BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 14 april 2015 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 16:16 schreef nora het volgende:
Denswil was eigenwijze .... net als Kishna als die niet snel tekend ook naar Brugge sturen het moet is afgelopen zijn met die Rolex mannetjes.
Kijk, hier ben ik het volledig mee eens! Of desnoods de optie openbreken en hem vervolgens 2 jaar laten ballen in Jong Ajax!
Stanley
 Stanley - dinsdag 14 april 2015 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 01:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk, hier ben ik het volledig mee eens! Of desnoods de optie openbreken en hem vervolgens 2 jaar laten ballen in Jong Ajax!
Prima, maar dan moet je dat ook als signaal naar buiten toe afgeven en lafjes zeggen dat hij niet genoeg bracht!
Stanley
 Stanley - dinsdag 14 april 2015 - 07:02   quote  deeplink  
Net als in het gewone leven, lief en aardig als het kan. Maar hard als het moet !!!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 14 april 2015 - 08:08   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/rumours/last/24

Waarom Gudelj halen als je Kevin Price Boateng voor 8 kan halen?
remco k
 remco k - dinsdag 14 april 2015 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 23:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

ach gossie. Moet je weer vriendjes maken?? Als Eide zegt dat we minder doelpunten tegen krijgen omdat Viergever in de verdediging staat dan moet ik daar om lachen
Te meer omdat hij bij de meeste wedstrijden waar wij tegen puntverlies aanliepen Viergever in de basis stond. Is ook gewoon een feit. Heb je Viergever tegen Utrecht zien ingrijpen bij de 1-1??
Sinds Bazoer erin staat en Klaassen op zes krijgen we minder goals tegen. Iedereen weet dat je middenveld het belangrijkste onderdeel van een team is. Dus daardoor krijgen we minder goals tegen en niet omdat Viergever erin staat.
Volgens mij zit er een heel groot verschil tussen "sinds hij erin staat" of " omdat Viergever erin staat"..

Persoonlijk denk ik dat het de combinatie is van een prima middenveld en in verdedigend opzicht een goede verdediging, die met name aan de linkerkant bij Boilesen nog wel een stuk beter kan. Viergever vind ik verdedigend gewoon prima..
Eide
 Eide - dinsdag 14 april 2015 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 01:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk, hier ben ik het volledig mee eens! Of desnoods de optie openbreken en hem vervolgens 2 jaar laten ballen in Jong Ajax!
Als Ajax de optie licht moeten ze Kishna ook 7 ton per jaar gaan betalen. De vraag is natuurlijk of je dat er nog uit haalt.
nora
 nora - dinsdag 14 april 2015 - 09:20   quote  deeplink  
Altijd wel dat zijn pinus bedragen in voetballand en je geeft wel een signaal af aan die gasten je doet er alles voor om te slagen bij Ajax of je kan wieberen, ook gisteren weer een deel jong Ajax gezien en daarin werd ik weer bevestigd in mijn mening dat de mentaliteit een ondergeschoven kindje is bij onze Ajax jeugd want alleen met drie scharen en honderd keer een balletje hooghouden wordt je geen topper van en neig naar de mening dat die gasten teveel en te snel alles krijgen bij Ajax waardoor de gemakzucht intreed, lijkt mij ook wel verstandig om inplaats van alleen tech/trainers ook mentalcoaches voor die gasten aan te schaffen.
nora
 nora - dinsdag 14 april 2015 - 09:48   quote  deeplink  
O ja even een ontopic bericht de nominatie van Rutte als beste trainer van dit seizoen nou lachwekkender kan je het niet maken in het voetbalwereldje.
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 april 2015 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 08:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Als Ajax de optie licht moeten ze Kishna ook 7 ton per jaar gaan betalen. De vraag is natuurlijk of je dat er nog uit haalt.
Zal toch wel. je kan ook eerst verlengen dan heeft hij nog een tweejarig contract en brengt hij wellicht meer op.

Wat vind je trouwens van die Tighadouini van NAC? Ik vind dat toch wel een fenomeen
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 april 2015 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 09:48 schreef nora het volgende:
O ja even een ontopic bericht de nominatie van Rutte als beste trainer van dit seizoen nou lachwekkender kan je het niet maken in het voetbalwereldje.
Ach heel nederland van Studio Voetbal tot de VI van de telegraag tot aan VI(tv programma) zijn bezig met een charme offensief richting f'noord. Sjek van Gelder kreeg alweer een harde plasser toen ze het zondag over de terugkeer van Kuyt hadden. Nu willen ze ook Guidetti er nog bij en de eigen jeugd in e vorm van Vilhena en Boetius zijn de sigaar. Ze gaan daar weer verder op de manier waardoor ze jaren geleden in de problemen komen. Ze doen maar
Blijkbaar is voor iedereen een derde plaats voor dat clubje een geweldige prestatie anders kan je hem nooit nomineren.
Eide
 Eide - dinsdag 14 april 2015 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 09:48 schreef nora het volgende:
O ja even een ontopic bericht de nominatie van Rutte als beste trainer van dit seizoen nou lachwekkender kan je het niet maken in het voetbalwereldje.
Belachelijke nominatie.

Mijn top drie voor dit seizoen zou zijn (in willekeurige volgorde) Cocu, Jans en V.d. Brom waarbij ik een persoonlijk jans als "beste" zou aanwijzen.

V.d. Brom heeft met beperkte middelen en een beperkte spelersgroep gewoon een zeer goed seizoen gedraid in Alkmaar. Hij heeft de onrust die aan het begin heerste goed weten te beteugelen en oogt heel stabiel.

Cocu; stabiel seizoen, landskampioen en uiterlijk in ieder geval enorm gegroeid als trainer.

Maar Jans moet toch bij velen hoog scoren lijkt mij. 2e bekerfinale in 2 jaar tijd met een kleine club als Zwolle. Ze zitten sowieso in de race voor Europees voetbal. En Zwolle speelt zeer behoorlijk voetbal. Ik heb Ron jans als trainer gewoon erg hoog zitten.
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 april 2015 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 10:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Belachelijke nominatie.

Mijn top drie voor dit seizoen zou zijn (in willekeurige volgorde) Cocu, Jans en V.d. Brom waarbij ik een persoonlijk jans als "beste" zou aanwijzen.

V.d. Brom heeft met beperkte middelen en een beperkte spelersgroep gewoon een zeer goed seizoen gedraid in Alkmaar. Hij heeft de onrust die aan het begin heerste goed weten te beteugelen en oogt heel stabiel.

Cocu; stabiel seizoen, landskampioen en uiterlijk in ieder geval enorm gegroeid als trainer.

Maar Jans moet toch bij velen hoog scoren lijkt mij. 2e bekerfinale in 2 jaar tijd met een kleine club als Zwolle. Ze zitten sowieso in de race voor Europees voetbal. En Zwolle speelt zeer behoorlijk voetbal. Ik heb Ron jans als trainer gewoon erg hoog zitten.
Tsja de trainer van de kampioen staat er nu eenmaal tussen maar wat ze gisteren terecht bij VI zeiden is dat PSV met afstand de beste selectie heeft en dat elke beetje trainer kampioen wordt met dit PSV.

Persoonlijk vind ik dat Jurgen Streppel een topprestatie heeft geleverd met W2 en lachwekkend dat hij er niet bijstaat maar het is een lekker veilig rijtje zo.
nora
 nora - dinsdag 14 april 2015 - 10:29   quote  deeplink  
Ik ben persoonlijk gecharmeerd van Ron Jans en heb ook veel respect voor Ruud Brood van NEC geweldige seizoen gedraaid .
Eide
 Eide - dinsdag 14 april 2015 - 10:29   quote  deeplink  
Streppel zou in dat rijtje zeker niet misstaan. Sterker nog, wat Streppel met Willem 2 doet is misschien wel knapper dan wat Cocu met PSV doet.
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 april 2015 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 10:29 schreef nora het volgende:
Ik ben persoonlijk gecharmeerd van Ron Jans en heb ook veel respect voor Ruud Brood van NEC geweldige seizoen gedraaid .
Staan ook allebei in het rijtje genomineerden. NEC met vlag en wimpel kampioen maar ik heb dit seizoen echt geen wedstrijd gezien van de JL.
Eide
 Eide - dinsdag 14 april 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Lijstje gezien, bizar dat Rutten en Bosz erbij staan maar Streppel niet.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 15 april 2015 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 10:29 schreef nora het volgende:
Ik ben persoonlijk gecharmeerd van Ron Jans en heb ook veel respect voor Ruud Brood van NEC geweldige seizoen gedraaid .
Ruud Brood, de man die weg moest bij Roda omdat het niet lekker liep......
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 16 april 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 23:46 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ruud Brood, de man die weg moest bij Roda omdat het niet lekker liep......
Daarvoor zat Brood bij RKC. Dat deed hij meer dan voortreffelijk.
Bleef namelijk in de eredivisie en kijk nu waar RKC staat.

Roda word vanaf boven al slecht geleid.
Als de club van boven slecht word geleid dan kan de trainer daar weinig aan veranderen.
Alle trainers bij Roda sneuvelen, ligt dat aan de trainers? aan de club?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2015 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 16 april 2015 - 13:42   quote  deeplink  
Cocu is geen geweldige trainer, hij had al de beste selectie.
Weinig spelers boeken vooruitgang.
Bij is een betere manager geworden, hij heeft psv meer punten laten pakken, dan vorig seizoen.
Maar dat was toch ook niet zo moeilijk.

Jans is een goede trainer.
Zwolle mooi en aantrekkelijk voetbal laten spelen, dat met goeie resultaten.
remco k
 remco k - donderdag 16 april 2015 - 13:51   quote  deeplink  
Jans zou die prijs als enige echt verdienen.. Met minimale middelen zo goed presteren gebeurt niet vaak, laat staan twee jaar op rij.

Maar Cocu zal hem wel winnen aangezien PSV weer eens kampioen word,,
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 april 2015 - 07:13   quote  deeplink  
Voor 10 miljoen Tapia, Corona en Ziyech bij noodlijdend Twente ophalen.
Kunnen voor power gif en aantrekkelijker voetbal gaan zorgen.
Plus dat je selectie voor weinig geld een impuls krijgt.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 april 2015 - 07:18   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/431628/twente-mikt-op-tien-miljoen-het-heeft-me-positief-verrast-hoeveel-vraag-er-is-.html

Guitirez mag ook nog in dat rijtje
Eide
 Eide - maandag 20 april 2015 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 07:13 schreef Hummel10 het volgende:
Voor 10 miljoen Tapia, Corona en Ziyech bij noodlijdend Twente ophalen.
Dat staat er niet. Er staat dat Twente minimaal 10 miljoen aan spelers wil verdienen en dat derhalve rekening gehouden wordt met een eventueel vertrek van de spelers Tapia, Corona en Ziyech. Er staat nergens dat die 3 voor 10 miljoen in de etalage staan. Als Ziyech 10 miljoen oplevert hoeft Twente de rest dus niet te verkopen.

Van die drie is alleen Tapia echt interessant voor Ajax denk ik. Dat is een capable controlerende middenvelder die goed kan voetballen en ook voorwaarts bepalend kan zijn.

Ziyech is een hele goede voetballer maar Ajax heeft met Klaassen, Bazoer, Andersen en Sinkgraven een zeer behoorlijke bezetting en daarachter met Van de Beek en Nouri als aanstormend talent. Ziyech is kwalitatief misschien wel verder dan alle Ajax middenvelders behalve Klaassen maar hij zou een aantal spelers echt in de weg zitten qua ontwikkeling.

Corona is een rechtsbuiten. Ajax heeft daar El Ghazi die een pak bepalender is geweest en in mijn optiek gewoon beter is. Corona zou dus hooguit een breedteversterking zijn.
riveco
 riveco - maandag 20 april 2015 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 07:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Er staat dat Twente minimaal 10 miljoen aan spelers wil verdienen en dat derhalve rekening gehouden wordt met een eventueel vertrek van de spelers Tapia, Corona en Ziyech. Er staat nergens dat die 3 voor 10 miljoen in de etalage staan. Als Ziyech 10 miljoen oplevert hoeft Twente de rest dus niet te verkopen.

Van die drie is alleen Tapia echt interessant voor Ajax denk ik. Dat is een capable controlerende middenvelder die goed kan voetballen en ook voorwaarts bepalend kan zijn.

Ziyech is een hele goede voetballer maar Ajax heeft met Klaassen, Bazoer, Andersen en Sinkgraven een zeer behoorlijke bezetting en daarachter met Van de Beek en Nouri als aanstormend talent. Ziyech is kwalitatief misschien wel verder dan alle Ajax middenvelders behalve Klaassen maar hij zou een aantal spelers echt in de weg zitten qua ontwikkeling.

Corona is een rechtsbuiten. Ajax heeft daar El Ghazi die een pak bepalender is geweest en in mijn optiek gewoon beter is. Corona zou dus hooguit een breedteversterking zijn.
+1 Dit is lezen wat er echt staat ! Hier kan ook de media een voorbeeld aan nemen !
nora
 nora - maandag 20 april 2015 - 08:46   quote  deeplink  
Tapia is in mijn ogen de enige die bij ons de cvm kan worden inplaats van Serero dan kunnen Bazoer / Sinkgraven en Klaasen de andere middenvelders meer aanvallend denken en doen dit geld ook voor de Boer.
nora
 nora - maandag 20 april 2015 - 08:47   quote  deeplink  
Alleen Tapia
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 08:20 schreef riveco het volgende:

[..]

+1 Dit is lezen wat er echt staat ! Hier kan ook de media een voorbeeld aan nemen !
En de helft van dit forum.
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 07:13 schreef Hummel10 het volgende:
Voor 10 miljoen Tapia, Corona en Ziyech bij noodlijdend Twente ophalen.
Kunnen voor power gif en aantrekkelijker voetbal gaan zorgen.
Plus dat je selectie voor weinig geld een impuls krijgt.
Ja man, nog een aanvallende middenvelder erbij..

Sinkgraven is toch ook maar niks he...
Eide
 Eide - maandag 20 april 2015 - 10:36   quote  deeplink  
Overigens: als je de namen ziet van spelers die weg moeten en welke er van verwacht wordt dat er intresse voor komt staat de hele selectie daar zo'n beetje in de etalage.
Pietje
 Pietje - maandag 20 april 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 07:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Er staat dat Twente minimaal 10 miljoen aan spelers wil verdienen en dat derhalve rekening gehouden wordt met een eventueel vertrek van de spelers Tapia, Corona en Ziyech. Er staat nergens dat die 3 voor 10 miljoen in de etalage staan. Als Ziyech 10 miljoen oplevert hoeft Twente de rest dus niet te verkopen.

Van die drie is alleen Tapia echt interessant voor Ajax denk ik. Dat is een capable controlerende middenvelder die goed kan voetballen en ook voorwaarts bepalend kan zijn.

Ziyech is een hele goede voetballer maar Ajax heeft met Klaassen, Bazoer, Andersen en Sinkgraven een zeer behoorlijke bezetting en daarachter met Van de Beek en Nouri als aanstormend talent. Ziyech is kwalitatief misschien wel verder dan alle Ajax middenvelders behalve Klaassen maar hij zou een aantal spelers echt in de weg zitten qua ontwikkeling.

Corona is een rechtsbuiten. Ajax heeft daar El Ghazi die een pak bepalender is geweest en in mijn optiek gewoon beter is. Corona zou dus hooguit een breedteversterking zijn.
Dit heb je goed gezien, Eide en prima verwoord. Ik ben het volledig met je eens.
riveco
 riveco - maandag 20 april 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Misschien is dit iets voor Ajax
Paul Pogba heeft zijn wensen kenbaar gemaakt. De Franse middenvelder is razend populair bij de Europese topclubs en lijkt in de zomer over te stappen naar de Premier League of de Primera División. De (eventuele) handtekening van de international is echter voorbehouden aan een select clubje van de allerrijksten, want voor minder dan twaalf miljoen euro netto per jaar is Pogba niet eens bereid te praten. (Marca)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 20 april 2015 - 19:26   quote  deeplink  
Gahahahaha
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 april 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 07:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Er staat dat Twente minimaal 10 miljoen aan spelers wil verdienen en dat derhalve rekening gehouden wordt met een eventueel vertrek van de spelers Tapia, Corona en Ziyech. Er staat nergens dat die 3 voor 10 miljoen in de etalage staan. Als Ziyech 10 miljoen oplevert hoeft Twente de rest dus niet te verkopen.

Van die drie is alleen Tapia echt interessant voor Ajax denk ik. Dat is een capable controlerende middenvelder die goed kan voetballen en ook voorwaarts bepalend kan zijn.

Ziyech is een hele goede voetballer maar Ajax heeft met Klaassen, Bazoer, Andersen en Sinkgraven een zeer behoorlijke bezetting en daarachter met Van de Beek en Nouri als aanstormend talent. Ziyech is kwalitatief misschien wel verder dan alle Ajax middenvelders behalve Klaassen maar hij zou een aantal spelers echt in de weg zitten qua ontwikkeling.

Corona is een rechtsbuiten. Ajax heeft daar El Ghazi die een pak bepalender is geweest en in mijn optiek gewoon beter is. Corona zou dus hooguit een breedteversterking zijn.
Had ik ook al gezien hoor maar had geen zin om het te veranderen.
En wie gaat er 10 voor Ziyech bieden gezien de financiële situatie van Twente?
Tapia is een goede speler en misschien wel interessanter als Gudelj voor Cvm positie.
En Ghazi en Corona laten concurreren kan echt geen kwaad hoor.
Tapia en Corona voor 10 miljoen kun je gewoon blij mee zijn!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 april 2015 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 18:48 schreef riveco het volgende:
Misschien is dit iets voor Ajax
Paul Pogba heeft zijn wensen kenbaar gemaakt. De Franse middenvelder is razend populair bij de Europese topclubs en lijkt in de zomer over te stappen naar de Premier League of de Primera División. De (eventuele) handtekening van de international is echter voorbehouden aan een select clubje van de allerrijksten, want voor minder dan twaalf miljoen euro netto per jaar is Pogba niet eens bereid te praten. (Marca)
Lolbroek
riveco
 riveco - maandag 20 april 2015 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 19:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lolbroek
Moet ik jou serieus nemen dan???
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 april 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 20:00 schreef riveco het volgende:

[..]

Moet ik jou serieus nemen dan???
Vraag ik dat van je dan???
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 21 april 2015 - 05:45   quote  deeplink  
Bitch-fight!!!!
Eide
 Eide - dinsdag 21 april 2015 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 19:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Had ik ook al gezien hoor maar had geen zin om het te veranderen.
Hehehe
nora
 nora - dinsdag 21 april 2015 - 09:14   quote  deeplink  
Tapia en Corona samen is geen verkeerde gedachte een beetje concurentie voor El Ghazi kan geen kwaad, want wie de backup van El Ghazi ? en je ziet het ook hij heeft een terugslag en ik zie niemand er achter staan die het even overneemt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 april 2015 door nora --
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Dus en Gudelj, en Tapia. Daarbij Sinkgraven, Andersen, Bazoer, Klaassen, Serero.
En de talenten vd Beek, Nouri..

9 man voor drie posities.. dat zou mooi zijn..
nora
 nora - dinsdag 21 april 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Nee je zou een keus moeten maken tussen Gudelj en Tapia allebei heeft geen zin en Nouri en vd Beek wordt gewoon jong Ajax en Andersen is ook nog backup voor linkerspits en Serero komt in mijn ogen te kort dus blijft er een prima ploegje over.
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 11:54   quote  deeplink  
Ik snap alleen de hype over Corona niet, vind het wel meevallen wat ie laat zien.
Eide
 Eide - dinsdag 21 april 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Ik verwacht eigenlijk dat Serero wel zal vertrekken deze zomer. Moisander weten we zeker van dat hij gaat. En verder is het kijken.
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 april 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 09:54 schreef remco k het volgende:
Dus en Gudelj, en Tapia. Daarbij Sinkgraven, Andersen, Bazoer, Klaassen, Serero.
En de talenten vd Beek, Nouri..

9 man voor drie posities.. dat zou mooi zijn..
Je hebt zelf meerdere malen gezegd dat je Nouri en vd Beek eerst bij Jong Ajax ziet. Wa volkomen logisch want zo wordt je team nog jonger

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 april 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 april 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 12:15 schreef Eide het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Serero wel zal vertrekken deze zomer. Moisander weten we zeker van dat hij gaat. En verder is het kijken.
Serero mag van mij ook weg. Tijd genoeg gehad om zich te kunnen laten zien.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 april 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 10:18 schreef nora het volgende:
Nee je zou een keus moeten maken tussen Gudelj en Tapia allebei heeft geen zin en Nouri en vd Beek wordt gewoon jong Ajax en Andersen is ook nog backup voor linkerspits en Serero komt in mijn ogen te kort dus blijft er een prima ploegje over.
Inderdaad Gudelj of Tapia wordt het dan.
Tapia is een cvm dus dat beheerst hij wel.
En op die positie een direkte versterking.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 april 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 12:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Serero mag van mij ook weg. Tijd genoeg gehad om zich te kunnen laten zien.
Inderdaad ook maar middelmatige speler
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 april 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 11:54 schreef remco k het volgende:
Ik snap alleen de hype over Corona niet, vind het wel meevallen wat ie laat zien.
Samen met Ghazi rechts is prima of Lukoki moet terug willen komen! ;)
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 12:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je hebt zelf meerdere malen gezegd dat je Nouri en vd Beek eerst bij Jong Ajax ziet. Wa volkomen logisch want zo wordt je team nog jonger
Ik heb gezegd dat ik ze volgend seizoen zeker zie bij Ajax 1... NIet als basis, maar wel als onderdeel van de selectie, af en toe banken en een invalbeurt, en de rest bij Jong Ajax..
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 12:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Samen met Ghazi rechts is prima of Lukoki moet terug willen komen! ;)
Dat vind ik nou echt onzin, een speler kopen voor de bank, terwijl je Muric rond hebt lopen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0204639