BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 09:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Exit:
Schone
Die heeft bijgetekend en ligt vast tot 2017. Dat lijkt mij sterk. Hoewel, bij een goed bod zal hij vast weg mogen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 april 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Het seizoen is nog niet ten einde en de transfercarrousel-geruchten loopt wat betreft ajax, al op volle toeren.

Wordt ongetwijfeld vervolgd......
remco k
 remco k - dinsdag 07 april 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 09:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Serero is ook niet echt van niveau waar je naar toe wil. Kan leuk kort draaien en soms een goede combinatie of onderschepping maar daar is alles meegezegd.
Jammer dat er een minder seizoen voor nodig was om wakker te schrikken maar goed ze zijn het en gaan er eindelijk iets aan proberen te doen.
Exit:
Schone, Moisander, vd Hoorn, Boilesen(in huidige vorm is twijfelgeval), Siggthorsson, Duarte, Zimling, Serero haha bijna een heel elftal.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/430248/-ajax-zet-spelers-ter-waarde-van-ruim-tien-miljoen-euro-op-transferljst-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax
Waarvan er maar 1 constant basis is de laatste tijd..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 april 2015 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 09:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Die heeft bijgetekend en ligt vast tot 2017. Dat lijkt mij sterk. Hoewel, bij een goed bod zal hij vast weg mogen.
Zie in hem een rol als twaalfde man maar verder niks. Hoop dan ook dat hij verkocht wordt..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 april 2015 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 09:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarvan er maar 1 constant basis is de laatste tijd..
Ja en dat is ook niet voor niets toch? Voor aanvang van dit seizoen hoopte ik al dat ze verkocht werden en heb ik meerdere malen aangegeven. Vooral Moisander, Siggie en Schone
kwamen er niet goed vanaf.
remco k
 remco k - dinsdag 07 april 2015 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 10:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja en dat is ook niet voor niets toch? Voor aanvang van dit seizoen hoopte ik al dat ze verkocht werden en heb ik meerdere malen aangegeven. Vooral Moisander, Siggie en Schone
kwamen er niet goed vanaf.
Schone ben ik totaal niet met je eens, ik vind hem dit seizoen een van de betere Ajacieden. Met name de eerste seizoenshelft. Die hoeft van mij ook niet weg..

Moisander is al weg. Sigthorson gaat alleen maar slechter voetballen..
freakie
 freakie - dinsdag 07 april 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Een tijdje terug is het ook gezegd door de Boer. Ze willen scouten op plaatsen waar we spelers minder goed kennen. De spelers die salzburg had moeten wij ook makkelijk kunnen hebben. Ik ben geen fan van Gudelj, laat dat duidelijk zijn. Ik vind hem onnodig en denk dat het heel lang gaat duren tot hij zich thuis gaat voelen.

Hij is er nog niet ik weet het. Ik ben vooral benieuwd welke "zuid amerikaan" ze dan halen, vooral de argentijnen staan niet bekend om hun verdedigende klasse. Denk dat je daar aanvallend al gauw hele goede kan halen, alleen die spelers spelen op gevoel en niet met 100 aanwijzingen. Denk dat, dat het grootste probleem wordt.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 april 2015 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 10:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Schone ben ik totaal niet met je eens, ik vind hem dit seizoen een van de betere Ajacieden. Met name de eerste seizoenshelft. Die hoeft van mij ook niet weg..

Moisander is al weg. Sigthorson gaat alleen maar slechter voetballen..
Schone speelt al maanden als een krant. Als je heel eerlijk ben heeft hij vorig seizoen een prima seizoen gedraaid maar was dit wel op de top van zijn kunnen. Moisander werd steeds minder, Siggie en Schone idem dito. Nogmaals ik ga ook bij vertrek Schone er niet wakker van liggen..
3sterren
 3sterren - dinsdag 07 april 2015 - 12:43   quote  deeplink  
Hoppa gelijk afscheid nemen van serrero boilesen schone die zijn "ervaren" maar brengen te weinig pure middelmaat en vd hoorn siggy ook erbij!
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 12:59   quote  deeplink  
Wat een hosanna stemming weer. AZ weet dus van niets he. Just saying.
nora
 nora - dinsdag 07 april 2015 - 13:00   quote  deeplink  
Klopt afscheid Schone/v.d Hoorn/Moisander/Siggi/Serero/Duarte/Zimling/Viergever mag evt.ook als backup plaatsnemen.En nogmaals hetschijnt nog helemaal niet rond te zijn met Gudelj ik heb ook mijn twijfels over hem persoonlijk vind ik Propper meer Ajax als Gudelj maar goed we gaan het zien allemaal het wordt wel tijd dat we een kwaliteits injectie krijgen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 april 2015 - 13:13   quote  deeplink  
Al zou het waar zijn, weer een middenvelder en een die werkelijk in elke grote wedstrijd van AZ gewoon ronduit bagger gespeeld heeft.
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Gudelj: Ik heb niet met Ajax gesproken

Hoewel Ajax via technisch directeur Marc Overmars aan het AD heeft bevestigd interesse te hebben in AZ-middenvelder Nemanja Gudelj, kijken ze bij AZ op van de berichtgeving over een op handen zijnde transfer van Gudelj naar Amsterdam.

Volgens AZ-directeur Earnest Stewart moet een club zich eerst officieel melden bij de club van wie het de speler wil aantrekken met een nog doorlopend contract. ,,En dat heeft Ajax momenteel nog niet gedaan."

Dat er in het contract van Gudelj een gelimiteerde transfersom van zes miljoen euro is opgenomen, doet daar geen afbreuk aan. ,,Ook dan moet een club zich eerst bij ons melden. Van een transfer is nog geen sprake, voor een speler als Gudelj is altijd veel belangstelling.''

Niet gesproken
Gudelj zelf zei vandaag bij de training dat hij eveneens niet met Ajax heeft gesproken. "Voor zover ik weet, heeft mijn zaakwaarnemer dat ook niet gedaan. Ik weet dat er interesse is van clubs, maar ik concentreer me op het vervolg van het seizoen. Ik wil niet praten over een transfer want er is geen transfer. Ik ben er nog niet uit wat het beste is, binnen- of buitenland", zo zei Gudelj tegen AD Sportwereld.

Ajax heeft met Davy Klaassen, Riechedly Bazoer, Thulani Serero en Lucas Andersen al veel middenvelders onder contract staan. Talentvolle junioren als Donny van de Beek en Nouri trainen ook al regelmatig mee met de hoofdmacht. Toch denkt trainer Frank de Boer dat Gudelj iets kan toevoegen aan de selectie van de nummer twee van de Eredivisie. Gudelj is niet alleen al redelijk ervaren, maar maakte de afgelopen seizoen bij AZ en de nationale ploeg van Servië ook naam als een mentaal sterke middenvelder.

Ajax onderzoekt de komende weken of het de huidige selectie op meerdere posities kan versterken.

Bron

---------------------------

En Gudelj weet dus ook van niets. Tot zover het geloven van geruchten op je blote ogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2015 door Eide --
nora
 nora - dinsdag 07 april 2015 - 13:27   quote  deeplink  
Is wel wazig wat hij zegt zover ik weet heeft mijn zaakwaarnemer ook niet gesproken met Ajax ???er zal wel vuur zijn maar nog niks officieels.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 april 2015 - 13:32   quote  deeplink  
misschien is het wel gewoon een hele simpele afleidings methode en is ajax al heel ver met een ander en wil daar absoluut geen gerucht aan geven.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2015 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 april 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 13:27 schreef nora het volgende:
Is wel wazig wat hij zegt zover ik weet heeft mijn zaakwaarnemer ook niet gesproken met Ajax ???er zal wel vuur zijn maar nog niks officieels.
Is ook weer De Telegraaf hè
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 13:34   quote  deeplink  
Volgens mij is het heel duidelijk. AZ weet van niets en Gudelj zelf ook niet. Als Ajax al heeft gesproken met iemand is dat in het geheim met de zaakwaarnemer geweest. Zijn zaakwaarnemer is trouwens Lemic.
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 april 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 13:34 schreef Eide het volgende:
Volgens mij is het heel duidelijk. AZ weet van niets en Gudelj zelf ook niet. Als Ajax al heeft gesproken met iemand is dat in het geheim met de zaakwaarnemer geweest. Zijn zaakwaarnemer is trouwens Lemic.
Kan ook verplicht zijn om het geheim te houden. Heeft Stewart vele malen vaker gedaan
remco k
 remco k - dinsdag 07 april 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 11:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schone speelt al maanden als een krant. Als je heel eerlijk ben heeft hij vorig seizoen een prima seizoen gedraaid maar was dit wel op de top van zijn kunnen. Moisander werd steeds minder, Siggie en Schone idem dito. Nogmaals ik ga ook bij vertrek Schone er niet wakker van liggen..
Nu lig ik eigenlijk nooit wakker ergens van. Maar zou het van Schone wel jammer vinden. Siggy moet gewoon vertrekken..
remco k
 remco k - dinsdag 07 april 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 12:59 schreef Eide het volgende:
Wat een hosanna stemming weer. AZ weet dus van niets he. Just saying.
En Gudelj zelf ook helemaal niet met Ajax gesproken geeft ie aan.
remco k
 remco k - dinsdag 07 april 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 13:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is ook weer De Telegraaf hè
Over het algemeen juist goed ingelicht over Ajax.
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 13:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kan ook verplicht zijn om het geheim te houden. Heeft Stewart vele malen vaker gedaan
Dat kan, maar voorlopig is het allemaal heel prematuur en lijken er nogal wat mensen te zijn die allerlei conclusies verbinden aan de geruchten uit een enkele bron. Als je echt heel graag teleurgesteld wilt worden is dat de manier om het te doen.

Gewoon rustig afwachten, iets is pas definitief als Ajax het op de website meldt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 07 april 2015 - 14:24   quote  deeplink  
ik zou niet weten wat we met gudelj moeten?
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 07 april 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 14:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
We zien wel hoe het komt? Ajax kan genoeg spelers gebruiken die het beter doen dan de middelmaat spelers. Veel minder kan het bij sommige spelers ook niet. Scoren voor open goal noem ik dat!!
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 april 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Over het algemeen juist goed ingelicht over Ajax.
En dingen vele malen groter maken dan ze zijn!
remco k
 remco k - dinsdag 07 april 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 14:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgens mij brengt de Telegraaf juist het nieuws. Dat de rest van de media dat soort dingen doen ontploffen doet daar niets aan af..

Ik heb van de kranten in NL de telegraaf nog redelijk hoog zitten..
JOOD
 JOOD - dinsdag 07 april 2015 - 15:19   quote  deeplink  
http://www.ajaxfanatics.nl/nieuws/1272/de-boer-hoopte-op-komst-jonge-god-maar-hij-zit-niet-te-wachten-op-ajax-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Zou hij dit persoonlijk uit zijn mond gehoord hebben? Of doet hij een aanname? Beetje denigrerend voor onze mooie club. Ambitie loos.
remco k
 remco k - dinsdag 07 april 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Het is algemeen bekend dat Ajax al diverse keren met de oud spelers gesproken hebben over een terugkeer..

Beetje domme vraag dus en hoezo ambitieloos?
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 15:33   quote  deeplink  
Hoezo ambitieloos? Het is toch gewoon zo? Dat is realisme en dat is veelvuldig aangetoond in de reactie van onder andere Nigel de Jong en Rafael van der Vaart. En er is vorig jaar ook contact geweest met Huntelaar meen ik mij te herinneren.

Ik heb het iemand anders gister ook al gevraagd, maar wat moet een gearriveerde en ervaren speler, mogelijk een international, nu eigenlijk bewegen in de Eredivisie te spelen? Hooguit wat sentiment vanwege de "good old days" toen er als jeugdspeler hier furore maakte maar verder?

De (netto) salarissen zijn relatief laag vergeleken met het buitenland. De competitie is zwak en wordt bijna nergens uitgezonden. Anders dan de kans een vastgelopen carrière nieuw leven in te blazen (zoals De Jong en Guardado dat doen) hebben gearriveerde spelers geen enkele reden om voor Nederland te kiezen.

En natuurlijk moet Ajax de contacten met topvoetballers warm houden. Blijf je melden bij KJH en anderen zoals hij. Maar een gezonde dosis realisme kan geen kwaad. De kans dat dit soort mannen tussen hun 25e en 32e in Nederland willen spelen is minimaal. Die spelen hier als jonge jongen of als oude rot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2015 door Eide --
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 07 april 2015 - 16:47   quote  deeplink  
Exact Eide.......realisme!
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 april 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 13:16 schreef Eide het volgende:
Gudelj: Ik heb niet met Ajax gesproken

Hoewel Ajax via technisch directeur Marc Overmars aan het AD heeft bevestigd interesse te hebben in AZ-middenvelder Nemanja Gudelj, kijken ze bij AZ op van de berichtgeving over een op handen zijnde transfer van Gudelj naar Amsterdam.

Volgens AZ-directeur Earnest Stewart moet een club zich eerst officieel melden bij de club van wie het de speler wil aantrekken met een nog doorlopend contract. ,,En dat heeft Ajax momenteel nog niet gedaan."

Dat er in het contract van Gudelj een gelimiteerde transfersom van zes miljoen euro is opgenomen, doet daar geen afbreuk aan. ,,Ook dan moet een club zich eerst bij ons melden. Van een transfer is nog geen sprake, voor een speler als Gudelj is altijd veel belangstelling.''

Niet gesproken
Gudelj zelf zei vandaag bij de training dat hij eveneens niet met Ajax heeft gesproken. "Voor zover ik weet, heeft mijn zaakwaarnemer dat ook niet gedaan. Ik weet dat er interesse is van clubs, maar ik concentreer me op het vervolg van het seizoen. Ik wil niet praten over een transfer want er is geen transfer. Ik ben er nog niet uit wat het beste is, binnen- of buitenland", zo zei Gudelj tegen AD Sportwereld.

Ajax heeft met Davy Klaassen, Riechedly Bazoer, Thulani Serero en Lucas Andersen al veel middenvelders onder contract staan. Talentvolle junioren als Donny van de Beek en Nouri trainen ook al regelmatig mee met de hoofdmacht. Toch denkt trainer Frank de Boer dat Gudelj iets kan toevoegen aan de selectie van de nummer twee van de Eredivisie. Gudelj is niet alleen al redelijk ervaren, maar maakte de afgelopen seizoen bij AZ en de nationale ploeg van Servië ook naam als een mentaal sterke middenvelder.

Ajax onderzoekt de komende weken of het de huidige selectie op meerdere posities kan versterken.

Bron

---------------------------

En Gudelj weet dus ook van niets. Tot zover het geloven van geruchten op je blote ogen.
Je kan beter dit in de gaten houden. Deze man zit er zelden tot nooit naast!!

https://twitter.com/mikeverweij
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 april 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 14:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Is een veel betere voetballer Serero en die vinden velen helemaal geweldig als CVM.
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 april 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 14:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mike Verweij zit er inzake Ajax nooit naast en plaatst nooit zomaar iets.
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 17:01   quote  deeplink  
Verweij werkt voor de Telegraaf. Dat is juist de persoon die dit als feit heeft gebracht terwijl AZ en Gudelj zelf zeggen dat er geen contact is geweest met Ajax.
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 april 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 17:01 schreef Eide het volgende:
Verweij werkt voor de Telegraaf. Dat is juist de persoon die dit als feit heeft gebracht terwijl AZ en Gudelj zelf zeggen dat er geen contact is geweest met Ajax.
Prima wat jij wil.
Lees zijn twitteraccount. Voor al het stukje dat je moet "googlen" op "Az ontkent" is leuk. Gudelj heeft een gelimiteerde transfersom dus het is voor Ajax zaak er eerst met de speler uit te komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2015 door Brandje --
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 17:15   quote  deeplink  
Gudelj heeft een doorlopend contract. Ajax moet dus met AZ aan tafel, ondanks de gelimiteerde transfersom. Zeker als er eventueel meerdere partijen zijn die intresse hebben. En Lemic (de zaakwaarnemer van Gudelj) mag niet eens met Ajax praten voordat Ajax en AZ eruit zijn.

Er zal best contact zijn hoor, maar het is allemaal nog lang niet zo beklonken als het werd gebracht. En wat ik al eerder schrijf: het is pas zo als Ajax het bevestigd.
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 april 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 17:15 schreef Eide het volgende:
Gudelj heeft een doorlopend contract. Ajax moet dus met AZ aan tafel, ondanks de gelimiteerde transfersom. Zeker als er eventueel meerdere partijen zijn die intresse hebben. En Lemic (de zaakwaarnemer van Gudelj) mag niet eens met Ajax praten voordat Ajax en AZ eruit zijn.

Er zal best contact zijn hoor, maar het is allemaal nog lang niet zo beklonken als het werd gebracht. En wat ik al eerder schrijf: het is pas zo als Ajax het bevestigd.
. En Lemic (de zaakwaarnemer van Gudelj) mag niet eens met Ajax praten voordat Ajax en AZ eruit zijn.
Onzin! Je moet toestemming van de club hebben om met een speler te praten. Je hoeft helemaal geen akkoord te hebben.
Gudelj komt gewoon naar Ajax,
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 17:22   quote  deeplink  
En je krijgt pas toestemming als er uitzicht is op een akkoord. En dus moeten de clubs er feitelijk uit zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 april 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 16:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Is een veel betere voetballer Serero en die vinden velen helemaal geweldig als CVM.
Laat Gudelje maar komen....is lichamelijk sterk, een goed schot, eentje met power...van dit soort spelers hebben we te weinig op ons middenveld...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 april 2015 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 17:22 schreef Eide het volgende:
En je krijgt pas toestemming als er uitzicht is op een akkoord. En dus moeten de clubs er feitelijk uit zijn.
Nee hoor Eide, dat wat jij nu zegt is niet helemaal waar. Als Ajax bereid zou zijn de gelimiteerde transfersom te betalen en dit aangeeft bij AZ en AZ geeft vervolgens toestemming om te praten hoef je er verder nog helemaal niet uit te zijn. Die puntjes zullen later pas komen, maar bij een gelimiteerde transfersom kan je verder helemaal geen afspraken maken. Het is het bedrag betalen en speler in de zak stoppen!
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 april 2015 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 17:22 schreef Eide het volgende:
Tuurlijk. Lekker eigenwijs blijven.

Mike verweij zegt nu zelfs dat we ajax.nl in de gaten moeten gaan houden. Dat zegt hij niet zomaar en deze man heeft inzake Ajax altijd gelijk. Gudelj komt dus "gewoon".
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 18:05   quote  deeplink  
Heeft niets met eigenwijs zijn te maken. Kijk nou gewoon eens even verder dan je neus lang is. AZ zal niet warm worden van het verkopen van een dragende speler aan de concurrentie. Ze weten dat Gudelj voor 6 miljoen weg mag. Er staat echter nergens dat de eerste partij die komt ook de partij is waar ze zaken mee moeten doen. Stel je nu even voor dat PSV zich ook meldt, of een buitenlandse club. Op dat moment gaat AZ dus bepalen met wie er wel of niet wordt gesproken.

Ik schreef eerder al dat ik zondemeer geloof dat er contact is. Ik geloof ook best dat Verweij denkt dat het snel kan gaan. Maar ik heb dit soort dingen ook al vaak zat zien stranden. En dus geloof ik het pas als Ajax het bekend maakt. En geen moment eerder.

Pietje
 Pietje - dinsdag 07 april 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 17:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee hoor Eide, dat wat jij nu zegt is niet helemaal waar. Als Ajax bereid zou zijn de gelimiteerde transfersom te betalen en dit aangeeft bij AZ en AZ geeft vervolgens toestemming om te praten hoef je er verder nog helemaal niet uit te zijn. Die puntjes zullen later pas komen, maar bij een gelimiteerde transfersom kan je verder helemaal geen afspraken maken. Het is het bedrag betalen en speler in de zak stoppen!
Eens!
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 17:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is het bedrag betalen en speler in de zak stoppen!
Tot er meerdere partijen zijn die aan de transfersom willen voldoen. Dus zo eenvoudig is het allemaal niet.

Iedereen gaat er maar vanuit dat Ajax als enige en exclusief met AZ en/of Gudelj aan tafel zit. Is dat wel zo? Het zou mij eigenlijk verbazen gezien de interesse die er voor Gudelj is.

Pietje
 Pietje - dinsdag 07 april 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 18:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Tot er meerdere partijen zijn die aan de transfersom willen voldoen. Dus zo eenvoudig is het allemaal niet.

Iedereen gaat er maar vanuit dat Ajax als enige en exclusief met AZ en/of Gudelj aan tafel zit. Is dat wel zo? Het zou mij eigenlijk verbazen gezien de interesse die er voor Gudelj is.
Ik heb hier ergens gelezen, dat ook PSV zich heeft gemeld bij Gudelj. En naast Gudelj willen zij van Vitesse Pröpper ook overnemen.
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 18:18   quote  deeplink  
De interesse van PSV staat al vrij lang. En Gudelj heeft in het verleden aangegeven een buitenlands avontuur ook te zien zitten. En dus is het verhaal "centjes betalen en speler ophalen" gewoon niet aan de orde, zeker niet omdat zowel AZ als Gudelj nog kunnen dwars liggen.

De overtuiging dat Ajax hem wel even oppikt zit in het idee dat Ajax exclusief met hem aan tafel zit. Ik weet niet of dat zo is. Als Ajax wel de enige is met concrete interesse kan het snel gaan en heeft AZ niet veel te willen. Maar nu de concrete interesse van Ajax op straat ligt weet ik niet of die situatie wel zo eenvoudig is.

En dus bouw ik een voorbehoud in.
nora
 nora - dinsdag 07 april 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Persoonlijk al diverse keren aan gegeven zou ik liever voor Propper gaan vind ik een betere voetballer als Gudelj, maar als ik moest kiezen tussen Serero en Gudelj zou ik voor Gudelj gaan.
nora
 nora - dinsdag 07 april 2015 - 18:27   quote  deeplink  
Omdat alles nog in beginstadium is zal Az en Gudelj geen uitspraken doen, dit komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2015 door nora --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 april 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 18:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Je begrijpt me niet goed. Als elke club gewoon de gelimiteerde transfersom wil neerleggen is het alleen nog de speler die kan bepalen naar welke club hij gaat. Daar heeft de verkopende club dan geen zak meer mee te maken!
Eide
 Eide - dinsdag 07 april 2015 - 18:49   quote  deeplink  
Waar rook is, is vuur. Zo is het ook wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

0.0181090