BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 07 augustus 2017 - 18:30   quote  deeplink  
weer een nieuw talentje binnen dankzij litmanen.. maar een directe versterking.. nog niet
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 18:30 schreef nummer10 het volgende:
weer een nieuw talentje binnen dankzij litmanen.. maar een directe versterking.. nog niet
Nee ik verwacht eerlijk gezegd nog wel een goede speler. Of een aankoop of een gearriveerde naam als huur speler.

Tenminste ik vind oprecht dat dit wel echt moet gebeuren wil je ongeveer even sterk blijven aan afgelopen jaar.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 augustus 2017 - 18:42   quote  deeplink  
ik hou nog steeds hoop op nigel de jong.. zo kan dejong jr een jaar wennen in de beker en als standin voor van debeek of ziyech en nigel..
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 18:59   quote  deeplink  
Ook bijzonder. Propper naar de championsship voor 11 miljoen. En half Nederland vond hem beter dan Klaassen.

Goed gedaan door het fantastische psv dat hier zo vaak als positief voorbeeld wordt benoemd.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 augustus 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 18:59 schreef remco k het volgende:
Ook bijzonder. Propper naar de championsship voor 11 miljoen. En half Nederland vond hem beter dan Klaassen.

Goed gedaan door het fantastische psv dat hier zo vaak als positief voorbeeld wordt benoemd.
sws belachelijk ook dat propper er naast kwam te staan.. en je een huurling aanvoerder maakt.. denk dat cocu het team niet meer naar zijn hand kan zetten.. en er teveel spelers hem niet meer serieus nemen.. niet dat ik het erg vind.. hoe groter de puinhoop hoe mooier.. :P
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 19:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

sws belachelijk ook dat propper er naast kwam te staan.. en je een huurling aanvoerder maakt.. denk dat cocu het team niet meer naar zijn hand kan zetten.. en er teveel spelers hem niet meer serieus nemen.. niet dat ik het erg vind.. hoe groter de puinhoop hoe mooier.. :P
Jup eens.
Loetje
 Loetje - maandag 07 augustus 2017 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 16:58 schreef p111 het volgende:

[..]

Tja misschien voor wedstrijden gekocht als wij onder druk staan,wel heel sterk in de lucht zag ik das ook niet verkeerd.
Dat zijn er wel meer bij ons hoor
p111
 p111 - maandag 07 augustus 2017 - 21:01   quote  deeplink  
Dat zijn er maar 2 Sanches en de Ligt dus niet erg veel.
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 21:01 schreef p111 het volgende:
Dat zijn er maar 2 Sanches en de Ligt dus niet erg veel.
Vd Beek heeft veel fysiek, Dolberg Huntelaar Cassiera.
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 augustus 2017 - 21:35   quote  deeplink  
http://m.goal.com/s/nl/news/786/transfers/2017/08/07/37618132/liverpool-mikt-op-hakim-ziyech?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl&utm_referrer=http%3A%2F%2Fajax.headliner.nl%2Fheadliner.php%3Fc%3Dnl%26id%3D234524%26abbr%3Dgoalcomnl

Er is nog niemand benaderd, maar als ze met 25+ aan komen zetten is ie weg denk ik. En zitten wij met een probleem
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 augustus 2017 - 21:38   quote  deeplink  
quote:

Championsship?? Club is gepromoveerd naar Premier League afgelopen seizoen. ;-)
Eide
 Eide - maandag 07 augustus 2017 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 21:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Yup, en dus hebben ze over het aanstaande seizoen een slordige 110 miljoen euro aan TV gelden op stuk te slaan. Ja, dat zijn inderdaad alleen de TV gelden, daar zitten sponsorinkomsten, bezoekerrecettes en weet ik veel wat dus nog niet bij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 augustus 2017 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 21:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Yup, en dus hebben ze over het aanstaande seizoen een slordige 110 miljoen euro aan TV gelden op stuk te slaan. Ja, dat zijn inderdaad alleen de TV gelden, daar zitten sponsorinkomsten, bezoekerrecettes en weet ik veel wat dus nog niet bij.
Klopt, verhoudingen in Europa zijn helemaal doorgeslagen. De enige die nog kan ingrijpen is de FIFA.
Eide
 Eide - dinsdag 08 augustus 2017 - 00:16   quote  deeplink  
Overigens is die 110 miljoen als ze allerlaatste worden. Anders wordt dat meer.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 00:25   quote  deeplink  
ja ziek... das meer dan wat een ajax heeft... hoe wil je uberhaubt ooit nog aanhaken..
p111
 p111 - dinsdag 08 augustus 2017 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 18:42 schreef nummer10 het volgende:
ik hou nog steeds hoop op nigel de jong.. zo kan dejong jr een jaar wennen in de beker en als standin voor van debeek of ziyech en nigel..
Sorry maar ik vrees dat de Jong niet meer de Jong is die jij in je hoofd hebt,is alleen nog goed genoeg voor de dolars van de USA.
p111
 p111 - dinsdag 08 augustus 2017 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 21:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Vd Beek heeft veel fysiek, Dolberg Huntelaar Cassiera.
Echt sterk in de lucht zijn zijn alleen Sanches-Ligt-Huntelaar en Cassiera en de laatste 2 zijn bankers dus die kroaat is niet verkeerd als backup voor de ligt.
p111
 p111 - dinsdag 08 augustus 2017 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 00:25 schreef nummer10 het volgende:
ja ziek... das meer dan wat een ajax heeft... hoe wil je uberhaubt ooit nog aanhaken..
Niet dus daar zitten we al een paar jaar tegen aan te hikken.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 09:02 schreef p111 het volgende:

[..]

Sorry maar ik vrees dat de Jong niet meer de Jong is die jij in je hoofd hebt,is alleen nog goed genoeg voor de dolars van de USA.
en qua stofzuiger en op 6 nog gewoon prima.. mis gewoon zoon pitbull in het team en vind het allemaal soms veel te lief
p111
 p111 - dinsdag 08 augustus 2017 - 12:49   quote  deeplink  
Misschien Ayoup
remco k
 remco k - dinsdag 08 augustus 2017 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 21:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je snapt wat ik bedoel toch?
remco k
 remco k - dinsdag 08 augustus 2017 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 09:05 schreef p111 het volgende:

[..]

Echt sterk in de lucht zijn zijn alleen Sanches-Ligt-Huntelaar en Cassiera en de laatste 2 zijn bankers dus die kroaat is niet verkeerd als backup voor de ligt.
Als backup zeker prima lijkt me.
remco k
 remco k - dinsdag 08 augustus 2017 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 10:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en qua stofzuiger en op 6 nog gewoon prima.. mis gewoon zoon pitbull in het team en vind het allemaal soms veel te lief
Op basis waarvan is de Jong nog zo goed. Ik begrijp dat we zon type best kunnen gebruiken. Maar de jong is echt niet meer zo goed.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 augustus 2017 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 13:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Je snapt wat ik bedoel toch?
Eh nee! Vertel? ;-)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis waarvan is de Jong nog zo goed. Ik begrijp dat we zon type best kunnen gebruiken. Maar de jong is echt niet meer zo goed.
op basis waarvan zou hij de eredivisie EL niet meer aankunnen dan ? en gaat me meer om het type speler als om de naam hoor.. ook al heet die pietertje
remco k
 remco k - dinsdag 08 augustus 2017 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 14:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

op basis waarvan zou hij de eredivisie EL niet meer aankunnen dan ? en gaat me meer om het type speler als om de naam hoor.. ook al heet die pietertje
Omdat ik hem wel heb zien spelen en gewoon niet goed vond.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 17:36   quote  deeplink  
http://m.goal.com/s/nl/news/786/transfers/2017/08/08/37637402/salarisplafond-ajax-reden-van-transfer-richarlisons?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl&utm_referrer=http%3A%2F%2Fajax.headliner.nl%2Fheadliner.php%3Fc%3Dnl%26id%3D234551%26abbr%3Dgoalcomnl

kortom ging om het loon... ajax hanteerd een salaris plafond, zouden we die niet zo lamgzamerhand moeten opschroeven stukje bij beetje ?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 17:54   quote  deeplink  
quote:

Ik geloof dat er weinig zijn die PSV beter in verkopen vinden..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Toch vreemd was een mondeling akkoord met de speler toch?
Het was zo ie zo een geldkwestie waar op afgeketst is.
remco k
 remco k - dinsdag 08 augustus 2017 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Waarom? Omdat sommige niet gearriveerde spelers meer willen verdienen?
remco k
 remco k - dinsdag 08 augustus 2017 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 17:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik geloof dat er weinig zijn die PSV beter in verkopen vinden..
Het hele beleid wordt hier door sommigen als fantastisch beschouwd.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 18:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom? Omdat sommige niet gearriveerde spelers meer willen verdienen?
om nog enigzins mee te kunnen met landen en teams die veel lager staan aangeschreven dan ajax.. lonen en tijden veranderen.. en ik zeg niet dat het van mij moet he.. enkel een idee om uberhaubt nog een beetje aan tehaken
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 augustus 2017 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 19:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

om nog enigzins mee te kunnen met landen en teams die veel lager staan aangeschreven dan ajax.. lonen en tijden veranderen.. en ik zeg niet dat het van mij moet he.. enkel een idee om uberhaubt nog een beetje aan tehaken
Aanhaken kunnen we sowieso vergeten denk ik. Tenzij er een of andere sjeik langs huppelt.
Hebben ze gezien bij Ajax en aanhaken kan ze ook weinig meer schelen denk ik. Winst halen en Ajax als bedrijf runnen is de prioriteit.
Sportief succes is slechts een leuke bijkomstigheid als het lukt.
Spijtig.

Fifa moet een salaris plafond voor clubs in gaan stellen ofzo en een maximum transfer bedrag of transferwaarde. Voor zover dat mogelijk is.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 19:18 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Aanhaken kunnen we sowieso vergeten denk ik. Tenzij er een of andere sjeik langs huppelt.
Hebben ze gezien bij Ajax en aanhaken kan ze ook weinig meer schelen denk ik. Winst halen en Ajax als bedrijf runnen is de prioriteit.
Sportief succes is slechts een leuke bijkomstigheid als het lukt.
Spijtig.

Fifa moet een salaris plafond voor clubs in gaan stellen ofzo en een maximum transfer bedrag of transferwaarde. Voor zover dat mogelijk is.
eens.. of toch weer een max van spelers buiten eigen land...
remco k
 remco k - dinsdag 08 augustus 2017 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 19:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar als dat financieel makkelijk zou kunnen. Denk je niet dat Ajax dit ook zou doen om een slag betere spelers binnen te halen?
remco k
 remco k - dinsdag 08 augustus 2017 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 20:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat zou de FIFA niet eens kunnen bewerkstelligen al zouden ze willen. Ik ben overigens voor hoor. Maar dat gaat nooit gebeuren.

Uiteraard kan je wel hetzelfde bereiken door andere regels in te stellen.

Bijvoorbeeld minimaal 5 spelers op het veld die minimaal 5 jaar bij de club zitten voordat ze 20 zijn. Of iets dergelijks. Dan heb je voor hun 15e namelijk te maken met kinderhandel.
Eide
 Eide - dinsdag 08 augustus 2017 - 21:17   quote  deeplink  
De buitenlandersregels kan je gewoon vergeten. Het is nu eenmaal niet geoorloofd onderscheid te maken op basis van afkomst of nationaliteit. Zolang iemand een werkvergunning heeft mag die gewoon werken (lees voetballen). Hetzelfde geldt voor jeugdspelers en alles wat daar mee samenhangt. Zo is de wet nu eenmaal, of we dat nu prettig vinden of niet.
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 08 augustus 2017 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 20:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat van het maximale salaris gaat niet op. De grote clubs verzinnen dan wel weer wat. Bijvoorbeeld dat een familielid ergens een baan krijgt voor miljoenen per jaar.

Ook die regel beperkt aantal buitenlanders in elftal werkt niet. Volgens mij is de naturalisatie wet in bijvoorbeeld Spanje en Portugal heel makkelijk
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 21:21   quote  deeplink  
wat ze doen maakt me niet uit, hoop alleen dat er ooit ingegrepen word maar vrees van niet
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 21:33   quote  deeplink  
zou maandag die barac niet gepresenteerd worden ?
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 08 augustus 2017 - 21:36   quote  deeplink  
Er gaat niets aan gedaan worden. De macht ligt bij de clubs (en de olie en gas boeren) en niet bij de bonden.
remco k
 remco k - dinsdag 08 augustus 2017 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 21:17 schreef Eide het volgende:
De buitenlandersregels kan je gewoon vergeten. Het is nu eenmaal niet geoorloofd onderscheid te maken op basis van afkomst of nationaliteit. Zolang iemand een werkvergunning heeft mag die gewoon werken (lees voetballen). Hetzelfde geldt voor jeugdspelers en alles wat daar mee samenhangt. Zo is de wet nu eenmaal, of we dat nu prettig vinden of niet.
Onder de 16 zou de FIFA wel afspraken kunnen maken lijkt me toch. En men mag toch ook afspraken maken over de hoeveelheid eigen spelers in een elftal die bijvoorbeeld op hun 15e al jij de club waren. Dan maak je het voor clubs onmogelijk om jonge jongens aan te trekken. En maak je opleiden weer belangrijk.

Maar goed. Het gaat nooit genieten aangezien alle mensen bij de FIFA er financieel beter van worden door de grote clubs en het held dat er in om haat.
remco k
 remco k - dinsdag 08 augustus 2017 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 21:33 schreef nummer10 het volgende:
Niks van Ajax zelf gehoord of gezien.
remco k
 remco k - dinsdag 08 augustus 2017 - 21:39   quote  deeplink  
Wel lekker om te zien dat het united van Mourinho waar bijna weer 200 miljoen is gepromoot bij blagen helemaal zoek gespeeld wordt door real.
Eide
 Eide - dinsdag 08 augustus 2017 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 21:33 schreef nummer10 het volgende:
Geen datum genoemd maar het duurt mij ook al wel lang. Barac zat overigens gister niet bij de selectie van Osijek. Overigens, er zwerven wat compilaties van Barac tegen PSV rond. Daar wordt je niet meteen heel vrolijk van.
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 08 augustus 2017 - 21:41   quote  deeplink  
Wat ik bergreep is dat Barac maandag naar Amsterdam kwam voor onderhandeling met Ajax , de clubs zijn er al uit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 augustus 2017 - 21:44   quote  deeplink  
Eiting gaat, volgens het AD, zijn volgend jaar aflopende contract met meerdere jaren verlengen. Ik zeg, goede zaak!!
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 augustus 2017 - 22:47   quote  deeplink  
ManU zag er niet zo best uit tegen vanavond. Verschil in niveau tussen de CL en de EL duidelijk zichtbaar gemaakt hier door Real.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 22:47 schreef Jaccio het volgende:
ManU zag er niet zo best uit tegen vanavond. Verschil in niveau tussen de CL en de EL duidelijk zichtbaar gemaakt hier door Real.
manU zou met gemak mee moeten kunnen in de CL...
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 augustus 2017 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 22:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

manU zou met gemak mee moeten kunnen in de CL...
Zou moeten kunnen inderdaad..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

0.1233890