BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
aaadjuh
 aaadjuh - vrijdag 04 augustus 2017 - 20:58   quote  deeplink  
Maar stel Suarez wil terug naar Ajax. Vraagprijs Barca 40 miljoen en Suarez wil voor 1 miljoen per jaar wel komen.

Zou Ajax dit dan doen??
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 20:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik al zei hebben we dit hier zo vaak gehoord.
we wachten af... ze zijn in gesprek.. of die nu wel of nu komt we gaan het zien..
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 augustus 2017 - 21:35   quote  deeplink  
Zie de bui al hangen.

'We gaan het met deze selectie doen. We denken dat deze goed genoeg is'

Uitgeschakeld voor de EL. Rare aankoop.
Misschien ook nog wel vertrek van een Dolberg of Ziyech ofzo.
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 20:23 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Ik bedoel ze KUNNEN het transfer bedrag betalen. Als er jaren geleden dik 16 miljoen is betaald voor Sulemani.

22 miljoen KAN wel, alleen de speler wil niet
Nee kerel dat kan Ajax niet betalen als ze een gezonde club willen blijven.
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 20:58 schreef aaadjuh het volgende:
Maar stel Suarez wil terug naar Ajax. Vraagprijs Barca 40 miljoen en Suarez wil voor 1 miljoen per jaar wel komen.

Zou Ajax dit dan doen??
Nee dat lijkt me niet. En dat zou nog eens dom zijn ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 augustus 2017 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat lijkt me niet. En dat zou nog eens dom zijn ook.
Idd ik vind 40 miljoen maar weinig. Ajax moet er zeker 80 miljoen voor betalen! ;-)
Eide
 Eide - vrijdag 04 augustus 2017 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 19:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en je wil zeggen dat hij alles weet met wie ze praten etc etc etc.. nee sorry vaak zat ook bullshit
Als ik moet kiezen tussen copy/paste site VP en een gekende Ajax watcher als Verweij weet ik het wel hoor. Als Verweij zegt dat Van Rhijn niet in beeld is volgens Ajax zelf vind ik de geloofwaardigheid daarvan een veelvoud hoger als wat VP beweert.

Volgens diezelfde Verweij heeft Ajax in Kroatie een linksbenige verdediger genaams Barac bekeken. Een LCV die ook als LB uit de voeten kan.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 23:11   quote  deeplink  
copy paste van de site ?? haha is zijn nichtje cq vanrhijn foundation... we gaan het zien.. er zijn wel degelijk gesprekken.. of het ja of nee is.. er speelt meer ;)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 23:12   quote  deeplink  
ps zou je een screen willen sturen maar helaas kan dat niet hier.. info komt nie van mij maar van haar of het zo is boeit me nie
Eide
 Eide - vrijdag 04 augustus 2017 - 23:16   quote  deeplink  
Dat zal en ik geloof ook echt wel dat jij vertrouwen hebt in jouw bron. Ik kan echter alleen naar de media kijken die het plaatsen en VP is een van de vele copy/paste voetbalsites die geregeld volslagen onzin reproduceren. En nogmaals, als ik dan moet kiezen tussen een gerenommeerde Ajax volger die vrijwel altijd goed zit of VP dan weet ik het wel.

En dan kan VP nog altijd gelijk hebben en Mike Verweij niet, maar die kans is aanzienlijk kleiner als andersom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2017 door Eide --
Eide
 Eide - zaterdag 05 augustus 2017 - 09:16   quote  deeplink  
Freek Janssen van VI bevestigd via Twitter ook nog eens dat zowel Van der Wiel als Van Rhijn niet op het lijstje staan bij Ajax. Marcel Keizer heeft aangegeven dat hij versterkingen achterin en op het middenveld wil.
Ajax30
 Ajax30 - zaterdag 05 augustus 2017 - 10:15   quote  deeplink  
Ik laat mij VERRASSEN
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 05 augustus 2017 - 10:41   quote  deeplink  
Zouden we het redden tegen Rosenborg met de selectie zoals die nu is?
JOOD
 JOOD - zaterdag 05 augustus 2017 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 10:41 schreef Jaccio het volgende:
Zouden we het redden tegen Rosenborg met de selectie zoals die nu is?
Ja. Makkelijk. We hebben bijna niets ingeleverd ten opzichte van vorig jaar.

Hadden we er beter voor kunnen staan? Ik denk van wel. Linksbuiten, ervaren middenvelder, aanvallende linksback en aanvallende rechtsback.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 05 augustus 2017 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 11:04 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ja. Makkelijk. We hebben bijna niets ingeleverd ten opzichte van vorig jaar.

Hadden we er beter voor kunnen staan? Ik denk van wel. Linksbuiten, ervaren middenvelder, aanvallende linksback en aanvallende rechtsback.
Ben er zelf een stuk minder gerust op man. Weet ook niet of een aankoop nu zou helpen overigens. Had eerder gemoeten denk ik
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 augustus 2017 - 16:47   quote  deeplink  
Of het waar is wat nummer10 deelt laat ik buiten beschouwing, want we kunnen daar niet naar verifiëren. Wel vind ik het fijn dat hij het met ons wil delen. Daarnaast heb ik eigenlijk niets met Verweij. Mijnheertje heeft een beetje een dunk van "als ik het niet weet, is het niet waar".
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 augustus 2017 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 16:47 schreef Ajax Warrior het volgende:
Of het waar is wat nummer10 deelt laat ik buiten beschouwing, want we kunnen daar niet naar verifiëren. Wel vind ik het fijn dat hij het met ons wil delen. Daarnaast heb ik eigenlijk niets met Verweij. Mijnheertje heeft een beetje een dunk van "als ik het niet weet, is het niet waar".
ben zelf ook benieuwd.. anders krijgt ..... klappen.. :P moet zeggen dat die nicht zo verkeerd nog nie is.. zou zo in een ander topic kunnen :P zo aangepast hoor jac

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2017 door nummer10 --
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 05 augustus 2017 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 16:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ben zelf ook benieuwd.. anders krijgt r klappen.. moet zeggen dat die nicht zo verkeerd nog nie is.. zou zo in een ander topic kunnen :P
Heh, had je eerder nou net zo je best gedaan haar naam te veranderen uit privacy overwegingen ;)
Misschien netjes om dat alsnog te doen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2017 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 05 augustus 2017 - 17:49   quote  deeplink  
Ajax heeft zaterdagmiddag een besloten oefenduel afgelegd tegen Sparta Rotterdam. De Amsterdammers wonnen het duel met 3-1.

De oefenwedstrijd met Sparta is het laatste oefenduel in het programma van Marcel Keizer. Volgende week begint de ploeg de competitie tegen Heracles Almelo.
Keizer gaf zaterdag een aantal reservespelers de mogelijkheid om zich te laten zien. Zo mochten Vaclav Cerny, Mitchell Dijks, David Neres, Klaas-Jan Huntelaar en Frenkie de Jong aantreden.

De score werd in de eerste helft geopend door Cerny. Sparta kwam via Loris Brogno snel weer op gelijke hoogte vanuit strafschop. Met een stand van 1-1 vertrokken beide ploegen richting de kleedkamer.
Tijdens het tweede bedrijf kwam Ajax op voorsprong door opnieuw een treffer van Cerny. Huntelaar maakte het feest compleet en tekende voor de 3-1.

----------------

Cerny kan het dus toch wel.. Vraag me af waarom hij tegen Nice niet eens bij de selectie zat
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 05 augustus 2017 - 18:08   quote  deeplink  
ik zou een poging wagen om nigel de jong te halen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 augustus 2017 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 18:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
ik zou een poging wagen om nigel de jong te halen
yep
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 augustus 2017 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 17:33 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Heh, had je eerder nou net zo je best gedaan haar naam te veranderen uit privacy overwegingen ;)
Misschien netjes om dat alsnog te doen..
gedaan hoor :P
remco k
 remco k - zaterdag 05 augustus 2017 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 17:49 schreef Jaccio het volgende:
Ajax heeft zaterdagmiddag een besloten oefenduel afgelegd tegen Sparta Rotterdam. De Amsterdammers wonnen het duel met 3-1.

De oefenwedstrijd met Sparta is het laatste oefenduel in het programma van Marcel Keizer. Volgende week begint de ploeg de competitie tegen Heracles Almelo.
Keizer gaf zaterdag een aantal reservespelers de mogelijkheid om zich te laten zien. Zo mochten Vaclav Cerny, Mitchell Dijks, David Neres, Klaas-Jan Huntelaar en Frenkie de Jong aantreden.

De score werd in de eerste helft geopend door Cerny. Sparta kwam via Loris Brogno snel weer op gelijke hoogte vanuit strafschop. Met een stand van 1-1 vertrokken beide ploegen richting de kleedkamer.
Tijdens het tweede bedrijf kwam Ajax op voorsprong door opnieuw een treffer van Cerny. Huntelaar maakte het feest compleet en tekende voor de 3-1.

----------------

Cerny kan het dus toch wel.. Vraag me af waarom hij tegen Nice niet eens bij de selectie zat
In alle duels tot nu toe waarin hij speelde goed en bepalend geweest. Die moet gewoon kansen krijgen op Lb.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 05 augustus 2017 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 18:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gedaan hoor :P
;)
Eide
 Eide - zaterdag 05 augustus 2017 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 16:47 schreef Ajax Warrior het volgende:
Oh eens. Hij heeft het alleen wel heel vaak bij het rechte end. Zijn contacten bij Ajax zijn gewoon heel erg goed.
basd
 basd - zaterdag 05 augustus 2017 - 21:48   quote  deeplink  
Wat vinden jullie jonathan cafu van ludogorets.
https://m.youtube.com/watch?v=77_-AkNs0C0
Veel europese clubs zijn geinterresseerd maar niemand heedt nog toegeslagen.( bron http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=296778)
Kost net iets meer dan 10 miljoen maar is
Mits haalbaar een top aankoop in mijn ogen
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 05 augustus 2017 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 21:48 schreef basd het volgende:
Wat vinden jullie jonathan cafu van ludogorets.
https://m.youtube.com/watch?v=77_-AkNs0C0
Veel europese clubs zijn geinterresseerd maar niemand heedt nog toegeslagen.( bron http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=296778)
Kost net iets meer dan 10 miljoen maar is
Mits haalbaar een top aankoop in mijn ogen
Ken ik eigenlijk niet die jongen.
Ziet er wel leuk uit in het filmpje.
Maargoed, zo een youtube filmpje kan Kennedy er ook als een topper uit laten zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2017 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 18:23 schreef remco k het volgende:

[..]

In alle duels tot nu toe waarin hij speelde goed en bepalend geweest. Die moet gewoon kansen krijgen op Lb.
Overigens Cassierra gisteren ook enorm goed ingevallen tijdens de wedstrijd. Die jongen moet de tijd krijgen en wedstrijdritme pakken bij Jong Ajax. Ik heb er vertrouwen in dat het dan goed komt.
AkaS
 AkaS - zondag 06 augustus 2017 - 10:57   quote  deeplink  
Leuk filmpje idd. Ziet eruit alsof hij in het Ajaxspelletje past. Dolbergachtige spits..
Jaccio
 Jaccio - zondag 06 augustus 2017 - 11:03   quote  deeplink  
Ajax zou donderdag scouts hebben gestuurd naar de wedstrijd tussen PSV en Osijek (1-0). De Amsterdammers zijn volgens De Telegraaf namelijk in de markt voor een 23-jarige Kroaat Mateo Barac.

Scouts van Ajax waren in Kroatië aanwezig om de 1 meter 90 lange linker centrum verdediger van Osijek aan het werk te zien. Tevens kan Barac als linker vleugelverdediger uit de voeten. Afgelopen winterstop toonde FC Groningen al interesse, maar het bod van ongeveer één miljoen euro werd toentertijd door Osijek van tafel geveegd.

Marcel Keizer gaf na de Champions League-uitschakeling tegen OGC Nice al aan dat versterkingen wenselijk zijn en met name in de verdediging zit Ajax niet ruim. Davinson Sanchez en Matthijs de Ligt zijn de enige pure centrumverdedigers die Keizer momenteel tot zijn beschikking heeft.

Update - 10.10 uur (6 augustus 2017)
In navolging van de berichtgeving van De Telegraaf, komt nu ook het Kroatische Sportske Novosti met nieuws omtrent Mateo Barac. De 23-jarige verdediger zal volgens de sportkrant aanstaande maandag een contract tekenen in Amsterdam. Met de transfer zou een slordige 1,5 miljoen euro gemoeid zijn.

-------------

Kent iemand deze jongen? Heb de wedstrijden van PSV niet bekeken
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 11:04   quote  deeplink  
Die Barac gaat maandag tekenen als we de geruchten mogen geloven. Lange sterke linksbenige verdediger.

Speelde prima tegen psv. Alleen hebben we daar niet kunnen zien hoe hij is met ruimte in zijn rug.
nummer10
 nummer10 - zondag 06 augustus 2017 - 11:55   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/754618/-ajax-gaat-zich-versterken-met-verdediger-psv-beul-maandag-in-amsterdam-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

prima verdediger wat ik heb gezien maar zoals remco al aangeeft, vraag me af hoe hij in een aanvallend team speelt.. toch anders dan wat hij gewend is..
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 11:55 schreef nummer10 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/754618/-ajax-gaat-zich-versterken-met-verdediger-psv-beul-maandag-in-amsterdam-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

prima verdediger wat ik heb gezien maar zoals remco al aangeeft, vraag me af hoe hij in een aanvallend team speelt.. toch anders dan wat hij gewend is..
Die ploeg speelt in de eigen competitie wel aanvallend. Veldmate wou hem vorig jaar al naar Groningen halen dus een inpulsieve aankoop is het ook niet.
Ik heb alleen de beelden gezien van twee keer psv. En dat was echt prima.
nummer10
 nummer10 - zondag 06 augustus 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 12:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Die ploeg speelt in de eigen competitie wel aanvallend. Veldmate wou hem vorig jaar al naar Groningen halen dus een inpulsieve aankoop is het ook niet.
Ik heb alleen de beelden gezien van twee keer psv. En dat was echt prima.
geen idee hoe ze daar spelen.. moet zeggen dat groningen vaak prima scout.. ben benieuwd
Eide
 Eide - zondag 06 augustus 2017 - 12:57   quote  deeplink  
Barac bijna Ajacied

Mateo Barac (23) komt maandag naar Amsterdam om te onderhandelen over een meerjarig contract. De linksbenige centrale verdediger van Osijek, die ook als linksback uit de voeten kan, overtuigde Ajax in het duel met PSV definitief en staat op het punt Ajacied te worden.

TELESPORT meldde vrijdag dat er tijdens het Europa Leaguetreffen een delegatie van de Amsterdamse club op de tribune zat en hoewel Barac al maanden op de radar stond, kwam de op handen zijnde transfer na de uitschakeling van PSV in een stroomversnelling. In de dubbele ontmoeting met de Eindhovenaren gaf ’Kleinduimpje’ Osijek onder aanvoering van Barac nauwelijks een kans weg.

Ajax heeft al een mondeling akkoord met Osijek over de transfersom van circa 1,5 miljoen euro. De persoonlijke eisen van éénmalig Kroatisch international Barac lijken geen onoverkomelijk probleem.

Bron
Jaccio
 Jaccio - zondag 06 augustus 2017 - 13:30   quote  deeplink  
Iniedergeval mooi dat er defensieve versterking komt. Zie ook graag een rechtsback komen en een stofzuiger voor op het middenveld.
Linksbuiten zou mooi zijn, maar heeft niet echt prioriteit denk ik
Pietje
 Pietje - zondag 06 augustus 2017 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 12:57 schreef Eide het volgende:
Barac bijna Ajacied

Mateo Barac (23) komt maandag naar Amsterdam om te onderhandelen over een meerjarig contract. De linksbenige centrale verdediger van Osijek, die ook als linksback uit de voeten kan, overtuigde Ajax in het duel met PSV definitief en staat op het punt Ajacied te worden.

TELESPORT meldde vrijdag dat er tijdens het Europa Leaguetreffen een delegatie van de Amsterdamse club op de tribune zat en hoewel Barac al maanden op de radar stond, kwam de op handen zijnde transfer na de uitschakeling van PSV in een stroomversnelling. In de dubbele ontmoeting met de Eindhovenaren gaf ’Kleinduimpje’ Osijek onder aanvoering van Barac nauwelijks een kans weg.

Ajax heeft al een mondeling akkoord met Osijek over de transfersom van circa 1,5 miljoen euro. De persoonlijke eisen van éénmalig Kroatisch international Barac lijken geen onoverkomelijk probleem.

Bron
Wat een prachtig nieuws is dit. Barac viel mij zeer op in de wedstrijden tegen PSV. Een onverschrokken verdediger. Hard zonder noemenswaardige overtredingen. Goed gedaan Overmars!
hjf
 hjf - zondag 06 augustus 2017 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 13:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Goed gedaan Overmars!
Dat ga ik pas zeggen als de handtekeningen zijn gezegd Pietje. We hebben kort geleden een soort gelijk verhaal gehad (Richarlison). En we weten hoe dat afgelopen is. Zou overigens een uitstekende aankoop zijn. Interesseert mij niet hoe hij aanvallend is. Als hij maar heel goed kan verdedigen. Het is wel bewezen, dat we verdedigende versterkingen kunnen gebruiken. Met name aan de zijkanten.
Pietje
 Pietje - zondag 06 augustus 2017 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 14:03 schreef hjf het volgende:

[..]

Dat ga ik pas zeggen als de handtekeningen zijn gezegd Pietje. We hebben kort geleden een soort gelijk verhaal gehad (Richarlison). En we weten hoe dat afgelopen is. Zou overigens een uitstekende aankoop zijn. Interesseert mij niet hoe hij aanvallend is. Als hij maar heel goed kan verdedigen. Het is wel bewezen, dat we verdedigende versterkingen kunnen gebruiken. Met name aan de zijkanten.
Haha. Ik zie nu pas dat ik een "knipoogje" vergeten ben, hjf. Omdat er nogal wat criticasters zijn ten aanzien van Marc Overmars.

Uiteraard heb je gelijk!

Overigens vond ik de transfersom die de Brazilianen vroegen voor Richarlison veel en veel te veel!
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 14:39   quote  deeplink  
Misschien een rare hè. Maar is Maher halen geen optie voor erbij. Misschien huren met optie tot koop. Psv speelt totaal niet het spel dat Maher graag speelt en Ajax wel degelijk.

Natuurlijk kan hij de schoenen van Appie niet vullen. Maar lijkt me geen verkeerde optie achter Zyech.
Pietje
 Pietje - zondag 06 augustus 2017 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 14:39 schreef remco k het volgende:
Misschien een rare hè. Maar is Maher halen geen optie voor erbij. Misschien huren met optie tot koop. Psv speelt totaal niet het spel dat Maher graag speelt en Ajax wel degelijk.

Natuurlijk kan hij de schoenen van Appie niet vullen. Maar lijkt me geen verkeerde optie achter Zyech.
Eerlijk gezegd ben ik nooit zo'n fan van Maher geweest, Remco. Ik vond hem (te) vaak een mooi weer voetballer: in een team dat goed liep vond ik hem beslist aardig ballen, maar wanneer het niet of minder liep, ook bij PSV en AZ, was ook Maher onvoldoende. Maar dat is een aantal jaren geleden, misschien is dat nu anders.
Jaccio
 Jaccio - zondag 06 augustus 2017 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 14:39 schreef remco k het volgende:

Maher heeft een grote fout gemaakt door naar PSV te gaan. Dat spelletje ligt hem totaal niet inderdaad. Heeft 4 jaar weggegooid zo.
Ajax gaat hem helaas niet meer worden voor hem. Een club als Zwolle lijkt me prima voor die jongen, of misschien een laagvlieger in het buitenland om te cashen. Denk dat het hoogtepunt al geweest is voor Maher.

Kan het natuurlijk goed mis hebben, maar dat is een beetje het gevoel dat ik krijg bij hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 augustus 2017 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - zondag 06 augustus 2017 - 15:10   quote  deeplink  
Sneijder naar Nice. En niet voor een half jaar denk ik..
Ajax te zwak geweest in de onderhandelingen? Of Wesley gewoonweg niet geïnteresseerd in Ajax?
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 15:00 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Maher heeft een grote fout gemaakt door naar PSV te gaan. Dat spelletje ligt hem totaal niet inderdaad. Heeft 4 jaar weggegooid zo.
Ajax gaat hem helaas niet meer worden voor hem. Een club als Zwolle lijkt me prima voor die jongen, of misschien een laagvlieger in het buitenland om te cashen. Denk dat het hoogtepunt al geweest is voor Maher.

Kan het natuurlijk goed mis hebben, maar dat is een beetje het gevoel dat ik krijg bij hem.
Alles zit hem in de wil. Als hij geleerd heeft van zijn periodes bij de andere clubs na Az zou hij juist iets meer dan een mooi weer voetballer moeten zijn.
Bij Ajax wordt een ander spel gespeeld. Ik denk oprecht dat hij het voetballen echt niet verliezers is. Heeft vorig jaar ook gewoon 39 wedstrijden gespeeld.
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 15:10 schreef Jaccio het volgende:
Sneijder naar Nice. En niet voor een half jaar denk ik..
Ajax te zwak geweest in de onderhandelingen? Of Wesley gewoonweg niet geïnteresseerd in Ajax?
Wat ik las is het wel degelijk voor een half jaar.
p111
 p111 - zondag 06 augustus 2017 - 15:14   quote  deeplink  
Maher is gewoon een goede voetballer,en volgens mij zou hij een prima vervanger zijn voor Ziyech alhoewel hij ook gebaat is bij een goed verdedigende middenvelder.Helaas met Schone achter hem krijgt hij het zelfde probleem als Ziyech ze moeten dan te veel verdedigend werk doen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 06 augustus 2017 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 15:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Alles zit hem in de wil. Als hij geleerd heeft van zijn periodes bij de andere clubs na Az zou hij juist iets meer dan een mooi weer voetballer moeten zijn.
Bij Ajax wordt een ander spel gespeeld. Ik denk oprecht dat hij het voetballen echt niet verliezers is. Heeft vorig jaar ook gewoon 39 wedstrijden gespeeld.
Ik laat me graag verassen. Hoop voor die jongen zelf ook op een mooie club. Mooie voetballer en altijd heel netjes gebleven naar PSV toe. Zegt toch wel wat over hem.
Denk alleen dat Ajax nu iets te hoog gegrepen is voor hem.
Maar nogmaals, ik laat me graag verassen
Jaccio
 Jaccio - zondag 06 augustus 2017 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 15:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ik las is het wel degelijk voor een half jaar.
Aha, dan heb ik mij verkeerd laten informeren
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Overigens lees ik nu ook berichten dat ie wel voor een jaar tekent. Als dat zo is en Ajax zou hem echt willen hebbennhalen. Dan hebben ze dat niet goed gedaan. Of de financiën zouden een rol gespeeld moeten hebben.
nummer10
 nummer10 - zondag 06 augustus 2017 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 16:13 schreef remco k het volgende:
Overigens lees ik nu ook berichten dat ie wel voor een jaar tekent. Als dat zo is en Ajax zou hem echt willen hebbennhalen. Dan hebben ze dat niet goed gedaan. Of de financiën zouden een rol gespeeld moeten hebben.
wat ik weet of gelezen heb is dat hij 4 mil wou verdienen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

0.1351718