BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 april 2015 - 00:03   quote  deeplink  
Gudelj moet je niet willen....ik vind het helemaal niks, lekker bij AZ laten.
Jahanbakhsh heb je meer aan...zit een goeie drive en kop op
Loetje
 Loetje - donderdag 09 april 2015 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 00:03 schreef Nenam_tiL het volgende:
Gudelj moet je niet willen....ik vind het helemaal niks, lekker bij AZ laten.
Jahanbakhsh heb je meer aan...zit een goeie drive en kop op
Ik twijfel ook over Gudelj, maar waar wil je Alireza Jahanbaksh neerzetten dan?

Off topic, bel je aanstaande week even!
riveco
 riveco - donderdag 09 april 2015 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 18:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vind het bedrag, mocht het waar zijn, proportioneel vele malen te hoog!
Waarom denk je dat er maar iets van waarheid in zit? Eerst werd er een bedrag genoemd en later werd er uitgezocht dat het 1,5 miljoen meer was en nu zou dat uitgezochte dus ook nergens op slaan en wordt er als zoete koek aangenomen dat al die bedragen waar zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 april 2015 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 00:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik twijfel ook over Gudelj, maar waar wil je Alireza Jahanbaksh neerzetten dan?

Off topic, bel je aanstaande week even!
Was maar een voorbeeld...ook die hoeft van mij niet
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 april 2015 - 00:13   quote  deeplink  
Het is hier roepen om het roepen...ik kan zo 10 namen noemen
De enige die ik graag zag komen is Maxwell....maar ja die tekend bij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 april 2015 door Nenam_tiL --
Loetje
 Loetje - donderdag 09 april 2015 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 00:13 schreef Nenam_tiL het volgende:
Het is hier roepen om het roepen...ik kan zo 10 namen noemen
De enige die ik graag zag komen is Maxwell....maar ja die tekend bij
Qua routine absoluut. Maxwell en Nigel De Jong. Maar dat is onhaalbaar. Heb ook best ideeën maar wie zijn wij hè. Heb voorheen ook veel geroepen maar twijfel ook. Neemt niet weg dat er wel wat bij mag
Loetje
 Loetje - donderdag 09 april 2015 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 00:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Was maar een voorbeeld...ook die hoeft van mij niet
Snap je opzoch wel. Knap dat NEC hem überhaupt heeft weten te behouden in de Jupiler League. Vraag me wel enorm af waar de top van die jongen ligt. Voetballen kan hij wel. Ook in de kleine rruime, ook al is het maar de Jupiler League
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 april 2015 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kan me er wel in vinden. Alleen zeker Klaassen spits en Bazoer op 6. Je zit hoe belangrijk het meevoetballende aspect is in dit systeem en dat weet jij als geen ander. Milik is een spits met veel potentie maar is eigenlijk een pure 9. Daar moeten echte vleugels en een echte 10 achter in mijn optiek. Dus snap de aankoop ervan niet.

Cillessen,
Van Rhijn, Veltman, Leider (aankoop), Riedewald
Gudelj, Bazoer, Sinkgraven,
El Ghazi, Klaassen, Fischer
De perfecte aankoop is die Douglas van Djnepr imo Groot, sterk kan goed op de bal verdedigen..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 april 2015 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

12.25 miljoen vond ik hem nou echt niet waard. Of ben ik nu de enige? Dan is met veel winst doorverkopen al haast onmogelijk
10 miljoen vind ik al fors voor een talent wat net 1 seizoen leuk meedoet..
Eide
 Eide - donderdag 09 april 2015 - 07:42   quote  deeplink  
Ik vond 7 miljoen al fors.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 april 2015 - 08:06   quote  deeplink  
Agh, alles beter dan bij manu. Di maria kopen voor 70 miljoen en vervolgens op de bank zetten.

Ik vind dat ook goede scouting

Dit is geld over de balk smijten
Eide
 Eide - donderdag 09 april 2015 - 08:21   quote  deeplink  
En naast hem zit ene Falcao.

van de 200 miljoen aan transfers staat slechte 15 miljoen wekelijks in de basis. Daley Blind.
nora
 nora - donderdag 09 april 2015 - 08:41   quote  deeplink  
Onze Daley mogen we trots op zijn
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 april 2015 - 09:03   quote  deeplink  
Dezelfde daley die werd uitgefloten

Dezelfde daley waar een vervanger moest komen om hem te vervangen, zodat hij bij het grofvuil kan.
Omdat hij er niks van kan

Zie daar, nu wel trots, maar toen niet.

Ik vind dat hypocriet
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 april 2015 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 07:42 schreef Eide het volgende:
Ik vond 7 miljoen al fors.
eigenlijk wel ja voor Nederlandse begrippen wel.. Maar 6 tot 8 verwachtte ik wel.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 april 2015 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 09:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Dezelfde daley die werd uitgefloten

Dezelfde daley waar een vervanger moest komen om hem te vervangen, zodat hij bij het grofvuil kan.
Omdat hij er niks van kan

Zie daar, nu wel trots, maar toen niet.

Ik vind dat hypocriet
1 woord: Linksback
remco k
 remco k - donderdag 09 april 2015 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 22:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja alleen vind ik hem niet onder die stempel horen. Half jaartje goed bij Heerenveen. Juichde zijn komst toe maar vind dit wat overdreven
Ach ja, er zijn ook talenten die naar een half jaar al 30 miljoen opbrengen.. In Nederland wordt structureel te weinig betaald en gekregen voor de goede spelers en talenten, zeker als je dat afzet tegen de rest van de wereld.
remco k
 remco k - donderdag 09 april 2015 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 09:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

1 woord: Linksback
Daar werd ie juist groot bij Ajax, pas op het laatste deel van zijn Ajax leven speelde die op CVM. En ook bij United met regelmaat LB
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 april 2015 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 09:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar werd ie juist groot bij Ajax, pas op het laatste deel van zijn Ajax leven speelde die op CVM. En ook bij United met regelmaat LB
Vond het anders maar een matige linksback hoor. Cvm daar is hij pas echt beginnen te voetballen en zodoende zijn transfer verdiend.
riveco
 riveco - donderdag 09 april 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 07:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

10 miljoen vind ik al fors voor een talent wat net 1 seizoen leuk meedoet..
Is er al bewezen dat hij duurder is als 7 miljoen dan? En dan heb ik het niet over de media ( die toch nooit klopt )
remco k
 remco k - donderdag 09 april 2015 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 10:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vond het anders maar een matige linksback hoor. Cvm daar is hij pas echt beginnen te voetballen en zodoende zijn transfer verdiend.
Ik vond het een geweldige linksback. Dat heeft ie bij Ajax laten zien, bij het NL elftal en ook bij United laat hij dat op het hoogste niveau tegen de beste tegenstanders.

Ik vind Blind zowel als linksback als CVM bij de subtop van de wereld horen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 april 2015 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 10:52 schreef riveco het volgende:

[..]

Is er al bewezen dat hij duurder is als 7 miljoen dan? En dan heb ik het niet over de media ( die toch nooit klopt )
Dus jij denkt 7? Ga er maar niet vanuit hoor..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 april 2015 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 10:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond het een geweldige linksback. Dat heeft ie bij Ajax laten zien, bij het NL elftal en ook bij United laat hij dat op het hoogste niveau tegen de beste tegenstanders.

Ik vind Blind zowel als linksback als CVM bij de subtop van de wereld horen.
Geweldige linksback? Maxwell dat was/is een geweldige linksback.
Blind mwah daar zijn de meningen over verdeeld dan..
nora
 nora - donderdag 09 april 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 09:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Dezelfde daley die werd uitgefloten

Dezelfde daley waar een vervanger moest komen om hem te vervangen, zodat hij bij het grofvuil kan.
Omdat hij er niks van kan

Zie daar, nu wel trots, maar toen niet.

Ik vind dat hypocriet
ja dat klopt dat waren de sukkels die niet kijken wat de basis van een speler is en gelijk beginnen te schreeuwen, gelukkig waren er genoeg die wat meer kijk hebben op wat nodig is voor een goede speler en geduld hadden met hem.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 09 april 2015 - 12:25   quote  deeplink  
Ik floot hem ook uit, maar dat was om zn kapsel
riveco
 riveco - donderdag 09 april 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 11:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus jij denkt 7? Ga er maar niet vanuit hoor..
Ach ja, als jij anders wil geloven zonder enig bewijs, ga je gang en maak andere ook maar gek.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 april 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 12:20 schreef nora het volgende:

[..]

ja dat klopt dat waren de sukkels die niet kijken wat de basis van een speler is en gelijk beginnen te schreeuwen, gelukkig waren er genoeg die wat meer kijk hebben op wat nodig is voor een goede speler en geduld hadden met hem.
Misschien juist goed dat hij uitgefloten is? Hij heeft tenminste wel goed in de spiegel gekeken en is harder gaan werken. Cvm ben ik niet negatief over Daley geweest.
Zelfde geldt voor Anita LB vond ik dat ook niet goed genoeg. Cvm heeft hij het ook goed opgepakt. Boilesen nu toch ook die denkt dat hij lekker bezig is nou keertje uitfluiten kan dan echt geen kwaad hoor. Die heeft ook de basis om een goede speler te worden komt er nu ook totaal niet uit. (jonge talenten uitfluiten vind ik een heel ander verhaal)
nora
 nora - donderdag 09 april 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Volgens mij was Blind ook nog heel jong toen hij uitgefloten werd !! maar goed ik ben blij dat het goed met hem gaat dat is het belangrijkste.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 april 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 12:40 schreef riveco het volgende:

[..]

Ach ja, als jij anders wil geloven zonder enig bewijs, ga je gang en maak andere ook maar gek.
Heerenveen laat hem in de winter echt niet voor 6 of 7 gaan hoor beetje naief omdat te denken. Die wisten precies in welk schuitje Ajax zat(denk aan financieel en sportief gezien)en laten hem dan echt niet voor een redelijke prijs gaan. 7 miljoen basis bedrag plus diversen clausules lijkt me dan eerder iets voor Heerenveen.
Jij dacht zeker ook dat Eto'o kwam?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 april 2015 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 12:48 schreef nora het volgende:
Volgens mij was Blind ook nog heel jong toen hij uitgefloten werd !! maar goed ik ben blij dat het goed met hem gaat dat is het belangrijkste.
22 of 23 was hij toen. "Oudere" spelers wordt meer van verwacht en als die dan een langere niet presteren kan er een reactie komen. Keur het niet goed maar hoe moet een publiek zich dan uitten? Maar goed gelukkig is het goed gekomen met hem.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 april 2015 - 13:13   quote  deeplink  
De enige die er vertrouwen in daley had was frank.
Hij stelde hem continu op.
Hij was eigenwijs genoeg om niet te luisteren naar wat mensen vonden van zijn opstelling
Die eigenwijsheid betaalde hem uit, want blind ging op een gegeven moment beter spelen.
Wat resulteerde in de landstitel.

Als boillissen die ontwikkeling ook maakt heb je een prima linksback
Boillissen hoeft dan niet net zo goed te worden als blind
Want blind maakte 2 stappen vooruit, want van slechtse speler naar dragende speler zijn wel 2 stappen.
Boillissen moet de stap maken dat hij niet meer in het rijtje van slechtste spelers kan worden gezet.

Soms speelt hij redelijke wedstrijd, waar hij niet de slechtste is.
Dus hij kan het wel. Dus nu een stap maken om geen 4 meer te gaan halen.
Of het ooit een 8 word dat zie we dan wel.

Van rhijn afgelopen zondag ook gewoon heel slecht, waar hij ook af en toe redelijk speelt.
Als het boillissen niet is dan is het van rhijn die een 4 scoort

Blind ging van een 4 naar een 8 dat is uitzonderlijk. Dat moet je niet van andere verwachten

Dat zelfde geld voor siggy. Hij heeft belangrijke doelpunten gemaakt.
Maar als hij geen doelpunten maakt dan is het gauw een 4
Omdat hij dingen moet doen wat hij niet kan.
Als je met hem speelt dan moeten andere zijn gebrekken opvullen.
Hij zal zelf geen aanval opzetten.
Hij zal ook de bal niet lang kunnen vast houden.
Dus als je hem aanspeelt. Moet er een speler in de buurt zijn waar hij de bal kwijt kan.
Is die speler er niet of te laat of hij heeft zich niet goed aangeboden dan levert dat balverlies op.
De andere moeten hem in stelling brengen om een doelpunt te kunnen maken.
Gebeurt dat niet dan zal hij ook niet scoren.
Hjj scoort dan een 4.
Andere speler bepalen of hij van waarde kan zijn.
Vanwege zijn gebrek aan bepaalde kwaliteiten.

Een ander verhaal is schone
Zodra hij in de wedstrijd niet bij een doelpunt betrokken is.
Scoort hij een 4 maar hij moet wel de gelegenheid en de ruimte hebben om dat te doen.
Hij word aangespeelt op plekken waar je weet dat hij daar balverlies gaat leiden.
Dat is dan geen fout van hem maar van de speler die hem aanspeelt.

Ook is het een fout van de trainer want schone is geen buitenspeler
Wat je kan doen is op het middenveld met de punt naar voren gaan spelen ipv naar achteren
Dan zet je klaassen achter siggy.
Schone zorgt op het middenveld voor de opbouw en serero zorgt voor de druk naar voren bij balverlies
Dan heb je volgens mij het probleem opgelost.
Maar ik weet dat dit systeem heilig is, maar als je de spelers er niet voor hebt.
Dan moet je niet zo spelen en pas weer zo gaan spelen als je de spelers er wel voor hebt

Ps sorry voor de lap tekst
Eide
 Eide - donderdag 09 april 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 09:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

1 woord: Linksback
Wat hij nu bij United speelt. En goed ook.
remco k
 remco k - donderdag 09 april 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 11:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geweldige linksback? Maxwell dat was/is een geweldige linksback.
Blind mwah daar zijn de meningen over verdeeld dan..
Maxwell is van wereldklassen, ik denk nog steeds de beste linksback van de wereld.

Blind is europese Subtop.
Eide
 Eide - donderdag 09 april 2015 - 13:51   quote  deeplink  
Zoals hij nu bij United speelt is hij meer dan dat. Daar doet hij absoluut niet onder voor de beste backs in de league. De wisselwerking met Young en Carrick maakt de linkerkant bij United heel erg goed.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 april 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 09:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja, er zijn ook talenten die naar een half jaar al 30 miljoen opbrengen.. In Nederland wordt structureel te weinig betaald en gekregen voor de goede spelers en talenten, zeker als je dat afzet tegen de rest van de wereld.
Klopt ook. Kijk vorig jaar Southampton maar. Lambert en Lallana spelen een seizoen goed. Nu geruchten over Depay, die vind ik ook geen 30 miljoen waard. Maargoed, volgens mij groei je daar gewoon in mee.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 april 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 13:51 schreef Eide het volgende:
Zoals hij nu bij United speelt is hij meer dan dat. Daar doet hij absoluut niet onder voor de beste backs in de league. De wisselwerking met Young en Carrick maakt de linkerkant bij United heel erg goed.
Hij is in ieder geval het hele jaar al de enige daar die elke wedstrijd eigenlijk wel een voldoende haalt. Dat zegt wel wat!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 april 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 13:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Maxwell is van wereldklassen, ik denk nog steeds de beste linksback van de wereld.

Blind is europese Subtop.
Klopt ook en ben blij voor hem dat het goed met hem gaat.
Eide
 Eide - donderdag 09 april 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 14:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt ook. Kijk vorig jaar Southampton maar. Lambert en Lallana spelen een seizoen goed. Nu geruchten over Depay, die vind ik ook geen 30 miljoen waard. Maargoed, volgens mij groei je daar gewoon in mee.
De geruchten over 30 miljoen zijn ook al lang afgezakt. Het laatste wat ik las had men het over 20.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 april 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 15:10 schreef Eide het volgende:

[..]

De geruchten over 30 miljoen zijn ook al lang afgezakt. Het laatste wat ik las had men het over 20.
Gaat om het gehele principe. Dat snap jij ook wel. Prijs kwaliteit verhouding deugt al jaren niet meer. 10 goede wedstrijden en je bent 20 miljoen waard. Echt ongelooflijk
Eide
 Eide - donderdag 09 april 2015 - 16:06   quote  deeplink  
In het geval Depay is het meer op basis van zijn potentieel dan iets anders.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 april 2015 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 16:06 schreef Eide het volgende:
In het geval Depay is het meer op basis van zijn potentieel dan iets anders.
Naar potientieel wordt niet veel meer gekeken volgens mij. In ieder geval minder. Zijn de huidige prestaties die ineens belachelijk veel geld moeten kosten
Eide
 Eide - donderdag 09 april 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Zijn huidige prestaties zijn anders niet heel overtuigend. Het rendement is momenteel hoog bij Memphis maar hij speelt niet heel goed. En dus heb ik sterk het idee dat het bij hem toch vooral om het potentieel gaat en dat hij onder Van Gaal basisspeler was op het WK.

Ik denk overigens oprecht dat hij een hele grote kan worden. Hij is met 21 voetballend en fysiek behoorlijk ver. Als hij kans ziet zichzelf te verbeteren dan kan hij in potentie bij de Europese top komen. De vraag is hoeveel de kans dat iemand zo goed wordt waard is.
Eide
 Eide - donderdag 09 april 2015 - 16:25   quote  deeplink  
Diezelfde vragen leven bij Ajax trouwens als je kijkt naar iemand als Kishna. In potentie misschien geen Europese top maar zeker wel Europese subtop. En hoeveel is het Ajax dan waard zo'n speler bij de club te houden gezien de onrust die zijn zaakwaarnemer veroorzaakt.
remco k
 remco k - donderdag 09 april 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 16:23 schreef Eide het volgende:
Zijn huidige prestaties zijn anders niet heel overtuigend. Het rendement is momenteel hoog bij Memphis maar hij speelt niet heel goed. En dus heb ik sterk het idee dat het bij hem toch vooral om het potentieel gaat en dat hij onder Van Gaal basisspeler was op het WK.

Ik denk overigens oprecht dat hij een hele grote kan worden. Hij is met 21 voetballend en fysiek behoorlijk ver. Als hij kans ziet zichzelf te verbeteren dan kan hij in potentie bij de Europese top komen. De vraag is hoeveel de kans dat iemand zo goed wordt waard is.
Ik denk juist doordat hij nu fysiek zo ver is, hij straks gaat tegenvallen.

Nu is hij in Nederland goed door zijn fysiek, hij is gewoon sterker dan veel tegenstanders, dat voordeel is dadelijk helemaal weg. En moet hij het hebben van zijn voetballende kwaliteiten. Ik twijfel oprecht of die wel voldoende zijn om de top te halen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 april 2015 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk juist doordat hij nu fysiek zo ver is, hij straks gaat tegenvallen.

Nu is hij in Nederland goed door zijn fysiek, hij is gewoon sterker dan veel tegenstanders, dat voordeel is dadelijk helemaal weg. En moet hij het hebben van zijn voetballende kwaliteiten. Ik twijfel oprecht of die wel voldoende zijn om de top te halen.
Ik denk dat hij nu al lang weet dat hij de beste is en dat de buit binnen is.
Want hij was gebleven om kampioen te worden en dat is gelukt.
Nu probeert hij zich zelf te verkopen door alles te gaan doen, waardoor hij andere spelers in de weg loopt.
Maar als hij gewoon zich dienstbaar opstelt en dat is aan de linkerkant dan is er niks aan de hand met zijn vorm.

Tegen Spanje was hij een van de betere, dus hij moet gewoon dingen doen die goed is voor het elftal.
Dan is hij echt een waardevolle linksbuiten
riveco
 riveco - donderdag 09 april 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 12:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heerenveen laat hem in de winter echt niet voor 6 of 7 gaan hoor beetje naief omdat te denken. Die wisten precies in welk schuitje Ajax zat(denk aan financieel en sportief gezien)en laten hem dan echt niet voor een redelijke prijs gaan. 7 miljoen basis bedrag plus diversen clausules lijkt me dan eerder iets voor Heerenveen.
Jij dacht zeker ook dat Eto'o kwam?
Ben ik nou zo slim of jij zo dom, die 7 miljoen is dan de verkoop prijs en de bonussen die er op komen zijn variabele. ( Dus nu niet uit te rekenen ) En iedere speler wordt tegenwoordig met bonussen verkocht ( zelfs als ze jou zouden willen kopen )
Maar er staat niet in het contract dat ze 7 miljoen krijgen en dan 2 jaar lang 2 of 3 miljoen hoor.
En of Eto ó zou komen ( wat trouwens niks met dit punt te maken heeft ) zat er niet erg in, maar ik weet zeker dat ze met hem gesproken hebben. En om iemand te halen moet je eerst met hem praten, en niet zoals hier ook werd geschreven dat het alleen een lekker makertje was.
remco k
 remco k - donderdag 09 april 2015 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 17:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nu al lang weet dat hij de beste is en dat de buit binnen is.
Want hij was gebleven om kampioen te worden en dat is gelukt.
Nu probeert hij zich zelf te verkopen door alles te gaan doen, waardoor hij andere spelers in de weg loopt.
Maar als hij gewoon zich dienstbaar opstelt en dat is aan de linkerkant dan is er niks aan de hand met zijn vorm.

Tegen Spanje was hij een van de betere, dus hij moet gewoon dingen doen die goed is voor het elftal.
Dan is hij echt een waardevolle linksbuiten
Ik zie eerlijk gezegd niet in wat dit met elkaar te maken heeft. Ik vind dat het voordeel wat hij nu fysiek heeft straks volledig teniet gedaan zal worden.

En hij zal zeker een waardevolle speler worden, maar ik heb twijfels of hij een wereldtopper gaat worden, ik denk het eerlijk gezegd niet..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 april 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 18:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie eerlijk gezegd niet in wat dit met elkaar te maken heeft. Ik vind dat het voordeel wat hij nu fysiek heeft straks volledig teniet gedaan zal worden.

En hij zal zeker een waardevolle speler worden, maar ik heb twijfels of hij een wereldtopper gaat worden, ik denk het eerlijk gezegd niet..
Waaruit blijkt volgens jou dat hij geen goeie techniek heeft en dat hij nu alles op fysiek gooit
remco k
 remco k - donderdag 09 april 2015 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 19:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Waaruit blijkt volgens jou dat hij geen goeie techniek heeft en dat hij nu alles op fysiek gooit
Waar staat dat hij geen goede techniek heeft? En waar staat dat ie alles op fysiek gooit?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 april 2015 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk juist doordat hij nu fysiek zo ver is, hij straks gaat tegenvallen.

Nu is hij in Nederland goed door zijn fysiek, hij is gewoon sterker dan veel tegenstanders, dat voordeel is dadelijk helemaal weg. En moet hij het hebben van zijn voetballende kwaliteiten. Ik twijfel oprecht of die wel voldoende zijn om de top te halen.
Dat staat hier

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0227668