|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 12:25 schreef Scout2 het volgende:[..] zaterdag 18 maart 2017, 5:59 Tete: 'Helaas al een tijdje niks van Ajax gehoord' Kenny Tete. © Rene Bouwman Kenny Tete heeft bij Ajax een contract tot de zomer van 2018. "Mijn zaakwaarnemer Mino Raiola en ik hebben helaas al een tijdje niets meer van Ajax gehoord”, zegt de rechtsback over de stil liggende onderhandelingen. "Marc Overmars (directeur spelerszaken, red.) heeft het nummer van Mino. Ik wil me volledig op Ajax focussen.” Of Tete nog jaren in de ArenA is te bewonderen, zal van de komende maanden of weken afhangen. "Ik ben nog jong, speel al dertien jaar voor deze fantastische club, heb de hele jeugdopleiding doorlopen en ben doorgebroken. Het is jammer dat ik de laatste tijd niet veel kan laten zien wat ik kan. Ik ben voetballer geworden om te voetballen en niet om op de bank te zitten. Daarom doet de selectie voor Oranje me ook goed.” Zou hij niet verlengd hebben ? Nee. En je weet ook wie zijn zaakwaarnemer is? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je hebt nu eenmaal een derde man nodig in het uiterste geval het wel nodig is. Dan kan je niet met een zestienjarige keeper aankomen. Dank je. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Zinloos.. hij is weg, verschillen gewoon van mening Volgende topic kostas lamprou zeker top "aankoop" ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 juli 2017 door Scout2 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 17:24 schreef Scout2 het volgende:[..] Zinloos.. hij is weg, verschillen gewoon van mening Volgende topic kostas lamprou zeker top "aankoop" ? Nee hoor totaal niet. Maar blijkbaar was er een derde keeper nodig. En als je dan puur naar kwaliteit kijkt. Is dit een prima optie.
Leuk hoor al die emoties eromheen. Maar daar hoeven ze wat mij betreft geen rekening mee te houden.
Ik verwacht overigens ook echt van Ajax dat ze nog met versterkingen komen. Met name de defensie heeft echt wat nodig. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 11:21 schreef Eide het volgende:In de Turkse media wordt gesuggereert dat Ajax bezig zou zijn met een terugkeer van Gregory van der Wiel. Geloof er niks van. Dat is echt onmogelijk en lijkt me niet goed. Veltman gaat niet uit de basis en die jongen voegt vanaf de bank niet veel toet. Zn type vind ik het niet. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 18:51 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor totaal niet. Maar blijkbaar was er een derde keeper nodig. En als je dan puur naar kwaliteit kijkt. Is dit een prima optie. Leuk hoor al die emoties eromheen. Maar daar hoeven ze wat mij betreft geen rekening mee te houden. Ik verwacht overigens ook echt van Ajax dat ze nog met versterkingen komen. Met name de defensie heeft echt wat nodig. 1. Hij mist bepaalde kwaliteiten.. zeker geen voorbeeld voor topsport mentaliteit.
2. Verstandig is het niet, plus gezichtsverlies. (Alleen doen als de speler of keeper het waard is)
3. Dat hoop ik met je mee, zie vorige discussie over riedewald en tête had dat niet nodig geweest.
( eerste je backs wegpesten en geen verbeterd contract willen geven en nu huilen dat ze niet beter kunnen krijgen)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 juli 2017 door Scout2 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 19:31 schreef Scout2 het volgende:[..] 1. Hij mist bepaalde kwaliteiten.. zeker geen voorbeeld voor topsport mentaliteit. 2. Verstandig is het niet, plus gezichtsverlies. (Alleen doen als de speler of keeper het waard is) 3. Dat hoop ik met je mee, zie vorige discussie over riedewald en tête had dat niet nodig geweest. ( eerste je backs wegpesten en geen verbeterd contract willen geven en nu huilen dat ze niet beter kunnen krijgen) 1 zijn cijfers zijn prima dat dus die kwaliteiten heeft ie wel degelijk om derde keeper te zijn.
2 niet verstandig is niemand halen. Al begrijp ik de emotie om zij persoon.
3 Tete en Riedewald waren deze zomer niet houdbaar voor Ajax. Ze wouden zelf weg en dat soort spelers wil je niet in je selectie. Verplichten heeft dus geen zin. Bosz had ze veel meer moeten laten spelen. Dat kan je Overmars niet verwijten.
En nogmaals. Ik verwacht gewoon nog een of twee spelers. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Richarlison voor 12,5 Miljoen maar Watford.
Kom dr maar in boys |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 20:09 schreef remco k het volgende:[..] 1 zijn cijfers zijn prima dat dus die kwaliteiten heeft ie wel degelijk om derde keeper te zijn. 2 niet verstandig is niemand halen. Al begrijp ik de emotie om zij persoon. 3 Tete en Riedewald waren deze zomer niet houdbaar voor Ajax. Ze wouden zelf weg en dat soort spelers wil je niet in je selectie. Verplichten heeft dus geen zin. Bosz had ze veel meer moeten laten spelen. Dat kan je Overmars niet verwijten. En nogmaals. Ik verwacht gewoon nog een of twee spelers. 1. Zijn cijfers zijn 1.10
2. Klopt .. geldzuiger halen nog minder, had verder gezocht
3. Nee deze jongens hadden een ajax hart Als ik lees.. Dat riedewald het de druppel vind dat zijn rugnummer is afgepakt zegt mij dat meer dan voldoende.. enz, en dat tête moet horen dat veltman Ajax dna heeft noem ik wegpesten
Btw: ze hadden die 12m ook in tête en riedewald kunnen investeren.
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Het zal wel stil blijven Brandje....
Ik heb al eerder gereageerd en mijn vraagtekens geplaatst bij het toevallig gelekte nieuws dat er plotseling een hogere vraagprijs op tafel kwam en iedereen dit ook zomaar als waarheid aanneemt...
Ik roep en ik blijf roepen (in de woestijn...)
Overmars snapt en kan er geen reet van. I.p.v. met12.5 mln een goede speler binnenhalen, scoort onze Overmars de aankoop van een derde keeper... Wat een huzarenstukje van onze meesteronderhandelaar Overmars...
Maar ik ben bang dat deze loser nog wel een tijdje mag blijven zitten!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Raar. Dat was ook wat Ajax naar verluid bereid was om te betalen. Er was zelfs sprake van een mondeling akkoord met de speler zelf. Waarom ga je naar Watford tegen degradatie strijden als je ook om prijzen en in Europees voetbal kan spelen... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 19:00 schreef NatjosFC het volgende:[..] Geloof er niks van. Dat is echt onmogelijk en lijkt me niet goed. Veltman gaat niet uit de basis en die jongen voegt vanaf de bank niet veel toet. Zn type vind ik het niet. Is gewoon een goeie back. |
|
|
|
|
aaadjuh
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 20:55 schreef Eide het volgende:[..] Raar. Dat was ook wat Ajax naar verluid bereid was om te betalen. Er was zelfs sprake van een mondeling akkoord met de speler zelf. Waarom ga je naar Watford tegen degradatie strijden als je ook om prijzen en in Europees voetbal kan spelen... 15.5 miljoen + 10% bij doorverkoop.
Nou en!! Neres en Kluivert zijn beter |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 20:55 schreef Eide het volgende:[..] Raar. Dat was ook wat Ajax naar verluid bereid was om te betalen. Er was zelfs sprake van een mondeling akkoord met de speler zelf. Waarom ga je naar Watford tegen degradatie strijden als je ook om prijzen en in Europees voetbal kan spelen... Dat zal het salaris zijn vermoed ik. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Whahahahaha....
En nu is die pannenkoek weer bezig met van der Wiel ???
Als dat waar is... kom op zeg... Die jongen is met van alles bezig behalve voetbal Wat een miskleun zou dat zijn... maar wel binnen het verwachtingspatroon van onze Ster Overmars :-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
vdwiel was gewoon een top Rb.. en wss beter dan alle andere betaalbare opties.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:vdwiel was gewoon een top Rb.. en wss beter dan alle andere betaalbare opties.. Ja, als de oplossing is Viergever linksback en Dijks daarachter. Met Veltman rechtsback met vd Wiel daarachter is het allemaal redelijk te plaatsen. Dan is Veltman wel binnen no time zijn basisplaats kwijt. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Vind vd Wiel op zich niet eens een heel slechte keuze. Mits hij zich weer volledig kan gaan richten op het voetballen. Zou dan in staat moeten zijn Veltman met gemak uit de basis te spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 20:26 schreef Scout2 het volgende:[..] 1. Zijn cijfers zijn 1.10 2. Klopt .. geldzuiger halen nog minder, had verder gezocht 3. Nee deze jongens hadden een ajax hart Als ik lees.. Dat riedewald het de druppel vind dat zijn rugnummer is afgepakt zegt mij dat meer dan voldoende.. enz, en dat tête moet horen dat veltman Ajax dna heeft noem ik wegpesten Btw: ze hadden die 12m ook in tête en riedewald kunnen investeren. Welk cijfer is 1.10?
Ik vind het ook zonde dat die jongens weg zijn. Maar daar geef ik Bosz de schuld van.
En ja Riedewald is voorbijgestreefd door een 17 jarige. Dan is het ook logisch dat je dat rugnummer kwijtraakt. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 21:39 schreef Jaccio het volgende:Vind vd Wiel op zich niet eens een heel slechte keuze. Mits hij zich weer volledig kan gaan richten op het voetballen. Zou dan in staat moeten zijn Veltman met gemak uit de basis te spelen Ja, maar zit je daar op te wachten? Dat je aanvoerder uit de basis gespeeld gaat worden?
Qua aanvallend spel wordt je veel beter. Je hebt een wapen op de rechtsback staan in plaats van een halve centrale verdediger. Maar dan krijg je onenigheid als je aanvoerder ineens niet meer speelt toch? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 21:54 schreef remco k het volgende:[..] Welk cijfer is 1.10? Ik vind het ook zonde dat die jongens weg zijn. Maar daar geef ik Bosz de schuld van. En ja Riedewald is voorbijgestreefd door een 17 jarige. Dan is het ook logisch dat je dat rugnummer kwijtraakt. Nou, Bazoer en Ghazi dat is Bosz zijn schuld. Tete en Riedewald had je kunnen behouden nadat Bosz weg was.
En voorbij gestreefd door de Ligt, ook niet helemaal mee eens. Riedewald en Tete zullen toch echt iets hebben wat niet past binnen dit Ajax. Daarom sta ik ook achter hun vertrek, hoe vervelend het ook uitkomt op deze posities.
Riedewald en Tete hadden zich onbetwist in de basis moeten spelen, dan was deze hele discussie niet nodig. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 21:54 schreef remco k het volgende:[..] Welk cijfer is 1.10? Ik vind het ook zonde dat die jongens weg zijn. Maar daar geef ik Bosz de schuld van. En ja Riedewald is voorbijgestreefd door een 17 jarige. Dan is het ook logisch dat je dat rugnummer kwijtraakt. hoezo is het bosz zijn schuld dat hij ze in zijn systeem niet goed genoeg vond.. tevens de nieuwe trainer keizer was degene die riedewald zijn nummer afpakte en het ook niet in hem zag zitten.. tete is echt wel meer aan de hand dan.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 23:01 schreef JOOD het volgende:[..] Nou, Bazoer en Ghazi dat is Bosz zijn schuld. Tete en Riedewald had je kunnen behouden nadat Bosz weg was. En voorbij gestreefd door de Ligt, ook niet helemaal mee eens. Riedewald en Tete zullen toch echt iets hebben wat niet past binnen dit Ajax. Daarom sta ik ook achter hun vertrek, hoe vervelend het ook uitkomt op deze posities. Riedewald en Tete hadden zich onbetwist in de basis moeten spelen, dan was deze hele discussie niet nodig. nee ook niet mee eens.. het TH wou ze al weg hebben en bosz heeft ze zelfs nog een kans gegeven.. dit TH bemoeit zich veel te veel met wat een trainer moet doen als je het mij vraagt.. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik durf nu al te stellen dat Ajax komend jaar géén kampioen gaat worden.
Younes... al wordt hij nog 100x geselecteerd voor die mannschaft... Hij is niet goed genoeg!
Kluivert is te licht, zal zijn wedstrijdjes uitblinken maar overall te licht.
Neres is veel beter dan we denken maar staat onterecht achter Kluivert en Younes.
Schöne... is leuk maar als backup niet meer voor de basis.
De backposities zijn onderbezet en wordt onderschat door de beste heer Overmars!!!
Zonder versterkingen wordt het wederom helemaal niets!
En dan nog zullen er hier zijn die Overmars geweldig vinden !!!! :-) |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 23:07 schreef nummer10 het volgende:[..] nee ook niet mee eens.. het TH wou ze al weg hebben en bosz heeft ze zelfs nog een kans gegeven.. dit TH bemoeit zich veel te veel met wat een trainer moet doen als je het mij vraagt.. Eens.. Met het laatste vooral
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 augustus 2017 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2017 - 00:59 schreef AkaS het volgende:Ik durf nu al te stellen dat Ajax komend jaar géén kampioen gaat worden. Younes... al wordt hij nog 100x geselecteerd voor die mannschaft... Hij is niet goed genoeg! Kluivert is te licht, zal zijn wedstrijdjes uitblinken maar overall te licht. Neres is veel beter dan we denken maar staat onterecht achter Kluivert en Younes. Schöne... is leuk maar als backup niet meer voor de basis. De backposities zijn onderbezet en wordt onderschat door de beste heer Overmars!!! Zonder versterkingen wordt het wederom helemaal niets! En dan nog zullen er hier zijn die Overmars geweldig vinden !!!! :-) Voor eredivisie begrippen gewoon een goed team hoor Alleen duimen dat er niemand geblesseerd raakt |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 21:54 schreef remco k het volgende:[..] Welk cijfer is 1.10? Ik vind het ook zonde dat die jongens weg zijn. Maar daar geef ik Bosz de schuld van. En ja Riedewald is voorbijgestreefd door een 17 jarige. Dan is het ook logisch dat je dat rugnummer kwijtraakt. Zijn lengte... Nee denk dat het technisch hart een grote rol speelt in het verwijderen van bepaalde spelers |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ach zullen me wel voor gek verklaren dat ik dat zeg over het TH maar is gewoon een feit.. en heb het van de dochter van de ex assistent zelf.. oud klasgenoot en werkt hier om de hoek bij de bloemist (almelo is niet zo groot zoek maar op) maar goed zoals eerder aangegeven.. nieuwe ronde nieuwe kansen.. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2017 - 01:37 schreef nummer10 het volgende:ach zullen me wel voor gek verklaren dat ik dat zeg over het TH maar is gewoon een feit.. en heb het van de dochter van de ex assistent zelf.. oud klasgenoot en werkt hier om de hoek bij de bloemist (almelo is niet zo groot zoek maar op) maar goed zoals eerder aangegeven.. nieuwe ronde nieuwe kansen.. Nee je hebt gelijk, technisch hart grootse fout ooit. Kijk het nu al een paar jaar aan altijd gezeur en ruzie gewoon opdoeken beste oplossing. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Sjoerd Mossou. Sjoerd Mossou. © AD Sportwereld Kap met dat technisch hart bij Ajax COLUMNVolgens AD-columnist Sjoerd Mossou is er maar één oplossing voor 'het gekonkel, de politiek, de machtsspelletjes, de ruzies en het gelul' bij Ajax.
Sjoerd Mossou 07-06-17, 03:17 Laatste update: 03:18 172 106
Sorry. Mea Culpa. Stom. Naïef van me. Beetje opportunistisch ook. Van 'de journalistiek' mag u meer verwachten dan alleen het dunne bovenlaagje, of alleen de waan van de dag.
Op deze plek beweerde ik een paar weken geleden nog dat Ajax eindelijk weer een echte voetbalclub was geworden, waar het over looplijnen ging en over jeugdig talent, en waar voetbalplezier de basis was voor al het andere. Dat was erg voorbarig natuurlijk. Ik had beter moeten weten.
Trainer Peter Bosz is inmiddels alweer vertrokken, de man die volgens velen 'Ajax zijn gezicht terug gaf'.
(Gelukkig stond ik niet alleen in mijn wat wereldvreemde opgewektheid.)
De trainer die er een zogenoemd Cruijffiaans gedachtegoed op nahield - en die alle critici de mond snoerde met een energiek en vrolijk elftal, dat potverdorie nog een Europese finale haalde ook.
Visie leek het te winnen van gekonkel. Maar kijk nu eens. Het 'technisch hart' van Ajax heeft weer van zich doen spreken. Maar verhip, daar zijn ze weer: de intriges. Het gekonkel, de politiek, de machtsspelletjes, de ruzies, het gelul. De stelling dat Ajax dankzij Bosz zijn gezicht weer terug heeft: op zich klopt dat nog steeds, maar dat geldt vooral in een nogal cynisch opzicht.
Ajax blijkt opeens weer de politieke partij van weleer, de slangenkuil, de apenrots vol egotrippers. Dat Bosz zomaar naar Borussia Dortmund mocht vertrekken, was bovenal te danken aan een ordinaire ruzie achter de schermen.
Aan wat we - in typische Ajax-terminologie - ook wel 'interne verdeeldheid' noemen. Buitenstaander Bosz was té autonoom, te eigenwijs, te overtuigd van zijn eigen visie. Hij ging te makkelijk voorbij aan de spelletjes op de Toekomst, aan de klassieke lijntjes naar de pers, aan het aaien van Dennis Bergkamp, de cultuurbewaker/derde assistent met veel macht, maar zonder verantwoordelijkheid. (Leest u deze laatste zin gerust nog een keertje.)
Veel daarover was op zichzelf wel bekend. Dat Bosz een kille relatie had met Bergkamp en Hennie Spijkerman, wist iedere Ajax-volger. Het was geen toeval dat er al in maart werd voorgesorteerd op een vertrek van Bosz. De loopgraven werden toen al opzichtig bemand, er werd gelekt en geroddeld, maar zonder succes. De relnichten reden zichzelf hopeloos vast in de modder.
Ajax won opeens alles, ging alleen maar beter spelen. Het Ajax-publiek liep weg met Bosz en diens voetbal. Visie leek het te winnen van gekonkel. Maar kijk nu eens. Het 'technisch hart' van Ajax heeft weer van zich doen spreken. Het technisch hart, één van de slechtste ideeën aller tijden, de bron van eeuwige onenigheid en schimmig leiderschap. Een orgaan dat zogezegd de baas is, maar ook weer niet.
Een vaag stuk niemandsland, het gebied tussen Ieper en Duinkerken, een Bermuda-driehoek waar allerlei mensen in verdwijnen, of ze nu Wim Jonk heten of Peter Bosz, Orlando Trustfull of Frank de Boer. Een kaartclubje vol weeffouten en achterklap, waar het zogenaamd over 'voetbal' moet gaan, maar dat al ruim zes jaar een bolwerk is van gezeik.
De nieuwe trainer van Ajax hoeft in de contractbesprekingen slechts één eis te stellen. Eis korte lijnen. Breek met de dubbele agenda's en dubbelrollen. Hou de clubleiding gewoon de clubleiding, en maak de technische staf gewoon de technische staf. Kap met dat technisch hart. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 22:58 schreef JOOD het volgende:[..] Ja, maar zit je daar op te wachten? Dat je aanvoerder uit de basis gespeeld gaat worden? Qua aanvallend spel wordt je veel beter. Je hebt een wapen op de rechtsback staan in plaats van een halve centrale verdediger. Maar dan krijg je onenigheid als je aanvoerder ineens niet meer speelt toch? Zit wat in, maar moet je jezelf als club ervan weerhouden om een speler aan te trekken die je ploeg aanzienlijk sterker maakt omdat je aanvoerder het misschien niet leuk vind om zijn basisplek te verliezen?
Aanvoerder of niet, iedereen moet gewoon presteren lijkt mij.
En mocht hij het echt niet trekken, we hebben altijd nog reserve aanvoerders |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 22:58 schreef JOOD het volgende:[..] Ja, maar zit je daar op te wachten? Dat je aanvoerder uit de basis gespeeld gaat worden? Qua aanvallend spel wordt je veel beter. Je hebt een wapen op de rechtsback staan in plaats van een halve centrale verdediger. Maar dan krijg je onenigheid als je aanvoerder ineens niet meer speelt toch? doen ze bij nl dames elftal ook wel :P |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik begrijp het verhaal van Overmars en ben het er mee eens dat Ajax spelers moet halen op onze voorwaarden. Desalniettemin ben ik wel teleurgesteld in hoe Ajax de afgelopen periode op de transfermarkt bezig is geweest. Twee van de grotere talenten zijn vertrokken, waarvan met name Riedewald nog heel belangrijk had kunnen zijn, en dan klapt een veelbelovende transfer op deze manier... het laat toch een zure smaak na.
We hebben echt wel weer een goed middenveld staan. Een middenveld waar ook voldoende diepte en kwaliteit is zit voor zelfs de Europese subtop. De basis achterin heeft dat niveau ook maar is niet breed genoeg. Voorin twijfel ik of Ajax niet te onervaren is en te onstabiel is. De kwaliteit is er wel, maar of je al op die kwaliteit kan vertrouwen twijfel ik aan.
De transfermarkt is nog wel eventjes open en voor de eerste maand zitten we echt nog wel goed. Ik denk wel dat er nog iets moet gebeuren in het elftal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 augustus 2017 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Lekker man, ouwe koeien uit de sloot halen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2017 - 00:59 schreef AkaS het volgende:Ik durf nu al te stellen dat Ajax komend jaar géén kampioen gaat worden. Younes... al wordt hij nog 100x geselecteerd voor die mannschaft... Hij is niet goed genoeg! Kluivert is te licht, zal zijn wedstrijdjes uitblinken maar overall te licht. Neres is veel beter dan we denken maar staat onterecht achter Kluivert en Younes. Schöne... is leuk maar als backup niet meer voor de basis. De backposities zijn onderbezet en wordt onderschat door de beste heer Overmars!!! Zonder versterkingen wordt het wederom helemaal niets! En dan nog zullen er hier zijn die Overmars geweldig vinden !!!! :-) Mag ik de glazen bol lenen voor de staatsloterijtrekking? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En terecht! Je laat je toch niet bedotten door een stel Brazilianen die elke dag andere voorwaarden stellen? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Ik hoorde ook dat ze met buitenspel spelen ;) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Een grote kolere bende in dit voetbalwereldje.Hopelijk komt daar is een einde aan zoals het nu gaat kan je beter een aparte competitie maken, voor Barca-Bayer-Real-PSG-en de 5 topclubs van Engeland. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
roddel, achterklap en machtspelletjes....
Waarom kan een club als Watford wel deze speler binnenhalen en Overmars niet....
En dan eigen falen verhullen in stoere taal in de pers!
Tot hier en niet verder.... dat zou eigenlijk op het herhaaldelijk falende aankoop gestuntel van Overmars moeten slaan ;-)
Plan B????
Is toch niet nieuw dat de Braziliaanse markt complex is... dan zou een bekwame Overmars toch een plan B moeten hebben?
Of is Lamprou plan B?
En waar blijven de andere versterkingen?
Of zijn er meer zaakwaarnemers die Marcje plagen...
Overmars ■ niet geschikt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 23:01 schreef JOOD het volgende:[..] Nou, Bazoer en Ghazi dat is Bosz zijn schuld. Tete en Riedewald had je kunnen behouden nadat Bosz weg was. En voorbij gestreefd door de Ligt, ook niet helemaal mee eens. Riedewald en Tete zullen toch echt iets hebben wat niet past binnen dit Ajax. Daarom sta ik ook achter hun vertrek, hoe vervelend het ook uitkomt op deze posities. Riedewald en Tete hadden zich onbetwist in de basis moeten spelen, dan was deze hele discussie niet nodig. Niet eens, die jongens hadden al besloten te vertrekken, het enige dat Keijzer had kunnen doen om ze te behouden was ze een basisplaats beloven, en jij weet niet zo goed als ik dat dit natuurlijk niet kan..
Maar niet eens dat ze voorbij gestreefd zijn door de Ligt? Volgens mij is die al een dik half jaar basis speler en Riedewald niet, hoe noem jij dat dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 23:05 schreef nummer10 het volgende:[..] hoezo is het bosz zijn schuld dat hij ze in zijn systeem niet goed genoeg vond.. tevens de nieuwe trainer keizer was degene die riedewald zijn nummer afpakte en het ook niet in hem zag zitten.. tete is echt wel meer aan de hand dan.. Hij vond ze prima passen in zijn systeem getuige zijn eigen uitspraken, hij had ze meer speeltijd moeten geven, beide heren speelde op posities waar echt wel meer gewisseld had moeten worden, daarom is het zijn schuld....
Bij Tete speelt ook de rol van Raiola mee.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2017 - 00:59 schreef AkaS het volgende:Ik durf nu al te stellen dat Ajax komend jaar géén kampioen gaat worden. Younes... al wordt hij nog 100x geselecteerd voor die mannschaft... Hij is niet goed genoeg! Kluivert is te licht, zal zijn wedstrijdjes uitblinken maar overall te licht. Neres is veel beter dan we denken maar staat onterecht achter Kluivert en Younes. Schöne... is leuk maar als backup niet meer voor de basis. De backposities zijn onderbezet en wordt onderschat door de beste heer Overmars!!! Zonder versterkingen wordt het wederom helemaal niets! En dan nog zullen er hier zijn die Overmars geweldig vinden !!!! :-) En nogmaals de vraag, waarom is het Overmars die dat onderschat.. Kerel leer je club eens kennen man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 23:07 schreef nummer10 het volgende:[..] nee ook niet mee eens.. het TH wou ze al weg hebben en bosz heeft ze zelfs nog een kans gegeven.. dit TH bemoeit zich veel te veel met wat een trainer moet doen als je het mij vraagt.. En met welk deel is dat dan? Want met de opstelling bemoeien ze zich niet, wel met de samenstelling van de selectie, en terecht lijkt me.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2017 - 01:37 schreef nummer10 het volgende:ach zullen me wel voor gek verklaren dat ik dat zeg over het TH maar is gewoon een feit.. en heb het van de dochter van de ex assistent zelf.. oud klasgenoot en werkt hier om de hoek bij de bloemist (almelo is niet zo groot zoek maar op) maar goed zoals eerder aangegeven.. nieuwe ronde nieuwe kansen.. Dus de mening van iemand..
Een van mijn mensen vind ook dat ik me te veel met zijn werk bemoei, zijn andere collega's zien dat anders... Als die ene dat tegen zijn dochter zegt, is dat dan ook per definitie waar?
En stel dat ze zich ermee bemoeien, waarom is dat per definitie slecht? Volgens mij hebben die mensen bij Ajax meer bewezen dan dat de oude technische staf bewezen (gewonnen) heeft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2017 - 08:40 schreef Eide het volgende:Ik begrijp het verhaal van Overmars en ben het er mee eens dat Ajax spelers moet halen op onze voorwaarden. Desalniettemin ben ik wel teleurgesteld in hoe Ajax de afgelopen periode op de transfermarkt bezig is geweest. Twee van de grotere talenten zijn vertrokken, waarvan met name Riedewald nog heel belangrijk had kunnen zijn, en dat klapt een transfer op deze manier... het laat toch een zure smaak na. We hebben echt wel weer een goed middenveld staan. Een middenveld waar ook voldoende diepte en kwaliteit is zit voor zelfs de Europese subtop. De basis achterin heeft dat niveau ook maar is niet breed genoeg. Voorin twijfel ik of Ajax niet te onervaren is en te onstabiel is. De kwaliteit is er wel, maar of je al op die kwaliteit kan vertrouwen twijfel ik aan. De transfermarkt is nog wel eventjes open en voor de eerste maand zitten we echt nog wel goed. Ik denk wel dat er nog iets moet gebeuren in het elftal. Eens, er moet nog wel wat gebeuren om de selectie in balans en breed genoeg te krijgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2017 - 09:50 schreef AkaS het volgende:roddel, achterklap en machtspelletjes.... Waarom kan een club als Watford wel deze speler binnenhalen en Overmars niet.... En dan eigen falen verhullen in stoere taal in de pers! Tot hier en niet verder.... dat zou eigenlijk op het herhaaldelijk falende aankoop gestuntel van Overmars moeten slaan ;-) Plan B???? Is toch niet nieuw dat de Braziliaanse markt complex is... dan zou een bekwame Overmars toch een plan B moeten hebben? Of is Lamprou plan B? En waar blijven de andere versterkingen? Of zijn er meer zaakwaarnemers die Marcje plagen... Overmars ■ niet geschikt! Omdat Watford meer betaald en ze er daar wel met de voorwaarde van de verkopende club akkoord zijn gegaan.. |
|
|
|