|
|
Wanderlei Silva
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 07:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Je kan je zinnen gewoon doortypen hoor! Hoef je niet continu op enter te drukken! Ik heb een enter fetisj, dus word moeilijk, maar ik doe mn best;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee, jij hebt een andere fetisj maar daar laat ik me maar niet over uit!! |
|
|
|
|
Wanderlei Silva
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 08:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee, jij hebt een andere fetisj maar daar laat ik me maar niet over uit!! Klopt, de F5 knop is een goede tweede.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 07:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Je kan je zinnen gewoon doortypen hoor! Hoef je niet continu op enter te drukken! Cj.... Ik weet al wie het is... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 08:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee, jij hebt een andere fetisj maar daar laat ik me maar niet over uit!! Exact. En wel meer ook. Meteen weer als vanouds trouwens |
|
|
|
|
Wanderlei Silva
|
|
|
quote: Dat ik hier wat mot heb gehad, ja verdiende ook niet de schoonheidsprijs Al was ik niet de enige schuldige, maar steek hand in eigen boezem. Maar ja, dat is alweer wat jaartjes geleden ik ben hier gewoon om over voetbal te praten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 09:12 schreef Wanderlei Silva het volgende:[..] Dat ik hier wat mot heb gehad, ja verdiende ook niet de schoonheidsprijs Al was ik niet de enige schuldige, maar steek hand in eigen boezem. Maar ja, dat is alweer wat jaartjes geleden ik ben hier gewoon om over voetbal te praten. Vandaar al die lieve PB's naar supporters van F afgelopen weekend?? |
|
|
|
|
Wanderlei Silva
|
|
|
quote: Ow heb met een aantal goede gesprekken, berichten gingen niet over leedvermaak enz. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 09:39 schreef Wanderlei Silva het volgende:[..] Ow heb met een aantal goede gesprekken, berichten gingen niet over leedvermaak enz. Niet? Misschien dat masker afzetten en gewoon normaal gedrag vertonen! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 07:31 schreef Loetje het volgende:[..] Die eerste heeft meer potentie dan wie dan ook denkt. Zievie is het gewoon niet. Dat is dan wel weer heel veel vertrouwen. Vind Cassiera afmakend nog niet zo sterk. Waarom zie jij een topspits in hem? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 09:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] Dat is dan wel weer heel veel vertrouwen. Vind Cassiera afmakend nog niet zo sterk. Waarom zie jij een topspits in hem? Die jongen komt net binnen, moet wennen aan de omgeving en dergelijke. Waarom mensen hem al afschrijven snap ik niet. Daarnaast heeft Ajax vanaf minuut 1 aangegeven dat hij er niet direct zou staan. Sanchez is een heel ander verhaal, was al een beest en heeft die aanpassingsproblemen niet gehad. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 mei 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Wanderlei Silva
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 09:47 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Niet? Misschien dat masker afzetten en gewoon normaal gedrag vertonen! Ik gedraag me normaal, geen masker nodig. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Lees dat Ajax een bod van 40 miljoen voor Schanez kan verwachten.
Pff 40 miljoen, vorig jaar voor 4 miljoen gekocht. Maar toch liever verkopen we hem niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 mei 2017 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 12:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Lees dat Ajax een bod van 40 miljoen voor Schanez kan verwachten. Pff 40 miljoen, vorig jaar voor 4 miljoen gekocht. Maar toch liever verkopen we hem niet Al dat gelul over transfers, ik snap dat niet zo goed, allemaal om mensen te lokken naar hun pagina en dan kunnen ze geld verdienen. Zelfs als is er geen nieuws, dan maken ze nieuws. Het is de hedendaagse "pers".
Ik heb het helemaal gehad met al die onzin verhalen van die nep reporters |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 12:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Lees dat Ajax een bod van 40 miljoen voor Schanez kan verwachten. Pff 40 miljoen, vorig jaar voor 4 miljoen gekocht. Maar toch liever verkopen we hem niet Voor 40 miljoen zou ik hem gewoon laten gaan denk ik. Al betwijfel ik of dat op tafel komt. Ik denk dat hij nog wel een jaartje blijft. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 10:01 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Die jongen komt net binnen, moet wennen aan de omgeving en dergelijke. Waarom mensen hem al afschrijven snap ik niet. Daarnaast heeft Ajax vanaf minuut 1 aangegeven dat hij er niet direct zou staan. Sanchez is een heel ander verhaal, was al een beest en heeft die aanpassingsproblemen niet gehad. Toch had ik verwacht dat hij iets meer minuten zou maken. Komt natuurlijk door de goede vorm van Dolberg en Traore, maar ongeveer 300 minuten eredivisie op een seizoen vind ik niet heel veel. En ik snap wat je zegt hoor, maar ik had gewoon meer verwacht.
In de Jupiler League doet hij het wel goed in ieder geval. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Stel dat we deze zomer Klaassen, Sanchez en Dolberg verkopen voor 60-80 miljoen in totaal.
Wie koop je dan?
Ik zou het bij Suarez gaan proberen, geeft ieder jaar aan terug te willen keren en als dat volgend jaar zou zijn geeft het hoop voor in de CL. Kan mooi in plaats van Youness op links spelen.
Huntelaar terughalen, vervanger voor Dolberg.
Als dan ook nog Sneijder terug zou willen komen voor de ervaring en klasse heb je je selectie redelijk op peil lijkt me..
Dan jassen we die 60-80 miljoen er toch lekker in 1-2 jaar doorheen? Nu heb je uitzonderlijk talent, nu moet je gas geven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 20:24 schreef JOOD het volgende:Stel dat we deze zomer Klaassen, Sanchez en Dolberg verkopen voor 60-80 miljoen in totaal. Wie koop je dan? Ik zou het bij Suarez gaan proberen, geeft ieder jaar aan terug te willen keren en als dat volgend jaar zou zijn geeft het hoop voor in de CL. Kan mooi in plaats van Youness op links spelen. Huntelaar terughalen, vervanger voor Dolberg. Als dan ook nog Sneijder terug zou willen komen voor de ervaring en klasse heb je je selectie redelijk op peil lijkt me.. Dan jassen we die 60-80 miljoen er toch lekker in 1-2 jaar doorheen? Nu heb je uitzonderlijk talent, nu moet je gas geven. Suarez heeft afgelopen jaar een contract getekend voor 24 miljoen geloof ik. Die is op de top van zijn kunnen en net zo onhaalbaar als Messi en Ronaldo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Huntelaar is klaar. Die kan leuk als pinchhitter komen maar meer niet. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 20:38 schreef remco k het volgende:[..] Suarez heeft afgelopen jaar een contract getekend voor 24 miljoen geloof ik. Die is op de top van zijn kunnen en net zo onhaalbaar als Messi en Ronaldo. Dan zit er maar 1 ding op, niemand verkopen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 20:38 schreef remco k het volgende:[..] Suarez heeft afgelopen jaar een contract getekend voor 24 miljoen geloof ik. Ja, salaris. Per jaar. Het jaarlijkse salarisbudget van Ajax is 21 miljoen. Dat even ter illustratie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 22:05 schreef Eide het volgende:[..] Ja, salaris. Per jaar. Het jaarlijkse salarisbudget van Ajax is 21 miljoen. Dat even ter illustratie. Jup. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
maar zn vraag vind ik niet zo gek.
Denk dat je Klaassen en Dolberg en Sanchez kunt vervangen met wat je in huis hebt. Nouri/ vd Beek -> Klaassen Cassiera -> Cassiera Sanchez -> Riedewald en de Ligt dan RCV of Viergever weer RCV.
Huntelaar halen als 2e spits en dan Cassiera de kans gunnen. Anders enige optie in de eredivisie vind ik anders Enes Unal. Anders weet ik het niet.
Maar ik ga er vanuit dat ze iig niet alle 3 gaan, maar er zullen ook anderen gaan en er gaat ook echt wel wat bijkomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 mei 2017 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Gaat er iemand weg?
Dat vraag ik mij echt af!
Dat er interesse is, dat lijkt mij duidelijk maar ik denk niet dat er niemand gaat. Omdat ze ook wel weten dat er volgend jaar opnieuw kunnen gaan, zeker als ze dit ook in de CL laten zien. Als ze het niet laten zien dan zijn ze het echt niet vergeten maar dan waren ze nog niet uitgeleerd.
Het is gewoon beter voor de spelers om gewoon te blijven, de spelers krijgen echt nog wel de mogelijkheid om veel geld te verdienen.
Overigens als ze zondag geen kampioen worden dan hebben ze het allerhoogste wat je in nederland kan krijgen niet gepakt. Doordat je bijvoorbeeld niet van excelsior won. |
|
|
|
|
Wanderlei Silva
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 01:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Gaat er iemand weg? Dat vraag ik mij echt af! Dat er interesse is, dat lijkt mij duidelijk maar ik denk niet dat er niemand gaat. Omdat ze ook wel weten dat er volgend jaar opnieuw kunnen gaan, zeker als ze dit ook in de CL laten zien. Als ze het niet laten zien dan zijn ze het echt niet vergeten maar dan waren ze nog niet uitgeleerd. Het is gewoon beter voor de spelers om gewoon te blijven, de spelers krijgen echt nog wel de mogelijkheid om veel geld te verdienen. Overigens als ze zondag geen kampioen worden dan hebben ze het allerhoogste wat je in nederland kan krijgen niet gepakt. Doordat je bijvoorbeeld niet van excelsior won. Tete en Riedewald gaan denk ik, Tete contract tot 2018 als ik het goed heb, die gaat niet bijtekenen. Traore gaat natuurlijk weg, maar we hebben Kluivert en Neres. Geruchten van 40 miljoen voor Sanchez, Chelsea, Bayern, ze staan in de rij, wij hebben geen noodzaak om te verkopen. Dus alleen de jackpot! Maar Ajax denkt ook, 40+ miljoen, wat eigen geld erbij en we kunnen de Arena kopen, wellicht van de beurs af. Everton heeft hevige interesse in Klaassen, en wie niet.
Nee, ik denk dat er echt spelers weggaan bij Ajax, helaas.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 10:01 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Die jongen komt net binnen, moet wennen aan de omgeving en dergelijke. Waarom mensen hem al afschrijven snap ik niet. Daarnaast heeft Ajax vanaf minuut 1 aangegeven dat hij er niet direct zou staan. Sanchez is een heel ander verhaal, was al een beest en heeft die aanpassingsproblemen niet gehad. Afschrijven niet maar hij heeft nog niet veel bijzonders laten zien. Soms zie je direct het talent ervan af spatten bv Kluivert,Dolberg. Dat heb ik bij Cassierra (nog) niet gezien. Neres overigens ook nog niet echt. Zegt niet dat ze niet kunnen voetballen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat gaat Ajax nooit doen. Aan ongelukkige spelers die je uit contract laat lopen heb je ook niets. Ajax zal altijd verkopen tegen de juiste prijs. Belangrijker is hoe ze het opvangen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 23:56 schreef NatjosFC het volgende:maar zn vraag vind ik niet zo gek. Denk dat je Klaassen en Dolberg en Sanchez kunt vervangen met wat je in huis hebt. Nouri/ vd Beek -> Klaassen Cassiera -> Cassiera Sanchez -> Riedewald en de Ligt dan RCV of Viergever weer RCV. Huntelaar halen als 2e spits en dan Cassiera de kans gunnen. Anders enige optie in de eredivisie vind ik anders Enes Unal. Anders weet ik het niet. Maar ik ga er vanuit dat ze iig niet alle 3 gaan, maar er zullen ook anderen gaan en er gaat ook echt wel wat bijkomen. Unal in van City gehuurd dus wordt hem nooit. Haller en Huntelaar lijkt me dan eerder een optie. Of Sierhuis, Zivkovic, Cassierra en Huntelaar laten strijden voor de basis. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
10 miljoen voor Traore?? Ophalen die handel. 5 jaar vastleggen en lekker 'echt' mee laten doen.
Zegt iemand die gruwelijk kritisch is/was op hem. Voornaamste daarvoor is omdat hij gehuurd is. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 07:12 schreef Hummel10 het volgende:[..] Unal in van City gehuurd dus wordt hem nooit. Haller en Huntelaar lijkt me dan eerder een optie. Of Sierhuis, Zivkovic, Cassierra en Huntelaar laten strijden voor de basis. Unal moet wel kunnen. De meesten van dat soort spelers worden uiteindelijk verkocht. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 13:22 schreef JOOD het volgende:10 miljoen voor Traore?? Ophalen die handel. 5 jaar vastleggen en lekker 'echt' mee laten doen. Zegt iemand die gruwelijk kritisch is/was op hem. Voornaamste daarvoor is omdat hij gehuurd is. Vind ik veel te veel voor hem. Met Neres is er ook al een vervanger en daarachter heb je nog andere jeugdspelers. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Voor 10 miljoen zie ik Traoré ook wel zitten. Kan op 9 en op 7 en is bewezen goed genoeg. Bovendien is 10 miljoen een bedrag dat je wel terug krijgt waarschijnlijk. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 15:49 schreef NatjosFC het volgende:[..] Unal moet wel kunnen. De meesten van dat soort spelers worden uiteindelijk verkocht. Daar heb je wel gelijk in.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 16:55 schreef Eide het volgende:Voor 10 miljoen zie ik Traoré ook wel zitten. Kan op 9 en op 7 en is bewezen goed genoeg. Bovendien is 10 miljoen een bedrag dat je wel terug krijgt waarschijnlijk. Zo als hij laatste weken speelt kun je hem er goed bij hebben en is 10 miljoen ook nog te overzien. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 16:55 schreef Eide het volgende:Voor 10 miljoen zie ik Traoré ook wel zitten. Kan op 9 en op 7 en is bewezen goed genoeg. Bovendien is 10 miljoen een bedrag dat je wel terug krijgt waarschijnlijk. Maar wat doen we dan met Neres? Dan heb je 15 miljoen uitgegeven voor iemand die op de bank zit. Achter Neres is er ook nog eens goede aanwas die wacht op een kans.
Bovendien heb je voor de spits ook Cassiera nog die een afwezige Dolberg kan opvangen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 17:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] Maar wat doen we dan met Neres? Dan heb je 15 miljoen uitgegeven voor iemand die op de bank zit. Achter Neres is er ook nog eens goede aanwas die wacht op een kans. Bovendien heb je voor de spits ook Cassiera nog die een afwezige Dolberg kan opvangen. Jij vergelijkt Cassiera en Neres met Traore? Totaal verschillende spelers. Traore is zeker 20 miljoen waard, waarschijnlijk wel 30 in deze vreemde voetbalwereld. Vandaar dat ik 10 miljoen echt een koopje vind.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 mei 2017 door JOOD -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 18:47 schreef JOOD het volgende:[..] Jij vergelijkt Cassiera en Neres met Traore? Totaal verschillende spelers. Traore is zeker 20 miljoen waard, waarschijnlijk wel 30 in deze vreemde voetbalwereld. Vandaar dat ik 10 miljoen echt een koopje vind. Ik vergelijk ze helemaal niet. Het zijn simpelweg spelers die op zijn posities kunnen spelen. En je hebt ook al 20 miljoen, totale som van die twee spelers, geinvesteerd in die jongens. Lijkt me zonde omdat zo weg te gooien en Neres nog een jaar alleen maar laten invallen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 18:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ik vergelijk ze helemaal niet. Het zijn simpelweg spelers die op zijn posities kunnen spelen. En je hebt ook al 20 miljoen, totale som van die twee spelers, geinvesteerd in die jongens. Lijkt me zonde omdat zo weg te gooien en Neres nog een jaar alleen maar laten invallen. Youness moven dan. Dit jaar genoeg vertrouwen gekregen van Bosz..
Kluivert is nog superjong. Scherm ze nou eens af en geef ze ook echt 2-3 jaar om te wennen. Anders is hij volgend jaar ook in een keer een slechte voetballer..
Dolberg vertrekt, die kans is redelijk groot. Youness heeft het niet laten zien dit jaar. Dan heb je nog Neres en Kluivert over.
Traore is ook nog superjong. Heeft wel laten zien over buitengewone kwaliteiten te beschikken. Kent Bosz, kent het spel. Zal vanaf minuut 1 vrij gaan spelen als er geen druk van 'gehuurd' om zijn schouders hangt. Is ten aller tijden minimaal 10 miljoen waard. Ik denk zelf tussen de 20 en 30 als je naar zijn leeftijd, huidige club en talent kijkt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 17:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] Maar wat doen we dan met Neres? Dan heb je 15 miljoen uitgegeven voor iemand die op de bank zit. Achter Neres is er ook nog eens goede aanwas die wacht op een kans. Bovendien heb je voor de spits ook Cassiera nog die een afwezige Dolberg kan opvangen. Ik vind dat je Traore alleen moet halen als Dolberg vertrekt, Traore heeft pas goede potten gespeeld toen hij bij de blessure van Dolberg op 9 ging spelen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 09:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] Dat is dan wel weer heel veel vertrouwen. Vind Cassiera afmakend nog niet zo sterk. Waarom zie jij een topspits in hem? Omdat die de rest namelijk al goed beheerst. Goede looplijnen, sterk aan de bal en in de lucht en heeft overzicht. Dat is vrij compleet vind ik. Nu het afmaken nog |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 20:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dat je Traore alleen moet halen als Dolberg vertrekt, Traore heeft pas goede potten gespeeld toen hij bij de blessure van Dolberg op 9 ging spelen.. Als je hem kunt kopen gaat het ook om zijn potentie en toekomst. Daar lijkt me toch geen twijfel over? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 20:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dat je Traore alleen moet halen als Dolberg vertrekt, Traore heeft pas goede potten gespeeld toen hij bij de blessure van Dolberg op 9 ging spelen.. Eens, Traore zou een hele goede vervanger zijn voor Dolberg. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 20:51 schreef JOOD het volgende:[..] Als je hem kunt kopen gaat het ook om zijn potentie en toekomst. Daar lijkt me toch geen twijfel over? dan kun je er zoveel halen vanwege hun potentie. Ajax heeft ook heel veel potentie in huis en dat kan niet nu al niet eens allemaal spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 20:51 schreef JOOD het volgende:[..] Als je hem kunt kopen gaat het ook om zijn potentie en toekomst. Daar lijkt me toch geen twijfel over? Sorry hoor, maar hij heeft dit seizoen alleen de laatste 6 a 8 wedstrijden naar behoren gepresteerd, daarvoor was het 1 groot drama en stond zijn basis plaats constant ter discussie.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 20:57 schreef remco k het volgende:[..] Sorry hoor, maar hij heeft dit seizoen alleen de laatste 6 a 8 wedstrijden naar behoren gepresteerd, daarvoor was het 1 groot drama en stond zijn basis plaats constant ter discussie.. Omdat een huurling toegevoegde waarde moet hebben. Ik ben misschien nog wel het meest sceptisch van allemaal. Maar kun je hem beter maken... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 20:57 schreef remco k het volgende:[..] Sorry hoor, maar hij heeft dit seizoen alleen de laatste 6 a 8 wedstrijden naar behoren gepresteerd, daarvoor was het 1 groot drama en stond zijn basis plaats constant ter discussie.. Mee eens |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 mei 2017 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 20:57 schreef remco k het volgende:[..] Sorry hoor, maar hij heeft dit seizoen alleen de laatste 6 a 8 wedstrijden naar behoren gepresteerd, daarvoor was het 1 groot drama en stond zijn basis plaats constant ter discussie.. Dit klopt, maar voor 10 miljoen zou ik hem toch even ophalen, maar dat gaat Ajax niet doen, die kunnen zijn salaris niet betalen. |
|
|
|