BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 augustus 2017 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 20:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Raar. Dat was ook wat Ajax naar verluid bereid was om te betalen. Er was zelfs sprake van een mondeling akkoord met de speler zelf. Waarom ga je naar Watford tegen degradatie strijden als je ook om prijzen en in Europees voetbal kan spelen...
Money money money must be funny in a rich man's world...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 augustus 2017 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 10:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus de mening van iemand..

Een van mijn mensen vind ook dat ik me te veel met zijn werk bemoei, zijn andere collega's zien dat anders... Als die ene dat tegen zijn dochter zegt, is dat dan ook per definitie waar?

En stel dat ze zich ermee bemoeien, waarom is dat per definitie slecht? Volgens mij hebben die mensen bij Ajax meer bewezen dan dat de oude technische staf bewezen (gewonnen) heeft..
op voetbal gebied zeker.. maar als trainers ? nee
Scout2
 Scout2 - dinsdag 01 augustus 2017 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik niet
Jouw mening, naar mijn mening zit het gewoon niet gezond in elkaar.
remco k
 remco k - dinsdag 01 augustus 2017 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 10:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

op voetbal gebied zeker.. maar als trainers ? nee
Als trainers zeker niet, maar als bestuurders verantwoordelijk voor 4 titels waarbij op eenzelfde manier gewerkt werd..
MBB
 MBB - dinsdag 01 augustus 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 10:24 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Money money money must be funny in a rich man's world...
Ik denk ook dat als wij meer hadden geboden, Watford nog meer had geboden. Een limiet voor jezelf bepalen en eraan houden is gewoon goed gedaan door Overmars.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 augustus 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 11:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Als trainers zeker niet, maar als bestuurders verantwoordelijk voor 4 titels waarbij op eenzelfde manier gewerkt werd..
met een hoop geluk en zkr geen mooi voetbal.. de trainer moet je het elftal laten runnen en je daar niet mee bemoeien...
remco k
 remco k - dinsdag 01 augustus 2017 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 12:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

met een hoop geluk en zkr geen mooi voetbal.. de trainer moet je het elftal laten runnen en je daar niet mee bemoeien...
De trainer bepaald heeft ook alles bepaald binnen de selectie over hoe te trainen en wie op te stellen. Er is echter meer gemoeid om het eerste elftal te runnen, en daar heeft Bosz zich ook gewoon in moeten schikken, niet meer dan normaal..

Een trainer kan niet even gaan bepalen welke spelers er wel en niet gehaald moeten worden..
Eide
 Eide - dinsdag 01 augustus 2017 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 12:07 schreef MBB het volgende:

[..]

Ik denk ook dat als wij meer hadden geboden, Watford nog meer had geboden. Een limiet voor jezelf bepalen en eraan houden is gewoon goed gedaan door Overmars.
Ik heb niet het idee dat het aan de transfersom lag of aan de salariseisen. Ajax had al een mondeling akkoord met de speler. Ik denk dat het is afgeketst op eigenaarschap, in dat de Fluminese een percentage van de eigendomsrechten wilde behouden.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 01 augustus 2017 - 14:20   quote  deeplink  
Ajax moet een keer leren en durven nee zeggen. Omdat ze het zelf in eigen hand hebben. Ik ben en blijf van mening dat Overmars ook voor dit soort situaties niet altijd de beste oplossingen kan bedenken.

Het feit dat de selectie in de breedte nog niet op orde is geeft aan dat ze nog altijd relatief traag zijn. Ajax moet eens leren om haar selectie eerder op orde te hebben.

Dat zijn keuzes die je zelf bepaalt. En niet aan gaan komen met altijd excuses. Ajax moet juise een keer laten zien dat ze durven te groeien.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 augustus 2017 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 14:20 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax moet een keer leren en durven nee zeggen. Omdat ze het zelf in eigen hand hebben. Ik ben en blijf van mening dat Overmars ook voor dit soort situaties niet altijd de beste oplossingen kan bedenken.

Het feit dat de selectie in de breedte nog niet op orde is geeft aan dat ze nog altijd relatief traag zijn. Ajax moet eens leren om haar selectie eerder op orde te hebben.

Dat zijn keuzes die je zelf bepaalt. En niet aan gaan komen met altijd excuses. Ajax moet juise een keer laten zien dat ze durven te groeien.
en nogmaals moeten de andere clubs en spelers wel willen
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 augustus 2017 - 14:39   quote  deeplink  
quote:

Ik ben het hier wel mee eens, alleen vrees ik dat het iets gecompliceerder ligt allemaal.
Hoe je het ook wendt of keert, je blijft toch afhankelijk van wat een speler en/of club zelf wilt.
remco k
 remco k - dinsdag 01 augustus 2017 - 19:22   quote  deeplink  
quote:

Ajax heeft juist nee gezegd. Je verhaal kan dus weer de prullenbak in.
AkaS
 AkaS - dinsdag 01 augustus 2017 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 09:59 schreef remco k het volgende:

[..]

En nogmaals de vraag, waarom is het Overmars die dat onderschat.. Kerel leer je club eens kennen man..
Misschien verwacht ik teveel Remco???

Ik verwacht een heldere visie en doelstelling.
Afgestemd op deze helder geformuleerde doelen
verwacht ik van de mensen die betaald worden
om toe te zien dat alles behaald wordt, adequaat
kunnen handelen en de juiste middelen aantrekken
om de doelen te behalen en de visie uit te dragen.

rvc, vd Sar, Overmars en het TH zijn hier leidend.

RVC bepaald of en hoeveel budget vrijgemaakt kan en
mag worden voor benodigde aankopen om de selectie
op peil te krijgen zodat we een keertje in de zoveel
jaar een kampioensfeestje kunnen vieren en dat we weer
meedoen in Europa...

Doel is kampioenschap eredivisie plus overwintering in
Europa met aansprekend aanvallend voetbal.

Middelen zijn volgens mij een complete en uitgebalanceerde
selectie, inclusief trainer, capabel voor het niveau van de
doelstelling...

Nadat het budget is vrijgegeven is Overmars eindverantwoordelijk
m.b.t het aan en verkoopbeleid...

Toch?
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 augustus 2017 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 21:22 schreef AkaS het volgende:

[..]

meedoen in Europa...

doelstelling...

Toch?
Dat klinkt allemaal prima en mooi, maar hou er wel rekening mee dat spelers haalbaar moeten zijn en moeten willen.
Als bijvoorbeeld een club als Watford al aantrekkelijker is om naartoe te gaan dan Ajax.. Dan is het lastig werken hoor.
We hebben de middelen niet en verliezen steeds meer terrein met de andere competities, die gewoon veel aantrekkelijker zijn voor spelers om naartoe te gaan..

Heel jammer, heel k*'t, heel frustrerend, maar helaas waar.
AkaS
 AkaS - dinsdag 01 augustus 2017 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 10:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat Watford meer betaald en ze er daar wel met de voorwaarde van de verkopende club akkoord zijn gegaan..
Dat is jouw waarheid en niet de waarheid!
Wij zaten niet aan tafel...

Misschien heeft Watford wel doorgepakt en goed onderhandeld...

Toch knap dat zij het voor elkaar krijgen om een Braziliaanse aanvaller
over te halen om bij een kleine tegen degradatie voetballende club te komen voetballen...

Maar goed stel dat je wel gelijk hebt Remco...

Dan zou een capabele directeur van Ajax toch een plan B moeten hebben, toch?

Vooralsnog zie ik Lamprou en verlenging van Veltman....wow wat een held die Overmars...
AkaS
 AkaS - dinsdag 01 augustus 2017 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 21:28 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal prima en mooi, maar hou er wel rekening mee dat spelers haalbaar moeten zijn en moeten willen.
Als bijvoorbeeld een club als Watford al aantrekkelijker is om naartoe te gaan dan Ajax.. Dan is het lastig werken hoor.
We hebben de middelen niet en verliezen steeds meer terrein met de andere competities, die gewoon veel aantrekkelijker zijn voor spelers om naartoe te gaan..

je draait het om beste medesupporter en neemt de gelekte bullshit als waarheid aan.. Terwijl ik erin geloof dat hij niet komt omdat Overmars
niet kan onderhandelen/aankopen.
AkaS
 AkaS - dinsdag 01 augustus 2017 - 21:33   quote  deeplink  
En als het wel allemaal waarheid is...

waar is dan plan b?

Of was dat die derde keeper uit smurfenland en Veltman die aanvallend zo goed is...(maar niet heus!)
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 augustus 2017 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 21:33 schreef AkaS het volgende:

waar is dan plan b?

Of was dat die derde keeper uit smurfenland en Veltman die aanvallend zo goed is...(maar niet heus!)
We hebben nog een maand. Althans, Overmars heeft nog een maand
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 augustus 2017 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 21:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

je draait het om beste medesupporter en neemt de gelekte bullshit als waarheid aan.. Terwijl ik erin geloof dat hij niet komt omdat Overmars
niet kan onderhandelen/aankopen.
Dat zou kunnen. We zullen het alleen nooit weten.
Wat we lezen en horen is alles wat we hebben om een eigen mening te vormen. Daar zullen we het mee moeten doen.

Ik wil best geloven dat Marc geen super onderhandelaar is, maar ben er wel van overtuigd dat het gewoon heel erg lastig is voor een club als Ajax om mee te gaan in de gekte. We hebben in vergelijking met de rest in Europa gewoon best weinig te bieden en teren eigenlijk gewoon nog op de successen van vroeger die onze naam nog enige glans geven.

De Eredivisie is geen aantrekkelijke competitie voor een speler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 augustus 2017 door Jaccio --
remco k
 remco k - dinsdag 01 augustus 2017 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 21:22 schreef AkaS het volgende:

[..]

meedoen in Europa...

doelstelling...

Toch?
Overmars is binnen de gestelde budgetten verantwoordelijk voor de onderhandelingen met de clubs en spelers.

Als de tegenpartij dus 15 miljoen eist terwijl overmars niet verder mag gaan dan 12 is hij kansloos en mag je hem daar niet op afrekenen.
remco k
 remco k - dinsdag 01 augustus 2017 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 21:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat is jouw waarheid en niet de waarheid!
Wij zaten niet aan tafel...

Misschien heeft Watford wel doorgepakt en goed onderhandeld...

Toch knap dat zij het voor elkaar krijgen om een Braziliaanse aanvaller
over te halen om bij een kleine tegen degradatie voetballende club te komen voetballen...

Maar goed stel dat je wel gelijk hebt Remco...

Dan zou een capabele directeur van Ajax toch een plan B moeten hebben, toch?

Vooralsnog zie ik Lamprou en verlenging van Veltman....wow wat een held die Overmars...
Watford betaald meer dan dat Ajax uiteindelijk wou betalen.

En dat plan b heb ik ook echt wel vertrouwen in dat dit gebeurt voor 31 augustus. Veruit het grootste deel van alle transfers in Europa moeten nog plaatsvinden. En bij Ajax zouden ze de selectie al lang rond moeten hebben?

Dat lukt echt slechts een heel klein handje bol clubs. Zelfs Barca lukt dat dit seizoen niet.
Eide
 Eide - dinsdag 01 augustus 2017 - 22:15   quote  deeplink  
Ik vind dat je de directie van Ajax mag verwijten dat men met Lamprou in zee is gegaan. Als iemand zich zo uitlaat over jouw club, nadat hij al speler is geweest, behoor die deur gewoon gesloten te zijn en te blijven.

Dit is zo'n geval wat moeilijk te beoordelen is. Als de details via Ajaxvolgers kloppen eiste Fluminese op het laatste moment dat een percentage van de rechten van de speler in handen zou blijven van Fluminese. Ten eerste mag dat in Nederland volgens mij niet en ten tweede ben je gek als je het doet. Dan heb je plotseling een aandeelhouder op een speler...

Als het is afgeketst op pure financiën ligt de zaak wel anders, zeker omdat Ajax en de speler al een akkoord hadden. Op een gegeven moment moet je dan gewoon durven.

Maar goed, het is moeilijk te beoordelen maar wel oud-Hollandsch klote.
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 22:15 schreef Eide het volgende:
Ik vind dat je de directie van Ajax mag verwijten dat men met Lamprou in zee is gegaan. Als iemand zich zo uitlaat over jouw club, nadat hij al speler is geweest, behoor die deur gewoon gesloten te zijn en te blijven.

Dit is zo'n geval wat moeilijk te beoordelen is. Als de details via Ajaxvolgers kloppen eiste Fluminese op het laatste moment dat een percentage van de rechten van de speler in handen zou blijven van Fluminese. Ten eerste mag dat in Nederland volgens mij niet en ten tweede ben je gek als je het doet. Dan heb je plotseling een aandeelhouder op een speler...

Als het is afgeketst op pure financiën ligt de zaak wel anders, zeker omdat Ajax en de speler al een akkoord hadden. Op een gegeven moment moet je dan gewoon durven.

Maar goed, het is moeilijk te beoordelen maar wel oud-Hollandsch klote.
Als je de bedragen moet geloven zat er een verschil in van 3 miljoen, ik vind niet dat Ajax dan maar moet durven, ik bedoel als je een max aangeeft waarmee je die kant op gaat als club zijnde, dan zou ik het raar vinden om ineens meer te gaan betalen..
AkaS
 AkaS - woensdag 02 augustus 2017 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 09:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je de bedragen moet geloven zat er een verschil in van 3 miljoen, ik vind niet dat Ajax dan maar moet durven, ik bedoel als je een max aangeeft waarmee je die kant op gaat als club zijnde, dan zou ik het raar vinden om ineens meer te gaan betalen..
Er komen nu allerlei onzinverhalen naar boven. Geloof er niets van.
Overmars had door moeten bijten toen hij beet had. Er zijn wel vaker andere verhalen naar voren gekomen over de handelswijze van Overmars... Een bod doen en dan niets meer laten horen en via de pers doen geloven dat er flink onderhandeld werd.

Je gelooft toch zelf niet dat Watford 15mln betaald plus bonussen en een percentage bij een doorverkoop!!!

Overmars was een mooie voetballer en de Bayern München opzet en gedachten met o.a. Overmars, geweldig. Maar behalve toptalenten wegjagen bakt hij er niet veel van.

En de trainer, de marionet die ze hebben aangesteld is ook kut. Let maar op.

Ik zal nu wel de drek krijgen om zulke uitspraken...maar nog erger...straks gelijk.

Die Keizer kan nog even profiteren van de basis die er gelegd is, maar ook hij gaat verder met dezelfde fouten.

De beste wedstrijden waren toen Veltman geblesseerd en of geschorst was!
Younes mag wederom falen till the end net zo lang tot hij per ongeluk wel een goede partij speelt.... en dan heeft de trainer het goed gezien...

Schöne... pfff

Het uitblijven van versterkingen in de verdediging...

Maar HEE Overmars doet het geweldig...kijk maar naar de bankrekening maar doorselecteren voor een topteam ho maar!

Volgend jaar Sanchez en Dolberg weg... en we zijn weer terug bij van de Boog en Jol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 augustus 2017 door AkaS --
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 10:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

Overmars had door moeten bijten toen hij beet had. Er zijn wel vaker andere verhalen naar voren gekomen over de handelswijze van Overmars... Een bod doen en dan niets meer laten horen en via de pers doen geloven dat er flink onderhandeld werd.

Je gelooft toch zelf niet dat Watford 15mln betaald plus bonussen en een percentage bij een doorverkoop!!!

Overmars was een mooie voetballer en de Bayern München opzet en gedachten met o.a. Overmars, geweldig. Maar behalve toptalenten wegjagen bakt hij er niet veel van.

Ik zal nu wel de drek krijgen om zulke uitspraken...maar nog erger...straks gelijk.

Die Keizer kan nog even profiteren van de basis die er gelegd is, maar ook hij gaat verder met dezelfde fouten.

Younes mag wederom falen till the end net zo lang tot hij per ongeluk wel een goede partij speelt.... en dan heeft de trainer het goed gezien...

Schöne... pfff

Maar HEE Overmars doet het geweldig...kijk maar naar de bankrekening maar doorselecteren voor een topteam ho maar!

Volgend jaar Sanchez en Dolberg weg... en we zijn weer terug bij van de Boog en Jol
Overmars praat amper met de pers, dat jij alles gelooft wat de pers verteld is je eigen isue.

Daarnaast loop je altijd al weer te schreeuwen nog voordat je geslagen worden, nog geen enkele club in heel Europa heeft zijn selectie op orde voor eind augustus. En jij verwacht dat Ajax dat wel heeft. Grootheidswaanzin..

Wel leuk dat je Sanchez en Dolberg noemt als geweldenarem, beiden gecontracteerd door dezelfde directie als die je nu voor de duizendste keer aan het afzeiken bent..

Daarnaast is die goede basis waar jij het over hebt ook gelegd door diezelfde directie..

Serieus, als ik Ajax zo veel zo lopen afzeiken als dat jij doet, zou ik echt een andere hobby gaan zoeken, ik zou doodongelukkig worden als ik zo negatief zou zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 augustus 2017 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 augustus 2017 - 11:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

Schöne... pfff

Don't believe the news until its the truth!

Type voor de gein eens in op google. "Bomaanslag Irak Nep". Het heeft niets te maken met de discussie maar dan snap je mij!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 augustus 2017 door Ajax Warrior --
AkaS
 AkaS - woensdag 02 augustus 2017 - 11:05   quote  deeplink  
Beste Remco,

Denk jij werkelijk dat Overmars amper met de pers praat of dat er niet in opdracht van hem nieuws lekt dat hem goed van pas komt of zijn falen verdoezelt... Wake up !

Die goede basis is een samenloop van verleden en huidige directie.
Bovendien zeg ik niet dat zij nooit iets goed doen!

Tot slot. Ik ben zwaar teleurgesteld in het overgrote deel van functioneren van Ajax. Ik ben fan van huis uit. Ajax met de paplepel ingegoten gekregen.

Neemt niet weg dat ik enorm baal van het telkens gekloot van Overmars.

En hoezo heeft hij tot augustus.. We spelen toch nu voor de CL tickets!!!

Het is toch ieder jaar hetzelfde liedje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 augustus 2017 door AkaS --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 augustus 2017 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 21:28 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Idd, hier kan ik bijna niets anders aan toevoegen, de zaakwarnemers gaan voor het korte termijn veel geld binnenharken ipv een carriereplanning maken voor de speler zelf. Watford of Ajax.... In Europa spelen en in Nederland voor de prijzen of degradatie voetbal in de Premier leaugue. De speler had geen keus en moet doen wat de eigenaren zeggen.

De tv gelden dat Watford krijgt is al het dubbele van de volledige begroting van Ajax. Dan kan je wel blijven zeiken op Overmars, maar daar is niet tegenop te boksen.

Alleen als Bill Gates Ajax elk jaar 300m extra geeft voor salarissen en transfers, dan kunnen we dit soort talenten weer binnen halen en kunnen we ook wellicht weer meedoen in de CL.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 augustus 2017 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 21:33 schreef AkaS het volgende:

waar is dan plan b?

Hoezo plan B? Als er meer van dit soort jongens rondlopen, dan kan je plan B idd uitvoeren en de ander proberen te halen, maar als dat nu niet het geval is?

Deze jongen speelt in het Braziliaanse jeugd elftal, wie zou dan plan B moeten zijn als dit niet lukt? Misschien komt er volgend jaar of het jaar erop weer iemand bovendrijven, maar nu was alleen deze jongen perfect voor Overmars en plan B is heel simpel, dat is gewoon weer hopen dat een talent bij Ajax zich laat gelden.

Je kan ook geld over de balk gooien en een b-speler kopen die niet het verschil maakt en gelijk is aan wat er al rondloopt bij Ajax, maar dan zijn we binnen no-time weer failliet.

Als ik jou zo hoor, dan ben ik blij dat jij niet op die positie van Overmars zit, want dan was Ajax al Failliet geweest. Je had waarschijnlijk zonder problemen Messi binnengehaald en Christiano Ronaldo. Zeker haalbare spelers voor Ajax, met een salaris en transfersommen dat we makkelijk kunnen betalen en niet te vergeten die geweldige competitie van ons met alleen maar topwedstrijden, waar de helft ook nog een op kunstgras speelt.

Ik snap Overmars zo af en toe ook niet, maar ik zit niet met hem aan de tafel en natuurlijk maakt ook hij fouten, maar volgens jou doet hij alles fout. Wees toch een keer realistisch en kom van die wolk dat top talenten allemaal naar Ajax willen komen.

Verkopen doet Overmars prima en het inkopen van talenten die nog moeten rijpen doet hij ook heel goed (recebt zelfs een braziliaanse spits aangekocht), dat doet hij echt heel goed. Kijk naar Sanchez van 5m nu 10x zoveel waard, Dolberg 350.000 euro, nu meer dan 120x in waarde toegenomen en dat zijn geen muppets. Alleen jhet inkopen van spelers die er al staan is een lastiger verhaal, omdat meer clubs daarachter aan zitten die meer geld hebben en in een betere competitie spelen. Iederen vist toch echt in dezelfde vijver.
AkaS
 AkaS - woensdag 02 augustus 2017 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 11:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Don't believe the news until its the truth!

Type voor de gein eens in op google. "Bomaanslag Irak Nep". Het heeft niets te maken met de discussie maar dan snap je mij!
Gedaan. Ik snap wat je bedoelt en is precies wat ik bedoel.
Iedereen slikt alles voor zoete koek!
riveco
 riveco - woensdag 02 augustus 2017 - 12:04   quote  deeplink  
quote:

[..]

Schöne... pfff

Aka, ik heb diverse stukjes van jou gelezen, maar zie niet echt veel inhoud. Jij denkt en jij vermoed en komt met dingen die nergens op slaan.
Zo zou er geen plan b zijn : nou als ze die op tafel gooien dan is er ook weer een club met meer geld.
Dat kleine clubs meer geld en salaris kunnen geven ligt aan de tvgelden die ze daar krijgen ( Al lijkt het jou sterk dat ze meer kunnen betalen als Ajax.
Ook het punt van voorronde nu spelen, is niet de fout van Overmars maar van de uefa en fifa die de transfermarkt bepaalt en ook het moment van voorrondes kent.
Je zegt ook dat er onzin verhalen komen na dat de transfer niet doorging, waarom geloof je de onzinverhalen voor de afronding wel en erna niet. Punt is dat de media moet verdienen en dat daardoor er het hele seizoen onzin wordt verteld ( zowel voor als na een transfer ) Wij weten niet wat er bij onderhandelingen wordt besproken, wij weten niet wat een mondeling accord in Brazilie inhoud, wij weten niet wat WATFORT aan tekengeld geeft, wij weten niet wat er aan salaris wordt betaald, wij weten niet wat er onder de tafel gebeurt daaro. Dus Aka oordeel niet over dingen waar we nog geen 20% van weten, en Aka doe wat een goed supporter hoort te doen en steun je club, zij doen in ieder geval 100% hun best en meer kun je niet verwachten.
AkaS
 AkaS - woensdag 02 augustus 2017 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 11:53 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hoezo plan B? Als er meer van dit soort jongens rondlopen, dan kan je plan B idd uitvoeren en de ander proberen te halen, maar als dat nu niet het geval is?

Deze jongen speelt in het Braziliaanse jeugd elftal, wie zou dan plan B moeten zijn als dit niet lukt? Misschien komt er volgend jaar of het jaar erop weer iemand bovendrijven, maar nu was alleen deze jongen perfect voor Overmars en plan B is heel simpel, dat is gewoon weer hopen dat een talent bij Ajax zich laat gelden.

Je kan ook geld over de balk gooien en een b-speler kopen die niet het verschil maakt en gelijk is aan wat er al rondloopt bij Ajax, maar dan zijn we binnen no-time weer failliet.

Als ik jou zo hoor, dan ben ik blij dat jij niet op die positie van Overmars zit, want dan was Ajax al Failliet geweest. Je had waarschijnlijk zonder problemen Messi binnengehaald en Christiano Ronaldo. Zeker haalbare spelers voor Ajax, met een salaris en transfersommen dat we makkelijk kunnen betalen en niet te vergeten die geweldige competitie van ons met alleen maar topwedstrijden, waar de helft ook nog een op kunstgras speelt.

Ik snap Overmars zo af en toe ook niet, maar ik zit niet met hem aan de tafel en natuurlijk maakt ook hij fouten, maar volgens jou doet hij alles fout. Wees toch een keer realistisch en kom van die wolk dat top talenten allemaal naar Ajax willen komen.

Verkopen doet Overmars prima en het inkopen van talenten die nog moeten rijpen doet hij ook heel goed (recebt zelfs een braziliaanse spits aangekocht), dat doet hij echt heel goed. Kijk naar Sanchez van 5m nu 10x zoveel waard, Dolberg 350.000 euro, nu meer dan 120x in waarde toegenomen en dat zijn geen muppets. Alleen jhet inkopen van spelers die er al staan is een lastiger verhaal, omdat meer clubs daarachter aan zitten die meer geld hebben en in een betere competitie spelen. Iederen vist toch echt in dezelfde vijver.
Sorry, maar wat een onnozele reactie!!!!

De interesse voor hem komt voort uit een stukje behoefte mag ik hopen.
Aanvaller, spits en of vleugel... neem aan dat ze niet voor de lol 12 mln
wilde neertellen of denk jij van wel.

Dus blijkbaar is er nog behoefte aan specifieke kwaliteiten. En ik mag toch
ook aannemen dat hij niet de enige is op deze wereld met die specifieke kwaliteiten want als dat wel zo is, dan is 15 mln een koopje.

Dus plan B ja... want blijkbaar hebben we nog iemand nodig anders geen bod van 12 mln toch...
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 11:05 schreef AkaS het volgende:
Beste Remco,

Denk jij werkelijk dat Overmars amper met de pers praat of dat er niet in opdracht van hem nieuws lekt dat hem goed van pas komt of zijn falen verdoezelt... Wake up !

Die goede basis is een samenloop van verleden en huidige directie.
Bovendien zeg ik niet dat zij nooit iets goed doen!

Tot slot. Ik ben zwaar teleurgesteld in het overgrote deel van functioneren van Ajax. Ik ben fan van huis uit. Ajax met de paplepel ingegoten gekregen.

Neemt niet weg dat ik enorm baal van het telkens gekloot van Overmars.

En hoezo heeft hij tot augustus.. We spelen toch nu voor de CL tickets!!!

Het is toch ieder jaar hetzelfde liedje.
Ja ik denk vrij zeker dat overmars amper of niet met de pers praat.

Maar als jij denkt dat hij wel met de pers praat zoals een vz of welke andere nepnieiws site. Tsjaa dan houd het snel op.

En nogmaals. Zelfs de grote clubs op de aarde krijgen het niet voor elkaar om hun selectie nu al op orde te hebben. Meer dan 80% van de transfers in Europa vinden plaats in de laatste twee weken. Waarom eis jij dan van Ajax dat ze dit wel kunnen. Lekker blijven dromen kerel.
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 11:34 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Idd, hier kan ik bijna niets anders aan toevoegen, de zaakwarnemers gaan voor het korte termijn veel geld binnenharken ipv een carriereplanning maken voor de speler zelf. Watford of Ajax.... In Europa spelen en in Nederland voor de prijzen of degradatie voetbal in de Premier leaugue. De speler had geen keus en moet doen wat de eigenaren zeggen.

De tv gelden dat Watford krijgt is al het dubbele van de volledige begroting van Ajax. Dan kan je wel blijven zeiken op Overmars, maar daar is niet tegenop te boksen.

Alleen als Bill Gates Ajax elk jaar 300m extra geeft voor salarissen en transfers, dan kunnen we dit soort talenten weer binnen halen en kunnen we ook wellicht weer meedoen in de CL.
Eens.
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 11:59 schreef AkaS het volgende:

[..]

Gedaan. Ik snap wat je bedoelt en is precies wat ik bedoel.
Iedereen slikt alles voor zoete koek!
Juist jij bent degene die alles slikt wat ie leest.
AkaS
 AkaS - woensdag 02 augustus 2017 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 12:04 schreef riveco het volgende:

[..]

Aka, ik heb diverse stukjes van jou gelezen, maar zie niet echt veel inhoud. Jij denkt en jij vermoed en komt met dingen die nergens op slaan.
Zo zou er geen plan b zijn : nou als ze die op tafel gooien dan is er ook weer een club met meer geld.
Dat kleine clubs meer geld en salaris kunnen geven ligt aan de tvgelden die ze daar krijgen ( Al lijkt het jou sterk dat ze meer kunnen betalen als Ajax.
Ook het punt van voorronde nu spelen, is niet de fout van Overmars maar van de uefa en fifa die de transfermarkt bepaalt en ook het moment van voorrondes kent.
Je zegt ook dat er onzin verhalen komen na dat de transfer niet doorging, waarom geloof je de onzinverhalen voor de afronding wel en erna niet. Punt is dat de media moet verdienen en dat daardoor er het hele seizoen onzin wordt verteld ( zowel voor als na een transfer ) Wij weten niet wat er bij onderhandelingen wordt besproken, wij weten niet wat een mondeling accord in Brazilie inhoud, wij weten niet wat WATFORT aan tekengeld geeft, wij weten niet wat er aan salaris wordt betaald, wij weten niet wat er onder de tafel gebeurt daaro. Dus Aka oordeel niet over dingen waar we nog geen 20% van weten, en Aka doe wat een goed supporter hoort te doen en steun je club, zij doen in ieder geval 100% hun best en meer kun je niet verwachten.
Sorry maar jij snapt mij niet of je wil niet snappen wat ik bedoel.

Als je daadwerkelijk meerdere posts van mij heb gelezen dan heeft het geen zin om verder op jou te reageren.
AkaS
 AkaS - woensdag 02 augustus 2017 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 12:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja ik denk vrij zeker dat overmars amper of niet met de pers praat.

Maar als jij denkt dat hij wel met de pers praat zoals een vz of welke andere nepnieiws site. Tsjaa dan houd het snel op.

En nogmaals. Zelfs de grote clubs op de aarde krijgen het niet voor elkaar om hun selectie nu al op orde te hebben. Meer dan 80% van de transfers in Europa vinden plaats in de laatste twee weken. Waarom eis jij dan van Ajax dat ze dit wel kunnen. Lekker blijven dromen kerel.
Die clubs waar jij het over hebt die kunnen wel 2 of 3 teams gelijkwaardig aan ons opstellen. Wanneer zij iemand verkopen is deze niet goed genoeg en of hebben ze voldoende kwaliteit om dit op te vangen en op zoek te gaan naar een goede vervanger.

Ik zie deze clubs geen 2 verdedigers verkopen die zo belangrijk waren zoals Tete en Riedewald afgelopen seizoen waren, zonder dit te kunnen opvangen met minstens dezelfde kwaliteit. Terwijl je ook nog andere verdedigers hebt die geblesseerd zijn of door jezelf ook op de transferlijst is gezet.

Als supporter wist ik zonder glazen bol al een tijdje dat Tete en Riedewald weg zouden gaan en ik neem geen wilde gok als Overmars dit ook al wist gedurende het vorige seizoen..

Dan had ik in zijn plaats allang voorwerk gedaan en aan het begin van de transferwindow toegeslagen zodat bij aanvang van de CL voorronde mijn team ready to go zou zijn.

REGEREN IS VOORUIT ZIEN....

zeker als je daar vet voor betaald wordt!!!

AkaS
 AkaS - woensdag 02 augustus 2017 - 12:24   quote  deeplink  
Oja...beste Riveco...

We lullen allemaal uit ons nek en eigen emotie.

Jij gelooft in Overmars en ik niet!

Misschien heb jij gelijk en misschien heb ik gelijk

.maar wat jij zegt heb ik zelf ook al meerdere keren gepost...

Niemand van dit forum is bij onderhandelingen of interne meetings aanwezig.

Dit is een forum voor supporters die zich kunnen uiten en daarbij hebben we allen ons geloof en ongeloof.

Hierover gesproken... de een gelooft niet in god en de ander vermoorde onschuldige mensen omdat hij denkt dat god wel bestaat en hem hiervoor zal belonen.

Maar niemand kan het 100% zeker weten ;-)
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 12:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

Die clubs waar jij het over hebt die kunnen wel 2 of 3 teams gelijkwaardig aan ons opstellen. Wanneer zij iemand verkopen is deze niet goed genoeg en of hebben ze voldoende kwaliteit om dit op te vangen en op zoek te gaan naar een goede vervanger.

Ik zie deze clubs geen 2 verdedigers verkopen die zo belangrijk waren zoals Tete en Riedewald afgelopen seizoen waren, zonder dit te kunnen opvangen met minstens dezelfde kwaliteit. Terwijl je ook nog andere verdedigers hebt die geblesseerd zijn of door jezelf ook op de transferlijst is gezet.

Als supporter wist ik zonder glazen bol al een tijdje dat Tete en Riedewald weg zouden gaan en ik neem geen wilde gok als Overmars dit ook al wist gedurende het vorige seizoen..

Dan had ik in zijn plaats allang voorwerk gedaan en aan het begin van de transferwindow toegeslagen zodat bij aanvang van de CL voorronde mijn team ready to go zou zijn.

REGEREN IS VOORUIT ZIEN....

zeker als je daar vet voor betaald wordt!!!
En je blijft maar denken dat de spelers allemaal even op Ajax zitten te wachten..

Van Leer en Huntelaar beiden gehaald voor de transferwindow echt open was, daar dus wel degelijk vooruitgekeken wat er nodig was.

Neres in de winter gehaald omdat ie in de zomer een stuk duurder zou zijn, dus echt voor dit seizoen gehaald en dus vooruitgekeken. Overigens ook serieus geld voor betaald.

En dat is meerdere seizoenen gewoon gebeurt..

Jij wil echt alleen de negatieve dingen zien, en die benoem je ook..
riveco
 riveco - woensdag 02 augustus 2017 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 12:24 schreef AkaS het volgende:
Oja...beste Riveco...

We lullen allemaal uit ons nek en eigen emotie.

Jij gelooft in Overmars en ik niet!

Misschien heb jij gelijk en misschien heb ik gelijk

.maar wat jij zegt heb ik zelf ook al meerdere keren gepost...

Niemand van dit forum is bij onderhandelingen of interne meetings aanwezig.

Dit is een forum voor supporters die zich kunnen uiten en daarbij hebben we allen ons geloof en ongeloof.

Hierover gesproken... de een gelooft niet in god en de ander vermoorde onschuldige mensen omdat hij denkt dat god wel bestaat en hem hiervoor zal belonen.

Maar niemand kan het 100% zeker weten ;-)
Het is alleen jammer, jij weet dus net zo goed als ik dat er van de 100 dingen die de media zegt er 80 % lulkoek is. Waarom benoem je de berichten voor een poging van aankoop wel als waarheid en als het mislukt komt er opeens pas een benoeming van onzinverhalen. Verder vind ik dat je iemand niet mag beoordelen als je nog niet de helft van het verhaal kent.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 augustus 2017 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 14:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en nogmaals moeten de andere clubs en spelers wel willen
Speler wilde in dit geval..
p111
 p111 - woensdag 02 augustus 2017 - 17:09   quote  deeplink  
Het is geld en nogmaals geld.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 augustus 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 12:04 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sorry, maar wat een onnozele reactie!!!!

De interesse voor hem komt voort uit een stukje behoefte mag ik hopen.
Aanvaller, spits en of vleugel... neem aan dat ze niet voor de lol 12 mln
wilde neertellen of denk jij van wel.

Dus blijkbaar is er nog behoefte aan specifieke kwaliteiten. En ik mag toch
ook aannemen dat hij niet de enige is op deze wereld met die specifieke kwaliteiten want als dat wel zo is, dan is 15 mln een koopje.

Dus plan B ja... want blijkbaar hebben we nog iemand nodig anders geen bod van 12 mln toch...
Ik zal maar niet zeggen wat ik van deze reactie vind, maar ik denk dat iedereen dat zelf kan oordelen.

Ja er zullen nog meer spelers rondlopen met vergelijkbare kwaliteiten en nog veel beter, MAAR die zijn veel duurder of willen niet naar Ajax komen!! Dus je opmerking over en koopje is een beetje onzinnig.

Zoals ik al zei er lopen ook spelers rond met minder kwaliteiten en die zijn net zo duur of wellicht iets goedkoper, maar de vraag is wil je die spelers hebben. Natuurlijk zal Overmars na het stuklopen van deze transfer verder kijken, maar dat gaat dan weer even duren. Ik heb liever dat Ajax zijn huiswerk goed doet, dan dat ze maar spelers kopen voor het kopen, zoals jij voorsteld.

Daarbij vermoed ik dat deze speler door zijn makelaars/eigenaars is aangeboden aan Ajax en dat Ajax deze buitenkans in eerste instantie niet wilde laten lopen. De reden dat Watford ook ineens een bod heeft gedaan doet mijn vermoeden bevestigen dat de speler idd is aangeboden aan meerdere partijen.

Overmars weet dat Younes en Dolberg volgend jaar of misschien zelfs halverwege het jaar weg kunnen zijn, dan is het wel mooi om iemand met deze kwaliteiten te hebben die eventueel op de linksbuiten, als rechtbuiten of in de spits uit de voeten kan. Kan me met de huidige selectie niet voorstellen dat deze jongen wordt ingezet om Neres, kluivert, Younes of Dolberg direct uit de basis te spelen wetende dat hij nog moet aanpassen aan de omgeving en het spelletje.

Wat Overmars dus doet is anticiperen op wat er nog komen gaat en dat is precies waar jij hem altijd op aanvalt, maar of Ajax deze versterking nu al echt nodig heeft? Het is duidelijk dat als ze dit nu niet zouden doen, deze mogelijkheid verloren zoiu gaan, helaas is het dit keer niet gelukt, omdat er een andere partij met meer geld over de brug kwam dan dat Ajax er voor over had.
AkaS
 AkaS - woensdag 02 augustus 2017 - 19:10   quote  deeplink  
Tja... als je niet wilt inzien dat een rode deur rood is...
dan houdt het op.

Weet je wat...

Overmars is fantastisch...en functioneert fantastisch.
En kritiek op hem is slechts azijnzeiken!
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 02 augustus 2017 - 19:27   quote  deeplink  
Vermeer 2 maanden uit de roulatie wegens een pees blessure aan zijn hand!
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 19:10 schreef AkaS het volgende:
Tja... als je niet wilt inzien dat een rode deur rood is...
dan houdt het op.

Je slaat de spijker op zijn kop. Maar ga dan ook eens inzien dat die deur rood is.
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 02 augustus 2017 - 20:15   quote  deeplink  
Rode deuren kunnen zwart geverft worden. Vraag maar aan Mick :-)
JOOD
 JOOD - woensdag 02 augustus 2017 - 23:26   quote  deeplink  
Nu vallen er weer weet ik hoeveel potentiele aankopen af. Slechte zaak dit. Echt gruwelijk kut man! Regel toch verdomme eens dat je ook sportief structureel beter wordt. Hmpff. Kutzooi.
AkaS
 AkaS - woensdag 02 augustus 2017 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 12:04 schreef riveco het volgende:

[..]

Heb je ze goed gelezen..Helemaal niets in Amsterdam heb ik voorspeld. Onthou dat maar goed.

Mensen als ik lekker afzeiken over gebrek aan onderbouwing... Soms zijn dingen zo logisch als je er echt verstand van hebt ;-)
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:27 schreef AkaS het volgende:

[..]

Heb je ze goed gelezen..Helemaal niets in Amsterdam heb ik voorspeld. Onthou dat maar goed.

Mensen als ik lekker afzeiken over gebrek aan onderbouwing... Soms zijn dingen zo logisch als je er echt verstand van hebt ;-)
Inderdaad. Maar helaas ben jij er daar niet 1 van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

0.1246368