|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:26 schreef JOOD het volgende:Nu vallen er weer weet ik hoeveel potentiele aankopen af. Slechte zaak dit. Echt gruwelijk kut man! Regel toch verdomme eens dat je ook sportief structureel beter wordt. Hmpff. Kutzooi. Daarom hadden ze sneller moeten zijn. Wat kan Ajax sportief nou bieden? Competitie van niks, kunstgrasvelden en een salarisplafond. Zolang Ajax alleen maar kan verkopen komen we nooit verder. Ook de mensen die verantwoordelijk zijn voor het wegjagen van jonge spelers met potentie Ghazi,Bazoer,Tête, Riedewald mogen hun hand in eigen boezem steken.
Veltman, Schöne, Younes daar hadden we hele andere opties kunnen/moeten hebben. Of aangekocht of bovengenoemden. Waardeloos om weer de voorronde niet eens door te komen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 08:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Daarom hadden ze sneller moeten zijn. Wat kan Ajax sportief nou bieden? Competitie van niks, kunstgrasvelden en een salarisplafond. Zolang Ajax alleen maar kan verkopen komen we nooit verder. Ook de mensen die verantwoordelijk zijn voor het wegjagen van jonge spelers met potentie Ghazi,Bazoer,Tête, Riedewald mogen hun hand in eigen boezem steken. Veltman, Schöne, Younes daar hadden we hele andere opties kunnen/moeten hebben. Of aangekocht of bovengenoemden. Waardeloos om weer de voorronde niet eens door te komen. Mee eens. Ajax is gewoon niet meer aantrekkelijk genoeg om naartoe te gaan. We teren vooral nog op successen uit het verleden, waardoor je af en toe nog een mooie speler kan strikken. Voor de rest moet je gewoon hopen op een nog redelijk onbekend talent en dat is altijd nog maar afwachten of die slaagt. En als die al slaagt, is die na 1, maximaal 2 seizoenen ook weer weg.
De echte versterkingen willen gewoon niet meer komen. Je zit gewoon in een vicieuze cirkel waar je zelf vrij weinig aan kunt doen.
Geld heeft het voetbal mooi, maar ook kapotgemaakt.
Weet dat het open deuren zijn die ik intrap, maar wilde het toch even neerzetten omdat ik een aantal reacties lees die suggereren dat we het allemaal in eigen hand hebben. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wegjagen.. ze wouden hun kans niet grijpen dit seizoen.. niet knokken.. dan ben je in mijn ogen niks waard |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 09:54 schreef nummer10 het volgende:wegjagen.. ze wouden hun kans niet grijpen dit seizoen.. niet knokken.. dan ben je in mijn ogen niks waard Van Bazoer en Riedewald zou je dat nog kunnen zeggen. Maar El Ghazi en Tete zijn naar mijn mening toch echt min of meer weggejaagd |
|
|
|
|
marius
|
|
|
sam larsson is dat geen goede aankoop dan? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 10:01 schreef Jaccio het volgende:[..] Van Bazoer en Riedewald zou je dat nog kunnen zeggen. Maar El Ghazi en Tete zijn naar mijn mening toch echt min of meer weggejaagd el ghazi heeft de trainer omver geduwt omdat die het niet eens was ... tete wou zelf niet verlengen en hier heeft die pizzabakker een groot aandeel in gehad.. vergeet niet dat het TH die spelers al van de hand wouden doen |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 09:53 schreef Jaccio het volgende:[..] Mee eens. Ajax is gewoon niet meer aantrekkelijk genoeg om naartoe te gaan. We teren vooral nog op successen uit het verleden, waardoor je af en toe nog een mooie speler kan strikken. Voor de rest moet je gewoon hopen op een nog redelijk onbekend talent en dat is altijd nog maar afwachten of die slaagt. En als die al slaagt, is die na 1, maximaal 2 seizoenen ook weer weg. De echte versterkingen willen gewoon niet meer komen. Je zit gewoon in een vicieuze cirkel waar je zelf vrij weinig aan kunt doen. Geld heeft het voetbal mooi, maar ook kapotgemaakt. Weet dat het open deuren zijn die ik intrap, maar wilde het toch even neerzetten omdat ik een aantal reacties lees die suggereren dat we het allemaal in eigen hand hebben. Klopt redelijk. Maar toch ben ik van mening dat ze versterkingen kunnen halen.
Sneijder, daar proberen ze het niet eens bij geloof ik. Anders duurt het veel te lang. Dikke, dikke versterking. Nigel de Jong, proberen ze het ook niet eens bij. Gisteren weer gezien dat een verdedigende cvm in je team een absolute must is. (Evenals in de Europa League finale) dus een dikke, dikke versterking. Vermaelen. Ideale aankoop op dit moment. Je zoekt verdedigend naar kwaliteit, hij is op te halen. Zou een goede aankoop zijn met veel ervaring.
Maar nee, we wachten inderdaad weer gewoon af. Slappe hap is het. Knal gewoon de gehele 27 miljoen van Klaassen hiervoor op tafel. Ben je in 1 klap sterker dan vorig seizoen voor dezelfde centen. En geen billshitverhalen meer. Gas erop en klapperen in Amsterdam, beetje lafjes allemaal weer. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 12:02 schreef nummer10 het volgende:[..] el ghazi heeft de trainer omver geduwt omdat die het niet eens was ... tete wou zelf niet verlengen en hier heeft die pizzabakker een groot aandeel in gehad.. vergeet niet dat het TH die spelers al van de hand wouden doen En terecht. Mentaliteit van niks. Kijk naar hoe Nouri, vd Beek, Kluivert, de Ligt en de Jong zich altijd opgesteld hebben. Dat zijn talenten die je ook graag een kans wilt geven. Niet zeuren maar voetballen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 12:02 schreef nummer10 het volgende:[..] el ghazi heeft de trainer omver geduwt omdat die het niet eens was ... tete wou zelf niet verlengen en hier heeft die pizzabakker een groot aandeel in gehad.. vergeet niet dat het TH die spelers al van de hand wouden doen Wat el Ghazi deed is niet goed te praten, maar begrijp de frustratie absoluut. Dat soort dingen gebeurt echt wel vaker op een trainingsveld. Een huurling die er niks van bakte kreeg keer op keer voorrang. Nu ben die ze allebei kwijt en zit je zelf met de gebakken peren.
De rol van Raiola weet ik niet precies, maar zal er vast mee te maken hebben gehad. Vind verder dat Tete gewoon de voorkeur had moeten krijgen boven Veltman omdat ik hem de betere speler vind. Hij speelde niet, ok.. Maar die uitspraken van Overmars daarna waren volstrekt onnodig en beledigend. Nu zit hij bij een prachtige club en zitten wij wederom met de gebakken peren.
Gewoon onhandig gedaan. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 12:06 schreef JOOD het volgende:[..] Klopt redelijk. Maar toch ben ik van mening dat ze versterkingen kunnen halen. Sneijder, daar proberen ze het niet eens bij geloof ik. Anders duurt het veel te lang. Dikke, dikke versterking. Nigel de Jong, proberen ze het ook niet eens bij. Gisteren weer gezien dat een verdedigende cvm in je team een absolute must is. (Evenals in de Europa League finale) dus een dikke, dikke versterking. Vermaelen. Ideale aankoop op dit moment. Je zoekt verdedigend naar kwaliteit, hij is op te halen. Zou een goede aankoop zijn met veel ervaring. Maar nee, we wachten inderdaad weer gewoon af. Slappe hap is het. Knal gewoon de gehele 27 miljoen van Klaassen hiervoor op tafel. Ben je in 1 klap sterker dan vorig seizoen voor dezelfde centen. En geen billshitverhalen meer. Gas erop en klapperen in Amsterdam, beetje lafjes allemaal weer. Denk dat ze echt wel een lijntje hebben uitgegooid naar Sneijder en de Jong, maar de centen hé. Sneijder wilt in USA gaan cashen. Vermaelen weet ik niet, maar zal ook meer willen verdienen dan Ajax kan bieden. Komt net van Barca..
Komt bij kijken dat ze overal waar ze heen kunnen het sportief en vooral financieel beter hebben dan hier. Bij dat soort spelers zijn we afhankelijk van clubliefde. Dat is sowieso schaars tegenwoordig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 12:08 schreef JOOD het volgende:[..] En terecht. Mentaliteit van niks. Kijk naar hoe Nouri, vd Beek, Kluivert, de Ligt en de Jong zich altijd opgesteld hebben. Dat zijn talenten die je ook graag een kans wilt geven. Niet zeuren maar voetballen. Kluivert de Ligt zijn nu net zo ver als Tete en Riedewald toen waren, denk je nou echt dat als je ze volgend seizoen er ineens af haalt dat ze dan netjes blijven doen? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 12:21 schreef remco k het volgende:[..] Kluivert de Ligt zijn nu net zo ver als Tete en Riedewald toen waren, denk je nou echt dat als je ze volgend seizoen er ineens af haalt dat ze dan netjes blijven doen? En al helemaal niet als je op de bank beland terwijl je directe concurrentie niet eens veel beter is.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 13:02 schreef Hummel10 het volgende:[..] En al helemaal niet als je op de bank beland terwijl je directe concurrentie niet eens veel beter is.. Inderdaad. Wetende dat je in het buitenland terecht kan en al kom je daar ook niet aan spelen toe, verdien je alsnog het 3 dubbele en zit je nog in een mooiere competitie ook |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 12:21 schreef remco k het volgende:[..] Kluivert de Ligt zijn nu net zo ver als Tete en Riedewald toen waren, denk je nou echt dat als je ze volgend seizoen er ineens af haalt dat ze dan netjes blijven doen? Ik verwacht dat ze blijven staan. Maar als ze eraf moeten zie ik ze wel knokken voor een basisplaats en die hebben ze dan ook binnen no-time terug. Jammer dat 'de Bazoer bende' dit inzicht niet had. Hadden we er nu nog veel beter voor gestaan. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 12:18 schreef Jaccio het volgende:[..] Denk dat ze echt wel een lijntje hebben uitgegooid naar Sneijder en de Jong, maar de centen hé. Sneijder wilt in USA gaan cashen. Vermaelen weet ik niet, maar zal ook meer willen verdienen dan Ajax kan bieden. Komt net van Barca.. Komt bij kijken dat ze overal waar ze heen kunnen het sportief en vooral financieel beter hebben dan hier. Bij dat soort spelers zijn we afhankelijk van clubliefde. Dat is sowieso schaars tegenwoordig. Wat ik zeg, die 27 miljoen van Klaassen is toch allang bijgeschreven? Geef die dan uit verrekte centeneukers. Net of 1,2,3,4 miljoen verschil nog uitmaakt bij een transfer. Slappe was is het. Geef uit die kutcenten of koop er iets van. De rente is 0 en dividend uitkeren lijkt me wel de laatste verstandige optie. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:18 schreef JOOD het volgende:[..] Wat ik zeg, die 27 miljoen van Klaassen is toch allang bijgeschreven? Geef die dan uit verrekte centeneukers. Net of 1,2,3,4 miljoen verschil nog uitmaakt bij een transfer. Slappe was is het. Geef uit die kutcenten of koop er iets van. De rente is 0 en dividend uitkeren lijkt me wel de laatste verstandige optie. Ben het ermee eens hoor dat ze best mogen uitgeven, maar dan nog ben je afhankelijk van wat de speler wilt.. Eredivisie of mooiere europese competitie? Niet een heel moeilijke keus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:16 schreef JOOD het volgende:[..] Ik verwacht dat ze blijven staan. Maar als ze eraf moeten zie ik ze wel knokken voor een basisplaats en die hebben ze dan ook binnen no-time terug. Jammer dat 'de Bazoer bende' dit inzicht niet had. Hadden we er nu nog veel beter voor gestaan. Ik zou niet weten waar je dat op baseerd, die gedachte had iedereen ook bij Bazoer, Gudelj, Tete, Riedewald, Ghazi, Kishna en ga zo maar door.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:21 schreef Jaccio het volgende:[..] Ben het ermee eens hoor dat ze best mogen uitgeven, maar dan nog ben je afhankelijk van wat de speler wilt.. Eredivisie of mooiere europese competitie? Niet een heel moeilijke keus. Dat klopt. Maar zoals ik al vaker aangegeven heb, proberen ze het wel? Of denken ze van ja, hij zal toch wel niet komen.. geld genoeg hoor. Sneijder 10 miljoen geven voor de komende 2 jaar. Nigel de Jong 5 miljoen voor de komende 2 jaar. 15 miljoen minder op de bank, 2 echte ervaren rotten in je selectie die ook nog makkelijk meekunnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:18 schreef JOOD het volgende:[..] Wat ik zeg, die 27 miljoen van Klaassen is toch allang bijgeschreven? Geef die dan uit verrekte centeneukers. Net of 1,2,3,4 miljoen verschil nog uitmaakt bij een transfer. Slappe was is het. Geef uit die kutcenten of koop er iets van. De rente is 0 en dividend uitkeren lijkt me wel de laatste verstandige optie. Sorry, maar als je zo beredeneerd ben je als club zo naar de klote..Dat slaat nergens op en dat weet je zelf ook..
Kwaliteit kost geld, maar het moet wel in verhouding zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:30 schreef JOOD het volgende:[..] Dat klopt. Maar zoals ik al vaker aangegeven heb, proberen ze het wel? Of denken ze van ja, hij zal toch wel niet komen.. geld genoeg hoor. Sneijder 10 miljoen geven voor de komende 2 jaar. Nigel de Jong 5 miljoen voor de komende 2 jaar. 15 miljoen minder op de bank, 2 echte ervaren rotten in je selectie die ook nog makkelijk meekunnen. En wie zegt dat ze dan komen? Sneijder wil naar Amerika, niet voor het geld maar voor de carriere van Yolanthe zo gaf hij onlangs aan in een intervieuw..
En oja, Nigel de Jong, op basis waarvan is die nog goed genoeg dan? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou niet weten waar je dat op baseerd, die gedachte had iedereen ook bij Bazoer, Gudelj, Tete, Riedewald, Ghazi, Kishna en ga zo maar door.. Ja, maar dan knok je je toch terug? Of ga je dan meteen verder kijken? Dat bedoel ik met mentaliteit. Wat denk je van Dolberg als hij over 3-4 wedstrijden op de bank beland? Dat hij verder gaat kijken of dat hij gaat knokken? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:30 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar als je zo beredeneerd ben je als club zo naar de klote..Dat slaat nergens op en dat weet je zelf ook.. Kwaliteit kost geld, maar het moet wel in verhouding zijn.. Weer de boot missen omdat je je geld vasthoudt is niet he club naar de klote helpen dan? Ik wil verdomme Champions League! Alles daaromder is gewoon niet goed genoeg. De kans hierop heb je dit jaar alweer verneukt. Ja verneukt. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:32 schreef remco k het volgende:[..] En wie zegt dat ze dan komen? Sneijder wil naar Amerika, niet voor het geld maar voor de carriere van Yolanthe zo gaf hij onlangs aan in een intervieuw.. En oja, Nigel de Jong, op basis waarvan is die nog goed genoeg dan? Sneijder zou kunnen, maar hebben ze het wel geprobeerd? In Utrecht zeker wel.
Nigel is zeker goed genoeg om deze jonge ploeg bij de hand te nemen. Vooral als er druk wordt gezet op de door jou bekritiseerde Schone. Er moet dan een verdedigende cvm staan die er onder schopt. Voegballen is dan minder belangrijk. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:35 schreef JOOD het volgende:[..] Sneijder zou kunnen, maar hebben ze het wel geprobeerd? In Utrecht zeker wel. Nigel is zeker goed genoeg om deze jonge ploeg bij de hand te nemen. Vooral als er druk wordt gezet op de door jou bekritiseerde Schone. Er moet dan een verdedigende cvm staan die er onder schopt. Voegballen is dan minder belangrijk. Denk dat Nigel idd nog wel makkelijk mee kan en absoluut van waarde zou zijn.
Eerlijkgezegd heb ik geen idee of ze het geprobeerd hebben. Ik mag toch hopen van wel. Als ze het niet proberen bij dit soort spelers omdat ze verwachten dat ze toch nee te horen krijgen, ben ik het verder met je eens en zijn het prutsers.
Maar denk eigenlijk dat die jongens zelf hebben laten weten niet geinteresseerd te zijn, omdat ze het nog 'te vroeg' vinden om terug te keren. Klaas Jan had eigenlijk ook al eerder terug moeten komen. Dit soort jongens is meestal pas weer geinteresseerd in Ajax wanneer het al te laat is voor ze om nog iets toe te voegen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:32 schreef JOOD het volgende:[..] Ja, maar dan knok je je toch terug? Of ga je dan meteen verder kijken? Dat bedoel ik met mentaliteit. Wat denk je van Dolberg als hij over 3-4 wedstrijden op de bank beland? Dat hij verder gaat kijken of dat hij gaat knokken? Ik denk dat het niet knokken de mentaliteit van tegenwoordig is. En als club zijnde moet je dat weten te managen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:33 schreef JOOD het volgende:[..] Weer de boot missen omdat je je geld vasthoudt is niet he club naar de klote helpen dan? Ik wil verdomme Champions League! Alles daaromder is gewoon niet goed genoeg. De kans hierop heb je dit jaar alweer verneukt. Ja verneukt. Geld bepaald dat niet, aankopen ook zeker niet.. Ik geloof er niet in dat 2 of drie aankopen ons afgelopen 2 potten verder hadden geholpen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:35 schreef JOOD het volgende:[..] Sneijder zou kunnen, maar hebben ze het wel geprobeerd? In Utrecht zeker wel. Nigel is zeker goed genoeg om deze jonge ploeg bij de hand te nemen. Vooral als er druk wordt gezet op de door jou bekritiseerde Schone. Er moet dan een verdedigende cvm staan die er onder schopt. Voegballen is dan minder belangrijk. Ajax heeft met Sneijder gesproken, en die gaf aan een half jaar te willen komen, en Ajax heeft daar nee tegen gezegd omdat ze daar niet verder mee worden geholpen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:35 schreef JOOD het volgende:[..] Sneijder zou kunnen, maar hebben ze het wel geprobeerd? In Utrecht zeker wel. Nigel is zeker goed genoeg om deze jonge ploeg bij de hand te nemen. Vooral als er druk wordt gezet op de door jou bekritiseerde Schone. Er moet dan een verdedigende cvm staan die er onder schopt. Voegballen is dan minder belangrijk. Hoe weet je dat Nigel goed genoeg is? Wat heb jij de laatste jaren nog van hem gezien.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 15:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het niet knokken de mentaliteit van tegenwoordig is. En als club zijnde moet je dat weten te managen.. Dat klopt helaas. En geef ze eens ongelijk als je kijkt naar de bedragen die ze elders kunnen verdienen.
Maar als ze dat wel doen zijn het in mijn ogen pas echte talenten die veel kunnen bereiken. Als Kuyt bijvoorbeeld op had gegeven had hij waarschijnlijk nooit betaald voetbal gespeeld. Mentaliteit is bijna 50% van je hele carriere. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 15:30 schreef remco k het volgende:[..] Geld bepaald dat niet, aankopen ook zeker niet.. Ik geloof er niet in dat 2 of drie aankopen ons afgelopen 2 potten verder hadden geholpen.. Misschien niet, maar dan had de clubleiding wel de ambitie en intentie uitgesproken. Nu is het weer zo'n zacht afglijdertje. Jammer maar helaas gevalletje. Ik mis hierin de passie. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 15:31 schreef remco k het volgende:[..] Ajax heeft met Sneijder gesproken, en die gaf aan een half jaar te willen komen, en Ajax heeft daar nee tegen gezegd omdat ze daar niet verder mee worden geholpen. Heb je daar een bron van? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 15:31 schreef remco k het volgende:[..] Ajax heeft met Sneijder gesproken, en die gaf aan een half jaar te willen komen, en Ajax heeft daar nee tegen gezegd omdat ze daar niet verder mee worden geholpen. En daarmee geef ik Ajax volkomen gelijk. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 12:21 schreef remco k het volgende:[..] Kluivert de Ligt zijn nu net zo ver als Tete en Riedewald toen waren, denk je nou echt dat als je ze volgend seizoen er ineens af haalt dat ze dan netjes blijven doen? dan moet je ze verkopen simpel.. schone viergever heb je never horen klagen die vochten voor hun plek |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 17:02 schreef nummer10 het volgende:[..] dan moet je ze verkopen simpel.. schone viergever heb je never horen klagen die vochten voor hun plek Ja maar die weten ook echt wel dat Ajax hun plafond is. Dan zou ik ook niet klagen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 17:02 schreef nummer10 het volgende:[..] dan moet je ze verkopen simpel.. schone viergever heb je never horen klagen die vochten voor hun plek Ander ty |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 17:02 schreef nummer10 het volgende:[..] dan moet je ze verkopen simpel.. schone viergever heb je never horen klagen die vochten voor hun plek Ander type spelers, jongens met nog niet de helft aan talent maar wel de wilskracht om op hoog niveau te spelen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 20:23 schreef remco k het volgende:[..] Ander type spelers, jongens met nog niet de helft aan talent maar wel de wilskracht om op hoog niveau te spelen. de 1 heeft talent.. de ander mentaliteit.. een combi daarvan zou perfect zijn.. een vdbeek en nouri waren hier het voorbeeld van.. konden de andere capsones mannetjes nog van leren |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 13:06 schreef Jaccio het volgende:[..] Inderdaad. Wetende dat je in het buitenland terecht kan en al kom je daar ook niet aan spelen toe, verdien je alsnog het 3 dubbele en zit je nog in een mooiere competitie ook Daarom kijk je leukere wedstrijden en 3x zoveel loon. Keuze snel gemaakt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 15:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het niet knokken de mentaliteit van tegenwoordig is. En als club zijnde moet je dat weten te managen.. En als dat niet lukt Zuid-Amerika en omstreken loopt ook nog wel wat met mentaliteit.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 16:00 schreef JOOD het volgende:[..] Misschien niet, maar dan had de clubleiding wel de ambitie en intentie uitgesproken. Nu is het weer zo'n zacht afglijdertje. Jammer maar helaas gevalletje. Ik mis hierin de passie. De meeste denk ik.. Je heb teveel verkocht en mist specifieke kwaliteiten. Ik vind het weer een gevalletje net niet. Verkopen prima gericht aankopen ondermaats.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 augustus 2017 - 17:02 schreef nummer10 het volgende:[..] dan moet je ze verkopen simpel.. schone viergever heb je never horen klagen die vochten voor hun plek Die moeten wel.. De clubs staan niet in de rij voor ze. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: zullen geen vertrouwen in die jongen hebben als de nood aan de man is... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax verrast: Van Rhijn keert voor driejarig contract terug naar Amsterdam
Vrijdag 4 augustus 2017 om 00:35
EXCLUSIEF - Ajax gaat zich verrassend versterken met Ricardo van Rhijn. De rechtsback werd vorig seizoen verkocht aan Club Brugge, maar keert na één seizoen terug in Amsterdam.
Dat weet VoetbalPrimeur. Ajax betaalt ongeveer hetzelfde bedrag als de club vorig jaar ontving uit België. Club Brugge maakte toen 1,8 miljoen euro over naar Amsterdam. Als alles volgens plan verloopt Van Rhijn zet vrijdag zijn handtekening onder een driejarig contract in de Johan Cruijff Arena.
Van Rhijn raakte in in de tweede seizoenshelft zijn basisplaats kwijt bij Club Brugge, waardoor hij zelf aanstuurde op een vertrek. Zijn management bood hem deze zomer tevergeefs aan bij het Everton van manager Ronald Koeman. De 26-jarige vleugelverdediger werd ook gelinkt aan Racing Genk en zelfs Feyenoord.
Bij Ajax moet Van Rhijn de personele problemen in de verdediging oplossen. Door het vertrek van Kenny Tete (Olympique Lyon) en Jaïro Riedewald (Crystal Palace) heeft Marcel Keizer weinig te kiezen. "We hebben nog een smalle groep. Vooral verdedigend mag er nog wat bij", liet Keizer na de Champions League-uitschakeling tegen OGC Nice al weten.
Van Rhijn is de vierde aankoop van directeur spelersbeleid Marc Overmars deze zomer. Eerder haalde hij Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Benjamin van Leer (Roda JC) en Kostas Lamprou (Willem II) naar Amsterdam. Ajax zoekt nog naar een vleugelaanvaller na het afhaken van Richarlison, die voor Watford heeft gekozen.
Bron: voetbalprimeur.nl |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha Brandje, zelfde tijd en zelfde gedachte. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mag van mij hoor geen probs mee.. altijd prima back geweest maar paste weer niet in de afwachtende speelstijl later van deboer... ga morgen navragen of het zo is.. |
|
|
|