namen voorbij komen? Wat moet Ajax met Blind. Weer zon ideale schoonzoon type. Speelt 90% risicoloos terug en breed. Ajax moet spelers halen die ze zelf niet kunnen opleiden. Ik zou heel graag zien dat Ajax voor Ayub van Utrecht zou gaan |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Huntelaar flirt opnieuw met Ajax-terugkeer: 'Alles is mogelijk. We gaan het zien'
Klaas-Jan Huntelaar heeft wederom geflirt met een terugkeer naar Ajax. De spits van Schalke 04 wordt al een tijdje gelinkt aan een terugkeer naar Amsterdam.
"Alles is mogelijk. Maar het is lastig om daar nu iets over te zeggen. We gaan het zien", laat Huntelaar weten op de site van Ajax. Huntelaar heeft een rijk verleden bij Ajax, de club waar hij in 2006 naar transfereerde. "Bij Heerenveen heb ik het erg naar mijn zin gehad. Het ging lekker en gaandeweg klopten clubs aan die interesse in me hadden. AZ, maar ook Ajax en Feyenoord. Ik heb veel gesprekken gevoerd in die tijd, maar in mijn hart had ik de keuze al gemaakt: ik wilde naar Ajax."
Zijn eerste Ajax-training was speciaal. "Voor de eerste keer het trainingsveld van Ajax opstappen was heel speciaal. Ik was best zenuwachtig. Er stonden veel mensen langs de lijn. Een compleet nieuwe ervaring. Het was fijn dat ik al wat jongens kende uit de nationale jeugdploeg. John Heitinga en Maarten Stekelenburg bijvoorbeeld. Het waren jongens uit dezelfde leeftijdscategorie en dat was prettig. Maar ook aan oudere spelers heb ik destijds veel gehad. Denk aan Tomás Galásek, Hans Vonk."
Zijn ploeg Schalke 04 is de tegenstander van Ajax in de Europa League. "Enerzijds vind ik dat heel leuk, anderzijds ook wel dubbel. Kijk, je staat natuurlijk op het veld om te winnen en doelpunten te maken, zo hoort het. Maar eerlijk is eerlijk, het idee blijft vreemd." Bron
----------------------
Daar gaan we weer hoor. Ik ben wel een beetje klaar met dit gelul en de deur op een kiertje houden. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 18:54 schreef Brandje het volgende:[..] Waarom zie ik toch altijd dezelfde namen voorbij komen? Wat moet Ajax met Blind. Weer zon ideale schoonzoon type. Speelt 90% risicoloos terug en breed. Ajax moet spelers halen die ze zelf niet kunnen opleiden. Ik zou heel graag zien dat Ajax voor Ayub van Utrecht zou gaan Wat moet je met Ayoub? Aub niet zeg. Geef dan vd Beek, Nouri en de Jong de kans.
Blind, Anita en Huntelaar zijn allemaal van toegevoegde waarde volgend seizoen. Of ze willen en of dat haalbaar is, dat is een tweede.
Huntelaar had dit seizoen zeker 2x zoveel goals gemaakt dan Traore. Dus zou er met gemak 20 inschieten. Toegevoegde waarde?
Anita is met zijn pittbull mentaliteit de huidige selectie een flinke stap voor. Toegevoegde waarde?
En Blind zou als vooruitverdedigende nummer 6 een sleutelspeler zijn in de tactiek van Bosz. Toegevoegde waarde? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ook ben ik benieuwd of er nog een goede vleugelspits uit de hoge hoed getoverd gaat worden. Of denken jullie dat we het redden met Cerny, Neres, Kluivert en Youness?
Er zal wel zeker een nummer 9 bij moeten komen. El Azzouzi, Zivkovic, Sierhuis opties? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 18:33 schreef remco k het volgende:[..] Geld wordt niet alleen door kwaliteit bepaald. Maar ook door interesse en met name door. De lengte van het huidige contract. Daarom verwacht ik zeker geen 15 miljoen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2017 - 09:43 schreef Eide het volgende:Huntelaar flirt opnieuw met Ajax-terugkeer: 'Alles is mogelijk. We gaan het zien'Klaas-Jan Huntelaar heeft wederom geflirt met een terugkeer naar Ajax. De spits van Schalke 04 wordt al een tijdje gelinkt aan een terugkeer naar Amsterdam. "Alles is mogelijk. Maar het is lastig om daar nu iets over te zeggen. We gaan het zien", laat Huntelaar weten op de site van Ajax. Huntelaar heeft een rijk verleden bij Ajax, de club waar hij in 2006 naar transfereerde. "Bij Heerenveen heb ik het erg naar mijn zin gehad. Het ging lekker en gaandeweg klopten clubs aan die interesse in me hadden. AZ, maar ook Ajax en Feyenoord. Ik heb veel gesprekken gevoerd in die tijd, maar in mijn hart had ik de keuze al gemaakt: ik wilde naar Ajax." Zijn eerste Ajax-training was speciaal. "Voor de eerste keer het trainingsveld van Ajax opstappen was heel speciaal. Ik was best zenuwachtig. Er stonden veel mensen langs de lijn. Een compleet nieuwe ervaring. Het was fijn dat ik al wat jongens kende uit de nationale jeugdploeg. John Heitinga en Maarten Stekelenburg bijvoorbeeld. Het waren jongens uit dezelfde leeftijdscategorie en dat was prettig. Maar ook aan oudere spelers heb ik destijds veel gehad. Denk aan Tomás Galásek, Hans Vonk." Zijn ploeg Schalke 04 is de tegenstander van Ajax in de Europa League. "Enerzijds vind ik dat heel leuk, anderzijds ook wel dubbel. Kijk, je staat natuurlijk op het veld om te winnen en doelpunten te maken, zo hoort het. Maar eerlijk is eerlijk, het idee blijft vreemd." Bron---------------------- Daar gaan we weer hoor. Ik ben wel een beetje klaar met dit gelul en de deur op een kiertje houden. Helemaal mee eens. Ik was altijd een groot fan van KJH, hoopte al enkele keren dat hij zou terugkeren in de tijd dat we moeilijk zaten met een spits. Steeds maar niet doen om de waarschijnlijk alom bekende reden (€€€), terwijl hij dan misschien eindelijk weer in beeld had kunnen komen voor het NL elftal. Nu is ongeveer oud en versleten en zou hij wel willen? Ik ben er idd ook een beetje klaar mee. Laat hem maar lekker daar zitten en iedere week weer afgebrand worden door zijn trainer en soortgelijken. Dat vind hij blijkbaar leuker. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 april 2017 - 16:14 schreef JOOD het volgende:Ook ben ik benieuwd of er nog een goede vleugelspits uit de hoge hoed getoverd gaat worden. Of denken jullie dat we het redden met Cerny, Neres, Kluivert en Youness? Er zal wel zeker een nummer 9 bij moeten komen. El Azzouzi, Zivkovic, Sierhuis opties? Youness mag blijven als hij (minimaal de hoeveelheid keren verdubbelt) eens die achterlijn gaat halen en niet dat eeuwige doorzichtige naar binnen trekken. Ik word schijtziek van die egoïstische matige voetballer met die arrogante muil van hem. Doet ie dat niet, mag ie van mij meteen opzouten. Ik had hem niet eens meer opgesteld. Zelfde type als Robben. Ook altijd maar naar binnen trekken. Onbegrijpelijk dat sommige verdedigers er nog altijd intrappen, want het maakt het verdedigen o zo makkelijk als je weet wat ie gaat doen. Daarom klagen ze altijd dat niets lukte. Nee omdat er dan een verdediger staat die het snapt en met de minste moeite jou doorzichtige tactiek ten gronde richt.
Zivkovic gaat nooit niet terugkomen. Die is vergalt en te mild bevonden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 april 2017 door Peterhs -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 april 2017 - 09:07 schreef Peterhs het volgende:[..] Youness mag blijven als hij (minimaal de hoeveelheid keren verdubbelt) eens die achterlijn gaat halen en niet dat eeuwige doorzichtige naar binnen trekken. Ik word schijtziek van die egoïstische matige voetballer met die arrogante muil van hem. Doet ie dat niet, mag ie van mij meteen opzouten. Ik had hem niet eens meer opgesteld. Zelfde type als Robben. Ook altijd maar naar binnen trekken. Onbegrijpelijk dat sommige verdedigers er nog altijd intrappen, want het maakt het verdedigen o zo makkelijk als je weet wat ie gaat doen. Daarom klagen ze altijd dat niets lukte. Nee omdat er dan een verdediger staat die het snapt en met de minste moeite jou doorzichtige tactiek ten gronde richt. Zivkovic gaat nooit niet terugkomen. Die is vergalt en te mild bevonden. Voor wat betreft Zivkovic.. ik ben benieuwd. Hij is nu een ander persoon dan dat hij was toen hij 17 was.
Ik zou hem zeker nog een kans geven. Misschien zelfs wel als buitenspeler? Kan Tonnie weer aan de slag met zijn geweldige ingevingen! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hij heeft meer ervaring dan toen hij vertrok ik verwacht niet dat hij veel goedkoper is geworden. Is international en veel minuten in de Premier league gemaakt. U |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Er zouden verschillende clubs geïnteresseerd zijn in Davy Klaassen. Ajax zou naar verluid 30 miljoen vragen voor Klaassen die nog tot zomer 2019 onder contract staat. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 april 2017 - 22:06 schreef Eide het volgende:Er zouden verschillende clubs geïnteresseerd zijn in Davy Klaassen. Ajax zou naar verluid 30 miljoen vragen voor Klaassen die nog tot zomer 2019 onder contract staat. Logisch gezien hoe belangrijk hij ook dit seizoen weer is. Toch aardig wat belangrijke doelpunten gemaakt. Gelukkig vd Beek en de Jong al achter de hand. Niet beter maar dicht tegen de basis aan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Barca zou in de markt zijn voor Eriksen. Ik vind het eigenlijk verrassend dat er nu pas een absolute topclub komt voor Eriksen. Echt de man met de ideeën bij Tottenham. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 11:37 schreef Eide het volgende:Barca zou in de markt zijn voor Eriksen. Ik vind het eigenlijk verrassend dat er nu pas een absolute topclub komt voor Eriksen. Echt de man met de ideeën bij Tottenham. Ik vroeg me vorig seizoen al af waarom ze gomez en Dennis Suarez haalden en njet eriksen.
Als ik Barca was zou ik Vertonghen en alderwireld erbij meenemen. Zijn ze direct van alle problemen verlost. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 12:06 schreef remco k het volgende:[..] Ik vroeg me vorig seizoen al af waarom ze gomez en Dennis Suarez haalden en njet eriksen. Als ik Barca was zou ik Vertonghen en alderwireld erbij meenemen. Zijn ze direct van alle problemen verlost. Die laatste twee zijn me toch ook een partij beter geworden. Vooral Alderweireld, Atletico was helaas niet de ideale keuze voor hem, maar wat heeft hij zich goed ontwikkeld in Engeland. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 13:11 schreef NatjosFC het volgende:[..] Die laatste twee zijn me toch ook een partij beter geworden. Vooral Alderweireld, Atletico was helaas niet de ideale keuze voor hem, maar wat heeft hij zich goed ontwikkeld in Engeland. Die drie zijn mede de motor van dat elftal. En dat elftal kan me een partij goed voetballen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Everton en Napoli hebben naar verluidt intresse in Davy Klaassen. Lerby, zaakwaarnemer van Klaassen, heeft aangegeven dat Klaassen waarschijnlijk aan z'n laatste seizoen in Amsterdam bezig is. Ajax zou ten minste 15 miljoen willen hebben. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Veel te laag die vraagprijs...
Zonder grappen, die moet je toch niet onder de 25 mio weg doen? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het zijn allemaal geruchten. Vorige week viel een bedrag van 30 miljoen voor Klaassen. Ik neem alle bedragen met een kilo of 12 zout. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Eens!
Maar toch kan het zomaar dat ie weer veeel te goedkoop weg gaat... |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 april 2017 - 15:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Veel te laag die vraagprijs... Zonder grappen, die moet je toch niet onder de 25 mio weg doen? Klopt, maar dat zal ook niet gebeuren denk ik. Na het verhaal van Milik is Overmars ook weer een stuk wijzer geworden. En hij leert redelijk snel hebben we kunnen merken afgelopen jaar. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 april 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|