BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
riveco
 riveco - vrijdag 01 september 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 15:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik noem sommige zaken die hier benoemd worden nou niet echt "kritiek", maar meer ongefundeerd mensen kapot maken!!
+1
riveco
 riveco - vrijdag 01 september 2017 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 16:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

deed je dat ook niet bij de "kakkerlak" ;) daarbij tot nu faalt de hele staf, th, rvc.. benieuwd waar het schip strand en of keizer de selectie naar zijn hand kan zetten en mooi kan laten voetballen, en geloof me hoop het van harte
Draai het nu eens om: je hoopt dat het gaat lukken en dat Keizer de groep naar zijn hand zet, als het niet lukt ga je morren, oke?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 september 2017 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 16:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

deed je dat ook niet bij de "kakkerlak" ;) daarbij tot nu faalt de hele staf, th, rvc.. benieuwd waar het schip strand en of keizer de selectie naar zijn hand kan zetten en mooi kan laten voetballen, en geloof me hoop het van harte
Hahaha ik wist dat hij ging komen. Voor jou een uiteenzetting van feiten. Toen bekend werd dat Bosz in de picture stond hebben Peter, Loetje en ik al aangegeven hier niet blij mee te wezen. Hierbij diverse feiten benoemd. Toen vervolgens de voorbereiding en de eerste seizoenshelft een drama waren hebben we die feiten nogmaals uiteengezet. Toen Bosz vervolgens Ajax de 2e seizoenshelft een beetje liet voetballen, maar op het eind toch weer teruggreep waarom hij bekend staat (geen prijzen pakken) en hij daarna om een vervelende manier vertrok hebben Loetje en ik allebei aangegeven dat dit precies voorspelt was. Aan die feiten is niets gelogen, geen woord zelfs want alles staat gewoon in zijn CV.

Ik heb de afgelopen 3 maanden enkel ongefundeerde kritieken hier gelezen. Kritieken die dusdanig ver gingen dat ik mij afvroeg of sommigen wel echt Ajacied zijn?? Laten we vooropstellen dat ik ieders goede bedoelingen begrijp en dat een forum ook een uitlaatklep moet en mag zijn, maar hoe er gesproken wordt over "helden" van vroeger of oud-Ajacieden ging op sommige momenten echt te ver en zonder daarbij feiten te benoemen. Overigens niet alleen op dit forum, maar ook op andere nieuwskanalen. En natuurlijk zit daar een hoop frustratie in, maar als men niet eens meer de werkelijkheid kan zien en alles wat los en vast zit afkraakt (zelfs nieuws over 2 jonge talenten die werden aangetrokken werd kritisch benoemd), vraag ik mij echt af waar we met zijn allen mee bezig zijn. Of je het nu leuk vind of niet, we hebben te dealen met de situatie die er op dit moment is. We zullen met zijn allen de ploeg moeten blijven steunen! Want uiteindelijk zijn zij degene die het moeten doen op het veld en niet een Overmars, v.d. Sar of RvC. En ik weet zeker dat alle spelers met ziel en zaligheid voor deze club hun energie geven op het veld!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 september 2017 - 20:09   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 september 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 september 2017 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 20:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha ik wist dat hij ging komen. Voor jou een uiteenzetting van feiten. Toen bekend werd dat Bosz in de picture stond hebben Peter, Loetje en ik al aangegeven hier niet blij mee te wezen. Hierbij diverse feiten benoemd. Toen vervolgens de voorbereiding en de eerste seizoenshelft een drama waren hebben we die feiten nogmaals uiteengezet. Toen Bosz vervolgens Ajax de 2e seizoenshelft een beetje liet voetballen, maar op het eind toch weer teruggreep waarom hij bekend staat (geen prijzen pakken) en hij daarna om een vervelende manier vertrok hebben Loetje en ik allebei aangegeven dat dit precies voorspelt was. Aan die feiten is niets gelogen, geen woord zelfs want alles staat gewoon in zijn CV.

Ik heb de afgelopen 3 maanden enkel ongefundeerde kritieken hier gelezen. Kritieken die dusdanig ver gingen dat ik mij afvroeg of sommigen wel echt Ajacied zijn?? Laten we vooropstellen dat ik ieders goede bedoelingen begrijp en dat een forum ook een uitlaatklep moet en mag zijn, maar hoe er gesproken wordt over "helden" van vroeger of oud-Ajacieden ging op sommige momenten echt te ver en zonder daarbij feiten te benoemen. Overigens niet alleen op dit forum, maar ook op andere nieuwskanalen. En natuurlijk zit daar een hoop frustratie in, maar als men niet eens meer de werkelijkheid kan zien en alles wat los en vast zit afkraakt (zelfs nieuws over 2 jonge talenten die werden aangetrokken werd kritisch benoemd), vraag ik mij echt af waar we met zijn allen mee bezig zijn. Of je het nu leuk vind of niet, we hebben te dealen met de situatie die er op dit moment is. We zullen met zijn allen de ploeg moeten blijven steunen! Want uiteindelijk zijn zij degene die het moeten doen op het veld en niet een Overmars, v.d. Sar of RvC. En ik weet zeker dat alle spelers met ziel en zaligheid voor deze club hun energie geven op het veld!
prima aw.. maar wat heeft keizer bewezen ? en kom niet met het verhaal jong ajax, want hij had de duurste selectie van heel de jl tot zijn beschikking en dik ook.. eigenlijk had hij zelfs kampioen moeten worden daar.. maar waarop basseer je het wel dat hij het kan, want ik zie het niet..
remco k
 remco k - vrijdag 01 september 2017 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 21:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

prima aw.. maar wat heeft keizer bewezen ? en kom niet met het verhaal jong ajax, want hij had de duurste selectie van heel de jl tot zijn beschikking en dik ook.. eigenlijk had hij zelfs kampioen moeten worden daar.. maar waarop basseer je het wel dat hij het kan, want ik zie het niet..
Wat een verschrikkelijke onzin verkondig je hier zeg.

Een constant veranderende selectie. Allemaal zeer jonge en dus wisselvallige spelers en daar heeft hij het gewoon heel erg goed gedaan. Daarnaast wordt er bij Ajax niet opgeleid om kampioen te willen worden maar wordt er individueel opgeleid. En aangezien hij al die jongens bij zich had die Bosz heeft laten debuteren moet ie het zelfs wel fantastisch gedaan hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 september 2017 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 21:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kijk, en daar ligt jullie allergrootste probleem!!! Jullie denken dat als de waarde op het veld staat, de prestaties daar ook direct naar zijn!! Waarde zegt helemaal geen ene drol!! Van al die aankopen en jeugdspelers zal je een eenheid moeten smeden! En dat had Keizer vorig jaar perfect voor elkaar, net als VVV dat had! En uiteindelijk trok de ploeg uit Venlo aan het langste eind! Daarnaast kan je bij Jong Ajax geen vaste basiself smeden aangezien spelers continu voor andere elftallen worden opgeroepen. Zo miste Keizer in diverse wedstrijden spelers omdat ze bij Ajax O19 nodig waren of bij het eerste!

Maar ik heb ook nergens geroepen dat ik Keizer geschikt achtte voor het eerste elftal, maar nu hij er is geef ik hem wel de kans om het elftal naar zijn hand te zetten. Wat jij, en veel criticasters, alleen even vergeten is dat de voorbereiding verre van ideaal was. Er gebeurde iets verschrikkelijks met 1 van onze spelers en vervolgens werd alles aangepast en merk je dat voetbal betrekkelijk is. Daarna moet de knop weer om en werd er gefocust op voorronde CL. Je weet alleen dat die voorbereiding eigenlijk gewoon helemaal verneukt is. Keizer kreeg veel minder tijd om de focus terug te brengen en de steunbetuigingen tijdens die wedstrijden werkten ook niet mee.

Ik weet zeker dat Keizer ook liever een andere voorbereiding had gehad en dat alle spelers waren gebleven die weg zijn gegaan! Dat is niet gebeurd en nu zal hij verder moeten bouwen! Iedereen levert nu al kritiek op de beste man, maar niemand kijkt naar het geheel. Wel lachen dat veel van die gasten die kritiek leverden een aantal weken geleden riepen dat het seizoen ze geen reet meer kon schelen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 september 2017 - 21:21   quote  deeplink  
En dit is het laatste wat ik erover zeg. Wat elke keer het zelfde moeten vertellen vind ik een beetje vervelend!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 september 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 september 2017 - 21:54   quote  deeplink  
toekomst gaat het uitwijzen en hoop dat ik er indd naast zit
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 september 2017 - 22:26   quote  deeplink  
Ik wordt werkelijk schijt en schijtziek van die gozer. Hele duidelijke post van AW en meneer reageert precies op alles wat er niet in slaat. Wat ben ik hier het plezier kwijt zeg. Mijn mening kan hard zijn, maar ik reageer nog wel inhoudelijk en onderbouwend. Vergeleken met Nummer10 begin ik zelfs Akas zijn mening nog meer te waarderen. Die baalt wel maar zegt tenminste nog iets. Wat een verschrikkelijk naar ventje ben je... Zelden dit forum zo af zien glijden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 september 2017 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 22:26 schreef Loetje het volgende:
Ik wordt werkelijk schijt en schijtziek van die gozer. Hele duidelijke post van AW en meneer reageert precies op alles wat er niet in slaat. Wat ben ik hier het plezier kwijt zeg. Mijn mening kan hard zijn, maar ik reageer nog wel inhoudelijk en onderbouwend. Vergeleken met Nummer10 begin ik zelfs Akas zijn mening nog meer te waarderen. Die baalt wel maar zegt tenminste nog iets. Wat een verschrikkelijk naar ventje ben je... Zelden dit forum zo af zien glijden.
Ach ouwe, soms vraag ik me af waarom ik nog reageer. Het plezier hier is al maanden weg.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 00:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ouwe, soms vraag ik me af waarom ik nog reageer. Het plezier hier is al maanden weg.
Helemaal mee eens. Ik ben zelf de makkelijkste ook zeker niet, maar dit gaat geeoon helemaal nergens meer over. Dit is gewoon uitdagen door weer op dingen te reageren die niet gezegd zijn. Al leg je feiten neer, is het nog niet waar of moet het weer over iets anders gaan. Ben het echt helemaal spuug en spuugzat.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 02:00   quote  deeplink  
jammer dat je weer op de man speelt. loetje.. stuur me dan geen pb meer als je op de man door wil gaan zielig ventje ben je zeg
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 02:30   quote  deeplink  
anyway zoals ik zei, niks tegen keizer.. en hooo dat hij niet verdrinkt in de machtsspelletjes van het th..
remco k
 remco k - zaterdag 02 september 2017 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 22:26 schreef Loetje het volgende:
Eens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 september 2017 - 09:31   quote  deeplink  
En laten we vooropstellen dat kritiek mag, maar sommigen hier uiten kritiek om het kritiek uiten!

Dan vind ik kritieken die bijvoorbeeld Brandje, Hummel of p111 uiten veel beter. Die uiten alleen de noodzakelijke punten en onderbouwen deze ook. En accepteren ook discussie om vervolgens op de hele post te reageren dan de hele post te negeren en iets anders aan te halen. Dus jongens, keep up the good work! ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 02 september 2017 - 09:56   quote  deeplink  
We moeten gewoon eens wat minder op elkaar vitten.
p111
 p111 - zaterdag 02 september 2017 - 10:36   quote  deeplink  
Inderdaad jammer het belangrijkste is toch onze club !!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 september 2017 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 10:36 schreef p111 het volgende:
Inderdaad jammer het belangrijkste is toch onze club !!!
Dus moet alles ook maar ongefundeerd gezegd worden???
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 12:10   quote  deeplink  
een mening is niet altijd gebasseerd op feiten en bewijs... het is een gevoel of inschatting..
Eide
 Eide - zaterdag 02 september 2017 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 12:10 schreef nummer10 het volgende:
een mening is niet altijd gebasseerd op feiten en bewijs... het is een gevoel of inschatting..
Zeker en die mening moet een ieder vooral hebben. Maar als een ander daar toch op wil reageren moet dat kunnen zonder dat er flauwe reacties komen of dat er op de man gespeeld wordt. Zeker als een reactie net onderbouwt is met statistieken, feitjes of goede redenaties. Dat wil niet zeggen dat een ander het er dan maar mee eens moet zijn hoor, maar je kan in ieder geval elkaar in de waarde laten.

Dat is overigens niet specifiek aan jouw gericht hoor, maar deze reactie is een mooie om even mijn ideeen hierover te spuien. Ik denk dat de charme van een forum is dat je kan lezen over andere meningen en invalshoeken. Die andere meningen hebben niets met gebrek aan voetbalkennis te maken, of "holkruiperij" (komt ook wel eens voorbij) of anderszinn flauwe, op de persoon gerichtte, onzin te maken.

Agree to disagree is iets moois en respectvols, waarbij je nogsteeds een inhoudelijke discussie kunt voeren.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 02:00 schreef nummer10 het volgende:
jammer dat je weer op de man speelt. loetje.. stuur me dan geen pb meer als je op de man door wil gaan zielig ventje ben je zeg
Precies dit. Heb jou weken geleden een net pb'tje gestuurd of we elkaar links konden laten liggen. Dezelfde dag ga je gewoon door. Ga dan nu niet zo zielig een PB erbij halen aangezien je er zelf geen ruk mee gedaan hebt!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 13:43   quote  deeplink  
loetje.. heb nergens op de man gespeelt of gescholden of wat ook, en daar doelde ik op.. naar ventje, schijt ziek van die gozer.. als ik weer kritiek heb op keizer (wat mee zou vallen want in mijn ogen zit er wat andeds achter) dan zou ik speciaal uitleggen waarom..
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 13:43 schreef nummer10 het volgende:
loetje.. heb nergens op de man gespeelt of gescholden of wat ook, en daar doelde ik op.. naar ventje, schijt ziek van die gozer.. als ik weer kritiek heb op keizer (wat mee zou vallen want in mijn ogen zit er wat andeds achter) dan zou ik speciaal uitleggen waarom..
Je loopt structureel in alles te geilen op Bosz en te zeiken op Keizer. Ook als het er niet eens over gaat. Daar moet je gewoon mee ophouden mits het daar ook over gaat. Als Warrior een post plaatst die er niet eens over gaat, begin je er gewoon weer mee terwijl daar geen enkele aanleiding voor is. Doe dat dan gewoon niet.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 15:26   quote  deeplink  
xxje
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 02 september 2017 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 15:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je loopt structureel in alles te geilen op Bosz en te zeiken op Keizer. Ook als het er niet eens over gaat. Daar moet je gewoon mee ophouden mits het daar ook over gaat. Als Warrior een post plaatst die er niet eens over gaat, begin je er gewoon weer mee terwijl daar geen enkele aanleiding voor is. Doe dat dan gewoon niet.
Nr10 is voor mij ook oude garde, mocht en mag hem graag, net zoals jou ;)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 19:49 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

hou ook van jou man.. en zal speciaal voor remco loetje aw etc proberen beter uitteleggen waarom ik wat vind ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 september 2017 - 21:03   quote  deeplink  
Ik ben bezopen. Telt dat ook????
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 19:49 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik ben dement en onthoud alleen de rest ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 21:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als je mij ook een kratje geeft wel
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 21:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
jahoor.. ;) liever te dik in de kist toch
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 september 2017 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 21:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je mij ook een kratje geeft wel
Lege flesjes? Ken je ophalen! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 september 2017 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 21:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jahoor.. ;) liever te dik in de kist toch
Dik in kist? Leeg in glas bedoel je!
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 21:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lege flesjes? Ken je ophalen! ;-)
Wanneer ik zat ben weet ik toch niet meer waar ik ze heen breng
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 23:04   quote  deeplink  
Liever te dik in de kist dan weer een rondje gemist... Hier wordt ie net gedraaid!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 september 2017 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 09:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
En laten we vooropstellen dat kritiek mag, maar sommigen hier uiten kritiek om het kritiek uiten!

Dan vind ik kritieken die bijvoorbeeld Brandje, Hummel of p111 uiten veel beter. Die uiten alleen de noodzakelijke punten en onderbouwen deze ook. En accepteren ook discussie om vervolgens op de hele post te reageren dan de hele post te negeren en iets anders aan te halen. Dus jongens, keep up the good work! ;-)
Sorry ben ook (Ajax) forum moe.. Uitschakeling Europees voetbal (Nouri) hebben me geraakt geen zin meer om kritiek te hebben omdat er zoveel mis gegaan is. Ik lees nog wel mee maar discussies heb ik geen zin meer in laat Ajax maar weer gaan voetballen en hoe zoeken ze zelf maar uit haha.
Eide
 Eide - donderdag 07 september 2017 - 15:11   quote  deeplink  
Ajax strikt Braziliaanse spits voor Onder-19

Ajax heeft zich versterkt met Danilo Pereira Da Silva. De achttienjarige Braziliaan komt over van Santos en sluit aan bij Onder-19, het elftal van trainer John Heitinga.

Het talent ligt de komende vijf seizoenen vast in Amsterdam, tot medio 2022. Pereira Da Silva geldt als spits. Zijn komst kondigde zich al eerder aan, nu heeft Ajax de overstap afgerond.

Bron
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 07 september 2017 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 september 2017 - 15:11 schreef Eide het volgende:
Ajax strikt Braziliaanse spits voor Onder-19

Ajax heeft zich versterkt met Danilo Pereira Da Silva. De achttienjarige Braziliaan komt over van Santos en sluit aan bij Onder-19, het elftal van trainer John Heitinga.

Het talent ligt de komende vijf seizoenen vast in Amsterdam, tot medio 2022. Pereira Da Silva geldt als spits. Zijn komst kondigde zich al eerder aan, nu heeft Ajax de overstap afgerond.

Bron
Ongeveer bekend hoeveel we hier voor betalen?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 september 2017 - 00:18   quote  deeplink  
2 mil voor een speler voor o19

en sorry voor het negatieve gedoe maar de laatste interviews van keizer en vdsar zakt me de moed in de schoenen.. :( trainer had liever meer spelers, vdsar zegt trainer wil het niet.. manmanmanman.. info bij deboer ?? dejong een vervanger van nouri ?? keizer worden dingen door de strot geduwt door het th die die zelf nie eens wil maar zen bek nie lostrekt als je het mij vraagt... gun die man het beste dit seizoen want lijkt me een goedzak.. voor ONS.. maar pffffff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 september 2017 door nummer10 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 08 september 2017 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2017 - 00:18 schreef nummer10 het volgende:
2 mil voor een speler voor o19

en sorry voor het negatieve gedoe maar de laatste interviews van keizer en vdsar zakt me de moed in de schoenen.. :( trainer had liever meer spelers, vdsar zegt trainer wil het niet.. manmanmanman.. info bij deboer ?? dejong een vervanger van nouri ?? keizer worden dingen door de strot geduwt door het th die die zelf nie eens wil maar zen bek nie lostrekt als je het mij vraagt... gun die man het beste dit seizoen want lijkt me een goedzak.. voor ONS.. maar pffffff
Hangt er wel vanaf hoe goed (slecht) die spits is he, we kochten ook zivkovic voor ? Miljoenen en kijk eens hoe dat uitpakte...
Dus die 2 miljoen is te overzien.

Over de rest maak ik me niet zo druk, wat de een roept en de ander weer verdraaid...blijft media en de helft is dus vaak verzonnen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 september 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2017 - 12:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hangt er wel vanaf hoe goed (slecht) die spits is he, we kochten ook zivkovic voor ? Miljoenen en kijk eens hoe dat uitpakte...
Dus die 2 miljoen is te overzien.

Over de rest maak ik me niet zo druk, wat de een roept en de ander weer verdraaid...blijft media en de helft is dus vaak verzonnen.
klopt is de media... en toch hou ik me hart vast..
Eide
 Eide - vrijdag 08 september 2017 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2017 - 13:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt is de media... en toch hou ik me hart vast..
Aan de andere kant, dit is risico durven nemen met het geld wat er is. Hetzelfde geldt voor Neres en Casseirra en misschien ook wel voor Orejuela.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 september 2017 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2017 - 13:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Aan de andere kant, dit is risico durven nemen met het geld wat er is. Hetzelfde geldt voor Neres en Casseirra en misschien ook wel voor Orejuela.
heb er gewoon een hard hoofd in hoe ajax gaat spelen, en of we het ajax te zien gaan krijgen wat we willem... als ik zie en lees hoe ze de taken hebben verdeelt vraag ik mij af of keizer hier goed aan doet.. hoop het van harte maar vraag het me af..
Eide
 Eide - vrijdag 08 september 2017 - 16:22   quote  deeplink  
Ik heb diezelfde onrust ook wel hoor. We zijn allemaal fan en we zien allemaal dat het niet goed is. Ik ben wel overtuigd van de kwaliteit van ons middenveld. Zodra dat gaat lopen en we makkelijker gaan voetballen volgt de rest vanzelf.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 september 2017 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2017 - 16:22 schreef Eide het volgende:
Ik heb diezelfde onrust ook wel hoor. We zijn allemaal fan en we zien allemaal dat het niet goed is. Ik ben wel overtuigd van de kwaliteit van ons middenveld. Zodra dat gaat lopen en we makkelijker gaan voetballen volgt de rest vanzelf.
middenveld heeft genoeg kwaliteit.. het is aan de trainer en assistenten dit eruit telaten komen... voorin ook genoeg kwaliteit en ook daar geld het zelfde... en achterin blijft het kwetsbaar maar in de eredivisie moet dit gewoon geem probleem zijn.. en toch heb ik mijn twijfels

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 september 2017 door nummer10 --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 05 november 2017 - 18:35   quote  deeplink  
Wat moet erbij in de winter? Ajax heeft al eerder aangegeven te willen investeren in de winterperiode.

Investeren in:
- Linksbuiten. Huidige keuzes zijn niet goed genoeg of nog niet klaar.
- Linksback. Viergever vertrekt vang dit alvast op.
- Centrale verdediger. De Ligt tot nog toe slecht dit seizoen. Achter Wober en de Ligt is er geen concurrentie.

Laten gaan:
- Cassiera verhuren aan ED club.
- Dijks.
- Younes cashen nu hij nog international is.

Overigens. Younes is een van de weinige spelers waarvan ik denk dat echt alle trainers die met hem hebben gewerkt ernaast zitten. Zelfs Low, Bosz en Frank.
nummer10
 nummer10 - zondag 05 november 2017 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 18:35 schreef NatjosFC het volgende:
Wat moet erbij in de winter? Ajax heeft al eerder aangegeven te willen investeren in de winterperiode.

Investeren in:
- Centrale verdediger. De Ligt tot nog toe slecht dit seizoen. Achter Wober en de Ligt is er geen concurrentie.

Laten gaan:
- Dijks.

Overigens. Younes is een van de weinige spelers waarvan ik denk dat echt alle trainers die met hem hebben gewerkt ernaast zitten. Zelfs Low, Bosz en Frank.
met dit materiaal en 1 wedstrijd in de week moet je gewoon kampioen kunnen worden... er zit totaal geen beleving of gedachte achter met deze trainer
. we lqchen feyenoord uit maar hebben net zoveel punten en dat incl CL..
p111
 p111 - zondag 05 november 2017 - 23:26   quote  deeplink  
Met deze trainer ben je in de winterstop al klaar,geen kans meer op de titel.Ook teveel zwakke plekken in het team.Dus Marc ga je gang.
remco k
 remco k - maandag 06 november 2017 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 18:35 schreef NatjosFC het volgende:

Investeren in:

Laten gaan:
- Dijks.

Ik zou voor een goede aanvallend ingestelde rechtsback gaan zodat Veltman weer in het centrum kan gaan spelen met de Ligt en Wober.

Als Ajax in vd Beek geen 6 ziet, moet dat de topprioriteit zijn.. Schone en Frenkie zijn dit absoluut niet.

Ik had Cerny graag op linksbuiten gezien, maar ook Kluivert heeft zijn beste wedstrijd vanaf die plek gespeeld..

Een rechtsback dus en een CVM.... En als je die wil halen, enkel en alleen als het spelers zijn die direct iets toevoegen..
remco k
 remco k - maandag 06 november 2017 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 22:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

met dit materiaal en 1 wedstrijd in de week moet je gewoon kampioen kunnen worden... er zit totaal geen beleving of gedachte achter met deze trainer
. we lqchen feyenoord uit maar hebben net zoveel punten en dat incl CL..
We hebben gewoon 4 punten meer dan Feyenoord. Ga je feiten eens checken man..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

0.1408009