BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - vrijdag 04 augustus 2017 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 01:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha Brandje, zelfde tijd en zelfde gedachte.
Doen we goed haha
Eide
 Eide - vrijdag 04 augustus 2017 - 08:35   quote  deeplink  
Terwijl de Telegraaf meldt dat Aiax bij Osjik - PSV op de tribune zat voor de 23 jarige linksbenige verdediger Barac.
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 23:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zullen geen vertrouwen in die jongen hebben als de nood aan de man is...
Dan zou Jong geen keeper hebben, hij is de eerste keeper van Jong en zou dit jaar sowieso niet doorschuiven..

Bij veel clubs is de tweede en derde man ook de tandem voor Jong, bij Ajax hebben ze daar andere afspraken over gemaakt volgens mij..
p111
 p111 - vrijdag 04 augustus 2017 - 09:14   quote  deeplink  
Nou het gonst weer van de geruchten,van Rhijn mag komen is geen slechtere back als Veltman en aanvallend beter.
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 09:54   quote  deeplink  
van Rhijn altijd wel prima gevonden, is vertrokken na een slechte periode, maar dat is inherent aan de jeugd, daarna weer prima opgepakt..
Scout2
 Scout2 - vrijdag 04 augustus 2017 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 09:54 schreef remco k het volgende:
van Rhijn altijd wel prima gevonden, is vertrokken na een slechte periode, maar dat is inherent aan de jeugd, daarna weer prima opgepakt..
Niet meer gevolgd eigenlijk maar was er geen fan van

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2017 door Scout2 --
riveco
 riveco - vrijdag 04 augustus 2017 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:27 schreef AkaS het volgende:

[..]

Heb je ze goed gelezen..Helemaal niets in Amsterdam heb ik voorspeld. Onthou dat maar goed.

Mensen als ik lekker afzeiken over gebrek aan onderbouwing... Soms zijn dingen zo logisch als je er echt verstand van hebt ;-)
Aka, waarschijnlijk heb je van verzekeren meer verstand. Ik raad je aan om een andere club te kiezen, ga lekker voor Chelsea,of Real Madrid die kopen lekker veel en kun je zeggen op een forum " sorry ik spreek jullie taal niet, dus kan mijn onzin niet onderbouwen. Als ik met zoveel ergenis rond zou lopen met jou "voetbalverstand" :) zou ik lekker Darts gaan kijken.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 11:16   quote  deeplink  
even terugkomend op vanrhijn verhaal.. heb contact gehad met zijn nicht die ook de foundation runt met hem.. ken haar vrijgoed van jaren geleden omdat wij samen voor een azc wat hebben gedaan via de foundation en een achterstandwijk in almelo.. en dit is wat ze zegt..

[04-08 11:09] wilfred: haha top is dus al rond ? zou echt top vinden
[04-08 11:12] R Van Rhijn: Nog niet helemaal rond dacht ik maar bijna wel zo goed als zeker.
[04-08 11:12] R Van Rhijn: Ik was ook verbaasd
[04-08 11:12] R Van Rhijn: Maar beter dichterbij dan Brugge voor me hahaha
[04-08 11:12] wilfred: hahaha indd !

nahja nu is me echte naam ook bekend.. die van haar extra ff weggehaald..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 04 augustus 2017 - 11:29   quote  deeplink  
Bijzonder. Je verkoopt Van rhijn omdat Tete de man van de toekomst is. Beter presteert dan Van Rhijn.

Dus Van Rhijn is door Tete op de bank beland, wilt vervolgens weg of mocht weggaan.

Nieuwe coach (bosz) begint slecht, gooit zijn ploeg om (daar is Tete een van de slachtoffers). Vervolgens mag Tete weg.

Dan halen ze Van rhijn weer terug? Waarom doe je hem dan weg?

Gaan ze ook Boilissen weer terug halen??
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 11:32   quote  deeplink  
geen idee.. vrhijn had toen een dip.. maar kwam sterk terug bij brugge.. toen een blessure helaas.. maar ik geloof echt wel dat hij er mentaal sterker op is geworden..

de reden dat vrhijn ernaast kwam kwam juist omdat tete terughoudener voetbalde dan vrhijn en dat beviel deboer weer beter dan bosz/keizer en paste beter in het spelbeeld van deboer.. we gaan het beleven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2017 door nummer10 --
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 augustus 2017 - 11:42   quote  deeplink  
Zou van Rhijn zelf een prima versterking vinden, maar heb het gevoel dat het meer een paniek aankoop is.
Werd onder de Boer uit de basis gespeeld door Tete (volkomen terecht overigens), Bosz kwam en koos ook voor Tete. van Rhijn niet goed genoeg bevonden dus. Volledig uit beeld geraakt bij NL11. Vervolgens wordt Tete uit de basis gespeeld door Veltman.
Wat zou zeggen dat van Rhijn in principe 2 stappen terug is?

Is er echt geen beter alternatief?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 11:42 schreef Jaccio het volgende:
Zou van Rhijn zelf een prima versterking vinden, maar heb het gevoel dat het meer een paniek aankoop is.
Werd onder de Boer uit de basis gespeeld door Tete (volkomen terecht overigens), Bosz kwam en koos ook voor Tete. van Rhijn niet goed genoeg bevonden dus. Volledig uit beeld geraakt bij NL11. Vervolgens wordt Tete uit de basis gespeeld door Veltman.

vrhijn was al weg toen bosz kwam ?
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 augustus 2017 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 11:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vrhijn was al weg toen bosz kwam ?
Nee, hij is toen Bosz kwam mee op trainingskamp geweest en kort daarna vertrokken
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 12:33   quote  deeplink  
ja maar zelfde verhaal.. th was al bezig met de verkoop.. net zoals met tete..
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 augustus 2017 - 12:46   quote  deeplink  
Ja ok, maar ik snap dat niet. Je wilt als club vooruit.. Moet je dan niet iemand halen die minimaal gelijkwaardig is aan Veltman?
Ipv terugvallen op iemand die je eerder niet goed genoeg bevonden hebt..
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 04 augustus 2017 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 11:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Bijzonder. Je verkoopt Van rhijn omdat Tete de man van de toekomst is. Beter presteert dan Van Rhijn.

Dus Van Rhijn is door Tete op de bank beland, wilt vervolgens weg of mocht weggaan.

Nieuwe coach (bosz) begint slecht, gooit zijn ploeg om (daar is Tete een van de slachtoffers). Vervolgens mag Tete weg.

Nou geen verkeerd idee, haal Boilessen terug, jammer dat hij nu geblesseerd is :)

Alles beter dan wat we nu hebben hahahaha
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 12:46 schreef Jaccio het volgende:
Ja ok, maar ik snap dat niet. Je wilt als club vooruit.. Moet je dan niet iemand halen die minimaal gelijkwaardig is aan Veltman?
Ipv terugvallen op iemand die je eerder niet goed genoeg bevonden hebt..
vond vrhijn een betere back dan veltman.. denk dat vrhijn gewoon gehaald is voor de breedte en is in mijn ogen een prima speler.. deed het in belgie meer als voldoende voor zijn blessure en is natuurlijk uit op revanche.. snap alleen niet dat je dan urby als linksback nie hebt gehaald.. bult meer ervaring ook op een hoger podium..
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:34   quote  deeplink  
Overmars zit weer op de verkoopafdeling vandaag.....Menig en Cassiera in de verkoop. Ruimt lekker op zo....kassa!!!! Maar wat komt er voor terug??
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 13:34 schreef bertus bikkel het volgende:
Overmars zit weer op de verkoopafdeling vandaag.....Menig en Cassiera in de verkoop. Ruimt lekker op zo....kassa!!!! Maar wat komt er voor terug??
Geruchten, geruchten, geruchten..

Ik denk niet dat Casierra nu al verkocht gaat worden, die is immers gehaald voor de toekomst. Natuurlijk heeft hij nog vrij weinig laten zien, echter ik schrijf hem nog niet af.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 13:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond vrhijn een betere back dan veltman.. denk dat vrhijn gewoon gehaald is voor de breedte en is in mijn ogen een prima speler.. deed het in belgie meer als voldoende voor zijn blessure en is natuurlijk uit op revanche.. snap alleen niet dat je dan urby als linksback nie hebt gehaald.. bult meer ervaring ook op een hoger podium..
Vind van Rhijn ook de betere back, daarom vind ik het op zich een prima aankoop.
Alleen vanuit het oogpunt van Ajax begrijp ik het niet dat je een in jouw ogen mindere speler terug haalt, ipv iemand halen die minimaal gelijkwaardig is aan Veltman. Maargoed, zal er maar op vertrouwen dat ze weten waar ze mee bezig zijn.

Playoffs zijn over 2 weken, dus je moet toch echt serieus wat gaan doen nu.
Urby is denk ik niet goed genoeg meer. Kon nog net meekomen bij fc Utrecht (gebaseerd op de laatste 2 wedstrijden)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2017 door Jaccio --
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 11:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

van Rhijn wou destijds zelf ook weg volgens mij..
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 11:42 schreef Jaccio het volgende:

van Rhijn was al weg voordat Bosz kwam..

Edit, na een week in de voorbereiding, geruchten gingen al daarvoor in de rondte.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2017 door remco k --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 14:21 schreef remco k het volgende:

[..]

van Rhijn was al weg voordat Bosz kwam..

Edit, na een week in de voorbereiding, geruchten gingen al daarvoor in de rondte.
indd dat meende ik dus ook.. had toch wel bij het goeie eind
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 augustus 2017 - 15:45   quote  deeplink  
Hij ging toch weg omdat hij zijn basisplek kwijt was en gewoon niet goed genoeg bevonden was door Ajax..
Bosz vond hem 'te goed voor de bank'. Dat is gewoon met een omweg zeggen dat je niet in aanmerking komt voor een basisplek.

Mijn punt is dan, voorbijgestreefd door Tete, Tete voorbijgestreefd door Veltman en toch van Rhijn terughalen?
Dan ga je dus 2 stappen achteruit.

Vind ik vreemd

https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/97746/van-rhijn-bosz-vindt-mij-te-goed-voor-bank

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2017 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 augustus 2017 - 15:52   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/106409/wil-versterking-op-middenveld-en-verdediging?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Ben blij dat ze het zelf ook zien.
Hoop echter toch echt dat ze ook naar een linksbuiten zoeken

remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 15:45 schreef Jaccio het volgende:
Hij ging toch weg omdat hij zijn basisplek kwijt was en gewoon niet goed genoeg bevonden was door Ajax..
Bosz vond hem 'te goed voor de bank'. Dat is gewoon met een omweg zeggen dat je niet in aanmerking komt voor een basisplek.

Mijn punt is dan, voorbijgestreefd door Tete, Tete voorbijgestreefd door Veltman en toch van Rhijn terughalen?
Dan ga je dus 2 stappen achteruit.

Vind ik vreemd

https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/97746/van-rhijn-bosz-vindt-mij-te-goed-voor-bank
Van Rhijn had een slechte periode. In die periode terecht door Tete uit de basis gespeeld. Veltman vind ik niet terecht dat ie boven Tete werd verkozen.

Maar goed. Zo simpel als jij redeneert zit voetbal niet in elkaar. Van Rhijn heeft een sterk seizoen gespeeld.
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Dat gaf hij vorige week ook al aan. En terecht.

Overigens laat ie met dat soort uitpraten wel zien totaa geen marionettepop te zijn van het th.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 augustus 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 15:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Rhijn had een slechte periode. In die periode terecht door Tete uit de basis gespeeld. Veltman vind ik niet terecht dat ie boven Tete werd verkozen.

Maar goed. Zo simpel als jij redeneert zit voetbal niet in elkaar. Van Rhijn heeft een sterk seizoen gespeeld.
Ja ik weet het niet. Speelde goed bij Brugge en werd daarna (mede door een blessure) voorbijgestreefd door een ander.
Ze wilden daar van hem af. Ik vraag me dan af of hij de versterking is die je nodig hebt om door te pakken.
Maar we zullen het zien. Als hij de van Rhijn is zoals we die bij Ajax zagen is het een sign niet prima aankoop, omdat ik dat een betere back dan Veltman vind.

Ik laat me graag verassen
Eide
 Eide - vrijdag 04 augustus 2017 - 16:07   quote  deeplink  
Van RHijn is NIET in beeld bij Ajax. VP baseert zich op een dubieus Turks medium. Volgens de Nederlandse, meestal betrouwbare, Ajaxvolgers is er geen moment nagedacht over het terughalen van Van Rhijn.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 augustus 2017 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 16:07 schreef Eide het volgende:
Van RHijn is NIET in beeld bij Ajax. VP baseert zich op een dubieus Turks medium. Volgens de Nederlandse, meestal betrouwbare, Ajaxvolgers is er geen moment nagedacht over het terughalen van Van Rhijn.
Haha oeps.
Was ik weer te voorbarig
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 16:27   quote  deeplink  
eide.. neem aan dat zijn familie het iets beter weet dan de media he ;) er is dus zeker wel sprake van een eventuele overname.. of die er echt komt is een 2de
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 augustus 2017 - 17:51   quote  deeplink  
Moeten dus nog wat verdedigers komen, godzijdank een middenvelder en een linkerspits. Vermaelen, Nigel de Jong en Christian Pavon kan ik zo even bedenken. Heb je goede routine in iedere linie en die laatste is zo verschrikkelijk goed dat hij denk ik binnen 3 weken de beste buitenspeler van Nederland is. Zag hem van de week met Boca Juniors tegen Villarreal, maar wat was hij wéér vreselijk goed.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 17:51 schreef Loetje het volgende:
Moeten dus nog wat verdedigers komen, godzijdank een middenvelder en een linkerspits. Vermaelen, Nigel de Jong en Christian Pavon kan ik zo even bedenken. Heb je goede routine in iedere linie en die laatste is zo verschrikkelijk goed dat hij denk ik binnen 3 weken de beste buitenspeler van Nederland is. Zag hem van de week met Boca Juniors tegen Villarreal, maar wat was hij wéér vreselijk goed.
wat ik ergens heb gelezdn was de vraagprijs boven de 20 mil.. dus dat zal hem niet worden helaas
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 18:22   quote  deeplink  
De Argentijnse media berichten namelijk dat Boca Juniors liefst 24 miljoen euro verlangt voor zijn vleugelspits. Vooral het Russische Zenit Sint-Petersburg zou concreet zijn voor de speler in kwestie, maar vooralsnog wil de ploeg van trainer Roberto Mancini 'slechts' 18 miljoen euro overmaken voor zijn doelwit. Ajax lijkt in dit transferspel compléét kansloos te zijn.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 augustus 2017 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 18:22 schreef nummer10 het volgende:
De Argentijnse media berichten namelijk dat Boca Juniors liefst 24 miljoen euro verlangt voor zijn vleugelspits. Vooral het Russische Zenit Sint-Petersburg zou concreet zijn voor de speler in kwestie, maar vooralsnog wil de ploeg van trainer Roberto Mancini 'slechts' 18 miljoen euro overmaken voor zijn doelwit. Ajax lijkt in dit transferspel compléét kansloos te zijn.
Ik ken hem niet, maar als hij echt zo goed is, betalen.
Het geld is er en hij wordt dan toch met winst verkocht.
Eide
 Eide - vrijdag 04 augustus 2017 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 16:27 schreef nummer10 het volgende:
eide.. neem aan dat zijn familie het iets beter weet dan de media he ;) er is dus zeker wel sprake van een eventuele overname.. of die er echt komt is een 2de
En volgens Mike Verweij, die dagelijks contact heeft met Ajax, is er he-le-maal niets van waar op dit moment.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 augustus 2017 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 18:36 schreef Eide het volgende:

[..]

En volgens Mike Verweij, die dagelijks contact heeft met Ajax, is er he-le-maal niets van waar op dit moment.
Weet Verweij of ze wel bezig zijn met andere spelers?
De tijd begint te dringen namelijk..
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 16:27 schreef nummer10 het volgende:
Sorry. Maar heb hier al zo vaak "inside". Informatie gehoord. En bog nooit is dat waarheid gebleken.
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 17:51 schreef Loetje het volgende:
Op Pavon is al 22 miljoen geboden en dat is afgelachen. Ajax heeft dat vorig jaar ook al gestaakt omdat ie toen al te duur was.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar heb hier al zo vaak "inside". Informatie gehoord. En bog nooit is dat waarheid gebleken.
tjah familie of media... ze zegt namelijk nergens dat hij daadwerkelijk gaat tekenen.. enkel dat er gesprekken zijn...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 18:36 schreef Eide het volgende:

[..]

en je wil zeggen dat hij alles weet met wie ze praten etc etc etc.. nee sorry vaak zat ook bullshit
aaadjuh
 aaadjuh - vrijdag 04 augustus 2017 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 19:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Op Pavon is al 22 miljoen geboden en dat is afgelachen. Ajax heeft dat vorig jaar ook al gestaakt omdat ie toen al te duur was.
Denk dat het transferbedrag nog wel te doen is, maar die Pavon komt niet voor een miljoen per jaar. Die wil er minstens 3 p/j. En dat is bij alle gevestigde spelers die bij Ajax een versterking zouden zijn.

In deze situatie zitten wij helaas. Ajax moet het hebben van eigen jeugd , gekochte jeugd en oudere spelers die hun carriere willen eindigen.
aaadjuh
 aaadjuh - vrijdag 04 augustus 2017 - 20:05   quote  deeplink  
Cassiera naar Lokomotiv Moscow? Is toch geen slechte spits??
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 augustus 2017 - 20:08   quote  deeplink  
Ik dacht namelijk dat hij 16 was. Maar mij god, wat een speler. Het hele jaar al.
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 19:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah familie of media... ze zegt namelijk nergens dat hij daadwerkelijk gaat tekenen.. enkel dat er gesprekken zijn...
Zoals ik al zei hebben we dit hier zo vaak gehoord.
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 19:44 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Denk dat het transferbedrag nog wel te doen is, maar die Pavon komt niet voor een miljoen per jaar. Die wil er minstens 3 p/j. En dat is bij alle gevestigde spelers die bij Ajax een versterking zouden zijn.

In deze situatie zitten wij helaas. Ajax moet het hebben van eigen jeugd , gekochte jeugd en oudere spelers die hun carriere willen eindigen.
Ff serieus. Als je denkt dat voor Ajax een bedrag hoger dan 22 miljoen wel te doen is snap je er echt niet veel van.
aaadjuh
 aaadjuh - vrijdag 04 augustus 2017 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 20:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ff serieus. Als je denkt dat voor Ajax een bedrag hoger dan 22 miljoen wel te doen is snap je er echt niet veel van.
Ik bedoel ze KUNNEN het transfer bedrag betalen. Als er jaren geleden dik 16 miljoen is betaald voor Sulemani.

22 miljoen KAN wel, alleen de speler wil niet
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 augustus 2017 - 20:42   quote  deeplink  
Ajax kan nog wel 30 miljoen eenmalig betalen maar dat doe je natuurlijk niet. En helemaal terecht. Het is niet alleen de transfer, salaris, tekengeld en zaakwaarnemer, maar ook gewoon je eigen beleid belachelijk maken en een ding waar je vroeg of laat financieel gezeik mee gaat krijgen. Dus gewoon niet doen.

Plus de kans wordt groot dat straks iedereen zo'n prijs gaat vragen aan Ajax
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 augustus 2017 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 20:05 schreef aaadjuh het volgende:
Cassiera naar Lokomotiv Moscow? Is toch geen slechte spits??
Verhuur zou beter zijn. Tenzij ze het echt niet in hem zien zitten dan is het gewoon een vervelende miskoop geweest.
Heeft nu Dolberg en KJH voor zich en die strijd zie ik hem niet winnen. Banken of jong Ajax is voor hem ook niet ideaal en voor Ajax zelf ook niet. Verhuur de beste optie dus.

Zie ook niet zo snel iemand 5+ miljoen betalen voor die jongen.

aaadjuh
 aaadjuh - vrijdag 04 augustus 2017 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 20:42 schreef Loetje het volgende:

Plus de kans wordt groot dat straks iedereen zo'n prijs gaat vragen aan Ajax
Die vraagprijs ligt natuurlijk ook aan de prijs die Ajax krijgt bij verkoop van spelers.

Maar natuurlijk moet Ajax niet mee met deze bedragen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

0.1255872