|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik maak me meer zorgen om de geruchten omtrent Sanchez! Inmiddels zouden Barcelona, Real en AS Monaco interesse hebben in de verdediger. Ik persoonlijk hoop dat hij nog een seizoen bij Ajax blijft. Overigens net als de rest van het elftal. Met dit elftal moet je komend seizoen hoge ogen kunnen gooien in de competitie en Europa. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 30 april 2017 - 14:10 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik maak me meer zorgen om de geruchten omtrent Sanchez! Inmiddels zouden Barcelona, Real en AS Monaco interesse hebben in de verdediger. Ik persoonlijk hoop dat hij nog een seizoen bij Ajax blijft. Overigens net als de rest van het elftal. Met dit elftal moet je komend seizoen hoge ogen kunnen gooien in de competitie en Europa. Er gaat sowieso wel wat weg ben ik bang. Maar wat zou het mooi zijn als we door die CL voorrondes kunnen komen. Moet toch mogelijk zijn met dit elftal en een niet al te slechte loting zoals een nummer 4 van Engeland ofzo. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Warmerdam, nu verhuurt aan Zwolle, vertrekt bij Ajax. Hij wordt speler van Groningen meldt hij zelf. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 30 april 2017 - 14:10 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik maak me meer zorgen om de geruchten omtrent Sanchez! Inmiddels zouden Barcelona, Real en AS Monaco interesse hebben in de verdediger. Ik persoonlijk hoop dat hij nog een seizoen bij Ajax blijft. Overigens net als de rest van het elftal. Met dit elftal moet je komend seizoen hoge ogen kunnen gooien in de competitie en Europa. Tja, daar doe je denk ik niks aan. Heel veel geld voor vangen, en dan heb ik het niet over 25 miljoen. Eerder 35 miljoen, anders niet verkopen.
En dan zou je er voor kunnen kiezen Viergever flink te verlengen en de Ligt naast hem op te stellen. Lijkt me een ijzersterke combi. Viergever komt dit seizoen echt in zijn kracht en kan de komende jaren een vaste rots achterin blijven. Kans is relatief klein dat ze hem voor heel veel weg zullen kopen.
Hoe lang is het geleden dat we een goede speler hadden die ook echt het grootste gedeelte van zijn loopbaan een toegevoegde waarde is? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 mei 2017 - 06:00 schreef Eide het volgende:Warmerdam, nu verhuurt aan Zwolle, vertrekt bij Ajax. Hij wordt speler van Groningen meldt hij zelf. Heel jammer. Vind hem in potentie beste linksback van Ajax. Ook jammer voor PEC, was vaste waarde maar zal daar wel meer kunnen verdienen en is bovendien soort van stap hoger op. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Behalve de twee oud Ajacieden allemaal (nog) niet goed genoeg.
Sneijder is zeker welkom. Zou naar mijn mening makkelijk één van de beste spelers van de Eredivisie zijn. Anita, kan ik alleen niet echt plaatsen. Schöne is nu cvm, tenzij je die wil opschuiven.
De rest tja... Denk dat we spelers met meer potentie in huis hebben dan hen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Behalve die Kardioglu trouwens. Die moet je gewoon halen voor de toekomst en in jong ajax laten spelen. dat werkte bij Zivkovic ook zo goed. hahaha |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Volgend seizoen:
- Klaassen vertrekt 20-30 miljoen. Vervanger Snijder - Dolberg vertrekt, of vertrekt niet. Vervanger Huntelaar of 2e spits Huntelaar. - Traore vertrekt. Vervanger buitenspeler uit de hoge hoed, Chucky?
Dan wordt je er sterker op.
Youness mag van mij ook vertrekken, verder selectie behouden en volgend jaar vechten voor de CL. Kijk maar hoe ver PSV dit seizoen gekomen is, moet Ajax volgend jaar ook lukken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 21:18 schreef JOOD het volgende:Volgend seizoen: - Klaassen vertrekt 20-30 miljoen. Vervanger Snijder - Dolberg vertrekt, of vertrekt niet. Vervanger Huntelaar of 2e spits Huntelaar. - Traore vertrekt. Vervanger buitenspeler uit de hoge hoed, Chucky? Dan wordt je er sterker op. Youness mag van mij ook vertrekken, verder selectie behouden en volgend jaar vechten voor de CL. Kijk maar hoe ver PSV dit seizoen gekomen is, moet Ajax volgend jaar ook lukken. Genoeg op de bank om Traore te vervangen. Rest lijkt me goed.
Veltman ook maar wegdoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Youness gewoon behouden. Vandaag ook weer erg belangrijk. Gewoon meer trainen op afronden en overzicht houden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 23:10 schreef remco k het volgende:Youness gewoon behouden. Vandaag ook weer erg belangrijk. Gewoon meer trainen op afronden en overzicht houden. Eens! Die rare Duitser heeft even een moeilijke periode gehad maar laat toch vaak genoeg enorm leuke dingen zien! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Zwaar oneens. Hoop nog steeds dat die verkocht wordt.
Maakt te weinig goals en hoe hij met zn kansen omspringt bied geen hoop. Als je zijn goal van gister ook terugziet, dan zie je hoeveel geluk ie heeft en dat wat ie doet ook best slecht is.
Die andere kansen speelt ie terug op de keeper.
Ik snap totaal niet waarom mensen zn speler willen behouden. Ja hij doet wel leuke dingen. Maar hij heeft geen rendement. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: 7 goals, 12 assists in 49 wedstrijden. Voor de winterstop 2 goals en 5 asists, na de winterstop 5 goals en 7 assists. Sinds de winterstop is zijn rendement dus best heel behoorlijk. De conclusie mag dus ook best zijn dat hij voor de winterstop vreselijk uit vorm was maar die vorm steeds beter terug lijkt te vinden.
Akkoord, het moet beter. Hij krijgt veel kansen (die hij veelal zelf creëert) en doet daar eigenlijk te weinig mee, maar het is een jongen met veel potentieel. Hij is pas 23 en is echt een van de beste dribbelaars en 1 tegen 1 spelers die ik ken. Hij is dus ook altijd in staat iets te creëren op basis van zijn individuele klasse. Dat vind ik veel waard.
Oftewijl, Amin Younes moet echt nog wel verder groeien, maar ik denk dat hij echt ruim voldoende klasse heeft voor Ajax. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 14:09 schreef NatjosFC het volgende:Behalve die Kardioglu trouwens. Die moet je gewoon halen voor de toekomst en in jong ajax laten spelen. dat werkte bij Zivkovic ook zo goed. hahaha Haha inderdaad en die Amrabat speelt ook pas een paar wedstrijden leuk.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 04 mei 2017 - 08:45 schreef Eide het volgende:[..] 7 goals, 12 assists in 49 wedstrijden. Voor de winterstop 2 goals en 5 asists, na de winterstop 5 goals en 7 assists. Sinds de winterstop is zijn rendement dus best heel behoorlijk. De conclusie mag dus ook best zijn dat hij voor de winterstop vreselijk uit vorm was maar die vorm steeds beter terug lijkt te vinden. Akkoord, het moet beter. Hij krijgt veel kansen (die hij veelal zelf creëert) en doet daar eigenlijk te weinig mee, maar het is een jongen met veel potentieel. Hij is pas 23 en is echt een van de beste dribbelaars en 1 tegen 1 spelers die ik ken. Hij is dus ook altijd in staat iets te creëren op basis van zijn individuele klasse. Dat vind ik veel waard. Oftewijl, Amin Younes moet echt nog wel verder groeien, maar ik denk dat hij echt ruim voldoende klasse heeft voor Ajax. Hij schiet helaas alleen alles tegen de keeper.. Een beetje voetballer maakt gewoon meer doelpunten naar de kansen die Younes krijgt. Fysiek vind ik hem ook te slap alleen aan de bal geweldig maar voor de rest toch echt zeer matig. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 mei 2017 - 22:27 schreef NatjosFC het volgende:[..] Heel jammer. Vind hem in potentie beste linksback van Ajax. Ook jammer voor PEC, was vaste waarde maar zal daar wel meer kunnen verdienen en is bovendien soort van stap hoger op. Gaat tenslotte niets boven Groningen, toch? ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Topografisch gezien niet. Voor de rest...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 mei 2017 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sneijder? Laat lekker blijven daar. Galatasaray heeft dan wel meer poen dan Ajax, maar Ajax is momenteel echt een beter elftal dan hun en daar kan Sneijder al steeds moeilijker aanhaken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het mooiste nieuws van deze zaterdag is dat Onana hoogstwaarschijnlijk snel zijn contract gaat verlengen. Erg goed nieuws. Nu hopen dat Sanchez ook blijft en De Ligt zijn talent helemaal gaat waarmaken volgend jaar en we zitten centraal achterin helemaal goed! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En Sneijder mag net als Van der Vaart van mij ook wegblijven! Nog vaker de privé over de vloer dan een voetbalblad!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2017 - 16:13 schreef Ajax Warrior het volgende:Het mooiste nieuws van deze zaterdag is dat Onana hoogstwaarschijnlijk snel zijn contract gaat verlengen. Erg goed nieuws. Nu hopen dat Sanchez ook blijft en De Ligt zijn talent helemaal gaat waarmaken volgend jaar en we zitten centraal achterin helemaal goed! En Tete dan? Overmars zegt dat hij weg wilt en Tete zegt dat hij wil blijven? Media ok maar blijft verwarrend. Hoop Eigenlijk dat hij blijft. Veltman mag van mij dan wel vertrekken.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2017 - 18:36 schreef Hummel10 het volgende:[..] En Tete dan? Overmars zegt dat hij weg wilt en Tete zegt dat hij wil blijven? Media ok maar blijft verwarrend. Hoop Eigenlijk dat hij blijft. Veltman mag van mij dan wel vertrekken.. Ik hoop vooral dat Tête donderdag speelt. Alleen dat zal wel niet. Die speelt momenteel echt stukken beter. |
|
|
|
|
Ajax30
|
|
|
Ik denk alleen Klaassen en riedewald (Jullie Zijn ook niet Posetief) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Omdat als je alles leest, 90% doet alsof we er al zijn en dat slaat gewoon nergens op. Evenals we die EL wel even winnen, waarschijnlijk wacht United als je door zou gaan. Niet onmogelijk maar zeker loodzwaar. Krijgen amper goals tegen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2017 - 18:36 schreef Hummel10 het volgende:[..] En Tete dan? Overmars zegt dat hij weg wilt en Tete zegt dat hij wil blijven? Media ok maar blijft verwarrend. Hoop Eigenlijk dat hij blijft. Veltman mag van mij dan wel vertrekken.. Staat Tete centraal achterin dan?
Buiten dat om hoop ik natuurlijk wel dat Tete blijft. Is een enorm talent die zeker nog kan groeien. Hoe er echter met hem is omgegaan door Ajax verdient geen schoonheidsprijs!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax hangt prijskaartje van 25 miljoen aan Klaassen
Het Europese succes van Ajax brengt de kopstukken van het elftal kort voor de zomer vol in de schijnwerpers. De belangstelling voor aanvoerder Davy Klaassen groeit, nu ook Ronald Koeman de veel scorende middenvelder als een serieuze optie ziet voor het middenveld van Everton. Aan de 24-jarige international hangt een prijskaartje van meer dan 25 miljoen euro.
Hoeveel miljoenen Klaassen gaat opbrengen, hangt af van hoeveel clubs zich werkelijk voor hem melden. Op het moment dat er meer dan één gegadigde is, heeft dat een gunstig effect op de transferprijs. Ajax en de speler komen in dat geval in een leunstoel. Het bezoek van Koeman aan de ArenA bij de galavoorstelling van Ajax tegen Olympique Lyon heeft meer clubs in Engeland wakker geschud.
Sterke middenvelder Koeman zoekt een sterke middenvelder met scorend vermogen. Het Engelse talent Ross Barkley weigert zijn contract te verlengen en kan naar Tottenham Hotspur verhuizen. Wayne Rooney wil graag terugkeren naar zijn oude club, maar de Engelse routinier verdient 300.000 euro per week en is onder José Mourinho bankzitter geworden bij Manchester United. Klaassen heeft dit seizoen in 49 wedstrijden al twintig goals gemaakt, al zeggen prestaties in de Eredivisie Engelse clubs weinig. Het gaat om wat spelers in Europese topwedstrijden presteren.
Afwijzend Als Ajax erin slaagt deze zomer één speler te verkopen voor minimaal 20 miljoen euro – Klaassen staat niet op voorhand afwijzend tegenover een buitenlandse transfer, maar sluit zich daar tot de eventuele finale volledig vanaf – is het hele elftal dat door technisch directeur Marc Overmars is samengesteld meteen betaald. De ploeg die tegen Lyon thuis in het veld stond kostte namelijk in zijn totaliteit nog geen 20 miljoen. Bron |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
25 miljoen is gewoon een lachertje, veel en veel te weinig, als Ajax de finale haalt van de EL, dan is dat in het veld onder de leiding geweest van de 24 jarige Klaassen. Als zon jongen vanaf Monaco ofzo die kant op zou gaan had ie 50 miljoen plus gekost.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Dolberg is niet meer te houden, 40 miljoen is een koopje voor een topclub. Daarvoor krijgen ze dan de beste nummer 9 in potentie van Europa.
Huntelaar als vervanger halen. Sierhuis doorschuiven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
En je hebt Cassiera die vaak wordt overgeslagen. Hebben mensen het al opgegeven met hen?
Zelfde geld voor Zivkovic trouwens. Ook nog van Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 09:20 schreef NatjosFC het volgende:En je hebt Cassiera die vaak wordt overgeslagen. Hebben mensen het al opgegeven met hen? Zelfde geld voor Zivkovic trouwens. Ook nog van Ajax. Zivko heb ik wel afgeschreven. Casseirra niet, maar ze moeten met hem echt werken aan schotkracht en traptechniek voordat hij een serieuze optie wordt voor Ajax 1. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 08:23 schreef remco k het volgende:25 miljoen is gewoon een lachertje, veel en veel te weinig, als Ajax de finale haalt van de EL, dan is dat in het veld onder de leiding geweest van de 24 jarige Klaassen. Als zon jongen vanaf Monaco ofzo die kant op zou gaan had ie 50 miljoen plus gekost.. Dat is hetzelfde voor spelers in de subtop van de Eredivisie. Probleem is dat deze spelers niet gewend zijn om elke week een top wedstrijd te spelen en daardoor is de prijs lager. Ook de lengte van het doorlopende contract is bepalend. Maargoed 25 miljoen is niet verkeerd in mijn ogen. Ik hoop dat elke top speler van Ajax ook echt een topper wordt waar hij naar toe gaat. Dan krijgt Ajax een betere naam en kan je op den duur meer vragen voor je spelers. Suarez vind ik een mooi voorbeeld, maar ook Milik deed het goed en Eriksen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 09:18 schreef JOOD het volgende:Dolberg is niet meer te houden, 40 miljoen is een koopje voor een topclub. Daarvoor krijgen ze dan de beste nummer 9 in potentie van Europa. Huntelaar als vervanger halen. Sierhuis doorschuiven. We hadden het over Klaassen..
Dolberg zou nog te houden moeten zijn. Niet eens alles gespeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 09:51 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Dat is hetzelfde voor spelers in de subtop van de Eredivisie. Probleem is dat deze spelers niet gewend zijn om elke week een top wedstrijd te spelen en daardoor is de prijs lager. Ook de lengte van het doorlopende contract is bepalend. Maargoed 25 miljoen is niet verkeerd in mijn ogen. Ik hoop dat elke top speler van Ajax ook echt een topper wordt waar hij naar toe gaat. Dan krijgt Ajax een betere naam en kan je op den duur meer vragen voor je spelers. Suarez vind ik een mooi voorbeeld, maar ook Milik deed het goed en Eriksen. Dat is zeker waar, maar je moet het ook gewoon durven vragen, Monaco speelt ook amper top wedstrijden, en vraagt het ook.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Voor een Klaassen moet je gewoon 50 miljoen vragen hoor. Je zal het niet krijgen waarschijnlijk, maar je begint de onderhandelingen iniedergeval goed.
Vraag is alleen wel of dat wel helemaal fair is tegenover die jongen zelf, omdat je een hoop clubs op voorhand afschrikt met zo een vraagprijs.
Dolberg idem. Over 1 of 2 jaar. Zal dit seizoen nog niet weggaan verwacht ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 mei 2017 door Jaccio -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 04 mei 2017 - 08:30 schreef NatjosFC het volgende:Zwaar oneens. Hoop nog steeds dat die verkocht wordt. Maakt te weinig goals en hoe hij met zn kansen omspringt bied geen hoop. Als je zijn goal van gister ook terugziet, dan zie je hoeveel geluk ie heeft en dat wat ie doet ook best slecht is. Die andere kansen speelt ie terug op de keeper. Ik snap totaal niet waarom mensen zn speler willen behouden. Ja hij doet wel leuke dingen. Maar hij heeft geen rendement. Door zijn dreiging en acties krijgen andere meer kans om te scooren.Het is gewoon een goede buitenspeler daarom houden. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2017 - 18:36 schreef Hummel10 het volgende:[..] En Tete dan? Overmars zegt dat hij weg wilt en Tete zegt dat hij wil blijven? Media ok maar blijft verwarrend. Hoop Eigenlijk dat hij blijft. Veltman mag van mij dan wel vertrekken.. Inderdaad Veltman vertrekken Tete op zijn plek. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 10:10 schreef remco k het volgende:[..] We hadden het over Klaassen.. Dolberg zou nog te houden moeten zijn. Niet eens alles gespeeld.. Ik verwacht echt serieus geld deze zomer voor Dolberg. Dan zou het ook niet slim zijn als hij blijft, tweezijdig.
Voor wat betreft Klaassen, ik denk dat hij eerder tegen de 35 dan 25 miljoen aanzit. Hem vervangen wordt nog een hele klus vrees ik. Of je moet Sneijder oppikken en af en toe op de bank durven zetten. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 10:25 schreef p111 het volgende:[..] Door zijn dreiging en acties krijgen andere meer kans om te scooren.Het is gewoon een goede buitenspeler daarom houden. Het is een redelijk tot goede buitenspeler, maar er zijn veel betere te vinden hoor. Alle vertrouwen gekregen, kansen genoeg gehad. Keer op keer net niet of net wel (met gruwelijk veel geluk.). Helaas voor hem zijn er betere. Dat wil niet zeggen dat we hem moeten verkopen, maar een gerichtte aankoop op zijn positie (Chucky bijvoorbeeld) is een verbetering voor Ajax. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 10:11 schreef remco k het volgende:[..] Dat is zeker waar, maar je moet het ook gewoon durven vragen, Monaco speelt ook amper top wedstrijden, en vraagt het ook.. Klopt, je moet het idd durven, want Porto en Benfica vragen altijd de hoofdprijs en krijgen dat ook vaak, mede omdat ze aardig presteren in de CL. Dus winst EL is een lekkere manier om de prijs op te drijven. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Maar als we de EL winnen, dan denk ik dat Klaassen alleen zal vertrekken als er een top club komt met een flink salaris. Anders zal hij zeker nog een jaar blijven, want we spelen dan CL. Ik denk dat iedereen zal blijven in dat geval, zelfs Tete.
Ook al gebeurde in 1992 hetzelfde, iedereen ging weg na de Uefa cup winst (Jonk, Bergkamp etc)en ik kan me nog herinneren dat ene Vink ook wegging bij Ajax, omdat er geen versterking kwam in zijn ogen. En boem in 1995 wonnen we de CL met jeugd exponenten. Een herhaling zou zo leuk zijn, maar die droom lijkt echt onmogelijk. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2017 - 12:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Staat Tete centraal achterin dan? Buiten dat om hoop ik natuurlijk wel dat Tete blijft. Is een enorm talent die zeker nog kan groeien. Hoe er echter met hem is omgegaan door Ajax verdient geen schoonheidsprijs! Veltman wel dan? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2017 - 19:24 schreef Loetje het volgende:[..] Ik hoop vooral dat Tête donderdag speelt. Alleen dat zal wel niet. Die speelt momenteel echt stukken beter. Ik hoop het ook Tete speelt beter en meer potentie. Lekker bij laten tekenen ook. |
|
|
|
|
Wanderlei Silva
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 12:43 schreef Ajax we love you het volgende:Maar als we de EL winnen, dan denk ik dat Klaassen alleen zal vertrekken als er een top club komt met een flink salaris. Anders zal hij zeker nog een jaar blijven, want we spelen dan CL. Ik denk dat iedereen zal blijven in dat geval, zelfs Tete. Ook al gebeurde in 1992 hetzelfde, iedereen ging weg na de Uefa cup winst (Jonk, Bergkamp etc)en ik kan me nog herinneren dat ene Vink ook wegging bij Ajax, omdat er geen versterking kwam in zijn ogen. En boem in 1995 wonnen we de CL met jeugd exponenten. Een herhaling zou zo leuk zijn, maar die droom lijkt echt onmogelijk. Bergkamp en Jonk bleven toen nog een jaar bij Ajax, en die vergelijking gaat niet helemaal op, omdat we nu juist die jeugd exponenten hebben, dit zijn echt hele andere tijden dan toen, ik ben bang dat we nooit een goed elftal bij elkaar kunnen houden die tot de finale van de CL kunnen reiken, dan moet je echt dit elftal in 2 jaar 90% intact kunnen houden aangevuld met jeugd en aankopen en in deze tijd lijkt me dat niet meer mogelijk. Ik ben al blij en verrast wat Bosz met Ajax kan doen in één jaar tijd, ik had alle vertrouwen in hem, die heeft hij meer dan uitbetaald... |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 12:43 schreef Ajax we love you het volgende:Maar als we de EL winnen, dan denk ik dat Klaassen alleen zal vertrekken als er een top club komt met een flink salaris. Anders zal hij zeker nog een jaar blijven, want we spelen dan CL. Ik denk dat iedereen zal blijven in dat geval, zelfs Tete. Ook al gebeurde in 1992 hetzelfde, iedereen ging weg na de Uefa cup winst (Jonk, Bergkamp etc)en ik kan me nog herinneren dat ene Vink ook wegging bij Ajax, omdat er geen versterking kwam in zijn ogen. En boem in 1995 wonnen we de CL met jeugd exponenten. Een herhaling zou zo leuk zijn, maar die droom lijkt echt onmogelijk. En hij zou groot gelijk hebben! Mooie club, aanvoerder, Bosz speelt heerlijk voetbal voor hem, CL, kampioenschap en beker om voor te spelen. Dan zou ik ook nog best een jaartje durven wachten. Zou mooi zijn voor het NL voetbal! |
|
|
|
|
Wanderlei Silva
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 18:32 schreef JOOD het volgende:[..] En hij zou groot gelijk hebben! Mooie club, aanvoerder, Bosz speelt heerlijk voetbal voor hem, CL, kampioenschap en beker om voor te spelen. Dan zou ik ook nog best een jaartje durven wachten. Zou mooi zijn voor het NL voetbal! Voor onze NL beker blijft hij niet hoor;-) Maar als we de EL winnen, Europese supercup, ChamL En als we geen kampioen worden, kan hij daar weer vol voor gaan volgend seizoen.. Zou mooi zijn dit scenario;) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 19:04 schreef Wanderlei Silva het volgende:[..] Voor onze NL beker blijft hij niet hoor;-) Maar als we de EL winnen, Europese supercup, ChamL En als we geen kampioen worden, kan hij daar weer vol voor gaan volgend seizoen.. Zou mooi zijn dit scenario;) Tja de supercup en dan meteen pakken die prijs :-) MAar laten we eerst Donderdag even spelen en hopen dat Lyon een offday heeft |
|
|
|
|
Wanderlei Silva
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 19:49 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Tja de supercup en dan meteen pakken die prijs :-) MAar laten we eerst Donderdag even spelen en hopen dat Lyon een offday heeft Eerder hopen dat wij scherp zijn, en weer ons dag hebben Donderdag;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 09:20 schreef NatjosFC het volgende:En je hebt Cassiera die vaak wordt overgeslagen. Hebben mensen het al opgegeven met hen? Zelfde geld voor Zivkovic trouwens. Ook nog van Ajax. Die eerste heeft meer potentie dan wie dan ook denkt. Zievie is het gewoon niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 14:46 schreef Wanderlei Silva het volgende:[..] Bergkamp en Jonk bleven toen nog een jaar bij Ajax, en die vergelijking gaat niet helemaal op, omdat we nu juist die jeugd exponenten hebben, dit zijn echt hele andere tijden dan toen, ik ben bang dat we nooit een goed elftal bij elkaar kunnen houden die tot de finale van de CL kunnen reiken, dan moet je echt dit elftal in 2 jaar 90% intact kunnen houden aangevuld met jeugd en aankopen en in deze tijd lijkt me dat niet meer mogelijk. Ik ben al blij en verrast wat Bosz met Ajax kan doen in één jaar tijd, ik had alle vertrouwen in hem, die heeft hij meer dan uitbetaald... Je kan je zinnen gewoon doortypen hoor! Hoef je niet continu op enter te drukken! |
|
|
|