|
|
wvb
|
|
|
Ik heb enkele keren gesproken over tactische fouten van Peter Bosz: opstellen van Veltman i.p.v. Tete. Ik moet me toch even excuseren, een pas op de plaats maken, het zal vermoedelijk ook te maken hebben met zijn zaken waarnemer: Mino Raiola: voetbal makelaar, een van de allergrootste schurken in de internationale voetbalwereld, ongekend wat die man teweeg brengt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 07:05 schreef Hummel10 het volgende:[..] Afschrijven niet maar hij heeft nog niet veel bijzonders laten zien. Soms zie je direct het talent ervan af spatten bv Kluivert,Dolberg. Dat heb ik bij Cassierra (nog) niet gezien. Neres overigens ook nog niet echt. Zegt niet dat ze niet kunnen voetballen. Ik denk dat Neres en ook Cassierra het nog wel laten zien volgend jaar. Ik vind Cassierra steeds beter tot zijn recht komen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Inmiddels officeel maar wel tot 2021 ipv 2020!
Bron
Heel erg goed nieuws in ieder geval! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 - 18:21 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik denk dat Neres en ook Cassierra het nog wel laten zien volgend jaar. Ik vind Cassierra steeds beter tot zijn recht komen Neres kon je eigenlijk ook nog niet alles van verwachten. Soms zie je wel dat hij iets kan maar helaas nog veel te weinig. 12 miljoen waard weet ik niet.. Cassiera volg ik niet echt wat ik tot nu gezien heb is ook nog niet geweldig.
Las gisteren trouwens dat Haller voor 5/6 miljoen verkocht wordt aan een Duitse club. Voor dit bedrag had het een mooie concurrent Dolberg kunnen zijn.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2017 - 07:11 schreef Hummel10 het volgende:[..] Neres kon je eigenlijk ook nog niet alles van verwachten. Soms zie je wel dat hij iets kan maar helaas nog veel te weinig. 12 miljoen waard weet ik niet.. Cassiera volg ik niet echt wat ik tot nu gezien heb is ook nog niet geweldig. Las gisteren trouwens dat Haller voor 5/6 miljoen verkocht wordt aan een Duitse club. Voor dit bedrag had het een mooie concurrent Dolberg kunnen zijn.. Die gaat echt niet op de bank zitten bij Ajax en dan geef je dus weer geld uit aan een bankzitter terwijl je in potentie dus al een speler hebt van die kwaliteiten. Vind Cassiera niet slecht tot nog, moet alleen meer doen met de kansen. Maar denk dat hij een prima 2e spits is. Denk ook niet dat Utrecht hem voor dat bedrag aan Ajax had verkocht. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik hoor dat Tottenham hun oog heeft laten vallen op Veltman en KLaassen, ik zeg Veltman direct verkopen na de EL en Tete laten bijtekenen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 18 mei 2017 - 11:37 schreef Ajax we love you het volgende:Ik hoor dat Tottenham hun oog heeft laten vallen op Veltman en KLaassen, ik zeg Veltman direct verkopen na de EL en Tete laten bijtekenen Volgens mij zijn de intenties precies andersom. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Lijkt het wel op helaas. Zou dit aan Raiola kunnen liggen? Het druist anders tegen de Ajax filosofie in. Talent opleiden, verkopen, nieuw talent staat al klaar. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Intenties en werkelijkheid zijn in de voetballerij wel vaker omgedraaid |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Geruchtenmolen draait wel over uren. Ben zeer benieuwd hoeveel telefoontjes overmars krijgt. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 18 mei 2017 - 13:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Geruchtenmolen draait wel over uren. Ben zeer benieuwd hoeveel telefoontjes overmars krijgt. IK heb hem net gebeld, maar hij nam niet op ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 18 mei 2017 - 12:56 schreef JOOD het volgende:[..] Lijkt het wel op helaas. Zou dit aan Raiola kunnen liggen? Het druist anders tegen de Ajax filosofie in. Talent opleiden, verkopen, nieuw talent staat al klaar. Zou best nog weleens kunnen ja. Maar als Tete aangeeft te willen blijven zal Raiola niet zoveel kunnen. Aan de andere kant zit Kluivert, als enigste van de selectie verder overigens, ook bij Raiola en die kan wel op speeltijd rekenen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat moet er bij gaan komen komend jaar?
Ik verwacht een enorm drukke zomer.
In mijn optiek moet er sowieso een 2e keeper bij en ik zou graag Padt zien. Zowel op de links, als rechtsback moet er versterkt gaan worden. Tête en of Veltman zullen weggaan en ik hoop dat Ajax daarvoor in Zuid Amerika gaat scouten, net als een eventuele opvolger van Westermann, want die zal ook weg gaan.
Op het middenveld zul je normaal Klaassen kwijtraken. Ik durf daar best Van de Beek erna neer te zetten alleen zou ik wel op zoek gaan naar een controleur.
Voorin zal er een 2e spits komen, maar dan hoop ik wel dat Cassierra verhuurd gaat worden want hij heeft zeker potentie. Verder verwacht ik dat dat Cerny weg zal gaan. Wellicht nog een vleugel erbij. Ik zie namelijk veel toekomst in Neres en Kluivert maar in Younes heb ik wel mijn twijfel.
Dus mijn voorkeur, Doel: Sergio Padt. Verdediging scouten in Zuid-Amerika. Middenveld: Vurnon Anita of Marten de Roon Aanval: Geen idee.
Zo, meer hoef ik er ook niet over kwijt. Laat het weer op me afkomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 mei 2017 door Loetje -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 18 mei 2017 - 19:41 schreef Loetje het volgende:Wat moet er bij gaan komen komend jaar? Ik verwacht een enorm drukke zomer. In mijn optiek moet er sowieso een 2e keeper bij en ik zou graag Padt zien. Zowel op de links, als rechtsback moet er versterkt gaan worden. Tête en of Veltman zullen weggaan en ik hoop dat Ajax daarvoor in Zuid Amerika gaat scouten, net als een eventuele opvolger van Westermann, want die zal ook weg gaan. Op het middenveld zul je normaal Klaassen kwijtraken. Ik durf daar best Van de Beek erna neer te zetten alleen zou ik wel op zoek gaan naar een controleur. Voorin zal er een 2e spits komen, maar dan hoop ik wel dat Cassierra verhuurd gaat worden want hij heeft zeker potentie. Verder verwacht ik dat dat Cerny weg zal gaan. Wellicht nog een vleugel erbij. Ik zie namelijk veel toekomst in Neres en Kluivert maar in Younes heb ik wel mijn twijfel. Dus mijn voorkeur, Doel: Sergio Padt. Verdediging scouten in Zuid-Amerika. Middenveld: Vurnon Anita of Marten de Toon Aanval: Geen idee. Zo, meer hoef ik er ook niet over kwijt. Laat het weer op me afkomen. Ik denk dat volgende week bepaald wordt of het echt druk wordt. Als we winnen, dan zullen Klaassen, Veltman en dergelijke spelers willen vertrekken anders zie ik ze nog wel een seizoen blijven.
Maar er valt nog een pijl op te trekken wat we binnenhalen natuurlijk. Anita en De Roon zijn sowieso niet haalbaar. De Roon is 15 miljoen voor betaald en Anita speelt straks in de PL. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 18 mei 2017 - 19:41 schreef Loetje het volgende:Wat moet er bij gaan komen komend jaar? Ik verwacht een enorm drukke zomer. In mijn optiek moet er sowieso een 2e keeper bij en ik zou graag Padt zien. Zowel op de links, als rechtsback moet er versterkt gaan worden. Tête en of Veltman zullen weggaan en ik hoop dat Ajax daarvoor in Zuid Amerika gaat scouten, net als een eventuele opvolger van Westermann, want die zal ook weg gaan. Op het middenveld zul je normaal Klaassen kwijtraken. Ik durf daar best Van de Beek erna neer te zetten alleen zou ik wel op zoek gaan naar een controleur. Voorin zal er een 2e spits komen, maar dan hoop ik wel dat Cassierra verhuurd gaat worden want hij heeft zeker potentie. Verder verwacht ik dat dat Cerny weg zal gaan. Wellicht nog een vleugel erbij. Ik zie namelijk veel toekomst in Neres en Kluivert maar in Younes heb ik wel mijn twijfel. Dus mijn voorkeur, Doel: Sergio Padt. Verdediging scouten in Zuid-Amerika. Middenveld: Vurnon Anita of Marten de Toon Aanval: Geen idee. Zo, meer hoef ik er ook niet over kwijt. Laat het weer op me afkomen. Wie is Marten de toon? De Roon? Die doet het hartstikke goed in Engeland schijnt daar ook hogerop te kunnen. Onhaalbaar dus..
Padt is degelijk
Verdediging Haps linksback een goede optie.
Aanval hangt er een beetje vanaf wat je zoekt.. Larsson heeft wel kwaliteiten voor die plek concurrent Younes, Huntelaar achter Dolberg, Neres en Kluivert rechts.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 18 mei 2017 - 21:56 schreef Hummel10 het volgende:[..] Wie is Marten de toon? De Roon? Die doet het hartstikke goed in Engeland schijnt daar ook hogerop te kunnen. Onhaalbaar dus.. Padt is degelijk Verdediging Haps linksback een goede optie. Aanval hangt er een beetje vanaf wat je zoekt.. Larsson heeft wel kwaliteiten voor die plek concurrent Younes, Huntelaar achter Dolberg, Neres en Kluivert rechts.. Snap niet dat je geen TD wordt. Neem van mij aan dat Ajax bij winst woensdag heel erg interessant wordt en De Roon degradeert. Dus ben ik nog heel benieuwd.
Die Haps lekker laten blijven. Verdedigend om te janken. En Huntelaar hoef ik al helemaal niet. Niveau moet omhoog en niet omlaag |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 18 mei 2017 - 22:20 schreef Loetje het volgende:[..] Snap niet dat je geen TD wordt. Neem van mij aan dat Ajax bij winst woensdag heel erg interessant wordt en De Roon degradeert. Dus ben ik nog heel benieuwd. Die Haps lekker laten blijven. Verdedigend om te janken. En Huntelaar hoef ik al helemaal niet. Niveau moet omhoog en niet omlaag Huntelaar is gewoon nog interessant hoor voor de Nederlandse competitie en zijn Europese ervaring. Sinkgraven en Viergever zijn wel echte toppers op linksback dan?
De Roon verdient al veel teveel en kan in Engeland hogerop.. Heeft ook 14 miljoen gekost..
Maar jou opties zijn veel beter en ik mag blijkbaar geen mening geven?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 mei 2017 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 18 mei 2017 - 19:41 schreef Loetje het volgende:Wat moet er bij gaan komen komend jaar? Ik verwacht een enorm drukke zomer. In mijn optiek moet er sowieso een 2e keeper bij en ik zou graag Padt zien. Zowel op de links, als rechtsback moet er versterkt gaan worden. Tête en of Veltman zullen weggaan en ik hoop dat Ajax daarvoor in Zuid Amerika gaat scouten, net als een eventuele opvolger van Westermann, want die zal ook weg gaan. Op het middenveld zul je normaal Klaassen kwijtraken. Ik durf daar best Van de Beek erna neer te zetten alleen zou ik wel op zoek gaan naar een controleur. Voorin zal er een 2e spits komen, maar dan hoop ik wel dat Cassierra verhuurd gaat worden want hij heeft zeker potentie. Verder verwacht ik dat dat Cerny weg zal gaan. Wellicht nog een vleugel erbij. Ik zie namelijk veel toekomst in Neres en Kluivert maar in Younes heb ik wel mijn twijfel. Dus mijn voorkeur, Doel: Sergio Padt. Verdediging scouten in Zuid-Amerika. Middenveld: Vurnon Anita of Marten de Roon Aanval: Geen idee. Zo, meer hoef ik er ook niet over kwijt. Laat het weer op me afkomen. Ajax heeft volgens mij al aangegeven dat Norbert Alblas wordt doorgeschoven als 2e keeper. Dat is wel een hele jonge gozer, maar ook een degelijk keeper in mijn ogen.
Achterin is het toch afwachten wat er gaat gebeuren. Alle posities zijn momenteel dubbel bezet maar ik vind de verdedigende spoeling in Jong Ajax dun. Als er daar spelers vertrekken lijkt het aantrekken van vervangers onvermijdelijk.
Op het middenveld zie ik weinig noodzaak om spelers aan te trekken. Alles nu al dubbel bezet met een hele talentvolle lichting in de coulissen. Een eventuele versterking zou inderdaad in de vorm van een CVM moeten komen, hoewel ik denk dat Ajax met Frenkie de Jong en Donny van de Beek twee jongens heeft die dat ook prima kunnen invullen.
Voorin lijkt er wel werk aan de winkel. Ik vind Cerny tegenvallen in zijn prestaties bij Ajax 1, hoewel hij bij Jong Ajax het goed doet. Voor Casseirra eigenlijk hetzelfde, met Sierhuis die hem misschien al wel voorbij is. Als Traore gaat hou je eigenlijk alleen Younes, Dolberg en Kluivert over als Ajax 1 waardige aanvallers. Tenzij vanuit de jeugd een aantal spelers zich razendsnel gaan ontwikkelen is hier voornamelijk werk aan de winkel voor Overmars. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 18 mei 2017 - 22:20 schreef Loetje het volgende:[..] Snap niet dat je geen TD wordt. Neem van mij aan dat Ajax bij winst woensdag heel erg interessant wordt en De Roon degradeert. Dus ben ik nog heel benieuwd. Die Haps lekker laten blijven. Verdedigend om te janken. En Huntelaar hoef ik al helemaal niet. Niveau moet omhoog en niet omlaag En over TD gesproken volgens mij verdedigde jij de aankoop van Westermann... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 07:59 schreef Eide het volgende:[..] Ajax heeft volgens mij al aangegeven dat Norbert Alblas wordt doorgeschoven als 2e keeper. Dat is wel een hele jonge gozer, maar ook een degelijk keeper in mijn ogen. Achterin is het toch afwachten wat er gaat gebeuren. Alle posities zijn momenteel dubbel bezet maar ik vind de verdedigende spoeling in Jong Ajax dun. Als er daar spelers vertrekken lijkt het aantrekken van vervangers onvermijdelijk. Op het middenveld zie ik weinig noodzaak om spelers aan te trekken. Alles nu al dubbel bezet met een hele talentvolle lichting in de coulissen. Een eventuele versterking zou inderdaad in de vorm van een CVM moeten komen, hoewel ik denk dat Ajax met Frenkie de Jong en Donny van de Beek twee jongens heeft die dat ook prima kunnen invullen. Voorin lijkt er wel werk aan de winkel. Ik vind Cerny tegenvallen in zijn prestaties bij Ajax 1, hoewel hij bij Jong Ajax het goed doet. Voor Casseirra eigenlijk hetzelfde, met Sierhuis die hem misschien al wel voorbij is. Als Traore gaat hou je eigenlijk alleen Younes, Dolberg en Kluivert over als Ajax 1 waardige aanvallers. Tenzij vanuit de jeugd een aantal spelers zich razendsnel gaan ontwikkelen is hier voornamelijk werk aan de winkel voor Overmars. Over werk aan de winkel gesproken.... uitzonderingen daargelaten, al jaren lijkt Ajax voornamelijk interesse te hebben in middenvelders en deze zijn er in overvloed zo lijkt het.
Gek genoeg zijn aanvallers heel schaars en een pareltje als Redan loopt dan weer weg en dat is niet omdat hij zich zo gewaardeerd voelde.
Wanneer gaat Ajax het toch leren dat je dergelijke pareltjes moet koesteren.
Is overigens het enige waar ik het destijds oneens over was met Cruijff. De tijden zijn veranderd en natuurlijk moeten talenten voor Ajax willen spelen maar de verhoudingen in de wereld zijn inmiddels scheef gegroeid en de wereld op zich steeds kleiner tov vroeger waar een stap over de grens nog een big deal was.
Laat me graag verrassen door jeugdige aanvallende talenten de komende jaren uit de jeugd van Ajax... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Er lopen echt wel een paar talentvolle jongens hoor. Che Nunnely, Mees de Wit, Kai Sierhuis en Gino Dekker zijn de namen die het meest in het oog springen. Je weet alleen niet of ze door gaan breken en dus is het lastig te bouwen op dat soort jongens.
Daarnaast is en blijft Cerny toch het talent waarvan je hoopt dat die eindelijk gaat doorbreken. Als buitenspeler in 28 duels 15 goals en 8 assists afgeven is gewoon heel erg goed. Hij is de topscorer van Jong Ajax dit seizoen.
Op het middenveld was ik trouwens Carel Eiting vergeten. Die mag rustig in het rijtje talentvolle jonge middenvelders erbij en is een echte CVM.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 mei 2017 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 07:59 schreef Eide het volgende:[..] Ajax heeft volgens mij al aangegeven dat Norbert Alblas wordt doorgeschoven als 2e keeper. Dat is wel een hele jonge gozer, maar ook een degelijk keeper in mijn ogen. Achterin is het toch afwachten wat er gaat gebeuren. Alle posities zijn momenteel dubbel bezet maar ik vind de verdedigende spoeling in Jong Ajax dun. Als er daar spelers vertrekken lijkt het aantrekken van vervangers onvermijdelijk. Op het middenveld zie ik weinig noodzaak om spelers aan te trekken. Alles nu al dubbel bezet met een hele talentvolle lichting in de coulissen. Een eventuele versterking zou inderdaad in de vorm van een CVM moeten komen, hoewel ik denk dat Ajax met Frenkie de Jong en Donny van de Beek twee jongens heeft die dat ook prima kunnen invullen. Voorin lijkt er wel werk aan de winkel. Ik vind Cerny tegenvallen in zijn prestaties bij Ajax 1, hoewel hij bij Jong Ajax het goed doet. Voor Casseirra eigenlijk hetzelfde, met Sierhuis die hem misschien al wel voorbij is. Als Traore gaat hou je eigenlijk alleen Younes, Dolberg en Kluivert over als Ajax 1 waardige aanvallers. Tenzij vanuit de jeugd een aantal spelers zich razendsnel gaan ontwikkelen is hier voornamelijk werk aan de winkel voor Overmars. Helemaal eens, je vergeet alleen Nerres bij de aanvallers.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ja, die ook inderdaad. Ook Neres vind ik gewoon tegenvallen tot dusver. Is er steeds als de kippen bij geweest om balletjes binnen te prikken, maar de acties valt gewoon tegen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Younes is weg neem ik aan aan eind can dit jaar, Ajax kan dat nooit meer verlengen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hij zou ook op de verlanglijst staan van verschillende Bundesliga clubs. De meest opvallende daarvan is RB Leipzig, de huidige #2 in Duitsland. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 18 mei 2017 - 22:20 schreef Loetje het volgende:[..] Snap niet dat je geen TD wordt. Neem van mij aan dat Ajax bij winst woensdag heel erg interessant wordt en De Roon degradeert. Dus ben ik nog heel benieuwd. Die Haps lekker laten blijven. Verdedigend om te janken. En Huntelaar hoef ik al helemaal niet. Niveau moet omhoog en niet omlaag De Roon heeft Middlesbrough 15 miljoen gekost. Die gaan er echt geen verlies op willen maken als hij het zo goed doet. En Ajax gaat daar geen 20 miljoen aan uitgeven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 08:42 schreef Eide het volgende:Er lopen echt wel een paar talentvolle jongens hoor. Che Nunnely, Mees de Wit, Kai Sierhuis en Gino Dekker zijn de namen die het meest in het oog springen. Je weet alleen niet of ze door gaan breken en dus is het lastig te bouwen op dat soort jongens. Daarnaast is en blijft Cerny toch het talent waarvan je hoopt dat die eindelijk gaat doorbreken. Als buitenspeler in 28 duels 15 goals en 8 assists afgeven is gewoon heel erg goed. Hij is de topscorer van Jong Ajax dit seizoen. Op het middenveld was ik trouwens Carel Eiting vergeten. Die mag rustig in het rijtje talentvolle jonge middenvelders erbij en is een echte CVM. Cerny verhuren zou goed voor hem en Ajax kunnen zijn denk ik. Mag toch hopen dat we die in ieder geval niet zo maar weg doen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 12:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] Cerny verhuren zou goed voor hem en Ajax kunnen zijn denk ik. Mag toch hopen dat we die in ieder geval niet zo maar weg doen. Cerny bij de selectie laten ipv Traore. Neres, Kluivert, Cerny en Clement. Voor op de vleugels. Mag Youness nach Deutshland gehen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 12:49 schreef JOOD het volgende:[..] Cerny bij de selectie laten ipv Traore. Neres, Kluivert, Cerny en Clement. Voor op de vleugels. Mag Youness nach Deutshland gehen.. Clement vind ik geen Ajax-materiaal en nog maar afwachten hoe hij terug komt van zijn blessure.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 12:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] Cerny verhuren zou goed voor hem en Ajax kunnen zijn denk ik. Mag toch hopen dat we die in ieder geval niet zo maar weg doen. Cerny, Sinkgraven, Cassiera mogen van mij prima een jaartje verhuurd worden. Clement misschien ook wel. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 10:37 schreef Eide het volgende:Ja, die ook inderdaad. Ook Neres vind ik gewoon tegenvallen tot dusver. Is er steeds als de kippen bij geweest om balletjes binnen te prikken, maar de acties valt gewoon tegen. Klopt ik zie ook nog niet in hem dat hij 12 miljoen waard was. Dan verwacht je misschien teveel maat tot nu toe zie ik het niet. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 12:59 schreef Hummel10 het volgende:[..] Clement vind ik geen Ajax-materiaal en nog maar afwachten hoe hij terug komt van zijn blessure.. Ik ook niet, maar iedereen binnen Ajax is lyrisch over hem. Waaronder Nouri, dat zegt iets over zijn slimme manier van bewegen en vrijlopen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 13:01 schreef Hummel10 het volgende:[..] Cerny, Sinkgraven, Cassiera mogen van mij prima een jaartje verhuurd worden. Clement misschien ook wel. Cerny zou ik erbij houden, Sinkgraven zou ik linksback laten staan als er geen versterking komt. Cassiera zou ik 2e spits maken na Dolberg of Huntelaar. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 13:03 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klopt ik zie ook nog niet in hem dat hij 12 miljoen waard was. Dan verwacht je misschien teveel maat tot nu toe zie ik het niet. Vind hem niet tegenvallen. Snel, fit, gretig, gaat graag de actie aan met rendement. 12 miljoen is heel veel geld, maar ik verwacht wel dat hij het gaat maken. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 13:05 schreef JOOD het volgende:[..] Ik ook niet, maar iedereen binnen Ajax is lyrisch over hem. Waaronder Nouri, dat zegt iets over zijn slimme manier van bewegen en vrijlopen. Ik vraag me af wie dit allemaal zijn. Hij kan prima in de ruimte spelen, maar bij Ajax is dat juist niet zo vaak het geval |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Weet je wat ik niet snap van Ajax. Waarom gaan ze niet de contract verlengingen aan in de winter met iedereen die op dat moment nog 1,5 jaar een contract heeft? Mits je natuurlijk van de persoon af wilt. Nu had Ajax bijvoorbeeld al een nieuw contract kunnen afsluiten met bepaalde spelers zoals Younes. De speler is dan meer waard als hij tekent en mocht hij dat niet willen, dan kan je al meteen gaan zoeken voor een mogelijke vervanger. Een half jaar zou voldoende moeten wezen. Ajax doet alles op het laatste moment heb ik het idee en zijn daardoor wel vaak te laat en vissen achter het net. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 13:05 schreef JOOD het volgende:[..] Ik ook niet, maar iedereen binnen Ajax is lyrisch over hem. Waaronder Nouri, dat zegt iets over zijn slimme manier van bewegen en vrijlopen. Klopt hij kiest vaak op het juiste moment zijn beweging naar voren ondanks dat hij niet de snelste is komt hij door slim lopen voor de keeper uit. Iets wat Younes bv nooit doet die komt alleen maar naar de bal toe. Maar dan nog vind ik hem geen geweldenaar maar alleen maar nuttig. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 13:07 schreef JOOD het volgende:[..] Vind hem niet tegenvallen. Snel, fit, gretig, gaat graag de actie aan met rendement. 12 miljoen is heel veel geld, maar ik verwacht wel dat hij het gaat maken. Ik zie het(nog) niet. Niet dat ik hem afschrijf hoor daar heeft hij te weinig minuten voor gemaakt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 14:43 schreef Ajax we love you het volgende:Weet je wat ik niet snap van Ajax. Waarom gaan ze niet de contract verlengingen aan in de winter met iedereen die op dat moment nog 1,5 jaar een contract heeft? Mits je natuurlijk van de persoon af wilt. Nu had Ajax bijvoorbeeld al een nieuw contract kunnen afsluiten met bepaalde spelers zoals Younes. De speler is dan meer waard als hij tekent en mocht hij dat niet willen, dan kan je al meteen gaan zoeken voor een mogelijke vervanger. Een half jaar zou voldoende moeten wezen. Ajax doet alles op het laatste moment heb ik het idee en zijn daardoor wel vaak te laat en vissen achter het net. Zoveel gaan er toch niet Transfervrij weg? Sommige wel voor te weinig maar anderen weer voor veel teveel. Opzich redelijk in balans volgens mij. Ok bv. Tete had ook al gekund maar daar zijn volgens mij andere redenen voor. En de jonge jongens Nouri, vd Beek enz hebben wel langere contracten toch? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 15:26 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klopt hij kiest vaak op het juiste moment zijn beweging naar voren ondanks dat hij niet de snelste is komt hij door slim lopen voor de keeper uit. Iets wat Younes bv nooit doet die komt alleen maar naar de bal toe. Maar dan nog vind ik hem geen geweldenaar maar alleen maar nuttig. Vraag maar eens aan Kuyt wat hij met een beetje inzet zou kunnen bereiken ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ziyech zegt 'nee' tegen bondscoach Renard
Luttele dagen voor de Europa League-finale tussen Ajax en Manchester United heeft sterspeler Hakim Ziyech een uitnodiging afgeslagen van bondscoach Hervé Renard, die de Ajacied wil selecteren voor de interlandwedstrijden van Marokko tegen Nederland en Kameroen.
Ziyech is er nog altijd trots op om voor Marokko uit te komen, omdat hij al vaak heeft aangegeven dat daar zijn ‘roots’ liggen en omdat daar al zijn familie vandaan komt. Maar de huidige bondscoach heeft hem eerder dit seizoen op beschamende wijze aan de kant gezet en geen enkel contact met hem gezocht. Ziyech werd ondanks sterk spel niet geselecteerd voor de Afrika Cup. Met de andere spelers van Marokko heeft de Fransman wel voortdurend gecommuniceerd.
Renard dacht Ziyech niet meer nodig te hebben, maar ziet dat het hele land druk op hem uitoefent om de spelbepaler van de Europa League-finalist weer op te stellen. Voor alle Marokkanen en de bond – Ziyech werd vorig jaar ook uitgeroepen tot Marokkaans voetballer van het jaar – is de in Nederland opgegroeide aanvaller de meest talentvolle speler in Europa.
Ziyech heeft duidelijk gemaakt dat hij wel degelijk voor zijn land wil uitkomen, maar niet zolang Renard nog aan het roer staat bij de nationale ploeg. De speler zelf wil zich op dit moment niet publiekelijk in de discussie mengen, omdat hij al zijn aandacht wil vestigen op de wedstrijd in Stockholm tegen Manchester United.
De technische leiding van Ajax en de directie zijn op de hoogte gebracht van het standpunt van de speler en respecteren zijn keuze. Bron |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 07:05 schreef Hummel10 het volgende:[..] Huntelaar is gewoon nog interessant hoor voor de Nederlandse competitie en zijn Europese ervaring. Sinkgraven en Viergever zijn wel echte toppers op linksback dan? De Roon verdient al veel teveel en kan in Engeland hogerop.. Heeft ook 14 miljoen gekost.. Maar jou opties zijn veel beter en ik mag blijkbaar geen mening geven? Integendeel, echter doe ik hetzelfde. Niks meer en niks minder en vind dat je te makkelijk denkt. Ook dat is een mening |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 08:03 schreef Hummel10 het volgende:[..] En over TD gesproken volgens mij verdedigde jij de aankoop van Westermann... Omdat ik die destijds erg logisch vond. Speelde als die niet geblesseerd was gewoon altijd. En dan doel ik op de Betis tijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 mei 2017 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 21:14 schreef Loetje het volgende:[..] Omdat ik die destijds erg logisch vond. Speelde als die niet geblesseerd was gewoon altijd. En dan doel ik op de Betis tijd Idem. Leek op het oog een prima versterking, zeker omdat Viergever voor dit seizoen altijd zwak leek. Met Sanchez, Viergever, Sinkgraven en De Ligt werd hij volledig overbodig, maar van geen van die vier was voorafgaand aan het seizoen bekend hoe die zou groeien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 - 21:53 schreef Eide het volgende:[..] Idem. Leek op het oog een prima versterking, zeker omdat Viergever voor dit seizoen altijd zwak leek. Met Sanchez, Viergever, Sinkgraven en De Ligt werd hij volledig overbodig, maar van geen van die vier was voorafgaand aan het seizoen bekend hoe die zou groeien. Viergever vond ik vorig jaar samen met Van der Hoorn al behoorlijk goed. Echter is die beter en beter geworden. Een echte laatbloeier |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ook, maar toen Vd Hoorn weg ging was er toch echt iets extra nodig. In dat licht was het aantrekken Westermann niet gek. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Tjonge, wat veel clubs volgen Schanez.
Real, Barca, Bayern, Chelsea, City, United.
Las dat Rodrigez naar United gaat, van dat geld Schanez word gehaald. Dat is volgens mij geen klein bedrag.
Maar ik zou zeggen, kom volgend jaar maar terug! |
|
|
|